Hulluruoho

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
immuzu

Hulluruoho

Post by immuzu » Sun 04 Feb 2007, 19:52

Kertokaa ihmeessä jos jollain on kokemuksia ja muutenkin tietoa kasvista... 8)

EDIT: ois meinaan tarkotus kokeilla jossain vaiheessa. nyt ois sitäkin käsillä..

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Sun 04 Feb 2007, 21:39

Datura kasvi. Vaikutukset ja nautinta valmaan aika lailla sama kun muillakin daturoilla. Hullu ruoho on muistaakseni Datura stramonium.

http://www.hlasek.com/foto/datura_stramonium_8255.jpg
http://www.hlasek.com/foto/datura_stramonium_a6230.jpg

Todella vakuuttavan näköinen ja kaunis kasvi. Suorastaa huutaa: "Älä syö minua, olen myrkyllinen!". Pasuunamainen kukka on kaunis.

Pistäs vaikka pm että mistä olet saanut ?

Inovix

immuzu

Post by immuzu » Mon 05 Feb 2007, 11:51

Mutta käsittääkseni hulluruoho on näistä voimakkain? Jos ei ole tiedä mitä tekee saattaa tulla 3 päivän trippi ja pahimmassa tapauksessa kuolema. Joten ajattelin tietää eli ottaa selvää. :P Eli jos joku sattuu tietämään enemmän kuin minä niin kertokaapas, että millä annoksilla ja mitä osia kannattaa polttaa? 8)

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Mon 05 Feb 2007, 14:48

immuzu wrote:Mutta käsittääkseni hulluruoho on näistä voimakkain? Jos ei ole tiedä mitä tekee saattaa tulla 3 päivän trippi ja pahimmassa tapauksessa kuolema. Joten ajattelin tietää eli ottaa selvää. :P Eli jos joku sattuu tietämään enemmän kuin minä niin kertokaapas, että millä annoksilla ja mitä osia kannattaa polttaa? 8)
Voihan sitä käydä vaikka mitä, mutta varovaisuudella saa riskin laskettua minimiin. Tropaaneja on järkevää käyttää lähinnä pienillä annoksilla, lehtiä ja kukintoja voi polttaa ja siemeniä syödä tai pistää kasvamaan.

Pienillä annoksilla se voi olla ihan mukavaa tavaraa savujen ja/tai vähän alkoholin kanssa (tai sitten yksinään).

Datura Stramonium ei ole mikään lelu-kasvi, mutta ei se mikään kauhu-kasvikaan ole jos sitä osaa käyttää järkevästi.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Mon 05 Feb 2007, 15:26

Jos vahvoja annoksia haluaa kokeilla niin trippivahti on ehdoton, koska kuten todella monesta trippiraportista selviää, on täysin mahdollista tehdä asioita ilman, että tajuaa mitä tekee. Samaan tapaan kuin unissakävellessä.

Vaihtelevien alkaloidipitoisuuksien vuoksi annoksia on vaikea mitata tarkasti joten varovaisuus on tärkeää.

Ahab

Post by Ahab » Mon 05 Feb 2007, 17:35

immuzu wrote:Mutta käsittääkseni hulluruoho on näistä voimakkain?...
Jos tarkoitat näillä juuri näitä tropaanikasveja/koisokasveja niin mä olen ymmärtänyt että Atropa belladonna ja sen marjat on se kaikkein voimakkain ja vaarallisin. Hulluruoho ehkä se maineikkain.

edit: Belladonnan lehdet ja juuret on vielä marjoja myrkyllisempiä.
Last edited by Ahab on Tue 06 Feb 2007, 15:53, edited 3 times in total.

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 11:49

Okei. Juuri niitä tarkoitin, niitä koisokasveja. Olen kyllä belladonnasta kuullut jostainn... :roll: ...aivan meillä on sitä yhdessä homeopaattisessa lääkkeessä :D.

Joo eli oikeestaan ainoa asia mikä mua jänskättää tässä kasvissa on se kuumeen nousu ja jos trippi venähtää siihen kolmeen päivään niin tuleeko siinä syötyä/juotua/nukuttua ollenkaan.. Ja onko kuumetta alentavat lääkkeet mitenkään fiksu idea? onko se kuume niin vakava kun olen käsittänyt? 8)

ja mikä on pienen ja ison annoksen ero? Millä annoksilla ensikertalaisen kannattaa nauttia?

Ahab

Post by Ahab » Tue 06 Feb 2007, 14:50

Annoksia on vaikea antaa kun potentiaalisuus voi vaihdella joten kannattaa alottaa pienellä määrällä ja nostaa varovasti. Pitää myös muistaa että eri kasveissa tropaaneja on enemmän eri osissa. Millon ne on siemenissä ja marjoissa, millon juurissa, millon lehdissä ja kukissa.
No mä otin tossa joulunalla 10g brugmansian lehteä teenä ja se kesti sen illan/yön ja aamulla olin vielä hieman hämilläni kaikesta. En mitään kuumetta huomannut mutta heti juomisen jälkeen sydän hakkasi kovempaa kun koskaan jonkun 5min. Suun ja kurkun kuivuminen oli myös todella voimakasta ja ikävää.
Näkö oli hieman paskana seuraavan päivän ja ehkä hieman sitäkin seuraavana päivänä. Tosiaankin psyykkisten vaikutusten puolesta voisin ottaa toistekkin mutta fyysiset sivuvaikutukset olivat liian ikäviä. Jos jostain koisokasvista tulisi vähemmän noita fyysisiä vaikutuksia ni sitten ehkä.
Voin kirjottaa joskus jotain trippistooria kun saan koottua niitä tapahtumia päässäni.

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 15:51

Eli jos aion polttaa sitä hulluruohoa niin onko alkuun jotain 0.2 ylöspän johonki 1g asti lehteä sopiva dose?

Ja kirjota ihmeessä stoori. Ois mielenkiintosta tietää enemmän daturoista.

EDIT: mutta niistä kuumeen alennus lääkkeistä. Onko kellään tietoa että onko ne vaarallisia daturoiden kanssa, jos nimittäin se 40 ateen kuume päättää pärähtää :o
Last edited by immuzu on Tue 06 Feb 2007, 15:58, edited 1 time in total.

Ahab

Post by Ahab » Tue 06 Feb 2007, 15:56

immuzu wrote:Eli jos aion polttaa sitä hulluruohoa niin onko alkuun jotain 0.2 ylöspän johonki 1g asti sopiva dose?
Ja kirjota ihmeessä stoori. Ois mielenkiintosta tietää enemmän daturoista.
Olin aikaisemmin koittanut polttaa sitä hieman savujen seassa mutta en mitään vaikutuksia huomannut. Oli varmaan liian vähän. En osaa sanoa siitä poltettavasta annoksesta. Aivoruoska oli sitä kai poltellut niin että oli vaikutuksiakin saanut.

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 16:00

Jostain luin, että 4.4g:llä pääsee jo parin päivän matkalle :D en sitte tiiä miten luotettavaa.. Mutta tohon edelliseen lisäsinki jo edittiä, mutta en oo varma huomasitteko. Eli onko ne kuumeen alentavat lääkkeet pahasta daturoiden kanssa.
Last edited by immuzu on Tue 06 Feb 2007, 16:35, edited 1 time in total.

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 16:02

Teofrastus kertoo että "joka käyttää 3/20 unssia (4,2 g) juurta tulee tutustumaan Paholaiseen; kaksinkertainen, annos tuottaa hallusinaatiota, kolminkertainen tekee lopullisesti hulluksi, ja nelinkertainen tappaa." Plinius kertoo hulluruohoa käytetyn keihäiden myrkkynä ja antoi sille nimen "manicon".

Joku viisas mies sanoi noin.. Pitänee josain määrin paikkansa, mutta kukaan ei puhu lehtien polttamisesta..

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 06 Feb 2007, 17:12

Ongelma kaikissa daturoissa on se että sitä ala dosea on vähän vaikea hakea kun vaikuttavat aineet jakautuvat kasviin melko epätasaisesti. Poltettuna homma ei kuulema skulaa ihan niin hyvin kun syötynä.

Belladonna aka lemmonmarja onkin sitten jo melko päräyttävää tavaraa.
Oho, ei tullut sanottua mitään uutta.

Ja Datura stramonium (hulluruoho) on huomattavasti Datura brugmansiaa (enkeli pasuuna) voimakkaampi ja äkäisempi muutenkin.

Inovix 8)

Mitä ihmettä muuten aina puhutaan pasuunoista ja koisokasveista niin sekaisin että en tajua mitään ? Hulluruoho, hullukaali ja lemmom marja (belladonna) ovat olleet minulle aina ne koisot jotka ovat olleet noitien käytössä pohjolassa eniten? Ja pasuunat taas hengailleet afrikassa, aasiassa ja eteläamerikassa ? Sivistäkää minua kun olen vähän hukassa. :oops:

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Tue 06 Feb 2007, 18:29

Doseja ei ole vaikea hakea, kun hommat hoidetaan oikein. Aina uuden substanssin/erän kanssa tulisi aloittaa sub-tresholdeista annoksista ja jatkaa aina noin 1.5 kertaistaen annoksen, mutta monet eivät jaksa vaivautua.

Tuolla varmistuksella hoitaa alta suurimmat yllätykset, ei ole kiva jos on tottunut ottamaan esim. PCP:tä 20mg annoksia, että pääsee minne tahtoo ja sitten sattuukin eteen puhtaampi/säilyneempi erä PCP:tä.

Tietenkään vaikka sienillä, hapolla tai meskaliini-kaktuksilla tuo ei välttämättä niinkään haittaa, vaikka ottaisi muutaman sadan mikrogramman lisää, ehkä on jopa suotavaa.

Daturalla kun ne alkaloidipitoisuudet vaihtelee, niin kannattaisikohan murskata matskut (kukat, lehdet, siemenet) sekaisin kunnolla ja lähteä siitä erästä kokeilemaan.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Tue 06 Feb 2007, 20:13

Kuinkakohan nopeasti myrkyt poistuu kehosta?

Ei välttämättä ole turvallista nostaa annosta päivittäin jos kestää aikansa ennen kuin vaikutus lakkaa. Tuo näköaistin hidas korjaantuminen vähän epäilyttää.

Mitä trippeihin tulee niin kannattaa varautua. Trippireporteista selviää, että matkailija ei usein tajua milloin on joutunut daturan valtaan. Muistinmenetykset ovat yleisiä. Hyvä idea voisi olla trippivahti + videokamera, jos datura vaikuttaa kunnolla niin tulee taatusti hämärää materiaalia.

Jos ei halua herätä alasti puusta tuntemattomalla seudulla niin kannattaa aloittaa varovasti. Maineella on syynsä.

Ackman
Karvakuono

Post by Ackman » Tue 06 Feb 2007, 20:54

Lymykonna wrote:Kuinkakohan nopeasti myrkyt poistuu kehosta?
Eikös se ole jotain 2 kuukautta, että kaikki myrkyt on poistunut kehosta(?) Korjatkaa, jos olen väärässä.
Turn me on dead man.

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 21:50

joo mielestäni se on jotain 1-2kk. Onko siis hyvä idea, että koitan polttaa lehteä 0.5g näin alkuun. Ja ehkä vähän perus läpyä. Se ei ole ikinä pahitteeksi :D

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 06 Feb 2007, 22:00

Ota kaikki se kasvi materiaali mikä sulla on. Kukka, lehdet jne. Hienonna ja murskaa -> kuivaa ja sitten polta vaikka 0,25 g ja lähde siitä ylös päin aina pikku hiljaa.

Ja tuo mullekin vähän.

Jossain vaiheessa huomaat että polttaminen on turhaa ja tajuat nauttia sitä oraalisesta. :lol: Minimi dosella alkaa tietysti tämäkin.

Hulluruohon "power" tosin on aivan eri luokkaa kun esim. brugmansian kukinto. Tai näin sanoo ainakin Mielen ja rakkauden kasvit.

http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9510289434

On muuten hyvä, joskin paikoitellen melko epätarkka kirja. Kuvatkin on vähän mitä sattuu.

Inovix :P :P

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 22:03

Ei se kuulemma ole edes turhaa poltella, mutta voinhan toki sun mieliks syödä esim siiduja :D tuon sulle tuliaisiks vaikka kukintoja ja pari siementä ni voit ruveta viherpeukaloks :D:D

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 06 Feb 2007, 22:07

Tuo siemeniä joo ! Laitan kesällä kasvamaan. Oot kulta <3

En väittänyt että ei toimisi poltettuna, mutta nuuskaaminen ja syöminen on ainakin hieman tehokkaampi vaihtoehto. Polttaminen tosin turvallisempaa.

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 22:10

no iha sama :D syön ja poltan ja tungen nenään ja korviin ni eiköhän pärise.

Moi ku oli taas turha posti :D sry

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 06 Feb 2007, 22:40

Entäs hulluruohon anaalinen nauttiminen ?

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 22:50

vittu et repesin :D tunge nyt jotain ruohoa sun perseeseen ja saa siitä vielä kicksit :D:D

Tai sis miks ei toimis, ku siellähän ne herkimmät limakalvot on, mutta tyhä ajatus :D

MUTTA IHMISET, JOTKA OLETTE VIISAAMPIA KUN MINÄ! Kertokaa nyt ihmeessä, että jos sitä kuumetta ilmestyy niin onko ne kuume lääkkeet virhe?

Ahab

Post by Ahab » Tue 06 Feb 2007, 22:55

Inovix olisiko jotain suoraa linkkiä johonkin missä noita vahvuuksia tai pitoisuuksia vertaillaan?

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 06 Feb 2007, 23:01

Lähteeni tähän ovat olleet vain kirjallisuus joita voin kyllä listata, mutta jos oikeasti kiinostaa niin voin vaikka skannata pari pätkää aiheesta. Pistän pm ku oon saanu aikaseks.

Inovix

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 23:02

Toi kirja kannattaa hankkia käsiinsä (mielen ja rakkauden kasvit)
Mitä oon nyt Inovixin kirjaa selaillu ni se on aika kattava ja ihan asia tieto kanssa. Mä en ainakaan nopeesti katottuna löytäny mitään suoria vertauksia, mutta joillain erinäisillä foorumeilla oli kokemuksista pääteltävissä, että ne siemenet ja kukinnot on kaikkein vahvimpia.. ja oraalisesti nautittuina.

Siemeniä joku 50-200 kpl ja kukkia tais olla max 2g.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 06 Feb 2007, 23:03

200klp siemeniä kuulostaa jo ERITTÄIN hurjalta. Oletko täysin varma että kyseessä ei ole ollut jokin muu pasuuna?

immuzu

Post by immuzu » Tue 06 Feb 2007, 23:06

olenn täysin varma.. Se onkin varmasti hurja, mutta se että jossain sanotaan max 200 siidua ei suinkaan tarkota sitä, että niitä pitää heti se 200 mennä syömään -.-

Ahab

Post by Ahab » Wed 07 Feb 2007, 00:07

Niin kiinnostaisi siis juurikin eri kasvien välinen vertailu eikä yhden kasvin eri osien välinen vertailu.

Kyz
Lepakko

Post by Kyz » Wed 07 Feb 2007, 00:17

ite oon syönyt noin 100 siementä ja matka meinas alkaa ihan hirvellä vauhdilla mutta sain stopattua menon rauhoittumalla mutta ne silmien näkö harhat on aika ovelia aktiivisena ja jälki pöhnässä :?

Edit:ja suu kuivuu niin VITUS*I :x
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche