Ilokaasu (N2O)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
rtard
Karvakuono

Re: Ilokaasu (N2O)

Post by rtard » Sun 24 Feb 2013, 01:51

Jep ei muuta kuin kapseli sifoniin ja antaa mennä, menee koko kapseli kerralla keuhkoihin hyvin.
jos selvinpäin vetää niin itselläni tulee sellainen olo kuin olisi ehkä 6 olutta juonu mikä kestää noin 30sec, aika turhaa ja kallista kamaa selvinpäin kiskottavaksi menee mona kymmenta kapselia illassa, mut deelien ja pajan kanssa eri juttu, boostaa niitä kyllä todella hyvin.

Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa » Wed 27 Feb 2013, 18:02

Imo helpompi puhaltaa ilokaasut vaikka ilmapalloon ja hengittelet sitä ilmapalloa nii kaua et alkaa kolisee.

Boilder
Apteekki

Post by Boilder » Thu 28 Feb 2013, 11:59

Kellään kokemuksia miten vaikuttaa komboteltuna stimulanttien kanssa? Yhtä tyhjän kanssa ilman sauhua vai voisiko stimujen kanssa siitä saada jotain omanlaista irti? Tarkoitus olis tuota nyt tilata ja tietäisi vain että varailenko savua jemmaan odottelemaan vai voisiko sitä mennä stimuilla vain niinkuin aina, mutta uudenlaisella säväyksellä : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare

dicapirt
Tuppisuu

Post by dicapirt » Mon 04 Mar 2013, 16:35

Käytiin frendin kanssa muutama kuukaus sitte hakemassa sifoni ja säkillinen n2o-patruunoita. Tommonen 24kpl pakkaus menee muuten suhteellisen rivakkaan kun alkaa kiskomaan, n. 30 - 40min sanoisin.

Parhaaksi nauttimistavaksi olen todennut kaasujen tyhjentämisen ilmapalloon, ja sitä sitten eessuntaas hengittäen niin kauan kun kuupassa pysyy valot päällä. Lisäksi asensin sifonin suuttimeen röökifilsun, mihin tuntuu jäävän paketillisen jälkeen silmin nähtävää mustaa shittiä.

Vaikutukset selvään päähän:
Metallinen soundi, pienet muutokset näkökentässä, ei kuitenkaan hintansa arvoista.

Vaikutukset viikon pajatauon jälkeisten tuhtien bongiraivotusten perään:
Metallinen soundi...vähän outoa visuaalista raemaista juttua näkökentässä ja PUF! Seuraava IRL minuutti tuntui tunnilta ja
olin jossain ihan muualla. Kun sitten säpsähdin takaisin tähän maailmaan piti oikeen miettiä että olinko todella vetänyt vaan budia ja ilokaasua...HUH!

Lähimpänä kyseistä fiilistä on about vuoden takainen suht isolla dosella aiheutettu LSD-trippi + tuhdit savut päälle..MINDFUCK! :foil:

Onko muilla ollut pelkästään savu + n2o kombolla vastaavaa?

E: Selvennyksenä vielä että seisoin keskellä huonetta koko operaation ajan, eli taju tuskin lähti koska pystyssä olin myös "herättyäni".
"Onkoha täs jo tarpeeks, vai pitäskö ottaa vähä vielä?"

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 05 Mar 2013, 18:47

Tänään kävin sitten tuon 48 kapselia+sifoni -pakkauksen hakemassa. En ihan hirveästi aineelta odottanut, mutta 2mg subulainien päälle vajaa 2kpl 8g kapselia heilahti todella mukavasti, tietysti älyttömän lyhytkestoista. Ei voi kyllä edes puhua samassa lauseessa esim. poppersin kanssa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Mon 25 Mar 2013, 22:05

Anteeksi kun näin aloittelijana kysyn, mutta tilasin 96 patruunaa ja sifonin. Miten toimin nauttiakseni aineen?

MantaRay

Post by MantaRay » Mon 25 Mar 2013, 22:37

kuumottelija wrote:Anteeksi kun näin aloittelijana kysyn, mutta tilasin 96 patruunaa ja sifonin. Miten toimin nauttiakseni aineen?
Osta kans ilmapalloja ja tyhjennä sellainen kapseli, sifonia käyttäen, ilmapalloon. Sitten vaan hengittelet siitä pallosta sisään ja ulos kunnes alkaa päristä.

Tässä kaverit havainnollistavat tätä tekniikkaa http://www.youtube.com/watch?v=jG-t7RjUjM8

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Tue 26 Mar 2013, 06:54

Ihan testiks vois käyä patruunat ja sifonin ostaa täl viikolla...
Uskonpa kyl ettei oo mun juttu, mut pakkohan se on.
Onko vaikutus samankaltasta ku butaanissa?
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 27 Mar 2013, 15:12

en ole butaania impannut, mutta MantaRayn linkkaama video muistuttaa hyvin pitkälti ensimmäisiä kertoja N2O:ta. Olin noin 20 sekunttia hengitellyt palloa, jonka jälkeen jäätävä jumitus. Luulin että minusta tuli aivokuollut jonka jälkeen spontaani repeäminen, huutonaurua. Kannattaa se kerran kokeilla, satunnaisesti nautittuna oikein mukava aine, hatsin kanssa ihan mielenkiintoista.
Last edited by Metku on Wed 27 Mar 2013, 18:22, edited 1 time in total.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

Neste
OD

Post by Neste » Wed 27 Mar 2013, 18:14

Pelkiltään aika tylsää tavaraa. Deelien tai vahvan pajarin päälle varmaan ihan jees.

Nousut muistuttaa vähän ketamiini/disso nousuja, mutta nopeammat. Olot kestää ehkä minuutin tai kaksi ja n. kymmenessä minuutissa on täysin selvänä.

Ainakin ketaaminin kanssahan tämä on erittäin neurotoksista joten ei kannata kombottaa.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Mon 01 Apr 2013, 20:34

MantaRay wrote:
kuumottelija wrote:Anteeksi kun näin aloittelijana kysyn, mutta tilasin 96 patruunaa ja sifonin. Miten toimin nauttiakseni aineen?
Osta kans ilmapalloja ja tyhjennä sellainen kapseli, sifonia käyttäen, ilmapalloon. Sitten vaan hengittelet siitä pallosta sisään ja ulos kunnes alkaa päristä.

Tässä kaverit havainnollistavat tätä tekniikkaa http://www.youtube.com/watch?v=jG-t7RjUjM8
Haha sain itsekin selville lopulta aika pian. Melko laimeaa kamaa, pitäisi saada tuota kunnollinen annos että pärähtäisi.

FlyingH

Post by FlyingH » Wed 08 May 2013, 11:16

Poliisi kerää varmaan juttua näitä ilokkaasukauppiaita vastaan. Ja kun on tarpeeksi myyty niin vangitaan ja törkeetä H-Rikosta vaaditaan

Näin luulisin itse

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 09 May 2013, 09:53

Ensinnäkin.

Mä oon vetänyt tätä aika hyvin.

Jeesaa erektioon, ja pitää refloissa paskimmat fiilikset pois.

Täs aineessa silti joteknin tiiviistyy päihdeHIMO. Oikeasti ilokaasu on ihan turhan kallis ja liian paskaa, mut mielummin tätä vetää kuin pilvee tai holii.

Sit menee käymään kaupassa ja ostaa kolme pakettia ja vetää ne samantien ihmetellen jokaisen vedon jälkeen miksi mä tein sen taas? Ja taas. ja taas. Täst tulee se hetken kiva olo, kiva pikku pöhinä päässä höyrystyy ja aivokemiat laskeutuu sen jälkeen takasin paikalleen aikaa kulunut alle 10 min ja on jo laittamassa toista hittiä. Ei tähän jää mitenkään fyysisesti tai psyykkisesti koukkuun, kuin muihin huumeisiin, mut tää on niin puhtaasti just sitä, että PAKKO VETÄÄ LOPPUUN ASTI, kuin mikään olla ja voi.

Vedin eilen kolme pakettia ykkösellä. Jep. 30 e. Sil vitttu saa piriiiiii jo. Mut liian easyä käydä kaupassa ja tän saa just samantien, kun haluaa. Sit mun ilta jäi ihan liian lyhyeksi, koska aikaa meni alle 2 tuntia. Loppuillasta bentsoja naamariin ja odottaan uutta päivää.

Ihme douppi. Suosittelen kokeileen. Kombottaa minkä vain kanssa, seksi, että musiikki varsinkin.

Sit nää kaupat on siistejä. Ne on niin.
niin.

No eilen, kun mä kävin siellä niin siinä mun jälkeen tuli sellaiset raksa miehet ostaan ilokaasua jonkun 7 pakettia. Asiakkaat moikkailee toisilleen, kuin ressupullohyllyn edessä, että oujee kyl mä tiiän mitä sä teet tänään. Kaupat on ite sisustettu halvasti ja meno näyttää siltä, että tää villitys ei kauaa saa kestää. Yliopisto jäbät löysi porsaanreiän ja nyt vetää rahat itelleen siitä. Hyvä hyvä. Tukekaamme siis tätä toimintaa mahollisimman paljon, iloista kaasua vain naamariin...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 13 May 2013, 22:07

FlyingH wrote:Poliisi kerää varmaan juttua näitä ilokkaasukauppiaita vastaan. Ja kun on tarpeeksi myyty niin vangitaan ja törkeetä H-Rikosta vaaditaan

Näin luulisin itse
Tutustupa valtioneuvoston asetukseen huumausainena pidettävistä aineista, valmisteista ja kasveista (543/2008) ja luule uudestaan.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

FlyingH

Post by FlyingH » Tue 14 May 2013, 15:04

Enpä jaksa tutustua.. tutustu ite vaikka viherpeukku tapaukseen.

ihmisapina
Karvakuono

Post by ihmisapina » Tue 14 May 2013, 21:48

Selvinpäin semi turhaa touhua, savuissa ihan ok tekemistä kavereiden kanssa, alkoholin kanssa hauskaa ottaa parit kavereiden kans illan kuluessa. Hinta - laatusuhde tosin aika hervoton.

MUTTA kun tätä nyt kätevästi kaupasta saa, niin suosittelen esimerkiksi mdma-iltoihin laskuihin. Kun mämmiolot alkaa häipyä, poltellaan tietenkin tuhdisti savuja ja sitten ajantappamiseks ja huvitukseks hönkäileen ilokaasua. Saa sellaisen 30 sekunnin tripin ja muutamat hauskat diipit kelat. Oon kehitelly tän avulla mun teoriaa trippejen rakenteesta ja toimii hyvin demonstroimaan trippiä. Sienissä en ole kokeillut mutta suunnitelmissa olisi. Suosittelen myös kokeilemaan mämmiolojen ollessa täydessä pärinässään.
Pientä kivaa todellisuuteen tylsistyneille matkaajille.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 15 May 2013, 11:57

FlyingH wrote:Enpä jaksa tutustua.. tutustu ite vaikka viherpeukku tapaukseen.
Viherpeukku-tapauksessa oli kyse (törkeän) huumausainerikoksen edistämisestä ja se oli ns. test case siihen, miten tätä pykälää tulisi soveltaa. Nyt on kysymys aivan eri asiasta, sillä ilokaasua ei ole luokiteltu huumausaineeksi, ja vaikka se kansallisesti sellaiseksi myöhemmin luokiteltaisiinkin (tuskin tulee tapahtumaan), niin tietenkin tämä luokittelu tulisi voimaan vasta hieman sen jälkeen, kun se on asianmukaisesti tehty ja julkistettu.

Sen sijaan todennäköistä on, että ilokaasun myynti tullaan kieltämään kemikaalilain perusteella hyvin heppoisin perustein, ja tätä kieltoa sitten tullaan tehostamaan sekä uhkasakoilla että mahdollisesti myös varsinaisilla sakoilla kemikaalilain rikkomisesta.

RCLeonard
Karvakuono

Post by RCLeonard » Sat 03 Aug 2013, 18:48

Vaikutukset muistuttaa butaanin imppaamista. Tämä onneksi taitaa olla jonkin verran terveellisempää. Nopeasti pärähtää ja laskee. Esim. sienitripillä inhalantit ovat mahtava väline hetkelliseen tripin boostailuun. DMT:n kanssa kuulemma oikeastaan aina mahtava kokemus.

Darw
Psykonautti

Post by Darw » Sun 04 Aug 2013, 00:05

Mulle tulee tästä ihan eetterifiilis... Useampi patruuna sifoniin ja siitä sitten suoraan keuhkoihin.
Parhaiten ilokaasu tosin toimii vaikka palsternakkavaahdon teossa.
Askel viimeinen pudottaa

Knef
Tuppisuu

Re: Ilokaasu

Post by Knef » Thu 08 Aug 2013, 20:51

immuzu wrote: Kokeile sen pilven kanssa.. vaikutus pitenee, tai oikeastaan pilven vaikutus "kevenee-syvenee" :D
Tää on musta jännä. Olen testaillut deelien, dissojen ja budin kanssa ja kaikissa yhteisenä tekijänä tuntuu olevan se että ajatukset yksinkertaistuvat ja tavallaan fokusoituvat. Jos vaikka pajareissa yrittää kelailla jotain mutta ajatus karkaa ja hajoaa niin ilokaasu kristallisoi juttuja. Tuntuu melkein siltä että on mahdotonta ajatella monimutkaisesti tai eksyä ajatuksiin. Vaikutus on kuitenkin erillainen kuin muilla dissoilla mitä olen testannut (tosin erittäin vähän mulla on kokemusta mistään budikomboista). Kaasun ja MXE:n/ketamiinin kombottaminen nostaa syvistä dissovesistä. Tämä katkaisee ajatusten vapaastivirtaavan tilan ja olo muuttuu hupaisan pinnalliseksi ja värikylläiseksi. Deelien kanssa kaasu musta myös yksinkertaistaa ajatuksia, mutta tuntuu olevan jotenkin voimattomampi pohjalla olevan kemikaalin perusvirettä vastaan. Ei tosin hirveesti kokemusta tällä saralla.

kekkulikale
Karvakuono

Post by kekkulikale » Thu 09 Jan 2014, 17:28

Terve!

Oli eilen tarkoituksena vähän dissomatkailla ilokaasun avulla reilujen kukkapaukkujen jälkeen, homma ei kuitenkaan alkanut yhtään niin että olisin uskaltanut trippailemaan lähteä. Joskus viime syksynä samalla settingillä (yksin kotona, reiluissa paukuissa psybientiä tms. kuunnellen) sain varmaan jonkinlaisen paniikkikohtauksen kun oli tarkoitus trippailla, muutaman ensimmäisen kapselin imettyäni aloin jotenkin näkemään ajatukseni (useimmiten tykkään silmät auki trippailusta) mitä tapahtuu useinkin pajari+kaasu -kombolla. Visuaalit ovat yleensä aika hallitsevia, mutta ihmettelin kun silmät auki tai kiinni - en musita - näin ensin ison valkoisen renkaan jonka kehässä oli pieni pätkä mustaa, en mitään muuta epänormaalia (jonkinlainen varoitus tms.?). Pian uudet kaasut imettyäni näin katonrajassa jonkin epätarkan hahmon joka keskitti päähäni jonkinlaisen energiavirran tai imi päästäni jotain :foil: Tämän jälkeen kaasutrippi muuttui erittäin ahdistavaksi ja jopa pelottavaksi, jossain kohtaa olin suorastaan pakokauhun vallassa peläten jotain jota en nähnyt. Lopetin kapseleiden vetämisen tähän ja yritin saada nukuttua.

Eilen ajattelin pienen tauon jälkeen kokeilla ilokaasutrippailua taas, ensimmäinen kapseli aiheutti taas efektin jossa "jokin" taas osoittaa energiavirtaa päähäni tai imee sieltä jotain. Tällä kertaa hahmo oli jonkun verran tarkempi ja siinä näkyi paikoitellen värejä tarkasti, en kuitenkaan osaa tätä kuvailla edelleenkään tarkemmin kuin sanalla hahmo tai olento. Eilinen kaasutrippi jäi siis tuohon yhteen kapseliin, jotenkin tuntui että lisää vetämällä saan jotain kunnon flippailuja aikaan.

Olenkin hiukan miettinyt että tuntuu siltä että olisin joskus lukenut jostain ( :D ) että mm. tällainen "ajatusten imijä" olisi jonkinlainen psykoottisen kohtauksen esioire? Samaten tuntuu jotenkin tutulta että tuo mainitsemani valkoinen rengas olisi mainittu olevan ns. pahaa trippiä ennakoiva efekti? Koitin hiukan internetistä etsiskellä, mutta en löytänyt mitään tähän viittaavaa... Onko muut huomanneet olevan jotain tällaisia pahasta tripistä "varoittavia" efektejä?

Hiukan sotkuinen viesti mutta koittakaa saada selvää!

gouranga

Post by gouranga » Fri 24 Jan 2014, 20:58

Savujen kanssa antoi pistävää euforiaa. Resilarin kanssa antoi normaalia robomaisemman olon. Sellaisenaan antaa vitutuksen kun vaikutus loppuu.

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 03 Feb 2014, 12:07

Kirwa wrote:Imo helpompi puhaltaa ilokaasut vaikka ilmapalloon ja hengittelet sitä ilmapalloa nii kaua et alkaa kolisee.
Mun mielestä taas paljon parempi imea sifonista, saa enemmän/nopeammin sitä tavaraa keuhkoihin, niin vaikuttaa tehokkaammin.

Pelkilteen aika turhaa(pienellä varauksella), mutta loistava lisä komboihin.

Pelkiltäänkin ihan mukavaa(tosin vitun kallista), jos voi kunnolla imutella. Se on ihan hauskaa laittaa vaikka pari tusinaa kapselia pöydälle ja aina kun on tyhjentänyt sifonin, niin lataa samantien uuden kapselin sisään ja tyhjentää senkin, sitten vaan taas uutta pesään. Kun on 2-4 kapselia tällein vedetty ihan putkeen, niin tulee tosi muikea olo, mutta vaan hetkeksi tosiaan. Tuo vaan tulee todella kalliiksi. Joskus kahden simpson jakson aikana, tuli puoli "huomaamatta" imettyä joku varmaan reilut 50 kapselia. Eli postikulujen kanssa lähemmäs 30e, simpsonit kestää sen +20min/jakso, eli 40minuuttia nautiskelua tuli maksamaan 30e. Kokaiinikin tulis monin verroin halvemmaksi käyttää.

Eikä tota 2-4 kapselin tuomaa olotilaa voi enää vahventaa, kun niiden ekana imettyjen kapseleiden vaikutus alkaa katoamaan jo tossa vaiheessa.

Sinällään olis kiva kokeilla, miltä tuntuis vaikkapa 6 kapselin yhtäaikainen vaikutus, jos vaan pystyis jotenkin fiksusti noin paljon vetään kerralla/mahdollisimman nopeasti. Pitäs varmaan olla kaasupullo ja naamari siitä kasvoille.

Jos ilokaasu on laillista, niin eikös teoriassa pitäis olla sitten laillista ostaa sellasia hammaslääkärien käyttämiä kaasupulloja? Mites muuten ton ilokaasun myynnin kanssa, eikös sille pitänyt tulla stoppi jo tossa syksyllä? Nyt kuitenkin vielä myyvät, eli homma jatkuukin?

Se vaikutus joka tulee kun imee sen 3-4 kapselia niin nopeeta kun mahdollista, on kyllä aika mukava. Vaikka se kestää se paras olo vaan ehkä mitä, 5-10 sekunttia, niin tuntuu paljon pidemmältä. Se on ihan mielenkiintoinen olo kyllä. Hitto kun sais saman olon jostain aineesta, jonka vaikutukset kestäis edes sen 30minuuttia, niin tää olis aika mahtava aine, niin pelkiltään kuin komboissakin.

Joku yhden kapselin imaisu pelkiltään on aikalailla yhtä tyhjän kanssa(paitsi kombotettuna), ilokaasusta jos pelkiltään haluu oloja, niin niitä pitää tosiaan imeä niin paljon ja nopeasti kuin vaan pystyy...
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Dagga
Apteekki

Post by Dagga » Fri 09 Jan 2015, 15:37

Ilokaasu ja pienet savut kombona, se on mielestäni pala taivasta. Vetää parhaimmillaan vertoja mille tahansa tajusteelle. Olen nähnyt ja kokenut uskomattomia asioita kaasumatkoilla. Enteitä, madonreikiä, jumalolentoja ym, melko Salvian tuntuisia juttuja. Tuntuu kuin pystyisin käymään alitajuntani jokaisessa, pimeimässäkin nurkassa, ehkä vielä kauempanakin. Olen kyllä oppinut että läpimurto vaatii yleensä suht kurinalaista elämää ja meditaatiotekniikoita, ylipäätään tuntuu että kaasussa olisi jonkinlainen käänteinen toleranssi. Mutta meditaation apuvälineenä tämä aine onkin mielestäni parhaimmillaan, multidimensionaalisen meditaation. :D Pystyn ohjaamaan matkaa sekä "eteeriseen yliseen", että hyvinkin synkkiä visiota näyttävään "aliseen" Aiemmin minulla oli jonkinlainen henkiolento joka opasti minua eteenpäin "kaasun tiellä" Hylkäsin kuitenkin hänet ja aloin kontrolloimaan vieläkin vapaammin omaa astraaliulottuvuuttani. Se kaasussa onkin mielestäni parasta, pystyn kontrolloimaan tilannetta huomattavasti paremmin kuin millään muulla aineella. Onko täällä muita jotka hyödyntävät kaasun todellista potentiaalia? Googlesta ei kovin paljon löydy viitteitä. Tämä Erowidin trippistoori käsittelee tutunlaisia teemoja: https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=36803

Edit: Jotta pääsee astraalimatkalle, tarvii ensin kiskoa suht suurellisesti kaasua, ehkä 10-15 kapselia. Tämän jälkeen riittää yleensä pienemmätkin henkoset, kunhan pitää itsensä rentona ja valppaana. Ympäristön värähtelyn seuraaminen on tärkeää. Jos pääsen oikein syvälle, olen pystynyt pitää tilaa päällä jopa puoli tuntia ilman yhtään kapselia, se on melko mielenkiintoista. Värähtelyjä ja tripin suuntaa on helppo muuttaa musiikilla, yleensä tykkään pistää randomilla soimaan, kaasu luo merkityksen satunnaisuudesta. Muistaakseni psykedeeliset vaikutukset nousivat todenteolla pintaan silloin kun luulin että näiden kaupittelu loppuu, ja imailin viikon ajan joka päivä. En kyllä suositelle noin runsasta käyttöä, silloin saattaa ilmetä myös kaasun haittavaikutuksia.
Image

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Thu 05 Mar 2015, 08:35

RCLeonard wrote:Vaikutukset muistuttaa butaanin imppaamista. Tämä onneksi taitaa olla jonkin verran terveellisempää. Nopeasti pärähtää ja laskee. Esim. sienitripillä inhalantit ovat mahtava väline hetkelliseen tripin boostailuun. DMT:n kanssa kuulemma oikeastaan aina mahtava kokemus.

Ehdottomasti on "terveellisempää", tohtoriperheystävä suosittelee mm vieroitustiloihin jos sellaista on :) Vaikutusaika on vaan törkeän lyhyt.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Fri 17 Jul 2015, 22:26

Kolme viidestä kaasukerrasta ovat ollet taivaallisia.

Ekalla kerralla oli hyvää lätkää ja sattumalta postin ilmoitus tuli että paketti on tullut. No lätkäsavut älystä, koneelle musaa kuuntelemaan ja kokeilemaan. Se euforia minkä sai aina kapselin jälkeen oli uskomaton. Puolet (50 kapselia) meni ja säästin loput iltaan. Samat olot silloinkin.

Toka kerta oli vähä vaisumpi. Resilaria ja kaasua. Joo, sai silmätkiinni-visuaaleja oikein urakalla ja tunsin kuinka olen robotti.

Kolmas kerta oli melko turha, sata kapselia kaasua silleensä ja aika hurahti, päälle tunti kun se oli ohi.

Neljäs kerta, LSA ja kaasut. Olin nyt varautunut käsittelemään kaasun vaikutuksia tarkemmin, bensan imppaus (jota harrastin hieman 15 vuotiaana) tuli mieleen jo ekalla kerralla mutta päihtymys oli aina niin outo että sitä luuli oivaltaneensa "universumin salat" kun kapselia ei kerinnyt saada tarpeeksi nopeasti paikalleen ja trippi jäi kesken. Tällä kertaa kun LSA nousut alkovat niin imeskelin rauhassa kaasua ja nautin. Olo oli sellainen että tarkkailin trippiä, 5 kapselin jälkeen ääniharhat olivat tismalleen samat kuin bensaa impatessa ja näköharhat silmät kiinni samat.
Kivaa oli.

Viidennellä kerralla ilman mitään boosteria sain kaasusta paljon irti kun keksin sifoniin uuden täyttö- ja hengitystaktiikan. Kaksi kapselia mahtuu kerralla ja kolmannen saa ladattua valmiiksi. Keuhkot täyteen kaasua. Pidättäessä henkeä kolmannen kaasut sifoniin ja makuulle kunnes pakko päästää keuhkot tyhjiksi jolloin loput kaasut sifonista keuhkoihin.

Pitää ensi kerran varautua hatsin kanssa ja tilata uusi kapselin tyhjentäjä kun edellisen kierteet meni pilalle :) .

Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen » Wed 23 Sep 2015, 22:17

tästä aineesta kokemuksia mutta hyvin kauan sitten en oo noista pullapoikien sifoni systeemeistä yhtään perillä :D canarian saarilla penskana kaverin kanssa ryyppäiltiin klubeilla myytiin kännin päälle ihan suht laillisesti klubeilla vitun isoja kaasumääriä suoraan ilmapallon ja sitä hengiteltiin tyhjäks ja täydeks niin kauan et toimii ihan hauskaa oli sekin :D

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Mon 26 Oct 2015, 08:13

Hyvää savua ja kaasua ja ihan kiva trippi tuli. Mutta ensimmäisten 25 kapselin jälkeen alkoi pelottavasti tuntua tykytystä korvan takana.
Kuumotti ja pihalle mentyänikin se jatkui. Katsoin myös eilen videolta itseäni sifonin kanssa. En tiennykkää että silmäni menee silleen tuimaks kun kaasu potkasee :D kuumotti katsoa videoo kun olin niin pilvessä. Eiköhän tää kaasu oo nähty. Kallista, ei toimi enää kuten ennen ja pelottavia sivuvaikutuksia.

psycho4life
Tuppisuu

Post by psycho4life » Sun 03 Jan 2016, 15:49

Tulipa tossa alkuviikosta vedettyä frendin kanssa kaasua ilmapallon kautta. Vedettiin vaan kunnolla koko sisältö kerralla, josta älytön hajoaminen kun ääni madaltuu ja hetken on sellasessa ajattomassa tilassa. Päätettiin vetää sen jälkeen kaks ilmapalloa ja ihan sairaat olot kyllä mitä nyt kesti. Pohjalla oli hieman alkoholia. Ei paha, ei paha :up:

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Mon 04 Apr 2016, 14:53

Tästä ei kokemusta, mutta miten eroaa esim. butskusta?
Cogito, ergo sum