Ilokaasu (N2O)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
d.j.pratt
Karvakuono

Re:

Post by d.j.pratt » Sun 29 Jul 2007, 20:58

CharlieBigPpotato wrote:Kirpputoreilta on muutama sifoni tullut vastaan. Ja voihan niitä netistäkin tilata.

Kirppareilta kantsii ostaa, säästää pitkän pennin. Mulla on noita sifoneja 7kpl

Swoosh
Karvakuono

Re: Ilokaasu

Post by Swoosh » Thu 30 Aug 2007, 22:27

Niin ei kai ilokaasun tilaamisessa ulkomailta ole mitään ongelmaa?

outo-olio
Karvakuono

Post by outo-olio » Sat 01 Sep 2007, 22:03

Swoosh wrote:Niin ei kai ilokaasun tilaamisessa ulkomailta ole mitään ongelmaa?

Ei ou mullena vielä tullu, vaikka 2 viikkoa sitten tilasin :shock:

outo-olio
Karvakuono

Post by outo-olio » Mon 03 Sep 2007, 20:55

outo-olio wrote:

Tänään tuli ja olo on kuin hammaslääkärissä olis käyny :shock:

Sitä vaan istut sohvalla ja mietit, että eihän tämä tunnu miltään, vähän puuduttaa, kihelmöi ja äänet kuulostaa hassuilta.
Sitten havahdut siihen, että vierelläsi on 30 tyhjää hylsyä 8)

Vähän samanlainen aine kuin poppers, vaikutus on pirun lyhyt ja loppupelissä aika tylsä. Mutta pitää kokeilla viikonloppuna komboilla vaikka viinan tahi pilven kanssa, luulen, että on paljon mielenkiintoisempi aine siten...

outo-olio
Karvakuono

Re: Ilokaasu (N2O)

Post by outo-olio » Sat 08 Sep 2007, 20:22

On tämä aika turhanpäiväinen aine, kalja+poppers+sifoniblowjob-setillä tulee hetkeksi ihan kiva pörinä, mutta se puutuminen... :?

Takahampaita "kihelmöi", tulee ikävä flasback hampilääkärin penkillä istumisesta :(

Hinta/vaikutusaika/olot-mittarilla antaisin arvosanaksi 6½

immuzu

Post by immuzu » Sat 08 Sep 2007, 23:49

outo-olio wrote:
outo-olio wrote:

Sitä vaan istut sohvalla ja mietit, että eihän tämä tunnu miltään, vähän puuduttaa, kihelmöi ja äänet kuulostaa hassuilta.

Vähän samanlainen aine kuin poppers, vaikutus on pirun lyhyt ja loppupelissä aika tylsä. Mutta pitää kokeilla viikonloppuna komboilla vaikka viinan tahi pilven kanssa, luulen, että on paljon mielenkiintoisempi aine siten...
Kokeile sen pilven kanssa.. vaikutus pitenee, tai oikeastaan pilven vaikutus "kevenee-syvenee" :D

Dagga
Apteekki

Post by Dagga » Sun 14 Oct 2007, 17:21

Eikö näitä N2O-kauppoja muka tosiaan saa mainostaa, laillista kun on, ja poppers-sivustojakin täällä mainostetaan... Ois vaan kiva tietä mistä halvimmalla ja helpoiten näitä saa.
Image

growy
Kameleontti

Post by growy » Mon 21 Apr 2008, 17:49

Ilokaasu on tosi letkeetä tavaraa. Varsinkin pajautuksen kanssa kombotettuna, varsinkin jos repeilee muutenkin niin siihen päälle N2O niin huh huh,hyvä ettei nauruun kuole.
Siitä tulee myös aika audatiivisia hallusinaatioita,Äänet alkaa moninkertaistumaan ja kaikumaan.
Äänet kuullostaa thc+N20 kombolla mun mielestä jotenkin "3-D-maisilta"
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

Rappipoona

Post by Rappipoona » Wed 21 May 2008, 15:33

MODE-EDIT: ..... idiotti. lue säännöt.

Rambo
Karvakuono

Post by Rambo » Wed 21 May 2008, 16:20

Rappipoona wrote:tyhmyyksiä
google.com
Q(O_o)Q

Thoxium

Post by Thoxium » Wed 21 May 2008, 16:58

outo-olio wrote:
outo-olio wrote:

Heh, taitaa eetteri olla sittenkin ihan yksiltään parempaa kuin ilokaasu. Pitempi vaikutus, halvempaa, lisäks vaikutus muistuttaa kyllä toisiaan. Sekin vielä, että eetteriä jos rupeet vetämään, niin se on varma ettei ennen lopeta kun vasta pullon ollessaan täysin tyhjä, ja silloinkin vielä koittaa hengittää niitä viimesiä "tippoja".

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Fri 06 Jun 2008, 12:47

outo-olio wrote:Vähän samanlainen aine kuin poppers, vaikutus on pirun lyhyt ja loppupelissä aika tylsä. Mutta pitää kokeilla viikonloppuna komboilla vaikka viinan tahi pilven kanssa, luulen, että on paljon mielenkiintoisempi aine siten...
Vedä kaasua kannabiksen kanssa, etkä enää koskaan vertaa sitä poppersiin :) Kaasua kannattaa aina kombotella (ja mielellään mukana saisi olla aina pilveä).
Looking for planet Gong...

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Sun 02 Nov 2008, 22:55

Tilauksessa on 2 x 24 kappaleen loota noita 8 gramman n2o patruunoita ja sifoni, mutta sifonin saan vasta parin viikon päästä joten täytynee rakennella "cracker" sitä odotellessa. Onko kukaan rakentanut suomessa myytävistä putkiosista tommosta? Onko noissa patruunoissa jotkut kierteet? Olen vähän semmoinen poropeukalo että macgyver bongia monimutkaisempaa välinettä en osaa rakentaa. Joten neuvoja kaivattaisiin sellaisen laitteen tekemiseksi jolla sen kaasun saa ulos sieltä ilman että menee kallista n2o:ta hukkaan.

P.s. hatsin ja spice goldin kanssa olisi tarkoitus imutella. Mahtaakohan toimia noiden kanssa hyvin?
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI » Fri 07 Nov 2008, 00:15

Muistakaa et toi poistaa runsaasti B-12 vitamiinia kehosta (katsoin just Housea ;) ja muistui toi muutenkin mieleen)..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...

arbello
Psykonautti

Post by arbello » Tue 11 Nov 2008, 00:04

Hz0 wrote:Tilauksessa on 2 x 24 kappaleen loota noita 8 gramman n2o patruunoita ja sifoni, mutta sifonin saan vasta parin viikon päästä joten täytynee rakennella "cracker" sitä odotellessa. Onko kukaan rakentanut suomessa myytävistä putkiosista tommosta? Onko noissa patruunoissa jotkut kierteet? Olen vähän semmoinen poropeukalo että macgyver bongia monimutkaisempaa välinettä en osaa rakentaa. Joten neuvoja kaivattaisiin sellaisen laitteen tekemiseksi jolla sen kaasun saa ulos sieltä ilman että menee kallista n2o:ta hukkaan.

P.s. hatsin ja spice goldin kanssa olisi tarkoitus imutella. Mahtaakohan toimia noiden kanssa hyvin?
Ei ole kierteitä kapseleissa, kapselin päässä on "metallilätkä" joka aukeaa kun kapseli kierretään sifoniin kiinni,, sifonissa on oma kierreosa johon kapseli laitetaan ja sitteen kierretään kiinni sifoniin.
Toimii hyvin pajarin ja spicen kanssa.
Ainakin bestwhip ja MrCreamy kapseleita käytettäessä kannaattaa käyttää jotain filtteriä sifonissa, kun tuppaa meneen aika härskin mustaksi muutaman kymmenen kapselin jälkeen, itse olen tukkinut vain pari pitkää venttiä(filtteri) tuohon suppiloon josta kaasut tulee.
Jos sattuu omistamaan volcanon, niin easy valve pussit on täydellisiä kaasun nauttimiseen.

Squege
Psykonautti

Post by Squege » Sat 13 Dec 2008, 12:31

Entäs Ammoniumnitraatti joka vapauttaa kuumennettaessa Ilokaasua? Itse säädin joskus tämän kanssa mut ei kyl mitään kuningaskiksei tullu.
Tähä Ammoniumnitraattia saa kylmäpusseista puhtaana ja käytetäänhän sitä räjähteisiinkin. Näinhän se kuumennettaessa hajoaa:
NH4NO3 → 2 H2O + N2O

Ja yhdessä kylmäpussissahan tätä Ammoniumnitraattia on se 50-100g.

surly
Lepakko

Post by surly » Sat 13 Dec 2008, 16:37

Squege wrote:Entäs Ammoniumnitraatti joka vapauttaa kuumennettaessa Ilokaasua? Itse säädin joskus tämän kanssa mut ei kyl mitään kuningaskiksei tullu.
Tähä Ammoniumnitraattia saa kylmäpusseista puhtaana ja käytetäänhän sitä räjähteisiinkin. Näinhän se kuumennettaessa hajoaa:
NH4NO3 → 2 H2O + N2O

Uskoisin että se N2O hajoaa tossa typpi ja happi kaasuksi, ammonium nitraatin kanssa leikkimisellä saa yleensä räjähdyksiä aikaan että kannattaa olla varovainen.
Times are tough, huh, bud?

Squege
Psykonautti

Post by Squege » Sat 13 Dec 2008, 20:38

surly wrote:
Squege wrote:Entäs Ammoniumnitraatti joka vapauttaa kuumennettaessa Ilokaasua? Itse säädin joskus tämän kanssa mut ei kyl mitään kuningaskiksei tullu.
NH4NO3 → 2 H2O + N2O

Uskoisin että se N2O hajoaa tossa typpi ja happi kaasuksi, ammonium nitraatin kanssa leikkimisellä saa yleensä räjähdyksiä aikaan että kannattaa olla varovainen.
Jos pidetään lämmöt 200-300C välil niin ei hajoo typeksi ja hapeks,i ja luultavasti ei sitä myötä posahakkaan.

maKe
Karvakuono

Post by maKe » Wed 17 Dec 2008, 15:47

Nyt muuten rupes vähän kiinnostaa tää topikki. Mulla on pyörässä käytössä Nitrous Expressin dry kaasut 2.5lb pullolla.
http://www.partboys.net/images/60005.jpg <-- :idea:

Pullo tuli täytettyä syksyllä viimeks, ja sen jälkeen ei ole tullu käytettyä sitä eli täynnä on. Onkos tuo mun naurukaasu samaa luokkaa mitä lääketieteelisesti käytetään ja myös nuo kaupalliset cartridget ? AGA:n asemalla tuo tuli hurautettua täyteen ja makso alta 30€ eli halpoja hevosvoimia...

Olispahan kotibileissä vähän eri meninki ku löis neljälle jepelle foggerit suoraan suuhun ja kääntäs hanaa... :mrgreen:

Squege
Psykonautti

Post by Squege » Wed 17 Dec 2008, 22:06

maKe wrote:Nyt muuten rupes vähän kiinnostaa tää topikki. Mulla on pyörässä käytössä Nitrous Expressin dry kaasut 2.5lb pullolla.
http://www.partboys.net/images/60005.jpg <-- :idea:

Pullo tuli täytettyä syksyllä viimeks, ja sen jälkeen ei ole tullu käytettyä sitä eli täynnä on. Onkos tuo mun naurukaasu samaa luokkaa mitä lääketieteelisesti käytetään ja myös nuo kaupalliset cartridget ? AGA:n asemalla tuo tuli hurautettua täyteen ja makso alta 30€ eli halpoja hevosvoimia...

Olispahan kotibileissä vähän eri meninki ku löis neljälle jepelle foggerit suoraan suuhun ja kääntäs hanaa... :mrgreen:
Voin kyl funtsii, et ois kieltämättä hilpeetä nähdä 4 hemmoo imemäs pärrän persiessä olevii letkui ku yks ulisuttaa. =D

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Wed 17 Dec 2008, 23:07

Aika turhaa tavaraa tavallaan koko substanssi kun kaksi sekuntia kestää se tunne että nyt mennään ja lujaa ja kaikki äänet muuttuu metallisiksi. Sitten tullaan jo alas ennen kuin päästiin edes ylös. Suosittelisin maskia ja putelia AGA:n varikolta.

Armitage
Tuppisuu

Post by Armitage » Wed 17 Dec 2008, 23:12

Synnyttäjille tarjotaan ilmaiset ilokaasubileet, avustajalle myös. ;)

Siellä on pro-välineet eikä lopu kesken.

Anonyymi

Post by Anonyymi » Thu 18 Dec 2008, 17:55

Armitage wrote:Synnyttäjille tarjotaan ilmaiset ilokaasubileet, avustajalle myös. ;)

Siellä on pro-välineet eikä lopu kesken.
Äkkiä vauvoja tekemään :lol:

zan
Apteekki

Post by zan » Fri 09 Jan 2009, 10:07

Asidyyli wrote:Aika turhaa tavaraa tavallaan koko substanssi kun kaksi sekuntia kestää se tunne että nyt mennään ja lujaa ja kaikki äänet muuttuu metallisiksi. Sitten tullaan jo alas ennen kuin päästiin edes ylös. Suosittelisin maskia ja putelia AGA:n varikolta.
totta mitä itsekkin koittanut N2Oota, kivun vie hetkeksi pois. oli helppo kokeilla kun sairaalassa olen töissä ensihoitajan opintojen ohessa. kerran yövuorossa kävelin yhden leikkaus-salin ohitse niin kauhea hihitys kuulu sieltä...ei tarvinnu ku arvata mitä sielä tehtiin porukalla...en ees viitsinyt katsoa,heh :lol:

Poika
Tuppisuu

Re:

Post by Poika » Tue 26 May 2009, 11:55

Shro wrote:Kaikissa ei ole nykyään ilokaasua. Sen saa tarkastettua lukemalla pakkauksen kyljestä lukevan selostuksen millä paineistettu yms yms.

Edit: Muistaakseni noilla kermapurkkivaahtojuttujen jutuilla sai vaan pään kipeäksi.
Ponneaineena kermavaahdoissa käytetty E942 on muutamien taulukoiden (MAOL, Evira) mukaan typpimonoksidia/typpioksidia eli NO. Ilokaasunhan taas on dityppioksidia eli N2O, joka on rakenteeltaan erilainen, ja jota ei lisäainetaulukosta löydy.

En kyllä voi mennä tällä kokemuksella saarnaamaan typpimonoksidin ja dityppioksidin eroista, vielä kun kaikentietävä Wikipedia kertoo N2O:a käytettävän kermavaahdon ponneaineena, mutta tää saattais selittää miksi siitä sais "vaan pään kipeäksi".

RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski » Sun 14 Jun 2009, 17:01

Happohuppu wrote:
outo-olio wrote:Vähän samanlainen aine kuin poppers, vaikutus on pirun lyhyt ja loppupelissä aika tylsä. Mutta pitää kokeilla viikonloppuna komboilla vaikka viinan tahi pilven kanssa, luulen, että on paljon mielenkiintoisempi aine siten...
Vedä kaasua kannabiksen kanssa, etkä enää koskaan vertaa sitä poppersiin :) Kaasua kannattaa aina kombotella (ja mielellään mukana saisi olla aina pilveä).
Ehdottomasti voimakkain high ja elämys mulla on n2o ja ganjan kombo. Sieltä kun tullaan takasin niin kuuluu "EEEIIIIIIIIIII"! Onneks laskut kestää vain muutaman mikrosekunnin eikä kerkee huutaan kun E.

Tän aineen kanssa unohtelee mitä kelaa ihan samoin kun eetterinkin kanssa. Mutta mä muistan kuinka kiikuttelin alkuräjähdyksen voimasta ja aaltoilin musiikin tahtiin. Ei euforiaa, vaan jotain vielä paljon enemmän. :D

Psycho
Psykonautti

Post by Psycho » Tue 22 Sep 2009, 18:20

Jes! Vihdoin koin sen!

Kävin kaupassa, menin parvekkeelle ja vedin kermiksen huiviin. Pärähti. Aloituskaasut purnukasta. Nam. Tooodeellla venyvän allokkaat hyvänolonvaikutukset. Tosi korostunut näkökenttä. Yllätyin. Arvelinkin sen olevan about juuri tuollaista.

Sifoni ja bulletit ois kiva pikkulisä puistoon. Tai sit 12-packi kermavaahtopurkkei ja korkkailemaan. Psssshhhhh. Wouuuuuu. :mrgreen:
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.

Sand
Karvakuono

Post by Sand » Fri 25 Sep 2009, 23:11

NMDA-reseptoriantagonistien kesken esiintyy varmaan ristitoleranssia. Deksmittelyn takia N2O-purkillinen ei näyttänyt oikein vaikuttavan. Hyppely saattoi olla hiukan hauskempaa.

Kokeilen ensi kerralla inhaloida syvällisemmin.

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Sat 19 Jun 2010, 10:20

Onko tuo ilokaasun vetäminen spraykermapurkista ihan turvallista? Onko siinä ilokaasun seassa jotain muuta myrkyllisempää kaasua? Ja minkä merkkistä sen pitää olla? Onko sellainen Cessibon -merkkinen hyvää?

peltsi
OD

Post by peltsi » Mon 21 Jun 2010, 15:01

Ilokaasun kans ehdottomasti pilvee ;) toimii huomattavasti paremmin ja pidempään kestää vailutus.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*