Marzine

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
PinballWizard
Psykonautti

Re: Marzine

Post by PinballWizard » Mon 06 Jan 2014, 10:51

Joo nii se rastapäinen kaveri oli kyl aika hauska :D pakko myöntää. Elämäni varmaan oudoin kokemus ja on sitä tullu tripeil kaikennäköstä nähtyy. Mut niin tosiaan siis tosta saatavuudesta että sillon ku ite 3 vuotta sitten noita ostelin niin ainaki pääkaupunkiseudulla ollu mitään ongelmia siinä ostamisessa, multa kyllä kysyttiin että mihin näitä tarviin niin sanoin että "lentopelkoon" ja se meni läpi sillä.

Veikkaan että jos kuumottaa siin ostotilanteessa ja alkaa takeltelee että joo emmä tiedä nii ne voi kattoo et niitä ollaan syömässä johonki ihan muuhun tarkotukseen :D. Lisäyksenä vielä että en kuitenkaan suosittele tän vetämistä kenellekään koska itelle on jääny tästä ns. matkalle - takaumia edelleen vaikka ite matkasta on jo 3 vuotta, paniikkihäiriöitä ja muuta psykoottisuutta. En nyt syytä tätä huumetta enkä huumeita sinälläänsäänkään kokonaan tästä tän hetkisestä olotilasta (mikä on nykyään jo ihan hyvä), enemmänkin geeneissä sitä vikaa valitettavasti, suvussa paljon alkoholismia ja mutsilla mielenterveysongelmia ym niin niillä varmasti ollu iso osansa tässä jutussa.

Mutta ilman valvojaa tätä trippiä EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA pidä lähteä ottamaan koska todellisuuden taju katoaa kokonaan - ei tiedä kuka on, missä on ja miksi on. Ja siinä sitten voi tulla tehtyy kaikkee typerää ite esimerkiksi lukitsin kissan kellariin ku luulin et poliisit tulossa hakemaan sitä. Noh sitten paljastu ettei siellä mitään poliiseja ollu ja seuraavat 3 yötä oli mahdotonta saada unta hirveiden pelkotilojen vuoksi ja harhat jatku vielä seuraavana päivänäkin.

Ainoo positiivinen mitä tässä on se että ne harhat on todentuntusia että jos sellanen meininki kiinnostaa niin tässä sitä sitten on mutta varovaisuutta kannattaa todellakin noudattaa koska tää on just sitä kamaa että hypytään ikkunasta kun luullaan että saatana ajaa takaa.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Thu 27 Mar 2014, 12:39

Korvaushoitometisten buusteriksi kokeilin tänään 125mg. Samaanaikaan otin kun huikan.

Kyl koventaa vaikutusta huomattavasti. Euforiat tuli ja alko metadon toimimaan ehkä jopa nopeammin.
Näitä jatkossakin! :cheers: :love:
Hi..!

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 27 Mar 2014, 20:02

Musta8 wrote:Korvaushoitometisten buusteriksi kokeilin tänään 125mg. Samaanaikaan otin kun huikan.

Kyl koventaa vaikutusta huomattavasti. Euforiat tuli ja alko metadon toimimaan ehkä jopa nopeammin.
Boostaa nousuja melkein paremmin kun ottaa ainakin 30-60 minuuttua ennen boostattavaa opiodia. Nousee myös tolet säännöllisessä käytössä, mut kyllä Marzinella aina pienen säväyksen saa tai jos ei muuta, niin edes kutinoita lievemmäksi.

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Fri 28 Mar 2014, 12:26

eNZYMe wrote:
Musta8 wrote:Korvaushoitometisten buusteriksi kokeilin tänään 125mg. Samaanaikaan otin kun huikan.

Boostaa nousuja melkein paremmin kun ottaa ainakin 30-60 minuuttua ennen boostattavaa opiodia. Nousee myös tolet säännöllisessä käytössä, mut kyllä Marzinella aina pienen säväyksen saa tai jos ei muuta, niin edes kutinoita lievemmäksi.
Tänään otin n.20 min ennen metadonia ja alko puolessa tunnissa toimimaan. Samanlainen muuten fiilis kuin eilen.
Annos siis 125mg

EDIT: En halua tuplapostata, joten ajattelin tässä kysyä. Miten pitkiä taukoja kannattaa pitää että toleranssi laksee kun buustailen tällä metadonia.
Hi..!

reseptorit
Karvakuono

Post by reseptorit » Thu 22 May 2014, 16:02

10kpl kokemuksella voin sanoa että:
-epämiellyttävät hallusinaatiot (myös kuuloharhat)
-paniikki
-unettomuus
-sydämmen lyöntitiheys kasvaa
-Mielikuvitus ja todellisuus voi mennä sekaisin esim. ei tiedä mikä on totta ja mikä ei
-näkö sumenee esim. ei näe pientä tekstiä
+oppii arvostamaan selväpäisyyttä
+vaikutusten alkaessa rento olo ja kivat visuaalit

Varatkaa trippivahti edes paikalle jos harkitsette syömään näitä!

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 22 May 2014, 18:46

reseptorit wrote:reseptorin kokemus
Oletko yllättynyt, että oli aika paska vaikutus?
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

reseptorit
Karvakuono

Post by reseptorit » Sat 24 May 2014, 12:07

Dexma wrote:
Olen, koska luulin että tuollaiset kokemukset ovat lällyjä :twisted:

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 25 May 2014, 07:14

reseptorit wrote:
Dexma wrote:
Olen, koska luulin että tuollaiset kokemukset ovat lällyjä :twisted:
Mistä ihmeestä sen käsityksen olit saanut?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

reseptorit
Karvakuono

Post by reseptorit » Sun 25 May 2014, 13:15

Mistä ihmeestä sen käsityksen olit saanut?[/quote]

Noh... Ehkä se johtui siitä koska olen aina luullut pitäväni tuollaisesta :roll:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 25 May 2014, 14:32

reseptorit wrote:
Noh... Ehkä se johtui siitä koska olen aina luullut pitäväni tuollaisesta :roll:
:D :D :D

Mäkin kelasin datura tripeistä joskus näin, kelannut monesti kaikista dpt tripeistäkin ja omalla tapaa tykkäänkin. Jostain kumman syystä nykyään myös olen tyytyväinen opiaatteihin tekemään pehmoiseen vaikutukseen ja kylmään olueen.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Astronautti
Tuppisuu

Post by Astronautti » Mon 02 Jun 2014, 22:02

Pari kertaa olen noita deksmin kanssa ottanut 5kpl, antaa ihan kivan lisän (katsoin sivusilmällä sipsipussia kaverikseni) ja ei muuten uni tule yöllä jos noita ottaa. Tarkoituksena olisi kokeilla tuo 10kpl ilman mitään muuta, paitsi ehkä savuja. Pitäisi jostain vaan se luotettava trippivahti löytää jos meno menee turhan sekavaksi. Tavaksi en aio ottaa koska tekee vissiin aika paljon reikää päähän.
KOHTI ÄÄRETÖNTÄ JA SEN YLI!

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Tue 09 Sep 2014, 12:43

Parhaiten nää toimii buusterina ainakin metiksen päälle jos ottaa 30min enne huikkaa. Sitten huikan lähkeen vielä 25mg lisää ni hyvät lähöt tulossa.

Onko muut huomannu että tätä kun ottaa ni paino tippuu?
Hi..!

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Tue 09 Sep 2014, 22:39

Astronautti wrote:Tavaksi en aio ottaa koska tekee vissiin aika paljon reikää päähän.
kertoisitko lisää?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Idealisti
Karvakuono

Post by Idealisti » Thu 20 Nov 2014, 21:10

Joskus lentokoneella matkustatettaessa jalkavammaisena lääkityksenä oli Klexanea verenohenteena. Piikki noradrenaliinia verenpaineen kohoamisen estäjänä oli myös alla ja pari "marsua"... :cheers:
Melko kummallinen kokemus, toisin kuin yleisesti oletetaan agressioiden kasvua, itsellani matka meni melko maanisen oloisena, saattaapa johtua noradrenaliinista, vissiin vaikuttaa dopamiini reseptoreihen sen verran...
Halluja en osannut tunnistaa, tuntui melko samalta kuin eka kerta sauhuissa, varsinkin aistin edellä olevan matkustajan pään hauskan näköiseksi ja sitä hökötin kymmeniä minuutteja.. :left:
Mutta sellasen kuvan oon saanut noista, että varoivainen pitää olla ja joku vahtimassa veräjää :up:
Tieto luo turvaa siinä missä yksin seilaan aavalla merellä niin tyynesti, kunnes verhot suljen ja esitys päättyy.

HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi » Sat 25 Jul 2015, 12:20

Joo ei näistä voi muuta sanoa ku että älkää ees kokeilko.
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 14 Jul 2016, 09:27

Mitä ootte mieltä tai onko kokemusta jos on korvaushoidossa ja kokeilee marzinea boosteriksi niin saako ne rokottaa siitä ? saavatko siis antaa virheen jos labraseulassa näkyy syklitsiini? Koska sitähän saa käsikauppatavarana niin eikai ne saa rokotaa? Mun mielestä ne on sanoneet joskus että huumeet + reseptilääkkeet on niitä mistä annetaan varoitus
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Fri 14 Oct 2016, 04:04

Näillä ja hulluruohon kodalla myrkytettiin, olihan viikon trippi aika uniikki kokemus mutta lähes-kuolema ja narkkarien putsaama kämppä (lusikatkin vietiin plus tuhansien edestä tavaraa) plus kuukausi sängyssä (tulehtuneita sisäelimiä ja kivat verenpaineet, onneksi lekuri uskoi tarinan ja kirjoitti pöllityt lääkkeet ja antibiootin ja oli äiti hoivaamassa kuntoon, edelleen kanalientä, teetä ja lepoa) muuttavat ikävimmäksi päihde(myrkky)kokemukseksi koskaan.

Luulin ja näin;

- Että olen Tiibetissä
- Että taloamme pommitetaan
- Että lehdissä on salainen koodi jota osaan lukea
- Että olen Afrikassa
- Osallistuin druidien salaiseen kokoukseen
- Että olen japanilainen hermafrodiitti joka osaa tuottaa klitoriksessa ekstaasia, tosin kipujen kautta
- Että Harry Potter on serkkuni
- Myös olin sukua Roope Ankalle
- Että olen 200 Km päässä Turussa
- Pompin alasti pihassa kylmässä (druidien neuvosta)
- Puhuin kivien ja puiden kanssa
- Eräs kentauri valitti jostain jatkuvasti
- Puhuin kuolleiden kanssa
- Puhuin olemattomien ihmisten kanssa
- Ymmärsin eläimiä
- Luulin että joki tulvii sisälle meidän taloon
- Yritin kaivaa kultaa matosta
- Että olen laivassa
- En osannut vastustaa niitä kotirosvoja vaikka olisi ollut välineet, tahdonvoiman täysi puute
- Luin eri kirjoja vaikka oikeasti tuijotin mattoa
- Mielikuvitushmiset katosivat ja osasivat muuttua näkymättömiksi, mikä ärsytti suuresti
- Että jotkut jonnet ryöstelee ajatuksen voimalla meiltä arvometalleja
- Että mun verkkokellarissa asuu nuorisorikollinen jonka sain kääntymään rehelliseksi - antamalla työpaikan henkilökohtaisena suolistonputsaajanani
- Että kävin toisessa galaksissa
- Että mut on lukittu mun kämppään vaikka ovi oli auki, mistä raivosin äidille myöhemmin
- Että olin jossain luolassa jossa Leonardo da Vinci neuvoi käymään, minkä jälkeen päivitteli että häiritsen kun hän yritti maalata luolan edustan maisemaa

Yms muuta kivaa puhumattakaan ajantajusta jne.

"Makes pure mescaline seem like ginger beer" kirjaimellisesti....

Ihmiset, älkää todellakaan koskeko syklitsiiniin tai atropiiniin. Olen itse onnekas että olen hengissä. Kävelemään esim. piti opetella uudestaan. Hyvä ettei jäänyt tolle tripille pysyvästi... Kusarien otosta lääkärillä johon mutsi vei en edes muista mitään... Sanoivat että tuuria kun ei aivoinfarktia, onneksi oli mutsilla antaa verenpainelääkkeet ja ylipäätänsä tajusin soittaa. Kivat korkeat kuumeet myös ja toki byyttaa kaikkialla.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 14 Oct 2016, 13:18

Joo ei tämä mitään upeaa ole, mutta noista Kuumottelijan kokemuksista tulee kyl mieleen joku Harry Potter maailma. Yhdistät kato noi kaikki ranskalaiset viivat yhdeksi romaaniksi niin kirjallisuuspalkinnot, hollywood leffa (Orlando Bloomilla ja Johnny Deppil varustettuna) on sinun.
tRip wrote:

Velho
OD

Post by Velho » Sun 01 Jan 2017, 15:05

SadPanda wrote:Mitä ootte mieltä tai onko kokemusta jos on korvaushoidossa ja kokeilee marzinea boosteriksi niin saako ne rokottaa siitä ? saavatko siis antaa virheen jos labraseulassa näkyy syklitsiini? Koska sitähän saa käsikauppatavarana niin eikai ne saa rokotaa? Mun mielestä ne on sanoneet joskus että huumeet + reseptilääkkeet on niitä mistä annetaan varoitus
Tulee vähintään ainakin sanomista ettei välttämättä varotusta muttei ne sitä hyvällä kato vaikka onki käsikauppalääke kyseessä :!
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

tsirikli
Karvakuono

Post by tsirikli » Sun 01 Jan 2017, 15:06

Ai kamala. Mä en muistanut koko Marzinea ennenkuin näin tän nimen täällä.

Mulle siis syötettiin tätä lapsena aika hurjan paljon, koska kärsin tosi pahasta matkapahoinvoinnista autossa ja autolla liikuttiin pitkiä matkoja ympäri Suomea ja Eurooppaakin. Ja siis tosiaan ei vasta yli 12-vuotiaana, vaan ihan jostain pentuiästä asti. Liekö tää se syy miksi mä olen niin flipahtanut :D

Puolikkaita tabletteja silloin annettiin, monesti mä nukahdinkin melkein heti ja unet oli aika eläväisiä ainakin. Toisaalta mulla on muutenkin. Mutta sitten muistan niitä kertoja, kun en nukahtanutkaan ja jumalaut mitä menoa silloin. Muistan esimerkiksi sellaisen tilanteen kun katselin auton ikkunasta pihalle ja jokaisen aurauskepin kohdalla hengaili Power Rangersejä. Siis ihan niinkuin oikeita. Siellä ne seisoskeli ja tuijotteli mua... En ole koskaan ennen tajunnut että olen trippaillut silloin. Tosiaan joskus alakouluikäisenä. Pitääkin joskus ottaa porukoiden kanssa puheeksi että mitäs hittoa olette huumanneet minut.

Toinen tähän lääkkeeseen liittyvä kokemus oli 16-kesäsenä, kun tulin reissusta kotikaupunkiin ja napannut tietty Marzinen automatkaa ennen. Illalla sitten jotkut teini-pussikaljabileet puistossa enkä tietenkään pöljä tajunnut, ettei ehkä kolmiolääkkeen jälkeen kannattaisi juoda. Muistaakseni siinä meni jokunen pullo bisseä ja sitten jollain oli vanhemmilta syyhkitty viskipullo jota alettiin kiskomaan. Istuin puiston penkillä ja ihmettelin kun ei ollenkaan nouse päähän alkoholi. Aivan täysin selvänä pää edelleen, mutta auta armias kun nousin siitä penkistä ylös niin jalat ei toimineetkaan ollenkaan. Suorilta jaloilta lärvilleen. Olin täysin kävelykyvytön. Mutta onneksi kukaan (edes minä itse) ei panikoinut, vaan lopetin vaan sen viskin kittaamisen (kaljaa taisin vielä juoda) ja niinhän siinä kävi, että jonkun tovin jälkeen alkoi taas palata tahdonalainen jalkojenliikuttelukyky jota myös kävelyksi joskus kutsutaan ja omin jaloin pääsin vielä kotiinkin sinä yönä.

Huhhuh. Aika diippiä kyl tajuta trippailleensa tietämättään lapsena. Mä joudun vähän sulattelemaan tätä vielä. :D