Marzine

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
miymau
Lepakko

Re: Marzine

Post by miymau » Tue 25 Mar 2008, 16:06

Kaveri yllytti tänää kokeilemaan. Siispä menimme apteekkiin ja ostimme kaks pakkausta. Kumpiki otti 5. Ei niistä muuta saanu ku upottavan ja pehmeen olon. Rappuset oli kyl iha kiva mennä ku tuntu et ne anto myöten :D Sit tunnin pääst ei tuntunu enää oikee mtn ja toiset viis naamariin. Ei mitään vaikutusta. Oli toi olo iha kiva aluks joo, mut on niitä tehokkaampiaki keinoja.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Tue 25 Mar 2008, 16:23

Pohdin tässä syklitsiinin käyttöä opioidien aiheuttaman pahoinvoinnin vähentämisessä. Siinä se onkin ilmeisen tehokas - markkinoilla on jopa yhdistelmävalmisteita, jossa samassa liuoksessa on sekä opiaatti että syklitsiini. Mutta samalla törmäsin tälläisiin mainintoihin:
In the UK the drug was removed from the shelves as an OTC preparation in the mid 80s because of it's interaction with opiates. It served to increase the 'flash' of injected opiates. Since opiate users would regularly use high doses, the number of ER room admissions due to seizures became a notable public health risk. Even so, the drug remains available on the internet and pockets of abuse still exist in the UK.
Twenty opiate dependents receiving long-term prescriptions of oral methadone, were identified as being habitual abusers of the anti-emetic drug cyclizine. A semi-structured interview elicited the dosage of cyclizine used, its effects, the reasons for starting and persisting with abuse of cyclizine and the attitudes of the patients to it. Cyclizine was taken in large doses intravenously with methadone. The effects initially were of intense stimulation, often with hallucinations, sometimes with aggressive behaviour, and occasionally with epileptic fits. Subsequent depressive mood changes occurred often accompanied by a craving for cyclizine. Tolerance to the drug occurred but no clear cut withdrawal syndrome is apparent. It seems that dependence upon cyclizine occurs.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

miymau
Lepakko

Post by miymau » Wed 26 Mar 2008, 19:36

Ihmettelin aluks että miks ihmeessä Marzinet on psykedeeleissä, mut sit ku tänää TAAS kaveri pakotti ottaa 6 nassuun, nii sitte, ei taaskaa mitää ihmeellistä, mut sitte ku alko väsyttää, pidin siin silmii kiinni ja luin mielessäni Harry Potteria. Näin ne sivut edessäni, ja sanat, mut ne oli jotain iha ufoa. Oispa aivot aina niin luovat. Ku hullunsekavaa tekstiä vaa pukkas. Ja muutenki outoi asioist välähteli mielee.
Ja näinä kahtena päivänä ku oon näit marsuja kokeillu, nii oon huomannu, että siitä seuraa päänsärky, ja päivä tuntuu hemmetin pitkältä ku illalla alkaa miettii. Eilen illallaki mietin ett mitäs tänää teinkää, sit muistin ja olin iha äimänä, tuntu et siit ois jo viikko :D
Mut joo, jätän tästedes marsut rauhaan.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

sublime
Rotta

Post by sublime » Tue 15 Apr 2008, 11:50

Kiitos Touchet viestistäsi Marzinen vaikutuksesta opioidipahoinvointiin. Itselläni on tullut kaikista testaamistani opioideista hyvin epämiellyttävä olo, joka on huomattavasti vähentänyt myös kys. aineen nautinnollisuutta. Viime viikonloppuna päätin sitten apteekissa käydessäni ostaa pahoinvointilääkettä ja katsoa, josko se auttaisi tähän vaivaan. Marzinea ei löytynyt, mutta sukulaisaine Postafenia kyllä.

No, jonkun aikaa ennen fentanyylin nauttimista nappasin kaksi 25mg Postafenia. Tavallisesti minulla olisi ottamastani fentanyyliannoksesta tullut huomattavaa huonovointisuutta, mutta tällä kertaa sitä ei ollut havaittavissa oikeastaan ollenkaan. Röökiäkin pystyin vapaasti polttaa, vaikka aina ennen olen joko oksentanut tai ollut lähellä oksentaa polttaessani fentanyylin vaikuttaessa. Eilen sama keino (2x25mg Postafen) tuli testattua toimivaksi myös fentanyyli+tramadoli kombon kanssa - ei tälläkään kertaa mitään huonovointisuutta.

Olen nyt Postafenin suuri fani, sillä se antaa minun nauttia opioideista ihan eri tavalla kun ei tarvitse laattaamisesta huolehtia <: Suosittelen kaikkia, joilla on sama ongelma kuin minulla tuon pahoinvoinnin kanssa, kokeilemaan Postafenia tai Marzinea kyytiläiseksi seuraavan kerran opioideja ottaessanne.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 27 Apr 2008, 11:26

Aah... Itse otin tässä eilen vähän marsuja... 10 kpl kurkusta alas, jonka jälkeen alkoikin paska olo, mutta erittäin kierolla tavalla tykkäsin... On tainnut kuumekkin nousta päälle... Jännittävä kokemus eilen... Hallusinaatiot olivat vähäisiä, mutta kyllä kaikki pinnat ja muodot alkoivat elämään... Jännästi tuotti sellaisia kammo tiloja kuin jos vetäis punakärpässieniä taikka paljon pilveää... Paljon pelkoa, luulin koko ajan, että mulla on kotona joku muu henkilö myös, ja tämä oli pelottavaa... Tasapaino heitteli ja muutenkin koko ajan oli heikko olo... Loppu illasta, kun meniin nukkumaan sain samanlaisia silmät kiinni halluja kuin jos ottaisi dexmiä ja pilvee... Eli siis aika pinnallisia... Mutta jännä möhnä kaikin puolin ja uudestaankin täytyy kokeilla, mutta ensi kerralle täytyy saada kyllä trippivahti...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Thoxium

Post by Thoxium » Sat 03 May 2008, 13:10

Auttaiskohan marzine dxmin ottamisessa? Eli poistaako huonon olon mikä seuraa ihan jo siitä dxmin mausta? Olis mukava taas pitkästä aikaa nauttia hieman dxmiä.

frapathea

Post by frapathea » Sat 03 May 2008, 13:15

Oon ite edelleen siinä ymmärryksessä että marzine ainakiun osittain vaikuttaa nimenomaan tasapainoelimen kautta, koska sillä hoidetaan tasapainoelimen yliherkkyydestä aiheutuvan liikepahoivoinnin oireita. Oon kuitenkin ymmärtänyt myös niin, että se vähentäisi oksennusrefleksiä. Kokeile ja kerro sitten meille.

Sublimehän edellä kertoo ainakin postafenin auttaneen opioidipahoinvointiin :--) Eli kokeilemaan thoxiseni.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 03 May 2008, 13:56

Thoxium wrote:Auttaiskohan marzine dxmin ottamisessa? Eli poistaako huonon olon mikä seuraa ihan jo siitä dxmin mausta? Olis mukava taas pitkästä aikaa nauttia hieman dxmiä.
Itse olen miettinyt komboa 10 marsua ja dexmiä ehkä joku 600 mg... Vois olla tosi jännää... Oikeastaan tuo Marzine saa kyllä tulla uudestaankin mun kehooni, sen verta järisyttävä trippi oli...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Sat 03 May 2008, 16:51

DEXMII JA MARSUJA
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 04 May 2008, 16:31

Touchet wrote:DEXMII JA MARSUJA

Vois olla aika hc... Ehkä eniten mietityttää tuo paljon dexmiä kannattaisi ottaa vaikka 10 marsun kanssa... Taikka jos ottaisi marsuja vain 6?
tRip wrote:

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Sat 07 Mar 2009, 20:29

Onkos tämä nykyään vedetty pois myynnistä? http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp? ... a=&x=0&y=0
Tuossa ainakin lukee resepti/itsehoito, mutta mitä hittoa se meinaa? Miten lääke voi olla reseptitön, sekä reseptillinen?

Ram1t

Post by Ram1t » Sat 07 Mar 2009, 20:53

NarkkiParkki wrote:Onkos tämä nykyään vedetty pois myynnistä? http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp? ... a=&x=0&y=0
Tuossa ainakin lukee resepti/itsehoito, mutta mitä hittoa se meinaa? Miten lääke voi olla reseptitön, sekä reseptillinen?
On vedetty pois tietääkseni. Mutta toi itsehoito/resepti tarkoittaa kai että pientä pakkausta saa itsehoitona (10 kpl?) ja sitten isompaa (eli varmaan joku 100 tjsp.) saa reseptillä.

Sand
Karvakuono

Post by Sand » Thu 06 Aug 2009, 18:15

Olen tosiaan metsästänyt tätä eliksiiriä koko Tampereen apteekeista ja kassantätien mukaan tukusta lopussa. Jos tätä löytyy taas jostain niin ilmoittakaa ihmeessä!

ferox
OD

Post by ferox » Thu 06 Aug 2009, 19:12

Sand wrote:Olen tosiaan metsästänyt tätä eliksiiriä koko Tampereen apteekeista ja kassantätien mukaan tukusta lopussa. Jos tätä löytyy taas jostain niin ilmoittakaa ihmeessä!
Foorumilla useampi on väittänyt, että lääke on poistettu myynnistä Suomessa. Tämä kerrotaan niin toisessa ketjussa kuin suoraan postauksesi yläpuolellakin... Tiedon paikkansapitävyydelle ei löydy varmistusta, mutta ei sitä ilmeisesti ole aihetta epäilläkään.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

Sand
Karvakuono

Post by Sand » Thu 06 Aug 2009, 22:09

:? Koo. Olin hieman skeptinen, koska apteekkarien mukaan ainakaan "valmistusta ei ollut lopetettu"..

dredi
LD50

Post by dredi » Thu 06 Aug 2009, 23:48

Tehostaa opioideja hyvin tämä syklitsiini, kuulemma. Liekö sen takia vedetty pois, ainakin englannissa narkkarit veteli tätä metadonin kanssa...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 07 Aug 2009, 01:38

Jostain syystä ei ole tuota 10kpl käsikauppalääke pakkausta ollut yli vuoteen Suomen apteekeista saatavilla. Myyntilupa on voimassa, mutta maahantuojalla näitä ei ole. En tiedä sitten, onko tosiaan vedetty lopullisesti pois markkinoilta. Vaikuttaa aika tietoiselta päätökseltä, koska valmistaja ei ainakaan ole näiden tekemistä lopettanut.

Noillahan nuoret on sekoilleet delirianttikuoseissa vaikka kuinka paljon, mikä on varmasti monen farmaseutin tiedossa. Saattaa olla vaikuttanut asiaan.

Tosiaan jarrujen kanssa toimii ihan kivasti. Nistit jossainpäin maailmaa heittää hihaankin näitä opioidien kanssa. Ei kyllä kannata, menee suonet huonoon kuntoon.

W10
Kameleontti

Post by W10 » Fri 07 Aug 2009, 02:28

Jossain apteekissa eivät tiedä mitään, jostain löytyy hyllyn takaa ja jostain lyödään jo ovella käteen. Näköjään sitä myynnissä on, mutta postafen kait on ottanut näiden paikan, varsinkin kun ovat puolet kalliimpia.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."

ferox
OD

Post by ferox » Fri 07 Aug 2009, 11:52

dredi wrote:Tehostaa opioideja hyvin tämä syklitsiini, kuulemma. Liekö sen takia vedetty pois, ainakin englannissa narkkarit veteli tätä metadonin kanssa...
Väärinkäytettynä vaarana on toksisuus. Liekö ehkä sen takia, ainakin plinkissä porukka veteli tätä deksmin kanssa... :razz: Kumma kun Resilar ei ole kadonnut minnekään apteekkien hyllyiltä.

Hmm, katsotaanpa. Marzinen maahantuoja Suomessa on siis McNeil, joka kuuluu Janssen-Cilagille, joka kuuluu entiseen Pfizerin liiketoimintayksikköön, jonka tätä nykyä omistaa Johnson & Johnson. :!: Marzinen myyntilupa kuului ennen vuotta 2007 Pfizerille, sittemmin luvanhaltijaksi vaihtui muodollisesti McNeil, a division of Janssen-Cilag Oy. Lääkkeen jakelu kuuluu Tamrolle. En tiedä, mihin eNZYMe tietonsa perustaa, mutta minusta vaikuttaa todennäköisemmältä että saatavuuspulasta on vastuussa jakelija eikä maahantuoja, ainakin jos tapaukseen saattaa liittyä viranomaiskontrollia?

Marzinea myydään sekä resepti- että itsehoitolääkkeenä pakkauskoosta riippuen. 10 tabletin pakkaukset ovat reseptivapaita, mutta 100 tabletin pakkauksen saa vain lääkemääräyksellä. Se on myös kappalehinnaltaan halvempi sekä Kela-korvattava. Arvaankohan oikein, että eioo vaihtuu apteekissa vieläkin hyvin sutjakkaasti kunnon asiakaspalveluksi, jos Marzineja hakee respalla?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 07 Aug 2009, 21:06

Lähetin sähköpostia muutamaan apteekkiin viime vuoden puolella. Sanoivat, että tuote kuuluu normaalisti heidän valikoimaansa, mutta on tilapäisesti loppu koska maahantuojalla ei ole tuotetta varastossa. Olen kyllä samaa mieltä, että jakelija on tod. näk. vastuussa. Lääketukussa voi olla syy.

rogues
Lepakko

Post by rogues » Tue 11 Aug 2009, 16:18

todella positiivinen yllätys 300mg trmadolia ja 75mg postafenia. suunilleen sama kun olis ottanut jotain 600-700mg pelkkää tramadolia. ei tainnut jäädä viimeseksi kertaa sen verran hyvin postaa ramboja. :)

HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi » Tue 02 Mar 2010, 22:31

tää taitaa olla aika pirullinen aine :shock: itse en ehtinyt kokeilla kun kerran ennen kuin häipyi apteekista, mutta ehkä ihan hyvä vaan: aluksi otin 5kpl ja odottelin n. tunnin ja puoli mutta ei kovin tapahtunut mitään ja söin toiset 5kpl.. sen jälkeen en muuta muista siltä päivältä ennen kuin menin hakemaan seuraavana päivänä sitä apteekista "ensikertaa" koska en tiennyt silloin että olin jo kokeillut sitä :// ..onneksi en ehtinyt kysyä sitä kassalta seuraavana päivänä ennenkuin muistin hakeneeni jo. 8) Muisti meni poikki n.24:ksi :D
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson

peltsi
OD

Post by peltsi » Sun 02 May 2010, 14:16

Tää buustaa hyvin oooppareita ku ottaa jonku 100mg-150mg max. ei oikeen kannata enempää ottaa ellei haluu painajaismaisia delirianttikuoseja :razz:

Myös affen kanssa jotenki tuo jotain jopa madmamaisia tuntemuksia ja muutenkin ihan jees.

Pahoinvointiin auttaa hyvin verrattuna postafeniin, mulla itseasiassa postafenista tullu joskus jopa pahempi olo.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Mammuth
Karvakuono

Post by Mammuth » Thu 08 Jul 2010, 19:11

Naisystäväni sai yllytettyä ottamaan näitä paketti per naama, kun kertoi joskus, että oli nuorempana rouskinut näitä ja kuulemma oli hauskaa.
Noh, otettiin ja aloin odottelee kaikkea mahdollista kivaa, mutta ei niin mitään, vitun kuuma tuli (varmaan kuumetta tuli) muisti kyllä lähti koko päivältä, otin siihen päälle vielä jtn bentsoja. Ei visuaaleja eikä mitään. Paskaa sanon minä.
When Dusk Breathes It's Last Breath

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Thu 08 Jul 2010, 19:20

Mammut wrote:Naisystäväni sai yllytettyä ottamaan näitä paketti per naama, kun kertoi joskus, että oli nuorempana rouskinut näitä ja kuulemma oli hauskaa.
Noh, otettiin ja aloin odottelee kaikkea mahdollista kivaa, mutta ei niin mitään, vitun kuuma tuli (varmaan kuumetta tuli) muisti kyllä lähti koko päivältä, otin siihen päälle vielä jtn bentsoja. Ei visuaaleja eikä mitään. Paskaa sanon minä.
Ja onhan täs mahdollisuus hei et noi bentsot on latistanut nekin vaikutukset mitkä eivät olleet vielä ilmenneet?

Mammuth
Karvakuono

Post by Mammuth » Thu 08 Jul 2010, 19:25

King Ink wrote:
Mammut wrote:Naisystäväni sai yllytettyä ottamaan näitä paketti per naama, kun kertoi joskus, että oli nuorempana rouskinut näitä ja kuulemma oli hauskaa.
Ja onhan täs mahdollisuus hei et noi bentsot on latistanut nekin vaikutukset mitkä eivät olleet vielä ilmenneet?
Voi olla mahdollista, mutta olen kokeillut myös pelkkiä marsuja ja ei potkinu.
When Dusk Breathes It's Last Breath

peltsi
OD

Post by peltsi » Thu 08 Jul 2010, 21:13

Kyllä ne toimii..jos ei sulla toimi niin oo iloinen ja ota parempia douppeja jos haluut.
*Johnny Cash - hurt*

avantGarde
Lepakko

Post by avantGarde » Fri 09 Jul 2010, 19:47

muutaman kerran iteki kokeillu tuon 10kpl paketin ottamista, mut ei pahemmin mitään muuta tullu kuin raskas olo ja ei oikeen jaksanut puhua tms.
seinät vähä väreili ja that`s it.

peltsi
OD

Post by peltsi » Fri 09 Jul 2010, 20:41

avantGarde wrote:muutaman kerran iteki kokeillu tuon 10kpl paketin ottamista, mut ei pahemmin mitään muuta tullu kuin raskas olo ja ei oikeen jaksanut puhua tms.
seinät vähä väreili ja that`s it.
Kyllä kymmenestä suurin osa saa jo aika psykoottisen deliriumin paketista mut jotku ottanu enemmänki esim. frendi otti kaks pakettii kännissä ja oli kyl aivan tsygooseis.
Mut oikeesti hommatkaa jotain parempaa paskaa ku toi ei oikeesti oo yleensä kovinkaan miellyttävä kuosi ja letaalit annokset on jo samoja kuin noi "viihdeannokset"
*Johnny Cash - hurt*

BrokenFinger
Lepakko

Post by BrokenFinger » Sat 10 Jul 2010, 12:17

Kyllä tän ketjun lukemisen jälkee jää multa väliin tuo aine.. huhhuh..