Myristiini erottelu.

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Greenjacket
Karvakuono

Myristiini erottelu.

Post by Greenjacket » Tue 01 Mar 2016, 20:31

1. Tarvitset muskottipähkinää tai muuta vastaavaa myristiini pitoista "kasvia". (basilika, luonnon yrtit... jne)
Voimakasta alkoholia (etanolia 70-90%), kankaan tai suodatinpussin ja muutaman astian. (Mieluiten Lasipurkkeja jossa on kansi)

2. Laita muskottipähkinä tai muu vastaava eroteltava tuote purkkiin etanolin kanssa.
Huom! Seoksessa noin saman verran molempia. Nyt anna seoksen liueta rauhassa. Aika jolloin seos
on kokonaan liuennut riippuu paljon etanolin ja eroteltavan tuotteen määrästä. (Itse yleensä annan seoksen lojua lämpimässä noin 24h
kansi suljettuna.)

3. Nyt kun seos on kokonaan liuennut ota suodatinpussi tai kangas ja suodata tuote kankaan tai suodatinpussin läpi toiseen astiaan.

4. Seuraavaksi jätä seos paikalleen johonkin lämpimään lojumaan. (kansi/korkki on oltava auki jotta
jotta suurin osa alkoholista haihtuu.)

5. Kun seos on kokonaan kuiva jäljelle pitäisi jäädä ruskeaa "töhnää". Tuote on valmis mutta sitä voi vielä puhdistaa esim vedellä.
Ja elemensiinin ja safrolin voi vielä myös erottaa pois jos vain itse haluaa.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Itse olen näillä ohjeilla pari kertaa erotellut myristiiniä mutta tälläkertaa ei ollut tarjolla kovinkaan puhdasta etanolia ja törmäsin ongelmaan.
Seos jolla aioin erottaa myristiiniä sisältää glyserolia jonka haihtumis nopeudesta en tiedä, kuulin vain että sitoo kuulemma kosteutta ilmasta,
onko totta? Ja miten saan glyserolin haihtumaan vai haihtuuko itsestään? Seos ei kovinkaan sakea ollut kun laitoin pähkinät sekaan päinvastoin seos muuttui erittäin juoksevaksi. Laitoin vielä varmuuden vuoksi lämpimään tilaan ettei sakeudu. (Huom seoksessa siis 70% etanolia... eli hyvin pieni osa glyserolia)
Hyvää psykedeelistä päivän jatkoa! :)