MXP

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Velho
OD

MXP

Post by Velho » Sat 04 Jan 2014, 16:30

Methoxphenidine (2-MeO-Diphenidine, MXP)
((±)-1-[1-(2-methoxyphenyl)-2-phenylethyl]piperidine)

CAS Registry Number 127529-46-8
PubChem CID: 67833251
Chemical data
Kaava: C20H25NO
moolimassa: 295.4186 g/mol

Huom! Kyseessä ei ole MXE, ketamiini, tai DXM. Älä siis annostele arvioiden niiden perusteella! :roll:

Redosettaminen on useimpien mielestä turhaa ja voi aiheuttaa amnesian. Myös komboilu voi olla vaarallista. Ainakaan ei kannata komboilla esim. näiden kanssa: 1,4-butanediol, 2-methyl-2-butanol, benzot, GHB, GBL, ja opioidit. Ihmisiä on kuollut tämän aineen kanssa kun ovat nukahdettuaan tukehtuneet oksennukseensa. :foil:

Laitonta useinmissa maissa.

Yleisimmät nautintatavat: Oraalinen ja Rektaalinen. Nasaalinen ei ole kivutonta. :shock:

Varoitus: Muista aina aloittaa pienillä annoksilla yksilöllisten painon, sietokyvyn, aineenvaihdunnan ja fyysisen sietokyvyn välisten erojen vuoksi. :foil:

Yleisimmät annokset oraalisesti:
allergiatesti: 0 - 50 mg
Heikko: 50 - 100 mg
Keskivahva: 100 - 150 mg
Vahva: 150 - 200 mg
Erittäin vahva: 200 mg+

Löydät täältä lisää infoa MXP:stä. :)

Alkuperäinen viesti:
Velho wrote:Kattelin tossa et tällänen ois myynnissä

1-(1-(2-methoxyphenyl)-2-phenylethyl)piperidine / 2-MeO-Diphenidine. A vendor is now stocking this, seems to be a replacement for MXE.

Methoxphenidine (1-[1-(2-methoxyphenyl)-2-phenylethyl]piperidine) is a chemical that acts as an NMDA receptor channel blocker[1] and is currently sold as a designer drug. Its pharmacology in humans has not been studied.

Tosi nihkeesti löytyy tietoo tästä eli ilmeisen uus juttu. :foil:

Lähinnä kelasin et onko tää hankkimisen arvosta?
Last edited by Huiko on Sun 25 Oct 2015, 21:26, edited 1 time in total.
Reason: Aloitusviesti oli erittäin tynkä, joten arvelin tehdä paremman. :)
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

SadPanda
LD50

Re: MXP

Post by SadPanda » Sun 05 Jan 2014, 09:16

Kyllä mä uskon et tässä on potentti replacement mxe.lle. diphenidineä kokeillut iv. Ja ainakin se oli jo tosi lähellä mxe,, mitä nyt likaset sivuvaikutukset ja tosi ruosteinen maku :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Tue 07 Jan 2014, 23:47

Tietoa ei varsinaisesti löydy, mutta aika paljon raportteja käyttäjiltä kuitenkin Bluelightisssa esim. Itsellä tuossa puolen keilan pussukka odottaa tulevia testejä varmaankin ensi kuussa. Raportoin sitten.

Ja tosiaan hankkimisen arvoisena raporttien perusteella pitäisin. N. 80mg dose kuvailtu hyväksi perusdoseksi.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Sun 26 Jan 2014, 01:02

On raportoitu mahdollista serotoniinisyndroomaa (järkyttävillä doseilla tosin) ja kouristuksia. Ilmeisesti myös potensioituu käyttäjien ollessa (kunnon kuuritus siis kyseessä) viikon käytön lopettamisen jälkeen yhä "euforioissa". Kokeneet NMDA-antagonistikäyttäjät raportoivat epätavallisen voimakasta muistin heikkenemistä (saattaa siis toki myös liittyyä siihen NMDA-kokemukseen).

Pyörrän edellisen viestini ja jättäisin väliin.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

bol
Kameleontti

Post by bol » Sat 08 Feb 2014, 14:02

Pikku doseja testanneena täytyy sanoa, että tämä vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta substanssilta..
50-80milligrammasta (50mg startti, kolme tuntia myöhemmin 30mg lisää) huomaa jo selviä vaikutuksia (piristyminen, mielialan nousu) mutta dissoatiivisia vaikutuksia tuosta en vielä saanut. 30mgn boostikaan ei oikein muuttanut vaikutuksia suuntaan tai toiseen. Kannabista nautittu pitkin iltaa, koska se ei ruvennut väsyttämään vaikka indicaista savua olikin.

Seuraavana päivänä otin 30mg aamusta, ja taas pieni piristyminen huomattu.

Seuraavan kerran kokeilen 100-150mg ilman boostauksia, koska ne tuntuvat aika tehottomilta. Uskon että tällä annostuksella päästään jo kokemaan mxpn potentiaalisuus paremmin.

Tätäkin liikkuu ilmeisesti eri vahvuuksina markkinoilla, joten ehdotan että jokainen alottaa pienemmästä dosesta aluksi ja alkaa kasvattamaan annosta kunnes löytää itselle sopivan sweet-spotin. Yli 400mgn dosesta joku oli saanut jotain kohtauksia mitkä veivät sairaalaan asti, joten aloittakkaa varovaisesti. Toisaalta jotkut on vetänyt pari grammaa viikonlopun aikana ilman kummempia sivuvaikutuksia, mutta itse en lähtisi tämän aineen kanssa leikkimään liikaa.

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Sun 09 Feb 2014, 14:04

Ei tuntunu perseessä kovin hyvältä tää :D dosettelin n. 130-150 mg asti kunnes ei enää rööri kestäny ja oli pakko käydä ejektoimassa kirvelevät nesteet pihalle. ei tullu ihmeempiä vaikutuksia, johtuen mahd. hirviötoleranssista dissoihin + tämä taitaa muutenki toimia parhaiten syötynä.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Tue 18 Feb 2014, 11:41

IV;na ihan jännää kamaa imo :) Mukava heilahdella musan tahdissa

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Wed 19 Feb 2014, 04:19

Itse aloitin 100mg iv dosetuksella. Tiesin että aine oli juuri sitä itseään. Männän kerkee hyvin lyömään pohjaan ja siirtyä vaikka sängylle. sitten tunnista kahteen tuntiin on lähestulkoon tiedoton tila tai missään ei ole pienintäkään järkeä. Itse kadotan oman minuuteni lähes aina. Välillä en tiedä miten päin olen ja mikä olen. Olen todennut että 100-150mg iv on minulle sopiva. Koska tykkään vajota kaoottiseen tilaan ja nauraa kun kaikki on vinksallaan.

Ois kiva päästä testailemaan muitakin eri patcheja niin tietäs mitä eroja on. Kaverilta saatu oli ainakin ihan paskaa (ylijatkettua) jonka olet kesti noin 30min.

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 19 Feb 2014, 16:05

xxx-men wrote:Itse aloitin 100mg iv dosetuksella. Tiesin että aine oli juuri sitä itseään. Männän kerkee hyvin lyömään pohjaan ja siirtyä vaikka sängylle. sitten tunnista kahteen tuntiin on lähestulkoon tiedoton tila tai missään ei ole pienintäkään järkeä. Itse kadotan oman minuuteni lähes aina. Välillä en tiedä miten päin olen ja mikä olen. Olen todennut että 100-150mg iv on minulle sopiva. Koska tykkään vajota kaoottiseen tilaan ja nauraa kun kaikki on vinksallaan.

Ois kiva päästä testailemaan muitakin eri patcheja niin tietäs mitä eroja on. Kaverilta saatu oli ainakin ihan paskaa (ylijatkettua) jonka olet kesti noin 30min.
Miten sä vertaisit tätä mexeen?
^^@_

Pen
OD

Post by Pen » Wed 19 Feb 2014, 16:14

xxx-men muistaakseni ei ole MXE:tä käyttänyt, joten kysyisin että miten hän vertaisi tätä ketamiiniin?

Oon kuullu että tämä on jotain ketamiinin ja DXM:n välimaastosta olotiloiltaan. Mitä olette kokeneet mieltä?

Lähiviikkoina toivottavasti pääsen itsekin hieman koeajamaan. Suuria määriä ketaa, dexmiä ja MXE:tä rykineenä kuulostaa lupaavalta substanssilta. Oli jo mahdollisuus viime vuoden puolella testailla pariinkin otteeseen mutta ei "uskaltanut" kun oli niin epävarmaa tietoa esim. dosejen koosta jne.

Mikä mahtaa olla paras ROA tälle? Persuksiin ja nenään varmaan kirvelee mutta pommina ei toimi niin hyvin? IV/IM on poissuljettu.

bol
Kameleontti

Post by bol » Sun 02 Mar 2014, 11:34

Pen wrote:Mikä mahtaa olla paras ROA tälle? Persuksiin ja nenään varmaan kirvelee mutta pommina ei toimi niin hyvin? IV/IM on poissuljettu.
Nenukkiin tuo ei kuulemma toimi juuri yhtään. Muiden kokemuksista päätellen pommit toimii ihan hyvin (kunhan annostus on kohdillaan), mutta pluggaaminen on esittämistäsi vaihtoehdoista tehokkain.

bol
Kameleontti

Post by bol » Wed 02 Apr 2014, 14:56

desoxy wrote:snorattuna tuo shitti toimi kunhan sen jauhoi hienoksi pulveriksi kuten ketamiinin kanssa pitää tehdä. pärisi sillä tavalla kivoiten......
Ai, että se toimiikin noin? :0. Ehkä kukaan muu ei ole sitten tajunnut jauhaa sitä hienoksi. Pitää itsekki testailla tuolla ROAlla pian.
Onko lempeetä limakalvoille, vai jäätävä kirvely? Varmaan joku 100-150mg pitäis jo toimii nokitettuna? Ja vaikutus alkaa kuinka pian ?

Kiitän!

Krytom
Karvakuono

Post by Krytom » Sat 02 Jan 2016, 21:56

Tulipaha joku aika sitten testattua tuota MXP:tä, en oikein ite tiedä mitä mieltä tuosta olen. Toisaalta ihan jees mutta toisaalta en hirveämmin nauttinut. Ensimmäiset vaikutukset muistaakseni puolen tunnin kuluttua. Aivan vitunmoinen surina pääkopassa melkein koko ajan, musiikki kyllä ihan hyvältä kuulosti. Annos taisi olla jotain 110 - 120mg. Kyllähän tuota voisi ottaa uudestaankin joskus jos kohalle sattuu, mutta en omia vähäisiä rahojani käyttäisi tuohon aineeseen.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Sun 03 Jan 2016, 02:25

Itsekin tulin kokeilleeksi MXP:tä jokin aikaa sitten. Fiktin puutteesta johtuen jauhe tuli jaettua kaverin kanssa silmämääräisesti niin, että molemmat ottivat yhteensä 100mg kahdessa osassa nenän kautta. Saattoi hyvin tulla hieman enempi. Ensimmäisen nokituksen jälkeen alkoi nousta aika piakkoin. Tuntui ihan siltä, kuin olisi polttanut todella hyvää pilveä. Noin 30-40 minuuttia myöhemmin tuli nokitettua loput. Jossain vaiheessa tämän jälkeen irtaannuin todellisuudesta. Parhaiten seurannutta tilaa kuvannee juurikin dissosiatiiveille tyypillinen ruumiista irtaantumisen kokemus. Kuin olisin ollut vieras omassa mielessäni. Mieleni prosessoi kaikki muistikuvat ja havainnot niin, kuin itse prosessoisin ne. Nämä kaikki tuntuivat itselleni kuitenkin vierailta. Tämän takia taisin jossain vaiheessa lakata uskomasta itseeni. Tämän lisäksi meno oli kuin Linnanmäellä tai myrskyn keskellä seilaavalla laivalla. Tuntui, kun maailma huojuisi ja pyörisi koko ajan. Puhekin sammalsi. Mielessäni sanomani asiat kuulostivat paljon selkeämmiltä, kuin mitä ne sitten oikeasti olivat. Ajantaju meni tyystin, tuntui kun aika olisi pysähtynyt tai ainakin hidastunut radikaalisti. Jännää oli myös se, kuinka näin välillä itseni kolmannesta persoonasta. Sohvalla istuskellessani aivan kuin kaulani tuntui venyvän sohvan selkänojan yli, taakse yläviistoon.

Mitäpä sanottavaa vielä keksisi? Jossain vaiheessa lensi laatta tuntemattomasta syystä. Tosin siitä huolimatta en kokenut oloani mitenkään fyysisesti huonoksi. Laskut olivat ehkä hivenen ärsyttävät, sillä hyvin pitkään maailma pyöri. Tuntui siltä, että nukahtaisin siihen paikkaan. En kuitenkaan nukkunut vielä pitkään. Laskujen jälkeen tuli olotila, jota kuvailisin "kemialliseksi krapulaksi". Muistutti perus darraa päänsärkyineen, mutta siinä tuntui olevan eräänlainen kemiallinen tatsi mukana. Seuraavan päivän oli lievän euforinen olo, mikä lieneekin ihan tyypillistä em. aineelle.

Jonkin aikaa kelailin, että en aineeseen enää koske. Muutaman päivän päästä päätin kuitenkin kokeilla uudestaan. Arvioni mukaan otin suuremman dosen mitä aikaisemmin, mutta useammin ja pienemmissä erissä. En tiedä sitten miksi, mutta nyt en saanut irti muuta kuin ekan kerran nousujen kaltaisen euforian ja höpön olon.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Mon 04 Jan 2016, 06:18

Tempelli wrote:
Jonkin aikaa kelailin, että en aineeseen enää koske. Muutaman päivän päästä päätin kuitenkin kokeilla uudestaan. Arvioni mukaan otin suuremman dosen mitä aikaisemmin, mutta useammin ja pienemmissä erissä. En tiedä sitten miksi, mutta nyt en saanut irti muuta kuin ekan kerran nousujen kaltaisen euforian ja höpön olon.
Boostiminen saattaa olla turhaa ja ehkä siinä syy?

Pari kertaa testannut, iha ok mukavaperusdisso. Ei kyl lähelläkää mxe, harmi.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Tue 05 Jan 2016, 00:20

magiclymagical wrote:
Tempelli wrote:
Boostiminen saattaa olla turhaa ja ehkä siinä syy?

Pari kertaa testannut, iha ok mukavaperusdisso. Ei kyl lähelläkää mxe, harmi.
Joo näin jälkeenpäin mietinkin, että ehkei olisi kannattanut boostailla. No tuskinpa tätä tulee heti toistamiseen kokeiltua, ei ihan rahat riitä. :D MXE:tä vois olla ihan mukava testailla jahka sitä käsiini jostain saisin.

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Tue 01 Mar 2016, 14:57

Joku kyseli aikasemmin eroja MXE:n ketamiinin ja tän välillä. Itelle tää oli jotenki toi mitäänsanomaton - hyvä masennuksen poistaja ja rentouttaja mutta isommillakin 200mg annoksilla ei vaan päässy semmoseen dissoholeen jota odotti.

MXE on paljon "ulkoavaruudellisempi" kokemus ja tän kaa pysyy jalat maassa. Mxe ei sovi bileisiin mun mieletä ollenkaan ja tykkäänki sillä vetää jonku 100mg ja sinkoutua äärettömyyteen. Täää MXP vois taaas toimiaki joissain kemuissa ku nostaa energiatasoja ja poistaa ahdistusta ja tuo pienen pientä psykedeliaa.

Ja jos ketamiiniin se sekavuustila isoissa annoksissa on jotain tän ja MEX välistä. Meinaan vaikka vetäis limakalvot täyteen ketamiinia >200mg ni silti on jotenki semmonen slkee disso olo vaikka holessa lentelee. Pystyy vaihtaa musaa ku silmänsä avaa eikä oikeestaan mitään OEV-juttuja. Mexestä taas tulee enemmän semmonen "mitä vittua, ei maailman nyt tältä kuulu näyttää". Kädet kilometrin pituset ja vaikee mennä vessaan ym. Mexe on parasta.. saispa sitä vielä jostain :roll:

DXM taas on shamaanisuudessaan ja sekavuudessaan ihan omaaa luokkaansa ja se vetää kyllä kaiken ihan sekasin ja tuntuu myös haitallisimmalta ja raskaimmalta kropalle.

Kokeilin kans 3-MEO-PCP:tä ja se oli mun mielestä parempaa ku tää ja pääs aika dissomaailmoihin mut sitä oli aika vähän jamuita päihteitä seassa ni ei tullu niin tarkaa tutkimusta.

Mut ittelee dissot menee näin MXE>DXM>Ketamiini>3-MEO-PCP>MXP. Onks muuten kellään mitään muita disso ehdotuksia mitä kannatais kokeilla?

Vois siirtää johonki yleisempäänki dissoketjuun jos meni liian offariks :oops:

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 22 May 2016, 06:04

No täähän nyt on ihan bullshit-disso. Kokeiltu sekä pienillä että isoilla doseilla ja ei tää musta muuta anna kun ehkä skidin potkun jo alla olevalle kuosille. On koitettu selvään päähän ja päihtyneeseen päähän, ja pakko totee et aika turhaa paskaa koko setti. Rahan haaskaamista. Bilekuosiin natsaa semi OK:sti mut en kyl tiedä kuitenkaan. Ei kyl vaan mene mun jakeluun se et tää toimis mitenkään, vaikka kokenut dissoniekkari olenkin.
Vai toimiiko?

md5
Tuppisuu

Post by md5 » Tue 14 Feb 2017, 15:45

Dark side of the MXE. Kyllä tämä mexin korvikkeena menee, vaikka yleensä joutuu taistelemaan demoniensa kanssa.

Muuten vendoreitten tarjontaa ihmetellessä pistin merkille oudon K-PAX kombon, joka sisälsi just MXP ja 3-FPM. No pitihän tuota sitten testata erikseen ja huhhuh. MDMA:n kaltainen sosiaalinen boosti ilman sitä rakastan kaikkea lässynläätä ja katteettomia lupauksia.

Paras ns. yleisdisso, mitä tällä hetkellä on saatavilla.