Ketamiini

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
gaia
Kameleontti

Re: Ketamiini

Post by gaia » Wed 04 May 2016, 03:30

En tiedä, itselle syvään K-holeen riitti reilu 150mg annostus. Maks 170mg.
Vai toimiiko?

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Fri 06 May 2016, 00:14

Tempelli wrote:Millaisilla doseilla porukka on saavuttanut K-holen?
Alla mainitut annosmäärät ovat ne, joilla allekirjoittanut on saavuttanut K-holen ja annostelureittinä on toiminut vain ja ainoastaan intravenöösi eli IV.
Annoksen kokoon vaikuttaa ketamiinin puhtaus, tottakai.

Mahdollisimman tarkan anekdoottisen informaation nimissä molemmat kyseessä olevat ketamiinit ovat tulleet samalta, luotettavalta lähteeltä, jonka tuotteen laatu ei koskaan pettänyt.
Muistini mukaan esketamiini olisi ollut n. 65-85%:sta. Raseeminen oli 70-98%.

Esketamiini (eli ketamiinin S-enantiomeeri)
  • 80 - 100 mg
Esketamiinilla 90 mg taisi olla optimaalinen annos K-reikään. Muistan koittaneeni 110 mg, mutta tämä oli lähempänä anesteettista kokemusta, joka aiheutti jälkeenpäin lähinnä vain muistikatkoksen, oksentelua ja härön maan gravitaatiokenttien muutoksen.

Raseeminen ketamiini
  • 90 - 130 mg
Raseemisella noin 120 mg oli yleisimmin annos, joka riitti K-reikään. IV:nä piti olla annosten kanssa tarkkana ettei mene anesteettisen puolelle, jolloin haettua K-reikä kokemusta ei muista ja herättyä aiheuttanut vahvaa nauseaa, joka yleisemmin johti vessanpöntön kumartamiseen.

Huomio! Haluaisin tehdä huomautuksen raseemisen ketamiinin käytöstä jos on tarkoituksena hakea sitä niin hehkutettua K-reikä-kokemusta:

Kun gramman pussi on saapunut niin yleensä aloitan illan Erowidin ketamiini-annostus taulukon mukaan "vahvalla" annoksella, joka harvoin riittää K-reikään ellei tuotteen vahvuus yllätä.
Ensimmäisen annoksen jälkeen jatkan tätä rutiinia vielä 2 annoksen verran fiilistellen musiikkia ja tutkien Ketaversumia, josta palauduttuani valmistaudun K-reikään. Suosittelen myös titraamisesta annosten välissä.
Jos viimeiset annokset olivat "vahvoja", mutta eivät olleet vielä riittäneet K-reikään niin on aika nostaa annosta n. 20-40 mg:lla tuotteesta riippuen.

TL;DR: Kokemusteni mukaan raseemisella K-Rei'än saavuttaa kaikista helpoiten, kun on ensin buustinut muutaman kerran ennen kuin yrittää saavuttaa K-reikää.
Toimikoon tämä teksti vaikka vinkkinä henkilöille, joilla ei ole vielä varmaa kokemusta, että "minkälainenhan se K-Reikä oikein on?"
Haluan kuitenkin huomauttaa näiden olevan henkilökohtaisia, subjektiivisiä kokemuksia, jotka todennäköisesti eivät tule pätemään kaikkiin henkilöihin samalla tavalla. En myöskään välttämättä suosittele ketamiinia IV:nä. Tunne itsesi, tunne rajasi ja tiedä seuraukset.

Mielestäni ketkun nokittelu taas pienemmillä annoksilla sopii parhaiten tamppaamiseen, bilettämiseen tai mestoihin, joissa on paljon porukkaa. Ei olisi kiva vaipua K-reikään keskellä klubia tai festarialuetta tms.
Illanistujaisissa taas, joissa on porukkaa jotka tunnet hyvin tai joihin luotat niin silloin suosin vahvoja annoksia ketamiinilla, jotta pääset rauhassa tutkimaan mitä on tapahtumahorisontin takana.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Wed 11 May 2016, 01:17

Sain käsiini ketalar nestettä, en kuitenkaan käytä iv:nä. Joten, mikä olisi mielestänne järkevin/tehokkain tapa nauttia kyseistä litkua?
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 11 May 2016, 07:15

soulmate wrote:Sain käsiini ketalar nestettä, en kuitenkaan käytä iv:nä. Joten, mikä olisi mielestänne järkevin/tehokkain tapa nauttia kyseistä litkua?
Jos neste on steriilia niin I.M. Jos neulahommat ei kiinnosta, niin voit kuivattaa ketalar-nesteen ja käyttää nasaalisesti kristallisoituneen tavaran, sanotaan ketamiinin/ketalarin "kokkaamiseksi", googlesta pitäisi löytyä ohjeet tuohon kuivattamiseen.

Atamooni
Tuppisuu

Post by Atamooni » Thu 12 May 2016, 00:20

Eilen sain käsiini ensimmäisen kerran ketamiinia. Tätä esketamiinia, ja puhdasta sellaista, luotettavalta lähteeltä.
Noh, tätä nyt kun oon ootellu jo sen aikaa niin enhän mä malttanu tuosta parin keilan pussista pysyä irti.. Tolet dissoihin ja psykeihin tällä hetkellä aika korkeat minkä tiedostin kun tätä lähdin rykiin.

Eka laini varmaan n.5mg ja siitä jo huomasin vaikutuksia :D Huoh, sain omaa rauhaa ja laitoin silmämääräsesti 3 n.25mg lainia. Lähes heti ekan jälkeen tajusin että mulla tulee mun elämän aikana meneen tähän aineeseen vielä aika paljon rahaa. Vaikee selittää millanen selkeys omaan päähän tuli, tuntu että näkö parani, suu vaan nousi pieneen hymyyn, tanssitti.

Siirryn lainiin 2. Kaikki vaikutukset vaan vahvistuu.

Menee varmaan 15min ja tajuan että kyllä tässä täytyy yrittää sitä k-holea (mitä se sitten ikinä onkaan), vaikutukset nimittäin selkeästi vähän jo tasottu. Tässä kohtaa sitten aletaan meneen siihen että en oikeen itekkään viel tiä mitä eilen tapahtu. :D Muistan ainakin kerran lisänneeni 3 lainia lisää ja että vielä tämänkin jälkeen olis pari otettu :roll: Saan jostain päähäni että tää on kuvattava. Mulla on nyt siis tuolla puhelimessa varmaan 10min materiaalia, mistä en muista about mitää. Jotenkin pystyin "irrottaan" käteni niin että se vaan kuvas mua ja tein kaikkee muuten ihan "normaalisti". Näistä videoista oon kattonu nyt n. 1,5min alkua ja totesin että en ihan viel haluua kattoo niitä :D

Tän yhen illan jälkeen (nojoo otin mä yhen lainin tänäänkin) arviot ketamiinista on kyl älyttömän positiiviset. En oikeen tiä kelle tää sopii vai sopisko tää niinku kaikille? mutta ainakin itestä tuntuu että tää on kemikaaleista kyllä tällä hetkellä selkee ykkönen mitä oon kokeillu.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Thu 02 Jun 2016, 13:07

Hei!

Nyt olisi 5 10 ml:n pullollista kirkasta ketamiininestettä hallussa.

Jo itse puteleissa lukee että neste on tarkoitettu iv-käyttöön, mutta vierastan tapaa enkä sitä hallitsekaan. Paljonko tulisi siis annostella ketamiinipitoisiin "tyrmäystippadrinkkeihin" niin, että tulisi oikea olo? 4 ml:sta ovat puhuneet, mutten mitään tällaista ala mutuilemaan. Alkoholia ei ole tahi muita rahoittavia ei ole tarkoitus ottaa enempää kuin saa.

Kiitokset!

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Thu 02 Jun 2016, 16:21

kuumottelija wrote:Hei!

Jo itse puteleissa lukee että neste on tarkoitettu iv-käyttöön, mutta vierastan tapaa enkä sitä hallitsekaan. Paljonko tulisi siis annostella ketamiinipitoisiin "tyrmäystippadrinkkeihin" niin, että tulisi oikea olo? 4 ml:sta ovat puhuneet, mutten mitään tällaista ala mutuilemaan. Alkoholia ei ole tahi muita rahoittavia ei ole tarkoitus ottaa enempää kuin saa.

Kiitokset!
Liuoksen vahvuus olisi hyvä tietää, ennen kuin lähtee vastailemaan.
Yleisin pitoisuus taitaa kuitenkin olla 50mg/ml. Siitä sitten tuumaat itsellesi sopivan annoksen. Mitä mahdat tarkoittaa oikealla ololla?
Edellämainitulla pitoisuudella 4ml nestettä tarkoittaisi 200mg annosta ketamiinia, joka on kohtalaisen suuri dose.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Mon 06 Jun 2016, 14:41

Sidney wrote:
kuumottelija wrote:Hei!

Kiitokset!
Liuoksen vahvuus olisi hyvä tietää, ennen kuin lähtee vastailemaan.
Yleisin pitoisuus taitaa kuitenkin olla 50mg/ml. Siitä sitten tuumaat itsellesi sopivan annoksen. Mitä mahdat tarkoittaa oikealla ololla?
Edellämainitulla pitoisuudella 4ml nestettä tarkoittaisi 200mg annosta ketamiinia, joka on kohtalaisen suuri dose.

"Oikealla ololla" tarkoitan mietoa psykedeelisyyttä, relaxia jne. Ei kuitenkaan matkaa Kuuhun Dalai Laman kanssa :) Eli Ketarolia kyseessä, anestesianestettä, oraalisesti siis olisi sun mielestä järkevää n. 100 mg esim? Vai testata ihan yks milli ensin naamariin? Koko topicci kun on lähinnä I-V/I-M/Takakautta-pitoinen suunnilleen, niin oli vaikeaa löytää mitään joten kiitos ajanhukastasi!

Ja tasan 50mg/ml on joo.

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Mon 06 Jun 2016, 16:56

Jos et ole ennen ketamiinia kokeillut, niin ota alkuun allergiatestiannos. Vaikka alle puoli millilitraa.
Jos mitään ei toivottua ei ilmene parin tunnin sisään nauttimisesta, niin ota vaikka tuo 2ml eli 100mg, jos tavoitteena ei ole holekokemus. 100mg on pienehkö annos, varsinkin oraalisesti otettuna, mutta sillä saat jo varmasti tuntumaa ketamiiniin. Uskoisin, että pääset tuolla annostuksella toivomiisi oloihin.
Buustatessa ketamiini toimii hyvin, joten voit tarvittaessa ottaa lisää.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Mon 06 Jun 2016, 17:15

Sidney wrote:Jos et ole ennen ketamiinia kokeillut, niin ota alkuun allergiatestiannos. Vaikka alle puoli millilitraa.
Jos mitään ei toivottua ei ilmene parin tunnin sisään nauttimisesta, niin ota vaikka tuo 2ml eli 100mg, jos tavoitteena ei ole holekokemus. 100mg on pienehkö annos, varsinkin oraalisesti otettuna, mutta sillä saat jo varmasti tuntumaa ketamiiniin. Uskoisin, että pääset tuolla annostuksella toivomiisi oloihin.
Buustatessa ketamiini toimii hyvin, joten voit tarvittaessa ottaa lisää.
Jos alku hyvä niin saatan hole-kokemukseenkin uskaltautua ;) Kuitenkin sanovat, ettei ketamiinikokemusta voi oikein verrata mihinkään, ehkä vahvaan psykekokemuksen mutta aika yksimielisesti hyvin rauhalliseen bodyloadin suhteen sellaiseen normideeleihin verrattuna. Sellaista taas olen juuri etsinytkin..

Onko pari tölkillistäkin kuolemanvaarallinen yhdistelmä? Minulla on kuitenkin hyvin suuri tole alkoholiin. Mites tää futaa weedin kaa?

I-V tuleekin testattua ehkä jos kaveri jolla on kova kokemus tästä tulee käymään. On se kuitenkin aikamoinen kokemus, sanovat kaikki tätä kokeilleet, ja kestää niin vähän. Ja tosiaan testaan allergisuuden aivan ekaksi. En tosin ole millekään substanssille tai millekään yleensä ollut ikinä allerginen, jollei kamalia oloja Ketipinorista lasketa.

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Mon 06 Jun 2016, 19:36

Itse en lähtisi sotkemaan brenkkua sekaan, mutta tuskin pari kaljaa on kuitenkaan kuolemaksi. Jätä kuitenkin mieluiten juomatta, ketamiini tuottaa yksinäänkin sen verran vahvat fiilikset. Pilven kanssa kombotettuna ihan ok, mutta isommilla annoksilla ketamiini jyrää täysin pilven vaikutusten yli, eli jokseenkin turhaa. Näin ainakin omalla kohdalla.
Ketamiini on aikamoinen kokemus miten tahansa annosteltuna, joten en näkisi neulahommia välttämättömyytenä. Mutta mikäs siinä jos kiinnostaa.

Alkoholi ja ketamiini yhdessä voivat laskea hengityksen tiheyttä ja täten näitä kahta ei kannattaisi sekoittaa keskenään. Toinen realistinen vaara lienee omaan oksennukseen tukehtuminen.
Kovassa kännissä ketamiinia ei ainakaan kannata ottaa, vaarallisuuden lisäksi saattaa olla hyvinkin dysforinen kokemus. Oksennusta, blackoutteja ja sekoilua.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Mon 06 Jun 2016, 20:35

Sidney wrote:
Alkoholi ja ketamiini yhdessä voivat laskea hengityksen tiheyttä ja täten näitä kahta ei kannattaisi sekoittaa keskenään. Toinen realistinen vaara lienee omaan oksennukseen tukehtuminen.
Kovassa kännissä ketamiinia ei ainakaan kannata ottaa, vaarallisuuden lisäksi saattaa olla hyvinkin dysforinen kokemus. Oksennusta, blackoutteja ja sekoilua.

Joo, ja kerran nuorempana tyhmänä on tuo omaan oksennukseen lähestukehtuminen koettu (kombolla liian vähän kokemusta opiaateista=todella iso annos niitä, teini-ikä + korkea määrä alkoholia). Hirveimpiä oloja mitä on ollut tuo aspiraatiokeuhkokuume. Ja eiköhän sen tunnin malta olla ilman kaljoja, tarkoitus vaan fiilailla ulkoilmassa.

Pilven kohdalla voisin veikata että voisi buustaa, mutta tämä pilvi onkin NIIN omakohtainen aine. Itsellä saattaisi buustata huonoon suuntaan, fear-and-loathing-tyyppiseen tilaan (ei välttämättä mutta tiedostan että se vaara on; ajattelin, että voisi lisätä sydämen lyömätiheyttä jos hypotensio tulisi). Jointinkin ehtii polttaa sen tunnin jälkeen.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Tue 07 Jun 2016, 05:28

kuumottelija wrote:Pilven kohdalla voisin veikata että voisi buustaa, mutta tämä pilvi onkin NIIN omakohtainen aine. Itsellä saattaisi buustata huonoon suuntaan, fear-and-loathing-tyyppiseen tilaan (ei välttämättä mutta tiedostan että se vaara on; ajattelin, että voisi lisätä sydämen lyömätiheyttä jos hypotensio tulisi). Jointinkin ehtii polttaa sen tunnin jälkeen.
Sanoisin, et jätä polttamatta. Jos oot ottamassa ketamiinia niin ota se ja antaudu sille kokemukselle täysin - se tuntuu höpöltä. Sen jälkeen voi sitten fiilistellä vaikka jointin kanssa. Ketamiini on kokemuksena sen verran lyhyt ja voimakas, että mielestäni parempi jättää jälkifiilistelyihin se pilvenpoltto.

Mahdollisimman selvinpäin ja huolehdit turvallisuudesta sekä hygieniasta. Älä mieti liikaa, anna mennä vaan valitsemallasi tavalla kunhan ympäristö on kunnossa. :--)

Sidneyltä hyvät pointit jo.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sat 11 Jun 2016, 13:17

Täytyy sanoa että HUH HUH mikä kokemus! Jännää kyllä, äärimmäisen vainokännipilvissä on lähin dissoatiivinen tila seuraavaksi jonka skidinä joskus sain aikaiseksi; siksi ajattelinkin että pelaa hyvin yhteen pari hatsillista raakista sen kaiken selittämättömän ihanan vaaleanpunaisen höpön keskellä (kaikki tavarat joita katsoi näytti niin helvetin käkätihassulta) annoin tilaa sekä puhtaalle että hatsilliselle kokemukselle - ja täytyy sanoa että ketamiinin rentouttavien vaikutusten vuoksi pelasi todella hyvin yhteen! Kaveri totesi alkuun jo liian "suojatut" verisuonet (hoitsut on kiroilleet kun ei ole näkösällä yhtään) ja päädyttiin noin 0.75 ml oraalisesti kokeneen henkilön selväpäisessä valvonnassa. Tämä on varmaan päihde, jonka vaikutuksesta on vaikeinta kertoa kun se on jotain niin outoa ja alati täysin maailmaa vaihtava kokemus. Jossain hindumaailmassa kävin ja koitin kosketella jotain kiteitä, plasmatelkkari liikkui kohti jos avasi silmät ja hymy oli kerrassaan puutunut suuhun! Hyvin intensiivinen ja uniikki kokemus joka tapauksessa, ja hatsin vai suuren dosen (?) vuoksi olin 4 h noin siellä harekrishnamaailmoissa.

HUOM En silti suosita missään nimessä aloittamista noissa määrissä. Itsellä sattui olemaan selvä pää, allergisuus testattiin, selväpäinen valvova hyvin kokenut henkilö ja tiesin että toleni rauhoittaviin (joihin tämähän sinänsä kuuluu kehollisiltaan vaikutuksilta) on hyvin suuri. Ainakis tuli trippi jota en varmana ikinä unohda, vie hapon ja sienen todella paljolla päräyttävyydellään - mutta myös olotilakontrolloitavuudeltaan - omalla kohtaa. Joo ei auton rattiin :)

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 15 Jun 2016, 17:07

kuumottelija wrote:Mites tää futaa weedin kaa?
Äärimmäisen hämärää ja häröä, suosittelisin valmistautumista, set&setting etc.
En henkilökohtaisesti pitänyt yhtään, oikeastaan aika salviamainen ja epämiellyttävä kokemus. Varmaan ensimmäinen ja vika kerta kun sekoitan ketamiini-oloja budhalla.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 15 Jun 2016, 18:34

Suht samaa mieltä, ite hiisaan kyl sillontällön jos oon kaupungilla ja ottanu pienet lainit. Mut aina jos otan isomman doussin, eli käytännös iv, niin en tykkää sotkee yhtään minkään kanssa. Ketku on kuitenkin imo parasta ihan ittekseen.
Takana loistava tulevaisuus.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Mon 20 Jun 2016, 22:29

Laitoin tuossa jokin aika sitten tilaukseen pari grammaa esketamiinia luotettavan oloiselta vendorilta hyvään hintaan. Olen kyllä IM-dosettamistakin aineen suhteen miettinyt. Tosin aine on jauhemuodossa, mikä tekisi nokittamisesta helpompaa. Toisaalta esketamiini vaikuttanee ilmeisesti pienemmillä annoksilla, joten tätä ei ilmeisesti tarvitsisi nokittaa ihan niin paljoa holen saavuttaakseen. Tai ehkä lienee parempi jos alkajaisiksi testailen vesiä.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Thu 23 Jun 2016, 22:34

Nyt tuli testattua IV ilman hatsia; totta moni horisee, paljon vähemmän "raskas" olotila!

Vähän kuin ilokaasua potensoisi sadalla.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 26 Jun 2016, 15:49

kuumottelija wrote:Nyt tuli testattua IV ilman hatsia; totta moni horisee, paljon vähemmän "raskas" olotila!

Onko mitään syytä iskeä suoneen? Eikös lihas olisi parempi vaihtoehto? En itse harrasta piikkihommia, kunhan tässä mietiskelen.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Tue 28 Jun 2016, 03:31

King Ink wrote:
kuumottelija wrote:Nyt tuli testattua IV ilman hatsia; totta moni horisee, paljon vähemmän "raskas" olotila!

Onko mitään syytä iskeä suoneen? Eikös lihas olisi parempi vaihtoehto? En itse harrasta piikkihommia, kunhan tässä mietiskelen.
Ero tämän aineen kohdalla? En ikinä IM ole iskenytkään mitään kun on tiukassa tieto mitä sinne lihakseen saa iskeä tai ei.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Tue 12 Jul 2016, 23:22

kuumottelija wrote:Ero tämän aineen kohdalla? En ikinä IM ole iskenytkään mitään kun on tiukassa tieto mitä sinne lihakseen saa iskeä tai ei.
Nimenomaan ketamiinista puhuttaessa olen vahvasti siinä käsityksessä, että lihas olisi suositumpi reitti. En tiedä sitä, että onko kyse sitten vain puhtaasta ampullitavarasta tai sitä että onko mahdollisesti epämääräisiä osia sisältäviä jauheita turvallisempaa iskea suoneen vai lihakseen, jos iskeä pitää. Tätä ei voi ottaa neuvona.

Jos mietityttää joku tietty asia pistohommiin liittyen, vaikkapa se mitä voi laittaa mihinkin, voi nähdäkseni vaikka tässä ketjussa kysyä niin eiköhän joku vastaa joka tietää. :)

Muistan joskus pimeinä dexmivuosina himoinneeni ketamiinia ylitse kaiken, mutta kun myöhemmin tuli metoksetamiini markkinoille katosi kiinnostus ketkua kohtaan melkein kokonaan. Jotenkin aina suhteellisen kova hinta ja lyhyt kesto vähentää tän arvoo mun silmissä ja oon nyt tajunnut jälkikäteen paremmin minkä takia eräs kaveri tätä vähän ehkä dissasikin kun itse hehkutin silloin aikoinaan niin paljon.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 13 Jul 2016, 18:20

Vähän liian kallista tuo ketku Suomen markkinahinnoilla tosiaan on.

IV-reittiä suosin siksi, että annosmäärät ovat todella pienet ja pääsee helposti siihen hole-tilaan kun on annos kohillaan. Sitten kun palautuu ja alkaa väsäilee uusia niin pää on vieläkin vähän pyörällä ja hyvän musiikin soidessa on kiva väsäillä ja palata sitten lopulta takaisin sinne reikään ja sama kuvio toistuu. Oikein mahtavaa illanviettoa se :up:

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 17 Jul 2016, 17:15

Pääsääntönä olisi hyvä, ettei muuta kuin ampullista lihakseen. Tulehdukset, yms. komplikaatiot on vähintäänkin ikäviä. (On tullut nähtyä aika rujoakin jälkeä. :right: )

Injektoitava neste on syytä filtteröidä mahdollisimman hyvällä filtterillä muutenkin. Katselkaa iv/im-topikista vaikka linkkejä. :up:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Mon 18 Jul 2016, 08:29

Ay caramba! :mrgreen: Tulipas ny sitten ketsuppiakin testailtua tos lauantai-sunnuntai välisenä yönä kaverini synttärikesteillä ja täytyy kyl sanoa että ei sitä ketamiinia ihan turhaan kutsuta dissosiatiivien heroiiniksi :^)

Alla oli muutama kalja sekä hiukan madamea. Annokset olivat jotain 50-60 mg välillä, koska halusin tutustua ketkuun varovasti ilman mitään keulimisia, sillä dissokokemukseni rajoittuivat ennen ketamiinia salviaan, nosseen sekä eetteriin.

5-10 min ensimmäisen linkun jälkeen olo tuntui jännältä. Itseasiassa jopa niin jännältä että meinas mennä sormi suuhun ihmetyksestä :foil: Ympäristö näytti unenomaiselta, aistit ja keho tuntuivat turtuneelta sekä koordinaatio heikkeni aivan perkeleesti. Ihan kuin olisin ollut humalassa :P Tämän jälkeen menin polttamaan jolperii ketkun vaikuttaessa tajuntaani hetki hetkeltä enemmän.

Parvekkeella jouni huulessa tunsin sen sanoinkuvaamattoman fyysisen ja psyykkisen euforian , jollaista en ollut kokenut IKINÄ minkään muun päihteen kanssa! :love: Ajatukseni muuttuivat sen verran radikaalisti , että pystyin itsetutkiskeluun sekä asioiden miettimiseen eri perspektiiveistä ilman mitään luuppihässäköitä, joita esim. sienissä mulle on tullu helvetin usein :S Olin niin euforioissa, että päätin ottaa vielä toisen lainin ja kolmannenkin sekä kylkeen pienet loosterit. Fiilis oli mitä mahtavin! :D

Halluja ja visuikin tuli nähtyä , mutta annokset oli sen verran pieniä etten tippunu siihen mystiseen ja kuuluisaan K-aukkoon, vaikka pienen vilauksen näinkin siitä ( silmät kiinni ollessa näin ns 'aukon' , jonka ympärillä leijui jtn palikoita, vaikee selittää).Visuaalit oli enimmäkseen lieviä mutta silti huomattavissa: putkinäkö ja kaksoiskuvat olivat tripin aikana läsnä all the time, samoin mittasuhteiden vääristyminen ( esineet näyttivät joko minimaalisilta tai sitten naurettavan kolossaalisilta) ja etäisyyksien vaikea hahmottaminen ( esim 2m päässä oleva kaveri näytti istuvan 5m päässä :} ). Maailma näytti unenomaisen kubistiselta omalla surrealistisella ja hassulla tavalla :)

Ja masennuskin lähti sen sileän tien.!Älkää käsittäkö kuitenkaan arvon vaulttilaiset minua tässä asiassa väärin.....en ole sellanen ihminen joka harrastaa eskapismia K-vitamiinin kanssa ;)

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Fri 22 Jul 2016, 17:08

Ah, kuulostaa vitun hyvälle tuo ylempi kirjotus. Onks ketku ja mämmi tosiaan iha ok kombo? Ai vitsit, otan nyt kyl asiakseni testaa tätä, pahat masennus kaudetkin on vaivannu jo jonkin aikaa. Joskotästä olis apua.

Resilarilla joskus paransin masennuksen. Otin sellaset 12:sta semi kovaa trippii deksmillä kuukauden sisään. Oli muuten aika surrealistinen kuukausi :P Mut sen jälkeen pari-kolme kuukautta vaan tanssin meneen aina pihalle ja tervehdin kaikkii ilosesti ja huusin riemusta ku aurinko paisto :mrgreen: Sit jos jokun näytti, vaikka bussissa alakuloselta tyypiltä, niin menin jutteleen ja koitin piristää haha :D

Vähä offii, antakaa armoo :oops:

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Mon 25 Jul 2016, 08:04

NatiHero wrote:Ah, kuulostaa vitun hyvälle tuo ylempi kirjotus. Onks ketku ja mämmi tosiaan iha ok kombo? Ai vitsit, otan nyt kyl asiakseni testaa tätä, pahat masennus kaudetkin on vaivannu jo jonkin aikaa. Joskotästä olis apua.

Resilarilla joskus paransin masennuksen. Otin sellaset 12:sta semi kovaa trippii deksmillä kuukauden sisään. Oli muuten aika surrealistinen kuukausi :P Mut sen jälkeen pari-kolme kuukautta vaan tanssin meneen aina pihalle ja tervehdin kaikkii ilosesti ja huusin riemusta ku aurinko paisto :mrgreen: Sit jos jokun näytti, vaikka bussissa alakuloselta tyypiltä, niin menin jutteleen ja koitin piristää haha :D

Vähä offii, antakaa armoo :oops:
Vai että kuulostaa ketamiinikokemukseni hyvälle? :mrgreen: Joo-o, ohan toi ketamiini sellanen substanssi jota jokaisen psykonautin kannattaa kokea edes kerran elämässään.

Ketamiini+MDMA kombo on ihan mukavaa , kuhan ei vedä illan aikana överimääriä mäiskettä (sorruin esim. ite vetää Full on Generationeilla Kaivaril tapahtuman aikana ainakin 0,25g ekstaasia ja voin sanoo et olin aika kaputt seuraavana päivänä) koska muuten keho ei diggaa seuraavana päivänä.

Ja jos sua masennus vaivaa niin dont worry, ketamiini vie kyllä masennuksen poies. Täällä Suomessa välillä harvinainen herkku vaikkakin vallankumouksellinen masennuslääke :cheers:

Dexmiä en ole itse vielä edes päässy testailemaan. Ehkä sitäkin vois hakea joku päivä apteekista. Pakko kyl sanoa et sait mut kiinnostumaan DXM:stä :roll: pakko sitäkin kokeilla vaikkakin on paljon ihmisiä jotka eivät Resilarista tykkää.....ite en kuitenkaan omaa mielipidettä rakenna muiden ihmisten kokemuksiin vaan aion trippailla ite sen kaa ja sit vasta analysoida kyseisen aineen miellyttävyys ja huonot puolet.....

Ja ei muuta ku apteekkiin! :D

Rikkrakk
Tuppisuu

Post by Rikkrakk » Sat 20 Aug 2016, 23:49

http://medicalxpress.com/…/2016-05-keta ... ssion-bypr

The team then looked at the effects of the metabolites created as the body breaks down (S)- and (R)-ketamine. It was known that ketamine's antidepressant effects are greater in female mice. NIA researchers Irving Wainer, Ph.D., and Ruin Moaddel, Ph.D. identified a key metabolite (2S,6S;2R,6R)-HNK (hydroxynorketamine) and showed that it is pharmacologically active. The team then discovered that levels of this metabolite were three times higher in female mice, hinting that it might be responsible for the sex difference in the antidepressant-like effect. To find out, the researchers chemically blocked the metabolism of ketamine. This prevented formation of the metabolite, which blocked the drug's antidepressant-like effects.

Like ketamine, this metabolite includes two forms that mirror each other. By testing both forms, they found that one - (2R,6R)-HNK - had antidepressant-like effects similar to ketamine, lasting for at least three days in mice. Notably, unlike ketamine, the compound does not inhibit NMDA receptors. It instead activates, possibly indirectly, another type of glutamate receptor, α-amino-3-hydroxy-5-methyl-4-isoxazole propionic acid (AMPA). Blocking AMPA receptors prevented the antidepressant-like effects of (2R,6R)-HNK in mice. The experiments confirmed that the rapid antidepressant-like effects require activation of AMPA receptors, not inhibition of NMDA receptors.
Välillä on lähdettävä järjestään, että voi aloittaa uudelleenjärjestelyn.

Aivokemia psychonautics

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 06 Sep 2016, 17:56

Ketamiinia on kyllä viime aikoina ollut hyvin vähän liikkeellä.
Vai toimiiko?

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Wed 07 Sep 2016, 15:02

Mää tyyppasin tätä muutama viikko takaperin Euroopassa eräissä psykekemuissa. Oli kyllä aivan loistavaa settiä, fiksuna ihmisenä tietysti combotin jo ekana iltana tätä acidiin, tuloksena kokovartalo euforioissa jumittelua tanssilattialla useamman tunnin ajan. Festareiden vikoina iltana keskityin tähän pimeässä teltassa, kirjan kansi täynnä laineja. Ei mulla normaalisti mikään kama aiheuta sellaista fiilistä, että tekee mieli rykiä viivaa viivan perään, mutta tää oli kyllä just sellasta. Välillä joutui jo teltan pohjalla maatessa miettimään, että mitä vittua täällä tapahtuu, kun tuntui, ettei ympärillä enää telttaa ollutkaan ja makasinkin aivan muualla kuin metsässä.. :foil: :mrgreen:

E. Kylmän neutraalia..jotenkin näin sitä luonnehtisin.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Thu 08 Sep 2016, 10:28

Minulla on unelma. Ketamiini dekriminalisoidaan, tarjonta lisääntyy ja hinta/laatu-suhde paranee vielä elinaikanamme.
I want to believe
gaia wrote:Ketamiinia on kyllä viime aikoina ollut hyvin vähän liikkeellä.
Valitettavasti. En syistä tällä hetkellä saa ketkua yhtä helposti kuin ennen ja niin kuin mainitsit niin kotimaan tarjonta on harmillisen vähäistä. Huumeiden kuningas (IMHO) kuitenkin kyseessä, a diamond in the rough.
bilehile wrote:Ketku on kuitenkin imo parasta ihan ittekseen.
Täysin samaa mieltä.

Koitin joskus raseemista jonkun satunnaisen katupöhinän kanssa, ihan OK kokemus taisi olla. Pidin molempien aineiden ja erityisesti pirin annokset pieninä kun siitä piristä en tiennyt mitään, olisiko mitä jatkeita tms ja ei siinä ketamiinin alaisena minkäänlaista toimintakykyä ollut kysyä koko asiasta, heh.
Mutta piri+ketamiini on varmaan ihan jees combo kaiketi jos annokset pysyvät sopivan kokoisina, muualla internetissä ovat varoitelleet verenpaineen noususta kun ketamiini otetaan yhdessä stimulanttien kanssa.