Ketamiini

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dexma
Moderator

Re: Ketamiini

Post by Dexma » Fri 21 Nov 2014, 15:44

Drawsku wrote:Kumpi mieluummin K:n kanssa: Hatsi vai LSD?
kummatkin? :D

Mut siis ehottomasti ensiksi se lsd. Erittäin kiva kombo.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku » Sat 22 Nov 2014, 09:17

Dexma wrote:
Drawsku wrote:Kumpi mieluummin K:n kanssa: Hatsi vai LSD?
kummatkin? :D

Mut siis ehottomasti ensiksi se lsd. Erittäin kiva kombo.
En tiedä luitko viestiäni aivan loppuun, mutta mainitsin että polttaminen muuttaa happotripin luonteen omaan makuuni liian sumuiseksi. Sen takia vain jompi kumpi :]

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 22 Nov 2014, 12:59

Drawsku wrote: En tiedä luitko viestiäni aivan loppuun, mutta mainitsin että polttaminen muuttaa happotripin luonteen omaan makuuni liian sumuiseksi. Sen takia vain jompi kumpi :]
aah no sit vain happoo. Lopussa 10 tunnin jälkeen voi poltella sitä hatsia ja juoda bissee tyytyväisenä...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 23 Nov 2014, 16:17

Kuinkahan yleisesti suomen markkinoilla pyörii ampullitavaraa kun itsellä on ainoastaan tullut jauheena spessuu K:ta vastaan.

Edit:

Niin joo, ja kun tuossa lueskelin Ketalarin pakkausselostetta läpi, niin siellä mainittiin Diatsepaamin pidentävän ketamiinin vaikutusta. Ja tällä ilmeisesti tarkoitetaan K-holen pituutta. Mielestäni ainakin viihdekäytettynä bentsot yhdistettynä ketamiiniin vaimentavat ketamiinin vaikutusta.
Vai toimiiko?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 23 Nov 2014, 18:46

gaia wrote:Kuinkahan yleisesti suomen markkinoilla pyörii ampullitavaraa kun itsellä on ainoastaan tullut jauheena spessuu K:ta vastaan.
Erittäin harvoin.
tRip wrote:

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 28 Nov 2014, 14:37

Hui hui, ensi viikolla pitäisi tulla 1,5g tätä dissosiatiivien kuningasta! Jännittää!
Vai toimiiko?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 02 Dec 2014, 22:10

Aluksi alkaa suhisemaan korvissa. Sit laitetaan silmät kiinni. Sit alkaa tuntumaan tosi hyvältä kropassa. Sit avataan silmät. Pariki kertaa. Sit jää jumittamaan yhteen pisteeseen eikä enää kohta tiedä onko silmät kiinni vai auki. Sitten tulee uudestaan se suhina. Ja sen suhinan johdattelemana saavutaan tilaan jossa ei ole, mitään. ei yhtään mitään. vaikka kelas että kaikki avaruus- ja ufojutut on övereitä, mut övereintä on totaalinen tyhjyys. Harmonia.

Musik Von Harmonia - Sehr Kosmisch.

Tätä täydellisemmäksi ei voisi dissosioitunut mieli musiikkia mieltää:
https://www.youtube.com/watch?v=ensgO6lTsyE

.. Ja vieläpä vinyyliltä.
Vai toimiiko?

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 03 Dec 2014, 11:04

gaia wrote:Aluksi alkaa suhisemaan korvissa. Sit laitetaan silmät kiinni. Sit alkaa tuntumaan tosi hyvältä kropassa. Sit avataan silmät. Pariki kertaa. Sit jää jumittamaan yhteen pisteeseen eikä enää kohta tiedä onko silmät kiinni vai auki. Sitten tulee uudestaan se suhina. Ja sen suhinan johdattelemana saavutaan tilaan jossa ei ole, mitään. ei yhtään mitään. vaikka kelas että kaikki avaruus- ja ufojutut on övereitä, mut övereintä on totaalinen tyhjyys. Harmonia.
Aloin kelaamaan tuota "totaalista tyhjyyttä" ja harmoniaa niin loksahti ainakin itellee hyvin kun ketamiinista puhutaan. Omanlaistansa absoluuttista euforiaa.

S+:lla tuo suhina on tosi agressiivinen, kuin joku katupora olisi pään sisällä, raseemisella se on suht tasainen ja sitten se hidastuu ja tasoittuu ikäänkuin itse aika olisi pysähtymässä. Magical shit.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 20 Jan 2015, 12:42

Metku wrote:
gaia wrote:Aluksi alkaa suhisemaan korvissa. Sit laitetaan silmät kiinni. Sit alkaa tuntumaan tosi hyvältä kropassa. Sit avataan silmät. Pariki kertaa. Sit jää jumittamaan yhteen pisteeseen eikä enää kohta tiedä onko silmät kiinni vai auki. Sitten tulee uudestaan se suhina. Ja sen suhinan johdattelemana saavutaan tilaan jossa ei ole, mitään. ei yhtään mitään. vaikka kelas että kaikki avaruus- ja ufojutut on övereitä, mut övereintä on totaalinen tyhjyys. Harmonia.
Aloin kelaamaan tuota "totaalista tyhjyyttä" ja harmoniaa niin loksahti ainakin itellee hyvin kun ketamiinista puhutaan. Omanlaistansa absoluuttista euforiaa.

S+:lla tuo suhina on tosi agressiivinen, kuin joku katupora olisi pään sisällä, raseemisella se on suht tasainen ja sitten se hidastuu ja tasoittuu ikäänkuin itse aika olisi pysähtymässä. Magical shit.

Niinpä. Sitä saattaa aluksi vähän hyöriä ja pyöriä sängyssä kun se suhina alkaa, ja suhinan koventuessa ja kaikesta irtautuessa yhtäkkiä kuuluu ZUMMMM niinkuin vanahsta putkitelevisiosta katkaistaisi sähköt. Tällöin ollaan tilassa jossa aika tai olemus ei merkitse mitään. On mahtava maata suuren salin lattialla jonka rakenteet ovat kiiltävää mustaa marmoria.

" I don't know, i just love Ketamine "
Vai toimiiko?

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 11 Mar 2015, 00:10

Heh, metka aine tämä.

Hieman aiheesta ohiten ennenkuin pääsen pointtiin:
Nauti ilta alkoholia, seuraava aamu menee darrassa riippuen mitä ja miten paljon joit.
Stimulanteista (voi mahdollisesti tulla) lasku-ahdistukset, tämäkin riippuu stimulanttisesta substanssista, määristä ja useasta muustakin asiasta, joten ei voi sanoa varmaksi, että vedät stimulantteja = saat laskut aikaiseksi jälkeenpäin.

Sitten aiheeseen, ketamiini.

Viimeisen ketamiini annoksen jälkeen minulla oli positiivista energiaa, intoa elämää kohtaan ja tahtoa tehdä asioita, jotka ovat vain hyväksi.
Normaalisti kyyninen maailman asenteeni katosi pariksi päiväksi.
EDIT: jatkan kun kerran aloin taas. Totesin, että OCD-oireeni ovat toistaiseksi lievittyneet huomattavasti myös. Pidän päiväkirjaa ketamiinin tuovasta afterglowsta havaitakseni sen mahdolliset, potenttiaaliset terapeuttiset ominaisuudet myös jatkossakin.

En ole ehkä hyvä kuvailemaan ketamiinin ja sen jälkeen olevia vaikutuksia, mutta jos yksiselitteisesti pitäisi sanoa niin en ollut masentunut tai tuntenut negatiivisia tunteita pääni sisällä, tai jos niitä ilmeni niin tein asialle jotain, jotta ne muuttuisivat positiivisiksi.

Tätä jos jotain haluaisin nähdä tulevaisuudessa käytettävän mielenterveyden hoidossa terapeuttisesti tai muuten. Ketamiini apteekkiin!
HUOM! Kokemukseni ovat henkilökohtaisia eivätkä tietenkään välttämättä päde jokaiseen yksilöön. Safety, first and foremost.
ps. editoin tekstiä myöhemmin järkevämmäksi jos näkyy tarvetta.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Sat 27 Jun 2015, 15:22

Olisi ENSIMMÄISTÄ kertaa tutustiminen K-specialiin edessä. 100mg nokkaan ja pystyy vielä sosialisoimaan? Kuulin että 400mg syötynä K-hole? Help a noob out?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 03 Jul 2015, 02:40

tattivanukas wrote:Olisi ENSIMMÄISTÄ kertaa tutustiminen K-specialiin edessä. 100mg nokkaan ja pystyy vielä sosialisoimaan? Kuulin että 400mg syötynä K-hole? Help a noob out?
Mm. Google on ystävä, mutta voin minäkin olla. Puhun nyt omakohtaisesta annostelusta, joten ei kannata ihan sokeana uskoa. Eli kyllä tuo 100mg nokkaan on jo sellainen annos että taatusti vetää kanveesiin. Jossei nyt holeen saakka niin ainakin niin syvään horrokseen ettei silloin enää mitään kenenkään kanssa sosialisoida. Puhua voit, mutta tuskin mitään mitä muut ihan kokonaan ymmärtävät. 400mg syötynä (en tajua miksi joku haaskaisi niin paljon ketkua) voisi osua johonkin ehkä yhtä korkealle kuin tuo 100mg nenään. Tietysti hieman pidemmällä kestolla.

Itse olen K-holeen mennyt ainakin n. 150mg nasaaliannoksella, sekä lihasinjektiolla jonka milligramma määrä oli huomattavasti matalampi. En tosin muista paljonko. Ja nämä siis eivät päde todellakaan kaikkiin ketamiineihin mitä saatat löytää, koska tätä(kin) porukka jatkaa, ja on niitä jotka myy suoraan ampullina. Jonka luonnollisesti joko pistät lihakseen tai kuivatat mikrossa/uunissa ja saat isohkon läjän jauhetta injektionesteen sijaan.
Vai toimiiko?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 12 Jul 2015, 08:14

Onko muuten kenelläkään kokemusta ketamiinin roolista bentsoreflojen hoitelussa? Jotain lueskelin että saattaisi jopa olla avuksikin, mutta kaipaisin ehkä vähän suorempia kokemuksia.
Vai toimiiko?

taudis
Lepakko

Post by taudis » Sun 12 Jul 2015, 22:31

Sellasta tiedustelisin, mahtaako suomen katuketku olla mistään kotoisin yleisellä tasolla? Varmaan löytyy joo hyvää ja huonoo, sekä hyvii ja huonoi kontaktei, mut noiniinqyleensä. Itsellä ei kokemusta ole kun ei oo oikeen ollut tarjolla mutta mielenkiinto SUURI ja nyt tuulet on vähän tarjonnan kannalta muuttumassa.

Mietin vaan, että jos röyhkeimmät läpät mitä ois ehkä tarjolla jopa jotain +120rahaa/reikä, ni mietin et jos suomalaisen douppikulttuurin mukaan sekin on kesyksi leivottua kuraa niin kannattaako mieluummin koittaa onneani tullin kanssa ? pari keissiä vähän vielä avoinna.. mut en tiiä huvittaako rotan tuloilla pistää 80-140 ketsi sellaseen ketamiiniin, millä se kolmen vartin K-HOLE hupi maksaa jonkun neljäsosagramman..

Mielipiteitä tästäkin on varmasti laidasta laitaan, mut mites toi ketku vs. metku? halvempi kai toi mxe vois olla, mut kumpi on enemmän asian ytimessä ukno, harvoin mun tänhetkisel elämäntyylillä on varaa tälläsiä ostella, ni kumpaa kannatais eka kiskoo, kumpi on autenttisempi disso, kumpi on se the real deal ???

[kokemusta dissosiatiiveista on DXM & salvia]
Come up with your own damn quotes.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 12 Jul 2015, 23:37

taudis wrote:Sellasta tiedustelisin, mahtaako suomen katuketku olla mistään kotoisin yleisellä tasolla?

Yleensä jengi jotka ketkua liikuttaa on sellaisia, ettei ne jatka sitä ihan paskaksi jatka... Tartteehan sen toimiakkin, mutta monesti juurikin hintaa nostetaan jokaisen välikäden kohalla aikaslailla. Harvoin jos joku myy ketkua niin se on ihan totaalisen paskaa, mutta vaik se oiskin sit vähän parempaa niin ei iv käyttäjänä oon tottunut siihen, että se gramma menee illassa. Jotenka sen jälkeen teen laskutoimituksen. Ostanko kolme palloo subuu taikka kolme geesiä piriä viikoksi tai pidemmäksi aikaa, kun vedän pari ketkulainia frendin kanssa illassa ja se on sit siinä...

Sillai ketamiinihan on ihan siistiä, mut en kyl itse jaksais sitä ostaa jos ei hinta olisi kohalla taikka sit ostan sitä juurikin vain johonkin erikoisiltoja varten.
tRip wrote:

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Mon 13 Jul 2015, 18:28

gaia wrote:
tattivanukas wrote:Olisi ENSIMMÄISTÄ kertaa tutustiminen K-specialiin edessä. 100mg nokkaan ja pystyy vielä sosialisoimaan? Kuulin että 400mg syötynä K-hole? Help a noob out?
Mm. Google on ystävä, mutta voin minäkin olla. Puhun nyt omakohtaisesta annostelusta, joten ei kannata ihan sokeana uskoa. Eli kyllä tuo 100mg nokkaan on jo sellainen annos että taatusti vetää kanveesiin. Jossei nyt holeen saakka niin ainakin niin syvään horrokseen ettei silloin enää mitään kenenkään kanssa sosialisoida. Puhua voit, mutta tuskin mitään mitä muut ihan kokonaan ymmärtävät. 400mg syötynä (en tajua miksi joku haaskaisi niin paljon ketkua) voisi osua johonkin ehkä yhtä korkealle kuin tuo 100mg nenään. Tietysti hieman pidemmällä kestolla.

Itse olen K-holeen mennyt ainakin n. 150mg nasaaliannoksella, sekä lihasinjektiolla jonka milligramma määrä oli huomattavasti matalampi. En tosin muista paljonko. Ja nämä siis eivät päde todellakaan kaikkiin ketamiineihin mitä saatat löytää, koska tätä(kin) porukka jatkaa, ja on niitä jotka myy suoraan ampullina. Jonka luonnollisesti joko pistät lihakseen tai kuivatat mikrossa/uunissa ja saat isohkon läjän jauhetta injektionesteen sijaan.
tosiaan, kannattaa varautua siihen että tavara on jatkettua jos se on valkoisena jauheena. kristallina/ampullina tai luotettavasta lähteestä saadessa tuollainen 100mg laini on enemmän kuin jees, alotusdose voi olla vaikka 50mg, siitä pitäis saada jo hyvää tuntumaa siihen mitä ketalla on tarjottavana. "kadultaostettua" tyyppasin viimeksi niin tarvitsi useamman sadan mg:n lainin että pääs edes fiiliksiin.
Kiitos molemmille infosta! Se, että kamaa saatetaan jatkaa on melko itsestäänselvyys näissä hommissa. Ikävää mutta totta. Nasaalisesti tuota tulee varmaan kokeiltua kun siltä tuntuu. Kiitos vielä kerran.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Mon 13 Jul 2015, 18:59

taudis wrote:Mielipiteitä tästäkin on varmasti laidasta laitaan, mut mites toi ketku vs. metku? halvempi kai toi mxe vois olla, mut kumpi on enemmän asian ytimessä ukno, harvoin mun tänhetkisel elämäntyylillä on varaa tälläsiä ostella, ni kumpaa kannatais eka kiskoo, kumpi on autenttisempi disso, kumpi on se the real deal ???
Mekseä ja ketkua on vähän vaikea vertailla, mutta ehkäpä tämä selventää: MXE ja Ketku

Jokainen ainehan on erilainen eri käyttäjillä ja riippuu paljolti myös annoksista. Dexmi ja Salvia on ollut mulle tuollaisia.

Itsehän suosin Mekseä. :D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 16 Jul 2015, 11:17

Onko muka mahdollista että virtsarakko ottaisi hittiä jo kahden päivän käytön jälkeen? Kokonaismääräisesti olen käyttänyt n. 0,8g kahden päivän aikana. Nyt eilen ilta-yöstä huomasin kun kävin kusella että alavatsaa, tai ihan tuosta peniksen varresta hieman ylöspäin tuntuu virtsatessa pistoa. En koe että joutuisin juosta kusella tavallista enemmän tai että virtsarakko ei tyhjentyisi kunnolla, vaan sellainen pienehkö mutta tuntuva pisto sen jälkeen kun olen virtsaamisen loppusuoralla. Luin Bluelightista että tämän kaltaiset oireet häviävät itsestään muutamassa päivässä kun ketamiinin käytön lopettaa. Onko muita kellä olisi tapahtunut vastaavaa?

Niin ja sanottakoon vielä se, että lopetin kuurittamisen eilein yöllä (eli alle 12h sitten).

Vai ovatko nämä niitä kuuluisia "K-crampseja"?
Vai toimiiko?

doof
Kameleontti

Post by doof » Thu 23 Jul 2015, 10:58

Miten pieni määrä oksikodonia sopis tän kanssa?

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Thu 06 Aug 2015, 14:17

Kokeilin raseemista ketkua n. 100mg nokkaan ja lähdin ajamaan pyörällä. Oli kyllä helvetin mielenkiintoinen kokemus. En uskaltanut ajaa kovaa koska ei ollut mitään käsitystä kuinka kovaa ajoin. Eksyin pari kertaa, mutta se oli kuitenkin aika jees.

EDIT: Se piti vielä sanoa että 2 päivän putken jälkeen masentaa hieman. Pyysin ystävääni piilottamaan loput viikonloppua varten. Muuten olisin varmaan vetänyt jo kaiken. :l
4:20pm

veke
Psykonautti

Post by veke » Wed 12 Aug 2015, 13:38

mitä tuohon masennuslääke vaikutukseen voisi sanoa niin Toimii..
...

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 26 Sep 2015, 16:04

veke wrote:mitä tuohon masennuslääke vaikutukseen voisi sanoa niin Toimii..
Kyl joo, jos on masentunut.

Must tuntuu et viime ketkureissu laukas mulla masennuksen.
Oikeestaan tosi syvän masennuksen, vaikka tiesinkin sen olemassa olon, tahdoin nähdä maailman vain pinkkien lasien läpi.
Yhteen hetkeen olin jo aivan valmis hyppäämään sillalta. Tosin elämässä tapahtui juuri samaan aikaan paljon muitakin hajottavia asioita.
Se on ollut mulla läpi elämän suurimpia lohtuja, et voin päästää itseni pahasta, kun mulla ei enää ole maailmalle mitään hyvää annettavaa.

Mä uskon että tällä masennuksella olikin mulle paljon kerrottavaa..
Masennus on mulle aina ollut äärimmäisen vaikea kohdata, ja miten monia ilmenemismuotoja sillä onkaan.
Ketamiini auttoi tuomaan esille sellaista mitä en ole halunnut nähdä tai kohdata. Auttoi kohtaamaan masentuneisuuteni.
Ankeuttaja ja kurimus.
Ketamiini toi esiin myös sen, et hitto itteeni varten mä täällä elän. Se on mulle tosi lohduton ajatus.
Koen, että ainoa syy kestää kaikki elämisen kärsimys, ja jaksaa elää, on että elän täällä muita varten. Että mulla on jotain hyvää annettavaa, auttaa muita kärsiviä olentoja näkemään se valo mihin itse uskon.

Ketamiini on kuin musta aukko, se pyyhkii ihmisenä olemisen tuskan, siunauksen ja kirouksen.
Psykedeelit taas on se aurinko.
Kait mä sit oon lähtösin jostain supernovasta, koska uskon ainoastaan valoon ja hyvyyteen, ja pyrin kohti sitä.. vaikka maailma ympärillä olisi kuinka musta, tahdon aina nähdä sen valon. Ja kun mä en sitä nää, kaikki lakkaa olemasta merkityksellistä, eikä mua oo.

Jäin myös kaipaamaan sitä olotilaa, että sai hetkeksi pyyhittyä kaiken ihmisyyteni. Jotain siinä oli äärimmäisen (pelottavan) kiehtovaa.
Mustan aukon vetovoima on aika massiivinen, kun sen lähelle menee tai joutuu.
Kiehtovaa ja pelottavaa.. mitä sen takaa löytyy.

edit:
Kirjoitin ekan dosen jälkimainingeissa, ja ajattelin et ehkä tää täydentää vielä tota em. tekstiä.
Kahden päivän kiskominen ilmeisesti sit aiheuttikin jo ton suuren masentuneisuuden.

Ketku poistaa kaiken turhan kohinan, antaa perspektiivin nähdä toisin, ja neutraalin kaavun, jonka suojin on helpompi ottaa vastaan elämän kolhuja.

Hämmästyin kanssa miten paljon samankaltaista tällä on alkoholin kanssa. Mut jotenkin peilikuvana.

Vaikutus on ihan jees, ja ne awaruudet on aika huikeita, mut diggailen nykysin kaikkein eniten just jälkitiloista, kun tuntuu et ketku on luonut kaikelle uuden homeostasian, ajatukset selkeitä, ja turha sälä tiessään.
..ja et saa taas happee.

Muuten en kyl itse vaikutuksista niin välitä, mitä nyt yhtälailla sen pari bisseä voin joskus juoda, ja saan siitä sen humaltumisen nautinnon.

Sit kans vielä, ainakin itse jouduin netin syövereihin syvyyksiin, kun koitin selvittää et mites tää nyt stimujen kanssa, tai jarrujen.

Stimun päälle ei o kovin jees, joku tunti-pari ottamisesta vähintään, niin sit on jo ihan bueno.
Bentsotoleranssisena, tuntui tekevän vaikutuksesta vähemmän (fyysisesti) epämieluisan.
Mopoi ottaisin tositosi varovasti ketkun kanssa.. Riippuu niin täysin siitä miten tottunu ylipäätään on mopoihin, ja itselle ne on lähinnä homeopatiaa, ja jättäisin ottamatta.

Mut et tää auttaa hengittään.. niinkun amfetamiinikin..

heitän nyt viel linkkiä mistä puhun, kun puhun et käytän tiettyi aineita henkeni pitimiks:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3777369/
Last edited by tRip on Sat 26 Sep 2015, 18:24, edited 1 time in total.
Reason: ...
Keep it unreal.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Sat 24 Oct 2015, 00:57

Oujee, tää on ehtaa douppia! Nokkaan eikä hervottomia annoksia niin pystyy oleen kaupungilla tai baarissa. Sit kotona taipeeseen ja --> wou+wtf. Jos pitäis pari-kolme päihdettä valita loppuelämäks, niin tää olis tasan siinä joukossa. Millanenkohan ihan perus pcp (ei nää rc:t) olis tähän verrattuna, kiinnostas joskus kokeilla mut pitäs varmaan amerikkaan asti mennä että löytyy :o "didnt know you like to get wet"
Takana loistava tulevaisuus.

Greenjacket
Karvakuono

Re:

Post by Greenjacket » Tue 01 Mar 2016, 21:55

CharlieBigPpotato wrote: tuolla annoksella häviää joksikin aikaa muisto ihmisenä olemisesta. :o

Kerro vähän minkälaisia oloja?
Hyvää psykedeelistä päivän jatkoa! :)

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Wed 02 Mar 2016, 09:08

Ihan kiva et oot ottanu osaa aktiivisesti keskusteluihin ja tällee greenjacket mut tota toi quotaama posti on vuodelt 2006. Muutenkin tällä puolella pidettäis keskustelus jonkin sortin laatu ja ne onelinerit jätettäs stögiksee kiitos hei.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Greenjacket
Karvakuono

Post by Greenjacket » Wed 02 Mar 2016, 10:07

Kertokaa vähän käyttötavoista kuulin että pystyy jopa sniffaamaan...
Onko totta?

Greenjacket
Karvakuono

Post by Greenjacket » Wed 02 Mar 2016, 10:10

sxoxyvg wrote:Ihan kiva et oot ottanu osaa aktiivisesti keskusteluihin ja tällee greenjacket mut tota toi quotaama posti on vuodelt 2006. Muutenkin tällä puolella pidettäis keskustelus jonkin sortin laatu ja ne onelinerit jätettäs stögiksee kiitos hei.
Ei millään pahalla mutta en ymmärrä tuosta tekstistä puoliakaan sillä puhut omalla murteellasi
mutta tiedän että viestit ovat vanhoja ja että niihin ei välttämättä tule vastausta mutta yleensä joku toinen sinun kaltainen viestiketjuun eksyvä vastaa lopulta.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 02 Mar 2016, 11:56

Greenjacket wrote:Kertokaa vähän käyttötavoista kuulin että pystyy jopa sniffaamaan...
Onko totta?
Kyllä pystyy.

Kandee käyttää näissä peruskysymyksissä esimerkiksi sivustoa Erowid.org

Haluttais nämä päihdekeskustelut pitää täällä jotenkin sellaisena, että nämä keskustelut menee vähän eteenpäin. Nyt sulle on jo kolme kertaa moderaattori sanottu tuosta vanhojen viestien quottaamisesta.
tRip wrote:

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Tue 29 Mar 2016, 21:05

Millaisilla doseilla porukka on saavuttanut K-holen? Erowidin mukaan K-holen saavuttamiseen nokitettuna riittäisi 1 mg paunaa kohden eli minun painoiseni henkilö saavuttaisi K-holen noin vajaan 200 mg annoksella. Onko tuo suhde riittänyt vai onko tarvinnut enempi tai vähempi? Jossain vaiheessa olisi tarkoitus ketkua kokeilla kun sitä on tarjollakin ja nimenomaan hole-annoksella.

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Thu 31 Mar 2016, 00:34

^
Mulla on aina tarvinu yli 200mg. Noissa isoissa määrissä oon huomannu et saa eniten irti jos ottaa pienempiä laineja muutaman minuutin välein ni kerkee imeytyä eikä suoraan valu kurkusta alas. Mulle siis toi 1mg/pauna ois 165mg jok ei todellakaan riitä ittelleni. Ja eri lähteistä tullu testattua joten siitäkään ei oo kiinni.

Tosin erilaiset holet on jo niin tuttuja paikkoja että saattaa olla jonkinlaista psykologista kestotoleranssia aineeseen. Ite ainnki pystyn avata silmät ja nousta seisomaanki/vaihtaa biisiä yms. vaikka ois minkälaisessa holessa.