Ketamiini

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
hörhö
Psykonautti

Re: Ketamiini

Post by hörhö » Wed 24 Oct 2012, 03:17

Joo ei tää pienillä annoksilla oo oikein mitää nokittamalla se 250-300mg on itelle hyvä k-hole dose jolloin hupi alkaa vasta.Kerran iv testannut oli huomattavasti euforisempi ja intesiivisempi kuin nokkaan tosin ei vaan tuo rännääminen oikein huvittais etenkään tän aineen kohdalla.Tähänkin kasvaa tolet yllättävän nopeasti 2g päivä vauhdilla kolmantena päivänä oli jo vaikeutta päästä k-holeen ja senkin kesto oli jo puolet lyhyempi kun ensimmäisenä päivänä.Nykyään holessa visuaalit on vähentynyt ja hieman sumentuneet näyt kyllä on niin ennenkin tai sitten kunnon tauko vaa jotain pari kk ois kohillaan.

Nykyään kokemukset on muuttunu psykedeelisemmäksi tai sitten saa vaan enemmän selvää niistä.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.

cook
Lepakko

Post by cook » Wed 21 Nov 2012, 18:23

Pikkuannoksia tässä tullu niisteltyä mutta aika metkaa tavaraa kyllä. Kesto on vaan jotain naurettavaa, tiedä sitten mitä tällä tekis kun ei noi psykedeeliset annoksetkaan hirveästi kiinnosta. Lisäksi käytän mirtatsapiinia 30mg että senkään puolesta ei oikein isoilla uskalla. Mut kyllähän tässä päivä menis mukavasti jos kokoajan ois pienissä.

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Wed 21 Nov 2012, 21:57

Millasia annoksia oot ottanu kavereilla lähtee k-hole 100-150mg kun itsellä tosiaan tuosta 250mg vähintää jos tolet alhaalla kannattaa rohkeasti kokeilla kun itsekkin huomasin että ihan eri aine k-holessa
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.

cook
Lepakko

Post by cook » Wed 21 Nov 2012, 22:23

hörhö wrote:Millasia annoksia oot ottanu kavereilla lähtee k-hole 100-150mg kun itsellä tosiaan tuosta 250mg vähintää jos tolet alhaalla kannattaa rohkeasti kokeilla kun itsekkin huomasin että ihan eri aine k-holessa
Ihan pieniä parinkymmenen millin annoksia, oon itseasiassa enemmän kiinnostunut tämän terapeuttisista mahdollisuuksista kun holettamista, tällä ilmeisesti on potentiaalia siihenkin. Mut tosiaan opiskellessa tuntu et ajattelu ja muisti toimi paljon paremmin, harmi että vaikutus on lyhyehkö. Pitää kokeilla oraalisesti vielä jos sais vähän pidempää vaikutusta.

Feya
OD

Post by Feya » Fri 23 Nov 2012, 03:49

Psychonautilus wrote:Itse en pidä yhtään ketamiinin vaikutuksista pienemmillä doseilla, olen aina saanut itselleni vaan suhteellisen vajukin olon aikaiseksi. I.M. tai plugattuna K-hole doseilla tykkään kyllä.
Joo, itsekin ketamiinia käyttäessä tähtään aina sinne K-holeen. Itselläni se onnistuu yleensä 150mg intranasaalisella annoksella, mutta joskus vähän huonomman laatuisen tavaran kanssa on täytynyt ottaa 200mg tai enemmänkin.

En ymmärrä, miten jotkut saavat jotain ketkusta irti ottamalla sitä esimerkiksi 50mg bileissä - itse en ole huomannut mitään viihteellistä alle sadan millin annoksilla. Olisi kyllä joskus mielenkiintoista kokeilla, miten hyvänä masennuslääkkeenä tämä toimisi ihan pienillä (vaikkapa 20mg) annoksilla, mutta toisaalta se tuntuu vähän turhalta, kun voi yhtä hyvin leijua ensin tyhjyydessä ja sitten nauttia monta päivää kestävästä afterglowsta.

doof
Kameleontti

Post by doof » Fri 14 Dec 2012, 13:24

Ite nyt päässy koittaa kumpaaki ja sieraimet täynnä S(+) ketkua ei voi muuta kun makoilla ja olla "siinä mukana" kun raajoja ei tunne, tai niitä on enemmän. R(-) ketkulla tollasta raajojen katoamista ei tullu, vaan ambientti ja psyke (raikas napeista) kuulosti hienolta, disso olo oli koko ajan läsnä, mut silti liikkeellekkin ois voinu lähteä tasapainon puolesta. Tätä äRRää niistin paljon enemmän kun tota S isomeeria ja siltikään samaa oloa ei tullu, mut kesti pidempää

Mutta en tosiaan tiiä että onko nuo molemmat kerrat ollut samaa isomeeria, vai jälkimmäisellä kerralla vaan paskemman laatusta. Kuitenki päädyn siihen että eka kerta oli S ja tämä oli R.
Oon ihmetelly että miten vitussa ne siellä briteissä bilettää ketkun voimalla, mut ehkä ne kiskoo r ketamiinia siellä?

cook
Lepakko

Post by cook » Fri 14 Dec 2012, 14:50

En mäkään ymmärrä ainakaan S-ketamiinikokeilujen pohjalta millä ne bilettää. Yleensä sohvalla tai lattialla makoilu on mielekästä pienilläkin annoksilla, koska koordinaatio heittää sen verran että ei se liikkuminen kovin mielekästä ole. En oo yli 50mg ottanut kerralla toistaseksi. Ei tää mun mielestä mikään sosiaalinen aine ole missään mielessä.

Tuntuu myös, että pitkään redosettaminen tuo välillä ilkeet laskut, kylmät raajat ja muutenkin aika nihkee fiilis, onneks ei kovin pitkäkestosia. Melkeen pitää yhessä tai kahessa osassa ottaa se annos minkä ottaa, eikä dosetella pitkin päivää hullun lailla. Toleranssikin näköjään nousee hullun lailla.

R:llähän pitäs olla pidempi puoliintumisaika kun S:llä, mutta S taas on 2-3x potentimpaa, joskin silti hieman poikkeava vaikutukseltaan. Mulla on se käsitys et yleensä myydään joko raseemista tai sitten S:ää, onko R myös saatavilla erillisenä?

Neste
OD

Post by Neste » Sat 15 Dec 2012, 03:12

Pienet doset kyllä stimuloi ja muutenkin kohottaa mielialaa, mutta en todellakaan bileissä käyttäisi. Valumakin on niin hirveä, isoilla doseilla sitä ei huomaa ollenkaan.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 15 Dec 2012, 04:18

Ketku on edelleen niitä todella harvoja douppeja jotka on mun to do- listalla. Jos mä sitten 2013 aikana saisin tän ruksattua pois. Mua kiinnostaa vähäsen myös ketkun potentiaali kipulääkkeenä. En mä tästä mitään opioidien korviketta kivunhoitoon ole hakemassa, lähinnä kiinnostaa kokeilla onko tää yhtä tehokas kivunlievittäjä kuin mexe, vai kenties tehokkaampi.
^^@_

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Sat 15 Dec 2012, 11:10

Uusimmassa Sic! -julkaisussa on maininta ketamiinin käytöstä kipulääkkeenä:

"Pientoimenpiteisiin lapsille voidaan käyttää limakalvolle annettua midatsolaami-ketamiiniseosta. Midatsolaami laukaisee ahdistusta ja lievittää kipua kolekystokiniinivälitteisesti ja ketamiini lievittää ja ehkäisee kipua N-metyyli-D-asparagiinihappo-reseptorin välityksellä." -url

Lääkärihän voi ex tempore -reseptillä määrätä ketamiinia sisältävää linimenttiä/liuosta. (Niin, tai miksei puhdasta ketamiinia ampullissa. :mrgreen: ) Ketamiinihan on PKV-a -lääke, eli sitä voi tavallisella reseptillä määrätä.

P.S. Ketamiinissa on näköjään ehtona, että sitä saa määrätä vain anestesialääkäri.

-------

Olenko muuten aivan väärässä, kun muistan jostain lukeneeni, että S-ketamiini on vähemmän psykedeelinen kuin raseeminen ketamiini?
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

cook
Lepakko

Post by cook » Sat 15 Dec 2012, 14:05

S on ilmeisesti vähemmän psykedeelinen juu. Ketamiini on todella tehokas kipulääke, oikeastaan se tuntuu poistavan kivun kun opioidit vain vaimentavat. Lisäksi sitä käytetään opioidien kanssa kun pelkkä opioidi ei riitä, toleranssi liian korkea tms.

Pen
OD

Post by Pen » Sat 15 Dec 2012, 17:25

zerk wrote:Ketku on edelleen niitä todella harvoja douppeja jotka on mun to do- listalla. Jos mä sitten 2013 aikana saisin tän ruksattua pois. Mua kiinnostaa vähäsen myös ketkun potentiaali kipulääkkeenä. En mä tästä mitään opioidien korviketta kivunhoitoon ole hakemassa, lähinnä kiinnostaa kokeilla onko tää yhtä tehokas kivunlievittäjä kuin mexe, vai kenties tehokkaampi.
Mulla MXE ja ketamiini on ollu suuria apuja kivunlievityksen ja jopa yleisen mielialan parantamiseen. Siitä syystä ne mun "ykköshuumeet" ovatkin. Turhan usein doset tosin on sitä viihteilyluokkaa ja sil tahdil tolet nousee ja tavaraa menee aika hurjasti. Mut suosittelen kyllä koittaa jos mexestäkin oli apua - ketasta itse ainakin pidän enemmän.
Neste wrote:Pienet doset kyllä stimuloi ja muutenkin kohottaa mielialaa, mutta en todellakaan bileissä käyttäisi. Valumakin on niin hirveä, isoilla doseilla sitä ei huomaa ollenkaan.
Sellasilla 100mg "normidoseilla" imo valuma on pahin, jollain 50mg tai alle sitä ei edes oikeestaan ole. sitten siellä 200mg+ on jo niin kuutamolla ettei sitä huomaa. :)

Toisaalta kyllä oon jollain tavalla jo alkanut pitämään siitä fiiliksestä kun keta valuu nielussa.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 15 Dec 2012, 17:49

zerk wrote:K ruksattua pois. Mua kiinnostaa vähäsen myös ketkun potentiaali kipulääkkeenä.
En tiiä pitkäaikaiseen käyttöön.

Toisaalta, musta kipulääkkeiden yksi tärkeimpiä osia on se, hetkellinen kivun lievitys ja se, että keho pystyy hetken rentoutuun se aina helpottaa niitä tulevia kipuja... Sen takia toisaalta voisin kuvitella erittäin hyväksikin lääkkeeksi, mut mene ja tiiä...

zerk. Testaa ja arvostele mielummin :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Pen
OD

Post by Pen » Sat 15 Dec 2012, 17:54

Dexma wrote:Toisaalta, musta kipulääkkeiden yksi tärkeimpiä osia on se, hetkellinen kivun lievitys ja se, että keho pystyy hetken rentoutuun se aina helpottaa niitä tulevia kipuja... Sen takia toisaalta voisin kuvitella erittäin hyväksikin lääkkeeksi, mut mene ja tiiä...
No omasta mielestä se, et ketamiini toimii nopee jo ihan nenästäkin ja "puuduttaa/poistaa kipua" kohtuullisen tehokkaasti on tosi hyvä asia. Moniss opiateeissa joutuu venaa sen parikinkymmentäminsaa ellei pidempään jos ihan suun kautta ottaa ja ne minsat voi olla tosi tuskaisia akuutissa kiputilassa.

IVnä varmasti kaikki toimisivat nopeiden mut ei oikein tee mieli siihen leikkiin ryhtyy.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 15 Dec 2012, 21:21

Penttike wrote: nenästäkin ja "puuduttaa/poistaa kipua" kohtuullisen tehokkaasti on tosi hyvä asia. .
Minkälaiseen kipuun tarkoitat?
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Pen
OD

Post by Pen » Sat 15 Dec 2012, 22:03

Dexma wrote:Minkälaiseen kipuun tarkoitat?
Säteilee jaloista pistävää, "terävää" kipua koko jalan alueelle ja hieman alavatsaankin asti. Varsinkin kun polvea liikuttaa, se ei kauhean hyvin edes liiku ja olen tästäkin lääkärille monesti puhunut. Kävely ontuvaa tai kepeillä. Mutta suomen terveydenhuolto on mitä on silloin kun kyseessä ei ole henkeä uhkaava tapaus. Tekonivel ei ole aivan täydellisesti sijoittunut paikalleen ja jonkin verran riipii. Noin niinku omasta suusta selitettynä, en nyt lääketieteellisiä termejä tiedä.

Toinen polvi taas on vielä leikkaamatta joten nivelkipuja siinäkin.

Kuitenkin, ketamiini puuduttaa / peittää tuota kipua aika hyvin. Nokat kun ottaa niin 10minsassa tulee sellainen väsynyt, rauhallinen olo ja kivut vaimenee tai joskus jopa haihtuu kokonaan/niitä ei dissopäissään huomaa.

Toki olen käynyt vesijumpassa yms. kuntoutuksessa jolla polvea koitetaan saada leikkauksen jäljiltä kuntoon, mutta ei se ole niin hyvin auttanut että voisin sanoa leikkauksen menneen täysin nappiin ja kävelyn olevan taas normaalia.
Last edited by Pen on Sun 16 Dec 2012, 01:30, edited 1 time in total.

cook
Lepakko

Post by cook » Sat 15 Dec 2012, 23:16

Harmi et tää on ehkä vähän liian koukuttava. Ei samassa mielessä kun opiaatit, mutta kun on niin lyhyt vaikutus josta toipuu nopeesti niin tekis aina mieli ottaa ne pikkuset nokat johonkin väliin. Aamut olis kiva alottaa ketamiinilla ja illat lopettaa. Muutenhan ketamiini on varmaan turvallisimpia päihteitä, mutta krooninen käyttö kyllä tuhoaa psyykeen ja kropan aika nätisti. Ei varmaan suomessa kyllä ketkunistejä montaa ole, mutta ymmärrän kuitenkin miten tähän(kin) voi hurahtaa jos saatavuus on hyvä.

porter

Post by porter » Fri 21 Dec 2012, 21:12

Taisin rakastua, suurta euforiaa pajarin kanssa :) :love:

Edit:
seuraavan päivän fiilikset aika hyvät, after glow jyllää :) .. annoksena toimi kaksi tuollasta 100mg dosen lainia nenään.. Ei tullut mitään k hole kokemuksia, tai menyt läheskään niin sekasin kun esim 100mg mxe annoksesta, mutta aika lepposta kyllä.. tarvii koittaa jotakin 250mg + 100mg laineja tässä lähiaikoina :P... jos pääsis taas vähän syvemmälle.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Sun 23 Dec 2012, 22:11

Eka leffa minkä oon käyny kattoon 3D-lasien läpi. Itkin varmaan viidesti kun päähenkilöitä alkoi kuolla. Piinaavan surrealistinen loppu, jonka aikana näyttelijät vaihtuivat jatkuvasti ja kenenkään puheesta ei saanut selvää (myös tekstit oli ihan blur). Paikalla oli useempia tuttuja mutta heidän kasvonsa olivat kauheita katsoa ja lähdin miltei välittömästi katkokävelemään kohti luolaani.

Haltiat = arjalaiset
kääpiöt = juutalaiset
hobitit = vammaiset

???

Hobitti 5/5 Ketamiini 3/5 Metoksetamiini 4/5
pirun hyvä nuolla kuorena

just1fix
Lepakko

Post by just1fix » Thu 03 Jan 2013, 20:32

En oo tykänny dissoista pitkiin aikoihin yhden vituiksmenneen dexmikerran jälkeen mutta uutenvuotena tuli ketkua kaikista kuumotuksista huolimatta kokeiltua.
Otin laineja pitkin iltaa ja keho oli mukavan tunnoton ja olo rauhallinen, varmasti hyvä jos on kipuja. Tästä tuli myös jotenkin tutun tuntunen fiilis ja kelasin että jossain nipsussa on tätä ehkäpä ollu??
Jonkun puolentunnin-tunnin jälkeen vikasta lainasti alko tuleen ahdistavia dissokeloja mistä tuli viime deksmi matka mieleen mutta pystyin rauhottaan mieleni ja aloin olla sujut olon kanssa.
Loppuilta meni sängyssä makaillessa ja ihmetellessä.
En ottanu mitään k-hole annosta enkä usko että millään kovin vahvoilla matkoilla olin missään vaiheessa mutta tykkäsin paljon, enskerralla taidan rykästä kunnon lainin suorilta ja kattoo mitä tapahtuu...

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 09 Jan 2013, 01:06

Saatan olla saamassa tätä valmiina injektioliuoksena ampullin tai pari. Mitä kokemuksia/näkemyksiä tästä, kannattaako lyödä lihakseen vai ränniin? Kerran oon pistäny lihakseen mut muistikuvat itse tapahtumasta on hatarat, ja lihas oli vähän arka pari päivää sen jälkeen.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Wed 09 Jan 2013, 01:51

IV aina menny mulla ketkut. Pelkään tumppaa lihakseen ellei ole juuri ampullikama kyseessä vaikka kuinka hyvin olisi filtteröity.

Hyvin kerkee tupin lyömään kiinni ennen ku kellogsreikää tipahtaa. Mä diggaan.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Fri 25 Jan 2013, 04:18

Kyllä s ketamiini on ehdottomasti meikän suosikkeja kokemus on psykedeelisempi,selkeämpi,euforia voimakkaampi nousee nopeammin kokemus on pehmeää ja pumpulimaista ihan kuin sinua kuljetettaisiin silkkihansikkain.Raseeminen puolestaa on enemmän dexmimäinen ja aavistuksen sumuisempi vaikka dexmistä pidänki paljon mutta tässä se
ei ole sama juttu.Raseemisella laskuissa se älytön olo kestää myös pidempää tripin ollessa melkein yhtä pitkä.
Jotenkin ketkusta tulee mieleen dissojen herska ja happo se antaa mielelle energiaa ja kääntää asiat positiiviseen suuntaan.Dexmi taas on kuin dissojen sienet tai dmt mutta molemmissa tietty se dissomaine luonne joten eriasioitahan nämä loppuunsa ovat

Etenkin annoksessa on huima ero raseemista menee nokittamalla se 400-500mg vs s-ketkun 250-350mg.Kerran onnistuin ilmeisesti saamaan anestesian aikaan kun tuuttasi ässää 350+250mg ei meinaan muistanu mitään jossain vaiheessa vaan havahduin
ihmettelemään mitäs helvettiä taphtu

Olis kiva joskus tehdä ite seoksia vaikka s80/20s ja testailla miten saa vaikutettua trippiin

JarruIgor

Post by JarruIgor » Tue 29 Jan 2013, 04:15

Tässä on kyllä sellainen aine, että oikein harmittaa etten törmännyt tähän "päihde-urallani" jo aikaisemmin. Suosikki dissoni ja melkein voisi sanoa että myös suosikki päihteeni. Poistaa masennuksen täysin n. kerran viikossa käytettynä(ssri/snri/trisykliset eivät auttaneet yhtään koskaan). Harmi, että tätä liikkuu niin vähän suomessa, tämä on kuitenkin mielestäni niin hyvää tavaraa että sietäisi liikkua enemmänkin!

Yksi s-ketamiini-ampulli odottaa tuolla kaapissa ensimmäistä IM kertaa varten. Kuumottaa ajatus pistämisestä, mutta joskus aion sen silti tehdä. Ehkä huomenna. Ehkä ensivuosikymmenenä. Käsittääkseni tälläinen suljettu lasiampulli säilyy aika kauan... :)
hörhö wrote: Etenkin annoksessa on huima ero raseemista menee nokittamalla se 400-500mg vs s-ketkun 250-350mg.Kerran onnistuin ilmeisesti saamaan anestesian aikaan kun tuuttasi ässää 350+250mg ei meinaan muistanu mitään jossain vaiheessa vaan havahduin
ihmettelemään mitäs helvettiä taphtu
Taitaa ketamiinisi olla aika jatkettua, jos noin isoja doseja joudut ottamaan(?).

Neste
OD

Post by Neste » Tue 29 Jan 2013, 06:08

JarruIgor wrote:Taitaa ketamiinisi olla aika jatkettua, jos noin isoja doseja joudut ottamaan(?).
Tai sitten vaan enemmän elopainoa tai tolea.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

JarruIgor

Post by JarruIgor » Tue 29 Jan 2013, 17:15

Pfizerin Ketanest Injektioneste Pakkausseloste

Koostumus
Yksi millilitra injektionestettä sisältää:
Vaikuttava aine:
5mg/ml:n ampulli: 5,77 mg esketamiinihydrokloridia, joka vastaa 5mg esketaminia. Yksi 5ml:n ampulli injektionestettä vastaa 25 mg:aa esketamiinia. 25mg/ml:n ampulli: 28,83 mg esketamiinihydrokloridia, joka vastaa 25mg esketamiinia. Yksi 2ml:n ampulli injektionestettä vastaa 50mg:aa esketamiinia.
Apuaineet
Natriumkloridi, Kloorivetyhappo, injektionesteisiin käytettävä vesi.
Valmisteen kuvaus: Kirkas, Väritön neste.
Käyttöaiheet
- Yleisanestesian aloitus ja ylläpito, joko ainoana anastesia-aineena tai yhdistettynä toisiin anestesia-aineisiin.
- Kivunlievitykseen/anestesiaan ensiaputilanteissa.
- Regionaalisen ja paikallispuudutuksen lisälääkityksenä.
Annostus ja antotapa
Vain sairaalakäyttöön, esketamiinia saa antaa vain anastesiologian erikoislääkärin toimesta tai valvonnassa. Elintoimintojen ylläpitoon tarvittava välineistö on pidettävä saatavilla.
Esketamiinin käytössä on noudatettava tavanomaisia paastoamisohjeita, eli ennen anestesiaa on oltava syömättä 4-6 tuntia.
Vaikka esketamiinin vaikutus nielun ja hengitysteiden suojareflexeihin onkin hyvin vähäinen, nesteen tai kiinteän aineenaspiroimisen mahdollisuutta ei voida kokonaan sulkea pois. Suuret annokset tai liian nopea laskimonsisäinen anto voivat lamata potilaan hengityksen.
Esketamiinin käyttöön saattaa liittyä syljenerityksen lisääntyminen, joka voidaan estää antamalla potilaalle atropiinia tai muuta antikolinergiä.
Esketamiini injisoidaan hitaasti laskimoon tai lihakseen. Injektio voidaan tarvittaessa toistaa tai valmiste antaa infuusiona.
Yleisanestesian induktio
Aloitus: 0,5-1mg/kg esketamiinia IV tai 2-4mg/kg IM
Ylläpito: Puolet aloitusannoksesta toistetaan tarvittaessa, tavallisesti 10-15 minuutin välein

Esketamiinia voidaan antaa potilaalle myös jatkuvana infuusiona, jolloin annos on 0,5-3mg/kg/h.
Annosta on pienennettävä monivammapotilailla sekä potilailla, joiden yleistila on huono. Esimerkiksi sokkipotilailla annos tulee pienentää noin puoleen normaaliannoksesta.
Regionaalisen ja paikallispuudutuksen lisälääkitykseksi analgeettina.
0,125-0,25 mg/kg/h iv-infuusiona
Ensiaputilanteisiin liittyvä kivunlievitys
0,25-0,5mg/kg IM TAI 0,125-0,25mg/kg hitaana IV-injektiona.
En jaksanut ihan koko pakkausselostetta kopioida, teen loppuun myöhemmin jos jaksan.
Neste wrote:
JarruIgor wrote:Taitaa ketamiinisi olla aika jatkettua, jos noin isoja doseja joudut ottamaan(?).
Tai sitten vaan enemmän elopainoa tai tolea.
Paljonko sitä elopainoa sitten oikein löytyy? Itseltä löytyy kokoa 195cm+100kg ja olen kyllä holetellut huoletta pienemmillä doseilla. Ei voi oikein toleranssikysymys olla, tullu ite käytettyy 2kk aika säännöllisesti ja ei mun tarvi ottaa tota mun raseemista ketkua ku 0.2 niin vajoan jo täydelliseen kirkkauteen(k-hole).

S-ketamiinia multa löytyy ampulleista ja uskaltaisin väittää, että tällä ampullikamalla saavuttaa anastesian kyllä paljon nopeammin kuin hörhön mainitsemalla 350+250mg dosella. Herranjumala tuohan on 0.6g! Tohon 0,6g mahtuu 12 ampullia esketamiinia (Pfizerin ketanest-S injektioliuos) ja toleton kun rätkäsee yhden ampullin niin se on KOHTI ÄÄRETÖNTÄ JA SEN YLI. Teoriassa kahdella ampullilla pitäisi varmasti saavuttaa anestesia IV käytössä. Tietenkin muilla annostelu-tavoilla tarvitsee ottaa hiukan enemmän, kuin iv tai im käytössä, mutta hörhö mainitsi töötänneensä myös s-ketkut. Suoraa kopioin tähän Pfizerin Ketanest ampullien pakkausselosteesta osan ihan vaan siksi, että olen pireissä ja on tylsää.
:cheers:

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Tue 29 Jan 2013, 18:10

Jep, sama sattui itsellä silmään. Kuulosti aika älyttömältä doselta.

http://scs.viceland.com/int/v18n2/htdoc ... -chart.gif

Jos jonkun 150-200mg puhdasta ketamiinia pitäis pudottaa melkein kenet tahansa K-holeen niin mitähän 600mg puhdasta oikeesti tekis...

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Wed 30 Jan 2013, 17:06

Unohdinko mainita että nokittamalla käytän en nääs IV touhuja harrasta kerran kokeiltu vaikka toimiski paremmin mut parempi ettei neulaa kajoa tän kohalla tai muidenkaan.Ei se pahasti jatkettua ole kun kaveri joka nollatoleilla(n.90kg)otti 130mg nenään konttas jo lattialla ja tuumas että mitenkä helvetissä mä pysyn pystyssä 250mg jälkeen mää en tiedä.oon muutamalle muullekin antanut testit ja kevysti alta 200mg tippuvat jo epäilytti muakin että on jatkettua.Itse olen sen 185/60kg tiedä sitten.Ampullit ois varmin tapa tietää

Tää nyt ei välttämättä liity joudun dexminki kanssa ottamaan sitä yli tonnia että lähtee kolmonen.Mexellä 120-160mg on hyvä 200 ja yli alkaa olee pimeetä.

Huomaan laskuissa että joko aine on loppu tai ei enää pysty vetää enempää.Kumma kun ei tule aiemmin jo mieleen että tartteeko lisää kun nokittaa eikä taho osua siihen kasaan :D

Rotsfas
Psykonautti

Post by Rotsfas » Sun 19 May 2013, 13:09

Voi kun on ikävä Ketamiinia :love: Tää oli mun ensitosirakkaus. Eka kerta otin vahingos 2x100mg kun piti ottaa vaan toinen viiva, mut otin molemmat, ja tipuin siihen ihanaan vihreään fraktaalitodellisuuteen. Sit innostuinki kiskoo tätä ainakin pari kertaa viikkoon. Se sit loppu kun fiksuna poikana otin tätä Alkon, Lyriican, + kaiken muun kans. Ja heräsin matkalla sairaalaan.. Joskus olin nääs kunnon sekakäyttäjä :roll: . Nii joo samana kertana kyl loppu ketku kaverilta, ja mua sanottiin Vitamiini Ketuks parhaimpina päivinä.

frapathea

Post by frapathea » Sun 19 May 2013, 13:46

Toivottavasti en oo jo kirjoittanut tästä tänne, mutta onko kellään muulla käynyt niin, että jossain vaiheessa ketamiinin vaikutukset on kääntyneet aivan vitun sairaiks ja psykoottisiks kerta-annoksen keston venyessä johonkin pariin tuntiin?

Mulla toimi pitkään ketku niinku kai pitääkin, eli n. vartin verran sniffattuna ja matalammilla doseilla tuntui kevyesti hassulta ja kevyeltä, kuin kävelis sentin irti maasta, ja korkeemmilla doseilla teki mieli pistää maaten ja nauttia etenkin tuntoaistiharhoista ja aistien sulautumisesta.

Kerran sitten otin ketkua kaiffarin kanssa, joka oli itse aineen suhteen ensikertalainen, mutta vetänyt aikanaan ihan hyvän määrän dexmiä. Tää tyyppi sekos ketkusta aivan täysin. Dose tais olla muistaakseni hieman vajaat 100mg nasaalisesti. Mä pysyin ihan normaalisti tolpilla, mutta kaveri alkoi sekoamaan ja huutamaan olevansa helvetissä ja makas silmät selällään kylpyammeessa mölyämässä jotain madonrei'istä vielä pitkään mun jo tultua alas.

Siitä lähtien aina kun otin ketkua (ilman tätä tyyppiä) mulla alkoi ilmenemään samankaltaisia vaikutuksia. Ekalla kerralla se oli shokki. Otin yksin himassa lainit ketkua yhtenä kauniina kevätpäivänä ja menin kai vajaaks pariks tunniks ihan helvetilliseen delirium-tilaan. Se alkoi sillä, kun näin seinien sulavan pois ja pelkäsin ihan kauheesti, että koko maailma näkee mun olevan ketkuissa. Sitten en oikeastaan enää muistakaan mitään kovin tarkkaan. Olin ihan pihalla päivästä ja vuodesta ja siitä, kuka mä ite oon, ja koin muitakin tuon seinän sulamisen veroisia intensiivisiä hallusinaatioita. Lopulta menin vaan paniikkiin ja itkin hysteerisenä kunnes laskut viimein koittivat, minkä jälkeen olin loppuillan ihan ok ja normaali ja hyvinvoiva. Sitä seuraavilla kerroilla nää vaikutukset ovat olleet epämiellyttäviä, joten paria kertaa enempää en sitten enää koko aineella lähtenytkään leikkimään. :/ Ja näitä ilmeni siis aika matalilla doseilla, tyyliin 50mg laineilla.

Mulla oli siis aiemminkin ollut kokemuksia K-holesta, kuten niistä tuntoaistiharhoista ja yleisestä dissosioitumisesta. Mut noissa kokemuksissa oli jotain ihan omaa mukanaan. Jotain vitun sairasta. :x