Ketamiini

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
wRRa
Moderator

Re: Ketamiini

Post by wRRa » Wed 04 Aug 2010, 00:09

joo no täytyy kattoo jos sitä joskus koittas isommal dosel...
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Bateman
Apteekki

Post by Bateman » Fri 06 Aug 2010, 04:48

Niinhän se on, että jumalallisen hieno meno alkaa siinä 200mg pinnassa. (nokkaan)
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 14 Aug 2010, 18:46

Bateman wrote:Niinhän se on, että jumalallisen hieno meno alkaa siinä 200mg pinnassa. (nokkaan)
ugh.. riippuu elopainosta :roll:
Keep it unreal.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Fri 20 Aug 2010, 13:33

[b]Vahvasta nukutusaineesta pika-apu masennukseen?[/b]

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=2239305

tollanen tuli vastaan :P mitä on kyseisestä aineesta itse lukenut/kokenut niin pitää kyllä paikkansa, paitsi nuo uutisen lopussa mainitut hallusinaatiot eivät kyllä lääkinnällisillä annoksilla tule esille.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori » Tue 24 Aug 2010, 12:04

Hyvä että ketamiinia on alettu viime vuosina tutkimaan kunnolla. Yksi ongelma sen käyttämisenä lääkkeenä on se, että sen käyttö oraalisesti ei ole kovin järkevää.
Tutkijat havaitsivat kokeissaan rotilla, että ketamiini palautti kroonisen stressin vaurioittamien aivosolujen yhteyksiä.
Mahtaiskohan ketamiinista olla apua PTSD:hen?

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Tue 24 Aug 2010, 15:36

Jos vaikutusaika on 7-10pv, ni mä en älyä miksei pahimmille masennuspotilaille voitais järjestää hoitoa jossa käydään sairaalassa ottamassa ketamiinipistos vaikka viikon välein. Ois ehkä ihan vitusti järkevämpää kuin mikään mikä masennuksen hoidossa on nykyään käytössä.

Toimiikohan muuten DXM samalla tavalla masennuksen suhteen? Eipä oo muistaakseni dexmin jälkeen ikinä ainakaan masentanu suuremmin.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Tue 24 Aug 2010, 17:04

SahkoinenVelho wrote:Toimiikohan muuten DXM samalla tavalla masennuksen suhteen? Eipä oo muistaakseni dexmin jälkeen ikinä ainakaan masentanu suuremmin.
DXM/DXO-ihmiskoe by Roboposki.

MenoErik
Tuppisuu

Post by MenoErik » Mon 08 Nov 2010, 18:14

Ketamiinia on nyt tosi huonosti ollut liikenteessä... Mutta jos sitä saa jostain reijästä kannattaa kyllä yytsiä. K on hyvä esim johonki megabailuihin bileannoksina otettuna ja diipimpään settiin pääsee sit enemmällä. Lontoossa K on yhtä yleinen kaduilla kun esim suomessa on pöhi. Viimeeksi kun olin lontoossa elokuussa sain kaveriltani jotain super ketaa ja kerronpahan vaan että en ole ikinä ollut kaikkialla niin yhtäaikaisesti kun sillon... laskut oli yhtä pienet kun huonosta namusta tullut...

peltsi
OD

Post by peltsi » Thu 11 Nov 2010, 03:44

MenoErik wrote: laskut oli yhtä pienet kun huonosta namusta tullut...
Laskut?? :oo:
Laskut. Ja ketamiini ei kyllä miulla mahdu samaan lauseeseen. :woh:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Thu 11 Nov 2010, 12:19

peltsi wrote:
Eipä niistä huonoista nameistakaan laskuja tule yleensä :o
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 14 Nov 2010, 19:26

Ostelin kokeiluun tätä jonkun 0,6 ja nasaalisesti aluksi pienillä ja sitten suurentaen annosta. Eka iltana meni joku 0,4 ja seuraavana aamuna 50mg nokat jotka kait vähän vörkki ja fiksauksen jälkeen i.m. 150mg olikin jo kivaa. Suihkussa sekoilin taas. Iski silleen vähän enempi pihalle mitä arvelin muttei semmosesta valiteta. Lyhyt kesto tässä on se paska puoli. Maistuis kyllä jatkossakin. :D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 14 Nov 2010, 19:56

Ketamiinis se huonoin (ainut huono ;) ;) ;) ) puoli on tosiaan se kesto. Nasaalisesti otettuna se tunti nyt ei kovin pitkä aika ole. Ja jos haluu pidempää kestoa niin pitää oraalisesti ottaa vähän liian isoja määriä. Mutta no, boostia peliin vaan niin kestokin pitenee.

Oon melkein jo unohtanut et on tuolla laatikos vielä joku 100mg tätäkin, mieli tekisi.
Vois kombotella vaikka psykedeelien kanssa kunhan seuraavan kerran tulee jotain otettua, eli varmaan joulukuun puolelle menee.

ddduck1
Karvakuono

Post by ddduck1 » Tue 18 Jan 2011, 02:19

Milläs kaikilla ootte K:ta buustaillu? Ja millä määrillä?
Kun porukka puhuu, että pari kaljaa on hyvä setti. Sitten toiset sanoo, et perskänneissäkin toimii ja kolmannet on, että siihen kuolee. :D Niin nyt sitä kokemuksen rintaääntä.

Ja tosiaan, paljonkos olette nyt makselleet tuosta?

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Tue 18 Jan 2011, 04:08

ddduck1 wrote:Milläs kaikilla ootte K:ta buustaillu? Ja millä määrillä?
Kun porukka puhuu, että pari kaljaa on hyvä setti. Sitten toiset sanoo, et perskänneissäkin toimii ja kolmannet on, että siihen kuolee. :D Niin nyt sitä kokemuksen rintaääntä.

Ja tosiaan, paljonkos olette nyt makselleet tuosta?

ite ottanu selväänpäähän, kunnon känniin ja siihen välimaastoon. buustailut on kyllä jääny kun ei oo tarvetta ollu :P

itse maksanut max70e/g
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Thu 20 Jan 2011, 19:36

Lisää ketaa on ihan ok.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 25 Jan 2011, 09:24

wRRa wrote:
peltsi wrote:
Eipä niistä huonoista nameistakaan laskuja tule yleensä :o
Kyl miulla tulee nimenomaan huonoist naksuist tulee laskut ja masikset ja muuta paskaa mut kunnon madmanaksuist ei niinkää jos on ollu kiwaa :love:
*Johnny Cash - hurt*

Boilder
Apteekki

Post by Boilder » Thu 03 Feb 2011, 10:58

upea humina ja pärinä nousujen aikana..välitön rakastuminen :PP Tätä on saatava jostain kyllä useemminkin ^^
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 01 Mar 2011, 13:21

sxoxyvg wrote:
Lisää ketaa on ihan ok.
Oikein! Mut ite testannu muistaakseni 2c-t-7 kanssa ja muistaakseni toisenkin 2c-sarjalaisen hmm olisko 2c-c. Ainakin noi toi ketamiinin deelistä puolta hyvin esiin, mut ei juurikaan latistanu muita vaikutuksia. Myös bupren kanssa oon testannu ja se taas toi ketan opiaattimaista puudutuslöhöeuforiaa lisää.
Ja tota oli niin paljon et en muista minkä kaikkien kans ottanu mut vissii ainaki 4-aco-dmt:n loppupuolella.
*Johnny Cash - hurt*

Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi » Tue 15 Mar 2011, 14:50

Sarjassamme vastuullinen huumeidenkäyttö... onko kukaan testannut ketkupäissään joogaa, venyttelyä, painonnostoa tai muuta vastaavaa fyysisesti hieman haastavampaa aktiviteettia? Siinä vaiheessa kun trippi on jo selvästi laskuun päin eikä enää huvita makoilla, itse ainakin kun tykkään ottaa semmoisia introspektiivisiä doseja (~100mg nasaalisesti, ehkä boostina toinen riippuen toleista). Motoriikka/koordinaatio on vähän hakusessa mutta se tekee koko hommasta aina vain hauskempaa. Keho tuntuu kovin vieraalta ja voimaakin tuntuu olevan enemmän, sekä kestoa, mutta jollain hyvin kierolla tavalla. Olo vähän niinkuin jollain vastasyntyneellä joka opettelee käyttämään kehoaan, sähköiset viestit kulkeutuvat aivoista lihaksiin varsin metkasti. Pystyy tekemään juttuja joita ei selvinpäin kykenisi tai keksisi tehdä ja uskoisin kehityksenkin olevan tehokkaampaa tällöin. Toki riski loukata itsensä on paljon suurempi kuin selvinpäin, mutta mielestäni todellakin riskin arvoista puuhaa :).

hurja
Lepakko

Post by hurja » Thu 14 Apr 2011, 00:43

Kepardi wrote:Sarjassamme vastuullinen huumeidenkäyttö... onko kukaan testannut ketkupäissään joogaa, venyttelyä, painonnostoa tai muuta vastaavaa fyysisesti hieman haastavampaa aktiviteettia? Siinä vaiheessa kun trippi on jo selvästi laskuun päin eikä enää huvita makoilla, itse ainakin kun tykkään ottaa semmoisia introspektiivisiä doseja (~100mg nasaalisesti, ehkä boostina toinen riippuen toleista). Motoriikka/koordinaatio on vähän hakusessa mutta se tekee koko hommasta aina vain hauskempaa. Keho tuntuu kovin vieraalta ja voimaakin tuntuu olevan enemmän, sekä kestoa, mutta jollain hyvin kierolla tavalla. Olo vähän niinkuin jollain vastasyntyneellä joka opettelee käyttämään kehoaan, sähköiset viestit kulkeutuvat aivoista lihaksiin varsin metkasti. Pystyy tekemään juttuja joita ei selvinpäin kykenisi tai keksisi tehdä ja uskoisin kehityksenkin olevan tehokkaampaa tällöin. Toki riski loukata itsensä on paljon suurempi kuin selvinpäin, mutta mielestäni todellakin riskin arvoista puuhaa :).
Millä toleilla toi 100mg on oikeen? Ite en meinannu pysyy sohvalla istumassa 60-80mg linjoen jälkeen. Kuullostaa kyllä "järkevältä" mutta vaaralliselta :D.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!

Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi » Thu 14 Apr 2011, 20:11

Ylempi postaaja wrote:Millä toleilla toi 100mg on oikeen? Ite en meinannu pysyy sohvalla istumassa 60-80mg linjoen jälkeen. Kuullostaa kyllä "järkevältä" mutta vaaralliselta :D.
Pakko tunnustaa että tolet oli jo sitä luokkaa että tripit jäivät kovin vajaiksi ja lyhyiksi ainakin nasaalikäytöllä. reilu ~500mg oraali annos mm. tuli tuhlattua lähinnä sedatiivisiin ja äärimmäisen sekaviin vaikutuksiin putken loppuvaiheessa. Raivotin sieraimet tukkoon. :love:

Toisaalta, onneksi se loppui.

Ainakin toistaiseksi.

HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi » Sun 17 Apr 2011, 02:22

Nestemäinen ketamiini on ainakin ihanan turruttavaa tavaraa... 50mg/ml tossa, vois heittää 5ml naamaan ens kerralla. Kakkonen jäi vähän vajaaksi...
:love:
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)

FlippinDouble
Psykonautti

Post by FlippinDouble » Tue 05 Jul 2011, 08:07

Tänään ekan kerran Ketamiinia. 100mg toimi annoksena,nokkaan jauhe.

Ekat vaikutukset tuli noin 3-4min nokkien ottamisesta,yllättävän nopeasti siis. Ensimmäiset vaikutukset olivat motoriikassa,kävely tuntui kuin olisin miljoonajalkainen mato matelemassa vuoristoratatyyliin erittäin hitaasti. Parveekkelle savukkeelle ja tuntui kuin olisin 100metrin korkeudessa katselemassa kaupunkiani yksin. Upea tunne.

Ulos lähteminen oli hyvin vaikeaa,heti kun lähti ovesta ulos tuntui kuin maailma olisi "rävähtänyt" eteeni,jotain uudentuntuista siinä tunteessa oli,niin kummalliselta mun rappukäytävä näytti.
Pääsin ovesta ulos enkä kyennyt enää kävellä,tuntui kuin olisin menettänyt tajuntani jos olisi kävellyt enää metriäkään.
Loppuvaikutukset istuttiin siinä,pihani nurmikolla katsellen auringonlaskua.

Mukava disso.
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng

Neste
OD

Post by Neste » Wed 03 Aug 2011, 12:14

Toistaiseksi MXE vie voiton. Tästä puuttuu se lämpöisyys ja leppoisuus mutta toisaalta juuri sen takia tämä on mukavasti energisemmän tuntuinen. Nousut olivat melko rajut ja alkoivat 5min sisällä nokituksesta - hikeä puski ja oli todella pihalla ensimmäiset puoli tuntia.

Tästä ei myöskään tullut niin "rasvainen" olo kuin MXE:stä tai DXM:stä ainakaan common dosella (0.3mg/lb)

K-hole joskus myöhemmin tällä viikolla ;)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Feya
OD

Post by Feya » Wed 03 Aug 2011, 18:40

Neste wrote:Toistaiseksi MXE vie voiton. Tästä puuttuu se lämpöisyys ja leppoisuus mutta toisaalta juuri sen takia tämä on mukavasti energisemmän tuntuinen. Nousut olivat melko rajut ja alkoivat 5min sisällä nokituksesta - hikeä puski ja oli todella pihalla ensimmäiset puoli tuntia.

Tästä ei myöskään tullut niin "rasvainen" olo kuin MXE:stä tai DXM:stä ainakaan common dosella (0.3mg/lb)
Vaikka tuo onkin erowidin mukaan normaaliannos, se on minusta melko vähän, jos kunnon dissosiaatioita hakee. Itselläni ketamiinin todellinen potentiaali alkoi näkyä vasta yli 100mg annoksilla (eli reilu 0.8mg/lb).

Mä olen nyt päässyt maistelemaan tätä aineitta yhteensä puolen gramman verran ja aika ihastunut olen. :D

Viimeksi otin 175mg nasaalisesti ja huhhuh, se oli kyllä jotain. Potku perseelle, ulos ja avaruuteen. Kehon puutuminen tuntui jotenkin äärettömän hyvältä, varsinkin ylävartalossani - iho kihelmöi kuin kokovartalo-orgasmissa. Mieleni visualisoi sen tunteen hopeankuultavina hippusina, jotka poistuivat kehostani selkärankani kautta ylös taivaalle.

Poukkoilin musiikin tahdissa mieleni syövereissä, kerta toistaan ihmeellisissä maisemissa. Matka loppui ihan liian pian, mutta siitä oli vaikea välittää, kun oli niin makoisa afterglow. Vielä kaksi päivää kokemuksen jälkeenkin huomaan mielialani olevan korkealla - oiva masennuslääke, tosiaan.

Neste
OD

Post by Neste » Wed 03 Aug 2011, 19:26

Mitään erityisen päräyttävää dissotrippiä en odottanutkaan tuollaisella dosella. Katsotaan mitä k-hole tekee 8)

Sen unohdin mainita että minusta valuma on paremman (tai vähemmän pahan) makuinen kuin MXE:llä.
Feya wrote:oli niin makoisa afterglow.
Juu :) MXE:stä ei tule, mutta ketkusta ja dexmistä tulee.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Mon 08 Aug 2011, 15:58

Lauantaina nokitin ekaa kertaa ja buustina oli muutama kalja. Muistutti vähän DXM ja kauheet oksentelut yhessä vaiheessa. Kotoa ku tulin ja vilkasin peiliin niin mä näytin siinä kamalan väsyneeltä, rumalta ja iha ku naama olis venynny. Jälkiolot aamulla oli jotain hirveetä, oliko se sitten kaljasta vai ketamiinista. Aika outo aine mutta kahen vaiheella otanko uudelleen. :right:
4:20pm

Psycho
Psykonautti

Post by Psycho » Wed 07 Sep 2011, 22:01

Pienillä annoksilla vaikutukset tuntuisi olevan ainakin nasaalisesti melko lyhyitä (alle 1h), mutta suuremmat K-holen ylittävät doussit kestää itselläni ainakin 3h. Tietysti intensiivisin piikki on siinä ekan tunnin aikana.

K on kyllä kaikkein siisteimpiä juttuja mitä koskaan olen testannut. Avaruuteen poks ja hengittelyä kaikkeuden kanssa. Jumaluus on käsinkosketeltavissa. Tärkeintä tuossa on suhtautua trippiin pelottomasti ja luottaa siihen, että jonain vuonna sieltä saa kyydin myös takaisin Maahan. Palautuminen helpottuu oman fiiliksen mukaisella maadoittamisella, esim rauhallinen taustamusiikki yms. Optimaalisin tilanne on hyväksyä kaikki sellaisena kuin on kontroilloimatta liikaa ja nauttia vain ajattomasta tilasta. Suosittelen kuitenkin nauttimaan pimeässä ja silmät suljettuina. On se avaruus vaan niin kaunis.
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Sat 28 Jan 2012, 04:48

se rupee maistuu koko ajan enemmän ja enemmän psyykkinen koukku tulee kyl äkkii ;)

HYVÄÄHÄN SE SAATANA ON!
wtf

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Sat 28 Jan 2012, 04:51

Psycho wrote:Pienillä annoksilla vaikutukset tuntuisi olevan ainakin nasaalisesti melko lyhyitä (alle 1h), mutta suuremmat K-holen ylittävät doussit kestää itselläni ainakin 3h. Tietysti intensiivisin piikki on siinä ekan tunnin aikana.

K on kyllä kaikkein siisteimpiä juttuja mitä koskaan olen testannut. Avaruuteen poks ja hengittelyä kaikkeuden kanssa. Jumaluus on käsinkosketeltavissa. Tärkeintä tuossa on suhtautua trippiin pelottomasti ja luottaa siihen, että jonain vuonna sieltä saa kyydin myös takaisin Maahan. Palautuminen helpottuu oman fiiliksen mukaisella maadoittamisella, esim rauhallinen taustamusiikki yms. Optimaalisin tilanne on hyväksyä kaikki sellaisena kuin on kontroilloimatta liikaa ja nauttia vain ajattomasta tilasta. Suosittelen kuitenkin nauttimaan pimeässä ja silmät suljettuina. On se avaruus vaan niin kaunis.

Siis oon tosi monelta kuullu ton et se kestää tunnin vaan no ok jos otat yhet linjat ja se siitä mut jos nuuhkit pitkin iltaa 2-3g ja kun se on loppu niin se ei lopu tunnissa! ;)

ps: enempää en tosta sun tekstistä lukenu ku alun mut :up:
wtf