En oo oikeen saanu tästä 3-meo-pcp:stä viihteilyyn mitään, vaikka tälläi ihan vaa iltasin tykkään tota kiskoo vaikka tyyliin joka päivä

Kertokaas ootteko saanu tästä hyviä kiksejä bileissä, baareissa tai vastaavissa paikoissa.
Sanoisin, että jo yli 8-13mg:n annokset voivat olla järjettömiä joillain henkilöillä. Kuten trip sanoi, ottakaa varovasti ennenkuin tiedätte omat rajanne. Lähtekää 2-3mg:llä liikkeelle, jos olette pienikokoisia henkilöitä ja/tai tottumattomia dissosiatiivien kanssa. Tunnen tapauksen jossa 5mg antoi ensikertalaiselle todella voimakkaan ja pelottavan kokemuksen.tRip wrote: yli 25-30mg annokset on järjettömiä.
Itse sanoisin jopa että yli 20mg. Se on vielä hyvä.
Ensinnäkin aineen kesto. Se on pitkä.
Ja moni.. On jäänyt pitkälle matkalle säkillisen meo-pcp:tä.. addiktiivista shittiä siis.
+Moni on todellakin jollaintasolla flipannut huolella, jopa lepohuone-kondikseen asti.
Take care. Take safe.
Mut suomeks, tän aineen kanssa ei kande pelleillä, ellei ole todellakin kokenut disso-psyko-tsygo-nautti.
Pääkopan voi saada sen verran kompleksiseen jamaan, jota kait nyky psykiatriassa kutsutaan jonkinlaiseksi skitsofreniaksi.
King Ink wrote:Sanoisin, että jo yli 8-13mg:n annokset voivat olla järjettömiä joillain henkilöillä. Kuten trip sanoi, ottakaa varovasti ennenkuin tiedätte omat rajanne. Lähtekää 2-3mg:llä liikkeelle, jos olette pienikokoisia henkilöitä ja/tai tottumattomia dissosiatiivien kanssa. Tunnen tapauksen jossa 5mg antoi ensikertalaiselle todella voimakkaan ja pelottavan kokemuksen.tRip wrote: yli 25-30mg annokset on järjettömiä.
Itse sanoisin jopa että yli 20mg. Se on vielä hyvä.
Ensinnäkin aineen kesto. Se on pitkä.
Ja moni.. On jäänyt pitkälle matkalle säkillisen meo-pcp:tä.. addiktiivista shittiä siis.
+Moni on todellakin jollaintasolla flipannut huolella, jopa lepohuone-kondikseen asti.
Take care. Take safe.
Mut suomeks, tän aineen kanssa ei kande pelleillä, ellei ole todellakin kokenut disso-psyko-tsygo-nautti.
Pääkopan voi saada sen verran kompleksiseen jamaan, jota kait nyky psykiatriassa kutsutaan jonkinlaiseksi skitsofreniaksi.
Jos olet kokenut dissonautti - Aloita silti varovasti, tätä ei voi suoraan verrata esim. metoksetamiiniin, ketamiiniin tai dekstrometorfaaniin. Vaikka sulla olisi kuinka toleranssia ja kokemusta muihin dissoihin, voit silti kilahtaa tämän aineen kanssa. Jos voit vetää 100mg MXE:tä - se ei tarkoita automaattisesti, että 15-30mg 3-MeO-PCP:tä antaa sulle helposti sulatettavan tai mukavan kokemuksen. Tämä myös säilyy pitkään elimistössä, eli jos vedät useamman päivän putkeen, saatat olla enemmän sekaisin kuin luulet olevasi.
Stay safe tosiaan.
Dissoista tykkääville vielä pieni varoitus. Tämä aine saattaa addiktoida sua pahemmin kuin muut dissosiatiivit. Vaikka tietäisit mitä teet, saatat silti yllättyä kuukauden putken jälkeen siitä, miten vaikea on olla jatkamatta putkea! Helpointa on vain olla koukuttamatta itseään tähän. Älkää ostako isoa määrää kerralla jos epäilette kanttianne dissosiatiivien suhteen.
Kuulostaa aika ronskilta menolta joo.Harold wrote:Yleensä punnitsen 50mg ja jaan sen neljään-viiteen linjaan, joista buustailen sitten illan mittaan. ilmeisesti aika iso dose, mutta itelle tuonut kyllä juuri sitä mitä odottaakin tältä substanssilta. Toisinaan on menty myös ihan eyballaamalla pussukasta.
Kahden illan aikana saatiin kaverin kanssa tuhottua puolen gramman pussukasta vajaat puolet.
Ehdottomasti tämä on se asia mikä dissoissa viehättää ja koukuttaa! Jos on päiviä tai viikkoja mielettömässä moodissa, jossa on superihminen ja kaikki toimii just niinkuin haluaa, niin kuinka vaikeaa voi olla palautua normaaliin elämään?Huiko wrote: Mutta se miksi aloin edes kirjoittelemaan: Mulle tulee dissojen loppuessa aina surullinen olo, kun se dissojen taika-maailma on vaan niin kaunis, ja arki on karumpaa. Siis sellaista menettämisen tuskaa. Parin päivän jälkeen kyllä tasaantuu kemiat kuupassa ja muistot lämmittää jonkin aikaa.Silti, mulle dissot on "pyhiä"-aineita. Johtuen varmaan niistä uskonnollisen kokemuksen kaltaisista tiloista. (Joku voisi verrata jälkitiloja esim. kun munkiksi vihitty potkastas luostarista pois?
)
3-MeO-PCP:llä on todella pitkä vaikutusaika. Se on ikävä piirre aineessa.. Tää tuntuu jossain määrin samalta kuin dexmin vetäminen aikoinaan kun vaikuttaa ajatteluun vielä monta päivää ottamisen jälkeen. Se on mun mielestä yksi syy minkä takia kannattaa välttää useiden päivien putkia. Jos on jotain tärkeää tekemistä seuraavana päivänä, saattaa olla aika paskana henkisesti kun pitää dissokuosissa väkisin tehdä, tai sitten jättää vaan tekemättä..bilehile wrote:Mulla ainakin tulee ison annoksen jälkeen sellanen todella paha jumi seuraavaks päiväks. Ei saa mitään aikaseks ja ajatukset ei pysy kasassa. Mutta silti tän hetken suosikki tutkareista
Ei nyt stimulantti sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta stimuloiva kyllä.sxoxyvg wrote:Muistakaa et PCP on myös stimulantti ja täs on just yks niist syist minkä takia porukka tähän tykästyy ja päätyy osastolle.
Voiko tähän aineeseen viitata PCP:nä? Musta ei. Tosin PCP:tä en ole koskaan nähnytkään. Kuitenkin kun on olemassa aine PCP ja muitakin joiden nimestä se löytyy, imo on väärin käyttää PCP:tä nimityksenä nimenomaan 3-MeO-PCP:stä. Jos puhuit sxoxyvg nimenomaan siitä ns. real PCP:stä, niin tää oli turha viesti sit.gaia wrote:Ei nyt stimulantti sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta stimuloiva kyllä.sxoxyvg wrote:Muistakaa et PCP on myös stimulantti ja täs on just yks niist syist minkä takia porukka tähän tykästyy ja päätyy osastolle.
Oisko mepsi hyvä?Keksikää tälle hyvä suomenkielinen lempinimi kiitos! Mexe oli niin helppo, tääkin tarvii jonkun, en oikein ole kuullut vielä mitään mikä sopis omaan suuhun.
MeOpsi. Oisko hyvä. .psychiCNoob wrote:Oisko mepsi hyvä?Keksikää tälle hyvä suomenkielinen lempinimi kiitos! Mexe oli niin helppo, tääkin tarvii jonkun, en oikein ole kuullut vielä mitään mikä sopis omaan suuhun.
Tietty joo ihan määritelmästä kyse.gaia wrote:Ei nyt stimulantti sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta stimuloiva kyllä.sxoxyvg wrote:Muistakaa et PCP on myös stimulantti ja täs on just yks niist syist minkä takia porukka tähän tykästyy ja päätyy osastolle.
Muistelisin lukeneeni, ettei 3-MeO-PCP:llä ole mitään vaikutusta dopamiiniin. Ite jossain vaiheessa putkea vaikutusten vuoksi kuvittelin olevan, mutta kun tarkistin asian ei se ollutkaan näin.tRip wrote:Käytännössä kaikki dopamiinia tsörgivät aineet on mulle stimuja, kyse on pikemminkin missä molekyylin keskittymä, eli voiko siihen keskittyä.
Allergiatesti tehdään siis niin että otat pienen määrän hankkimaasi ainetta tavalla jolla aiot päihdeannoksen vetää. Tällä aineella siis 1,5mg-3mg.Hirmumyrskymieli wrote:Ilmeisesti olo tuntuu aika hyvältä ja euforiselta, mutta myös energiseltä ja stimuloituneelta? Kuinka kauan trippi suunnilleen kestää? Osaatteko sanoa, onko hatsilla mitään kivaa, boostaavaa vaikutusta vai kannattaako ensimmäisellä kerralla fiilistellä ihan vain ainetta itseään?
Lueskelin jostain, että tätä voisi melkein rinnastaa LSD-trippiin, sillä myös egokuolemat ovat mahdollisia ja ajantaju vääristyy? Millainen set&setting toimii teillä parhaiten? Vetääkö sohva vahvasti puoleensa vai oletteko lähteneet käppäilemään ja ihmettelemään ulos? Hapoissa suuntaan nimittäin aina metsään pällistelemään.
Ja mitenkäs muuten toi allergiatesti? Miten/millä se tehdään?
Tuliko testi perille? Et ainakaan kirjoittelemaan palannut.Hirmumyrskymieli wrote:Tätä olisi ilmeisesti tulossa mulle viikonloppuna 8mg testiannokset.
En ole aikaisemmin kokeillut minkäänlaisia dissoja, joten en oikein tiedä mitä kokemukselta olettaa.
Ilmeisesti olo tuntuu aika hyvältä ja euforiselta, mutta myös energiseltä ja stimuloituneelta?
Ei voi rinnastaa mihinkään deeliin, ja tällä aineella ei tietääkseni totaalista egokuolemaa kyllä saa aikaiseksi. (toisinkuin kaikilla muilla dissoilla mitä tiedän) Vaan tästä tulee nimenomaan kova egoboosti. Ajantaju kyllä vääristyy ihan perseelleen, riippuu dosesta mutta joko ajantaju on hyvin vääristynyt tai sitten sitä käsitettä ei edes ole olemassa.Hirmumyrskymieli wrote:Lueskelin jostain, että tätä voisi melkein rinnastaa LSD-trippiin, sillä myös egokuolemat ovat mahdollisia ja ajantaju vääristyy?
Kun pari päivää olin tätä dosetellut, olin jossain vaiheessa siinä pisteessä että en kertakaikkiaan päässyt ylös sohvalta. Vaikka kuinka yritin, se että ylipäätään sai vaikka vaihdettua vähän asentoa oli haastavaa. (Mutta ego oli tallella, tähän perustan sen väitteen ettei totaalista egokuolemaa synny.)Hirmumyrskymieli wrote:Millainen set&setting toimii teillä parhaiten? Vetääkö sohva vahvasti puoleensa vai oletteko lähteneet käppäilemään ja ihmettelemään ulos?
Testi tuli perille jo jonkin aikaa sitten, mutta sen testaaminen on vaan jotenkin jäänyt, kun on ollut niin näennäisen kiireisiä viikonloppuja. Nyt kun vilkaisin tänään aamulla tämän ketjun, niin alkoi jo tehdä mieli päästä viimein kurkistamaan dissojen maailmaan.Chess wrote:Tuliko testi perille? Et ainakaan kirjoittelemaan palannut.
Kauanko tripille tulisi siis varata aikaa? Kuinka pitkään aine vaikuttaa? Vai tarkoitatko, että jälkivaikutukset kestävät todella pitkään?Chess wrote:3-meo-pcp on yksi pirullisimmista huumeista mitä tiedän.
Vaikutusaika on tooooodella pitkä, eikä sitä aina edes muista ottaneensa ja jos sattuu muistamaan niin oma käsitys päihtymystilasta ei vastaa ihan todellisuutta.
Hyvin uniikilla tavalla esiintyy aika paljonkin euforiaa, ei voi verrata mihinkään muuhun ja mahdoton selittää.
Hyvin maanista menoa, sivusta seurattuna varmaan jopa ehkä pelottavaa. Silti mä kyllä tykkään tästä.
Se on vähän sillai kaksi osainen. Itse syvä dissoilu kestää vain muutaman tunnin ja sen jälkeen on stimuloivaa efektiä tai enemmän efektiä ettei saa unta ja kivaa pöhnää. Heittäisin kuutisen tuntia eli kannattaa ottaa sellaisena iltana jolloin ei ole seuraavana aamuna mitään. Pajarit, alkoholi, bentsot ja opparit tekee myös itse loppuajasta äkkiä erittäin mukavan pehmoista ja helpottaa unensaantia.Hirmumyrskymieli wrote:
Kauanko tripille tulisi siis varata aikaa? Kuinka pitkään aine vaikuttaa? Vai tarkoitatko, että jälkivaikutukset kestävät todella pitkään?
Kuulostaa kyllä sekoitukselta hauskaa, ihmeellistä ja pelottavaa! :-D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
On juu, varsinkin nasaalisesti käytettyvä todella stimoiva ja tuo olo on just sellanen mitä likaisilta perus-stimuilta olen aina toivonut ja joutunut pettymään.gaia wrote:Ei nyt stimulantti sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta stimuloiva kyllä.sxoxyvg wrote:Muistakaa et PCP on myös stimulantti ja täs on just yks niist syist minkä takia porukka tähän tykästyy ja päätyy osastolle.