3-MeO-PCP

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Atamooni
Tuppisuu

Re: 3-MeO-PCP

Post by Atamooni » Thu 19 May 2016, 00:32

Tätä on nyt porukka varmaan testaillu enemmän niin kertokaas taas teidän mielestä parhaita comboja tän kans. Mä oon nyt pari päivää ottanu sen verran 3-meo-pcp:tä et alkaa toimiin hyvin, parit nokat, yhteensä n. 30mg ja sit buustaa ketamiinilla, ja tietenkin budia. Tällä setillä on saanu nukuttua ihan hyvin ja rentoja iltoja ollu niin että on kuitenkin ihan skarppina.

En oo oikeen saanu tästä 3-meo-pcp:stä viihteilyyn mitään, vaikka tälläi ihan vaa iltasin tykkään tota kiskoo vaikka tyyliin joka päivä :roll:
Kertokaas ootteko saanu tästä hyviä kiksejä bileissä, baareissa tai vastaavissa paikoissa.

surly
Lepakko

Post by surly » Fri 20 May 2016, 02:22

Olen ollut jossain jumalanpalveluksessa meoissa, se oli ihan jännä kokemus...
Times are tough, huh, bud?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 22 May 2016, 06:11

3-Meo-PCP on tämän hetken rc-dissojen jumala!
Vai toimiiko?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 15 Jun 2016, 01:59

Plugasin 20äMGee tät tuhdin (6-8g) sienitripin päälle.

Tuloksena olin purkanut mun kameran osiin, muistikuva tästä on varma ja selkeä.
Aamulla se oli kasattuna uudestaan.

Muistikuviin luottamus joutui koetukselle.

Toinen muistikuva on kun otin puukon, ja teki mieli taiteilla kehoani viilloilla ja arpeutuvilla haavoilla.
Kuitenkin päädyin sit kanavoimaan sen suihkuverhon tikarointiin. Tajusin et puukko ois hyvä nyt pistää takas tuppeen.

Ihme kamaa.. Ihme.. fukin kamaa.

Maanista.

Dissoottista.

Klaarin muistisairasta.

Salettii joku 10-15mg vois syötynä olla selkeempi, mut..

toi 20mg pluG oli jo ehkä liiankin selkee, et ois tajunnu edes et on dissoissa.

Sit vaan tajuu jälkeenpäin, miltä tuntuisi joku alzheimer. :foil:

Ymmärrän 3-MeO-PCP:n hypetyksen. Ymmärrän mikä tässä aineessa voisi kiehtoa jotakuta. Itseä ei.
Maanisuus ja dissosisaatio on aika kingi fiilis jos siitä diggaa.

∞∞∞

Mä luulen, ja sanon tän syvästä ymmärryksen äänestä. Sekä lukenut lukuisia uskottavia kertomuksia.

yli 25-30mg annokset on järjettömiä.
Itse sanoisin jopa että yli 20mg. Se on vielä hyvä.

Ensinnäkin aineen kesto. Se on pitkä.
Ja moni.. On jäänyt pitkälle matkalle säkillisen meo-pcp:tä.. addiktiivista shittiä siis.
+Moni on todellakin jollaintasolla flipannut huolella, jopa lepohuone-kondikseen asti.

Take care. Take safe.

Mut suomeks, tän aineen kanssa ei kande pelleillä, ellei ole todellakin kokenut disso-psyko-tsygo-nautti.
Pääkopan voi saada sen verran kompleksiseen jamaan, jota kait nyky psykiatriassa kutsutaan jonkinlaiseksi skitsofreniaksi.

Meshaa sen verran paljon glutamaatti-järjestelmän kautta kehon pää-välittäjäaineita. (dopa-sero-gaba).
Et on hyvä tietää minkälaisen aineen kanssa on tekemisissä.

*

KetQ on mulle se disso nro I..

Dissoil pitää päästä holettaan, meO-PCP_sta mä löydän vaan klaarin ja stimuloivan disson.
Dopamiinii siis vaikuttais olevan tän aineen pääasiallinen myllertäminen.
vrt.PCP taasen pääasiassa serotoniinin meshaus.
Keep it unreal.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Wed 15 Jun 2016, 23:25

tRip wrote: yli 25-30mg annokset on järjettömiä.

Ja moni.. On jäänyt pitkälle matkalle säkillisen meo-pcp:tä.. addiktiivista shittiä siis.
+Moni on todellakin jollaintasolla flipannut huolella, jopa lepohuone-kondikseen asti.

Take care. Take safe.

Mut suomeks, tän aineen kanssa ei kande pelleillä, ellei ole todellakin kokenut disso-psyko-tsygo-nautti.
Pääkopan voi saada sen verran kompleksiseen jamaan, jota kait nyky psykiatriassa kutsutaan jonkinlaiseksi skitsofreniaksi.
Sanoisin, että jo yli 8-13mg:n annokset voivat olla järjettömiä joillain henkilöillä. Kuten trip sanoi, ottakaa varovasti ennenkuin tiedätte omat rajanne. Lähtekää 2-3mg:llä liikkeelle, jos olette pienikokoisia henkilöitä ja/tai tottumattomia dissosiatiivien kanssa. Tunnen tapauksen jossa 5mg antoi ensikertalaiselle todella voimakkaan ja pelottavan kokemuksen.

Jos olet kokenut dissonautti - Aloita silti varovasti, tätä ei voi suoraan verrata esim. metoksetamiiniin, ketamiiniin tai dekstrometorfaaniin. Vaikka sulla olisi kuinka toleranssia ja kokemusta muihin dissoihin, voit silti kilahtaa tämän aineen kanssa. Jos voit vetää 100mg MXE:tä - se ei tarkoita automaattisesti, että 15-30mg 3-MeO-PCP:tä antaa sulle helposti sulatettavan tai mukavan kokemuksen. Tämä myös säilyy pitkään elimistössä, eli jos vedät useamman päivän putkeen, saatat olla enemmän sekaisin kuin luulet olevasi.

Stay safe tosiaan. :love:

Dissoista tykkääville vielä pieni varoitus. Tämä aine saattaa addiktoida sua pahemmin kuin muut dissosiatiivit. Vaikka tietäisit mitä teet, saatat silti yllättyä kuukauden putken jälkeen siitä, miten vaikea on olla jatkamatta putkea! Helpointa on vain olla koukuttamatta itseään tähän. Älkää ostako isoa määrää kerralla jos epäilette kanttianne dissosiatiivien suhteen.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Thu 16 Jun 2016, 16:44

King Ink wrote:
tRip wrote: yli 25-30mg annokset on järjettömiä.

Take care. Take safe.

Sanoisin, että jo yli 8-13mg:n annokset voivat olla järjettömiä joillain henkilöillä. Kuten trip sanoi, ottakaa varovasti ennenkuin tiedätte omat rajanne. Lähtekää 2-3mg:llä liikkeelle, jos olette pienikokoisia henkilöitä ja/tai tottumattomia dissosiatiivien kanssa. Tunnen tapauksen jossa 5mg antoi ensikertalaiselle todella voimakkaan ja pelottavan kokemuksen.

Jos olet kokenut dissonautti - Aloita silti varovasti, tätä ei voi suoraan verrata esim. metoksetamiiniin, ketamiiniin tai dekstrometorfaaniin. Vaikka sulla olisi kuinka toleranssia ja kokemusta muihin dissoihin, voit silti kilahtaa tämän aineen kanssa. Jos voit vetää 100mg MXE:tä - se ei tarkoita automaattisesti, että 15-30mg 3-MeO-PCP:tä antaa sulle helposti sulatettavan tai mukavan kokemuksen. Tämä myös säilyy pitkään elimistössä, eli jos vedät useamman päivän putkeen, saatat olla enemmän sekaisin kuin luulet olevasi.

Stay safe tosiaan. :love:

Dissoista tykkääville vielä pieni varoitus. Tämä aine saattaa addiktoida sua pahemmin kuin muut dissosiatiivit. Vaikka tietäisit mitä teet, saatat silti yllättyä kuukauden putken jälkeen siitä, miten vaikea on olla jatkamatta putkea! Helpointa on vain olla koukuttamatta itseään tähän. Älkää ostako isoa määrää kerralla jos epäilette kanttianne dissosiatiivien suhteen.

Tästä aineesta on kyllä hyvä varoitella, voin kuvitella kuinka tuo koko kokemus saattaisi olla jollekin aivan liikaa.

https://psychonautwiki.org/wiki/3-MeO-PCP

Itse oon nauttinu tässä viime viikonloppuina aina 1-2 matkaa.

Yleensä punnitsen 50mg ja jaan sen neljään-viiteen linjaan, joista buustailen sitten illan mittaan. ilmeisesti aika iso dose, mutta itelle tuonut kyllä juuri sitä mitä odottaakin tältä substanssilta. Toisinaan on menty myös ihan eyballaamalla pussukasta.
Kahden illan aikana saatiin kaverin kanssa tuhottua puolen gramman pussukasta vajaat puolet.
Muistan hyvin kaverin ilmeen kun kaatelin meoo peilin päälle ja se saa juuri ja juuri sanat suustaan: "tuos on aika paljon, hei" anyways oikeen miellyttävää trippailua, niinkun dissojen kans yleensä on.
En oo ite saanu mistään dissosta(Ketamiini, Esketamiini, Ilokaasu, MXE, DXM, 3-meo-pcp ja lasketaanko salviakin tähän??) pieniäkään ahistuksia, looppailuja tms. mitä deeleissä saattaa olla tavallistakin.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 17 Jun 2016, 02:11

Harold wrote:Yleensä punnitsen 50mg ja jaan sen neljään-viiteen linjaan, joista buustailen sitten illan mittaan. ilmeisesti aika iso dose, mutta itelle tuonut kyllä juuri sitä mitä odottaakin tältä substanssilta. Toisinaan on menty myös ihan eyballaamalla pussukasta.
Kahden illan aikana saatiin kaverin kanssa tuhottua puolen gramman pussukasta vajaat puolet.
Kuulostaa aika ronskilta menolta joo. :) Eipä siinä, ymmärrän että monet kestää huomattavasti suurempia annoksia ja tykkää hakea isoja kokemuksia. Saatan välil lyödä varoittelun vähän ylikin, mutta tykkään ajatella, että ehkä siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa kun tunkee niitä riskejä jengin naamalle.

Koen ehkä fiksuimpana käyttötapana just tollaisen, että nauttii 1-2 iltaa viikossa suurempia annoksia, kuin että alkaa käyttämään päivittäin. Ehkä siinä ne haittavaikutukset pysyy vähän taaempana, jos dissokuosista ei tule normaali olotila ja pitää sen vain sellaisena herkutteluna.. just vaikka viikonlopuille.

Ootko Harold kokenut isompien annosten jälkeiset tilat tän kaman kanssa jotenkin erilaisina verrattuna muihin dissosiatiiveihin? Ja muutkin, kirjoittakaa! Kiinnostaa kuulla mitä ihmiset on kokeneet tän aineen kanssa. :mrgreen: Bluelightis ainakin aika helvetin erikoista tarinaa luettavissa..

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Sat 18 Jun 2016, 07:36

Mulla ainakin tulee ison annoksen jälkeen sellanen todella paha jumi seuraavaks päiväks. Ei saa mitään aikaseks ja ajatukset ei pysy kasassa. Mutta silti tän hetken suosikki tutkareista :)
Takana loistava tulevaisuus.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sat 18 Jun 2016, 18:49

Mulla on myös käyttöannokset suhteellisen isoja tälläkin. (Oon kuitenkin uros, ja vaikka mut vielä varmaan neuvolassa punnittaisiinkin, niin ei se kauas heitä. :D ) Outoa on, että jos mun käyttöannos on mxe:llä sellaset 100mg-130mg, niin tällä ne on 25mg-40mg. (Ei siis lainkaan samat, mitä suositukset. :shock: ) Tässä välissä pakollinen huomautus: Mulla on kenties reilumpi kestotole, joten älä kopio annoksia mun määristäni!

3-meossa on se kiva, että vaikka olisikin muissa maailmoissa, ei sen verhon raottaminen ole niin vaikeaa kuin esim. mxe:n kanssa. (Täytynee hankkia tätä lisää, kunhan tähdet ja planeetat taas järjestyy linjaansa. :right: )

Mutta se miksi aloin edes kirjoittelemaan: Mulle tulee dissojen loppuessa aina surullinen olo, kun se dissojen taika-maailma on vaan niin kaunis, ja arki on karumpaa. Siis sellaista menettämisen tuskaa. Parin päivän jälkeen kyllä tasaantuu kemiat kuupassa ja muistot lämmittää jonkin aikaa. :) Silti, mulle dissot on "pyhiä"-aineita. Johtuen varmaan niistä uskonnollisen kokemuksen kaltaisista tiloista. (Joku voisi verrata jälkitiloja esim. kun munkiksi vihitty potkastas luostarista pois? :D )
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sat 18 Jun 2016, 20:31

Huiko wrote: Mutta se miksi aloin edes kirjoittelemaan: Mulle tulee dissojen loppuessa aina surullinen olo, kun se dissojen taika-maailma on vaan niin kaunis, ja arki on karumpaa. Siis sellaista menettämisen tuskaa. Parin päivän jälkeen kyllä tasaantuu kemiat kuupassa ja muistot lämmittää jonkin aikaa. :) Silti, mulle dissot on "pyhiä"-aineita. Johtuen varmaan niistä uskonnollisen kokemuksen kaltaisista tiloista. (Joku voisi verrata jälkitiloja esim. kun munkiksi vihitty potkastas luostarista pois? :D )
Ehdottomasti tämä on se asia mikä dissoissa viehättää ja koukuttaa! Jos on päiviä tai viikkoja mielettömässä moodissa, jossa on superihminen ja kaikki toimii just niinkuin haluaa, niin kuinka vaikeaa voi olla palautua normaaliin elämään?

Mulle dissosiatiivit on tosi uskonnollisia aineita. Näillä pääsen kaikista eniten lähelle sitä itseään.. sitä minkä koen uskonnollisena kokemuksena. Psykedeeleillä saattaa kohdata asioita, mutta jostain syystä nimenomaan dissot antaa sen kaikista vahvimman kokemuksen siitä syvästä jutusta mikä on mun sisällä ja saa mut tekemään asioita.

Yhteys itseen, kaikkeuteen?
bilehile wrote:Mulla ainakin tulee ison annoksen jälkeen sellanen todella paha jumi seuraavaks päiväks. Ei saa mitään aikaseks ja ajatukset ei pysy kasassa. Mutta silti tän hetken suosikki tutkareista :)
3-MeO-PCP:llä on todella pitkä vaikutusaika. Se on ikävä piirre aineessa.. Tää tuntuu jossain määrin samalta kuin dexmin vetäminen aikoinaan kun vaikuttaa ajatteluun vielä monta päivää ottamisen jälkeen. Se on mun mielestä yksi syy minkä takia kannattaa välttää useiden päivien putkia. Jos on jotain tärkeää tekemistä seuraavana päivänä, saattaa olla aika paskana henkisesti kun pitää dissokuosissa väkisin tehdä, tai sitten jättää vaan tekemättä..

Kävin itse yksi päivä hoitamassa velvollisuuksia n. viikon rankemman käytön jälkeen, oli melkoista sosiaalisen palapelin kasaamista yrittää hoitaa pakollisia asioita kun huomasi selkeästi miten on dissosioitunut vaikkei ole ottanut ainetta vuorokauteen. Siitä selviää jos on tottunut oloon, mutta kokemattomalle voi olla tosi ahdistavaa, eli varovasti..

:love:

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Mon 04 Jul 2016, 06:30

Muistakaa et PCP on myös stimulantti ja täs on just yks niist syist minkä takia porukka tähän tykästyy ja päätyy osastolle.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 14 Jul 2016, 15:46

sxoxyvg wrote:Muistakaa et PCP on myös stimulantti ja täs on just yks niist syist minkä takia porukka tähän tykästyy ja päätyy osastolle.
Ei nyt stimulantti sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta stimuloiva kyllä.
Vai toimiiko?

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Thu 14 Jul 2016, 17:13

gaia wrote:
sxoxyvg wrote:Muistakaa et PCP on myös stimulantti ja täs on just yks niist syist minkä takia porukka tähän tykästyy ja päätyy osastolle.
Voiko tähän aineeseen viitata PCP:nä? Musta ei. Tosin PCP:tä en ole koskaan nähnytkään. Kuitenkin kun on olemassa aine PCP ja muitakin joiden nimestä se löytyy, imo on väärin käyttää PCP:tä nimityksenä nimenomaan 3-MeO-PCP:stä. Jos puhuit sxoxyvg nimenomaan siitä ns. real PCP:stä, niin tää oli turha viesti sit.

Keksikää tälle hyvä suomenkielinen lempinimi kiitos! Mexe oli niin helppo, tääkin tarvii jonkun, en oikein ole kuullut vielä mitään mikä sopis omaan suuhun. :P

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Thu 14 Jul 2016, 21:33

Väsyneenä kirjotettu viesti, kelasin et topsun asiayhteydest vois päätellä tarkotettavan 3-meo versiota, toisaalta hyvin samantyyppiset vaikutukset taitavat aineilla olla.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Fri 15 Jul 2016, 00:15

Keksikää tälle hyvä suomenkielinen lempinimi kiitos! Mexe oli niin helppo, tääkin tarvii jonkun, en oikein ole kuullut vielä mitään mikä sopis omaan suuhun. :P
Oisko mepsi hyvä? :P
Life = The Trip

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 15 Jul 2016, 20:58

psychiCNoob wrote:
Oisko mepsi hyvä? :P
MeOpsi. Oisko hyvä. .
gaia wrote:
Tietty joo ihan määritelmästä kyse.

Mulle tää on dissonantti, selkeesti maaniseen kallellaan oleva disso, ei pysy paikallaan.

Käytännössä kaikki dopamiinia tsörgivät aineet on mulle stimuja, kyse on pikemminkin missä molekyylin keskittymä, eli voiko siihen keskittyä.
Dissot on kallellaan mustaan holeen, ja 'truu' stimut taas liian putsiin valoon. Kummassakin kajo, mut ei o sama kuin aurinko.
Keep it unreal.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 15 Jul 2016, 21:58

tRip wrote:Käytännössä kaikki dopamiinia tsörgivät aineet on mulle stimuja, kyse on pikemminkin missä molekyylin keskittymä, eli voiko siihen keskittyä.
Muistelisin lukeneeni, ettei 3-MeO-PCP:llä ole mitään vaikutusta dopamiiniin. Ite jossain vaiheessa putkea vaikutusten vuoksi kuvittelin olevan, mutta kun tarkistin asian ei se ollutkaan näin.

MeOpsi toistaiseksi kuulostaa hyvältä. :P

Btw. Pidemmän putken jälkeen n. kaksi viikkoa oli aika kovat himot, mutta siitä ne laimentui ja nyt dissojen himoitseminen on sillä normaalilla tasolle joka on ollut jo vuosikausia. Muita häiriöitä olossa en ole huomannut, lukuunottamatta sitä miten tunsin vaikutuksia vielä pari päivää lopettamisen jälkeen. Koen palautuneeni täydellisesti putkesta, kaikki tuntuu olevan ennallaan.

Ne himot olivat pahimmillaan sellaiset, etten varmasti olisi pystynyt (tai halunnut) lopettaa ilman ulkopuolista tekijää joka painosti siihen. Käytön vaikea kontrollointi on toki yleistä mulle dissojen kanssa, mutta tää on tähän mennessä ollut ehkä hankalin. Lopettaminen kun sulla on vielä eniten rakastamaasi kamaa jäljellä etkä koe sen kiskomisen vaikuttavan kovin negatiivisesti elämääsi, se on vaikeaa. Se miten jokapäiväinen käyttö vaikuttaa läheisiin ihmissuhteisiin, se kun kama loppuu ja esim. ympäristön vaihtaminen on asioita jotka tekee lopettamisesta helppoa. Pelkällä tahdonvoimalla on (mun) tosi vaikea lähteä punnertamaan.

About 3 viikkoa 7-15mg päivässä ja sen jälkeen ehkä 2 viikkoa 15-30mg päivässä, vieroitusoireet rajoittuivat pelkkään himoon. Jos ketään kiinnostaa, voin noista kokemuksista kirjoittaa enemmänkin jossain vaiheessa.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sat 16 Jul 2016, 14:38

"kolmetoksy"

Eilen tuli vedettyä ja vähän aikaa kuoleman pelkoa, vähän aikaa täydellist euforiaa, paljon aikaa suihkussa sheivaten alapääkarvoitusta. En tiijä, oispa ketkuu ehk tuomio.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 19 Aug 2016, 01:18

Kyllä tää musta tällä hetkellä on helposti paras RC-disso mitä markkinoilla on. Ei toki MXE:n tai Ketamiinin veroinen, mutta erinomainen silti. Etenkin jos vertaa johonkin MXP:hen joka kyllä oli niin suuri pettymys että vieläkin vituttaa että ostin.
Vai toimiiko?

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Fri 02 Sep 2016, 01:31

Onhan tää tosi kiva aine chillailuun ja elokuviin syventymiseen. Isommilla annoksilla tykkkään siitä maanisuudesta, kun tulee paljon kaikkia erilaisia ideoita päähän ja luulee keksineensä jotain suurta ja välillä aika järkeviäkin ajatuksia tulee pyöriteltyä.

MUTTA 3-meo-pcp:llä ei vaan saa aikaan holea. Tosi syvällisiä ja hengellisiäkin kokemuksia, mutta ei samanlaista itsestään irtautumista kuin muilla dissoilla (MXE, keta, DXM). Meopsi on vaan niin stimuloiva, että pakko tehä jotain. Musiikin kuuntelu paikallaan silmät suljettuina ei vaan houkuta kun energiaa olisi vaikka valloittaa maailma :D Tosi hyvät antidepressiiviset vaikutukset kyllä havaittavissa vielä pitkään käytön jälkeen mutta silti tosi ristiriitaiset fiilikset.

Mainittakoon että kerta-annokset ovat olleet Meopsin kanssa kaikkea väliltä 0-40mg.

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Fri 02 Sep 2016, 01:55

Viikonloppuna oli 300mg ja siitä nokkittelin varovasti,viimeisen lainin jälkeen oli vaan pöytä,läppäri ja musiikki,muuten täysin mustaa. Musiikki kuullosti aivan mahtavalta ja fiilis oli katossa. Vanhana pirin kiskojana tunsin,että tällä voi jäädä putki päälle. Siispä en hommaa paljon kerralla ja pyrin pitämään parin viikon tauon. Voi todellakin viedä osastolle. Ainakin putken jos kiskoo.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Wed 28 Sep 2016, 01:51

Huhhuh,

Aukespa solmut aivoista. Monet käsittelemättömät asiat sain tämän aineen avulla hoidettua. Etäisesti opioidimaista euforiaa luova disso. Ihastuin toden teolla. Otin erittäin pienen dosen, ja afterglow oli loistava. Itse meininki aineen vaikuttaessa oli uskomattoman euforinen. Musiikki, RUOKA (ihme kyllä) ja kaikki kuulosti/maistui aivan mahtavalta. Yleensä en edes syö mitään, ihme että olen elossa :D :D nyt kyllä kebabrulla lensi huiviin 9000km/h.

Masennuksen ja käsittelemättömien asioiden hoitoon tämä aine ainakin henkilökohtaisella tasolla oli MUST. Ketamiinia olen nauttinut monia monia kertoja, mutta tämä veti edelle nyt kertaheitolla. Suosittelen kaikille. Aloittakaa silti pienellä dosella. Tiedän, että lapsukaisetkin lukevat tätä mielenkiintoista foorumia, niin vaikka ottaisi netistä luetusta minimidosesta puolet, niin saahan sitä aina sitten otettua lisää :) Itselle riitti erittäinkin pieni annos.

EDIT: Hei! Kokeilkaa kirjoittaa omaelämänkertaa kun otatte tätä. Se on aika nautinnollista. Jos ette omaelämänkertaa, niin kirjoittakaa vaikka joku pornonovelli :mrgreen: :mrgreen:

Hirmumyrskymieli
Psykonautti

Post by Hirmumyrskymieli » Thu 29 Sep 2016, 08:25

Tätä olisi ilmeisesti tulossa mulle viikonloppuna 8mg testiannokset.
En ole aikaisemmin kokeillut minkäänlaisia dissoja, joten en oikein tiedä mitä kokemukselta olettaa.

Ilmeisesti olo tuntuu aika hyvältä ja euforiselta, mutta myös energiseltä ja stimuloituneelta? Kuinka kauan trippi suunnilleen kestää? Osaatteko sanoa, onko hatsilla mitään kivaa, boostaavaa vaikutusta vai kannattaako ensimmäisellä kerralla fiilistellä ihan vain ainetta itseään?

Lueskelin jostain, että tätä voisi melkein rinnastaa LSD-trippiin, sillä myös egokuolemat ovat mahdollisia ja ajantaju vääristyy? Millainen set&setting toimii teillä parhaiten? Vetääkö sohva vahvasti puoleensa vai oletteko lähteneet käppäilemään ja ihmettelemään ulos? Hapoissa suuntaan nimittäin aina metsään pällistelemään.

Ja mitenkäs muuten toi allergiatesti? Miten/millä se tehdään?

Palailen heti testaamisen jälkeen kirjoittelemaan kokemukset tänne. :P
Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista, aikataulust, duunista
Mä kaipaan jotain suurempaa, ei riitä tää nykynen systeemi
Kyynisyys tappoi maailmasta mysteerit
Ja vaik tää on vaan yhen miehen utopiaa, mä pidän omas maailmassa tosi kivaa

Huiko
LD50

Post by Huiko » Thu 29 Sep 2016, 12:09

Hirmumyrskymieli wrote:Ilmeisesti olo tuntuu aika hyvältä ja euforiselta, mutta myös energiseltä ja stimuloituneelta? Kuinka kauan trippi suunnilleen kestää? Osaatteko sanoa, onko hatsilla mitään kivaa, boostaavaa vaikutusta vai kannattaako ensimmäisellä kerralla fiilistellä ihan vain ainetta itseään?

Lueskelin jostain, että tätä voisi melkein rinnastaa LSD-trippiin, sillä myös egokuolemat ovat mahdollisia ja ajantaju vääristyy? Millainen set&setting toimii teillä parhaiten? Vetääkö sohva vahvasti puoleensa vai oletteko lähteneet käppäilemään ja ihmettelemään ulos? Hapoissa suuntaan nimittäin aina metsään pällistelemään.

Ja mitenkäs muuten toi allergiatesti? Miten/millä se tehdään?
Allergiatesti tehdään siis niin että otat pienen määrän hankkimaasi ainetta tavalla jolla aiot päihdeannoksen vetää. Tällä aineella siis 1,5mg-3mg.

Ok, eli: Älä suuntaa metsään koska sä tuut olemaan muutenkin niin skutsissa, että sulattelet vielä viikon päästä noita juttuja. :)

Muista: Psyket on yleensä enempi sellaisia "ulos päin" suuntautuvia. Silloin on mukavaa fiilistellä ulkoa tulevista aistituntemuksista. Dissoissa taas lähdet matkalle sisään päin. Silloin etsi punkka, peitto, pimeetä, iisiä musiikkia, ja ehkä erillaisia valoja ( esim. Vihreävalo lampunvarjostimeen.)

Fiilis tulee olemaan varma ja leppoinen, eli älä siitä huoli. Keskivahvalle oot suunnistamassa noilla annoksilla, eli et oo ihan sukeltamassa pohjia myöten. (Tosin aiempaan kokemuspohjaan verrattuna voit toki käydäkin sulle riittävän syvällä. :mrgreen: ) Toi sukeltaminen kuvaa tällä kertaa mun mielestä parhaiten tätä. (Oot siellä pinnan alla, ja tutkit erillaista maailmaa. ) Älä sotke ekalla kerralla mitään itse kokemukseen. Voit polttaa ne hatsit sitten kun lepäilet tripin jälkeen. (Poistuva ja /tai vielä vaikuttava 3-MeO voi muuttaa kyllä blossienkin kokemista.)

Hyvää ensimatkaa dissoverseen! :up:
Last edited by Huiko on Thu 29 Sep 2016, 12:13, edited 1 time in total.
Reason: Kirjoitan ekaluokkalaisen taidolla, ja silmäni eivät ole harjaantuneet virheiden löytämiseen vielä riittävän hyvin. Pyydän anteeksi vaivaa jonka jouduitte näkemään, lähes turhaan, tätä kenttää lukeassanne. :/
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Chess
Karvakuono

Post by Chess » Wed 26 Oct 2016, 22:20

Hirmumyrskymieli wrote:Tätä olisi ilmeisesti tulossa mulle viikonloppuna 8mg testiannokset.
En ole aikaisemmin kokeillut minkäänlaisia dissoja, joten en oikein tiedä mitä kokemukselta olettaa.
Ilmeisesti olo tuntuu aika hyvältä ja euforiselta, mutta myös energiseltä ja stimuloituneelta?
Tuliko testi perille? Et ainakaan kirjoittelemaan palannut. :P
Jos se nyt kuitenkin tuli, ja unohdit kirjoitella niin minkäslainen fiilis jäi ensimmäisestä kosketuksesta dissomaailmaan?
8mg ei kyllä -minun mielestäni- ihan niin iso annos ole, mitä huiko antoi viestillään ymmärtää.

3-meo-pcp on yksi pirullisimmista huumeista mitä tiedän.
Vaikutusaika on tooooodella pitkä, eikä sitä aina edes muista ottaneensa ja jos sattuu muistamaan niin oma käsitys päihtymystilasta ei vastaa ihan todellisuutta.
Hyvin uniikilla tavalla esiintyy aika paljonkin euforiaa, ei voi verrata mihinkään muuhun ja mahdoton selittää.
Hyvin maanista menoa, sivusta seurattuna varmaan jopa ehkä pelottavaa. Silti mä kyllä tykkään tästä.
Hirmumyrskymieli wrote:Lueskelin jostain, että tätä voisi melkein rinnastaa LSD-trippiin, sillä myös egokuolemat ovat mahdollisia ja ajantaju vääristyy?
Ei voi rinnastaa mihinkään deeliin, ja tällä aineella ei tietääkseni totaalista egokuolemaa kyllä saa aikaiseksi. (toisinkuin kaikilla muilla dissoilla mitä tiedän) Vaan tästä tulee nimenomaan kova egoboosti. Ajantaju kyllä vääristyy ihan perseelleen, riippuu dosesta mutta joko ajantaju on hyvin vääristynyt tai sitten sitä käsitettä ei edes ole olemassa.
Hirmumyrskymieli wrote:Millainen set&setting toimii teillä parhaiten? Vetääkö sohva vahvasti puoleensa vai oletteko lähteneet käppäilemään ja ihmettelemään ulos?
Kun pari päivää olin tätä dosetellut, olin jossain vaiheessa siinä pisteessä että en kertakaikkiaan päässyt ylös sohvalta. Vaikka kuinka yritin, se että ylipäätään sai vaikka vaihdettua vähän asentoa oli haastavaa. (Mutta ego oli tallella, tähän perustan sen väitteen ettei totaalista egokuolemaa synny.)
Kun loppujenlopuksi pääsin pois sohvalta, niin kävely ei tullut kysymykseenkään, vaan raahautuminen/konttaaminen/ryömiminen mitä nyt ikinä olikaan, niin oli ainoa vaihtoehto, ja sekin todella hidasta. En kyllä muista sitä miksi edes lähdin sohvalta, ajantaju tosiaan totaalisen fucked up, mutta jos jotain pitäisi veikata niin loppupeleissä mulla meni vähintään 5min että pääsin takas sohvalle.

Sisällä ehdottomasti alottelisin.
Kyllä alle 25mg annoksilla pystyy uloskin menemään, mutta kyllä se huomataan että jotain oot käyttäny. :D
En kyllä siis tuollaisilla annoksilla suosittele missään nimessä aloittamaan, mutta koska vaikutusaika on todella pitkä, luulisin että päihtymys on yhtä voimakas 12mg + 3h päästä 12mg kuin kerralla 25mg.

Suosittelen kyl kokeilemaan, mut en suosittele hommaamaan yli 0.2g enempää kerralla, ihan jäätävän addiktoivaa tavaraa, ja itse varmaan vetäisin grammankin yhteen soittoon. Joka tarkoittaisi sitä että 1-1,5kk ihan sekasin.
Elämä on vähänkuin shakkia, pitää miettiä siirtoja ja ottaa huomioon miten se vaikuttaa kaikilla osa-alueilla pelikenttään.
Harvoin menee asiat niinkuin aluksi suunnittelee, pitää myös tietää mitä vastustaja suunnittelee, pitää varoa ansoja sekä kannattaa pohtia erilaisia tapoja reagoida muutokseen pelikentässä, ottaa huomioon mahdolliset riskit, hyödyt ja haitat, ja vasta sitten päättää. Surullista kyllä, vaikka olisi hyväkin pelaaja, voi peli loppua yhden virhesiirron jälkeen hyvin lyhyeen.

Hirmumyrskymieli
Psykonautti

Post by Hirmumyrskymieli » Thu 27 Oct 2016, 07:48

Chess wrote:Tuliko testi perille? Et ainakaan kirjoittelemaan palannut. :P
Testi tuli perille jo jonkin aikaa sitten, mutta sen testaaminen on vaan jotenkin jäänyt, kun on ollut niin näennäisen kiireisiä viikonloppuja. Nyt kun vilkaisin tänään aamulla tämän ketjun, niin alkoi jo tehdä mieli päästä viimein kurkistamaan dissojen maailmaan.
Chess wrote:3-meo-pcp on yksi pirullisimmista huumeista mitä tiedän.
Vaikutusaika on tooooodella pitkä, eikä sitä aina edes muista ottaneensa ja jos sattuu muistamaan niin oma käsitys päihtymystilasta ei vastaa ihan todellisuutta.
Hyvin uniikilla tavalla esiintyy aika paljonkin euforiaa, ei voi verrata mihinkään muuhun ja mahdoton selittää.
Hyvin maanista menoa, sivusta seurattuna varmaan jopa ehkä pelottavaa. Silti mä kyllä tykkään tästä.
Kauanko tripille tulisi siis varata aikaa? Kuinka pitkään aine vaikuttaa? Vai tarkoitatko, että jälkivaikutukset kestävät todella pitkään?
Kuulostaa kyllä sekoitukselta hauskaa, ihmeellistä ja pelottavaa! :-D
Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista, aikataulust, duunista
Mä kaipaan jotain suurempaa, ei riitä tää nykynen systeemi
Kyynisyys tappoi maailmasta mysteerit
Ja vaik tää on vaan yhen miehen utopiaa, mä pidän omas maailmassa tosi kivaa

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 27 Oct 2016, 11:52

Hirmumyrskymieli wrote:
Kauanko tripille tulisi siis varata aikaa? Kuinka pitkään aine vaikuttaa? Vai tarkoitatko, että jälkivaikutukset kestävät todella pitkään?
Kuulostaa kyllä sekoitukselta hauskaa, ihmeellistä ja pelottavaa! :-D
Se on vähän sillai kaksi osainen. Itse syvä dissoilu kestää vain muutaman tunnin ja sen jälkeen on stimuloivaa efektiä tai enemmän efektiä ettei saa unta ja kivaa pöhnää. Heittäisin kuutisen tuntia eli kannattaa ottaa sellaisena iltana jolloin ei ole seuraavana aamuna mitään. Pajarit, alkoholi, bentsot ja opparit tekee myös itse loppuajasta äkkiä erittäin mukavan pehmoista ja helpottaa unensaantia.

Tosiaan set and settingiin suosisin kivaa kämppää ja vähäistä ihmismäärää (toisaaalta kaikki huumeet mulle on tätä :D ). Alku tripistä jännää sarjaa tuijotettavana ja rentoutumista musaa kuunnellen ja sitten kavereiden kanssa länkytystä ehkä vähän pihalla käyntiä ja sellaista.

Tietenkin sul on annos sillai pieni, että voi olla yllättävänkin skarppina koko illan, että se ei pudota mihinkään suuriin syvyyksiin, mutta kun ekaa kertaa dissosiatiiveja kokeilet niin kandee ottaa iisimmin. Muutenkin dissot ovat enemmän sitä kevyttä musameressä seikkailua ja jännää kubistista aistitoimintaa.

Mut jos ois isompi dose ja boostiannoksia paljon niin sitten kyl olotilat kestävät pitkään ja palautuminen myös.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 30 Nov 2016, 13:34

Ite meen tästä hyvällä tavalla sellaseen Steve-o maniaan kun ottaa muutaman boostin illan aikana.
Vai toimiiko?

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Sat 28 Jan 2017, 23:15

gaia wrote:
On juu, varsinkin nasaalisesti käytettyvä todella stimoiva ja tuo olo on just sellanen mitä likaisilta perus-stimuilta olen aina toivonut ja joutunut pettymään.

3-MeO-PCP.tä pystyy vetäämää päiviä ja viikkoja ja ehkä kuukausiakin niin että pysyy sosiaalisena, virkeänä, eheytyneenä ja muutenkin "parantuneena" ihmisenä ilman niitä oireita joita perinteisten stimulanttien roimimisesta tulee jo lyhyemmällä ajalla, mutta krooninen käyttö ja huolettomasti nautitut annokset johtavat ensin hypomaniaan (joka on ihanaa), sitten maniaan (joka on edelleen hienoa mutta jos on yhtään tervettä järkeä tallella niin huomaa että nyt menee jo liian lujaa) ja sitten kun jauhoa on vielä pussissa ja ei malta olla vetämättä niin kappas, olet nyt psykoosissa jäbä. Miltä tuntuu vittu. En voi suositella, lisäksi jo tossa mania-vaiheessa viimeistään ajatuskuviot alkaa olla vähintään semi-psykoottisia ja korkealentoisia, mutta sitä on vielä toinen jalka kuitenkin tässä maailmassa ja pystyy hoitamaan arjen asioita ja skitsot teoriat ja hourailut väistyy jos tajuaa lopettaa käytön hetkeksi.

Itselläni on tästä aineesta mittava kokemus. Täysin 5/5 drug mutta liian huoleton väärinkäyttö johtaa lopulta siihen että astut sisään skitsofrenia-simulaattoriin, joka on sekä mielenkiintoinen että helvetin pelottava paikka. Tyttöystäväni joutui suljetulle kuukaudeksi, joitain kk myöhemmin itse pakkohoitoon 11 päiväksi ja pari muuta kaveria on kans jouduttu viemään sairaalaan tarkkailuun psykoottisten oireiden vuoksi.

Mut juu, onhan tästä tarpeeksi tai paljon ainakin varoiteltu täällä ja BL:ssä varsinkin mutta kirjoitan nyt pitkästä aikaa 3-MeO-PCP topikkiin koska.. no, tekis mieli tätä ainetta ihan vitust :D

Peace.

md5
Tuppisuu

Post by md5 » Tue 14 Feb 2017, 15:35

Johtuu varmaan sen aikaisesta munattomuudesta ja masennuksesta, että tämä on jäänyt mieleen ainoana dissona, jota en aijo kokeilla toiste.

Jos mexeis on jatkuvasti vuoristoradassa, niin tämän kohdalla oli aina mahdollista jäädä hetkeksi venailemaan laiturille, ennen seuraavaa kierrosta.

Kerran kokeillut, enkä ottanut paljoa. Seuraavana päivänä sain n. tunnin kestävän psykoottimaisen kohtauksen, joka on saanut minut karsastamaan kyseistä ainetta. Oli jännä lukea psychonautwikistä, että tämä aine voi nimenomaan aiheuttaa sellaista. Onko muilla vastaavaa kokemusta?