Koisokasvit / Daturat

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dagga
Apteekki

Re: Koisokasvit/Daturat

Post by Dagga » Mon 08 Sep 2008, 22:04

Oon kuullut että siemenet sieltä ruotsalaisesta kaupasta mistä noi exoticin siemenet on, ovat useimmiten paljon tuoreempia, ja hinnatkin ovat tuntuvasti halvemmat. Sinne voi myös maksaa kotimaisella tilisiirrolla. ;)
Tuolla keskustellaan asiasta:
http://puutarha.net/index.asp?s=/keskus ... ala=1&vms=
Image

Ahab

Post by Ahab » Mon 08 Sep 2008, 22:38

Dagga wrote:Oon kuullut että siemenet sieltä ruotsalaisesta kaupasta mistä noi exoticin siemenet on, ovat useimmiten paljon tuoreempia, ja hinnatkin ovat tuntuvasti halvemmat.
Kappas vaan, aika härskiä toimintaa paljastuu kun alkaa googlettamaan.

Ahab

Post by Ahab » Tue 09 Sep 2008, 02:53

Ahab wrote:
5-meo-EMT wrote:Jännä dokkari löyty. http://www.vbs.tv/video.php?id=1119242704
Tuo toimi vielä viime viikolla mutta ei ainakaan tällä hetkellä.
Dokumentin nimi oli Colombian Devil's Breath ja 1/9 osa löytyy youtubesta. Kertokaa jos löydätte jostain torrentin tai muut osat.
Näyttää sittenkin toimivan toi alkuperänen linkki. Aika hurjaa tavaraa. Puhdasta skopolamiinia raiskauksiin, ryöstöihin ja trippeihin. Kaikki näyttävät sanovan että uhri on muuten täysin toimintakykyinen ja päälle päin ihan ok eli ilmeisesti daturoiden negatiiviset ja humalluttavimmat vaikutuset tulevat muista vaikuttavista aineista. Tai no sydän voi tietysti pysähtyä skopolamiinista.
Tulee mieleen miten Wade Davisin kirjaan perustuvassa elokuvassa Sateenkaari ja käärme. Päähenkilö lähtee tutkimaan voodoo tyyppien zombifikaatioainetta lääketieteellisiin tarkoituksiin ja tyypille puhalletaan kai samat setit naamalle ja hautaan vaan.
Batman Begins leffassa Scarecrow heittää myös samaan tapaan pulverit naamalle ennen pelotussessiota.

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Tue 09 Sep 2008, 11:31

Katsoisin tota dokkaria hieman varauksella, ei vaikuta ihan kaikista uskottavimmalta.

Onhan toi diileri selkeesti kova äijä tosin.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 23 Sep 2008, 15:16

Brugmansia työnsi tänään nenänsä ulos mullasta... Oujee, musta tulee kohta noita näiden avulla! 8)
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 01 Oct 2008, 01:34

Linkki Brugmansian kasvattamiseen...
http://www.brugmansia.us/soilless.shtml
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 21 Oct 2008, 16:07

Mun brugi kuoli! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Tulen kohta ryöstään ton ahabin kasvin, se näyttää niin makealta... Se huutaa mua se haluaa mua... Mää olen siellä ahab hetkenä minä hyvänsä, kannattaa hankkia pesismaila jos haluat... Taikka hankit vain rauhanpiippuun materilaalia!

Ei mutta päivän asiaan, nyt olisi sitten tulossa taas datura paketti ulkomailta, toivottovasti ei jää tulliin...

Mutta minulla on kysyttävää...
Mitkä ovat tärkeimmät asiat set&settingiin daturan kohdalla... Luultavasti on tulossa elämän kovin trippi ja huonolla säkällä saattaa jäädä viimeiseksi...

Ensimäiseksi, kumman valitsen trippi vahdiksi? Parhaat kaverini jotka tietävät jotain aineista, vaiko jonkun JOKA tietää todella tarkkaan mitä tapahtuu...

Mitkä ovat ne pahimmat tilat? Kouristuksia, hengityksen kiihtymistä kuulemma tapahtuu? Tajuttomuutta?

Ihan noita basic neuvoja jos joku jaksaa vielä kirjoitella... Paljon olen jo lukenut tästä aiheesta, mutta yleinen info auttaisi asiaa...
tRip wrote:

Ahab

Post by Ahab » Tue 21 Oct 2008, 17:58

Mun daturat on kuollu jo ajat sitten. Daturathan on kai yleensä yksivuotisia siinä missä brugmansiat ovat monivuotisia.
Ikävissä vaikutuksissa kannattaa varautua ainakin limakalvojen pirulliseen kuivumiseen, kovaan sykkeeseen ja siihen ettei pysty tarkentamaan näköä mihinkään pikkutarkkaan esim. kännykkään että voisi soittaa 112 :twisted:

Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka » Thu 06 Nov 2008, 00:57

Mä laitan Belladonnan kasvamaan. Katsotaan tuleeko siitä "aikuinen-nainen" :mrgreen:.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 06 Nov 2008, 20:51

20 Datura stranomiumin siementä...

Kokemus oli ihan siistiä. Keho meni hitaalle, jokainen luu huusi ja lihakset eivät oikein tuntuneet toimivan. Silti jollain oudolla tavalla, "terveellinen" olo.

Seuraavana päivänä olo oli ERITTÄIN mahtava, päivään kuului pilveä ja viinaa...
Seuraavana aamuna kävi aika pitkälle tälläinen kokemus kun heräsin, että olisin tullut koko universumin läpi omaan kehooni, sellainen niinkuin Simpsoneissa se yksi alku theme...
tRip wrote:

maanviljelija
Karvakuono

Post by maanviljelija » Thu 06 Nov 2008, 22:28

Image
mä oon hullu

manson
Karvakuono

Post by manson » Mon 17 Nov 2008, 21:07

tuossa siis no edellämainittuna

Atropa belladonna - Deadly nightshade - Lemmonmarja
Brugmansia aurea
Brugmansia candida - Enkelinpasuuna
Brugmansia sanguinea - Veripasuuna
Brugmansia suaveolens - Kellopasuuna
Datura stramonium - Jimson weed - Hulluruoho
Datura inoxia - Nukkahulluruoho
Datura metel - Tuoksuhulluruoho
Datura wrightii
Hyoscyamus niger - Henbane - Hulluruoho
Mandragora officinarum - Mandrake - Alruuna/Lemmenmarja

kaikkiahan siemenia saa ihan suomesta mutta onko koko homman ydin se että mielummin kasvattaa vai toimivatko siemenetkin ihan samalla tasolla kuin elävä kasvi :roll: hmmm.. itse vasta nyt olen päässyt tämän aiheen pariin ja olen erittäin kiinnostunut daturoista ja koisokasveista, jotenkin kiehtovat minua ;) ja kertokaapas omia kokemuksia mikä on omasta mielestänne paras,järisyttävin taiko mielenkiintoisin kokemus? on vain jotenkin niin vaikeaa lähteä kokeilemaan kun ei tiedä mistä alottaisi

edit: eli sen verran sain koodattua jo tietoa että pieni määrä lehtiä daturaa vie jo hallusinaation rajoille ja huimaan sekavuuteen eli tosi varovaisesti täytyy näitä nautiskella (jos sitä siksi voi kutsua :twisted: ) ja pitää taukoa aina käyttökerran jälkeen ja btw aikas sekavalta näytti tuo video missä pojat olivat popsineet Datura stramoniumia (jimson weed) whoooowhh!!! ja tarkemmin ottaen vielä mikä se määrä on vai voivatko pitoisuudet lehdissä vaihdella runsaastikkin
jes jes ;P

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 22 Nov 2008, 01:42

Tää datura pienillä annoksilla buustaa jännästi...

Otin eilen daturaa ja dexmiä ja oli aivan mahtava kombo... Loistavat nousut ja todella outo dissiatiivinen tila

Alkoholin kanssa homma menee ihan viihteilystä :D
tRip wrote:

maanviljelija
Karvakuono

Post by maanviljelija » Sat 29 Nov 2008, 22:13

Image

Hullukaali joka kasvoi eräällä rakennustyömaalla heinäkuussa 2007. todella näyttävä kasvi. rakennustyömaa jyräsi sen saman vuoden elokuussa.
mä oon hullu

maanviljelija
Karvakuono

Re: Koisokasvit / Daturat

Post by maanviljelija » Wed 28 Jan 2009, 18:56

Onko kellään kokemusta hullukaalin kasvatuksesta? Tossa ylläolevassa kuvassa kun on toi kasvi niin keräsin siitä siemeniä. olen joskus vuosi sitten ja sitä aiemminki koittanu saada niitä kasvamaan, mutta eivät vaan lähteneet. ripottelin silloin siemeniä about 50kpl ruukkuun ja laitoin vähän multaa päälle mutta kuten sanottu eivät kasvaneet. Joulun aikaan sitten kaktusruukusta, johon olin ilmeisesti myöhemmin laittanut samat mullat pisti esiin hauskannäköinen karvainen taimi jonka huomasin olevan hullukaali. Olisi tosi kivaa ja mielestäni melkein kansalaisvelvollisuus saada kasvi kesällä ulos kukkimaan ja jatkamaan sukua, onhan se harvinainen ja aito keskiaikainen huumekasvi johon harvoin suomessa törmää.

Käsittääkseni kasvi on kaksivuotinen. Se kasvattaa ensimmäisenä kesänä juuristoa ja maan päälle vain aika pienen osan. Toisena kesänä se sitten kasvattaa pitkät ja näyttävät oksat, jotka ovat täynnä jännän näköisiä kukkia ja siemenkotia.

Kysymys kuuluu: kannattaisiko mun nyt antaa kasvin vaan kasvaa isoks ja istuttaa kesällä ulos? Vai pitäiskö antaa kasvaa vaikka huhtikuuhun asti vaatehuoneessa, palelluttaa kasvi niin että yläosa kuolee ja istuttaa kesällä pelkkä juurakko ulos jäljitelläkseni näin kaksivuotista kasvatusta?

Ahab

Post by Ahab » Sat 25 Apr 2009, 18:39

Taas oli daturat tulleet kukkakauppaan. Pasuunakukka nimellä taas myivät ja multaan tökätty label sanoi että datura ja tunnistusoppaan mukaan näyttäisi olevan Datura metel. Eipä noita yksivuotisia niin huvita nyt kasvatella kun ei tule satoakaan käytettyä mutta jännä aina spotata.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 25 Apr 2009, 20:53

Mulla kasvaa kauniisti noin 8 daturaa ikkunalla... Mitenhän noi sais kukkiin kannattaako pistää ihan ulos asti missä kohtaa?
tRip wrote:

Velho
OD

Post by Velho » Tue 12 May 2009, 22:27

Köröhmmm jotenki nämä kasvit rupesi kiinnostamaan ja haluaisin kuulla jonkinlaista tietoa minkälainen trippi tulee olemaan tai on yleensäkkin?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

bol
Kameleontti

Post by bol » Tue 12 May 2009, 23:16

Velho wrote:Köröhmmm jotenki nämä kasvit rupesi kiinnostamaan ja haluaisin kuulla jonkinlaista tietoa minkälainen trippi tulee olemaan tai on yleensäkkin?
Lukemani perusteella trippi on yleensä pelottava / kauhea. Muistikatoksia esiintyy ja trippi on todella pitkä. Väsymystäkin esiintyy, ja ulkopuolisen mielestä olet todella sekava. Tämä kasvi on myös todella myrkyllinen. Ei kannata kuunnella Dexmaa, koska se on muutenki iha FUCKED UP :D ( no offense )

Lisää tietoa löydät Datura

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 13 May 2009, 14:55

bol wrote:
Velho wrote:Köröhmmm jotenki nämä kasvit rupesi kiinnostamaan ja haluaisin kuulla jonkinlaista tietoa minkälainen trippi tulee olemaan tai on yleensäkkin?
Lukemani perusteella trippi on yleensä pelottava / kauhea. Muistikatoksia esiintyy ja trippi on todella pitkä. Väsymystäkin esiintyy, ja ulkopuolisen mielestä olet todella sekava. Tämä kasvi on myös todella myrkyllinen. Ei kannata kuunnella Dexmaa, koska se on muutenki iha FUCKED UP :D ( no offense )
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dexma on ihan fucked up.... Kiitän suuresti...

Ei mutta oikeasti, muistakaa, nyt että datura pistää porukka MIELISAIRAALAAN, PSYKOOSIIN, ja jos heroiiniin kuolema tuntuu kivalta niin lupaan, että datura kiduttaa sua loppuun saakka.

Datura antaa paljon, mutta se on rankinta mitä mää oon kokeillut. Oikeastaan jos täytyy sanoa, ainut kemikaali jota olen ottanut ja johonka tunnen aitoa pelkoa kasvaa tuossa mun ikkunalla. 6 hulluruohoa, polttaminen menee, sen nuoleminenkin on ihan ok, ja koskettelu, mutta syöminen on sitten jotain muuta... Oikeasti olkaa ihan vitun varovaisia...

ps. pistän bolin kauniit sanat mun allekirjoitukseen. :lol: :lol:
tRip wrote:

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Sat 06 Jun 2009, 14:16

Voin kertoa esimerkkinä erään trippini, niin saat vähän osviittaa :)

Söin eräänä iltana 300 hulluruohon siementä. Ensimmäiset väreilyt olivat mukavan tuntuisia, mutta siihen lysti loppuikin. Jo puolessa tunnissa olin lähestulkoon menettänyt kyvyn hallita raajojani. Lähdin olohuoneen nojatuolista könyämään kohti oman huoneeni sänkyä (asuin silloin vielä vanhempien luona), ja koko ajan minun täytyi pitää seinistä tai huonekaluista kiinni. Jalat nykivät ja sinkoilivat täysin hallitsemattomasti minne sattuu. Lopulta pääsin sänkyyn, johon rojahdin vatsalleni. Hetken kuluttua huomasin, etten pystynyt enää lainkaan liikuttamaan raajojani. Vain silmäni liikkuivat. Olin täysin halvaantunut ja paniikissa. En voinut kuin maata. Onneksi jossain vaiheessa nukahdin.

Sitten koitti yö ja aloin heräillä. Pystyin jälleen liikkumaan. Kuulin itkua olohuoneesta, joten menin katsomaan, ja äitini istui siellä nojatuolissa. Istuin toiseen tuoliin ja aloimme jutella. (Oikeasti äitini oli silloin Ruotsissa) Kesken jutustelun äitin katosi, joten menin takaisin sänkyyn. Huoneeseeni ilmestyi jättiläismäinen rotta, joka piiloutui sänkyni alle ja alkoi kiskoa minua hiuksista. Kohta huoneeseen ilmestyi joukko rottaa jahtaavia miehiä nuijat kädessään.

Yöni sujui varsin sosiaalisissa merkeissä eri ihmisiä tavaten. En missään vaiheessa tajunnut olevani tripillä, vaan luulin eläväni ihan normaalia arkea. Tajusin asian ensimmäistä kertaa vasta aamulla, kun makasin sängyssä selälläni ja yritin käsilläni saada kiinni ilmassa leijuvia esineitä. Sain nyrkkini sisään yhden esineistä, mutta se katosi. Silloin minulle välähti ehkä sekunniksi, että näen harhoja, mutta saman tien imeydyin takaisin hallusinaatioiden maailmaan.

Näin ja kuulin halluja vielä koko sen päivän, mutta aloin silti pikkuhiljaa tajuta yhä pidempia ja pidempia aikoja, että todellisuus on jotain muuta kuin se harhamaailma.

Eli kunnon tripillä henkilö unohtaa syöneensä hulluruohoa (tai hullukaalia, belladonnaa tms.) eikä enää tiedä olevansa tripillä. Hän elää mielestään normaalia arkea eikä lainkaan pysty erottamaan hallusinaatioita todellisuudesta. Silloin henkilö voi oikeastaan saada päähänsä mitä vain ja lähteä minne vain. Minulla oli onnea: kukaan ei ollut vahtimassa minua, mutta pysyin silti koko ajan kotona.
Looking for planet Gong...

Madi
Psykonautti

Post by Madi » Fri 12 Jun 2009, 20:23

Yritän saada kasvaan belladonnaa ja hullukaalia pihassa. Belladonnat on jo lähteny, kaalit syksymmällä vasta niin lähtee keväällä jos lähtee.

Taidekayttaja
Karvakuono

Post by Taidekayttaja » Fri 16 Apr 2010, 15:23

Tuossa ensi kesänä aikoisin hulluruohoa kokeilla. Todennäköisesti käytän lehtiä. Grammavaakaa ei kuitenkaan ole, ja jos sellaisen hankinkin, niin ainakaan en ota mukaan paikkaan missä käyn keräämässä - joten osaisiko kukaan antaa osviittaa siitä, mikä määrä lehtiä/siemeniä riittää minkäkintasoiseen trippiin? Sitten mistään en myöskään taho löytää tietoa siitä, että millon tämä kasvi yleensä herää eloon (yksivuotinen kai on?), milloin kukkii ja milloin ne siemeniä sisältävät hedelmät ovat kypsiä ja aukeavat?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 16 Apr 2010, 19:08

Taidekayttaja wrote:Tuossa ensi kesänä aikoisin hulluruohoa kokeilla. Todennäköisesti käytän lehtiä. Grammavaakaa ei kuitenkaan ole, ja jos sellaisen hankinkin, niin ainakaan en ota mukaan paikkaan missä käyn keräämässä - joten osaisiko kukaan antaa osviittaa siitä, mikä määrä lehtiä/siemeniä riittää minkäkintasoiseen trippiin? Sitten mistään en myöskään taho löytää tietoa siitä, että millon tämä kasvi yleensä herää eloon (yksivuotinen kai on?), milloin kukkii ja milloin ne siemeniä sisältävät hedelmät ovat kypsiä ja aukeavat?
1-3 lehteä on aivan toimiva, ps, 1 voi myös tappaa :D

Eloon herää siinä kesällä niin, että siemeniä saa.

ps. itse syön aina yhden lehden, vaihtoehtoina sen jälkeiselle olotilalle, mieto päänsärky tai delirium...

so be careful :D
tRip wrote:

Taidekayttaja
Karvakuono

Post by Taidekayttaja » Fri 16 Apr 2010, 22:38

Dexma wrote: 1-3 lehteä on aivan toimiva, ps, 1 voi myös tappaa :D
Uhh, aika tuju kasvi :D Mikähän olisi turvallinen annostus? Olisiko jotenkin parempi poltettuna kuin syötynä? Hakisin ehkä sellaista tilaa, missä näkee kyllä hallusinaatioita muttei vielä ole deliriumtilassa ts. luule niitä todeksi ja ole aivan sekaisin kolmea päivää... Elossa haluaisin myös selvitä kokemuksesta. :D[/quote]

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 17 Apr 2010, 12:51

Syöminen se annos on... Mutta mitään en suosittele. Tai no mä syön sen yhden lehden. Se riittää jos riittää.. Enempää en suosittele lataan.
tRip wrote:

LD50
Apteekki

Post by LD50 » Sun 18 Apr 2010, 01:45

Enpä tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta ainakin lähestulkoin..

Tuolla alussa oli jotain juttua tuosta twilight sleepistä, vaikutti kiinnostavalta. Eli skopolamiinia + mopoa. Skopolamiinia mulla on liuoksena ja toinen tarvittavakin saatavilla. Kukaan koittanut ?
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 18 Apr 2010, 12:29

LD50 wrote: Kukaan koittanut ?
Tää kuulostaa niin jännältä, että koittaisin ehdottomasti...

vittui skolpamiini liuosta oon joo kuullut siitä jänniä tarinoita.
Mopo vois vielä siihen hoitaa kyllä kaikkee jännää lisää, esim poistais negatiiviset kehossa olevat tunteet.
tRip wrote:

Taidekayttaja
Karvakuono

Post by Taidekayttaja » Mon 19 Apr 2010, 19:37

Tietääks kukaan että milloin sitä daturaa ylipäätään alkaa kasvaa niin että lehtiä sais? Milloin istutetaan puutarhoihin jne.? Siis mielellään tarkempaa tietoa kuin "kesällä".

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 19 Apr 2010, 19:45

Taidekayttaja wrote:Tietääks kukaan että milloin sitä daturaa ylipäätään alkaa kasvaa niin että lehtiä sais? Milloin istutetaan puutarhoihin jne.? Siis mielellään tarkempaa tietoa kuin "kesällä".
No siis tammikuussa ne pistetään kasvaan ja kesällä niiden pitäis kasvaa jo kukassa.

Mulla itselläni on ollut koko vuoden hienosti kasvattanut lehtiä brugmansiat jo tossa parivuotta.
tRip wrote: