Eetteri

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
HamBuusi
Karvakuono

Re: Eetteri

Post by HamBuusi » Wed 03 Mar 2010, 11:55

siis joo kyllä mää sen tiesin että butaani on tosi vaarallista (ja säälittävää) mutta minulle ainakin tuli samallaiset lievät näkö ja kuulo hallusinaatiot :)
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 05 Mar 2010, 02:32

Eetteri on vähän sellasta ainetta, et se on vitun jännää ku sitä on.. mut-ja siit haluu mahollisimman nopeesti eroon;-
Keep it unreal.

HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi » Sat 06 Mar 2010, 04:56

nii se on kyllä aika outoa.. ostin testauksen vuoksi yhden CRC motorstartterin ja käytin sen n. puoleenväliin ja nakkasin sen parvekkeelta metsään kun ei haluttanut jotenkin enää :D no siitä meni joku 3 tuntia ni siellä minä ryömin umpihangessa etsimässä sitä pulloa :mrgreen: kyllähän minä sen löysin ja tyhjensin loppuun asti :D

bUkkA

Post by bUkkA » Sun 07 Mar 2010, 22:18

HamBuusi wrote:nii se on kyllä aika outoa.. ostin testauksen vuoksi yhden CRC motorstartterin ja käytin sen n. puoleenväliin ja nakkasin sen parvekkeelta metsään kun ei haluttanut jotenkin enää :D no siitä meni joku 3 tuntia ni siellä minä ryömin umpihangessa etsimässä sitä pulloa :mrgreen: kyllähän minä sen löysin ja tyhjensin loppuun asti :D
Mikset osta eetteriä? Kai se tulee halvemmaksiki..

HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi » Mon 08 Mar 2010, 18:26

"ostin testauksen vuoksi.." :D siis yleensä ostan aina mutta kun pitää ostaa puolenlitran pulloissa ja eikä ole aina niinpaljoa rahaa :D

miymau
Lepakko

Post by miymau » Mon 30 Aug 2010, 14:31

Awttu wrote:
Overdosering wrote:Monesti ollaan kaverin kanssa mietitty eetterin hankkimista. Eikös tällä ole helvetin
alhainen leimahduspiste? Vai mikä olikaan, eli syttyy tosi helposti.

Sieluni silmin voin vaan kuvitella mitä tän käytöstä sisällä seuraisi..
-Vois polttaa röökin..."
-ÄLÄ SYT.....!!!
-WHUMPS!
käy niinkuin sinun kuvassa <- :D
Jostain kumman syystä nauroin tolle ihan hysteerisesti 10min, vieläkin hihityttää.
Ja mäkin haluan eetteriä.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

Uke
LD50

Post by Uke » Thu 02 Sep 2010, 18:58

miymau wrote:
Awttu wrote:
Overdosering wrote:Monesti ollaan kaverin kanssa mietitty eetterin hankkimista. Eikös tällä ole helvetin
alhainen leimahduspiste? Vai mikä olikaan, eli syttyy tosi helposti.

Sieluni silmin voin vaan kuvitella mitä tän käytöstä sisällä seuraisi..
-Vois polttaa röökin..."
-ÄLÄ SYT.....!!!
-WHUMPS!
käy niinkuin sinun kuvassa <- :D
Jostain kumman syystä nauroin tolle ihan hysteerisesti 10min, vieläkin hihityttää.
Ja mäkin haluan eetteriä.
On testattu. Ei räjähtäny meillä ainakaan tuo röökin polttaminen. Ei kaverit ees tullu ajatelleeks että sehän saattais vaikka aiheuttaa pientä tulta, mut ei mitään sit tullu.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Bebanten
Karvakuono

Post by Bebanten » Tue 14 Sep 2010, 09:46

Ainakin 70-80 lukujen kuorma-autoissa ja työkoneissa on usein eetteri-kylmäkäynnistysjärjestelmä. Olen ostanut joskus Caterpillar pyöräkoneeseen uuden eetteripullon. Olisiko ollut 2-3 litraa, metallinen jauhesammuttimen näköinen metallipullo kierreliittimellä, hinta oli muistaakseni 45 euroa ja 100% eetteriä.
Tuoksu on tullut tutuksi kovilla pakkasilla noita vehkeitä käynnistellessä ja se kamala meteli ja kolina mikä kuuluu moottorista kun se eetterillä räjäytetään käyntiin.. :shock:

Myydään ihan kyselemättä tuon alan varaosaliikkeistä. Se että onko tuo eetteri päihdekäyttöön sopivaa, en osaa sanoa, satuinpahan ketjun lukemaan ja tuli mieleeen..

Anusvittu
Karvakuono

Post by Anusvittu » Fri 19 Nov 2010, 08:07

Bebanten wrote:Ainakin 70-80 lukujen kuorma-autoissa ja työkoneissa on usein eetteri-kylmäkäynnistysjärjestelmä. Olen ostanut joskus Caterpillar pyöräkoneeseen uuden eetteripullon. Olisiko ollut 2-3 litraa, metallinen jauhesammuttimen näköinen metallipullo kierreliittimellä, hinta oli muistaakseni 45 euroa ja 100% eetteriä.
Tuoksu on tullut tutuksi kovilla pakkasilla noita vehkeitä käynnistellessä ja se kamala meteli ja kolina mikä kuuluu moottorista kun se eetterillä räjäytetään käyntiin.. :shock:

Myydään ihan kyselemättä tuon alan varaosaliikkeistä. Se että onko tuo eetteri päihdekäyttöön sopivaa, en osaa sanoa, satuinpahan ketjun lukemaan ja tuli mieleeen..
Kerrohhan yksi liike, missä myytäisiin tätä tavaraa. Tai edes millä hakusanalla googletan. :)

IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG » Thu 17 Feb 2011, 15:57

NarkkiParkki wrote:Eetterin voi erotella siitä starttispraysta. Suora kopiointi yhdestä Erowidin experiencestä:
"I began doing ether in 2003 or so using the water extraction method. Quickly I mastered the method by doing the following. I took a Gatorade squirt bottle, sprayed starting fluid in it (preferably Snap brand, second Prestone), poured the rest with water. Then shake vigorously for a few minutes. Turn the bottle upside down with the cap closed, and the ether and solvents then seperate. The ether is basically clear, the other is a nasty white liquid. Open the top, pour the solvent, and it's there."
Vähäisestä mielenkiinnosta johtuen tiedustelua onko tässä mitään perää ja kokeilujen tuloksia?
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath

Neste
OD

Post by Neste » Thu 17 Feb 2011, 19:01

Anusvittu wrote:Kerrohhan yksi liike, missä myytäisiin tätä tavaraa. Tai edes millä hakusanalla googletan. :)
Varmaankin suurin osa työkoneiden varaosia myyvistä liikkeistä
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Fri 18 Feb 2011, 00:44

Joo kannattaa olla sytkärit piilossa.. Kerran kaveri luuli eetteripulloa bongiksi ja kipinätki tuli jo sytkäristä, mutta ihme ja kumma ei räjähtänyt.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Sun 15 May 2011, 00:18

Mites, vieläkö apteekista saapi eetteriä vai tarjotaanko etikkaeetteriä tms. tilalle?

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Wed 18 May 2011, 15:07

Tuli hengitettyä dietyylieetteriä aika paljon. En siitä jaksa sen enempää selittää, mutta tajusin kuinka erilaisissa mielentiloissa ihmiset voivat olla, joten väh. sille tasolle pääsin dissosiaatiossa. Ja oli kalliin hinnan arvoista tavaraa vaikka näin lyhyesti vaikutuksista kerroin.

Laskuissa poltin aika paljon budia ja join vähän alkoholia. Sit tärisin lattialla ja olin niin kujalla etten erottanu tärinää sydämen pulssista. Pelasin varmemman päälle ja asetin kuumotukset sydämen suhteen, tuntu myös että lähtee rinnasta irti. Tenox auttoi tähän, mutta tärinät tuli vielä kerran takaisin, kun mietin yhtään mitään edellisiä tapahtumia..

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Sun 22 May 2011, 00:01

Hengitin 4-5 päivää sitten purkitettua dietyylieetteriä. Vaikutuksesta tuli mieleen bensan imppaus. Ja alkoi oksettaa. Ehkäpä aine reagoi pullossa olevan hapen kanssa ja muuttuu. Ei kannata säilyttää pullossa, jonka tilavuus on paljon eetterin määrää suurempi, ettei siis pulloon jää ilmaa. Nousuissa psykedeelisempää tällä kertaa, jännä. Loput ei mene mun keuhkoihin enää, vain uus eetteri kelpaa :mrgreen:

Kiinnostava teksti http://www.textfiles.com/occult/ethyl-ac.txt

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Thu 20 Oct 2011, 00:05

ja tulikin sitten vastaan :) vähän ku miedompi poppers, ilman hirveetä päänjomotusta...

oli vaan pullonpohjat niin kaverit sano ettei ihan täyteen fiilikseen päässyt kun sitä pitäis vähä enempi nuuhkia jotta pääsis EETTERIHUMALAAN!

muita liuottimia tosiaan tota poppersia lukuunottamatta ei oo tullukaan tesmattua, vai onko lakkakin sit liuotin
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT » Thu 20 Oct 2011, 23:59

Onko tän imppaaminen yhtä vaarallista kuin kaikkien muidenkin impattavien aineiden imppaaminen?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Wed 26 Oct 2011, 10:15

Jussi wrote:Hengitin 4-5 päivää sitten purkitettua dietyylieetteriä. Vaikutuksesta tuli mieleen bensan imppaus. Ja alkoi oksettaa. Ehkäpä aine reagoi pullossa olevan hapen kanssa ja muuttuu. Ei kannata säilyttää pullossa, jonka tilavuus on paljon eetterin määrää suurempi, ettei siis pulloon jää ilmaa. Nousuissa psykedeelisempää tällä kertaa, jännä. Loput ei mene mun keuhkoihin enää, vain uus eetteri kelpaa :mrgreen:

Kiinnostava teksti http://www.textfiles.com/occult/ethyl-ac.txt

Eetteri :love:

Vink vink..kasta rättiin ja veä happee(vai eetteriä) rätin läpi.....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Fri 16 Dec 2011, 22:50

On kyllä aine tämä.
pirun hyvä nuolla kuorena

porter

Post by porter » Tue 31 Jan 2012, 21:49

Jännä aine tämä kyllä! otti mämmin päälle niin huomas aina että havahtuu jostain sohvan pohjalta, että mitä täällä tapahtuu :D

Toveri
Karvakuono

Post by Toveri » Mon 05 Mar 2012, 17:53

Mites tämä?
http://www.snoy.fi/kayttoturvatiedottee ... rosoli.pdf ?

Sisältääkö edes eetteriä?

Noissa ei juurikaan lue eetteristä, ei CRC 5-56ssa eikä tuossa, jotka kuitenkin oletin lähes samaksi tuotteeksi.

Neste
OD

Post by Neste » Tue 06 Mar 2012, 19:03

Toveri wrote:Sisältääkö edes eetteriä?
Eiköhän se tuossa pdf:ssä lukisi jos niin olisi :doh:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium » Sun 25 Mar 2012, 00:53

Ois 100ml eetteriä vielä turhan panttina, kun ei ite pysty oikeen käyttämään... Ei sovellu ns. normaalille arkiaktiiviselle ihmiselle, kun hengitys löyhkää kolmatta päivää.

philange
Tuppisuu

Post by philange » Tue 09 Oct 2012, 15:25

HamBuusi wrote:nii se on kyllä aika outoa.. ostin testauksen vuoksi yhden CRC motorstartterin ja käytin sen n. puoleenväliin ja nakkasin sen parvekkeelta metsään kun ei haluttanut jotenkin enää :D no siitä meni joku 3 tuntia ni siellä minä ryömin umpihangessa etsimässä sitä pulloa :mrgreen: kyllähän minä sen löysin ja tyhjensin loppuun asti :D
Eikös tuossa CRC:ssä ole muita suht epäterveellisiä jutskia kans?

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Tue 09 Oct 2012, 19:17

Eikö apteekista saa eetteriä "pätevällä syyllä"? :P En kyl tiä pitääkö joka apteekki moista varastossa - epäilen.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

philange
Tuppisuu

Post by philange » Wed 10 Oct 2012, 21:58

Saa. Perhosten keräys tai eetterin ostaminen polttoaineeksi radio-ohjattavaan autoon on kelpo selitys. Ja eetteri on ilmeisesti lääkkeiden valmistuksessa suhteellisen käytetty liuotin, eli esimerkiksi Yliopiston apteekeissa sitä pitäisi olla saatavilla. Mut jossain sitä saa helposti ja jossain joutuu kiertelemään saadakseen etheriä.

jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota » Wed 17 Oct 2012, 10:45

Mäpä tiedän yhden startterin, mikä on 100% dietyylieetteriä, neljän desin pullo maksaa jotain 6-7€.

Mäpä kurkkaan merkin tosta nopsaan.

Juu, lukee vaan: KING spray starter.
Ja sisältää 100% dietyylieetteriä, ja myös toimii, niin ku eetteri.

Joskus kokeilin jotain muuta vastaavaa ja ei tullu ku pää kipeäksi, ekat eetterit otin apteekkitavarasta.
Tuo on tuo mitä nyt on, niin ihan just samanlaista ku apteekista.

Tosiaan on semmoinen disso, että oksat pois. Pamahtaa kuin joku 10* salvia!...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lautturi
Lepakko

Post by Lautturi » Tue 06 Nov 2012, 17:29

Pikkasen kaamee myrkky :oops:

Siis oikeesti ottaisin mielummin nuijanukutuksen kuin eetterianestesian.
Vaikka miten nuuhkuilla sivistyneesti koitin, niin tasot asettui joko nollaan tai siihen että joku paukutti kattilankansia yhteen hullun raivolla (oma pää välissä).
Ja se lemu, purjo toiseen potenssiin.

Kidutusta, ei päihdettä.

Kauheaa!
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.

Lautturi
Lepakko

Post by Lautturi » Wed 07 Nov 2012, 15:39

En oo näköjään ainoo :P
Siis oikeesti, vähän ku ois saanu tykistöltä ryöpyn päähänsä.

"Minulta leikattiin vuonna 1969 umpisuoli eetterinukutuksessa. Heräilyvaiheessa ensimmäinen muistikuvani oli päässä oleva painajaismainen meteli. Siitä lähtien minua on vaivannut jatkuva korvien sointi. Epäilen eetterinukutuksella olevan jotakin tekemistä korvien soimisen kanssa."

yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/laakariarkisto/eetterinukutus.htm
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 07 Nov 2012, 20:16

Täältä sais parin desin pulloissa normikaupoista. Ei oo tehny mieli testata, tipautan itseni ennemmin Levozinilla kuin eetterillä.