DXM ja SSRI-lääkitys

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
kukamuka
Tuppisuu

DXM ja SSRI-lääkitys

Post by kukamuka » Sat 19 Feb 2011, 11:10

Nyt tarvis pikaisesti tietoa siitä, että mitä haittavaikutuksia voi DXM:llä olla SSRI-lääkityksen kanssa?

Siirretty oikealle alueelle, ja otsikko korjattu. Tästä vois tehdä ihan oikean topicin, ettei tälläsissäkään tapauksissa tarvitse aina a) tehdä uutta ketjua b) etsiä DXM-topikista vastausta,
kun hakua kukaan ei ainakaan osaa käyttää..
-king ink

King Ink
Moderator

Re: DXM ja SSRI-lläkitys

Post by King Ink » Sat 19 Feb 2011, 11:25

''dxm + ssri'' haulla löytää 5 sekunnissa tämmöistä tietoa, en osaa itse enempää auttaa, kuin käyttää hakua puolestasi.
flake wrote:
kurttu wrote:Tässä pikaisella ehtimisellä ei löytynyt tietoa tosta Sertraliinin ja dxm combosta ku kaveri syö kyseisiä SSRI lääkkeitä ja haluaisi kokeilla ekaa kertaa dxm:iä.
Niin osaako täällä ihmiset sanoa luotettavaa tietoa ni ei kaveri delais :p. Iha fiksuja annoksia siis tässä kokeilemassa max 600mg kaverille.
Ite syön kans SSRItä ja toissapäivänä tuli 9tunnin aikana nautittuna 1500Mg, oli aivan upea trippi. Annokset sis 600Mg, 1tunti, 300Mg, 4tuntia, vähän bongia, 3tuntia 200mg, 2tuntia 300mg tai jotain siihe suuntaan.
Ainakan olen vielä elossa.
Mushru wrote:
kurttu wrote:Tässä pikaisella ehtimisellä ei löytynyt tietoa tosta Sertraliinin ja dxm combosta ku kaveri syö kyseisiä SSRI lääkkeitä ja haluaisi kokeilla ekaa kertaa dxm:iä.
Niin osaako täällä ihmiset sanoa luotettavaa tietoa ni ei kaveri delais :p. Iha fiksuja annoksia siis tässä kokeilemassa max 600mg kaverille.
Ite ainakin aina jätin lääkkeen pois siltä päivältä,varmuuden vuoks. En tiiä ketään jolle olis käyny kuinkaan vaikka lääkkeitä on samalla syönyt
mutta itellä kerran tuli tosi huono olo kun en jättänyt lääkettä pois,mutta hengissä ollaa silti... Mut ei kannata ottaa mitäään riskejä :)

Azee
Psykonautti

Re: DXM ja SSRI-lääkitys

Post by Azee » Sun 27 Feb 2011, 19:43

Tulee vaan mieleen että kannattaako sitä päivälääkettä jättää pois kun se kuitenkin on sellanen kasautuva vaikutus että elimistössä säilyy kuitenkin sitä lääkettä vaikuttamassa seuraavat viikot lopettamisesta lähtien.

Viisaammat korjatkoot.

T. Arska

edit. Itse olen aina käyttänyt normaalisti nimenomaan tuota Sertralinia DXMn kanssa
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.

Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti » Fri 04 Mar 2011, 09:25

Fluoksetiini eli seremex, procac yms . Ei sovi dxm kaa. Se buustaa sitä joittenki resepteroitten kautta mitä katoin bluelight:istä.
Suositellaan korkeintaa 1plateun annoksia tuolla lääkkeellä.

Harmi ku multa hävis muistikuva ku otin silokkeja ja 3plateun tripin dxm:ää mut kaveri sai kahtoo koko ajan miun perään...
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi » Mon 14 Mar 2011, 12:32

Ei pidä yleistää, riippuu tosiaan ihan siitä mitä lääkettä syö. Omien kokemusten perusteella tiettyjen lääkkeiden kanssa ihan ok, ja tiettyjen kanssa ei sovi ollenkaan. Sertraliini + dxm yhdistelmä tuotti aivan liian epämielyttävän olotilan jo 300mg annoksella deksmiä, olin hyvin hämmentävän sekavuustilan vallassa monta tuntia, lähestulkoon liikuntakyvyttömänä.

1200mg Dxm + efexor (venlaflaxiini, SNRI) aikoinaan ei taasen tuottanut mitään ongelmia, kaikin puolin mukava ja vahva trippi, lukuunottamatta tietysti sitä vitun kusilukkoa... :D

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Mon 14 Mar 2011, 15:34

Kepardi wrote:Ei pidä yleistää, riippuu tosiaan ihan siitä mitä lääkettä syö. Omien kokemusten perusteella tiettyjen lääkkeiden kanssa ihan ok, ja tiettyjen kanssa ei sovi ollenkaan. Sertraliini + dxm yhdistelmä tuotti aivan liian epämielyttävän olotilan jo 300mg annoksella deksmiä, olin hyvin hämmentävän sekavuustilan vallassa monta tuntia, lähestulkoon liikuntakyvyttömänä.

1200mg Dxm + efexor (venlaflaxiini, SNRI) aikoinaan ei taasen tuottanut mitään ongelmia, kaikin puolin mukava ja vahva trippi, lukuunottamatta tietysti sitä vitun kusilukkoa... :D
Joo todellakin, kaikki on yksilöllisiä. Lähtekää varovasti etenemään jos syötte SSRI lääkkeitä. Kaveri syö just Sertraliineja päivittäin jo ties monetta vuotta ja pystyy taas ihan huoletta ottamaan yli tonnin annoksia.

Vape
Lepakko

Post by Vape » Sun 20 Mar 2011, 00:00

Itsellä ei oo tuottanut mitään ongelmia, ollut SSRI (citalopram) sekä SNRI-lääkitystä (efexor + venlaflaxin) eikä ole vaikuttanut mitenkään.

Kannattaa silti varmaan varovaisesti alotella

foghat
Psykonautti

Post by foghat » Sun 20 Mar 2011, 20:28

Cipralexia syön eikä ole ollut ongelmia DXM:n kanssa. Annokset on ollut n. 5 - 13 mg/kg, isommilla annoksilla vaan muisti lähtenyt mutta se tuskin johtuu tuosta lääkkeestä.

STRN
Psykonautti

Re: Mitä aineita haluaisit kokeilla???

Post by STRN » Sun 15 May 2011, 19:22

Baikonur wrote:DXMiä tekisi mieli kokeilla, ikävää kun lääkitys ei anna vielä myöden. Olen kyllä lopettelemassa hitaasti tätä, että eiköhän se tässä kesän aikana onnistu. :) On aina kiinnostanut, kun olen kyseisestä aineesta tiennyt, mutta en vain ole voinut koskaan kokeilla. Siinä kiehtoo uusi kokemus sekä ehkä jonkin verran helppo saatavuus ja laillisuuskin. :D
Mulla oli Seronilia, mutta lopetin sen seinään lyhyen käytön jälkeen ku teki niin mieli kokeilla DXM. Eipä Seronil mikään ihmelääke ollu, mieli parantu ilman sitäkin ja dexmeily on todellakin hauskaa. Ei ole edes niin vaikeaa erotella.
4:20pm

Baikonur
Kameleontti

Post by Baikonur » Sun 15 May 2011, 22:43

Psykodium wrote:
Baikonur wrote:DXMiä tekisi mieli kokeilla, ikävää kun lääkitys ei anna vielä myöden. Olen kyllä lopettelemassa hitaasti tätä, että eiköhän se tässä kesän aikana onnistu. :) On aina kiinnostanut, kun olen kyseisestä aineesta tiennyt, mutta en vain ole voinut koskaan kokeilla. Siinä kiehtoo uusi kokemus sekä ehkä jonkin verran helppo saatavuus ja laillisuuskin. :D
Mulla oli Seronilia, mutta lopetin sen seinään lyhyen käytön jälkeen ku teki niin mieli kokeilla DXM. Eipä Seronil mikään ihmelääke ollu, mieli parantu ilman sitäkin ja dexmeily on todellakin hauskaa. Ei ole edes niin vaikeaa erotella.
Mulla on taas Abilify, ja se kannattaa kyllä lopettaa aika hitaasti lääkärin valvonnassa. Abilify ja DXM käsittääkseni voi olla tappava yhdistelmä.
Last edited by Baikonur on Mon 16 May 2011, 09:12, edited 1 time in total.
"Never thought that a street drug would be what we need."

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Mon 16 May 2011, 06:19

Psykodium wrote:
Mulla oli Seronil 40mg/pv tai 60mg/pv ja vedin pari kertaa 600mg DXM sen päälle. (Tyhmänä ja tietämättömänä.) Trippi muistaakseni alkoi nousemaan vasta silloin kun kaveri oli jo aivan tripin peakissa (molemmat otti samaan aikaan setit), vaikutusaika piteni huomattavasti. Trippasin seuraavana aamunakin lievästi vielä. Sekavaa menoa ainakin oli itsellä silloin. Ei varmasti terveellistä, elkää kokeilko. Tästä on siis aikaa vuosia enkä ajatellut että tuo Seronil siihen mitään vaikuttaisi. Kaikkea sitä tulluki tehtyä..

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Mon 16 May 2011, 12:39

mentalhell wrote:
Psykodium wrote:
Mulla oli Seronil 40mg/pv tai 60mg/pv ja vedin pari kertaa 600mg DXM sen päälle. (Tyhmänä ja tietämättömänä.) Trippi muistaakseni alkoi nousemaan vasta silloin kun kaveri oli jo aivan tripin peakissa (molemmat otti samaan aikaan setit), vaikutusaika piteni huomattavasti. Trippasin seuraavana aamunakin lievästi vielä. Sekavaa menoa ainakin oli itsellä silloin. Ei varmasti terveellistä, elkää kokeilko. Tästä on siis aikaa vuosia enkä ajatellut että tuo Seronil siihen mitään vaikuttaisi. Kaikkea sitä tulluki tehtyä..
Menee vähän offtopiciksi, mutta kannattaa olla ainakin sen 2 viikkoa erossa SSRI-lääkkeistä. Mä olin ainakin kuukauden kun ei ollut tarvetta.
4:20pm

Narsissi
Psykonautti

Post by Narsissi » Mon 16 May 2011, 18:04

itse syön mirtazapiinia (Remeron, Mirtazapin..) joka on käsittääkseni snri, eli vaikuttaa noradrenaliiniin serotoniinin lisäksi eikä mitään ongelmia ole ollut..

jostain joskus luin että psykedeelisen tripin voi iskeä poikki mirtalla mutta dxm on disso eikä vaikuttanut edes sillä tavalla kun ennen nukkumista söin.. ja hyvin pärähti DXM!!!! lisää het ku mahollista.. vois kokeilla stilnoctien ja savujen kanssa. arvelen pääseväni hallusinaatiotaivaaseen :roll:
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can

pilkkija
Lepakko

Post by pilkkija » Wed 18 May 2011, 16:45

hmmmmmmm. otin tunti sitten n.½ 150 ml resilar pullosta ja eilen cipralex 20 mg. :doh: unohdin mutta ainakaan vielä ei ole henki mennyt :D

Olo sensijaan on melko letkeä.

18:47 letkeä olo jatkuu. harhoja ; lattia marka,sukat marat...

Dan Pound soi

Muut eivät edes ajattele että olen sekaisin :D

20:31 alkaa olemaan kaikki kohdallaan
"MISERABLE"

Joumän
Psykonautti

Post by Joumän » Thu 19 May 2011, 21:06

Citalopram 20mg oli, aamulla tabun jätin vaan ottamatta ja illalla ~400mg dexmit naamaan. En kokenut että mitenkään olisi eronnut normi tripistä. Tietty jossai vaiheessa tuli se ruuminlämmön nousu-tunne, niin vähän kuumottelin jotain serotoniinisyndroomaa, mut eipä siinä muuta. Eikä tullu serotoniinisyndroomaa. Tolea dexmiin ei ollut, kun viime kerrasta oli monta viikkoa ja painoa aikana jotai vähä päälle 70kg

Sitalopraami on kyllä aika heikko SSRI verrattuna noihin muihin, joten riippuu tosiaanki siitä aineesta.
narsissi wrote:itse syön mirtazapiinia (Remeron, Mirtazapin..) joka on käsittääkseni snri
Mirtazapiini on NaSSA eli Noradrenergic and specific serotonergic antidepressant. Vaikuttaa serotoniini- ja noradrenaliini sekä histamiini reseptoreihin.
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan

Psykoverse
Karvakuono

Post by Psykoverse » Sun 19 Jun 2011, 20:25

onko käytännössä tai teoriassa edes miten suuri vaara saada serotoniinioireyhtymä? en haluais ottaa mitään riskejä tuon dexmin kanssa :roll:

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Fri 21 Oct 2011, 18:19

Olin pari vuotta sitten hiljaksiin lopettelemassa fluoksetiinia ja olin tiputtanut 40mg/vrk --> 10mg/vrk ja tuossa vaiheessa tuli tyhmästi otettu 450mg deksmiä, seurauksena oli sekavat olot, takykardiaa, korvissa tinnitystä, paniikkia, lihasjäykkyyttä ja 24h päänsäryt jälkeenpäin.

SSRI:t ja DXM ei vain ole tehty yhteen.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka » Wed 30 Nov 2011, 02:33

Itsellänikin on SSRI-lääkitys (sertraliini) päällä ja pystyy kyllä DXM-ottamaan ihan normaalisti. 8)

HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi » Sun 26 Jul 2015, 13:15

Jos on kokeiltava, ottakaa varovasti. Nimittäin itselleni ainakin tuli todella paska olo jo pienellä annoksella (200 mg). sekavuutta, päänsärkyä, hikoilua.. Ei ollut yhtään samanlaista kuin pelkkä DXM.
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Sun 26 Jul 2015, 15:19

Kyllä se niin on että jos oma hyvinvointi edes pikkasen kiinnostaa niin jättää ottamatta. Oikeesti.
Ei se ole sen arvoista yhtään ja voi olla vaarallista. Vaikka jotkut ei saa mitään oireita niin siitä huolimatta, skipatkaa jos on ssri-lääkitys.
Riskit ei oo ikinä kannattavia. Ei dexmi edes toimi kunnolla lääkkeen kans.

Paska olo tulee todennäköisesti vaan. Älkää mussukat ottako riskejä vaicca onkin kivaa olla kuoseis. ^_^'

Edit. Kauheen monet kehuu tosiaan että ei oo ollu ongelmia, munkin posti lainattu tuol neljän vuoden takaa.
Kaikki aina omalla vastuulla, jos aikoo kokeilla. Kun ottaa eka selvää riskeistä niin voi harkita asiaa. Mut aina kannattaa nauttia ilman riskejä aineita.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 02 Sep 2016, 23:14

Onko SSRI ja SNRI:llä käytännössä eroa, kumpi on vaarallisempi?

Olen syönyt kohta 3vk 30mg/vrk duloksetiinia (SNRI) ja ajatus olisi buustata opioideja microdosella dexmiä. Tyyliin 30-50mg dxm.
Cogito, ergo sum