Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
TohtoriDelirium
Karvakuono

Re: Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Post by TohtoriDelirium » Mon 19 Jan 2015, 19:55

Tätä tekis mieli kokeilla, ei pelkästään olojen takia, vaan niiden jälkiolojen.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Fri 23 Jan 2015, 02:19

gaia wrote:Piri + ketamiini kombo oli ainakin tosi miellyttävä. Ja ilmeisen suosittukin ulkomailla.
Ei oo kokemusta, muutakuin metyylifenidaatin loppu oloissa aloin nuuskii ketaa, ihan jännäksi veti kehontuntemukset mutta petyin kun ei k-reikään sitten päässyt. Jossain päin maailmaahan ne duunaa sitä CK-comboa, calvin klein eli kokkelia ja ketkua. Spekuloin kun ei kokemusta kokkelista ole, mutta mutu tuntumalta voi olla tosi siisti combo itseasiassa, sellainen oman universuminsa ainoa ruhtinas sulassa sovussa muitten jumalherrojen kanssa samalla klubilla.
TohtoriDelirium wrote:Tätä tekis mieli kokeilla, ei pelkästään olojen takia, vaan niiden jälkiolojen.
En oo shamaani ku ruvetaan puhuu näistä jälkioloista, mutta ketamiinilla se on jokseenkin selvempi (puhutaan nyt vaikka afterglow:sta) kuin verrattuna metoxetamiiniin, mutta ei MXE huono vaihtoehto siihen ole. MXE:llä se afterglow tuntuis olevan paljon perustavanlaatuisempi tai konstruktiivisempi verrattuna ketamiiniin. Tökerösti kuvailtu ehkä mutta MXE:llä on todella miellyttävät jälkiolot omasta kokemuksesta.

Ketamiinista ja sen tuomasta afterglowsta:
Viime ketkuilusta on aikaa, mutta sanoisin että ketamiinin afterglow olisi tehokkaampi masennuksen hoitoon kuin MXE. Viime huhtikuun kieppeillä sain käsiini yhden vahvan annoksen raseemista ketamiinia, jolla pääsi k-holeen asti kun annosteli IV:nä. Tätä ennen olin kärsinyt noin 9 kuukauden ajan keskivaikeasta masennuksesta, lamaantunut omin sanoin.
En muista milloin viimeksi olisin tuntenut oloni yhtä hyväksi kuin tämän ketamiini-kokemuksen jälkeen. Mitään "valaistumista" ei tapahtunut vaan huumeet kyllä maistui edelleenkin, mutta olin jälkeenpäin paljon enemmän sosiaalisempi kuin tuota edeltävänä aikana, jaksoin käydä ulkona ja nautin ihmisten seurasta päräyttävän paljon enemmän kuin ennen.

Aivot ei tahdo pelittää tällä hetkellä kunnolla niin en saa mitään rakentavaa tekstiä tässä aikaiseksi, mutta ketamiini on omakohtaisesti helvetin siisti aine ja jatkossa kun koen itseni todella paskaksi niin pyrin hankkimaan ketamiinia jostain.
edit: kirjoitusvirheitä ja viestin ulkoasua yritetty korjata lukuystävällisemmäksi
In the land of the blind, one-eyed man is the king

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 10 Feb 2015, 07:42

Metku wrote:
gaia wrote:Piri + ketamiini kombo oli ainakin tosi miellyttävä. Ja ilmeisen suosittukin ulkomailla.
Ei oo kokemusta, muutakuin metyylifenidaatin loppu oloissa aloin nuuskii ketaa, ihan jännäksi veti kehontuntemukset mutta petyin kun ei k-reikään sitten päässyt. Jossain päin maailmaahan ne duunaa sitä CK-comboa, calvin klein eli kokkelia ja ketkua. Spekuloin kun ei kokemusta kokkelista ole, mutta mutu tuntumalta voi olla tosi siisti combo itseasiassa, sellainen oman universuminsa ainoa ruhtinas sulassa sovussa muitten jumalherrojen kanssa samalla klubilla.

Steve-O on tunnettu CK-kombon kannattaja (tai siis oli ennenkuin raitistui). Kannattaa katsoo se dokkari kaverin hurjimmista vaiheista kolan ja ketamiinin kanssa. En tiedä miksi olin tuon alkuperäisen vestin laittanut mxe-ketjuun.
Vai toimiiko?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 10 Feb 2015, 07:57

Tuplapostataan nyt sen kunniaksi että tällä viikolla pitäisi taas haltuuni laskeutua tätä jumalten eliksiiriä. Jospa tällä kertaa koittaisi päästä ihan sinne M-holeen saakka, kun viimeksi ketkuillessa jouduin K-holeen aivan silkasta vahingosta :D Mutta olipa yksi elämäni päräyttävimpiä kokemuksia joutua vahingossa K-reikään.

Niin joo tulipa edellis kerrasta mieleen se että onko kellään tullut tästä kusilukkoa? Itsellä tuli kerran niin infernaalinen että jouduin odottaa että setti alkoi laskemaan ennenkuin pääsin kuselle. Tosin, tässä saattoi olla tekijänä edellispäivänä nautittu bupre.
Vai toimiiko?

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Tue 10 Feb 2015, 13:44

^ Vähän kun stalkkaat topikkia niin joo. :D Itellä tullu tän kans ihan saatanalliset kusilukot. :|
Kovan väännön takana aina ollu et saa kustua, pitänyt mennä suihkuun tms että onnistunut. Ja kusilukko tuli viddu melkein joka kerta kun kisko mexee. :o

Se on sangen ahdistavaa kun on kiskonut muutaman sata milliä ja sit koittaa itku kurkus kusta. :D
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 10 Feb 2015, 16:48

Mushru wrote:^ Vähän kun stalkkaat topikkia niin joo. :D Itellä tullu tän kans ihan saatanalliset kusilukot. :|
Kovan väännön takana aina ollu et saa kustua, pitänyt mennä suihkuun tms että onnistunut. Ja kusilukko tuli viddu melkein joka kerta kun kisko mexee. :o

Se on sangen ahdistavaa kun on kiskonut muutaman sata milliä ja sit koittaa itku kurkus kusta. :D
En kerennyt stalkata topikkia. Nyt kerkesin.

Mikähän siinä sen kusilukon aiheuttaa, sillä ei ketamiinin kanssa ole koskaan ollut mitään ongelmia päästä kuselle. Bluelightista luin että tällä olisi muutenkin jotain tekemistä opiaattireseptoreiden kanssa. Se saattaa myös kieliä jotain siitä että ainakin itselläni tämä vetää pupillit niin pieniksi että niitä juuri ja juuri näkee.
Vai toimiiko?

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Fri 15 May 2015, 10:58

gaia wrote:Tuplapostataan nyt sen kunniaksi että tällä viikolla pitäisi taas haltuuni laskeutua tätä jumalten eliksiiriä. Jospa tällä kertaa koittaisi päästä ihan sinne M-holeen saakka, kun viimeksi ketkuillessa jouduin K-holeen aivan silkasta vahingosta :D
Mä en oo muuten mexillä päässy "hole"-tilaan paitsi yhden kerran vahingossa kun alla oli reilusti päivän mittaan nokitettu mexee, join muutaman annoksen alkoholia ja poltin aivan jäätävät käryt siihen päälle ja tätä ennen olin vielä yhdet tosi reippaat 50mg nokittanu. -> Istuin alas ja katoin mun kenkiä en tienny mitä ne oli tai mitä mun pitää tehdä. Paras oli kun tuo tapahtui täysin pimeässä huoneessa ja päässä oli täysin hiljaista kun MXE rupes potkimaan.
Jotenkin ihmeellä sain kengät jalkaan ja siirryttiin kämpille, jossa sitten nojatuolissa, laitoin silmät kiinni niin näin jonkun vasta maalatun kirkkaan maalauksen/taideteoksen mistä valui kirkkaan punainen väri pitkin pintaa, semipsykoottinen näky, mutta jälkeenpäin mietittynä ihan mielenkiintoista. Harmi vain, että tuo hatsi ja alkoholi pilasi kokemuksen. Pitää koittaa ehkä uudestaan joskus vaan vähemmän tulen polttamaan hittiä kun se toimii ihan eri tavalla joittenkin mömmöjen päälle.

Onko kenelläkään I.V. kokemuksia metoksetamiinist?
Joskus kaverilla olin kahvilla istuin siinä ja päätin annostella 30 mg metoksetamiinia intravenöösinä katsoen mitä tapahtuu. Se "bilefiilis" alkoi välittömästi. Tuntui kuin olin kevyessä rock-musiikkivideossa, vaan settinkinä oli se kahvipöytä ja keittiö. Musiikki natsas hyvin oli tosi siisti olo. Ois ollu varmaan vielä siistimpää jos frendi ois ollu heti siinä samalla aivopituudella, toistelin itseäni ym. aika kuosiin meni siis, mutta hallitsin itseäni vielä. Niitä näitä juttelin tai yritin jutella, mutta ei se helppoa oo pysyy samalla ulottovuuden tasolla noin mexeissä.
Mutta pääasiassa siis yllättävän hyvä tapa nauttia tätä, tulee välittömästi perus MXE:n kaltainen bilefiilis ja HUOM! vaikutus alkaa välittömästi, mikä on 25 mg annoksella aika häröä, mutta pidän siitä tosi paljon. Tuttu oli 100mg laittanut hihaan ja oli kuulemma kuin menolippu kiirastuleen niin sanotustj. Jos metoxetamiinia on niin sisätiloissa suosin IV:llä aloittamista niiden nousujen takia, koska ne eivät enään tunnu niin ihmeelliseltä kun on jo siinä olossa ja silloin tulee helposti otettua liikaa. Pari kertaa sitäkin harrastanut, että päätä ruvennut halailemaan samaan aikaan kun kämpän seinät valuvat, joissa vilkkuu koomisia 90-luvun piirroshahmoja ja repeilet holtittomasti koko tilanteelle :D

En ole nyt mexeissä, mutta jos toistin itseäni tässä niin laitan edittiä myöhemmin.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Thu 16 Jul 2015, 19:29

Metku wrote:
gaia wrote:Jospa tällä kertaa koittaisi päästä ihan sinne M-holeen saakka, kun viimeksi ketkuillessa jouduin K-holeen aivan silkasta vahingosta :D
Mä en oo muuten mexillä päässy "hole"-tilaan paitsi yhden kerran vahingossa kun alla oli reilusti päivän mittaan nokitettu mexee, join muutaman annoksen alkoholia ja poltin aivan jäätävät käryt siihen päälle ja tätä ennen olin vielä yhdet tosi reippaat 50mg nokittanu.

Joskus kaverilla olin kahvilla istuin siinä ja päätin annostella 30 mg metoksetamiinia intravenöösinä katsoen mitä tapahtuu. Se "bilefiilis" alkoi välittömästi. Tuntui kuin olin kevyessä rock-musiikkivideossa, vaan settinkinä oli se kahvipöytä ja keittiö. Musiikki natsas hyvin oli tosi siisti olo. Ois ollu varmaan vielä siistimpää jos frendi ois ollu heti siinä samalla aivopituudella, toistelin itseäni ym. aika kuosiin meni siis, mutta hallitsin itseäni vielä. Niitä näitä juttelin tai yritin jutella, mutta ei se helppoa oo pysyy samalla ulottovuuden tasolla noin mexeissä.
Mutta pääasiassa siis yllättävän hyvä tapa nauttia tätä, tulee välittömästi perus MXE:n kaltainen bilefiilis ja HUOM! vaikutus alkaa välittömästi, mikä on 25 mg annoksella aika häröä, mutta pidän siitä tosi paljon. Tuttu oli 100mg laittanut hihaan ja oli kuulemma kuin menolippu kiirastuleen niin sanotustj. Jos metoxetamiinia on niin sisätiloissa suosin IV:llä aloittamista niiden nousujen takia, koska ne eivät enään tunnu niin ihmeelliseltä kun on jo siinä olossa ja silloin tulee helposti otettua liikaa.
Mexellä nimenomaan tuntuis toimivan "holetus" huomattavasti paremmin kun buustailee pitkin päivää, itsellä melko samanlaisella kaavalla käynyt kun ekaa kertaa holeen pääsi. Kesti kyl kauan päästä, koko päivän omasta mielestä olin mexii pääs mut vasta aamulla menin ihan katatooniseks ja kaverit paniikis tunki bentsoi mun suuhu ku luuli että oli joku hätänä. :mrgreen: Holessa oli jännää kyl, oli sumua joka puolella jonne pikkuhiljaa ilmesty hahmoja ja asioita sitten tajusin jossain vaiheessa että määhän näitä tänne "luon". Tuolta palaaminen oli kyl outoa, meno vitun God-mode.

Ja en lähestulkoon heitä mitää muuta hihaan kuin mexeä, enkä sitäkään aina sinne. Joku 40mg ku kaveri rätkäs ja menin lattialla ja kohta 3 tyyppiä pyöri samalla patjalla ja nauro ku viimistä päivää jne, oli jotenki tosi vaivaantunu olo kyl ku sit se yhtäkkiä laski ja oli siin kahden miehen välissä patjalla :D Tulee muuten kiva hönkäsy, salmiakkinen..
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Velho
OD

Post by Velho » Tue 21 Jul 2015, 16:59

Metku wrote:
gaia wrote:Tuplapostataan nyt sen kunniaksi että tällä viikolla pitäisi taas haltuuni laskeutua tätä jumalten eliksiiriä. Jospa tällä kertaa koittaisi päästä ihan sinne M-holeen saakka, kun viimeksi ketkuillessa jouduin K-holeen aivan silkasta vahingosta :D
Mä en oo muuten mexillä päässy "hole"-tilaan paitsi yhden kerran vahingossa kun alla oli reilusti päivän mittaan nokitettu mexee, join muutaman annoksen alkoholia ja poltin aivan jäätävät käryt siihen päälle ja tätä ennen olin vielä yhdet tosi reippaat 50mg nokittanu. -> Istuin alas ja katoin mun kenkiä en tienny mitä ne oli tai mitä mun pitää tehdä. Paras oli kun tuo tapahtui täysin pimeässä huoneessa ja päässä oli täysin hiljaista kun MXE rupes potkimaan.
Jotenkin ihmeellä sain kengät jalkaan ja siirryttiin kämpille, jossa sitten nojatuolissa, laitoin silmät kiinni niin näin jonkun vasta maalatun kirkkaan maalauksen/taideteoksen mistä valui kirkkaan punainen väri pitkin pintaa, semipsykoottinen näky, mutta jälkeenpäin mietittynä ihan mielenkiintoista. Harmi vain, että tuo hatsi ja alkoholi pilasi kokemuksen. Pitää koittaa ehkä uudestaan joskus vaan vähemmän tulen polttamaan hittiä kun se toimii ihan eri tavalla joittenkin mömmöjen päälle.

Mutta pääasiassa siis yllättävän hyvä tapa nauttia tätä, tulee välittömästi perus MXE:n kaltainen bilefiilis ja HUOM! vaikutus alkaa välittömästi, mikä on 25 mg annoksella aika häröä, mutta pidän siitä tosi paljon. Tuttu oli 100mg laittanut hihaan ja oli kuulemma kuin menolippu kiirastuleen niin sanotustj. Jos metoxetamiinia on niin sisätiloissa suosin IV:llä aloittamista niiden nousujen takia, koska ne eivät enään tunnu niin ihmeelliseltä kun on jo siinä olossa ja silloin tulee helposti otettua liikaa. Pari kertaa sitäkin harrastanut, että päätä ruvennut halailemaan samaan aikaan kun kämpän seinät valuvat, joissa vilkkuu koomisia 90-luvun piirroshahmoja ja repeilet holtittomasti koko tilanteelle :D

En ole nyt mexeissä, mutta jos toistin itseäni tässä niin laitan edittiä myöhemmin.

Oha mxe:n i.v. käytöstä jos jonkinlaista kokemusta aika rikki mentii ku pari viikkoa Kisko putkeen ja kerran hardcore annoksella tuli tipahettua johoki ihmemaahan tosin kombotin samaa kuppii 0,4g metamfetamiinia ja kyllä tekisin sen uudestaan :up: :twisted:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi » Fri 04 Sep 2015, 05:07

Onko täällä joku tehnyt taidetta MXE-päissään? MXE kun vaikuttaa mukavasti välillä siten, että mittasuhteet vaihtelee yms. niin vois saada aikaan aika jänniä maalauksia kun hyödyntäis tota näkö/aistijutskaa. Tyyliin silleen että sukeltaa siihe teokseen mitä tekee ja näkee pienetkin jutut siinä isoina tms. niin saa ihan uudenlaisia yksityiskohtia aikaan...

Pitänee itse tesmiä, mutta haluaisin nähdä jos joku on tätä vetäessään tehny jonkinlaista taidetta, vaikka ihan kuulakärkikynäpiirustuksia tms. :) (tai onko netissä jossain jotain?)
*** Anonyymi Huumeblogi: http://psykeanonyymi.wordpress.com/ ***
*** Anonyymejä Huumevlogivideoita yms: http://vimeo.com/psykeanonyymi ***
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Sat 05 Sep 2015, 12:01

Otin torstaina ensin n. 60mg mxe:tä ja ihmettelin sitten miksi se ei ala pärisemään heti kun ketamiini nousee melkein heti. Sitten 20min päästä otin n. 30-40mg lisää. Menin suihkuun ja kylpyyn mutta en tiennyt oikeen miten toimia siellä. Tuli selkeitä muistikuvia kesästä ja muista tapahtumista. Se oli todella upeaa. Tripin loppuvaiheessa alkoi tulla mieleen sekalaisesti eri asioita ja jossain vaiheessa aloin kuumottelemaan että kännykän etukamera kuvaa mua johonkin Aasiaan ja joku siellä naureskelee mulle. Ja että joka puolella on mikrofoneja ja elämä on pelkkää kusetusta. Sitten tuli nukkumaanmenoaika mutta en oikeen saanut unta koska mielessä pyöri todella laajalla skaalalla eri asioita ja ne piti mua hereillä. Oli oikein oiva mutta välillä vähän kuumottava kokemus.
4:20pm

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Mon 14 Dec 2015, 18:39

Onks tää kadonnu maailmankartalta?

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Mon 14 Dec 2015, 19:50

xammy wrote:Onks tää kadonnu maailmankartalta?
Toistaiseksi vissiin. Aika paljon on käsittääkseni myyty MXM:ää ja MXP:tä metoksetamiinina tai sitten ollut vaan paskoja ja epäpuhtaita eriä, itse en ole nähnyt mexeä vuoteen. Harmillista kyllä. RIP MXE!

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Thu 07 Jan 2016, 01:19

Mietiskelin tässä että oonkohan tätä vetäny tietämättäni, luin tätä mxe ketjua tänään ja tuli tällänen tapaus mieleen kun sain vuonna 2011 pari g jotain tutkaria jota kuvailtiin mulle ketamiinin tyyliseks tutkariks, parempaa nimee en tolle koskaan saanu :D

Hintakaan ei muistaakseni päätä huimannu 30e/ 2g tai jotain tollasta luokkaa. Ja sen mitä nyt muistan niin ketkuun sitä oloo vois verrata. Dissoista mun kokemus on lähinnä dxm ketamiini ja mxp ja sit toi tuntemattomaks jääny tutkari. Sen verta viel et stadissa olin kun tätä sain ja vuos oli tuo 2011. Sen puolesta vois täsmätä että oli juuri tätä mxe? No joo tälläsiä mietin vaan
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Sun 10 Jan 2016, 03:25

kummastelen kyl miten joku voi digaa piri - ket kombosta... itel ainaki nousee paineet niin yl;s et hyi hele. mexest en tii' mut s ketku

Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis » Wed 13 Jan 2016, 06:26

Onkos meksiä enää mistään saatavilla, koska olisi hienoa päästä pitkästä aikaa kärsämäen kautta meksikoon :D (En tosiaan kysele mitään kauppojen nimiä, vaan ylipäänsä sitä, että onko sitä enää)

MXE on ehdottomasti lempi dissoni. Kärsin joka vuosi aika rankasta kaamosmasennuksesta, mutta kun oli kymppisäkki meksiä talvella, olisiko ollut 2013, niin ei ollut kaamosmasennuksesta tietoakaan. Päivittäisessä käytössä MXE:stä tuli mukavan euforinen, vähän humalatilan kaltainen olo, jonka alaisena oli mukava vaikka pelailla korista tai hoidella muita asioita, koska pää kuitenkin pelasi normaalisti.
About viikko meni ennen kuin meksin aiheuttamat robottiraajat löystyivät ja MXE alkoi toimimaan enemmän masennuslääkkeenä kuin päihteenä.

Voisin melkein sanoa MXE:n olevan jopa kannabista parempi lääke masennukseen, tai ainakin omaan kaamosmasennukseen, sillä meksi-säkkini loppui keväällä ja afterglow kesti noin kaksi viikkoa, enkä kokenut minkäänlaisia vieroitusoireita, kun taas kannabiksen pitkäaikaiskäytön jälkeen ei tunnu saavan unta, kääntyilee ja hikoilee vaan sängyssä.
Mielestäni MXE voittaa ketamiininkin mennen tullen(ymmärtääkseni terveellisempääkin?). En itse pidä ketamiinin aiheuttamasta "sohvalukosta", koska on mukava touhuta kaikkea aina dissopäissään; oli kyseessä sitten alkoholi, MXE tai vaikka PCP.

MXE+5-MeO-MIPT oli kyllä todella huvittava kombo: Meksiä oli kiskottu koko yö ja kun se oli jo vähän laskemassa niin kämppis heräsi ja oli sitä mieltä että on aika trippailla, niin ei siinä sitten muuta kuin 40mg 5-MeO-MIPT:iä tauluun. Tunnin päästä aloin ihmettelemään, että mikä oikein on kun ei edes pientä visuaalia näy ja ajattelin että meni deelit tällä kertaa hukkaan.
Meininki muuttui heti kun kämppis laittoi Grandmaster Flash - The Message:n soimaan. Värit haalistuivat huomattavasti ja tuntui kuin olisi ollut mukana tuossa Grandmaster Flashin musiikkivideossa.. Tuli jotenkin tosi "Rap-olo". :roll:
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"

zero
Kameleontti

Post by zero » Thu 14 Jan 2016, 10:12

miks jengi jatkuvast valittaa näist kusilukoista, kun niihin on niinkin yksinkertanen ratkaisu kuin katetrit? ite parisen vuotta katetroinut 24/7 (omista syistä, ei kusilukosta :D ), pesemättä käsiä tai dikkiä eikä yhtäkään tulehdusta tai muutakaan oo tullut. ja ei, se ei tunnu miltään kun itse katetroi. ihan näin vaan vinkkinä.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Sun 21 Feb 2016, 16:15

Nyt silmääni osui eräs vendori, jolla olisi ilmeisesti MXE-hydrokloridia myynnissä. Hankittu ennen EU-bannia. Mitä nyt metoksetamiinista olen lukenut niin kovasti tekisi ostaa ja kokeilla. Kyseisellä vendorilla olisi myös 100 mg testiannoksia myytävänä. MXP:tä kokeilin kun kerran kaupanpäällisinä sain, ja sitä myötä syttyi kiinnostus dissoihin. Onko tämä todellakin sitten niin paljon parempaa mitä MXP?

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Wed 02 Mar 2016, 22:28

Tempelli wrote:Nyt silmääni osui eräs vendori, jolla olisi ilmeisesti MXE-hydrokloridia myynnissä. Hankittu ennen EU-bannia. Mitä nyt metoksetamiinista olen lukenut niin kovasti tekisi ostaa ja kokeilla. Kyseisellä vendorilla olisi myös 100 mg testiannoksia myytävänä. MXP:tä kokeilin kun kerran kaupanpäällisinä sain, ja sitä myötä syttyi kiinnostus dissoihin. Onko tämä todellakin sitten niin paljon parempaa mitä MXP?
Ite sanoisin että voitto menee MXE:lle 100-0 :D Ehkä tosin riippuu vähän mitä hakee.

MXP:lla on masennusta poistavia vaikutuksia, mutta itse olin ainankin pettynyt kun aikaisempina kokemuksina MXE ja Ketamiini. Mxp:llä pysy kiinni tässä maailmassa vielä >150mg annoksilla. Musa kuulosti hyvältä ja silmät kiinni oli pientä väreilyä ja kuviontia, mutta MXE taas vetää itseni ihan toiseen ulottuvuuteen isoilla annoksilla(>100mg). Siinä musiikki luo tilan jossa leijailee kuin lentävällä matolla vaihtuvissa maisemissa ja läpi avaruuden. Ja ei tosiaan boostimalla toimi samalla lailla MXP kuin MXE.

Ootko ketamiinia kokeillu? Jos et ja on sulla saatavilla ni suosittelen siitä alottamaan ennen MXE:tä. Se on jotenki niin iisi ja smoothi ja kestää vähemmän aikaa. Kirjotin enemmänki vertailua eri dissoista tonne MXP-ketjuun. Mutta täytyy muistaa että kaikki on subjektiivista ja kaikilla on suosikkinsa ja mulla se on tämä :love: Kaikki muut dissot tarvii jotain psykedeeliä kylkeen (tai sit alan vaan olee niin sekakäyttäjä) mut tää toimii musta loistavasti ittesäänki. MXE ja sienet/lsd vois olla jo liiankin tajunnan räjäyttävää, onko kukaan kokeillut?

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Wed 02 Mar 2016, 22:55

^ Itse oon kokeillut mexeä kummankin kanssa, ja oon tykännyt todella paljon. Siinä kyllä uppoaa ihan eri maailmaan :D

Mexe tuntu poistavan bodyloadit tosi hyvin. Se on kyl mielenkiintoista kun dissomeininki yhdistyy hapon diippeyteen. Sienien kanssa menee melkeen syvemmälle. Mut siis itse oon tosiaan digannu. Noista on kyllä muutama vuosi kun viimeksi kombottanut, ja silloin meni mexeä muutenkin aikalailla.

Aaah... On tää kyllä jotain. Mun dissorakkaus ei kuihdu ikinä, vaikka oltaisiin erillään vuosiakin... :love: Mut määrät on edelleen suuria vaikka olisi vuosien tauko. Voisi mennä ainakin gramma päivässä ihan helposti.

No joo. Mut mäkin suosittelen eka ketkua kun se on smoothimpaa kuin tämä ja selkeämpää. Mexe voi olla hyvinkin sekavaa ja ihan hetken sisällä saattaa huomata että katoaa kaikki käsitys tästä maailmasta.

Ketkun kanssa se käsitys ympäröivästä maailmasta pysyy paremmin IMO handussa toisin kuin mexen kanssa kokemattomana, se voi olla monelle kun unohtaa itsensä ja sen että on kiskonut jotain ja on ihan omituisessa paikassa ja kaikki ympärillä on muuttunut, avaruusnoidat tanssii ympärillä ja ite alasti lattialla pyörii. Sit herää silleen et mitähän vittua. Kuitenkin ihan eri kokemus kuin vaikka deeleissä. Jotkut friikkaantuu aikalailla moisesta, ite taas rakastan näitä holeja. Uuaaahhh :love: robottikävely on rakkaus.

Hitto liian pitkä aika viime kerrasta. Tarttis tasaisin väliajoin hole-käyntejä, jotenkin mieli tasottuu ja patoutumat purkaantuu ja stressi lievenee. Toiset deeleillä saa sen, ja toki itsekin, mut dissot on itelle parempia siihen. Deeleillä tulee kysymyksiä, dissoilla vastauksia.

Mut joo mxp:tä en oo kokeillut, niin siitä en osaa sanoo mitään. Saako siitä ees kunnon disso-oloo? Kumppani tais kokeilla ja oli kuulemma aika plääh, ettei oikee ees tuntunu. Mut hänelläkin on aikasmoiset kestotolet dissoihin oikeestaan :D mut niin. En tiiä.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Wed 02 Mar 2016, 23:06

^
En kyllä saanu mitään kunno disso oloa tosta MXP:stä ja annoksestakaan ei ollu kyllä kiinni. ja ei ollu akuuttia dissotolea, mut jonkunlainen pysyvä dissotole mullakin on.

Oon vaan 2cb:n kanssa kyllä muistaakseni joskus kombottanu MXE:tä ja ketkunkin mut se oli sit enemmän semmonen kaikki viturallaan/sirkus/karkkimaailma ilman mitään suurempaa henkistä puolta. Tos ois 6g cubensiksia pöydällä ja ketkua tulossa täl viikolla ni sillä vois alottaa ja sit joskus mexen kanssa jos sitä prkl vaan sais jostain.

DXM on kyl must vielä tästäkin astetta sekavampi ja "shamanistisempi" mut enää en tykkää ottaa sitä ku se tuntuu kropassa jotenki kaikista haitallisimmalta ja MXE on melekinpä parempaakin. Hmm hmm dissoista vois jauhaa vaikka kuinka paljon :D

OFFTOPIC: onks tääl jotain yleisketjua dissoille ku ei äkkiseltään osunu silmään

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Fri 04 Mar 2016, 01:37

Jännä miten porukka ei ole saanut MXP:stä oloja. Meinaan oli se itselle melkoista mindfuckia. No kaikki on suhteellista. Itsehän en ole ennen tuota MXP:tä nauttinut yhtäkään dissoa joten toleranssia ei ole ehtinyt muodostua. Ehkäpä ennen MXE:tä kokeilen kuitenkin ketamiinia, sitä on kuitenkin huomattavasti paremmin tarjolla. :)

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Mon 21 Mar 2016, 01:13

Ärsyttää kyllä kun tätä ei saa mistään. Kunnon kilpajuoksua tää on näitten tutkimuskemikaalien kaa. MXE on vaan mun lempi huume ja ei meinaa saada mistään..

MXE:stä oli jo jossain vaiheessa ihan hyvin käyttökokemuksia tarjolla mut nyt näitä uusia johdannaisia tehdään liukuhihnalla ja vaikutukset (etenki pitkäaikaisvaikutukset) on ihan arpapeliä. MXP:stä on tullu esim paljon raportteja et aiheuttaa maniaa ja psykooseja. Ois vaan laillisia kaikki huumeet ni ei tarvis arpapelillä laboratorioissa keksiä uusia: "kato tossahan on yks happi atomi kaksoissidoksella kiinni bentseenirenkaassa ni on uus aine, eikä laiton. mitenhän se vaikuttaa?"

Oon kyl tullu siihen tulokseen et dissoista ketku (tosin kallista) ja MXE on ainoot mitä ite viittii käyttää. Uudemmat menee vähän venäläiseks ruletiks ainanki jos pidempään käyttää. Kyllähän nyt luulis että mitä vaan voi kerran tyypata mutta semmosta ;)

Olipas jotenki negatiivinen postaus. Itekki vetelen välillä vähän mitä sattuu että kerran tässä vaan eletään mutta varovaisuus hyvä pitää mielessä.

Loppuun vielä se pakko mainita että DXM oli ensirakkaus. Raju ja villi, mutta ohimenevää. Ketku oli ja on aika kevyttä hupailua, mut MXE on se tosirakkaus, joka pysyy vaikka jälleennäkemiseen saattaa mennä vaikka kuinka kauan aikaa :love:

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 29 Oct 2016, 16:24

Mulla on kyllä tosi ikävä mexeä, vaikkakin käytin sitä yhdessä vaiheessa aivan liikaa. Jokunen kuukausi oli päivittäiskäyttöä opioidilääkityksen korvikkeena mikä nyt ei varmaan kamalan terveellistä ollut. Vaikka mexe onkin varsin monipuolinen disso, niin itse tykkäsin eniten siitä isojen annoksien tuomasta holemaisesta tilasta, josta pääsi kuitenkin halutessaan pois. Musat soimaan ja silmät kiinni ja sitten ollaankin jo tosi syvällä. Opateen ja mexen yhdistelmä on myös yksi euforisimpia ja pehmeimpiä päihtymistiloja mitä olen kokenut. Deelien kanssa mexe on myös metka yhdistelmä. Iso mexelaini happolaskuissa sai aikaan aika eeppisen pyörityksen.

Jossain välissä lukitsin muuten itseni talosta ulos kun pesin ikkunoita mexeissä. Ei haitannut, oli helvetin hauskaa. :D

"Mexeissä onnistut aina" © Dexma.
^^@_

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 30 Oct 2016, 15:38

Ainiin tämä on kyllä semmonen substanssi mitä on iso IKÄVÄ! Ja myös sellainen jota tuli käytettyä suhkot "oikein" tai että en mä tällä narkannut itteäni paskaksi koskaan vaikka oli välillä useamman päivän putkia. Paitsi että tuli juuri ku lauseen sain valmiiksi ni mieleen yks inhottava kokemus tästä. Jossa saatto olla hengen lähtö lähellä? Eli olin ottanu muutaman Nintendo esson. Ekan otin oiltapäivällä 14.00 ja toisen 16:00 ja en tiedä johtuiko se bentsoista kun menin ottamaan Mxe:tä sen toisen esson nousujen jälkeen ilman että olisin lukenut yhtään infoa tuosta kombosta tai edes ajatellut että tuskin on kovin turvallinen. Olin vaa phenazepamia kiskonut muutaman vkon niin ei ajatellut / kinostanut mitä tapahtuu..
Kuitenki otin tätä iv:nä rapiat 70mg sen esson päälle. NIin WUZUm. Totaalinen BLACKOUT. ei mitään muistikuvaa mitä tapahtu ja havahdun ku yritän puhua/huutaa jotain ja en osaa puhua. En saanut siis lausetta muodostettua ku en osannu puhua. Sähköiskuja oli päässä ja ajatus pätki ja muisti tai siis lähimuisti oli täysin kateissa. SEROTONIINI SYNDOMA? Eikös juurikin sen vaara ole tuossa kombossa?

Pitikin sanoa että ei ole narkannut tällä itteä paskaksi.. :D Noh. Kuitenkin. Ikävä on koska tästä on paljon hyviä muistoja. Tykkäsin ottaa isoja annoksia iv.Nä 50-100mg jotka vei onnistuneesti lähes aina siihen ihanaan fiilikseen missä välillä tuntu että olisi tyyliin matkustanu jossakin ajassa! Tiiättkekö tähtiportti ohjelmissa kun ne menee siitä madonreiästä? SAMANLAISELTA se tuntu ku sai tallan pohjaan ja meni pötkölleen niin just samalta tavallaan tuntu tai siis näytti.Vaikea selittää. Ja samalla tuntu super euforiselta. Tämä on ollut lemppari disso. Ei ole oikeen kokemuksia muista ku tästä, dexmistä & 3-meo-pcp;stä.

Miten onko tällä mitään tekemistä KETAMIININ kanssa? Tai siis onko ketamiini samanlaista tavaraa niinku esim iv:nä käytettynä? Oiivoi. Sitten vielä tämä oli paras aine siihen stimujen aiheuttamaan masennukseen. siis niin toimiva. Ja kyllä tätä tuli laskuissaki otettua ja hyvin lähti huolet yms turha paska olo pois. Ja tästä sai melkoisen aftherglown myös päällensä.

TOSIAAN ELKÄÄ VAHINGOSSAKAAN MENKÖ OTTAMAAN TÄTÄ MDMA:N tai minkään samantyylisen aineen kanssa. Tuntu ainaki tosi VAARALLISELTA!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Chess
Karvakuono

Post by Chess » Sun 30 Oct 2016, 17:29

SadPanda wrote:Ainiin tämä on kyllä semmonen substanssi mitä on iso IKÄVÄ!
-Sama homma, toivoisin että joku kaunis päivä huomaisin että mxe olis tehnyt comebackin.. Taitaa olla utopiaa. :|
SadPanda wrote: NIin WUZUm. Totaalinen BLACKOUT. ei mitään muistikuvaa mitä tapahtu ja havahdun ku yritän puhua/huutaa jotain ja en osaa puhua. En saanut siis lausetta muodostettua ku en osannu puhua. Sähköiskuja oli päässä ja ajatus pätki ja muisti tai siis lähimuisti oli täysin kateissa. SEROTONIINI SYNDOMA? Eikös juurikin sen vaara ole tuossa kombossa?
Oikeassa olet, juurikin serotoniinisyndrooman vaara on tuossa combossa.
En tarkkaan tiedä kuinka tappava mxe+mdma yhdistelmä on, mutta serotoniinisyndrooma ei ole ikinä mikään leikin asia.
Noiden oireiden perusteella voidaan kiittää, että olet panda tällä planeetalla keskuudessamme ja järjissäsi. :foil:
SadPanda wrote:Mxe vei onnistuneesti lähes aina siihen ihanaan fiilikseen missä välillä tuntu että olisi tyyliin matkustanu jossakin ajassa! Tiiättkekö tähtiportti ohjelmissa kun ne menee siitä madonreiästä? SAMANLAISELTA se tuntu ku sai tallan pohjaan ja meni pötkölleen niin just samalta tavallaan tuntu tai siis näytti.Vaikea selittää. Ja samalla tuntu super euforiselta.
MXE:n vaikutuksia on kyllä todella haastavaa yrittää kuvailla, mutta hyvinhän sä kuvailit! :)
Juurikin ajassa matkustaminen.. Menneisyyteen, tulevaisuuteen ja sitten myös vähän matkustelua sellaisessa ajassa mille ei ole termiä?
MXE:tä on kiva ottaa seurassa, kun tuntuu että osaa harjoittaa "telepaattista" kommunikointia, vähänkuin hapoissa. Isommilla annoksilla kommunikoinnin voi tietenkin unohtaa, mutta on silti kiva heräillä holesta pikkuhiljaa seurassa.
Elämä on vähänkuin shakkia, pitää miettiä siirtoja ja ottaa huomioon miten se vaikuttaa kaikilla osa-alueilla pelikenttään.
Harvoin menee asiat niinkuin aluksi suunnittelee, pitää myös tietää mitä vastustaja suunnittelee, pitää varoa ansoja sekä kannattaa pohtia erilaisia tapoja reagoida muutokseen pelikentässä, ottaa huomioon mahdolliset riskit, hyödyt ja haitat, ja vasta sitten päättää. Surullista kyllä, vaikka olisi hyväkin pelaaja, voi peli loppua yhden virhesiirron jälkeen hyvin lyhyeen.

DreamState
Tuppisuu

Post by DreamState » Sat 05 Nov 2016, 02:23

Chess wrote:
SadPanda wrote:Ainiin tämä on kyllä semmonen substanssi mitä on iso IKÄVÄ!
-Sama homma, toivoisin että joku kaunis päivä huomaisin että mxe olis tehnyt comebackin.. Taitaa olla utopiaa. :|
SadPanda wrote:Mxe vei onnistuneesti lähes aina siihen ihanaan fiilikseen missä välillä tuntu että olisi tyyliin matkustanu jossakin ajassa! Tiiättkekö tähtiportti ohjelmissa kun ne menee siitä madonreiästä? SAMANLAISELTA se tuntu ku sai tallan pohjaan ja meni pötkölleen niin just samalta tavallaan tuntu tai siis näytti.Vaikea selittää. Ja samalla tuntu super euforiselta.
Komppaan täysin yllä olevaa. MXE:n kanssa ei ollut koskaan mitään ongelmia. Annostelu oli helppoa. Ei tarvinnut pelätä "Hit and miss" tyyppisiä tiloja, kuten esim. sienten kanssa on joskus ollut. Aina onnistuin M-holeen pääsemään. Mitä henkiseen puoleen tuleen, niin pääsi jotenkin niin helposti kiinni omiin tunnetiloihin niitä läpi käyden samalla voimakkaasti tuntien (rinnassa voimakas tunne), mutta kuitenkin jokin suoja oli olemassa, joka esti niitä satuttamasta. Oli kyseessä sitten pelkoja tai suruja. Sitten kun antatui sen vietäväksi meno oli todella intensiivistä. Koin kuitenkin koko ajan olevani turvassa, ikäänkuin koteloituna pehmeään massaan, jossa kehoa ei ollut. Ainoa "moite" tulee siitä, ettei niitä kokemuksia oikein tahdo muistaa, mutta niin se tuntuu olevan aina näiden dissosiatiivien (DXM) kanssa ja varsinkin isommilla annoksilla. Ainakin minulla näin. MXP kokemus oli täysi pettymys. En edes kokeile sitä enään.
-DreamState