Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Jormis
Karvakuono

Re: Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Post by Jormis » Fri 12 Jul 2013, 13:31

gaia wrote:
Kasvualusta wrote:Millaiset määrät alkavat vaurioittaa virtsarakkoa? En nyt saanut ihan selkoa tuloksista, mutta olikos se jotain 40mg/kg ketamiinia rotilla päivässä hajoitti kaikkien rakot. Onko tällä samat vaikutukset vaiko asiasta mitään näyttöä vielä?
Tätä itsekin mietin. Itsellä ainakin stimulantit aiheuttavat välillä painetta virtsarakon/eturauhasen alueelle, niin olisi hauska tietää tekeekö tämä aine saman. Shroomerystä löytyi vain ketju missä joku valitti että joutuu käymään tiheästi kusella, mutta ei mitään sen kummempia bodyloadeja sillä alueella kuitenkaan. Tänään ajattelin kokeilla tätä paljon puhuttua, mutta olisi kiva tietää ensin että saako tapella rakon kanssa.
Edellisenä päivänä olin ottanut aika kovia annoksia MXE :tä ja seuraavana päivänä vielä pienessä pöhnässä otin happoa. Tuli kusilukkoon liittyviä pahoja viboja ja semmoinen vuoristoratafiilis mahanpohjassa ja virtsarakossa, tiedä sitten mistä johtu.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Fri 12 Jul 2013, 18:11

Eikö tästä oo ollut täällä vaikka miten paljon puhetta, et tää aine kehitettiin just siks ettei tällä tulis samoja haittavaikutuksia just esim. virtsarakkoon mitä tulee ketamiinista.

KarstaFari

Post by KarstaFari » Tue 16 Jul 2013, 18:49

Mitä jengi muuten tykkää täst i.v? Itel kokemuksia melkeinpä pelkästään tuolt suoniston puolelta, vitun häröä settiä..
Annoksista en osaa sanoa yhtään mitään, ehkä parasta kamaa mitä vetäny koskaan :love:
Senverran vielä että, nousut on aika vitun ihanat, pariin otteeseen on tajuntakin lähteny, tiedä sit onko ihan tervettä?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 18 Jul 2013, 16:19

Tjaa ah, enpä tiedä kuinka varma voi olla tuosta ettei olisi yhtä nasty munuaisten sekä virtsarakon päälle kuin ketamiini. Itse otin tiistaina yhteensä noin 50mg kahdessa osassa ja yhtäkkiä tripin aikana tuntui ihmeellinen vihlaisu alaselässä. TOSIN, tämä saattaa myös johtua siitä että olin sekoillut nousuissa erilaisissa enemmän tai vähemmän ergonomisissa asennoissa. Tiedä sitten, vieläkin vähän "jumisen" tuntoinen ala-selkä, mutta kaikki näyttäisi olevan kuitenkin päällisin puolin kondiksessa. Ei verta kusessa, skeidassa yms. eikä muutenkaan huono olo. Vähän epäilyttää silti.
Vai toimiiko?

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 18 Jul 2013, 17:57

Muistaakseni mexen syntetisoinut kaveri pyrki nimenomaan saamaan aikaan virtsarakolle vähemmän haitallisen lääkeaineen kuin ketamiini. En sitten tiedä kuinka hyvin tässä onnistuttiin. Mexestä ei tietääkseni ole juuri saatavilla tutkimusaineistoa.
^^@_

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Tue 20 Aug 2013, 19:16

Hiton jännää MXE tullu otettua tässä viimeiset 1-2 vkoa. Sellanen tarina liittyy tähän keissiin että jo reilu vuosi tilasin 5 g tätä tavaraa. Siihen mennes oli tullu aika tutuksi muut erät ja tää tuntui jotenkin laimealta ja oudolta, ei mxeltä mutta erittäin voimakkaasti joltain dissosiatiivilta kuitenkin. Heivasin sit vaan piiloon ja aattelin että koklaan ehkä joskus uusiks jos paremmat setit loppuu.

Vaikutusaika tuntui aika lyhyeltä, sai olla väh. tunnin välin boostailemas. 20mg-30mg doseja yleensä kerralla. Yleensä heitän kielen alle ja nielasiin aika nopeasti, tuntui ettei ollu ihan yhtä aktiivinen subling ku jotkut muut eräät mut oraalisesti toimii. En oo koittanu tykittää ku filtterit sun muut loppu.

Ei oo ollu oikein mitään m-holeja mutta välillä sellanen transsin kaltainen meditatiivinen tila, johon voi upota mutta joka ei pakota itseään ilmaantumaan. huomasin että ku tätä nappailee pitkin päivää niin pystyy pitämään aivan täydellisesti yllä sellasta tasaista ja todella harmoonista sub-holedose MXE autuutta vaikka miten pitkään. :shock: että hommat luistaa vaan vitun hyvin ja ei ahista tippaakaan mikään. Lukuisia redose pitkin päivää mutta ei missään vaiheessa flipauta tai tripauta. Ei maniaan viittavia oireita, innostusta toki mutta sellasta luontevaa, ei överiä. Ei paranoiaa. Toimi sosiaalisessa settingissä aivan 10/10.

Tossa just tunnistin tän kokemuksen menneisyydestäni, nimittäin ihan ihka ensimmäinen MXE-pussukka elämässäni (1 g syksyllä 2011 briteist) oli hyvinkin saman kaltaista ku tää ja tuli käytettyä sitä samalla tavalla (esim. just usein sos. tilanteissa ja homma toimi ku rasvattu pistooli). En tiiä mikä sit on asian todellinen laita, mutta helvetin hyvä että tajusin kaivaa tän pussukan tuolta kaapista, pidin sitä jo pidemmän aikaa ihan ongelmajätteenä mutta onneks tuli säilytettyä. Tää disso hyvinvointi oli just sitä mitä oon kaivannu jo pidemmän aikaa. aah :love:

Mitään haittavaikuksii en ole havainnu tän parin viikon käytön aikana, tuntuu jotenkin "terveellisemmältä" kuin muut erät mitkä on ollu käytös. Kusella ei tartte ravata kovin usein, ei oo kipuja missään, ei närästä ainakaan liikaa, hmm sydän tykyttelee välillä vähän nopeemmin ku normaalisti mutta ei häiritsevästi. Suoliston toiminta on kohentunu huomattavasti. Öisin nukun helvetin hyvin.

Pen
OD

Post by Pen » Tue 20 Aug 2013, 22:46

Itselläni on mennyt MXE "uran aikana" lähemmäs 100g ja varmaan 10 eri "batchia" oon testannut. On tosi erilaisia jotkut noista, en ole edes varma onko siis ollut aina MXEtä vaikka myyjä on ollut luotettava satojen kommenttien perusteella.

Ite oon tullu siihe pisteeseen että MXE:n käytön lopetan. Ei se anna enää sitä mitä aikoinaan. Muutenkin nykyään musta tulee sellanen vitun luolamies mexeissä - en muista mitä oon tehnyt jne. Oon rikkonut paikkoi, heittäny arvotavaraa roskiin (esim ~60 DOC lappua, 10 bromo lappua, jotka onneks löysin sit eivätkä ne päässeet folion sisässä likaantumaan) MXE-päissäni joten kyl riittää.

Ketamiini sentään anestesoi - tää MXE ei, ainakaan mua enää. Tosin sillo aikoinaan makasin vaan sängyl mexeis mut nykyään meno tän kaa on luokkaa bentsokännit josta en nauti ja joka on helvetin typerää ja rahallisestikin voi kusta asioita (noi blotteritkin oli kuitenki satojen eurojen arvosii, se lasi jonka rikoin oli panssarilasia - onneks sentään omasta asunnosta ettei tullut mitään virallisia ongelmia).

Myös jos doset menee sinne grammaan illas, niin on se 20-30 euroa ulkomailtakin tilattuna, suomessa tuplat.

Ehkä joskus tän vanhan ystävän kanssa viel tapaan, mut toistaseks teen parhaani että ollaan erossa.

OverDose

Post by OverDose » Wed 25 Sep 2013, 22:50

zrrl wrote:Tossa just tunnistin tän kokemuksen menneisyydestäni, nimittäin ihan ihka ensimmäinen MXE-pussukka elämässäni (1 g syksyllä 2011 briteist) oli hyvinkin saman kaltaista ku tää ja tuli käytettyä sitä samalla tavalla (esim. just usein sos. tilanteissa ja homma toimi ku rasvattu pistooli). En tiiä mikä sit on asian todellinen laita, mutta helvetin hyvä että tajusin kaivaa tän pussukan tuolta kaapista, pidin sitä jo pidemmän aikaa ihan ongelmajätteenä mutta onneks tuli säilytettyä. Tää disso hyvinvointi oli just sitä mitä oon kaivannu jo pidemmän aikaa. aah :love:

Mitään haittavaikuksii en ole havainnu tän parin viikon käytön aikana, tuntuu jotenkin "terveellisemmältä" kuin muut erät mitkä on ollu käytös. Kusella ei tartte ravata kovin usein, ei oo kipuja missään, ei närästä ainakaan liikaa, hmm sydän tykyttelee välillä vähän nopeemmin ku normaalisti mutta ei häiritsevästi. Suoliston toiminta on kohentunu huomattavasti. Öisin nukun helvetin hyvin.
Oi että kun on ikävä britti MXE:tä <3 Siitä tuli jotenkin pehmeempi olo kuin muista eristä mitä oon sen jälkeen kokeillut.Nyt tilasin pitkästä aikaa MXE:tä,toivottavasti tulee perille.Viimeksi tilannut sillon kun pystyi vielä eri/keksityllä nimellä tilata poste restantella ilman henkkareita.Eli alkuvuodesta.Nyt päätin tehdä tilauksen pitkästä aikaa kun juolahti mieleen eräs tapa tilata ulkomailta tavaraa ilman kiinnijäämisen pelkoa.. ;)

veke
Psykonautti

Post by veke » Sun 03 Nov 2013, 20:53

kantsii ottaa läppärit messii ku tänä kaa lähtee heiluu musiikin vaikutus todella lempeet ja miellyttävää mexipäis
...

vauhtihirmu
Karvakuono

Post by vauhtihirmu » Sun 15 Dec 2013, 07:23

Metkua tavaraa! Jumalautsi, pieniä boosteja pitkin iltaa ja loppujenlopuks jalat ei kanna enää ja olo oli niin sekava että meinas ruveta ittee hirvittään kun havahtui miten sekasin sitä nyt ollaan :D Yllätti kyllä täysin tän mexin vaikutukset.
Mutta niinkuin moni on sanonut että sängylle makaamaan ja musiikit soimaan niin johan mennään uusiin ulottuvuuksiin! Olot muistutti kyllä paljon dexmisekoilua, mutta paljon kirkkaampi ja muutenkin puhtaampi sekavuus.

-Miten pian tätä voi uudestaan ottaa ja miten vaikuttaa toimivuuteen jos viime kerrasta on vaikka päivä tai kaksi?
Tykkäsin. Ja paljon! :up:
Never get a second chance to make a first impression

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 15 Dec 2013, 15:15

vauhtihirmu wrote:Miten pian tätä voi uudestaan ottaa ja miten vaikuttaa toimivuuteen jos viime kerrasta on vaikka päivä tai kaksi?
Tykkäsin. Ja paljon! :up:
Pitäs toimii ihan entiseen tapaan. Oo ihan varma, mut toleranssi kehitty mulla jossain viikossa päivittäin käytettynä. Parin viikon päästä n. 2-3 kertasia doseja alkuperäiseen nähden, eikä olo oo mitenkään vastaava, vaik kuinka kisko.

Suosittelen venaa pari päivää ihan senki takia, ettei tuu jokapäivä vedettyä, mut kyl sen pitäs toimii ihan samallalailla vaikkei taukoo oiskaa, ainakin hetken aikaa.

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Mon 06 Jan 2014, 11:01

En tiedä mutta ite ku tätä vedin otin överit ekalla kertaa ku en oikee tienny annostuksista ja loppu vaiheessa halusin vaa saada kunnon pöllyt päälle niin tuli illan aikana otettua joku 250mg ehkä mistä lähti sit lopuks taju heräsin aamulla ja makasin sängyssä luullen et olin joutunu tuomittavaks et päädynkö taivaaseen vai helvettiin :D.

Kuitenkin niin tripin aikana itellä tuli yhessä vaiheessa väkivaltanen olo mitä pelästyin helvetisti koska en oo luonteeltani väkivaltanen, koskaan ollu, tuli vaan sellanen järjetön psykoottinen olo että pakko hyökätä jonkun kimppuun. Et en tiedä mistä tää avaruuspulveri on tehty mut jotain sairasta siin on en suosittele. DXM paljon parempi vaihtoehto, ehkä hieman enemmän vaivaa mutta tripit dxmillä ainakin itellä 100x parempia kuin methoxetamiinilla, jotenkin vois sanoo että methoxetamiinista tulee sellanen epätodellinen olo niin ku ois joku koeeläin tai vastaavaa. Vaikee pukee sanoiks.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"

Pen
OD

Post by Pen » Tue 07 Jan 2014, 22:01

^ mulla kans tuli väkivaltasia kohtauksia joskus päivittäiskäytön loppupuolella, tyyliin kun lähin pihalle ja unohin avaimet sisään, niin heitin sirkkelin oven ikkunasta läpi jne.

Neste
OD

Post by Neste » Fri 10 Jan 2014, 19:02

PinballWizard wrote:Et en tiedä mistä tää avaruuspulveri on tehty mut jotain sairasta siin on en suosittele. DXM paljon parempi vaihtoehto, ehkä hieman enemmän vaivaa mutta tripit dxmillä ainakin itellä 100x parempia kuin methoxetamiinilla, jotenkin vois sanoo että methoxetamiinista tulee sellanen epätodellinen olo niin ku ois joku koeeläin tai vastaavaa. Vaikee pukee sanoiks.
Tätä en kyllä allekirjoita. Minusta dexmi tripit ovat paljon päräyttävämpiä (= sekavampia).
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Fri 10 Jan 2014, 19:40

MXE on parasta mitä huumerintamalla on tapahtunut 2010-luvulla.

edit: oho, tulipas kirjoitettua ällöttävän ponteva kommentti. mutta toisaalta, miksipä ei

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Wed 15 Jan 2014, 13:56

Niin noh kai tääkin on yksilökohtasta, kerroin vaan miten ite näen / koin asian, positiivista palautetta tää ainaki saanu mitä oon erowidia ym. selaillu.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"

porter

Post by porter » Wed 15 Jan 2014, 15:06

Itsellä Mxe nousuissa yleensä unohtuu täysin oma identiteetti ja maailma ylipäätänsä, kuvailin mielessäni mxe nousuissa (150mg iv) niin oloa nosferatu nousuiksi.. hmmm.

veke
Psykonautti

Post by veke » Tue 28 Jan 2014, 20:32

kävi aika hassusti ku latasin ruuttaan mielestäni 01-02 etyylifenidaattii joka sit oli ollukki mexii,tuli eka joku sähkö viba josta tajusin et mexii tuli otettuu istuin vaa tuolille heitin värkit sängyn alle ja toteesin et nyt mennää ja sit mentiinki totaali M-Hole pyöri ku pesukoneessa olis ollu :P
...

veke
Psykonautti

Post by veke » Sat 01 Feb 2014, 19:10

unikkoo muutam kup ja mekkenii lainit: taivaallinen kombo!

spghetti bolognesre kirsikkan kaukun pääl :P
...

Rotsfas
Psykonautti

Post by Rotsfas » Wed 05 Feb 2014, 11:51

Tänää ois vihdoinkin tätä tulossa 0.5g. Kokemuksia ketamiinista enemmänkin, ja kerta dexmiä. Kelailin vaan että onko turvallista ottaa kun oon ollu 2vrk ilman Ssri-lääkitystä ?
Edit: Tuli testailtuu semmone 100mg ja hassuu oli. Muistan vaan kun katoin peiliiin semmone pelle naamari päällä, niin en tosissaan tienny missä mun silmät oli, tai mistä katsoin siihen peiliin. Härskiä <3 Tää aamukin alko pikkudosella ja en vaan tiiä mitä tapahtu ? Nyt lisssää

KarstaFari

Post by KarstaFari » Sat 08 Feb 2014, 19:54

Mitäs jengi on tykitelly tätä? Tai ylipäätänsä tykkäilly hihottaan?
Nokkaan ja nielemällä olen myös tätäkin kamaa kiskonut, mutta kyl IV on tälle tuotteelle ihan ehdoton.
Munmileestä tä ei toimi paljoa vittuakaan ellei lykkään.. :O

Doussit siis itsellä ollut 20-50mg - 10-30min välein, kunnes ei pysty enää.

Rotsfas
Psykonautti

Post by Rotsfas » Sat 08 Feb 2014, 21:45

Ite alkuun nokittelin jotai suunnilleen 100mg, seuraavana päivänä hihaan 30-50mg parin tunnin välein max 3kertaa. ja kolmas päivä sama. Hihaan ehottamasti paras, vaikka nokituksessa eritavalla parasta :love:

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Sat 08 Mar 2014, 00:07

Kerroin lääkärilleni hieman kokemuksistani ja näkemyksistäni ajalta kun olen viettänyt aikaa MXE-ruisku perseessä aamusta iltaan, päivä toisensa jälkeen ja sitten viikosta toiseen niin että koko olemassaoloni on ollut pelkkää MXE state of mindissa vellomista.

Lääkäri antoi näille kokemuksilleni nimet: merkityselämykset, suhteuttaminen ja assosiaatioiden löysyys. Itse olen tykännyt sanoa: "kosmisen alitajunnan kanssa resonointi" ja "matriisin läpi näkeminen" kun on puhe näistä hommeleista.

Noh, en tiiä. Sen tiiän ja voin sanoa, että ei kannata käyttää MXE-nimistä huumetta 24/7 & 365 jos meinaat olla samaan aikaan yhteiskuntakelpoinen henkilö. Tulet hulluksi hieman, mutta sinulla on hauskaa omassa maailmassasi kyllä silloin kun et kärsi hermoromahduksesta tai psykoosista tai et pode aivan sairaan huonoa omaatuntoa siitä että olet loukannut ihmisiä joita rakastat eniten.

MXE is best, mutta, rukoilen että saan aivoni kasaan vielä jonain päivänä niin että hommat luistaa ja olen edelleen ihminen enkä kuole ihan lähipäivinä/kuukausina/vuosina tai menetä järjen valoani. Nyt olen siis raitis mutta poden eriskummallista jälkitilaa (mahdollisesti nimeltään mania tai hypomania) joka on samaan aikaan erittäin kiehtova ja peloittava ja yritän ottaa tästä kaiken irti ja olla tuottelias ennenkuin vajoan takaisin ehkä masennukseen.

:love: + :foil: + :) + :doh:

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Sat 08 Mar 2014, 08:39

Onko kukaan kombottanut psykedeelien kuten LSD kanssa?

Monesta lähteestä lukenut, että MDMA:n kanssa vaarallista (mahdollisesti todella neurotoksinen kombo) mutta että MDMA-jälkipuoliskolla/vaikutusten laskettua otettu MXE on ollut todella autuasta.

Joku 100mg materiaalia jäljellä, täytyy koittaa kerran holettaa. Jos ottaisi 30+30+30mg. Tai sitten vois kokeilla ekaa kertaa pluggaamista pienellä määrällä

zrrl: Joo ei tunnu hyvää tekevän tuo MXE päivittäiskäyttö, ja jotenkin se vain monella menee siihen. Itsellä ei ole tullut kauhea urgea ottaa päivittäin, olen käyttänyt viikonloppuna 1 tai 2 päivänä. Ymmärrän kyllä miten tämän aineen kanssa lähtee helposti käsistä, kun tuntuu niin haitattomalta, herää kysymys että miksen ottaisi. Ei krapulaa ei mitään. Dissot on kyllä god-tier päihteitä :D

Pen
OD

Post by Pen » Sat 08 Mar 2014, 08:49

LSD:n kanssa ihan asiallista tavaraa, älä ota mitään hirmudoseja koska combotessa 1 + 1 = 3.

Mämmin kanssa on tosiaan ainakin serotoniinisyndrooman riski.

Itsekin olen tyytyväinen että päivittäiskäytön lopetin koska mun osalla tosiaan dissosiaatio katosi ja tuli vain "perussuomalainen kännimäinen olo" tosta käytöstä kun tarpeeks kauan käytti päivittäin.

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Sat 08 Mar 2014, 09:59

Kannabis muuten boostii mxe:tä todella paljon.. time dilation tulee muutenkin joka kerta kun otan mxe mutta kun polttaa pesällisen niin tuntuu että aika pysähtyy kokonaan :D nyt on super lemon hazea ja jack hereriä, sativat voi pistää meiningin todella intensiiviseksi.

Tänään vois hakea töiden jälkeen punaviiniä ja pari tsekkiolutta ja nautiskella pienen mxe määrän kera :)

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Sat 08 Mar 2014, 11:13

Kerran olen ottanu LSD:tä sen jälkeen ku olin eka aamulla ottanu ns. aamuannoksen MXE:tä mutta en osaa ihan sanoa mikä oli yhteisvaikutus, tuntui lähinnä että LSD ois jyrännyt MXE:n yli tuossa tilanteessa. Ihan pienet pikkupikku MXE:t otin varovasti loppuvaiheilla, ja oli just hyvä letkeä meno sen jälkeen. Tosiaan annos kannattaa kahtoa varovasti kuten Pen totesikin. Voisin kuvitella että hiukka isompi annos MXE+LSD pistää lentämään aika kovaa matriisin ja universumin läpi jonnekin, heh.

Itse en kannabista käytä mutta kuullu samaa että bäjäyttämällä MXE-päissään saattaa 3D visuaalit pätkähtää yhtäkkiä päälle yms. hauskaa, tuossa on myös hyvä tilaisuus överöidä homma joten varovaisuutta taas kehiin kuten kuuluu todeta tähän. :P

Tosiaan päivittäiskäytöllä MXE muuttuu enemmän "kännimäiseksi" vaan mutta sellasella hupsakkaalla skitsovivahteella. Rakastan. MXE on jotenkin niin helppo aine, että jos on taipumusta kompulsiiviseen päihteidenkäyttöön niin tässäpä sulle maailman mahtavin huume. Varo ettei mee munuaiset tohjoksi kuitenkaan tms. övereissä, vaikka kai tällä kovallakin käytöllä on suhteellisen vaikea itseään ihan pahasti satuttaa, mutta kaikki on mahollista.

Itellä verikokeissa muut arvot oli äskettäin ihan ok, mutta munuaisten toimintaa mittaava P-Krea oli 93 kun viitearvojen maksimi on 100, eli kantsii nyt seurata tuota. Sydänfilmissä pientä häikkää, pumppu on ollu rasituksen kohteena ja minulla on korkeahko verenpaine, jota myös MXE välillä nostaa ikävästi. Meen lääkäriin ensi viikolla, aika on varattu niin toivottavasti sais kateltua minun munuaiset ja rakon yms. vähän tarkemmin ettei siellä oo mitään häiriötä.

MXE:n rektaalisesta käytöstä vielä sen verran, että olen pitkin elämääni kärsinyt "ärtyvä suoli"-tyyppisestä oireilusta eli vähän vaihtelevanlaatuisista ulosteista, mutta silloinkun tykittelen mxeä rööriin kroonisesti niin suolen toiminta parantuu huomattavasti ja se on suht säännöllistä ja tulee mukavaa settiä ulos. heh. Tosin myös oraalinen MXE:n käyttö tasapainotti suolen toimintaa, mutta valitettavasti aiheutti vatsalaukussani ilmeisesti hapokkuutta mikä ilmeni refluksityyppisenä oireiluna ja ruokatorven ärtymyksenä.

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Sat 08 Mar 2014, 20:28

Ihan kuin itsekin olisin huomannut että tuli paljon kiinteämpää paskaa ihan oraalisesti/nasaalisesti MXE:tä nautittua :D Ripulia kun tuppaa multa usein tulemaan vaikka ei niin usein nykyään kun on suht säännöllinen päivärytmi ja syön ihan okei. Alkoholi nyt pistää vatsan sekaisin monesti.

Psykemeeli
Tuppisuu

Post by Psykemeeli » Sun 06 Apr 2014, 15:03

Mites toi mexe oxyn kanssa, onko kyseessä vaarallinenkin kombo?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 06 Apr 2014, 17:36

Psykemeeli wrote:Mites toi mexe oxyn kanssa, onko kyseessä vaarallinenkin kombo?
Riippuu ihan omista toleista. Jos on paljon ottanut opiaatteja ja oikeesti tietää rajojaan niin mikäs siinä, mutta kyl toi vaaralliseksi aina voi mennä.

Hengityslamaannus on vähän just sellainen, että saattaa tulla jos ottaa liikaa aina, mutta jos on toleranssia niin sit joutuu monesti aika kovaa kiskoon. En osaa sanoa sinun kohdallasi. Riippuu annoksista ja toleransseista.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!