Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
container
Karvakuono

Re: Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Post by container » Mon 12 Nov 2012, 23:47

container wrote:noniin silmämääräset 25mg nokat otettu, saas nähä miten käy ;)
Odotukset korkealla. :!
otin nuo nokat ja tunnin päästä toiset ja piti vielä kielenkin alle tunkea tavaraa valmiiksi jo kuosissa.

Muistaakseni alussa ekat parituntia oli vitun jees mutta, sen jälkeen ulkoiset tekijät aiheuttivat huonon matkan, oli parin tunnin ajan tosi helvetin ahdistavaa. Ja ahdistus jäi päälle....

Vähän huono maku jäi tästä aineesta mutta annetaanpas myöhemmin toinen mahdollisuus rauhallisemmalla annoksella..

container
Karvakuono

Post by container » Tue 13 Nov 2012, 16:19

Mitenköhän muuten käy, kun kävin antamassa kusinäytteen tänään. Testissä katsotaan mm. opiaatit, ja jokuhan sanoi tämän olevan ketamiinin ja opiaatin yhdistelmä? Toivottavasti ei näy, kun savustakin olen taukoa pitänyt (toivottavasti tarpeeksi) :/

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 13 Nov 2012, 17:02

Se, että jotkut kuvailevat mexen vaikutuksia osittain opiaattimaisiksi ei tee siitä millään tavalla opioidia. Googlettamalla tää olisi selvinnyt sulle minuutissa, sitä järkeä saa oikeesti käyttää. Mexe on ketamiinin analogi, sitä en tiedä voiko se näkyä ketkuna jossain huumetestissä. Epäilen kyllä, että ketku ei sisälly useimpiin testeihin.
^^@_

container
Karvakuono

Post by container » Tue 13 Nov 2012, 17:41

zerk wrote:Se, että jotkut kuvailevat mexen vaikutuksia osittain opiaattimaisiksi ei tee siitä millään tavalla opioidia. Googlettamalla tää olisi selvinnyt sulle minuutissa, sitä järkeä saa oikeesti käyttää. Mexe on ketamiinin analogi, sitä en tiedä voiko se näkyä ketkuna jossain huumetestissä. Epäilen kyllä, että ketku ei sisälly useimpiin testeihin.
Jees, sori turha viesti ja muutenkin tuplapostaus...

Otinkin selvää, ja drugs-forum kertoi että turha kuumotella 8)

alterego
Karvakuono

Post by alterego » Sun 23 Dec 2012, 17:04

Testing, testing :biggrin: Tää on jollain tapaa todella kieroa, outoa. Tunti sitten nakkasin 40mg kielen alle, en tiedä mihin tätä vertaisi:D.

Pen
OD

Post by Pen » Wed 20 Feb 2013, 22:35

Mitkä on teidän kokemukset bentsoista + MXE?

Mulla ois tässä 2mg nopeeta xanoria alla, aika lötkö olo. Aattelin et ottas vaik 50mg bumpin mexee, ehkä toisen samanlaisen myöhemmin.

Bentsoja oon MXEn jälkeiseen nihkeyteen/univaikeuksiin ottanut mut kelailen et laimentuuko mexen vaikutus noitte xanttujen takia tai onko jopa jotain riskiä kun kahta "lamauttavaa ainetta" on tulilla - noh pienil doseil en usko et näin käy? Lisäksi mun MXE tolet aika korkeet.

Taidan alottaa jostain snadista 25mg lainista ja kattoo fiiliksen mukaan lisää.
Last edited by Pen on Thu 21 Feb 2013, 07:39, edited 1 time in total.

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Wed 20 Feb 2013, 23:16

Penttike wrote:Mitkä on teidän kokemukset bentsoista + MXE?
Pari kertaa oon ottanu 0,5-1 mg xanoria ennen MXEä ja tuosta on tullut jotenkin sekava ja ankea sävy olotilaan, sama homma oli 3-MeO-PCP:n kanssa. Tosin en ole muutenkaan mikään suuri xanorin ystävä, tuo on aina tuntunut jotenkin "aggressiiviselta" bentsolta.

Sen sijaan oksatsepaami ennen tai jälkeen MXEn on mielestäni oikein mukavan pehmeää. Kyse siis suht pienistä määristä, max. 15 mg, joka itselläni selvinpäin otettuna on sopiva annos terapeuttiseen käyttöön, vaikka usein tuota dissataan ryynipäiden taholta.

Ulkomaan foorumilla joku sanoi ottavansa aina diatsepaamia MXEn kanssa, kun on kuulemma niin hyvä kombo.

Pen
OD

Post by Pen » Thu 21 Feb 2013, 00:46

Hmmh. Oon tässä briteistä saatua MXEtä nyt nuuskinut ehkä 100mg yhteensä ton 2mg xanorin päälle. Ei oikeen oo mitään vaikutuksia ainakaan toistaseksi? Onha mul tosin toleiki mut kyl luulis et MXE silti jotain sanois. Noh, onneks tavaraa on aika hyvin varastossa niin ei haittaa jos jokunen satamilliä menee hukkaan. Olo tuli kyl skarpimmaksi kun mexet otti, et vähän tuntuis et MXE pistää stimulaatiota päälle. Tää on kyl tosi mystinen aine. Joskus on tollasis opiaattimaisis pumpuleis ja joskus stimuloi. Toisinaan taas tuntuu että irtoaa kehosta tai jotain muuta vastaavaa tosi diippiä.

Toinen kysymys: onko possella kokemuksia oksykodoni + MXE kombosta?

Edit: jälkeenpäin voisin sanoa et ehkä laimensi xanorit MXE:n vaikutusta? Enpä tiedä. Voi toki olla et vain tolejen takia ei hirveämmin toiminut.

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Fri 22 Feb 2013, 12:10

Hmmmm.

200mg muutamaan tuntiin. Lenneltii Carl Saganin kanssa mun kylpyammeella ympäri universumia. Oli aika hämärää settii. Pitää ottaa joku päivä uusiks. Avasi silmiä.

Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni » Mon 04 Mar 2013, 11:23

Testailin tuossa ekaa kertaa ihan kunnolla tätä (ottanut kerran aikaisemmin, mutten tällätavoin asiaan omistautuneena) eräänä iltana muutama päivä sitten.

Annoksena oli noin 0,4 grammaa.

Aloitin ottamalla 55mg, sitten 76mg, 96mg, 100+mg ja loput 50-70mg otin pienissä erissä laskujen loiventamiseen.

Uuden annoksen otin aina, kun olin palautunut sen verran että pystyin mittaamaan vaa'alla seuraavan.

Pidempi selostus tripistä trippistoorien puolella:
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=14&t=5467
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

Kilbertti
Karvakuono

Post by Kilbertti » Mon 01 Apr 2013, 05:45

Ilmeisesti tämä on mdma:n kanssa aika vaarallista tai serotoniini syndrooma on kait aika todellinen uhka? Tuli semmoinen idioottimainen virhe tehtyä että yhden hyvän nakkulan jälkeen huitaisin tätä noin 40mg kielen alle, oli kyllä todella holtitonta menoa, hiiriä, rottia ja tuntemattomia ihmisiä vaan vilisi oikeasti tyhjässä kämpässä, ei millään tavalla edes miellyttävä kombo vaikkei ihme kyllä sen kummemmin ahdistanutkaan ja tuntui jälkeenpäin että madman jälkiolot eivät olleet läheskään niin pahat kuin yleensä mutta todella todella myrkyllisen ja psykoottisen tuntuista meininkiä.

Sen sijaan ilokaasu on mexen kanssa ollut hyvin mukavaa :P

Itselläni on opiaatteja kulunut viimeiset pari vuotta joka viikonloppu yleensä kumpanakin päivänä ja lomilla sitten vielä enemmän, koitan sitä pahetta tässä lopetella ja mxe on kyllä oiva opiaattien korvaaja ja muutenkin varsin hyvä päihde, satunnaisesta viikonloppukäytöstä ei ainakaan mitään negatiivista ole ollut havaittavisssa, paitsi ehkä oikein isoilla annoksilla vähän juminen ja väsynyt olo seuraavina päivinä mutta normaalisti jättää oikein rennon ja huolettoman jälkiolon.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Mon 01 Apr 2013, 20:51

Kilbertti wrote:Ilmeisesti tämä on mdma:n kanssa aika vaarallista tai serotoniini syndrooma on kait aika todellinen uhka? Tuli semmoinen idioottimainen virhe tehtyä että yhden hyvän nakkulan jälkeen huitaisin tätä noin 40mg kielen alle.
Jaa, näinkö on?

Täälläkin joskus aikasemmin sanonut että otin kerran 100mg mxe ja 0,3g mdma, ja sillo meni aika helvetin lujaa. Astraalein meno ikinä.
Mut siis onko tos jotai riskiä? ;o ku vissiin aika yleinen combo?
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Pen
OD

Post by Pen » Tue 02 Apr 2013, 09:51

Serotoniinisyndrooma nyt ainakin on riskinä? Aika puhki keskusteltu aihe tuolla englanninkielisillä foorumeilla.

Filosofi
Karvakuono

Post by Filosofi » Thu 25 Apr 2013, 18:20

Mulla on jo "kauan" ollut tätä gramma varastossa. Millasessa tilanteessa/ympäristössä tätä kannattaisi kokeilla ensimmäisen kerran? Onko mielialalla hirveästi merkitystä yms?

Edit: Ja vielä sellainen kysymys, että onko sosiaalinen vaiko epäsosiaalinen aine kyseessä? Tietäisi vähän ottaakko kun on kavereita/tyttöystävä paikalla vaiko yksin.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Thu 25 Apr 2013, 20:21

Filosofi wrote:Mulla on jo "kauan" ollut tätä gramma varastossa. Millasessa tilanteessa/ympäristössä tätä kannattaisi kokeilla ensimmäisen kerran? Onko mielialalla hirveästi merkitystä yms?

Edit: Ja vielä sellainen kysymys, että onko sosiaalinen vaiko epäsosiaalinen aine kyseessä? Tietäisi vähän ottaakko kun on kavereita/tyttöystävä paikalla vaiko yksin.
Vaikeita kysymyksiä, ihmisten mieltymykset on niin erilaiset. Miusta aina on suositeltavaa kokeilla itselleen uutta ainetta yksin kotona, tai muuten rauhallisessa tutussa ympäristössä.

Jos ottaa isompia määriä, niin ehdottomasti epäsosiaalinen aine, menee niin omiin maailmoihinsa. Voi osa pitää tätä pienilläkin doseilla epäsosiaalisena, dissot tekee kaikesta kanssakäymisestä vähän omituista? Mutta itse rakastan meksittelyä porukassa, itselläni tää poistaa kaiken jännityksen ja saa mua paljon avoimemmaksi, hauskaa hämärää läppää. En toki ottaisi jos muut selvinpäin.

Itse koen tän parantavan mielialan täysin, jos kiukuttaa, niin ei kiukuta enää nokkien jälkeen. Jos on hyvä fiilis, niin on superhyvä fiilis nokkien jälkeen. Tietty tääkin on tosi yksilöllistä, mulle dissot maistuu aina hyvältä.

Onko muista dissosiatiiveista kokemusta? Erityisesti jos ei, kannattaa testaa eka varovasti vaikka yksin kotona, ei sit yllätä äkkinäisemmässä tilanteessa. :)

Filosofi
Karvakuono

Post by Filosofi » Thu 25 Apr 2013, 20:30

King Ink wrote:
Filosofi wrote:Mulla on jo "kauan" ollut tätä gramma varastossa. Millasessa tilanteessa/ympäristössä tätä kannattaisi kokeilla ensimmäisen kerran? Onko mielialalla hirveästi merkitystä yms?

Vaikeita kysymyksiä, ihmisten mieltymykset on niin erilaiset. Miusta aina on suositeltavaa kokeilla itselleen uutta ainetta yksin kotona, tai muuten rauhallisessa tutussa ympäristössä.

Jos ottaa isompia määriä, niin ehdottomasti epäsosiaalinen aine, menee niin omiin maailmoihinsa. Voi osa pitää tätä pienilläkin doseilla epäsosiaalisena, dissot tekee kaikesta kanssakäymisestä vähän omituista? Mutta itse rakastan meksittelyä porukassa, itselläni tää poistaa kaiken jännityksen ja saa mua paljon avoimemmaksi, hauskaa hämärää läppää. En toki ottaisi jos muut selvinpäin.

Itse koen tän parantavan mielialan täysin, jos kiukuttaa, niin ei kiukuta enää nokkien jälkeen. Jos on hyvä fiilis, niin on superhyvä fiilis nokkien jälkeen. Tietty tääkin on tosi yksilöllistä, mulle dissot maistuu aina hyvältä.

Onko muista dissosiatiiveista kokemusta? Erityisesti jos ei, kannattaa testaa eka varovasti vaikka yksin kotona, ei sit yllätä äkkinäisemmässä tilanteessa. :)
Kiitos vastauksesta. :)

DXM:ää olen ottanut pari kertaa. Tästä olen kyllä ihan pitänyt vaikka kyseinen aine saa mahana kipeäksi eroteltunakin, mikä laskee fiiliksiä. Kuulin, että MXE olisi hyvä ottaa pommina, mutta kaipa sitä imuroidakkin voisin. Onko tuollainen 25mg annos sopiva ensimmäiselle kerralle ja kannattaakohan boostata jossainvaiheessa?

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 26 Apr 2013, 00:22

Pidän itse sublinguaalista tai nasaalista annostelua parhaana, nousee nopeammin kuin oraalisesti, ja taitaa toimiakin paremmin, Vaikkakin nauttimistavat taitaa olla makuasioita.

Tietty jos ei ensimmäinen annos toimi tarpeeksi, voi ottaa lisää. Aika harvat tuntuu ottavan metoksetamiinia vain yhtä annosta illassa muutenkaan. Muistaa vaan odottaa ekan dosen jälkeen tarpeeksi, jotta varmasti se toimii jo täysillä ennenkuin heittää lisää naamariin.

25mg vaikuttaa hyvältä aloitusannokselta.

Pen
OD

Post by Pen » Sat 27 Apr 2013, 03:27

25-50mg itsekin suosittelen alkuun. Lisää samanlaisia vaikka tunnin välein kunnes vaikutukset ovat riittävät. Nasaalisesti ottaisin ennemmin kuin syömällä, tosin perseeseen toimii reilusti kovempaa.

5.4 grammaa käytin nyt tätä kahen viikon aikana. Eilen, yhdessä illassa nokitin 0.9 grammaa tai jotain sinne päin. Vähän turhan koukuttavaa ainetta eikä vaikutuksia edes enään huomaa 200mg nokkiakaan vetäessä. Lienee siis tauon paikka..

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sat 27 Apr 2013, 11:15

Pen wrote:5.4 grammaa käytin nyt tätä kahen viikon aikana. Eilen, yhdessä illassa nokitin 0.9 grammaa tai jotain sinne päin. Vähän turhan koukuttavaa ainetta eikä vaikutuksia edes enään huomaa 200mg nokkiakaan vetäessä. Lienee siis tauon paikka..
Huhhuh, alkaa olla jo aika isot määrät. Toivottavasti mexen kuurittaminen ei tee pahaa vahinkoa keholle. Omat ''putket'' on ollu 1-2 gramman vetämistä kuukauden sisään..

Filosofi
Karvakuono

Post by Filosofi » Mon 13 May 2013, 06:55

Tulihan tätäkin kokeiltua viimein tuossa viikko sitten. Oli kyllä mahtava kokemus ja aion todellakin ottaa pian uusiksi. Huomasin, että kun poltin pajarit huippujen kohdalla tuli vähän epämiellyttävää kuumottelua mikä ei kovinkaan mukavaa ollut. Onneksi en antanut sen liikoja häiritä. :)

Rilono
Karvakuono

Post by Rilono » Wed 15 May 2013, 12:23

Kovia määriä menee osalla täällä.. no meni se gemman pussukka itsellänikin viikossa. Parin gemman edestä koettu.

Sanoisin että helppo ja anteeksiantava aine. Kamalan koukuttava omalla tavallaan kun tylsyyteen vetää helposti ja illan aikana menee tosiaan useampi laini. Tolet myös nousevat nopeasti ja psyykkinen riippuvuus tulee helpohkosti. Omakohtaisesti koettuna nokitettuna parasta, vaikka valumat nieluun on suht pahanmakusia. Oraalisesti sitten jos tykkää rauhallisemmista nousuista. Kielen alla maistuu koko suu niin pesuaineelle seuraavan tunnin ajan että huhhuh.. mutta nousee yhtä hyvin kuin nokittaessa IMO. Rännittämisestä ei ole kokemuksia.

Savut huippujen kohdalla tai jälkeenpäin toimii itsellä tosi hyvin.

Niin ja hyvin illasta ei kannata ottaa mikäli aikoo nukkua, kuten täällä onkin jo todettu. Ite luotan stillaan mut ei välttämättä kannata jäädä valvomaan. Suht häröä meininkiä kun huone muuttuu visuaalihelvetiksi ja et ole tunnistaa omaa kättäsi 8)

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 15 May 2013, 14:39

Rilono wrote:Kovia määriä menee osalla täällä..
Jos täl hetkellä suomalaisista piireistä tätä ostaa niin salee jatkettua on.

Ostettiin joku aika sitten tätä, no on siitä jo monia kuukausia. Juurikin suomalaiselta tyypiltä. Melkein 100mg ykkösellä pysty vetään eikä ollut ees kauheen överi olo.

Aluksi, kun tää tuli markkinoille niin se 100-200 milliä oli jo hyvä päivä annos...

Mut joo kiva, että tää on vielä olemassa silti. Muistelen niitä sekaisia viiikkoja, erittäin tyytyväisenä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Pen
OD

Post by Pen » Fri 17 May 2013, 20:21

Joo. MXEtä ostin gramman vaihteeksi. Tälleen kyl pitäs tehä aina - ostaa vaan gramma. Se vaan kun on ulkomailta vähän vaikeaa, eli 5g tulee otettua aina kerralla. Noh, tarkotus oli että otan keskiviikko ja lauantain virallisiks MXE päiviks. Ke otin ekat - 70mg enne töihi menoo, varsin letkee päivä. 150mg ku tulin himaan ja sit vittu olin heilunu pihal kalsareilla - muisti täysin veke 4 tunniks, en tajuu miten tonne pihalle pääsin edes niissä kuoseissa. Hämäriä muistikuvia on kyllä, muuta luulin niitä uniksi.

Noh, vertaan tuota muistinmenetystä siihen, että kyllähän kovassa kännisäkin muisti lähtee. Ainoa ongelma on se, että vähän ikävää että olin mennyt toiseen päähän taloa kalsarit jalassa, ilman avaimia ja hallusinoinut enkä muista asiasta yhtään mitään - tuollasessa kuosissa ei pitäs olla ees kykeneväinen liikkumaan. Pitää aina taukojen jälkeen koittaa ottaa rennosti tai sitten olla ostamatta tätä suomesta saataavaa MXEtä jatkossa, se kun on vain vitun sekavaa eikä euforista kuin tuo brittitavara.

Jännä kyl et toi MXE mitä oon ostanu suomesta, tuolta netin kautta, on paljon tujumpaa ja sekavampaa kuin briteistä ostettu. Toi brittikama on euforisempaa eikä niin sekavaa.
Last edited by Pen on Sun 19 May 2013, 16:18, edited 4 times in total.

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Fri 17 May 2013, 20:53

Vituttaa ja huolestuttaa kyl tuo eri erien paljonkin vaihtelevat vaikutukset - tosin välillä vaikea sanoa että mikä johtuu oikeasti aineesta ja mikä vain omista toleransseista/planeettojen asennosta tms. mutta mietityttää että mitä tavaraa ne paskat mexet sit oikeasti mahtaa olla... Tuli hommattua briteistä luotettavasta lähteestä reilu vuosi sitten ihan erityisen paska erä; tein vähän salapoliisityötä myöhemmin ja yhen lähteen mukaan tuo olis mahdollisesti suurimmaksi osaksi tiletamiinia. Noh, eipä tullu sitä onneksi testattuakaan kuin vain sen verran että totesin laadun olevan perseestä.

Viimeksi saksasta tilattu mxe vei koloon ja sekavuustiloihin, mutta ei ole erityisemmin euforioita tullut koettua. Tosin tämän kanssa puuhastellessa oli tolet ja ristitolet vähän mitä sattuu, joten pitää testata uudestaan joskus myöhemmin vähän puhtaammalta pöydältä.

Aah, miten kaipaakaan niitä hetkiä kun tuli ihan ekoja kertoja maisteltua hyvää britti mexeä. yhyy. :love: :cry:

HashJoint
Tuppisuu

Post by HashJoint » Sun 16 Jun 2013, 19:23

Onko tämä kyseinen aine vielä laillista?

Pen
OD

Post by Pen » Sun 16 Jun 2013, 19:48

Eiköhän se ole jo aikoja sitten laitettu lääkeainelistalle

Pariin kuukauteen ei ole nyt ollu MXEtä siten, että vois päivittäiskäyttää ja en kyllä oo joutunut mistään refloista kärsimään. Toki mieli tekis hieman mexeä mutta ei ole pakottavaa tarvetta sitä saada kuitenkaan

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Sun 16 Jun 2013, 21:05

HashJoint wrote:Onko tämä kyseinen aine vielä laillista?
Lääkeainelistalla ollut 9.11.2011 lähtien, eikä nyt vissiin ennen sitäkään ollut varsinaisesti "laillista"..

Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta » Mon 24 Jun 2013, 18:30

Millaiset määrät alkavat vaurioittaa virtsarakkoa? En nyt saanut ihan selkoa tuloksista, mutta olikos se jotain 40mg/kg ketamiinia rotilla päivässä hajoitti kaikkien rakot. Onko tällä samat vaikutukset vaiko asiasta mitään näyttöä vielä?
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 03 Jul 2013, 16:15

Kasvualusta wrote:Millaiset määrät alkavat vaurioittaa virtsarakkoa? En nyt saanut ihan selkoa tuloksista, mutta olikos se jotain 40mg/kg ketamiinia rotilla päivässä hajoitti kaikkien rakot. Onko tällä samat vaikutukset vaiko asiasta mitään näyttöä vielä?
Tätä itsekin mietin. Itsellä ainakin stimulantit aiheuttavat välillä painetta virtsarakon/eturauhasen alueelle, niin olisi hauska tietää tekeekö tämä aine saman. Shroomerystä löytyi vain ketju missä joku valitti että joutuu käymään tiheästi kusella, mutta ei mitään sen kummempia bodyloadeja sillä alueella kuitenkaan. Tänään ajattelin kokeilla tätä paljon puhuttua, mutta olisi kiva tietää ensin että saako tapella rakon kanssa.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Wed 03 Jul 2013, 16:19

En oo ite ainakaan huomannu ongelmia / tuntenu kipuja vaikka mennyt joskus grammakin vuorokaudessa ja joku 5g parin viikon sisään. En sitten tiedä miten vuosien päivittäiskäyttö vaikuttaisi. Ehkä joku 50g oon tätä imuroinut nyt vuoden sisään.