Filosofi wrote:Mulla on jo "kauan" ollut tätä gramma varastossa. Millasessa tilanteessa/ympäristössä tätä kannattaisi kokeilla ensimmäisen kerran? Onko mielialalla hirveästi merkitystä yms?
Edit: Ja vielä sellainen kysymys, että onko sosiaalinen vaiko epäsosiaalinen aine kyseessä? Tietäisi vähän ottaakko kun on kavereita/tyttöystävä paikalla vaiko yksin.
Vaikeita kysymyksiä, ihmisten mieltymykset on niin erilaiset. Miusta aina on suositeltavaa kokeilla itselleen uutta ainetta yksin kotona, tai muuten rauhallisessa tutussa ympäristössä.
Jos ottaa isompia määriä, niin ehdottomasti epäsosiaalinen aine, menee niin omiin maailmoihinsa. Voi osa pitää tätä pienilläkin doseilla epäsosiaalisena, dissot tekee kaikesta kanssakäymisestä vähän omituista? Mutta itse rakastan meksittelyä porukassa, itselläni tää poistaa kaiken jännityksen ja saa mua paljon avoimemmaksi, hauskaa hämärää läppää. En toki ottaisi jos muut selvinpäin.
Itse koen tän parantavan mielialan täysin, jos kiukuttaa, niin ei kiukuta enää nokkien jälkeen. Jos on hyvä fiilis, niin on superhyvä fiilis nokkien jälkeen. Tietty tääkin on tosi yksilöllistä, mulle dissot maistuu aina hyvältä.
Onko muista dissosiatiiveista kokemusta? Erityisesti jos ei, kannattaa testaa eka varovasti vaikka yksin kotona, ei sit yllätä äkkinäisemmässä tilanteessa.