Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
doof
Kameleontti

Re: Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Post by doof » Sun 19 Aug 2012, 16:56

Penttike wrote:Itselläni tuntu ettei toimi niin hyvin syömällä. Toisaalta saatto olla tavaraa mahassa. Myös jonkinlaista mahakipua tuo pisti. Taitanen siis pysyä nokittamisessa.
Ei kannata lähtee syömään tätä ku kielen alta toimii hyvin eikä maistukkaan pahalle jos oikein muistan

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Tue 21 Aug 2012, 15:52

doof wrote:
Penttike wrote:Itselläni tuntu ettei toimi niin hyvin syömällä. Toisaalta saatto olla tavaraa mahassa. Myös jonkinlaista mahakipua tuo pisti. Taitanen siis pysyä nokittamisessa.
Ei kannata lähtee syömään tätä ku kielen alta toimii hyvin eikä maistukkaan pahalle jos oikein muistan
Itse muistan samalla tavalla! Huljuttaminen rules!

Pen
OD

Post by Pen » Tue 21 Aug 2012, 16:55

Onko muuten muilla päivittäiskäyttäjillä tietoa, että tuleeko tästä minkäänlaisia refloja?

Tossa huomasin että 50mg nokkaan ei anna oikeestaan enään minkäänlaista päihtymystilaa. Pakko varmaan ottaa taukoa, parin kuukauden päivittäiskäyttö kun on takana. Vielä kun tietäis et kauankohan täs pitää sitte olla ilman, en usko että mikään viikko tai kaks riittää.

horna
Kameleontti

Post by horna » Tue 21 Aug 2012, 20:10

Nyt kyllä itsekin hehkutan tuota OR. 75mg antoi kyllä erittäin mielenkiintoiset CEVit, äänillä höystettynä.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

Rikkrakk
Tuppisuu

Post by Rikkrakk » Thu 23 Aug 2012, 15:12

Nukutusaineena ja musiikin syventäjänä toimii itselle. Pitäisi olla laillinen kaupasta saatava lääke mielestäni. Torjuu myös depressiota.
Välillä on lähdettävä järjestään, että voi aloittaa uudelleenjärjestelyn.

Aivokemia psychonautics

Pen
OD

Post by Pen » Thu 23 Aug 2012, 19:33

Toi nukkuminen on kans jännä juttu. Ketamiiniakin käytetään nukutusaineena mut meitsi ainakin ketkun tai mexen kans ei mitenkään saa unta ennenku pari tuntia vaikutuksen lakattua. Osaatteko sanoa mitenköhän mexeissä ois helpompi saada uni?

Usein tekis mieli ottaa illan pienet mexet mut ei viitti koska uni ei sit tuu. Toisaalta ihan hyvä vaa, eipähän tuu otettuu... Tai niinhä sitä luulis, tulee otettuu ja sit valvottuu aamuun. :D

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Thu 23 Aug 2012, 21:51

Siis eihä se oo varsinainen nukutus vaan jonkinlainen tajuttomuus ja mielen irtautuminen kehosta ns. dissosiatiivinen anestesia.

Mut toho nukkumiseen en ole itekkää löytäny mitää muuta ku aine laskee tarpeeks joskus melatoniinista/unilääkkeestä ollut apua jos on vaan vähän ottanu.Gramman tai yli kun on illan aikaan kiskonu turha haaveillakkaa unista ketkun kaa saa nopeammin.Ketku laskut nyt nii haittaa mut metku laskut on jotain täyttä paskaa etenkin yli gramman jälkeen.

Eipä oo tullu puoleen vuoteen otettua ku löyti ketamiinin sitä menny senkin edestä.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.

zero
Kameleontti

Post by zero » Mon 27 Aug 2012, 07:16

miymau wrote:Mut joku jännä nyt on, yhtäkkiä parin viime kuukauden aikana ei oo enää melkee mikää tutkari tullu läpi...
joo, itelläki kaks viime kertaa jääny tullii ku on tilannu täs kesän aikana. toivottavasti tänää tulis eikä tuol lukis entää helsinki vantaan tulli. :/
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

horna
Kameleontti

Post by horna » Tue 11 Sep 2012, 23:58

Kompoaa näemmä 4-fa kanssa. Muutama tunti 4-fa jälkeen (kun euforia vaihe ohi) pienetkin määrät tätä heitti oikein kunnon pyöritykseen. En missään nimessä sano, että olisi turvallista.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

Pen
OD

Post by Pen » Wed 12 Sep 2012, 18:27

Lähteekö teillä usein muisti mexen kanssa?

Nykyään mulla on käyttö suunnilleen tällästä: otan illan aikana, ehkä n. 4 tunnin sisään joku 4-6 n. 50mg lainia. Yhteensä siis mennään siellä parissasadassa millissä.
Jossain vaiheessa sitten aika varmasti tulee tunteja, joiden ajalta en muista mitään. Yleensä nuo menee ihan sängyllä maaten ja mielessä on varsin erikoisia juttuja, joita ikävä kyllä harvemmin muistaa sitten selvempänä. Sitten joskus aamu kuuden aikaan havahdun väsyneeseen oloon, jossain valveunien mailla on taas vietetty jokunen tunti. Irkistä tai jostain tarkistan, milloin olen viimeksi ollut koneella. Joskus tulee seuraavana päivänä mielenkiintosta palautetta edellisen illan avautumisista ynnä muusta. Onneks mulla ei oo sosiaalista elämää koska jossain baarissa tulis varmaan flippailtua aika pahasti tän kanssa. :D

En myöskään oikeen tiiä miksi MXE:tä edes käytän. Tuntuu että siitä ei saisi mitään edes irti. Älykkyys vaan tuntuu kuolevan ja tuntuu, että muuttuis zombiksi tai jotain vastaavaa. Silti sitä menee se lähes gramma viikossa. Noh, toisaalta kyllähän tuo selväpäisyyden päihittää - kun vetää itsensä niin sekaisin, että ei tarvitse yrittää keksiä jotain tekemistä jolla saa aikaa tuhlattua.

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Thu 13 Sep 2012, 12:21

Joo toi muistin menetys on aika yleistä etenki ku useemman laini illassa ottaa tai isomman dosen.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 13 Sep 2012, 19:18

Mulla ei juurikaan ollut ongelmia muistin kanssa kun kiskoin mexeä, ei isoillakaan annoksilla. Silloin kun muisti lähti, niin alla oli myös muita substansseja; lähinnä bentsoja tai opioideja. Moni kaveri valittelee kyllä nimenomaan muistin lähtemistä mexen kanssa isoilla doseilla.
^^@_

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Fri 14 Sep 2012, 14:20

Itsekkin oon huomannu mxe:n vievän muistin. Muistikuvat on seuraavana päivänä hyvin utuisia vaikka ei muuta olis edes samalla nauttinu mutta täydellistä muistikatkosta ei oo mxe ainakaan viellä ittellä aiheuttanu. Jos taas pari olutta nauttii samalla niin sitten iltaan ilmestyy täysin tyhjiä kohtia utuisten muistojen lisäksi.

horna
Kameleontti

Post by horna » Wed 26 Sep 2012, 00:57

Kyllä tämä aiheuttaa alkoholin kaltaista muistikuvien haalistumista.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Thu 27 Sep 2012, 16:26

NMDA-reseptorin välityksellä tapahtuva ns. long term potentiation (LTP) on assosiatiivisen oppimisen taustalla oleva mekanismi. Ilman tämän reseptorin aktivaatiota muistikuvat ikäänkuin menettävät merkityksensä, eivätkä ne koodaannu hermosoluyhteyksiksi. Kaikki reseptorin toimintaa estävät aineet eli NMDA-antagonistit, mukaanlukien DXM, MXE ja ketamiini, aiheuttavat LTP-mekanismin lamaantumista.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

horna
Kameleontti

Post by horna » Fri 28 Sep 2012, 00:05

Touchet wrote:NMDA-reseptorin välityksellä tapahtuva ns. long term potentiation (LTP) on assosiatiivisen oppimisen taustalla oleva mekanismi. Ilman tämän reseptorin aktivaatiota muistikuvat ikäänkuin menettävät merkityksensä, eivätkä ne koodaannu hermosoluyhteyksiksi. Kaikki reseptorin toimintaa estävät aineet eli NMDA-antagonistit, mukaanlukien DXM, MXE ja ketamiini, aiheuttavat LTP-mekanismin lamaantumista.
Kiitos tästä tiedosta. Täytyy sanoa, että nostan Touchetille hattua, koska ilman kyseistä herraa vaultin tietosisältö olisi huomattavasti heikompaa.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 12 Oct 2012, 03:50

Pari grammaa tätä kiskonut, pari n. 3 viikon putkea jolloin oon käytännössä ottanut tätä jokapäivä.

Eäh. Onhan tää hauska aine. Mut loppujenlopuksi tuntuu siltä, että tätä vaan vetää kokoajan kasvavia määriä ihan sen vetämisen ilosta. Hei, tylsää, vois vetää mexee? 25mg:n perusdosesta kasvaa lähemmäs sadan milligramman kasoja. Ei silleen ongelmia olla päivää vetämättä, koulussa ja treeneissä selvänä, mut heti kun tietää että loppupäivä on vapaata, on pakko mennä pussia räpläämään.

Tänäänkin otin kymmeneltä illalla suoraan harkoista tultuani eka 25 mg, ei tuntunu missää, otin 50mg lisää ja olin n. tunnin ihan hyvissä oloissa. Sit tuli pakottava tarve ottaa lisää, ja otin n. 60mg boostin. Meni tunti-pari ihan vitun ihmeellisissä oloissa, ja sen jälkeen oon vaan ollut viidettä tuntia ihan tukossa, päässä ei liiku oikein mikään. Tuntuu, et tää toimis n. tunnin ajan kunnolla, ja sit tulee vaan fiilis että pää on täynnä paskaa. Ei tällä oo kiva trippailla (jokapäivä).

Taitaa olla ihan mahdotonta vetää tätä vaan viikonloppuisin, silloin tästä voisi saada jotain iloakin. Nyt tätä vaan kiskoo. Vaan eipä kisko enää, otin loput tänään. En kyllä tilaa ihan heti taas lisää.

Tai tätä pitäis nauttia vaan huomattavasti pienempiä annoksia. Mut tällä kuitenkin pääsee niin dissofiiliksiin, että tällänen dissopää hakee sitä kuplaa, jestas.

:roll:

horna
Kameleontti

Post by horna » Wed 17 Oct 2012, 23:38

Suosittelen tätä ja leffaa nimeltä Piranha 3DD, leffa on muutekin niin sekava ja oudosti kuvattu, että tuntuu mexen kanssa todellä häh kokemukselta :)

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 09 Nov 2012, 17:31

horna wrote:Suosittelen tätä ja leffaa nimeltä Piranha 3DD, leffa on muutekin niin sekava ja oudosti kuvattu, että tuntuu mexen kanssa todellä häh kokemukselta :)
Haha. Suosittelen mitä tahansa elokuvaa (hyvää tietty mielellään) metoksetamiinin kanssa.. Katsottiin mm. kaikki Harry Potterit enemmän tai vähemmän putkeen mexeissä edellisen putken aikana.

Tähän mennessä ehdottomasti lemppariaineeni sellaiseen leppoiseen sohvajumitteluun seuran ja elokuvien parissa.

Ja sit jotkut totaalisen päräyttävät luontodokkarit tietty kans, Frozen Planet ja Planet Earth nyt näin alkajaisiksi vaikka! Upputuu ihan kunnolla mukaan.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Fri 09 Nov 2012, 19:13

ei onnistunut minulla TV:n katsominen mexeissä, ei vaan pystynyt keskittää katsetta, en saanut teksteistä saati sitten kuvasta selvää, annoskaan ei ollut mikään hirmu iso, asia kylläkin korjattiin uudella dosella ja katoin ihan omia juttuja silmät kiinni seuraavat pari tuntia. Mukava aine kylläkin oli lemppari kun tätä vielä oli joskus, ei ole sattunut vastaan vaan. :S
In the land of the blind, one-eyed man is the king

Pen
OD

Post by Pen » Fri 09 Nov 2012, 19:21

Joo, ei kyllä mullakaan toi viihteen katsominen toimi sitten mitenkään. Tai vaikka sais katsottua niin eihän sitä muista mitä on katsonut.

Toki dosekohtainen asia.. Itselläni kun doset yleensä on suurempaa luokkaa MXE:n osalta.

Fantastic Planet eli La Planète Sauvage leffana vois olla aika oudohko mexeissä.

doof
Kameleontti

Post by doof » Fri 09 Nov 2012, 23:35

Mulla taas menee muisti aivan totaalisesti, tai sitten en vaan osaa keskittyä. Mutta se on varma että jos mä leffan kattoisin yrittäen seurata juonta, niin se olis RASKASTA. Ei vaan muista mitä pari min sitten on tapahtunut ja joutuu kelaan taakse :doh:

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Fri 09 Nov 2012, 23:40

Mulla ei kyllä muisti lähde... Pari kertaa toivonutkin että lähtis :D tullu sekoiltua liikaa mexeissä...
Hauska aine kyllä sopivalla annoksella, hatsilla buustittuna.
Se tunne kun huone tuntuu muuttavan muotoaan jatkuvasti, ja katoaa johonkin, on aika hauska.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

doof
Kameleontti

Post by doof » Sat 10 Nov 2012, 00:17

Noissa laskuissa mulle tulee semmonen tunne että kaikki ois lähellä, esim. jos katon telsua 3m päästäm niin tuntuu että se ois puolemetri päässä. Oli se sitte metrin tai viiden päässä niin se on lähellä!! se ahdistaa :/ huone tuntuu ahdistavan pieneltä eikä unta saa...... Samoja juttuja kellää?

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Sat 10 Nov 2012, 19:21

doof wrote:Noissa laskuissa mulle tulee semmonen tunne että kaikki ois lähellä, esim. jos katon telsua 3m päästäm niin tuntuu että se ois puolemetri päässä. Oli se sitte metrin tai viiden päässä niin se on lähellä!! se ahdistaa :/ huone tuntuu ahdistavan pieneltä eikä unta saa...... Samoja juttuja kellää?
On mutta ei metkun kanssa tuo on mulla tyypillisempää dexmillä makropsiasta vai oliko se nyt mikropsia puhutaan.Vittumaista omalla tavallaa tuota tulee myös korkeassa kuumeessa joskus selvinpäinkin kun yrittää nukkua samalla kyllä yleensä ahdistaa tuolloin mutta tuo kyllä kuvastaa hyvin ahdistusta oon miettiny jos lähtis ulos tuolloin avoimempaan ympäristöön vaan dissoissa se nyt on niin ja näin.

den

Post by den » Sun 11 Nov 2012, 00:54

Millasta dosee ootte ottanut että muisti lähtee? Ite muistan hyvin mxe sekoilut, doset enimmillään jossain 100mg tuntumassa (buustittuna). Mulle telkkarin kattominen on ainakin aika siistii vaikka en juonta ihan tajuakkaan kunnolla :D

Pen
OD

Post by Pen » Sun 11 Nov 2012, 02:28

50-100mg viivoja yleensä imailen illan mittaan 3-5 kpl. Tunnin välein aina uutta suunnilleen, jossain vaiheessa päihtymystila siis menee niin kovaksi että se muisti lähtee

den

Post by den » Sun 11 Nov 2012, 02:46

Voisin kuvitella että tommoosset viivat vedettyäni voisi munkin muistikuvat ruveta pimentymään :D Kai sekin on vielä koettava. Tosta n.100mg tunnin sisään vedettynä olin jo sen verran sekaisin etten ole viittinyt sen enempää ottaa.

Feya
OD

Post by Feya » Sun 11 Nov 2012, 02:48

den wrote:Millasta dosee ootte ottanut että muisti lähtee? Ite muistan hyvin mxe sekoilut, doset enimmillään jossain 100mg tuntumassa (buustittuna). Mulle telkkarin kattominen on ainakin aika siistii vaikka en juonta ihan tajuakkaan kunnolla :D
Olen saanut 200mg kerta-annoksella kokonaan muistini pois - heräsin joskus parin tunnin päästä ilman pienintäkään muistikuvaa. Se oli täysin turha kokemus, sillä saman vaikutuksen saa ottamalla vaikka kasan unilääkkeitä.

Muistin pätkimistä, hämärtymistä ja väärentymistä on tapahtunut kyllä usein. Yleensä se vaatii yhteensä 200mg mexeä, mutta ei kerralla (50mg aina 30-45 minuutin välein on aika perus). Muihin huumeisiin kombotettuna ei yleensä tarvitse puoliakaan siitä.

Yksi huono idea muistuu mieleen. Olin ottanut aikaisemmin millin buprea ja 4mg rivatrilia ja join siihen päälle litran bisseä (opiaatteja, bentsoja ja alkoholia - fiksu kombo). Baarissa istuessani sain sitten idean nuuskaista kerralla 120mg mexeä (joka olisi ilman muita huumeitakin jo paljon). Kun kaverini saapui paikalle, lähdimme käppäilemään pois ja horjuin jo ihan kiitettävästi siinä vaiheessa. Viimeinen tikki oli, kun mulle tarjottiin tuhdit paukut (mexe + budi = sekavista sekavinta). Mitä sen jälkeen tapahtui on mulle mysteeri. Me kuulemma käytiin jossain random kämpällä ja mä säädin siellä vaa 2C-B pussini kanssa. Jonkun ihmeen kaupalla onnistuin hyppäämään oikeaan bussiin ja pääsin kotiin ja omaan sänkyyn ehjänä - jonne heti sammuin. Ei siis näin.

Myös LSD + MXE + alkoholi sai muistin pätkimään jonkun verran, samoin LSD + 4-HO-MET + MXE + budi. Psykedeelit ja mexe tai budi ja mexe osaa kyllä yllättää, joten niitä kombottaessa kannattaa olla ekstravarovainen.

container
Karvakuono

Post by container » Mon 12 Nov 2012, 18:30

noniin silmämääräset 25mg nokat otettu, saas nähä miten käy ;)
Odotukset korkealla. :!