Käykö erotteluun lamppuöljy Festival
http://www.clasohlson.com/fi/Lamppuöljy ... al/34-9503
Jos erottelun tekee freebasena, tai miksei muutenkin, niin onko mitään vaaraa, että bensa syttyy palamaan? Entä jos käyttää lamppyöljyä? Esimerkiksi valopetroolin leimahduspiste on yli 65°C. Vaatiiko tuo leimahdus kenties jotain muutakin kuin lämpöä ja happea? Jos ja kun haluaa minimoida mahdollisen bensan joutumista lopulliseen tuotokseen, kannattaako lisätä bensiiniin vaikkapa vähän vettä jossakinvaiheessa?
Viimekertainen ensikokeilu kristallisoitumisen kanssa ei heti mennyt nappiin, joten lisäsin aivan lopuksi vielä vettä ja tein pienen haihdutuksen uudestaan, jolloin sain "jauhomaisia kiteitä" jotka toimivat erinomaisesti. En halua enää koskaan sitä dexmin makua =). Käytin viimeksi loput Zippobensat mitä oli jäljellä.
Tänään kokeilen tehdä freebasen ensimmäistä kertaa Tunnelma lamppuöljyllä, joka maksoi prismassa 5.95e/litra. Täällä hinnaksi on kerrottu n. 3-5e/litra. Täällä on aiemmin ollut myös puhetta että freebase mahdollisesti toimii hieman eritavalla kuin "normaalisti" eroteltu dxm. Näin todellakin viimekertaisten kokemusten perusteella on. Vaikutukset alkoivat vasta noin 2tunnin päästä nauttimisesta (jauhe/kapseli). Lisäksi nousut olivat erittäin hitaat, mikä oli toisaalta hyvä. Jäi se alkupaniikki ja nausea lähes kokonaan pois. Tasaisempi vaikutus tarkoittaa myös pidempää kestoa. Annos viimeksi oli 600mg+600mg, tai vähän vähemmän, kun ottaa hävikin huomioon. 12tuntia myöhemmin olin vielä aivan Dexmeissä. Buustaamisessa täytyy tuo vaikutusnopeus ja -aika toki ottaa huomioon.
Dexminkäyttöä itelläni on ollu enemmän ja vähemmän säännöllisesti ehkä reilut viisi vuotta. Käyttökertoja on vaikea arvioida, mutta sanoisin, että ainakin kymmeniä, kuitenkin varmasti alle satakunta. Viimeaikainen tahti on ollut melko hurjaa. Viimeisen kolmen viikon aikana olen käyttänyt 1200mg kahdesti viikossa. Kaikenkaikkiaan trippieni kirjo on melko laaja. Mukaan mahtuu muutama huonokin trippi, jotka ovat teemaltaan olleet kovin itsetuhoisia, tai liittyneet pakkomielteisesti kuolemaan ja/tai tappamiseen. Myös ainakin yksi egokuolema mahtuu joukkoon. Psykoottisia jälkioireita varsinkin runsaan käytön jälkeen saattaa esiintyä. Myös minulla on sellaisia esiintynyt. Vaikka tämä kaikki ei suorastaan liity erotteluun, on mielestäni tärkeää tiedostaa myös nämä asiat jos haluaa ja päättää kokeilla.
Kovin on kiinnostava tämä aine ja olen mielenkiinnolla lukenut muiden ihmisten kokemuksia. Päätin tänne rekisteröityä ja jakaa puolestani joitakin omia kokemuksiani ja jos jollakin on jotakin kysyttävää erotteluun tai muuhun liittyen, niin vastailen mielelläni täällä, tai muissa aiheeseen liittyvissä ketjuissa.
EDIT: Vielä yksi nopea kysymys. Mitenkäs tuo lamppuöljyn haihduttaminen? Joka paikassa on viitteitä siitä että se haihtuu huonosti? Tarviiko sitä tuntikausia hellan äärellä sitten viettää aikaa? Tarkoituksena tehdä siis freebase Tunnelma lamppuöljyllä.