Dekstrometorfaanin erottelu aloittelijalle

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
RanePaska
Tuppisuu

Re: Dekstrometorfaanin erottelu Resilarista aloittelijalle

Post by RanePaska » Tue 26 Jun 2012, 19:02

Itsekin aijon huomenna erotella, ensimmäinen kerta kun teen sen itse. Onneksi ohjeet on selkeät!
En lähde nyt tuotaa freebasea kokeilemaan, mutta ehkä joskus toiste kun tulee varmuus tuohon pelkkään dexmin erotteluun.

Muutaman kerran olen kavereitten kanssa juopotellut, en muista oliko meillä kaksi pulloa kolmelle hengelle vai oliko kolme pulloa. Huomenna kuitenki aijon erotella yhden 600ml pullon, sekä juoda sen kaiken kerralla. Onko turvallista, edellisestä kerrasta yli vuosi.

Ajattelin apteekista ostaa bensan, muistaakseni edellisella kerralla käytin veruketta
"Sohvassa on rasva tahra, äiti sanoi että apteekista saa puhdasta bensaa jolla pitäisi tahra irrota. Olisiko teillä sitä?"

Enkä toki samasta apteekista osta molempia tuotteita mutta, kaveri joutui selittelemään apteekin tädille kun kävi ostamassa kaksi pulloa resilaria kerralla. "Suuri perhe, 4 lasta ja vanhemmat flunssassa. Silti oli jotenkin kuulemma vaikea saada kahta pulloa ulos sieltä.. :D
What's the point of live in HELL, if you can reach heaven without DEATH?
Hei olen uusi, koittakaa ymmärtää ;)

King Ink
Moderator

Re: Dekstrometorfaanin erottelu Resilarista aloittelijalle

Post by King Ink » Wed 27 Jun 2012, 02:52

RanePaska wrote:Huomenna kuitenki aijon erotella yhden 600ml pullon, sekä juoda sen kaiken kerralla. Onko turvallista, edellisestä kerrasta yli vuosi.
On. Pidä hauskaa.

Hippisaukko
Apteekki

Re: Dekstrometorfaanin erottelu aloittelijalle

Post by Hippisaukko » Thu 28 Jun 2012, 00:18

Mulla vähän kusi toi freebasen valmistus, ja tuloksena on kinuskilta näyttävää tahma-asiaa. Onkohan sitä turvallista syödä ja testata vaikuttaako se? :mrgreen:
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Thu 28 Jun 2012, 01:03

Kisukettu wrote:Mulla vähän kusi toi freebasen valmistus, ja tuloksena on kinuskilta näyttävää tahma-asiaa. Onkohan sitä turvallista syödä ja testata vaikuttaako se? :mrgreen:
Törmäsin samaa kun kokeilin viimeksi, ensimmäistä kertaa, erottelua freebaseksi noilla ohjeilla. Laitoin sen pakastimeen 5 minuutiksi, otin pois ja levittelin/raaputtelin veitsellä sitä tahnaa kattilanpohjaa vasten jonkun aikaa, niin se rupesi muuttamaan muotoaan kristallimaisemmaksi. Aikansa 'leipoi' sitä niin siit tuli ihan kunnon jauhoa. En tiedä onko tuosta pakastuksesta mitään apua, en tiedä miksi laitoin sen pakkaseen.

Jos et onnistu, niin kokeile syödä tahna sellaisenaan. Ja tietysti kerro meille tapahtuiko mitään. :) En äkkiseltään saa mieleeni, minkä takia se olisi jollain tapaa vaarallista. Ehkä pieniä bensajämiä, mutta ne tuskin tappaa.

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Thu 28 Jun 2012, 14:29

King Ink wrote:
Kisukettu wrote:Mulla vähän kusi toi freebasen valmistus, ja tuloksena on kinuskilta näyttävää tahma-asiaa. Onkohan sitä turvallista syödä ja testata vaikuttaako se? :mrgreen:
Törmäsin samaa kun kokeilin viimeksi, ensimmäistä kertaa, erottelua freebaseksi noilla ohjeilla. Laitoin sen pakastimeen 5 minuutiksi, otin pois ja levittelin/raaputtelin veitsellä sitä tahnaa kattilanpohjaa vasten jonkun aikaa, niin se rupesi muuttamaan muotoaan kristallimaisemmaksi. Aikansa 'leipoi' sitä niin siit tuli ihan kunnon jauhoa. En tiedä onko tuosta pakastuksesta mitään apua, en tiedä miksi laitoin sen pakkaseen.

Jos et onnistu, niin kokeile syödä tahna sellaisenaan. Ja tietysti kerro meille tapahtuiko mitään. :) En äkkiseltään saa mieleeni, minkä takia se olisi jollain tapaa vaarallista. Ehkä pieniä bensajämiä, mutta ne tuskin tappaa.
Pakastaminen ei tuonut muutosta asiaan ja nyt toi tahma on muuttunut tollaseksi kivikovaksi kinuskin näköiseksi aineeksi. Ideaa miten vitussa sen saa irti lasipurkista? :P Tai ideaa miten tässä näin pääsi ylipäätänsä käymään? Mikä meni vikaan? :D Aion kuitenkin sitkeästi ton jotenkin kidastani alas saada. :D
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Thu 28 Jun 2012, 15:32

^ Ihmettelen vaan miten bensadexmilitkusta on tullut kinuskin väristä. Lorahtiko yskänlääkesiirappia joukkoon?

Kannattaa käyttää laakeaa astiaa missä bensoja haihduttaa,kuten kattilaa.

Ainahan kristallisointi ei onnistu tai siinä menee aikansa. Luulisi että ''kinuskissa'' on dexmiä jos seurasit ohjeita kunnolla.
Kyllä se sieltä jotenkin irtoo. :)

King Ink wrote:levittelin/raaputtelin veitsellä sitä tahnaa kattilanpohjaa vasten jonkun aikaa, niin se rupesi muuttamaan muotoaan kristallimaisemmaksi. Aikansa 'leipoi' sitä niin siit tuli ihan kunnon jauhoa.
Tota levittelyy/raaputteluu kannattaa tehä,oon huomannu että sörkkimällä sitä se kristallisoituu parhaiten.

Joskus ollut pirun mageen näköstä,kun on sormella tökännyt sitä tahmaa ja sormenjäljen kohdalle on muodostunut kristallia.
Se on sitten aiheuttanut ketjureaktion ja loput tahmasta muuttunu itekseen kristalliks.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Thu 28 Jun 2012, 15:41

mun mielestä mukaan ei joutunut yskänlääkesiirappia ainakaan kovin paljoa..
En saanut skrapattua tota töhnää irti kattilasta joten liuotin sen pieneen määrään vettä, tollanen shottilasillinen on tota nyt. Kohta varmaan kittaan sen alas ja alan ihmetellä että miten vaikuttaa, jos vaikuttaa.

Tunnen itseni koe-eläimeksi. :|

Feya
OD

Post by Feya » Thu 28 Jun 2012, 15:57

Kisukettu wrote:mun mielestä mukaan ei joutunut yskänlääkesiirappia ainakaan kovin paljoa..
En saanut skrapattua tota töhnää irti kattilasta joten liuotin sen pieneen määrään vettä, tollanen shottilasillinen on tota nyt. Kohta varmaan kittaan sen alas ja alan ihmetellä että miten vaikuttaa, jos vaikuttaa.

Tunnen itseni koe-eläimeksi. :|
Jos se toimii, niin kyllä sen pitäisi toimia ihan samalla tavaalla kuin DXM muutenkin. Vaikutus saattaa olla heikompi, jos sitä onnistui tuossa prosessissa jotenkin menemään hukkaan, mutta en näe miten sillä voisi olla muita odottamattomia vaikutuksia.

RanePaska
Tuppisuu

Post by RanePaska » Thu 28 Jun 2012, 21:14

Itse eilen erittelin 200ml pullon, join yksin ja ei tullut muuta oloa kuin euforia.. Olen 99% varma että en mokannut prosessissa.

Olo oli noin tunnin päästä mukavan euforinen, 2-4 tunnin päästä euforia oli maksismissaan. Noin reilu 5h juonnin jälkeen alkoi fiilikset laskea.
Ei jäänyt mikään suurenmoinen nakerrus tästä, lähinnä se harmitti se että ei tullut se 3. plat.. Euforia onneksi oli sen verran vahva että se korvasi menetyksen, menin sitten baariin juomaan "suruuni" kaksi tuoppia, nukkumaan pääsin noin 6h juomisen jälkeen. ;D

Euforia oli nukkumaan mennessä turhan mukava, ei tehnyt mieli nukahtaa vaikka tiesi että aamulla pitää 7:25 nousta ylös kun pitää ehtiä klinikalle ajoissa hakemaan lääke..

Toivottavasti mulla ei ole reseptorit kärsineet bromojen järjettömistä doseista IVnä liikaa. Olisi meinaan mukava vielä saada olot ihan perus doseilla :D (4-5 IVnä ja muutama piti viedä syödä että kesti nousut pidempään, kuitenkin joku olisi kysynyt mikä on suur doset jne jne..)

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 28 Jun 2012, 21:31

Perkeleen perkele, meni varmasti iso osa hukkaan, kun bensaa pääsi valahtamaan lattialle ja sekaan vielä tippa resilarmössöä. Miten oikein hoidatte tuon astian vaihdon, kun se neste tulee siitä leikatusta pussin kulmasta niin pirun nopeasti?

edit: Ja nyt seuraavassa vaiheessa tuo on koko ajan yhtä vaahtoa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

RanePaska
Tuppisuu

Post by RanePaska » Thu 28 Jun 2012, 21:44

Petri6 wrote:Perkeleen perkele, meni varmasti iso osa hukkaan, kun bensaa pääsi valahtamaan lattialle ja sekaan vielä tippa resilarmössöä. Miten oikein hoidatte tuon astian vaihdon, kun se neste tulee siitä leikatusta pussin kulmasta niin pirun nopeasti?

edit: Ja nyt seuraavassa vaiheessa tuo on koko ajan yhtä vaahtoa.
Anna sen vaahdon tasaantua, siinä menee muutama minuutti. Otat suppilon jos toisen nesteen haluut suoraan pulloon tai sitten kaksi lasia vierekkäin ja vaihdat vaan astiaa. Sitten otat suppilon ja kaadat ne sieltä laseista pulloon ja ravistelet. Ei se nyt niin ylitse pääsemättömän ydinfysiikkaa ole.. Paljolti auttaa myös se että et tee niin perkeleen isoa reikää siihen pussiin? Sitten vaan drinkkiä kouraan :cheers:

e: Vähän tarkentaa ettei jää epäselväksi..

Feya
OD

Post by Feya » Thu 28 Jun 2012, 22:03

RanePaska wrote:Itse eilen erittelin 200ml pullon, join yksin ja ei tullut muuta oloa kuin euforia.. Olen 99% varma että en mokannut prosessissa.
Paljonko painat? Se ei ole mitenkään epätavallista, että DXM ei toimi kovin erikoisesti 600mg annoksella. Moni on kertonut joutuvansa ottamaan vähintään 1000mg saadakseen kunnollisia dissosiatiivisia vaikutuksia, toisille riittää jo puolet siitä. Se on hyvin yksilöllistä.

Bromon käytöllä siihen tuskin on mitään vaikutusta.

RanePaska
Tuppisuu

Post by RanePaska » Thu 28 Jun 2012, 22:33

Feya wrote:
RanePaska wrote:Itse eilen erittelin 200ml pullon, join yksin ja ei tullut muuta oloa kuin euforia.. Olen 99% varma että en mokannut prosessissa.
Paljonko painat? Se ei ole mitenkään epätavallista, että DXM ei toimi kovin erikoisesti 600mg annoksella. Moni on kertonut joutuvansa ottamaan vähintään 1000mg saadakseen kunnollisia dissosiatiivisia vaikutuksia, toisille riittää jo puolet siitä. Se on hyvin yksilöllistä.

Bromon käytöllä siihen tuskin on mitään vaikutusta.
Painansen 55 kiloa about..
Join siis kaiken, kun joskus juotiin kolmen kaverin kanssa kaksi pulloa kimppaan ja oli niin tripillä kun vaan voi olla.. Onko vaan niin että pitää tehdä väh. kaksi putelia että pelittää?

e: unohtu se paino laittaa
e: kaverikin sano että ei ne bromojen vedot pitäs vaikuttaa, nyt on kaks sanonut samaa niin nyt kyllä olen sitte samaa mieltä. Se on vaan mukava aina saada tietoa eri lisää, eikä kysyminen onneksi maksa mitään :)

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Sun 01 Jul 2012, 14:37

Joo, toho aikasempaan kinuskikeskusteluun palatakseni... Toimi oikein mainiosti. :mrgreen:

PeteHooley
Tuppisuu

Pete Hooleyn erottelunurkka

Post by PeteHooley » Wed 04 Jul 2012, 01:16

Netti on hirvittävä turmion lähde: itse törmäsin DXM:ään puhtaasti siellä kerrottujen tarinoiden kautta. Sen verran kiinnosti että halusin kokeilla tavaraa sekä hurjalta kuullostavaa erotteluprosessia lipeöineen ja bensiineineen.

Erottelussa olen itse käyttänyt
- Lipeä: Kaustinen soodaa Biltemasta, ruokalusikallinen rakeita desiin vettä. Toimii ja liukenee hyvin. Kannattaa käyttää muovilusikkaa ja mahdollisimman kylmää vettä, kun lämpenee kovasti.
- Bensiini: 1 dl apteekin bensiiniä ja sittemmin Start-suksivoiteenpoistoainetta, joka lienee täysin samaa tavaraa puolet halvemmalla. Apteekin bensan hinta vaihtelee muuten aika paljon.
- Happo: Kerran c-poretabletteja (ei oikein tainneet toimia) ja sittemmin 1 tl Citymarketin viinitarvikehyllyn sitruunahappoa.

Eräässä erotteluohjeessa neuvottiin neutraloimaan lopputuotteen sitruunahappoa käyttäen samaista lipeää. Kokeilin tätä, lähtökohtaisesti 1 tl sitruunahappoa vaatii 1 tl lipeää. Ilman PH-testereitä en silti missään tapauksessa nauttisi, niitä saa muuten huuto-netistä huokealla. Lisäilin lipeää kunnes liuos oli PH 7. Lopputulos oli varmasti vatsaystävällisempi, joskin ällöttävän suolainen liuos ja ihan yhtä yrjöttävä noin muuten. Kemiallisesti siitä tuli on käsittääkseni natriumsitraattia, eli E331 jota käytetään happamuuden säätöaineena elintarvikkeissa. Eli ei pitäisi ihan hirveän epäterveellistä olla. Varmasti parempi kuin se helvetin hapan liemi; juominen ei ole ollut vanhalle hapolle mikään ongelma, mutta ruuansulatus kyllä selvästi kärsii.

Soodatuhkaa en ole juuri kokeillut, mutta se voi olla varsinkin tässä nautittavaksi aiotussa neutraloinnissa puhtaampaa, tuosta Kaustisesta kun ei tiedä mitä muuta se sisältää kuin natriumhydroksidia (purkin mukaan 80-100%).

Bensajäämien haihduttelua olen tehnyt joka kerran pienemmällä lämmöllä (vesihaude viimeksi) ja tuntuu että lopputuloskin on lempeämpi näin päin pois.

Toveri
Karvakuono

Post by Toveri » Wed 11 Jul 2012, 12:26

Tulipas taas aloteltua kokkailu, viime kerrasta onkin jo hetki aikaa vierähtänyt.

Tällä kertaa ei ollut ruokasoodaa, eikä liiemmin tuntia ylimääräistä aikaa, joten päätin kokeilla ensimmäistä kertaa kaliumhydroksidipitoisella viemärinaukaisuaineella, Kali nimeltään. Turvallisuustiedotteessa luki että sisältääpi 90 - 92 prossaa kaliumhydroksidia. Nyt toisaalta hiukan kuumottaa että mitähän tuo loput 10 prosenttia lienee, kun bensa ei tahdo oikein kirkastua, odotellaan nyt.

Muut kokeilleet tällä Kalilla/vastaavalla?

Tuote:
http://www.siivous.fi/yellowservice/tuo ... -kali-05kg

Käyttöturvallisuustiedote
http://www.arsalin.fi/images/stories/pd ... 111105.pdf

Toveri
Karvakuono

Post by Toveri » Thu 12 Jul 2012, 12:46

Toveri wrote:Tulipas taas aloteltua kokkailu, viime kerrasta onkin jo hetki aikaa vierähtänyt.

Tällä kertaa ei ollut ruokasoodaa, eikä liiemmin tuntia ylimääräistä aikaa, joten päätin kokeilla ensimmäistä kertaa kaliumhydroksidipitoisella viemärinaukaisuaineella, Kali nimeltään. Turvallisuustiedotteessa luki että sisältääpi 90 - 92 prossaa kaliumhydroksidia. Nyt toisaalta hiukan kuumottaa että mitähän tuo loput 10 prosenttia lienee, kun bensa ei tahdo oikein kirkastua, odotellaan nyt.

Muut kokeilleet tällä Kalilla/vastaavalla?

Tuote:
http://www.siivous.fi/yellowservice/tuo ... -kali-05kg

Käyttöturvallisuustiedote
http://www.arsalin.fi/images/stories/pd ... 111105.pdf
Hyvinhän se onnistu, ja deksmi toimi kyllä todella hyvin, ehkä vähän liianki.

Jos noita viemärirakeita käyttää, kannattaa ottaa paksu muovipullo, meinas sulaa käsiin nuo uudet limsapullot.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Fri 13 Jul 2012, 21:30

Kisukettu wrote:
King Ink wrote:

Pakastaminen ei tuonut muutosta asiaan ja nyt toi tahma on muuttunut tollaseksi kivikovaksi kinuskin näköiseksi aineeksi. Ideaa miten vitussa sen saa irti lasipurkista? :P Tai ideaa miten tässä näin pääsi ylipäätänsä käymään? Mikä meni vikaan? :D Aion kuitenkin sitkeästi ton jotenkin kidastani alas saada. :D
Itsekkin koitin freebasea niin tulos oli sama, kinuskin väristä tahnaa lasipurkin pohjalla tasaisesti, koitin keskeltä raaputella ja oli vähän samanlaista mitä tos ohjeeskin oli mutta tahna kasautui lasipurkin pohjalla oleviin uriin vittumaisesti :S
In the land of the blind, one-eyed man is the king

Aesma
OD

Post by Aesma » Fri 13 Jul 2012, 22:26

Ei vitsi, tosi nättejä noi kuvat freebasesta.. Tosi nättejä :)
Tekis melkeen itekkin mieli erotella tuota kun on niin kauniin näköistä :)

Ketsi
Tuppisuu

Post by Ketsi » Sun 15 Jul 2012, 12:54

Niin kauanko sitä soodatuhkaa pidetään uunissa, kuvitellaan että ostan purkillisen ja levitän sen tasaisesti pellille. Onko se 1 vai 2 tuntia ja voiko se jotenki mennä pilalle jos pitää liikaa?
Vielä yksi kysymys vesihauteesta, laitetaanko kansi sinne purkin päälle?
Niin ja vielä, normierottelussa kun jää ne dexmit sitruunahapposeokseen, onko se neste vettä vai mitä?
Anteeksi tuhat turhaa kysymystä, mutta jos joku näihin vastaa mahdolisimman selvästi niin vältytään muiden aloittelijoiden tuhansilta kysymyksiltä. :roll:

Edit: No vittu ei tietenkään laiteta purkin päälle mitään, eihä se pääse sitten höyristymään. :oops:

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Sun 15 Jul 2012, 14:50

Ketsi wrote:Niin ja vielä, normierottelussa kun jää ne dexmit sitruunahapposeokseen, onko se neste vettä vai mitä?
No siis,veteenhän ne sitruunahapot on sekoteltu? Bensa erotellaan siitä pois ja jämät haihdutellaan hellalla pois.
Ketsi wrote:Niin kauanko sitä soodatuhkaa pidetään uunissa, kuvitellaan että ostan purkillisen ja levitän sen tasaisesti pellille. Onko se 1 vai 2 tuntia ja voiko se jotenki mennä pilalle jos pitää liikaa?
Niinkuin ohjeessa sanotaan, 1-2 tuntia. Purkillisen jos meinaat heittää uuniin pidä vaikka se kaks tuntia - tottakai se menee pilalle jos sen
jättää tolkuttoman kauaks aikaan uuniin,mutta ei se parissa tunnissa mene.
. . . (--) °

Ketsi
Tuppisuu

Post by Ketsi » Sun 15 Jul 2012, 19:18

Mushru wrote:
Ketsi wrote:Niin ja vielä, normierottelussa kun jää ne dexmit sitruunahapposeokseen, onko se neste vettä vai mitä?
No siis,veteenhän ne sitruunahapot on sekoteltu? Bensa erotellaan siitä pois ja jämät haihdutellaan hellalla pois.
Ketsi wrote:Niin kauanko sitä soodatuhkaa pidetään uunissa, kuvitellaan että ostan purkillisen ja levitän sen tasaisesti pellille. Onko se 1 vai 2 tuntia ja voiko se jotenki mennä pilalle jos pitää liikaa?
Niinkuin ohjeessa sanotaan, 1-2 tuntia. Purkillisen jos meinaat heittää uuniin pidä vaikka se kaks tuntia - tottakai se menee pilalle jos sen
jättää tolkuttoman kauaks aikaan uuniin,mutta ei se parissa tunnissa mene.
Ja vielä siitä kristallisoinista, kun bensa on höyristynyt pois, niin miltä pitäisi näyttää, onko jäljelle jäävä neste jotenkin sameaa tai paksua?

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Sun 15 Jul 2012, 22:53

Ketsi wrote:Ja vielä siitä kristallisoinista, kun bensa on höyristynyt pois, niin miltä pitäisi näyttää, onko jäljelle jäävä neste jotenkin sameaa tai paksua?
Ei sinne mitään nesteitä jää jäljelle vaan kristallia,kun kerta kristallisoinnista puhutaan.
Tahmea pinta muodostuu purkin/kattilan pohjalle ja se muuttuu kristalliksi.

Jos siellä jotain nestettä on, haihduttele ihmeessä enemmän.. Kannattaa tsiigaa tarkemmin noita ohjeita.
. . . (--) °

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 01 Aug 2012, 20:30

Itsekkin koitin freebasea niin tulos oli sama, kinuskin väristä tahnaa lasipurkin pohjalla tasaisesti, koitin keskeltä raaputella ja oli vähän samanlaista mitä tos ohjeeskin oli mutta tahna kasautui lasipurkin pohjalla oleviin uriin vittumaisesti :S
Onnistui ja toimi. Freebasea piti olla 300mg, ja siltä se tuntuikin :D eli ihan onnistuneesti vesihaudutteella tehty, kuten ohjeessa kuvailtu.

Sai hieroa voiveitsellä aika pitkään purkista, tuli jonkun verran jauhetta ja ne pommilla kurkusta alas :cheers:

Sinne jäi vielä jonkun verran pinttymiä pitkin purkkia.. Siispä vettä purkkiin ja vesi happamaksi(eikös se liukene happamaan paremmin? öö jep.) ja purkista suoraan kurkusta alas. Toimi niinkuin pitikin siis.
Last edited by King Ink on Wed 01 Aug 2012, 21:23, edited 1 time in total.
Reason: Quote kuntoon.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Wed 01 Aug 2012, 21:24

Hieno kuulla että toimii niinkuin pitää!

Oli tarkoitus tänään kokeilla taas tuota freebaseksi erottelua, mut en kehdannut tuhlata bensoja kun huomennakin on tarkoitus nauttia, niin erottelin sitten c-vitamiiniin. 600mg, taas jonkun aikaa edellisestä.

Joutuu tarkistamaan näistä omista ohjeistaan joitain juttuja kun ei muista enää. :D

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 01 Aug 2012, 22:45

Pitää kokeilla joku toinen kerta myös, koska hyvin eroteltu c-vitamiini-dxm liuos (vai onko se sitraatti?) menee kovan taistelun ja odottelun jälkeen alas. Hyi.

Hassua tuossa oli että se oli seissyt purkissa mitä... 2 viikkoa? ja toimi. Eli yllättävän hyvin säilyi ilmatiiviissä tilassa huoneessani olevan kaapin päällä :D lauantaina ois tarkotus uudestaan mutta saa nähdä mitä tuleman pitää 8)

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Thu 16 Aug 2012, 20:50

Pitkästä aikaa tänään valmistin freebasea.

Haihduttelin bensoja metallisessa kulhossa kattilan päällä vesihauteessa,ja bensojen haihduttua jäin odottelemaan
että tahma muuttuu kristalliksi.

Rupesi menemään jo hermo kun mitään ei tapahtunut ja silikonisella kaapimella levittelin sitä ohueksi kerrokseksi kulhossa.
Laitoin pieneksi hetkeksi jääkaappiin ja sinne oli sitten muodostunut pieni pyöreä vaalea läikkä.

Sit sivelin taas kaapimella ja jopas rupes muuttumaan. Tökkäsin vielä pariin kohtaan sillä että tulis nätin näköstä jälkeä.
Ois vaan pitänyt heti laittaa jääkaappiin kun nostin sen hauteesta,ois tullut kaunista kristallia eikä tollasia avaruuspyörteitä,koska se ois
silloin ollu helpompi rapsutella kulhosta. Olihan tossa irrottelussa pieni homma mut kyllä se siitä. :)

Tän näköstä se sitten oli,tosin tämän kuvan jälkeen pyörteet laajeni vieläkin isommiksi:
Image

Omnom huomenna pääsee testailemaan lopputulosta,saa nähä miten masu kestää. Mut innol ootan! :mrgreen:
. . . (--) °

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 17 Aug 2012, 02:00

He, ihme taiteilua tuo freebaseksi erottelu.

supra
Tuppisuu

Post by supra » Tue 28 Aug 2012, 01:44

koitin tehdä freebasea, missähän meni vikaan.

oli kaksi pulloa resilaria, zippobensaa ja soodatuhkaa yms, basea tehdessä bensoja höyrystellessä ei tuntunut missään vaiheessa että öljy olisi höyrystyny liuoksesta kunnolla (vesihaude, kattila kolmosella ja nelosella). toisaalta myös lisätessäni vettä kattilaan onnistuin läträämään bensiinidxmliuokseen vahingossa kraanavettä, mutta tiedä sitten oliko kyse siitä... haluuks joku fiksumpi valaista mua? :D

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Sun 04 Nov 2012, 22:32

Tein tuossa dxm 600mg ja ei koskaan en ole tällä dosella ollut niiiiin tripillä. Valmistusvaiheessa lisäsin soodatuhkaa ja c-vitamiinia oikeen runsaat annokset ja mietin voiko tällä olla merkitystä? Ennen olen tehnyt tuon perus ohjeen mukaan
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/