Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Hippisaukko
Apteekki

Re: Salvia Divinorum

Post by Hippisaukko » Tue 02 Oct 2012, 13:28

Hassua että yleesä salvia tekee ihmisille epämukavan ja kipeen olon kroppaan. Mulla salvia vei kaikki kivut täysin pois tripin ajaksi ja useemman päivän oli kivut muutenki helpompia ja olo oli lämmin ja pehmee.

Tykkään salviasta iha vitusti. Se on sellane The Yrtti mulle. Tosi paljon oon saanu kelailtuu juttuja salviapäissäni ja se on muutenki piristäny mun mielialaa pitemmäksi aikaa aina trippailun jälkeen. Ja onhan se iha vitun hauskaa. Heksagonin muodossa lentäviä sirkushiiriä jne. :P
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot

horna
Kameleontti

Post by horna » Sat 06 Oct 2012, 06:03

Kisukettu wrote:Hassua että yleesä salvia tekee ihmisille epämukavan ja kipeen olon kroppaan. Mulla salvia vei kaikki kivut täysin pois tripin ajaksi ja useemman päivän oli kivut muutenki helpompia ja olo oli lämmin ja pehmee.

Tykkään salviasta iha vitusti. Se on sellane The Yrtti mulle. Tosi paljon oon saanu kelailtuu juttuja salviapäissäni ja se on muutenki piristäny mun mielialaa pitemmäksi aikaa aina trippailun jälkeen. Ja onhan se iha vitun hauskaa. Heksagonin muodossa lentäviä sirkushiiriä jne. :P
Salvia on yleensä aika intensiivinen, joten kokmukset on sen mukaisia. Itsellä se iskee, kuin moukari äkisti, eli siinä ei ole mitään lempeää :) Ainoa aine, millä siirtymä tilasta toiseen vaan tapahtuu. Ei siis mitään nousuja, välitilaa tms. vain nyt ja lady Salvian sirkushuvipuistofarmikoululalaa :P
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

liukuri
Karvakuono

Post by liukuri » Wed 28 Nov 2012, 18:51

Mites tuon extractointi onnistuu?
As high as i am i cant never get enought

jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa » Wed 28 Nov 2012, 19:28

Salvia kiehtoo mua ihan älyttömästi ja jotenkin eri tavalla kuin mikään muu päihde. Kerran mulle sitä tultiin tarjoamaankin muita aineksia vastaan, mutta ei ollut päällä, joten sinne meni se mahdollisuus. Harmittaa. Mutta kyllä mä vielä jonain päivänä pääsen tätä koettamaan, jos en muuten, niin oma salvia sitten kasvamaan. (:

Feya
OD

Post by Feya » Thu 29 Nov 2012, 19:43

Kopiokissa wrote:Hassua että yleesä salvia tekee ihmisille epämukavan ja kipeen olon kroppaan. Mulla salvia vei kaikki kivut täysin pois tripin ajaksi ja useemman päivän oli kivut muutenki helpompia ja olo oli lämmin ja pehmee.

Oman kokemuksen perusteella salvian miedompia muotoja, ainakin lehteä tai 5x ekstraktia, polttaessa tulee aika yllättävän lämmin ja pehmeä olo, mutta sen sijaan esimerkiksi 35x ekstrakti (ja yleensäkin 20x ylöspäin) antaa ihan fyysisesti kivuliaan tuntuisen "potkaisun" ja lopun 5 minuuttia tripistä olo on epämellyttävä ja dysforinen (vaikka sitä muuten rakastankin).

Muutenkin vahvemmasta ja miedommasta salviasta saan irti ihan eri asioita. 5x ekstrakti antaa hauskaa mindfuckia, jonka aikana pystyn kuitenkin liikkumaan ja kelailemaan haluamani asioita, kun taas 35x ei kysele vaan yksinkertaisesti vie mukanaan enkä sen kunnon tripin aikana edes tajua ottaneeni jotain, vaan yleensä se tuntuu niin pahalta että (sen maanisen naurun ohessa) pyytelen ääneen sitä loppumaan. Kun lopulta palaan tarpeeksi alas ymmärtääkseni mitä tapahtuu, mieleni valtaa puolen tunnin ajaksi valtava tyyneys ja pohdin hiljaa yksikseni syvällisiä.

Itse tutuistin ensin salviaan vahvan ekstraktin muodossa (se oli oikeastaan ensimmäinen aine, josta päädyin tilaan jota oikeasti kutsuisin "tripiksi") ja vasta vuosia jälkeenpäin oon tutustunut siihen miedompana. Aluksi salvian lehteä poltettuani tunsin pienoista pettymistä (eikä mikään ihme, kun odotin kirjaimellisesti kymmeniä kertoja vahvempaa tulosta), mutta oon löytänyt siitä omat puolensa. Muiden huumeiden "maustamiseen" salvia on miedompana paljon sopivampaa. Vaikka olihan se aika upean tajunnanräjäyttävää (ja järjettömän pelottavaa) ottaa 3. plateaun DXM-matkan päälle vahva salvia trippi (muistaakseni 25x ekstraktia), niin 5x ekstraktin polttaminen ainakin budin ja 3-MeO-PCP:n ohella on syventänyt oloa paljon helpommin hallittavissa olevalla tavalla.

Ihana kasvi kaikin puolin.

horna
Kameleontti

Post by horna » Fri 30 Nov 2012, 14:49

Feya wrote: Muutenkin vahvemmasta ja miedommasta salviasta saan irti ihan eri asioita. 5x ekstrakti antaa hauskaa mindfuckia, jonka aikana pystyn kuitenkin liikkumaan ja kelailemaan haluamani asioita, kun taas 35x ei kysele vaan yksinkertaisesti vie mukanaan enkä sen kunnon tripin aikana edes tajua ottaneeni jotain, vaan yleensä se tuntuu niin pahalta että (sen maanisen naurun ohessa) pyytelen ääneen sitä loppumaan. Kun lopulta palaan tarpeeksi alas ymmärtääkseni mitä tapahtuu, mieleni valtaa puolen tunnin ajaksi valtava tyyneys ja pohdin hiljaa yksikseni syvällisiä.
10x ylöspäin alkaa tosiaan olemaan olo sellainen, että ei enää naurata. Saattaa kulua iäisyys, ennen kuin laskee sen verran, että tajuaa salviaa ottaneen. Sen jälkeen onkin yleensä juuri toi loppuis jo -fiilis päällä. Sallyn kanssa tuntuu että vähemmän on enemmän :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

Feya
OD

Post by Feya » Fri 30 Nov 2012, 17:47

horna wrote:
Feya wrote: Muutenkin vahvemmasta ja miedommasta salviasta saan irti ihan eri asioita. 5x ekstrakti antaa hauskaa mindfuckia, jonka aikana pystyn kuitenkin liikkumaan ja kelailemaan haluamani asioita, kun taas 35x ei kysele vaan yksinkertaisesti vie mukanaan enkä sen kunnon tripin aikana edes tajua ottaneeni jotain, vaan yleensä se tuntuu niin pahalta että (sen maanisen naurun ohessa) pyytelen ääneen sitä loppumaan. Kun lopulta palaan tarpeeksi alas ymmärtääkseni mitä tapahtuu, mieleni valtaa puolen tunnin ajaksi valtava tyyneys ja pohdin hiljaa yksikseni syvällisiä.
10x ylöspäin alkaa tosiaan olemaan olo sellainen, että ei enää naurata. Saattaa kulua iäisyys, ennen kuin laskee sen verran, että tajuaa salviaa ottaneen. Sen jälkeen onkin yleensä juuri toi loppuis jo -fiilis päällä. Sallyn kanssa tuntuu että vähemmän on enemmän :)
Tuo sai miettimään että missäköhän se raja mahtaa itselläni mennä. Itse kun olen tosiaan polttanut 5x ekstraktia ja siitä seuraava oli vasta 20x tai 25x (en nyt enää meinaa muistaa kumpi), joten en osaa sanoa kuinka paljon mun pitäisi polttaa jotain siitä välistä ja miten se vaikuttaisi.

Henkilökohtaiset eroavaisuudet tulevat tässä luonnollisesti suuresti peliin, etenkin keuhkojen koko sekä kuinka paljon savua kykenee sinne imaisemaan (huomaan aina selvän eron, kun en ole polttanut yhtään mitään pitkään aikaan ja kun oon poltellut hatsia päivittäin kuukausikaupalla). Tuskin se ero eri ihmisten välillä voisi mitenkään nelinkertainen olla (eli pystyisi yhdellä imaisulla saamaan 5x ekstraktilla saman vaikutuksen kuin joku muu 20x ekstraktilla), mutta en yhtään ihmettelisi, että esimerkiksi isokokoinen, vuosia poltellut ihminen kykenisi polttamaan jopa kaksi kertaa enemmän kuin hyvin pieni ja vähän kokenut. Kannabiksen kanssa asialla ei ole niinkään väliä, kun voi aina vain polttaa enemmän, mutta salvia on niin lyhytvaikutteinen että kunnon tripille päästäkseen se on aika lailla saatava aikaan sillä yhdellä imaisulla.

qwiksidor
Tuppisuu

Post by qwiksidor » Sat 29 Dec 2012, 23:56

Outoa stuffia tämä Salvia. Se vetää mut aina johonkin ihan kummallisiin maailmoihin ja hämäriin lapsuuden muistoihin, mutta mitään huonoja viboja en ole tästä koskaan saanut. Tuttavista taas huomattavan suuri osa saa jotain paniikkikohtaukseen verrattavia, epämiellyttäviä tuntemuksia. Sen sijaan mulle kaikki muut psykedeelit, kannabis ja jopa stimulantit ovat aiheuttaneet ahdistusta ja suoranaista pakokauhua.

Salviassa on vaan se tylsä puoli, että sen polttaminen ei ole mitään erityisen hauskaa tai hedonistista puuhaa, vaan puhdasta löytöretkeilyä oman pään sisällä ja välillä vielä tuntuu, ettei se tarjoa oikein mitään uutta. Ehkä pitäisi jotain komboja ja dumboja testailla...

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Sun 30 Dec 2012, 03:50

liukuri wrote:Mites tuon extractointi onnistuu?
Pitäisi onnistua esim liuottamalla 10g salvian lehtee asetoonissa.. Tämän jälkeen suodattaa lehdet pois ja haihduttaa sen nesteen esim grammaan siihen samaiseen lehteen, josta sen alkaloidit irrotit.. Teoriassa tästä pitäisi tulla 10x extractia :)

(itse en ole tätä kokeillut, mutta muistan jostakin lukeneeni tämän ohjeen)

ps. varmista ettei asetooni sisällä MITÄÄN muuta ainetta. Tai käytä jotain muuta liuotinta, mutta niistä mulla ei oo mitään tietoa.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

Neste
OD

Post by Neste » Sun 30 Dec 2012, 04:08

^ Juurikin noin. Liuottamiseen sopii mm. asetooni, ksyleeni ja IPA. Jos joutuu haihduttamaan sisätiloissa niin käyttäisin mieluiten jälkimmäistä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Sat 05 Jan 2013, 05:22

Feya wrote:
horna wrote:
Tuo sai miettimään että missäköhän se raja mahtaa itselläni mennä. Itse kun olen tosiaan polttanut 5x ekstraktia ja siitä seuraava oli vasta 20x tai 25x (en nyt enää meinaa muistaa kumpi), joten en osaa sanoa kuinka paljon mun pitäisi polttaa jotain siitä välistä ja miten se vaikuttaisi.

Henkilökohtaiset eroavaisuudet tulevat tässä luonnollisesti suuresti peliin, etenkin keuhkojen koko sekä kuinka paljon savua kykenee sinne imaisemaan (huomaan aina selvän eron, kun en ole polttanut yhtään mitään pitkään aikaan ja kun oon poltellut hatsia päivittäin kuukausikaupalla). Tuskin se ero eri ihmisten välillä voisi mitenkään nelinkertainen olla (eli pystyisi yhdellä imaisulla saamaan 5x ekstraktilla saman vaikutuksen kuin joku muu 20x ekstraktilla), mutta en yhtään ihmettelisi, että esimerkiksi isokokoinen, vuosia poltellut ihminen kykenisi polttamaan jopa kaksi kertaa enemmän kuin hyvin pieni ja vähän kokenut. Kannabiksen kanssa asialla ei ole niinkään väliä, kun voi aina vain polttaa enemmän, mutta salvia on niin lyhytvaikutteinen että kunnon tripille päästäkseen se on aika lailla saatava aikaan sillä yhdellä imaisulla.
Kyllä mä ehdin yleensä ottaa toisenkin hatsin bongista, ennen kuin salvia pärähtää.
Psychonautilus wrote:Mä poltin just ainoan kunnollisen breakthrough -salviatripin sillä menetelmällä, että ensin suht. isot savut... Siitä lähdin jo hetkeksi jonnekin aivan muualle, mutta huoneen muoto ja tila säilyvät samana - sisustus vaan muuttui joksikin fantasiakirjallisuudesta. Pikkuhiljaa rupesin palailemaan (hullusti nauraen) huoneeseen, ja heti kun kaverit saivat minut vastaamaan kysymyksiinsä ja totesivat että olin palautunut, he tuikkasivat bongin käteen ja sanoivat, että nyt keuhkot ilmapalloksi. Raivotin siitä sitten jumalattomat tötsyt ineksiini, heittäydyin selälleni, ja laitoin mielikuvitusturvavyön kiinni.

Pian tämän jälkeen singouduinkin vihreän spiraalin läpi nestemäiseen kelluntatilaan, ja näin edessäni saman vihreän spiraalin sisällä ympyrän, jossa oli kaksi puoliskoa. Kummallakin puolella oli ihminen tekemässä mitä nyt ikinä - lähinnä arkisia askareita, kävelemistä, jalkapallon potkaisemista - ja ihmiset muuttuivat kuitenkin jatkuvasti n. puolen sekunnin välein muiksi (tai se tuntui puolelta sekunnilta). Silloin tajusin, että näin maailman jokaisen ihmisen sillä hetkellä. Euforia valtasi minut.
Kaveri instruktoi kerran ottamaan ensin n. 2/3 tai 3/4 keuhkokapasiteetistaan, pidättämään hetken sisällä, ja ottamaan välittömästi sen jälkeen niin ison kuin vaan lähtee.
Tuo trippi oli kaikessa kokonaisuudessaan yhtä upea kuin parhaimmat kokemani DMT-tripit. 40x ekstraktia oli piipussa.

m3t4velho
Tuppisuu

Post by m3t4velho » Thu 16 May 2013, 22:16

Tässä raporttia ensimmäisestä Salvia-kokemuksestani: http://psyvault.net/viewtopic.php?f=33&t=5583&p=178360
m3t4velho wrote:Noin 12 tuntia sitten nautin ensimmäistä kertaa elämässäni Salvia Divonorumia. Kyseessä oli kaverin kaverin kasvattama lehtimateriaali, jota poltin kaksi hittiä bongista butaanitorchin avustuksella. Takana oli valvottu yö ja hiisaamista. Pari tuntia aikaisemmin olin polttanut karstat (PL loppui jo aiemmin), jotka toimivat erittäin hyvin. Kuuntelin kuulokkeilla goottimusiikkia ja black metallia, ja kun uni ei tuntunut tulevan, alkoi Salvian polttaminen tuntua houkuttelevalta ajatukselta.

Kaadoin vajaasta (~0.95 g) grammasta lehteä puolet pesään ja odotin bläkkiskappaleen loppumista. Kappaleen loputtua riisuin kuulokkeet ja hittasin bongin. Puhalsin savut ikkunasta ja otin toisen hitin perään. Mietin vielä pitäisikö ottaa kolmas hitti, mutta sitten katosikin kaikki käsitys siitä kuka tai mikä tai missä olin.

...

Ympäristö vaikutti täysin käsittämättömältä. En tunnistanut ympärillä olevia esineitä, en edes osannut ajatella niitä esineinä tai minään muunakaan. Luulin ulkoa kuuluvia lasten huutoja (lähellä on päiväkoti) omaksi äänekseni. Tuntui siltä, että jokin vieras entiteetti olisi ottanut vallan. Sitten egoni alkoi palata. Tuntui, kun se olisi noussut jostakin monien kerrosten takaa. Ajattelin samanaikaisesti, mutta jotenkin eri tasoilla: "missä helvetissä olen?" ja "mitä helvettiä tuo outo tyyppi tekee kämpässäni?". Olin siis itse tuo outo tyyppi, mutta en osannut yhdistää häntä itseeni. Vaikka egoni olikin tekemässä paluuta, en ymmärtänyt vielä olevani minä.

Palauduttuani kömmin sänkyyn hämmentyneenä. Mitään hallusinaatioita ei ollut ilmennyt, lukuunottamatta hailakoita tanssivia kuvioita tasaisilla pinnoilla, joita olen nähnyt selvinkin päin viimeisen LSD käyttökerran jälkeen. Olin kuitenkin kokenut erittäin voimakkaan ja äkillisen egokuoleman. Oliko tämä tyypillistä Salvia-kokemuksille? Sängyssä makoillessa alkoi armottomasti panettaa, joten vedin käteen. Pian sen jälkeen nukahdin.

Summasummarum eli mitä jäi käteen: Salvia divinorum sai kyllä paikan sydämessäni. Kyseessä on voimakas ja raju opettaja. Joku sanoi Salvia-topikissa, että 20x ekstraktia voisi nimittää human killeriksi. Niin voisi minusta lehteäkin. Tappoi ja kovaa. Tulen mahdollisesti polttamaan nuo loput lehteni lähipäivinä. Laitan siitä sitten raporttia tähän perään, jos on aihetta.
Olenkohan herkkä Salvialle, kun noin pieni annos toimi noin voimakkaasti? Vai kuulostaako tämä teistä edes voimakkaalta Salvia-kokemukselta? Melkoinen kasvi kyllä. Raju rakastaja todellakin, ei voisi kenellekään suositella ainakaan ensimmäiseksi psykedeeliksi.
"Trying to escape society by using violence is pointless. It only helps put us back into the system. Any real escape must be accomplished through inner and spiritual means."
- Jean Giraud

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 17 May 2013, 14:48

m3t4velho wrote:Olenkohan herkkä Salvialle, kun noin pieni annos toimi noin voimakkaasti? Vai kuulostaako tämä teistä edes voimakkaalta Salvia-kokemukselta?
Kuulosti miusta ihan tavalliselta salviatripiltä, varmasti valvottu yö ja ehkä kannabis ovat vahvistaneet vaikutuksia. Se miten erilaiset määrät vaikuttaa on aina henkilökohtaista. Omat kokemukset on aina tollasii äkkinäisiä ja rajuja, siksi en oikein itse välitä. Tykkään vähä lempeemmästä menosta.
m3t4velho wrote:Melkoinen kasvi kyllä. Raju rakastaja todellakin, ei voisi kenellekään suositella ainakaan ensimmäiseksi psykedeeliksi.
Toisaalta mun mielestä Salvian lyhyt kesto on hyvä aloittelijalle. Vaikkakin vaikutukset on vähän vitun liian rankkoja ensikertalaiselle kunnolla hahmotettavaksi. Tai no, mistä tykkää. En myöskään minä suosittelisi ekaksi hallusinogeeniksi. Huomautan, että Salvia Divinorum on dissosiatiivi, eikä psykedeeli.

SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine » Fri 17 May 2013, 18:14

Puoli grammaa salviaa pitäis olla aika tuju hitti. Jumankauta. :P

Vape
Lepakko

Post by Vape » Fri 21 Jun 2013, 08:35

Hei mitäs vittua nyt?? Poltin eilen niin helvetisti lehteä että oli tänään aamulla keuhkot hellänä
Vaikutukset? Lievää rentoutumista

Miksei toimi? Teenkö jotain väärin? :down:
Oon lukenut että moni mutustelee näitä lehtiä, voisko se olla parempi vaihtoehto?
Vai eikö vaan toimi ekoilla kerroilla?

jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa » Fri 21 Jun 2013, 09:24

Vape wrote:Hei mitäs vittua nyt?? Poltin eilen niin helvetisti lehteä että oli tänään aamulla keuhkot hellänä

Oon lukenut että moni mutustelee näitä lehtiä, voisko se olla parempi vaihtoehto?
Millä välineellä poltit? Oliko käytössä torchi vai joku perussytkä? Poltitko kaiken yhdellä hitillä? Kuinka kauan pidit savua keuhkoissa? Kåänteistoleranssiakaan ei sovi unohtaa. Ja lehtien mutustelu on yksi vaihtoehto, mutta vaikutukset ovat paljon miedompia ja pitkäkestoisempia.

Vape
Lepakko

Post by Vape » Fri 21 Jun 2013, 10:57

jumalatjalassa wrote:
Vape wrote:Hei mitäs vittua nyt?? Poltin eilen niin helvetisti lehteä että oli tänään aamulla keuhkot hellänä

Millä välineellä poltit? Oliko käytössä torchi vai joku perussytkä? Poltitko kaiken yhdellä hitillä? Kuinka kauan pidit savua keuhkoissa? Kåänteistoleranssiakaan ei sovi unohtaa. Ja lehtien mutustelu on yksi vaihtoehto, mutta vaikutukset ovat paljon miedompia ja pitkäkestoisempia.
Bongi
Torchi
Otin keuhkot niin täyteen kun pystyin, en pystynyt kaikkea kerralla imeen
10-15s

Ehkä tätä pari kertaa pitää yrittää uudestaan että toimii(??). Ensimmäinen kerta kummiskin oli. Ja onhan tota lehteä tossa vielä muutama gramma jäljellä
Ens kerralla tilaan kyllä uutetta suosiolla

kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva » Wed 26 Jun 2013, 17:11

Paljon kotikasvatettua salvian lehteä pitää bongista polttaa että pärähtää sillai sopivasti, ei mitään täysin todellisudesta vievää trippiä siis..?

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Fri 11 Oct 2013, 18:30

Vähä harmittaa et ei oo ikinä päässy 3 tasoa pidemmälle( eiks niit ollu just 6?). Tavotteena ois vähintää 4 mut mieluiten 5 taso / plateau, mikä lie.
Kokeillut useita kertoja 5x, 10x, 15x, aluks ei juuri olot kannabiksesta eronnut, mutta viimeaikoina vähän pidemmälle päässyt :up:
Iha coltilla sytytelty, mut liekkiä antaen koko prosessin ajan kumminki.
Erowidin annostuksilla ja ne reippaasti ylitettynäkin kokeiltu, ehkä se viel siit :)

Tähän astisista kokemuksista vois sanoo et tykkään tästä kasvista ja sen tuomasta olosta, liian lyhyt kesto vaan, ja en sit tiiä miten vahvemmilla esim.40x-60x sais aikaseks :roll:
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

boost
Lepakko

Post by boost » Fri 08 Nov 2013, 11:28

nuk123 wrote:Keksin juuri mikä kuvaa parhaiten salviasta tulevia oloja:
"Kaikki sulautuu yhteen ja asiat joilla ei ole merkitystä saavat merkityksen"
Totta. Tosta tulee mieleen se, kun salvia tripeillä en ole ikinä nähnyt varsinaisia hallusinaatioita, vaan tavallaan esim. esineet muuttuvat hallusinaatioiksi ja saavat jonkin aivan erilaisen tai aika random merkityksen.

Nyt olisi tarkoitus lähiaikoina kokeilla kokeilla dexmiä (joku 400mg) ja salviaa, jotain about 20x tai enintään 30x samaan aikaa.
Monilla kokemusta tollasesta combosta?

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Fri 08 Nov 2013, 11:49

boost, ei ole kyseisestä kombosta kokemusta mutta varoitan, että kannattaa olla vahti mukana. Olen nähnyt salvian vaikutuksen pidentyvän jopa 1,5 tuntiin komboilun yhteydessä. Se on aika pitkä aika, jos ei ole minkäänlaista todellisuudentajua.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Ydinbongi
Tuppisuu

Post by Ydinbongi » Tue 03 Dec 2013, 07:59

Eipä mikään ihmeellinen aine (salvia 30x) kun jätti jotenkin kylmäksi se trippi... todellisuus pyyhkiytyi pois ja egokuolema tulla tupsahti, muttei mitään varsinaista trippiä tullut, kuten DMT:ssä...

Kokemisen arvoinen oli kuitenkin.

boost
Lepakko

Post by boost » Wed 08 Jan 2014, 18:59

Onko sillä väliä, että kenen valmistamaa salviaa ostaa, eli onko noissa merkittäviä laatu eroja?
Mietin vaan, kun olen ite aina tilannut samalta valmistajalta...

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Sun 19 Jan 2014, 19:57

Ooh, Salli... :love: Tää on kyllä niin The Herb. Näyttää sulle asioita ihan sillä omalla Salli-tyylillään. Ja käänteistolernassi pakottaa käyttäjän tosiaankin tutustumaan portaittain, ettei voi kertaheitolla mennä ryminällä läpi. Näin ainakin omasta mielestäni.

Itse pääsin tätä kokeilemaan ensimmäisen kerran Amsterdamin Nieuw Slotenissa kanaalin varrella 17-vuotiaana, tais piipusta mennä viiden päivän aikana kaikki 5-20x väliltä. Näyt tulivat naamalle sellasella voimalla ja viekkaudella, että vasta parin kk päästä sain jotain kuvaa siitä mitä oikeasti tapahtui.

Kävin tripeillä läpi tunneskaaloja ärtymyksen(melkein vihan) ja rakkauden välillä. Todella raskaita fyysisiä tunteita, yhdessä kohtaa tuntui jo siltä, että sydämmeni tunkisi läpi rintakehästäni. :foil:
Maan kuori tuli hyökyaallon lailla mua vastaan, pitäen sellaista kuohuvaa ääntä, ottaa mut repäisevästi ja samalla lempeästi mukaansa, sitten herään siltä samalta puun juurelta, missä poltin salviaa.
Usein tuli sellanen olo, etten itse ohjannut kehoani, vaan joku teki sen mun puolesta. Höpisin omiani; "Salli tahtoo lisää"
Kasvit tuntuivat mystisiltä ja hehkuivat sellasta omaa valoaan.
15min hujahti ohi niin että se tuntui 15 sekunnilta.

Nää tuntemukset tekee näistä matkoista muistettavia ja kunnioitettavia.

Se on uni.

Se on osia unista.

Lapsuuden unista.

Yrittää herättää johonkin..

Matkojen jälkeen olo oli mietteliäs ja jotenkin puhtaampi. Jotain se sai liikkeelle mun psykkeessä, ehdottomasti vain hyvää.

Haluaisin tämän kasvamaan mun puutarhaan, ehkä joku kaunis päivä. :P Onks kellään tietoa, että onks kukaan tuonu pistokkaita Hollannista?

Respect oi Salli, tuli oikeen ikävä kun rupes muistelemaan.
Life = The Trip

boost
Lepakko

Post by boost » Tue 21 Jan 2014, 21:03

psychiCNoob wrote: Usein tuli sellanen olo, etten itse ohjannut kehoani, vaan joku teki sen mun puolesta.
Jeep, mullakin yleensä varsinkin kädet alkaa huitoa ilmaa jostain syystä, niinku niillä olis joku oma tahto ja yrittää koskettaa sitä jotain, minkä mä näen ja käsitän vain salvia tripillä..

Astronautti
Tuppisuu

Post by Astronautti » Mon 02 Jun 2014, 22:06

Tuon potentiaali tuli minulle täysin yllätyksenä kun kerran kokeilin. TYKKÄÄN! Harmi vaan kun tuota tulee niin harvoin vastaan :(
KOHTI ÄÄRETÖNTÄ JA SEN YLI!

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Mon 28 Jul 2014, 23:45

Huomasin tossa, että Salvia todellakin omaa todella lääkinnällisiä ominaisuuksia.

Pari päivää Salvian polttelun jälkeen olo on erittäin kirkas ja harmoninen. Kaikki olisi kuin tanssia vaan, tai no elämähän on, tanssia. Salvia vaan lisää siihen oman pienen vivahteensa. ;)

Jos mieltäsi vaivaa jokin, kutsu Salli apuun.

heh :love:
Life = The Trip

Travel
Psykonautti

Post by Travel » Fri 28 Nov 2014, 21:37

Otin ensimmäisen kerran tossa viikko sitten salviaa kunnon älyt. Tiesin et jotain esim. halluja voi tulla tjs. No ei siinä menin makaan kaverin sänkyyn, yhtäkkiä koko kämppä muuttu huovaksi ja huopaa alettiin ompeleen pala palasena toisiinsa, niistä piti rakentaa linna jossa on shakki ukot.
Vittu ku neula alko oleen mun kohalla oli pakko nostaa pää, ku luulin et tukehdun jos jään " ompeleiden " sissään. Laimes melko nopeesti, niiinku salvia tekeekin. Siin nakkasin viel pienet saliat kukan sekkaan älyt ja koisaan. Mahtava kokemus, vaikka aika jännä.

Nyt eilen poltin vähä lehtiä, tuli pienet visuaali värinät vaa ei muuta. Aattelin tossa illemmalla poltella pikku bongit lehtiä vielä. :P
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.

Team-aita
Karvakuono

Post by Team-aita » Sat 29 Nov 2014, 03:49

https://www.flickr.com/photos/tommyajoh ... 643423857/
Näkeekö kukaan tollasia silmiä salvioissa. Ite oon nähny monesti. Löyty sopivasti tollanen kuva joka sai aikaan pienen salvia flashbackin :D

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Mon 24 Aug 2015, 20:05

Herätellääs vanhaa keskustelua. Törmäsin kummajaiseen: salviaseerumiin. Onko kellään kokemusta?
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain