Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
wRRa
Moderator

Re: Salvia Divinorum

Post by wRRa » Mon 25 Oct 2010, 04:24

Mä yritin antaa salvialle uutta mahollisuutta lauantaina, eli poltin n. 0,08g savut jotta ei menis taas "kuutostasolle" eli amnesiaan (salvian tripin syvyydestä puhuttaessa käytetään joskus tasoja, joita on siis 6). Joo, muistin että olin polttanut salviaa jne. mutta ei kokemus millään lailla ollut miellyttävä. Taaskaan. Ei ole koskaan ollut. Muistin taas miksen ole vuoteen polttanut salviaa...

Sitten taas toiset kaverit tykkäsivät ihan älyttömästi tästä, nauroivat ja halusivat koko ajan polttaa lisää, heillä oli todella hauskaa... Miksei mul oo?

Pitäisi kai vaan jatkaa ja antaa vielä salvialle mahollisuus mutta lauantain jälkeen ei kyl taas tee hetkeen mieli... En tykkää siitä miten koko kroppa tuntuu ihan kiveltä kun poltan... Se jopa aiheuttaa eräänlaista kipua.

Salvia on kyl ehdottomasti shamaanitavaraa. Ite laskisin salvian, dmt:n ja tryptamiinit ainakin jollain tasol shamaanijutuiks, mä ite tunnen ko. aineissa ollessani selkeästi yhteyden jonkunlaiseen henkimaailmaan. Hassua.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Arsonist
Psykonautti

Post by Arsonist » Mon 25 Oct 2010, 04:35

Niin ja ekstraktia voi tosiaan laittaa kielen alle ja antaa sen olla paikoillaan siellä. Henk koht kokemusta ei ole mutta eräs "pro" sanoi että nappaa.
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.

Arsonist
Psykonautti

Post by Arsonist » Mon 25 Oct 2010, 04:39

wRRa wrote:Mä yritin antaa salvialle uutta mahollisuutta lauantaina, eli poltin n. 0,08g savut jotta ei menis taas "kuutostasolle" eli amnesiaan (salvian tripin syvyydestä puhuttaessa käytetään joskus tasoja, joita on siis 6). Joo, muistin että olin polttanut salviaa jne. mutta ei kokemus millään lailla ollut miellyttävä. Taaskaan. Ei ole koskaan ollut. Muistin taas miksen ole vuoteen polttanut salviaa...

Sitten taas toiset kaverit tykkäsivät ihan älyttömästi tästä, nauroivat ja halusivat koko ajan polttaa lisää, heillä oli todella hauskaa... Miksei mul oo?

Pitäisi kai vaan jatkaa ja antaa vielä salvialle mahollisuus mutta lauantain jälkeen ei kyl taas tee hetkeen mieli... En tykkää siitä miten koko kroppa tuntuu ihan kiveltä kun poltan... Se jopa aiheuttaa eräänlaista kipua.

Salvia on kyl ehdottomasti shamaanitavaraa. Ite laskisin salvian, dmt:n ja tryptamiinit ainakin jollain tasol shamaanijutuiks, mä ite tunnen ko. aineissa ollessani selkeästi yhteyden jonkunlaiseen henkimaailmaan. Hassua.
Ei tohon voi oikein sanoa muuta kuin että kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä ja patience.
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Mon 25 Oct 2010, 04:40

42001l wrote:Niin ja ekstraktia voi tosiaan laittaa kielen alle ja antaa sen olla paikoillaan siellä. Henk koht kokemusta ei ole mutta eräs "pro" sanoi että nappaa.
Tää oli itselläkin jossain vaiheessa suunnitelmissa. Onko mitään tietoa kuinka paljon ekstraktia ja minkä vahvuista tässä tapauksessa olisi hyvä käyttää? Vaikka nyt esim. 15x, kuinka paljon tarvitsisi että toimisi "pureskeltuna"/limakalvoilta imeytettynä?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Aesma
OD

Post by Aesma » Mon 25 Oct 2010, 13:24

wRRa wrote:
42001l wrote:Niin ja ekstraktia voi tosiaan laittaa kielen alle ja antaa sen olla paikoillaan siellä. Henk koht kokemusta ei ole mutta eräs "pro" sanoi että nappaa.
Tää oli itselläkin jossain vaiheessa suunnitelmissa. Onko mitään tietoa kuinka paljon ekstraktia ja minkä vahvuista tässä tapauksessa olisi hyvä käyttää? Vaikka nyt esim. 15x, kuinka paljon tarvitsisi että toimisi "pureskeltuna"/limakalvoilta imeytettynä?
15x oli mulla 0,3g yli tunnin suussa, pureskelin niin kauan kun pysty, pidin kielen alla niin kauan kun pysty ja sit ku sylkee alko olla tosi paljon nii purskuttelin vaa, vaikutukset oli aika meditatiivisia tolla annoksella, eli suosittelisin vaa isompaa annosta ja en tiiä et imeytyykö toi limakalvoihin ilma et niit avaa vähä jollai.
Ja ainii oli mul joskus ainoastaan kielenalla tota 15x extractii joku random määrä ja makasin sängys 3h(oli ne extractit kielenalla kokoajan), vastaavasti oli meditatiivisiä vaikutuksia, siinä mielessä henkisiä, mut ei noilla annoksilla saanut matkaa aikaan.

Onko joku koittanut salvia teetä jollain hirveellä annoksella?
Kiinnostais toi tee, mut jos se ei oo yhtään aktiiviinen nii ei viittis heittää ihan hukkaankaan sallyjä :)

Pistelyä kehossa, maailma pyörii akselissa, keskipisteenä sinä? Joka kerta kun akseli pyörii eteenpäin sattuu.
Mulla ilmenee tommosia vaikutuksia.
Sun pitää altistaa oikeissa olosuhteissa tosi pienillä annoksilla itseäsi sille kivulle,
makuuasento, kaikki lihakset rentona, yksin tai korkeintaan jonkun kanssa joka voi olla hiljaa.
Sit lähet hitaasti nostaa sitä annosta, ja ei varmaa 15x sovellu parhaiten tähän altistamiseen/harjoitteluun, mut onnistuu se silläkin.
Sit yks juttu, Salvian henki on erittäin dominoiva ja se pitää vaan jotenkin hyväksyy ja mennä vaan sen hengen tahtojen mukaan koska se ei tykkää yhtään siitä jos asettuu vähänkin sen tahtoa vastaan :)
Aluks Sally antaa piiskaa, mut sit kun sitä kunnioittaa tarpeeks ja hyväksyy sen sellaisena kuin se tulee niin se tanssittaa sua......
Jepjep, salvia&dmt, molemmilla on omanlainen henkimaailma, salvialla on metsämäinen, dmt:llä taas se avaruus.
Salviaa polttaessa voi ihan konkreettisesti nähdä ne henget, usein ei minkään valmiiksi tutunkaltaisen entiteetin olomuodossa,
vaan ne oikeesti on energiaa tai muuta vastaavaa.
Mä itse koen DMT:n voiman valoisana kun taas Salvian henki on aika paha, ei välttämättä pimeänpuoleinen, mut jotenkin vaan paha..
Koen myös salvian ja kannabiksen hengellä olevan jonkunlainen yhteys.

Arsonist
Psykonautti

Post by Arsonist » Mon 25 Oct 2010, 15:19

Omien kokemuksieni mukaan noiden ekstraktien vaikutukset on aika arpomista ennen kuin löytää sen oman vahvuuden ja dosetuksen.
Tarkoitan tällä sitä, että toiset tuntuu saavan 7x:sästä toisen 60x vastaavia trippejä, tosi yksilökohtasta ja selviää oikeastaan vain kokeilemalla mikä on juuri Sinulle se oikea vahvuus ja annostelu.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Mon 25 Oct 2010, 20:16

No jos nyt sanotaan että minulle hyvä dose on 0,05-0,1g 15x.. kuinka moninkertaista annosta suositellaan pureskeltuna poltteluun nähden?

Arsonist
Psykonautti

Post by Arsonist » Mon 25 Oct 2010, 22:30

Itselläni ei valitettavasti ole kokemusta sublinguaalisesta dosetuksesta mutta kokeile aluksi vaikka 2x poltettava annos? Ja anna sille aikaa. Nostat annosta tarpeen mukaan. Hiljaa hyvä tulee jne :)
e:Ja muista toki jakaa kokemuksesi!

Aesma
OD

Post by Aesma » Tue 26 Oct 2010, 00:45

wRRa wrote:No jos nyt sanotaan että minulle hyvä dose on 0,05-0,1g 15x.. kuinka moninkertaista annosta suositellaan pureskeltuna poltteluun nähden?
Sublingual/Buccal Salvia divinorum Dosages (plain leaf)
Light 10 g fresh / 2 g dried
Common 30 g fresh / 6 g dried
Strong 50 g fresh / 10 g dried

Onset : 10-20 minutes
Duration : 30-90 minutes
Normal After Effects : 30-120 minutes
Smoked Salvia divinorum Dosages (Avg Potency Leaf)
Light .25 g
Common .5 g
Strong .75 g

Onset : 30-180 seconds
Duration : 5-30 minutes
Normal After Effects : 30-60 minutes
Jos toi pätee extracteihin myös niin 12x annos,
eli alota vaa sil 0,5g annoksel minkä saatoinkin mainita jo ettei mee sallyt hukkaan(tosin koskaan ei voi olla liian varovainenkaan ja tuskin ne hukkaankaan menisivät)

metman
Psykonautti

Post by metman » Wed 27 Oct 2010, 12:53

Tänään pureksitaan salvian lehtiä,ehkä poltetaan jos uskaltaa.JEBAJEE(Ekakerta kun ees nään salviaa)
I love you Mary Jane

Arsonist
Psykonautti

Post by Arsonist » Wed 27 Oct 2010, 17:34

Aesma wrote:eli alota vaa sil 0,5g annoksel minkä saatoinkin mainita jo ettei mee sallyt hukkaan(tosin koskaan ei voi olla liian varovainenkaan ja tuskin ne hukkaankaan menisivät)
Jotenkin imo salvia ei mene koskaan hukkaan. Itse laitan 7x:ää toisinaan tupakkasätkän sekaan. Ei se pärise, ei (paitsi 15x, pää pysyi aika raiteillaan mutta kävely tuntui tallinnan risteilyltä :D) mutta jotenkin koen, että se on aina hyvä juttu tulevaisuutta ajatellen, olla Lady D:n kanssa tekemisissä edes jotenkin. Vähän niin kuin tekstiviesti joka ei tarvitse vastausta. Se pikkudose joka ei koppaa "varastoituu" kokemuksena edellisten jatkeeksi tai jotain? En ainakaan tässä viestissä tiedä tai väitä mitään, näin vain koen.
wRRa, tuossa mikrodosetuksessa voisi ehkä olla vastaus miten ottaa Sallyyn kontaktia vähän hienovaraisemmin?

Aesma
OD

Post by Aesma » Wed 27 Oct 2010, 23:29

42001l wrote:
Aesma wrote:eli alota vaa sil 0,5g annoksel minkä saatoinkin mainita jo ettei mee sallyt hukkaan(tosin koskaan ei voi olla liian varovainenkaan ja tuskin ne hukkaankaan menisivät)
Jotenkin imo salvia ei mene koskaan hukkaan. Itse laitan 7x:ää toisinaan tupakkasätkän sekaan. Ei se pärise, ei (paitsi 15x, pää pysyi aika raiteillaan mutta kävely tuntui tallinnan risteilyltä :D) mutta jotenkin koen, että se on aina hyvä juttu tulevaisuutta ajatellen, olla Lady D:n kanssa tekemisissä edes jotenkin. Vähän niin kuin tekstiviesti joka ei tarvitse vastausta. Se pikkudose joka ei koppaa "varastoituu" kokemuksena edellisten jatkeeksi tai jotain? En ainakaan tässä viestissä tiedä tai väitä mitään, näin vain koen.
Itse koen täsmälleen samoin, ja tein itseasiassa jopa vastaavan tempun kesällä.
Ja kyllähän se tuntukin jotenkin sieltä, vähän vastaavasti kuin jokin kannabis tuote huimaten enemmän.

DaCapo
Psykonautti

Post by DaCapo » Sat 20 Nov 2010, 01:31

oon polttanut vaan lehteä ja omasta mielestäni lehti ei yskitä juurikaan, mitä kokemuksia muilla salvian lehden polttajille on?
tutki ja sitten vasta tuomitse jos moraalisi kestää enään

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sat 20 Nov 2010, 02:22

Arsonist wrote:wRRa, tuossa mikrodosetuksessa voisi ehkä olla vastaus miten ottaa Sallyyn kontaktia vähän hienovaraisemmin?
Jeps, tuli tässä lehteä polteltua vähän aikaa sitten. Oli paljon miellyttävämpi kokemus! Ihan jees jopa. Stimukuosin päälle tosin.

DaCapo, mun mielestä sally ei niinkään yskitä vaan maistuu vaan ihan hirveelle :D

DaCapo
Psykonautti

Post by DaCapo » Sat 20 Nov 2010, 10:07

oon polttanut tosi vähän niitä lehtiä mitä pistoissa tuli mukana ja mausta en voi paljoa sanoa mutta ehkä hieman sellainen rautaisen kitkerä, mutt katotaas tässä parin viikon päästä kun pääsee luultavasti teesimään jos kehtaa muutaman lehden taittaa :)

DaCapo
Psykonautti

Post by DaCapo » Tue 23 Nov 2010, 13:58

DaCapo wrote:oon polttanut tosi vähän niitä lehtiä mitä pistoissa tuli mukana ja mausta en voi paljoa sanoa mutta ehkä hieman sellainen rautaisen kitkerä, mutt katotaas tässä parin viikon päästä kun pääsee luultavasti teesimään jos kehtaa muutaman lehden taittaa :)
Nonin nyt on taitettu muutamia lehtiä kuviteltua aikaisemmin ja ovat kuivumassa, jokos sitä iltasella pääsis testaamaan, sen näkee sitten... mut piti tulla hehkuttamaan tänne.

Hyvä piettää hieman päiväkirjaa omasta elämästään täällä netissä.

Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 » Tue 23 Nov 2010, 19:34

Nyt on sellanen tilanne että olisin saamassa 40x salviaa 1g kaverilta, mutta ongelma on siinä että ei ole kokemuksia muista kun cannabiksesta ja DXM:ästä.. Elikkä uskaltaako tuota koittaa ku on noin tykkii extractia ?? :heh:

Tanz

Post by Tanz » Wed 24 Nov 2010, 00:07

Toki uskaltaa. Ei kannata pelätä, vaan kunnioittaa. :) Annostelet vain oikein niin luulis että kaikki menee hyvin. Itsekkin ensimmäisellä salviatripillä ensin riemuitsin sen hienoudesta ja sitten säikähdin mitä vittua oli tapahtumassa. Joten ei kannata pelätä, eikä odottaa mitään niin saa varmasti paljon. Ihmiset muutenkin hirveästi pelkää deelien kokeilua ja isoja matkoja, joka on mielestäni aiheetonta. Ottaa vastaan kaiken mitä ne on antaakseen. :)

Hanki hyvä sitteri, niin on joku henkinen (ja fyysinen) tuki ja turva olemassa.

;)

Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 » Wed 24 Nov 2010, 09:23

Kiitos vinkeistä ;) Kaveri lupautu tulee viikonloppuna kattelee et mitä tapahtuu :heh:

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Wed 24 Nov 2010, 09:32

Chronic123 wrote:Nyt on sellanen tilanne että olisin saamassa 40x salviaa 1g kaverilta, mutta ongelma on siinä että ei ole kokemuksia muista kun cannabiksesta ja DXM:ästä.. Elikkä uskaltaako tuota koittaa ku on noin tykkii extractia ?? :heh:
Erään tutun salviakauppiaan mukaan trippi ei enää 20x:stä ylöspäin mentäessä syvene lainkaan, ainoa ero on, että pienemmät annokset toimii.... mutta yli 20x on kuulemma suurempi hukkaprosentti.

Mut alottele varovasti pienil doseil :) Ja kyl salvia voi säikäyttää vaikka miedompiaki kertoimia polttelisit, mutta kannattaa ottaa uudet kokemukset avartavina vastaan. Loppujen lopuksihan kyseessä on kuitenkin VAIN psykoaktiivinen kasvi ja aivokemia. Ei mitään sen ihmeempää (vaikka onhan se :D!)

Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 » Wed 24 Nov 2010, 16:24

OK. en muista mistä luin minun mielestäni tältä forumilta joku sanoi että oli tarjonnut kaverille ja varotellut kovast että ettet voi kontroloida itseäs niii kaveri oli sillee et kyl mä osaan jne.. sitte oli hyökänny sen kimppuu oli ottanu hiti :heh: Mutta kiitos kaikille vinkeistä!!

horna
Kameleontti

Post by horna » Wed 24 Nov 2010, 17:09

wRRa wrote:
Chronic123 wrote:Nyt on sellanen tilanne että olisin saamassa 40x salviaa 1g kaverilta, mutta ongelma on siinä että ei ole kokemuksia muista kun cannabiksesta ja DXM:ästä.. Elikkä uskaltaako tuota koittaa ku on noin tykkii extractia ?? :heh:
Erään tutun salviakauppiaan mukaan trippi ei enää 20x:stä ylöspäin mentäessä syvene lainkaan, ainoa ero on, että pienemmät annokset toimii.... mutta yli 20x on kuulemma suurempi hukkaprosentti.

Mut alottele varovasti pienil doseil :) Ja kyl salvia voi säikäyttää vaikka miedompiaki kertoimia polttelisit, mutta kannattaa ottaa uudet kokemukset avartavina vastaan. Loppujen lopuksihan kyseessä on kuitenkin VAIN psykoaktiivinen kasvi ja aivokemia. Ei mitään sen ihmeempää (vaikka onhan se :D!)
Kyllä 20x taitaa noista olla paras. Toimii hyvin, mutta sen kanssa ei tarvitse olla ihan niin varuillaan, kuin jonkun 80x kanssa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

DaCapo
Psykonautti

Post by DaCapo » Thu 25 Nov 2010, 17:38

DaCapo wrote:
DaCapo wrote:oon polttanut tosi vähän niitä lehtiä mitä pistoissa tuli mukana ja mausta en voi paljoa sanoa mutta ehkä hieman sellainen rautaisen kitkerä, mutt katotaas tässä parin viikon päästä kun pääsee luultavasti teesimään jos kehtaa muutaman lehden taittaa :)
Nonin nyt on taitettu muutamia lehtiä kuviteltua aikaisemmin ja ovat kuivumassa, jokos sitä iltasella pääsis testaamaan, sen näkee sitten... mut piti tulla hehkuttamaan tänne.

Hyvä piettää hieman päiväkirjaa omasta elämästään täällä netissä.

EN päässyt fraktaaleja näkemään mutta erittäin syviin mietiskyleihin pääsin. Kadotin itseni muutamia kertoja mutta palasin taas maan pinnalle kun jakauduin 2-4 eri henkilöksi.

Onko muut kokenut mielensä jakautumista moneksi?

Tanz

Post by Tanz » Thu 25 Nov 2010, 18:28

En kokenut mielen jakautumista sinänsä, vaan näkökenttäni jakautui 4 ruutuun. Kai sekin jonkinmoista jakautumista on. Juma että ois mukava pääsät höpistelemään Sallya taasen.. :)

deckard
Psykonautti

Post by deckard » Mon 29 Nov 2010, 21:30

Toi Arsonistin viesti edellisellä sivulla on kyllä ihan täyttä asiaa. Mut mä en kyllä ymmärrä miten jotku porukat onnistuu vahingoittaa itteään jossain sallytripeillä, mulla ei tulis mieleenkään nousta siitä tuolilta/sängyltä, varsinkin kun miettii että siellä missä olenkaan niin sitä tuolia/sänkyä ei ole olemassakaan. Eli omalta kannaltani en o noissa touhuissa ikinä mitään sitteriä tarvinnu, mut kai se on vaan niin et eri ihmisillä toimii eri tavalla nää substanssit. Ja onhan tietenki sitteri aina parempi ku ei sitteriä, jos vaan mahollisuus.

Yks juttu minkä oon huomannu kans että ite en pääse tolla mihinkään avaruuksiin tai nebuloihin oikeestaan ikinä, vaikka jotku niin vannoo. Mulla on matkakohteina aina vaan jotain suht normaalia, esim. yli puolet tripestäni on aina jossain 60-luvun amerikkalaislähiöissä, ei hajuakaan miksi.. Myös kiinan muurilla on tullu käytyä, sun muissa randomeissa paikoissa. Mutta silti ihan helvetin mielenkiintoista, en siis valita yhtään.. :heh: mutta tykkäisin kyllä oikeen joskus seikkailla siellä galaksien keskelläkin, noh tarttee koittaa varmaan jotain muita aineita, esim just dmt jos sitä vaan sattuis tulee joskus kohdalle.

Ja tää on varmaan mainittu täällä mutta jos usein tykkää vedellä sallyjä, niin tulee aika paljon halvemmaksi tilata kunnon laatikollinen pelkkää lehteä ja valmistaa siitä ite omat extractit, ihan minkä vahvuuden haluaa. Siis jos vaan aikaa ja kiinnostusta riittää, se ei meinaan oo mikään pikkuprosessi. Mitä tossa laskeskelin nopeasti niin säästää siinä vähintään aina 40e, ja enemmänkin mitä suurempi satsi.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Mon 29 Nov 2010, 22:16

deckard, oonkohan tässä topicissa kertonut kaveristani, joka älytti salviaa, luuli savua haamuiksi ja lähti etsimään veistä voidakseen puhkoa itsensä, jotta haamut tulisivat ulos? Kyseisellä kaverilla oli sitteri, joten mitään ei päässyt käymään.. ja tää ei oo mikään "kaverin kaverin kaverin kaveri kerto et.."-juttu vaan tunnen ihmisen jolla näin kävi ja myös tyypin joka häntä sittasi. Mäki oon kerran sally-tripin "jälkeen" yrittänyt paeta asunnosta, tai siis trippi oli tavallaan vielä päällä mut se kun olin toises ulottuvuudes tapahtu istualteen, mut takas tullessa käynnisty pakoreaktio ja yritin vaa paeta... No, mul oli sitteri, en mennyt rappukäytävään riehumaan.

Nykyään kun poltan niin kellahdan mieluusti makuulleni heti hittien jälkeen. Siitä ei varmana pääse hetkeen ylös! Istuma-asento on vähän katala, koska siitä saattaa onnistuakin ponnistamaan pystyyn ja sit sitä ei tosiaan tiedä mitä rikkoo jne.

Ja kun erityisesti hallusinogeeneissä vaikutukset riippuu kamalasti siitä, minkälainen tyyppi on kyseessä. Esimerkiks mä en osaa nähdä salviaa psykoottisena tavarana, koska mut se vie ihan uusiin ulottuvuuksiin eikä oo mitään "ajattelujuttuja", vaan tilantaju vääristyy. Mut sit taas kaveri sanoi, että salvioissa kuulee aina päässään ääniä, jotka käskevät tehdä asioita... eli hänen mielestään salviaa psykoottisempaa ainetta ei ookaan.

Mä päädyn yleensä jonneki luontomaisemapaikkaan, esim. merenrannalle, niitylle, solaan jne. Mun tripeissä on hirmu usein vettä. Yks trippi oli aika jännä kun olin sairaalan käytävällä oleva sininen ämpäri josta mopattiin vettä.

Muutamia muitakin tiedän, jotka aina päätyy jonnekin vanhanaikaseen kaupunkiin/rakennusten äärelle, vaikka esim. villiin länteen saluunan eteen seisomaan tms :D Jännää tavaraa tämä kyl on.

Yks hauskimmista kokeiluista oli soittaa kaverille rölliä tämän salviatripillä (antoi itse siihen luvan ennen trippiä). Päätyi sit röllimetsään soittelemaan kitaraa ja laulamaan röllin kanssa :D (soitti ilmakitaraa koko tripin ajan)

Ainiin, varottaisin sitten että kannabiksen kanssa combotettuna voi olla vähän yllättäviä vaikutuksia, esim. frendillä kesti melkein 2h poltettu salviatrippi hatsien päälle. Varautukaa siis että kannabiksen kanssa VOI pitkittyä (aina ei toki pitkity) ja vaikutukset saattaa muutenkin olla hiukka erilaiset. Me vähän huolestuttiin kun kaveri edelleen oli röllimetsässä 1,5h jälkeen polttamisesta ja vaikutusten pitäs olla se ~15min :D

Myös itse huomasin kannabiksen pidentävän huomattavasti vaikutusta. Kerran oon pajareissa polttanut ja tuntui että trippi ois ollu ainaki 45min tms. poltin tosin lehteä eli ei ollut ihan niin diippiä muuten :)

deckard
Psykonautti

Post by deckard » Mon 29 Nov 2010, 23:01

Joo no toi kuulostaa kyl aika pelottavalta. Ehkä niillä ensimmäisillä kerroilla tosiaan kannattaa olla se sitteri kun ei tiedä yhtään miten se tulee vaikuttamaan. Mut sitten kun kokemusta kertyy ja tietää miten ne hommat menee ni väittäisin että aika pieni riski siinä on että jotain sattuu. Tai no ei voi tietää , voi olla että mullaki on seuraavaks joku puukko jalassa pystyssä ku luulen että kuuluis olla vaan yks jalka..
wRRa wrote:Yks hauskimmista kokeiluista oli soittaa kaverille rölliä tämän salviatripillä (antoi itse siihen luvan ennen trippiä). Päätyi sit röllimetsään soittelemaan kitaraa ja laulamaan röllin kanssa :D (soitti ilmakitaraa koko tripin ajan)
Onko toi muuten oikeesti mahollista että jotku pystyy sitä trippiä säätelemään tollein muuttamalla esim. musiikkia tai tiettyä asiaa jota tuijotat? Oon meinaan aika monta kertaa kokeillu päästä johonkin tiettyyn paikkaan just laittamalla jonkun äänimaailman ja tuijottamalla koneen ruudulta jotain kuvaa, mut ei siinä oo ikinä mitään logiikkaa mihin pääsee, vaikka ois millanen settingi... et sallyllä on vähänniinku oma tahto.

DaCapo
Psykonautti

Post by DaCapo » Thu 02 Dec 2010, 17:49

http://img716.imageshack.us/img716/7738/dsc069090.jpg

ajattelin nauttia tänään 30g märkää lehteä joka on erowidin mukaan common dose... eli kohta ajattelin alkaa jauhamaan tuota ja vois pestä ne hampaat että ei maistu niin pahalta? mut joo päivittelen sitten tänne jos pääsin matkalle.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Fri 03 Dec 2010, 10:30

deckard wrote:Onko toi muuten oikeesti mahollista että jotku pystyy sitä trippiä säätelemään tollein muuttamalla esim. musiikkia tai tiettyä asiaa jota tuijotat? Oon meinaan aika monta kertaa kokeillu päästä johonkin tiettyyn paikkaan just laittamalla jonkun äänimaailman ja tuijottamalla koneen ruudulta jotain kuvaa, mut ei siinä oo ikinä mitään logiikkaa mihin pääsee, vaikka ois millanen settingi... et sallyllä on vähänniinku oma tahto.
Riippuu varmasti paljon ihmisestä, salvian vaikutuksella on hirveästi eroja. Itse kuuntelin ensimmäisellä tripilläni ambienttia, jossa oli aaltojen ääniä. Päädyin merenrannalle, eli minulla tuo äänimaailma selkeästi vaikutti.

Oletko kokeillut äänillä, jotka ovat sulle todella tuttuja? Esimerkiksi röllissä on vahvat assosiaatiot, sillä mun ja kaverini ikäiset on katsoneet rölliä niin pieninä. Samaten meren aaltojen äänet on sellaisia, joiden assosiaatio on aika syvällä päässä.

Musiikki/äänimaailma voi vaikuttaa myös eri tavalla kuin mitä haluaisi. Esimerkiksi mä en ollut tiennyt tosta koko ambientista, et kaveri oli laittanut sellast soimaan. En siis tietoisesti yrittänyt päätyä merenrannalle.

Toinen mielenkiintoinen ilmiö on, että jokaisella tripilläni on ekan trippini jälkeen ollut vettä. Ihan jokaisella. Sit taas oon kuullut, että jotkut esimerkiks päätyvät aina johonkin vanhaan kaupunkiin jne. mä en osaisi edes kuvitella tällaista salviatrippiä.

DaCapo, mites kävi?

metman
Psykonautti

Post by metman » Fri 03 Dec 2010, 15:36

Joka kerta kun poltan salviaa niin unohdan polttaneeni sitä ja ihmettelen että mitä mulle tapahtuu,sekosinko mä.Näkökenttä on sellanen ihme väri sekamelska eikä tiedä missä on lattia ja missä katto.Viimeks kun poltin niin menin taas paniikkiin ja päätin etten enää polta.Ainakaan hetkeen.
Last edited by metman on Sat 04 Dec 2010, 01:00, edited 1 time in total.
I love you Mary Jane