Delirianttien mielenkiintoisuus

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dexma
Moderator

Re: Delirianttien mielenkiintoisuus

Post by Dexma » Mon 13 Oct 2008, 02:57

Thoxium wrote: Deliriumiinhan juuri kuulu se ettet suurimman osan ajaksi tiedä etes olevasi deliriumissa ja hallunisoivan, lisäksi muisti unohtaa jatkuvasti mitä olet tehnyt tai teet, et edes tiedosta oikeastaan mitään, et tiedä että olet sillä hetkellä olemassa, hävität yhteyden kokonaan tietoisuuteesi, lisäksi deliriumin loppuessa muistat vain vähän siitä tilasta.
Se on vähän niinkuin 10 sormesta sulla on jäljellä vain yksi mutta kumminkin on...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Dagga
Apteekki

Post by Dagga » Tue 14 Oct 2008, 22:46

Kyllä mä muistan suuren osan mun Daturakokemuksista. Useimmiten tiesin myös hallusinoivani, tai en mä nyt varma voi olla, esim. kuulin vasta pari kk myöhemmin ettei ne yhdet ihmiset olleetkaan siellä. :lol: Mut kyl ne kaikki ihan ufojutut tajus halluiks, mut oli ne silti kuumottavia.

No, mut se oli vaan mun kokemus, jollain muulla saattaa mennä taas täysin toisin, niin kuin kanssasekopäistä havaitsin.

Niin ja Dexma, katokin ettet tapa itseäsi! :twisted:
Image

Thoxium

Post by Thoxium » Sat 26 Sep 2009, 17:20

Benzydamine is well tolerated. Occasionally oral tissue numbness or stinging sensations may occur. Benzydamine may be abused recreationally.[4] In oral dosages of 500 mg to 3000 mg it is a deliriant and CNS stimulant, popular in Poland and Brazil. In Brazil it is very popular and widely used for recreational purposes, particularly among teenagers and as a club drug.[5] A person in a benzydamine trip may experience(because of large dopamine release) a feeling of well-being, euphoria and, in higher doses, hallucinations, paranoia, dry mouth and convulsions. The trip can last up to 8 hours, after that the user becomes tired and quiet, but sleeping is almost impossible. Unlike other NSAIDs, it does not inhibit cyclooxygenase or lipooxygenase, and is not ulcerogenic.[4]
Tässä olisi poikkeuksellinen hyvältä kuulostava deleriantti, kuvittelisin dopamiinin lisäävän tripin mielekkyyttä, eikä olis perus paranoidinen hämähäkkejä kullista -trippi. Taitaa vaan olla melko hankalasti saatavilla.

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 27 Sep 2009, 20:49

kuvittelisin dopamiinin lisäävän tripin mielekkyyttä,
Miksi ihmeessä?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Thoxium

Post by Thoxium » Fri 20 Nov 2009, 20:17

dredi wrote:
kuvittelisin dopamiinin lisäävän tripin mielekkyyttä,
Miksi ihmeessä?
Olikos tää nyt sarkasmia? Tietenkin liiallinen dopamiini aiheuttaa psykoosia, tai ainakin on osasyy siihen, mutta äkillisen dopamiinitason kohoaminen tuottaa euforiaa.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 24 Nov 2009, 03:12

Thoxium wrote:Tietenkin liiallinen dopamiini aiheuttaa psykoosia, tai ainakin on osasyy siihen, mutta äkillisen dopamiinitason kohoaminen tuottaa euforiaa.
Sit mun täytyy myöntää että nautin psykoosista..
mut emmä usko että dopamiini itsessään tuottaisi pahemmin euforiaa..?

Deliriatiiviset psykoaktiivit on siitä mielenkiintosia, et sillon voi vapautua jostain.. . en kyl löydä sanaa sille.
Keep it unreal.

Thoxium

Post by Thoxium » Tue 24 Nov 2009, 03:26

hiippari wrote:
Thoxium wrote:Tietenkin liiallinen dopamiini aiheuttaa psykoosia, tai ainakin on osasyy siihen, mutta äkillisen dopamiinitason kohoaminen tuottaa euforiaa.
Sit mun täytyy myöntää että nautin psykoosista..
mut emmä usko että dopamiini itsessään tuottaisi pahemmin euforiaa..?

Deliriatiiviset psykoaktiivit on siitä mielenkiintosia, et sillon voi vapautua jostain.. . en kyl löydä sanaa sille.
Itse kuvailisin, että silloin vapautuu todellisuudelta. Se delirium on todellisuutta, ainakin sinä hetkellä on. Sinänsä tuo on kivaa, mutta näyttä useinmiten aiheuttavan vähän liian painajaismaista menoa nuo deliriantit.

Tuohon dopamiiniin en osaa sanoa, kun en tiedä täysin tarkasti ja tieteellisesti miten tuo toimii ja tuottaa mitäkin olotilaa. Mutta se ainakin on osa ihmisten pitkäjänteistä toimintaa, saa mielihyvää kun saa saavutettua jotain. Onkos tää elämä vaan dopamiinipitoista? Ei mielestäni, kunhan ei tartu kaikkiin saavutuksiin ja suorittamisiin, oleminen on itsessään palkitsevaa ja hyvää oloa, puhtaimpana muotona.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 24 Nov 2009, 13:59

hiippari wrote:
Se on se raaka primitiviinen minä joka löytää tiensä ulos tälläisissä kokemuksissa... When the devil sends the beast...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

sakustar
Karvakuono

Post by sakustar » Fri 11 Dec 2009, 14:09

Mitenhän deliriantit toimis mulla kun dissoistakin tulee jo ihan realistisii hallusinaatioita :) Pitäis koittaa varmaa! Kuka uskaltaa tulla mukaa?
"Jännää tää pevekki, sanoi kettu pihlajanmarjoista."

"ILOISESSA ALAMÄESSÄ OLET ELÄMÄSSÄ - OTA LISÄÄ VAUHTIA OLET NOPEAMMIN POHJALLA"

peltsi
OD

Post by peltsi » Sat 12 Dec 2009, 21:53

eiks tsolpideemi/tsopikloni ooo jonkinsortin deliriantteja? Ainaki itse saanu niist kunnon deliriumkaltaisia tiloja ainaki komboiltuna. Syklitsiini oli kyllä sairas deliriantti..sama ku ois psykoosin ottanu lääkemuodossa :lol:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 13 Dec 2009, 01:51

peltsi wrote:eiks tsolpideemi/tsopikloni ooo jonkinsortin deliriantteja? Ainaki itse saanu niist kunnon deliriumkaltaisia tiloja ainaki komboiltuna. Syklitsiini oli kyllä sairas deliriantti..sama ku ois psykoosin ottanu lääkemuodossa :lol:
Kuulemma tsolpideemi erään henkilön mielestä muistutti paljon daturaa, ilman ikäviä sivuvaikutuksia, ja tietysti sitä daturan henkeä.

En ehkä sanoisi että psykoosi lääkemuodossa.. en tiedä. Koen että psykoosi on jotain ihan muuta kuin deliriatiivinen tila.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 13 Dec 2009, 13:33

tRip wrote:
Kuulemma tsolpideemi erään henkilön mielestä muistutti paljon daturaa, ilman ikäviä sivuvaikutuksia, ja tietysti sitä daturan henkeä.
pyh ja pah. Datura on ainut oikea delirantti mitä mun mielestä maailmassa on. Kombottelemalla erilaisia aineita voidaan saavuttaa sellaisia tiloja joissa puhutaan deliriumista, mutta Datura on ainut joka oikeasti vetää sille pimeimmälle puolelle, ja erittäin nautittavalla tavalla.
tRip wrote:

zero
Kameleontti

Post by zero » Wed 30 Dec 2009, 06:27

en lukenu enkä jaksa.

mut.

datura ei oo kivaa.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Pinkkivi
Karvakuono

Post by Pinkkivi » Sun 24 Oct 2010, 02:24

Pitäis jaksaa pistää kasvaan sitä Daturaa. Ollut pari vuotta aikeissa mut aina unohtuu ( ja oon erittäin punapeukalo ). Pelonsekaisesti kyllä kiinnostaa.

DXM on kivaa, jos sitä ei vedä liian usein, ja itte tykkään juoda sen tuskallisen hitaasti. Jossain vaiheessa opin juomaan sen todella nopeasti ja en oikein tykänny. Se nousu on mukavaa. Päihteilin sen kanssa ekan kerran moneen vuoteen pari viikkoa sitten. Ostin vain ison ressu pullon, en jaksanut erotella ( ennen kyllä sitäkin harjoitin ) ja join puolet. Mukavan letkee olo vaikka vessassa tulikin käytyä aika ahkerasti.

Zolpidiemiin en koske enää pitkällä tikullakaan. En ainakaan ilman lapsenlikkaa. Sillä vetää ihan liian helposti ittensä ihan liian sekaisin, ja isoin ongelma mulla yleensä sen kanssa oli että en oikeasti tripatessa tajunnut yhtään kuinka sekaisin on. Tyyliin saa hienon idean rakentaa hiuksiin koristeen soppakauhasta ja lävistää nenä hengarilla ja sitten tuumata et 'eeeihän tää tsolpideemi tunnu missään, otetaas lisää'.

Emt. Se hyvin vähä kokemus mikä multa löytyy deeleistä on vähän niin kuin tossa on sanottukin, et ne ei 'vie mukanaan' vaan sun pitää ohjaila henkistä paattias itte. Delirantit vie mennessään. Toistaiseksi koetuista tosin DXM tuntuu aika turvalliselta ( henkiseltä kannalta, aivovauriot tms. on sitten asia erikseen ) koska se on ekanankin tuttu ja tokanakin, jos ei vedä nopeasti paljon, siinä pystyy kyllä vähän tönäämään siihen suuntaan mihin haluaa. Kontrolli pysyy melko hyvin ellei ihan ääliöksi halua itteensä juoda - sekin kyllä onnistuu jos haluaa, kokeiltu on enkä ite niin tykänny.
Plus dexmistä ainakin mulle tulee mukavan rento ja lämmin olo, ilman ahdistusta, mikä on melkoinen saavutus.

peltsi
OD

Post by peltsi » Mon 25 Oct 2010, 23:33

Pinkkivi wrote: Zolpidiemiin en koske enää pitkällä tikullakaan.
Mulla ei jostain syystä enää toimi tsolpideemi vaikka kiskois liuskatolkulla. Taukookin ollu vitusti mut ei vaan tunnu toleranssi laskevan :confused:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

metman
Psykonautti

Post by metman » Tue 26 Oct 2010, 11:03

peltsi wrote:Mulla ei jostain syystä enää toimi tsolpideemi vaikka kiskois liuskatolkulla. Taukookin ollu vitusti mut ei vaan tunnu toleranssi laskevan :confused:
Tuntuu olevan melkein väistämätöntä toi että tsolpideemi lakkaa toimimasta vaikka söis kuinka paljon.Joskus voi säkällä pitkän tauon jälkeen toimia.Tai toimiihan se jotenkin mutta sitä tsolpideemi pöhnää ei tuu.
I love you Mary Jane

Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari » Tue 26 Oct 2010, 22:38

Oon samaa topicin alottajan kans. Vaikkei deeleistä varmaan hauskaa trippiä saa, nii ne kiinnostaa silti enemmän kuin muut "tilat" (miksi niitä ny haluaa kutsua). En hae mitään hauskaa trippiä, vaan jotai mielenkiintosta ja jotain mitä en tästä todellisuudesta saa. En tiiä menikö toi pieni kuvaus oikein deeleille, mut sellasen kuvan oon saanu :)
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante

Piperazin
Tuppisuu

Post by Piperazin » Sun 15 May 2011, 01:43

Nojoo... lähimuisti häviää aivan täysin, kahden sekunnin takaiset ajatuksensa muistaa epämääräisten kuvioiden ja tuntemusten muodossa, ja näkökenttään livahtaa vähän kaikkea sinne kuulumatonta. :) Mukava sinänsä päästä seuraamaan aitiopaikalta, mitä kieroutuneet aivot puskevat näkökenttään kun asetyylikoliini raivataan tieltä pois. Itselläni avaamaton aski L&M punaista, Dumle-suklaat ja puolimetrinen kannabissavuke.. :shock:

Seinien valuminen, vaeltelevat kuviot ja liikkuvat pinnat lienevät perusmatskua, samoin kuin painavuuden tunteen muutokset, jotka käyvät rasittaviksi sitten tunneissa kyllä. Syklitsiinistä siis kyse; mahtavatko daturat tuottaa yhtä ikäviä fyysisiä sivuvaikutuksia kuin tämä?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 15 May 2011, 11:41

Piperazin wrote:. Syklitsiinistä siis kyse; mahtavatko daturat tuottaa yhtä ikäviä fyysisiä sivuvaikutuksia kuin tämä?
No joo siis datura on huomattavasti vaarallisempi, ja aiheuttaa enemmän sivuvaikutuksia.
tRip wrote:

Piperazin
Tuppisuu

Post by Piperazin » Sun 15 May 2011, 13:36

Aloittelenpa sitten ihan ilman pyrkimystä deliriumiin. Syklitsiinin vaikutuksia eri ihmisillä on kokemuksen perusteella kuitenkin mahdotonta ennustaa, ja osa vaikutuksista ei ole mekanismiltaan sama. Noh, paras olla ottamatta suurempia riskejä kuin tarvis. :D

disease
Psykonautti

Post by disease » Sat 03 Mar 2012, 18:07

Dexma wrote: Dissosiatiivit on enemmän sellaisia: Tässä on sinulle lahjapaketti avaa se ja opi. Deelit enemmän: Tässä on sinulle lahjapaketti, mutta hyödyntääksesi sitä sinun täytyy opetella avamaan tämä....
Aplodit dexma, kukaan ei oo koskaan onnistunu sanomaan mitään mikä houkuttelis mua kokeilemaan dissoja niin paljon ku toi 8D

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 04 Mar 2012, 01:46

disease wrote:
Dexma wrote: Dissosiatiivit on enemmän sellaisia: Tässä on sinulle lahjapaketti avaa se ja opi. Deelit enemmän: Tässä on sinulle lahjapaketti, mutta hyödyntääksesi sitä sinun täytyy opetella avamaan tämä....
Aplodit dexma, kukaan ei oo koskaan onnistunu sanomaan mitään mikä houkuttelis mua kokeilemaan dissoja niin paljon ku toi 8D
En kyllä enään tajua yhtään mitä oon hakenut tolloin :D
mut..

kait oon digannut vetää quuppani zegasin :D

Kiva vain...
tRip wrote:

digitalis
Tuppisuu

Post by digitalis » Sat 24 Mar 2012, 16:55

Dexman kokemuksia lukemalla vaikuttaa todella mielenkiintoiselta tuo datura ja sopivan psykoottiselta omaan makuuni,monesti olen miettinyt tuon twilight sleepin toteuttamista,tosin pienillä annoksilla näin alkuun.Saako pienillä annoksilla esim siemeniä syömällä miten pahan krapulan,joku puhui että olisi seuraavana päivä ollut jopa erinomainen olo,toiset taas näköhäiriöistä ja muusta...
If you begin to fall,please have some more..

Team-aita
Karvakuono

Post by Team-aita » Sun 09 Mar 2014, 18:55

Itse en muista daturareissusta mitään muuta kuin, että kaverin digiboxi suli ja sisältä rupes tulee kovakuoriaisia ja hämähäkkejä.
Ja sitten olemassa olevien esineiden katoamisia esim. kaveri avasi kaappinsa oven ja sanoi: "eiks ookki kasvanu paljo" (kyseessä siis kannabis) ja itse pudistelin päätäni hetken ja sitten kysyin, että: "mitäs mun tässä nyt pitäs katsella" :S
Marzinesta taas tuli alussa todella pelottavia rytmihäiriöitä joten ei niitä enää...