Delirianttien mielenkiintoisuus

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Thoxium

Delirianttien mielenkiintoisuus

Post by Thoxium » Fri 25 Jul 2008, 16:19

Olenko ainoa joka tuntee kovaa mielenkiintoa deliriantteihin? Vielä en ole kokeillut, mutta juuri delirianttien vaikutukset kuulostavat melkeinpä mielenkiintoisimilta kaikista päihteistä. Kuitenkin näköjään liikaa negatiivisia puolia, joten tied' sitten tulenko koskaan kokeilemaan. Eikö zolpideemi mahdollisesti tomii jonkinlaisena delirianttina? Tuo kai kannattaa sitten valita, jos deliriantteja haluaa ottaa.

Ylipäätänsä kiinnostaa kaikki unenkaltaiset olotilat. DXM antaa itselleni unenomaisen olotilan, ilman hallunisaatioita. Delirianteissa sekoittuu todellisuus ja unimaailma, tämä kiinnostaa. Ei kaiken välttämättä tarvitse olla hauskaa, se riittää että on mielenkiintoista. Eihän hyvistä elokuvistakaan kaikki ole hauskoja, muuta kuin komediat, mutta silti helvetin jänniä ja mielenkiintoisia.

Dexma
Moderator

Re: Delirianttien mielenkiintoisuus

Post by Dexma » Fri 25 Jul 2008, 17:08

Thoxium wrote:Olenko ainoa joka tuntee kovaa mielenkiintoa deliriantteihin? Vielä en ole kokeillut, mutta juuri delirianttien vaikutukset kuulostavat melkeinpä mielenkiintoisimilta kaikista päihteistä. Kuitenkin näköjään liikaa negatiivisia puolia, joten tied' sitten tulenko koskaan kokeilemaan. Eikö zolpideemi mahdollisesti tomii jonkinlaisena delirianttina? Tuo kai kannattaa sitten valita, jos deliriantteja haluaa ottaa.

Ylipäätänsä kiinnostaa kaikki unenkaltaiset olotilat. DXM antaa itselleni unenomaisen olotilan, ilman hallunisaatioita. Delirianteissa sekoittuu todellisuus ja unimaailma, tämä kiinnostaa. Ei kaiken välttämättä tarvitse olla hauskaa, se riittää että on mielenkiintoista. Eihän hyvistä elokuvistakaan kaikki ole hauskoja, muuta kuin komediat, mutta silti helvetin jänniä ja mielenkiintoisia.
Juups... Ehdottomasti Delirantit on se mikä päässä eniten kiinnosttaa... Sen verran olen valmistautumassa delirant kokemukseen, että kasvattelen Daturaa... Vielä on aika pieni, mutta tänään löysin uuden varren joka kasvaa!!!! :razz: :razz: :razz: Elikkä hyvä hyvä...

Tähän saakka on yksi hyvin mitätön Datura kokemus jolloinka nautin 30 Datura Metel siementä (niitä ihan mitä saa ostettua joka kukkakaupasta...) Vaikutukset olivat pienet, mutta alkoholin kanssa menikin sitten jo kovaa... Seuraavana yönä myös tuli sitten koettua jos jonkinlaista kehosta irtautumista...

Marzine on myös kokeiltu muutamaankin otteeseen... Valitettavasti apteekeista on jonkun kumman syyn takia marzinet lopussa jotenka nyt ei ole päässyt uusimaan kokemusta... Seuraavalla kerralla otankin Marzinea ja Dxm yhdessä.... Yksi jännä kokemus on marzinen kohdalla tullut: Olin omassa huoneessani istumassa säkkituolissani ja pidin silmiäni kiinni, yhtäkkiä näen vision nukkuvasta tytöstä... En tunnistanut tyttöä, muutakuin, että kyseessä oli tyttö... Noin viiden minuutin jälkeen kaverini lähettää tekstiviestin. Tyttöystäväni näki juuri sinusta unta... Outoa, että juuri kun minä näen vision jostain tytöstä niin kaverini tyttöystävä näkee tarpeelliseksi sanoa, että näki minusta unta ja herää kyseiseen uneen...

DXM kokemus voi myös olla yllättävän delirantti. Puhun nyt annoksista 1800 mg-3000 mg... Buustiannoksilla taikka ilman... Tästä DXM puolesta voikin sitten porukka lukea enemmän Dexmipeikon päiväkirjaa... :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

spasm
OD

Post by spasm » Fri 25 Jul 2008, 17:15

Itse pidän deliriantteja äärimmäisen mielenkiintoisina. Taatusti mielenkiintoisimpia näistä kategorioista psykedeelien jälkeen. Erityisesti datura/belladonna/hullukaali. Delirium on aina ollut jotenkin mieleinen tila, vaikka kuumottavakin puoli siitä löytyy.
Menee vähän diipadaapaksi mutta threadi itsessään ei ole kauhean virikkeellinen.
Marzinella tuli aikoinaan tehtyä kokeiluja, mutta se ei mielestäni kuulu lainkaan samaan kategoriaan noiden datura-tyyppisten kasvien kanssa, eikä se ole samaan tapaan kiinnostanutkaan.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 26 Jul 2008, 13:29

Isoilla tripauttavilla annoksilla sivuvaikutuksina sekavuus, dysforia, äärimmäisen kuiva suu ja limakalvot, sydämentykytys ja kehon lämmön jopa mahdollisesti hengenvaarallinen nousu.

Yksin jos otat saatat sekoilla aika pahasti ja jopa aiheuttaa itsellesi vaarallisia tilanteita. Kaikenlisäksi tripistä ei välttämättä muista kovinkaan paljoa jälkeinpäin.

Eipä nuo antikolinergiset aineet ainakaan minua paljoa kiinnosta. Paitsi pienillä annoksilla annoksilla esim. boostaamaan vaikka opiodeja.

bol
Kameleontti

Post by bol » Sat 26 Jul 2008, 16:56

Daturat ja marzinet kierrän kaukaa ja kaikki mahdolliset muutkin "vahvat" delirantit.

Katsonut jo muutaman dokumentin daturasta ja pelottavalta se kuulostaa. Trippistoorit kuulostaa vielä pelottavimmilta.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 27 Jul 2008, 13:27

Eilen taas 2400 mg dexmiä... Täytyy myöntää että aikas delirantmainen vaikutus.... Kuulemma kävin avaruudessa... 8) 8)
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Fri 01 Aug 2008, 16:18

bol wrote:Katsonut jo muutaman dokumentin daturasta ja pelottavalta se kuulostaa. Trippistoorit kuulostaa vielä pelottavimmilta.
Ainoa hauska puoli Daturoissa on kasvattaminen :) Tuossa ikkunalaudalla niitä on taas tulossa, mutta nykyisin saavat jäädä ihan vain koristeiksi.
Looking for planet Gong...

bol
Kameleontti

Post by bol » Fri 01 Aug 2008, 16:46

Happohuppu wrote:
bol wrote:Katsonut jo muutaman dokumentin daturasta ja pelottavalta se kuulostaa. Trippistoorit kuulostaa vielä pelottavimmilta.
Ainoa hauska puoli Daturoissa on kasvattaminen :) Tuossa ikkunalaudalla niitä on taas tulossa, mutta nykyisin saavat jäädä ihan vain koristeiksi.
Ne on kaikenlisäks ihan helvetin pelottavan näkösiä kasveja :D

mauseri
LD50

Post by mauseri » Fri 01 Aug 2008, 16:52

paljo marzinee kannattaa ottaa?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

bol
Kameleontti

Post by bol » Fri 01 Aug 2008, 16:56

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Fri 01 Aug 2008, 20:28

Kyllähän delirianteissa ja dissosiatiiveissa on oma kiero viehätyksensä. "Strange fascination".

Tuntuu että vasta lähivuosina alkanut oppia sen eron mikä psykedeeleillä ja näillä delirianteilla/dissosiatiiveilla ("pseudopsykedeeleillä") oikein on. Se on valovuosia. Ennen sitä niputti kaikki hallusinogeenit psykedeeleiksi, ennenkuin oppi mistä psykedeliassa oikeasti on kyse. Se on jotain aivan muuta. Kiitos tästä tryptamiineille...

Varmaan johtuu siitä että itse on aloittanut hallusinogeenien käytön lähinnä dissosiatiivisista kokemuksista. Salviasta ja DXM:stä. Näihin kun tottui niin lopulta ne varsinaiset deelit tuntuivat tavallaan vähän laimeilta. Ei suinkaan visuaalisesti (PEA:t hyvinkin visuaalisia) mutta se että kokemuksesta muuttui pseudo-deelien mystisyys, toiseus, vieraantuneisuus ja ihan vain se yleinen sekavuus.

Noh, jokainen vetäköön mitä vetää. Itse odottelen vain että tulisi taas tilaisuus ottaa bromoa tai happoa. Mitä deliriantteihin tulee niin daturalla haluaisin kyllä vielä joskus kunnolla vetää jotkut alhaisen tason sekavuustilat. Ainoa kokeilu oli kun söin muutamia siemeniä ja tuloksena oli unenomainen letargi pöhnäisyys, ei varsinaisesti viihteellistä mutta ihan kiintoisaa kokea.

EDIT: niin eihän tuo salvia varsinainen disso ole, mutta samantyyppinen kokemus. On kyllä niin outo päihde, en tiedä mihin pitäis niputtaa. Pistää niin sekaisin ja sitten kuitenkin todella viihteellinen moniin moniin muihin verrattuna. Sitäkin pitäis tässä joskus taas saada käsiin. Suosikkideelejäni.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 01 Aug 2008, 21:03

mauser1911 wrote:paljo marzinee kannattaa ottaa?
Itse otan yleensä 10 kpl, mutta tästä kyllä ensi kerralla pyrin isompaan määrään... En vain tiedä, kuinka paljon on maksimi määrä ja kuinka paljon voi isontaa annosta...
tRip wrote:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 01 Aug 2008, 21:06

Asidyyli wrote: Asidyyli kirjoitteli psykedeeleistä ja "pseudo psykedeeleistä..."
Mites muuten Asidyyli, olet mieltä, mitkä ovat ne "opettavaisimmat" tuotteet ollut? Dissot vai deelit?

Itse menen dissojen kantaa, nämä antaa jotain niin outoa tietoa universumista ja ympäristöstä...

ps. Kaikki muutkin saa vastata... Pistetään kysymys näin: Mitkä ovat opettavaisimmat päihteet ollut? Dissot, Psykedeelit vaiko delirantit?
tRip wrote:

frapathea

Post by frapathea » Fri 01 Aug 2008, 21:31

mauser1911 wrote:paljo marzinee kannattaa ottaa?
Perus ynnynnynnynnyy-vastaus: ei yhtään ellet voi pahoin, siinä tapauksessa yksi.

Ahab

Post by Ahab » Sat 02 Aug 2008, 04:34

Oma kokemukseni on että dissot, delit ja psyket opettavat erilaisia asioita. Siksi on hyvä kokeilla niitä kaikkia ja katsoa mikä sopii itselleen parhaiten. Tarpeetkin ovat erilaisia. Omalla kohdalla dissosiatiivit olleet juuri sellanen että ei saa viihdettä eikä viisautta mutta törkeän dissosiatiivi tilan kokeneena pärjää psykedeelien kanssa mitenpäin vaan. Salvia tosiaan jonkinlainen outo poikkeus jolla kohdata pelkoja erittäin mielenkiintoisella tavalla. Ainoa juttu johon oikeasti tarvitsen trippivahdin.

Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing » Sat 02 Aug 2008, 12:20

Dexma wrote:Pistetään kysymys näin: Mitkä ovat opettavaisimmat päihteet ollut? Dissot, Psykedeelit vaiko delirantit?
Spekuloin ja puhun läpiä päähäni nyt yhtäkään näistä kolmesta kokemattomana, mutta paljon lukeneena: luulisi riippuvan siitä, mitä haluaa oppia.

Psykedeelit näistä kolmesta tuntuu olevan se psykonauttien valinta pohdintaan, omien pelkojen kohtaamiseen, ongelmanratkaisuun. Dissosiatiivit voi olla hurjia muuttuneen todellisuuden kokemuksia, ja deleriantit vielä hurjempia. Kaikki käy jollain tasolla uskonnollisiin harjoituksiin, deliriantit ehkä kaikkein konkreettisimpana siirtymänä toiseen maailmaan.

Väittäisin kuitenkin törkeesti, että deelit vaikuttavat toimivimmilta ja monipuolisimmin eri tarkoituksiin sopivilta ihan sen takia, että niilläkin voi (em. kylmän tieteellisten psykonauttisten/itsensäkehittämiseen soveltuvien hyötyjen lisäksi) siirtyä henkimaailmaan, mutta taju arkitodellisuuden olemassaolosta ei katoa niin helposti, ja mieli ei ole dissosioitunut.

[/offtopic]

Delirianttien mielenkiintoisuudesta: tavallaan ihan mielenkiintoisen kuuloisia kokemuksia, hyödyntäminen vaan hirveen hankalaa. Pitäisi tyyliin ottaa mukaan videokamera ja kaksi trippivahtia, toinen pitelemään kameraa ja toinen taltuttamaan mahdollisesti aggressiivinen matkaaja. Muistikuvat katkeilee ja hirveästi mahdollisia haittoja. Hankalankuuloisia aineita, sopivat varmasti asiaansa paneutuville äärimmäisille matkaajille, tyhmille extreme-jenkkiteineille (delirianttikuosaus on todella outo ilmiö) mutta ehkä kaikkein parhaiten tosi syvissä vesissä noituuden ja shamanismin kanssa uiville tyypeille.
Mieli on mukava paikka asua.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Sat 02 Aug 2008, 13:26

Sanoisin että ainakin omalla kohdalla dissosiatiivit ovat opettajina aktiivisia; ne antavat vaikutelman siitä että aine oikeasti olisi ikäänkuin persoona joka antaisi tietoa. Meni jonkin aikaa tajuta että tämä salatiedon saavuttaminen huumeilla on pelkkää valheellisuutta.

Psykedeelit ovat passiivisia: Ne avaavat silmät syvällisemmälle ajattelulle, mutta kaikki ajattelu on tehtävä itse. Se on vaikeaa, koska huume ei kerro mitään salaisuuksia, vaan ne on itse järkeiltävä. Tällä tavoin uskoisin oikean huumeista oppimisen olevan mahdollista, mutta minun käyttötavoillani tuota oppimista on ollut vaikea harjoittaa.

Mistään päihteistä en ole varsinaisesti mitään oppinut, muuta kuin elämänkokemusta ja erilaisen tavan katsoa maailmaa.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Sat 02 Aug 2008, 13:38

Swampthing wrote:Pitäisi tyyliin ottaa mukaan videokamera ja kaksi trippivahtia, toinen pitelemään kameraa ja toinen taltuttamaan mahdollisesti aggressiivinen matkaaja.
Viihdekäyttöä parhaimmillaan.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Mon 04 Aug 2008, 17:16

Dexma wrote:Eilen taas 2400 mg dexmiä... Täytyy myöntää että aikas delirantmainen vaikutus.... Kuulemma kävin avaruudessa... 8) 8)
Pakko sanoa, että tuohan on jo ainakin melkein kuollettava annos, ja jos tilanne on se (kuten varmaan onkin) että toleranssisi on noin korkea niin kannattanee muutenkin miettiä käyttöä. Voisi kuvitella jotain aivovauriotakin ehkä tulevan moisista annoksista - vaikka tuleehan pienistäkin jo?

edit: Erowidissa kirjoitetaan letaalin annoksen olevan 2500mg - 20000mg
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 04 Aug 2008, 19:28

Asidyyli wrote:Sanoisin että ainakin omalla kohdalla dissosiatiivit ovat opettajina aktiivisia; ne antavat vaikutelman siitä että aine oikeasti olisi ikäänkuin persoona joka antaisi tietoa. Meni jonkin aikaa tajuta että tämä salatiedon saavuttaminen huumeilla on pelkkää valheellisuutta.
Tässä kohtaa yhdyn suurimmaksi osaksi Asidyyliin... Tai ainakin, siihen, että tuntuu kuin dissosiatiivit ovat persoona... Jos esim, joku on huomannut, kirjoitan yleensä Dexmin isolla, tämä johtuu siitä, koska olen antanut eräällailla Dexmille oman nimen... Oikeastaan itse kutsun häntä (huomatkaa kirjoitan päihdeaineesta kolmannessa persoonassa) eri nimellä, ja yleensä dissosioivassa maailmassa juttelen Dexmin kanssa, ja pyydän tätä näyttämään minulle joitain asioita... Usein myös väittää...

Mutta siinä en yhdy, että huumeilla saavutettu salatieto on valheellisuutta, mutta se taitaakin olla jo jotain filosofiaa josta ei tartte nyt puhua... Eniten sanoisin, että dissosioivien silmien kautta näet erilaisen maailman ja opit lukemaan sitä erilailla...
Asidyyli wrote: Psykedeelit ovat passiivisia: Ne avaavat silmät syvällisemmälle ajattelulle, mutta kaikki ajattelu on tehtävä itse. Se on vaikeaa, koska huume ei kerro mitään salaisuuksia, vaan ne on itse järkeiltävä. Tällä tavoin uskoisin oikean huumeista oppimisen olevan mahdollista, mutta minun käyttötavoillani tuota oppimista on ollut vaikea harjoittaa.
Tämä on ainakin, totta varmasti ihan alusta loppuun... Tai no ainakin minun kokemukseni tiedoilla... Juurikin psykedeeleillä tarvitsee itsekkin ajatella eikä voi odottaa, että huume itse tuo ajatuksia vain päähän... Ja tässä on oikeastaan syy minkä takia dissoittelen mielummin kuin deeleilen... Dissosiatiivit on enemmän sellaisia: Tässä on sinulle lahjapaketti avaa se ja opi. Deelit enemmän: Tässä on sinulle lahjapaketti, mutta hyödyntääksesi sitä sinun täytyy opetella avamaan tämä....

Mut siis joo deelit ovat jääneet minulla niin taka-alalle, etten paljoa niistä puhu ainakaan en väitä olevani professori....
jesuiitta
Pakko sanoa, että tuohan on jo ainakin melkein kuollettava annos, ja jos tilanne on se (kuten varmaan onkin) että toleranssisi on noin korkea niin kannattanee muutenkin miettiä käyttöä. Voisi kuvitella jotain aivovauriotakin ehkä tulevan moisista annoksista - vaikka tuleehan pienistäkin jo?

off topic,

Mutta siis itselläni on yhden päivän aikana suurin annos ollut 3000 mg... siis 24 tunnin aikana... Mutta itse en sanoisi, että toleranssi olisi korkea, uskallan vain ottaa isomman annoksen ja katsoa mitä käy... Mut mut... joo... Mikähän on tällä hetkellä se maksimi annos ennen kuolemaa? Tätä oikeastaan olen ennenkin jo miettinyt... Ajatuksella vedetään dexmittely ääripäähän... Ehkä 3000 mg?

ps.Takaisin aiheeseen, itse ainakin olen huomannut, että DXM on erittäin delirant mainen vaikutus varsinkin buustattuna ja isoilla annoksilla 1800 mg minulla esim.
tRip wrote:

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Mon 04 Aug 2008, 19:46

Dexma wrote:
jesuiitta wrote:

off topic,

Mutta siis itselläni on yhden päivän aikana suurin annos ollut 3000 mg... siis 24 tunnin aikana... Mutta itse en sanoisi, että toleranssi olisi korkea, uskallan vain ottaa isomman annoksen ja katsoa mitä käy... Mut mut... joo... Mikähän on tällä hetkellä se maksimi annos ennen kuolemaa? Tätä oikeastaan olen ennenkin jo miettinyt... Ajatuksella vedetään dexmittely ääripäähän... Ehkä 3000 mg?
No olisko se jotain vaikkapa 2400mg:n luokkaa, mutta koska tuossa laittamassani skaalassa mennään aina 20000mg:seen asti on kuolettava annos tietty paljon toleista kiinni. Silti pakko toistaa vielä, että tuollaiset suuret annokset eivät varmasti tee hyvää aivoille.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Ahab

Post by Ahab » Mon 04 Aug 2008, 20:16

Oletko yrittänyt etsiä vastausta @ http://www.dextroverse.org/ ?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 04 Aug 2008, 20:34

Ahab wrote:Oletko yrittänyt etsiä vastausta @ http://www.dextroverse.org/ ?
Yllättävän hankala oli löytää mitään suoria vastauksia... Jos itse linkkaat minulle niin se olis tietenkin hauskaa... Pistä mielummin privana niin ei mene ihan off topiciksi... Mut joo olen aika paljon hyödyntänyt jo muutenkin tuota sivustoa....
tRip wrote:

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Mon 04 Aug 2008, 22:38

Dexma wrote: Mutta siis itselläni on yhden päivän aikana suurin annos ollut 3000 mg... siis 24 tunnin aikana... Mutta itse en sanoisi, että toleranssi olisi korkea, uskallan vain ottaa isomman annoksen ja katsoa mitä käy... Mut mut... joo... Mikähän on tällä hetkellä se maksimi annos ennen kuolemaa? Tätä oikeastaan olen ennenkin jo miettinyt... Ajatuksella vedetään dexmittely ääripäähän... Ehkä 3000 mg?
No olisko se jotain vaikkapa 2400mg:n luokkaa, mutta koska tuossa laittamassani skaalassa mennään aina 20000mg:seen asti on kuolettava annos tietty paljon toleista kiinni. Silti pakko toistaa vielä, että tuollaiset suuret annokset eivät varmasti tee hyvää aivoille.[/quote]

Kyllä uskoisin että tuolla käyttötiheydellä ja määrillä pitäisi toleranssia jo olla, mutta toleranssin nousuhan ei välttämättä kuitenkaan laske LD50-annoksen määrää, mikä pitää muistaa.

Mitä muuten tulee tuohon kuolettavaan annokseen, niin muistutan että tuollaiset XXXXmg määritelmät on hyvin epätarkkoja. Paljon mieluummin pitäisi luottaa lukuihin jotka on ilmoitettu käyttäjän painoon suhteuttaen, mg/kilogramma.

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Sat 23 Aug 2008, 14:06

musta deliriantit tuntuu jotenkin liian... joltain. eih. ei ainakaan tällä hetkellä kutita omakohtaiseen kokemukseen houkuttelevuuteen asti.

kiehtovilta kyllä vaikuttavat, ei siinä.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 24 Aug 2008, 10:20

Juurikin tällä hetkellä, kiinnostaa nuo delirantit ehkäpä kaikista eniten... Näissä on juuri se, että jotenkin niiden tuottamat hallusinaatiot, ovat niin todellisia, että ne voisivat olla todellisia... Muutenkin, kaipaan seikkailuja, ja luulen, että avaruus väen kanssa voisin niitä kokea, paremmin kuin fraktaalien kanssa...
tRip wrote:

Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka » Sun 24 Aug 2008, 17:37

Opa+Deeli Combo on paras!!! :D :razz: :lol: :mrgreen: 8). Sitten Disso+Sedatiivit :razz:.
Eli Psykedeelit!

Hepo+Happo voisi olla se "kuningas" setti!!!

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 06 Oct 2008, 15:41

Taitaa näköjään amanita muscaria, zolpideemi (stella) ja zopiclone (imovane) olla ainoat deliriantit joissa ei ole liikaa haittavaikutuksia? Tosin laskisin sen jo haittavaikutukseksi, kun lähtee kaks päivää muistista ja purkki tyhjäksi, näin ainakin imovanen kanssa. Mut taitaakin olla vaan yks deliriumin vaikutuksista, että lähtee muisti, eikä tiedä että on ottanut jotain tai tajua mitä on tekemässä?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 06 Oct 2008, 16:20

Sykltisiini ja mikä se nyt olikaan? Jokatapuksessa Benadrylit jenkeissä...

Kyllä mua edelleen tuo Datura on seuraava kokemus jonka toivon kohta tupsahtavan...
tRip wrote:

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 13 Oct 2008, 00:10

Hieman mietittyäni, täytyy kyllä sanoa etten ole enää vakavissan kokeilamassa ainakaan suurempia annoksia deleriantteja. Zolpidemi ja Zopinoksi ovat vieneet sen verran kovaan deliriumiin, etten näe tarkotusta enää sille. Deliriumiinhan juuri kuulu se ettet suurimman osan ajaksi tiedä etes olevasi deliriumissa ja hallunisoivan, lisäksi muisti unohtaa jatkuvasti mitä olet tehnyt tai teet, et edes tiedosta oikeastaan mitään, et tiedä että olet sillä hetkellä olemassa, hävität yhteyden kokonaan tietoisuuteesi, lisäksi deliriumin loppuessa muistat vain vähän siitä tilasta. Eli delirium on tavallaan kuin normaali uni jossa et tiedosta olevasi unessa, siinä tapahtuu outoja, mitä et pidä outona ollenkaan, et muista oikeastaan mitään, etkä tiedosta itseäsi ollenkaan, sitten herätessä muistat vain pätkiä siitä.

Onneksi nuo GABA-pohjaiset deleriantit eivät yleensä sentään toimi painajaismaisesti.