Aiheuttaako ketamiini väsymystä?

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
CaptainZ
Lepakko

Aiheuttaako ketamiini väsymystä?

Post by CaptainZ » Thu 25 Apr 2019, 09:52

Olen viime viikkoina kokeillut pari kertaa ketamiinia masennuksen taltuttamiseen. Olen kolme kertaa ottanut n. 0,05 grammaa kerrallaan, joka ei vielä päräytä tripille vaan tuo lähinnä ryynikänniä muistuttavan hitaan ja oudon olon. Ekalla kerralla nautin myös vauhtia ja mämmiä ja kärsin sen jälkeen monen päivän laskut, joten ketkun vaikutusta on vähän vaikeaa arvioida erikseen. Kahdella seuraavalla kerralla otin viikon välein pelkästään ketamiinia.

Masennuksen taltuttamistarkoituksessa ketku tuntuu toimineen: kun pääni selvittyä olen ajatellut asioita, jotka aiemmin aiheuttivat tosi ikäviä tunteita, en vain ole enää saanut kiinni sellaisista tunteista. Olen oikein yrittämällä yrittänyt masentua ja ahdistua, mutta ahdistusimpulssi ikään kuin tukahtuu ennen kuin ehtii päästä edes liikkeelle.

Ketamiinin ottamisen jälkeen olen myös ollut väsyneempi kuin tavallisesti. Olen nukkunut ihan hyvin, mutta silti olen ollut väsynyt ison osan valveillaoloajastani. Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia? Entä jotain selitystä tälle? Oisko päihteettömiä virkistysvinkkejä?
Hei hei mutsi... (Y) ...Mä söin sunkin lääkkeet.

Velho
LD50

Re: Aiheuttaako ketamiini väsymystä?

Post by Velho » Thu 25 Apr 2019, 14:35

Paha lähtee arpomaan kun ite Vetäälny aina K-Hole dosella mut vaikka se onki vähä unessa oleva fiilis mutten muista väsyttikö se sen erityisemmin sit kuitenkaan... Tosin noista kokemuksista on aikaa aika paljonkin. MXEstä ku kisko aika helvetisti ni oli hiukkasen väsyny kun doupit loppu mut sitä meni 3.5kk putkeen sillo

:twisted:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport