Ketamiini

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Re: Ketamiini

Post by Suboxoneprinssi » Fri 23 Sep 2016, 01:38

King Ink wrote:
kuumottelija wrote:Ero tämän aineen kohdalla? En ikinä IM ole iskenytkään mitään kun on tiukassa tieto mitä sinne lihakseen saa iskeä tai ei.
Nimenomaan ketamiinista puhuttaessa olen vahvasti siinä käsityksessä, että lihas olisi suositumpi reitti. En tiedä sitä, että onko kyse sitten vain puhtaasta ampullitavarasta tai sitä että onko mahdollisesti epämääräisiä osia sisältäviä jauheita turvallisempaa iskea suoneen vai lihakseen, jos iskeä pitää. Tätä ei voi ottaa neuvona.
Moni tyyppi ei oikein tykkää siitä, miten nopeasti se vetäisee K-holeen IV. Dissossiaatio on niin äkkinäinen, että heti kun mäntä on pohjassa pitää viskata värkit nurkkaan. Itse suosin kuitenkin IV, IM sattuu.

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Wed 09 Nov 2016, 13:00

Jos tilaan suoraan vendorilta ulkomailta jauhemaista ketamiinia, onko järkevää/turvallista/kannattaako/onko mahdollista sekoittaa esim NaCl liuokseen ja sitten pistää I.M?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 28 Nov 2016, 13:28

Eikös Esketamiini ollut raseemista Ketamiinia hieman voimakkaampaa? Puhutaan siis suurin piirtein sellaisesta erosta että ketkua 100mg niin s-isomeeriä n. 70mg?
Vai toimiiko?

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Mon 06 Mar 2017, 03:53

gaia wrote:Eikös Esketamiini ollut raseemista Ketamiinia hieman voimakkaampaa? Puhutaan siis suurin piirtein sellaisesta erosta että ketkua 100mg niin s-isomeeriä n. 70mg?
Pitää paikkaansa.

doof
Kameleontti

Post by doof » Sat 11 Mar 2017, 00:18

Mä olen menny ihan sekasin et kumpi on kumpi, mut omakohtasen kokemuksen kautta oon huomannu et niiden vaikutuskin on erilainen

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 11 Aug 2017, 17:19

Tällä päin on liikkunut todella mystistä dissoa jota ketkuna myydään. Tuntuu kyllä ihan real dealilta, mutta aiheuttaa pieniä vaikeuksia unensaannin kanssa (jos sessio jatkuu pitkään) sekä sattuu aivan saatanasti nenään. Kaikki Ketamiinit mitä olen aikaisemmin vetänyt eivät ole sattuneet nenässä juuri ollenkaan. Ehkä hieman pientä "raikasta" kirvelyä lukuunottamatta. Ko. aine on valkoista jauhetta. Eniten mietityttää tuo miten se sattuu niin hemmetisti nokittaa, kun näin ei ole ennen ollut. Muuten kesto sekä vaikutus täsmäävät K:n kanssa (mikäli tämä edes on jotain muuta kun Ketamiinia). Voiko tämä vain johtua paskoista jatkeista? Vai onko muualla liikkunut jotain muuta Ketamiinina? RC-dissoja tarkoitan siis.
Vai toimiiko?

PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi » Fri 18 Aug 2017, 03:33

DXE:tä, eli Descholoroketaminea on jonkin verran kierrossa RC-markkinoilla, mutta ainakin se mistä itse olen käsiini saanut on ollut keltaisia kiteitä. Tosin saahan tätä varmaan jauheenakin.
*** Anonyymi Huumeblogi: http://psykeanonyymi.wordpress.com/ ***
*** Anonyymejä Huumevlogivideoita yms: http://vimeo.com/psykeanonyymi ***
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 02 Nov 2017, 19:27

Nyt olis tarjolla puhdasta ketamiinia S isomeeria, ja oon jo pitkään halunnu tätä kokeilla.
Nyt pitäis vain tietää, että kauanko aikaa näkyy seuloissa, koska en halua riskeerata ketamiini kokeilulla korvaushoitoa?

Sitten vielä tuosta käyttö tavasta haluaisin saada lisätietoa. Mitä tapaa suosittelette ekaan ketamiini kokeiluun. Voinko ottaa IV tai IM? Olenko käsittänyt oikein, että iv/im tulee voimakkaat nousut verrattuna oraaliseen, nasaaliin? Vai onko parempi tutustua ensin ihan oraalista dosea? :)

Thatspecialsomeone
Psykonautti

Post by Thatspecialsomeone » Sat 04 Nov 2017, 15:21

Tää on mahtavaa kamaa. Se nousujen paperinen suhina on aina aika miellyttävä ensi-reaktio.

Pitäisi kait hankkia tätä taas. En vaan tiedä miten se sopii mun nykyiseen lääketykseen.
The blue bus is calling us
Driver, where you taking us?

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Mon 06 Nov 2017, 20:55

Mitä lääkkeitä sulla on alla? Benet/opa& gaba ei imo sovi ketamiinin kanssa, myös hengityslaman riski on olemassa. Ketku aina pelkilteen ja päässä soi ja hups, luups tsirpx... Eikä aina tarvii päästä K-holeen, koen pienemmät annokset mitkä otan yleensä nokkina oikeen mahtavaks kaupungilla heilumiseen: mutta ei makeeta mahan täydeltä.
Takana loistava tulevaisuus.

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Fri 02 Feb 2018, 10:37

Tuli kokeiltua ensimmäistä kertaa, ei aavistustakaan kuinka paljon tuli otettua. Linjoja vedeltiin pari tuntia vähän väliä ja aina vaipui vaan syvemmälle ja syvemmälle. Kävely oli robottimaista ja etäisyydet hassuja. Jos makuuasennosta nousi kävelemään niin alko huimaamaan ja tuli pahoinvointia niin piti mennä takas makoilemaan. Makoillessa kaikki asennot tuntu hyvältä, mikään ei sattunut.

Jossain vaiheessa kaverin pälpättäessä vielä en saanut enää vastattua kun tyyliin ”jjjoooo” tai ”eeeeii” ja makasin paikallani eikä jaksanut liikkua sentin senttiäkään mihinkään suuntaan. Tuijottelin jotain fraktaalivideota ja kuuntelin teknoa ja ihan ku joku musta aukko ois imassu mun tietoisuuden, en tiennyt olinko nukahtanut vai hereillä, silmät kiinni vai auki, ihan ku oma tietoisuus ois valunu jotain putkea pitkin ja putken reunat väreili eri värisinä led-valoina jotka liikkuivat musiikin tahtiin. Jossain vaiheessa tuntui etten tiennyt olinko olemassa vai en. Erittäin hämmentävä kokemus mutta kaverin mukaan en ihan päässyt vielä k-holeen (josta en tarkkaan ottaen ees tiedä että mikä se on) mutta k-holen rajamailla oltiin ainakin kaverini mukaan.

Kotiin päästyäni hoiperrellettuani kaduilla kävin oksentamassa kunnes sammuin sängylleni kun oli jotenkin niin lamaantunut olo, aamulla herätessäni parin tunnin yöunilta ihan kauhea pöhnä. Ei muuta kun töhin ja töissä pari tuntia niin aivot alkaa vähän selkeytyä ja jotenkin erikoisen raukea ja mielellisesti hyvinvoiva olo. Tulee varmaan kokeiltua vielä uudestaan :D
xxxxx.

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Sat 05 May 2018, 02:20

COMPLEX wrote:
Fri 02 Feb 2018, 10:37
Tuijottelin jotain fraktaalivideota ja kuuntelin teknoa ja ihan ku joku musta aukko ois imassu mun tietoisuuden, en tiennyt olinko nukahtanut vai hereillä, silmät kiinni vai auki, ihan ku oma tietoisuus ois valunu jotain putkea pitkin ja putken reunat väreili eri värisinä led-valoina jotka liikkuivat musiikin tahtiin.
Kyllä toi omaan korvaan kuulostaa aika holelta :)

Tuli itsekin pitkästä aikaa saatua käsiin 1g ketkua. Yks viikonloppu siinä meni, että pussi oli tyhjä vaikka pitkä työputki päällä eikä juuri mitään päihteitä ottanut aikoihin paitsi hatsia. Jotenkin tää on parempaa stressin/masennuksen hoitoa kuin mikään päihde ja kestoltaan myös semmonen, että voi vaikka työpäivän jälkeen singota ittensä muihin maailmoihin ja silti olla aikasin nukkumassa.

Kuitenkin tästä yksinään tuntuu puuttuvan kaikki se syvällisyys ja mystisyys, jota monesti esim. dxm tai mxe vaikutuksissa on kokenut. Jotenkin vaikutus niin lyhyt, että kokemus ei oo samanlainen rituaali niin kun muissa dissoissa. Ja ihan vitun kallistahan tää on kestoonsa nähden..

Jotenki musta ketkun paras tarkotus on psykedeelien kanssa kombottaminen, etenkin 2cb + ketku :love:

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Sun 20 May 2018, 16:32

Kuinka kauan tämä ketamiini näkyy seuloissa?
Onko kellään henk.koh.kokemuksia?
Tätä olis tarjolla 50mg toimii tosi kovaa myyjän mukaan.
Ei oo aikasempia kokemuksia ollenkaan ketkusta.

Thatspecialsomeone
Psykonautti

Post by Thatspecialsomeone » Thu 31 May 2018, 11:07

Mikä ero noissa eri ketamiineissa on? Onko niitä montaakin erillaista? Itse olen siis ketaa vetänyt mutta en tiedä mitä niistä se oli, myytiin vaan ketamiinina. Tuleeko eri ketamiineista erillaiset vaikutukset?
The blue bus is calling us
Driver, where you taking us?

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Fri 06 Jul 2018, 15:06

Onkohan turvallista ottaa ketamiinia, noiden kovempien opioidien kanssa?
Itellä haluttas koittaa tätä putsia (70%) s-isomeeriä 200mg.
Niin ja saako ketkusta miellyttäviä / viihteellisiä oloja pienemmillä annoksilla, esim amppelia ja ketaa,
tai opiaatteja ja ketkua comboina?
Minkä verran tuota ketkua kannattais ottaa, pieni pussukka 200mg on, uskaltaisko pieniä annoksia ottaa ilman trippi vahtia?
Eniten kiiinnostais tuo metadonin kans miten kannattas menetellä, jos sillä ketkulla hiljalleen buustia?
Metadon annos on 80mg joka päivä.

Tulipa tähän tarinaa hemmetti sentään, kun en jaksanu koko ketju rullata läpi, niin pahoittelen, jos on tuttua huttua kysymykset. :/

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Mon 09 Jul 2018, 18:01

Kasiko wrote:
Fri 06 Jul 2018, 15:06
Onkohan turvallista ottaa ketamiinia, noiden kovempien opioidien kanssa?
Itellä haluttas koittaa tätä putsia (70%) s-isomeeriä 200mg.
Niin ja saako ketkusta miellyttäviä / viihteellisiä oloja pienemmillä annoksilla, esim amppelia ja ketaa,
tai opiaatteja ja ketkua comboina?
Minkä verran tuota ketkua kannattais ottaa, pieni pussukka 200mg on, uskaltaisko pieniä annoksia ottaa ilman trippi vahtia?
Eniten kiiinnostais tuo metadonin kans miten kannattas menetellä, jos sillä ketkulla hiljalleen buustia?
Metadon annos on 80mg joka päivä.

Tulipa tähän tarinaa hemmetti sentään, kun en jaksanu koko ketju rullata läpi, niin pahoittelen, jos on tuttua huttua kysymykset. :/
En äkkiseltään keksi hengenvaaraa, mutta sanoisin että parhaimmassa tapauksessa menee hukkaan. Ota erikseen. Jos on kuitenki pakko sekottaa hölmöläisenä niin eka ottaisin ite opparii ja sit ketamiinia tosi rauhallisesti päälle pienii linjoi nenuu. Viimeinen suositus: älä sekoita dissoja ja jarruja.

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 26 Jul 2018, 10:24

Ite taas muistelisin hengityslama riskiä tos keta+opioidit voin olla myös väärässä mut ite muistelisin sen menevän näin...

Itel on tosi pitkä paussi ollu ketamiinist (viimeeks 6v sit laillisesti sain ku olin koomassa jota jatkettiin narkoosikoomalla teho-osastolla ku oli nii vakavia vammoja tullu) pitäs kyl keksii käsiin tätä substanssia vaihteex ja humauttaa k-holeen :love:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Mon 05 Nov 2018, 02:20

Velho wrote:
Thu 26 Jul 2018, 10:24
Ite taas muistelisin hengityslama riskiä tos keta+opioidit voin olla myös väärässä mut ite muistelisin sen menevän näin...
Näin juuri. Ei noita kannata ainankaan isoja määriä yhdistellä.

Ite on tullut nyt pitkästä aikaa suht säännöllisesti hyvää ketaa vastaan ja onhan se kiva aine :love: Ehkä just se helppous, voi vaikka työpäivän jälkeen vetää ittensä k-holeen ja silti on seuraavana päivänä ihan kunnossa. Etenkin leffojen kattomiseen dissot sopii tosi hyvin kuten ketkukin, se immersion määrä kun katot jotain scifi-leffaa ja oot oikeesti siinä maailmassa sisällä. Vähän ehkä liian kallista leffan katteluun vaan ketku :roll:

Kuitenkin pelkiltään ei mun mielestä oo ehkä ihan hintansa arvosta. Psykedeelien kanssa taas tuo todella ison lisän kokemukseen ja siihen mun mielestä parasta. 2cb ja ketku kombolla muistan kun kuunneltiin jotain vanhaa psykerokkia ja oikeesti tunsin olevani se kitara siinä biisissä :mrgreen: Aina kun kitara soitti äänen niin se tuntu tulevan mun kropasta ja kroppa tuntu säikeiseltä kuin kitaran kielet :)

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 08 Nov 2018, 01:43

Opiodit (Metadoni, fentanyyli) OxaNesti 5 x 5mg heräämässö, ei tuntunut toimivan, vaihtoi anestisialääkärin kanssa KETAnestiin ekat tönäsyt kanyyliin, poisti heti puoletet soluusluunleiukkaust, ja toiset kokonaan, kolmannet pyydin hampailla poski poskikudioksia pidättellen etten repee. hyvin nää toimi, tosin annoksist vielä sen verran että tuuppas 15mg I.M (oxanest) ennnekun työs osastolle. Kokemusekin..