^Gangsteri^ wrote:Silloin kun kasvatin 6 Datura Inoxiaa, polttelin join ja söin kasvia päivittäin. Tuli tunne että kasvi tietää jotain ja ne karvapinnat mitkä kasvin lehdissä oli, oli mukava silitellä sitä Mut kyllä Daturan kanssa pitää ja oppii tietyt rituaalit se tappaa herkästi jos et kunnioita kyseistä "olentoa".
Pidät oikeaa annostusta, terveen järjen käyttöä ja ylipäätään tolkuttoman perseilyn pois jättämistä "rituaalina" ?
Vai kuulutko tähän ihmisryhmään jotka keskustelevat kasvin kanssa kuun valossa muutaman kuukauden ennen sillä päihtymistä?
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä näihin mystisiin rituaaleihin kuuluu mitkä pitää suorittaa ennen daturan nauttimista ettei heräisi lepositeistä tai kuolleena. (Herätä kuolleena, heh heh.)
^Gangsteri^ wrote:Silloin kun kasvatin 6 Datura Inoxiaa, polttelin join ja söin kasvia päivittäin. Tuli tunne että kasvi tietää jotain ja ne karvapinnat mitkä kasvin lehdissä oli, oli mukava silitellä sitä Mut kyllä Daturan kanssa pitää ja oppii tietyt rituaalit se tappaa herkästi jos et kunnioita kyseistä "olentoa".
Pidät oikeaa annostusta, terveen järjen käyttöä ja ylipäätään tolkuttoman perseilyn pois jättämistä "rituaalina" ?
Vai kuulutko tähän ihmisryhmään jotka keskustelevat kasvin kanssa kuun valossa muutaman kuukauden ennen sillä päihtymistä?
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä näihin mystisiin rituaaleihin kuuluu mitkä pitää suorittaa ennen daturan nauttimista ettei heräisi lepositeistä tai kuolleena. (Herätä kuolleena, heh heh.)
Oikean annoksen tunteminen on tosiaan helvetin paljon tärkeämpää kuin joku rehun paijaaminen. Tappava määrä tappaa riippumatta siitä, onko ollut kiltti kasville.
Itse olen kasvattanut 12 Daturaa, ja totta kai niihin kiintyy, kuten itse kasvattamiinsa kasveihin ylipäätään, ja niitä haluaa kohdella hyvin jotta ne kukostaisivat. Mutta kun kunnon Datura-trippi pärähtää päälle, on ihan sama miten kasvia on kohdellut ja mitä loitsuja sille on lukenut, sillä sellaisesta ei enää muista ja tajua yhtään mitään.
Datura on itelleni ainoa ehdoton ei tänäpäivänä. Joskus maistoin ensin pienen toimimattoman annoksen ja tämän jälkeen sitten pureskelin pari isoa semmosta nuppua. Annostus on toki ollut täysin absurdi ja tilanne muutenkin täysin väärä mutta silti en enää uskalla lähteä kokeilemaan tätä kasvia.
Todellisuus tämän kerran jälkeen valkeni noin kolmen-neljän päivän jälkeen psykiatrisen osaston lääkärin kanssa terapia-istunnossa. Yhtäkkiä havahduin siihen että minkälaisia asioita suusta vaan tulee itsestään, asioita joita en nää millään skaalalla järkeväksi, kuten hoitajien ja lääkärien salaliittoa nimenomaan mua vastaan.
Jos jotain asiaa olen kieltänyt ystäviäni kokeilmasta, siihen on aina hyvät perusteet (useimmiten omakohtaisen kokemuksen kautta) ja datura stramonium vie voiton tästä. Näin jälkeenpäin kun tiedostaa missä vaarassa on ollut ja tajuaa minkä skaalan kokemus on ollut kyseessä on pakko sanoa että tämä kasvi ansaitsee todella suuren kunnioituksen ja en itse suosittele sitä kenenkään käytettäväksi päihtymystarkoituksessa!
Muutama datura stramonium kasvaa muiden päihdekasvien joukossa 120W LED:n alla. Rauhassa kuivattuja lehtiä tulee sekoitettua kannabikseen välillä. Daturan lehdet tuovat pilveen oman pienen lisänsä, vääristää hieman todellisuutta ajatustenjuoksun alla. Siemenkodat siemenineen tulee otettua talteen, mutta kunnolliseen daturatrippiin tuskin koskaan olen valmis.