Dexmailun sivustaseuraamista kännissä

Dekstrometorfaani
yabssor

Dexmailun sivustaseuraamista kännissä

Post by yabssor » Wed 10 Feb 2016, 04:00

MicroDamianin kuosituksen seuraamista lähietäisyydeltä, itse lievässä etanolisoossissa. Rienasin dexmipiruna tuon yhden vetämään raakana ressua koska ollaan niin laiskoja paskoja, että jäi erotteluvehkeet hommaamatta.

20:57 Siirappia elikkäs 600mg sitä hyvää salmiakkijauheen kanssa. Yököttää.

21:17 Puheääni hiljenee. "Kuplii, anna vettä."

21:27 Pahoivointi sietämätöntä. Romut väkisin sisässä. Lievää sekavuutta.

21:36 Täystyhjennys. Total kärppä madness. Katsoo nyt sanooko mitään. 39 min on kuitenkin järeä suoritus laattaherkälle ihmiselle.

21:57 Potilas vaikuttaa lievästi poissaolevalta. Selvät dexminousut meneillään. Hällä pauhaa korvanapeista italodisko, itse törpöttelen keskaria toisessa huoneessa polttaen tupakkia ketjussa. Ei kestä nenä tuota ressuyrjön käryä. Trippailkoot, minä dokaan ja seuraan tilannetta.

22:16 Psykepoppi pauhaa ja olo on kuulemma todella hidas. Itselläni soi Woodtemple - Voices of Pagan Mountains aika kovaa. Uppoudumme molemmat omiin maailmoihimme. Näläntunne tyystin kadonnut. Pimeys ottaa vallan ja siitä minä nautin.

22:36 En saa häneen täyttä kontaktia. Ei ymmärrä kaikkea mitä sanon. Psykemusa soi kuulemma edelleen. Kuin kuolleen silmät. Tuottaa järkevähköä puhetta. Itse harjoitan sigil-magiaa. Dark Funeral - The Secrets of Black Arts soi. Raivotan kaljaa.

23:24 Potilas muodostaa edelleen järkeviä lauseita. Ajoittaisia dissosiatiivisia vaikutuksia havaittavissa. Itse avaan portteja magian keinoin. Svarog ja Wiligutin henki ovat läsnä.

23.49 Vahvaa todellisuudesta erkautumista havaittavissa. Puhe epäselvää eikä ymmärrä 100% hänelle puhuttua. Käy hitaalla. Ei vaikuta itseltään. Mütiilation - Hail Sathanas We Are the Black Legions. Matkailija tuli kanssani satanistis-esoteeristen harrasteiden pariin. Itsellään soi kryptinen konemusajumitus.

00:15 Puhe opiaattinistimäistä sössötystä. Kaljaa kaatuu itselläni ja Raven Dark - Autumn roar pauhaa. Tuokaa mulle kaikki maailman päihteet. Mestari on meille suosiollinen.

1:05 Hidasta yhä, mutta selkenevää. Kevyttä yläpilveä. Tästä eteenpäin. ALCOHOLOCAUST / HELLIEN TUNTEIDEN EHDOILLA 7-TUUMA SPLIT. Hallikoirat haukkuu.

1:37 Meiningit trippihommien kohdalta ohi. Ressuyrjö hunajoi, etanoli toimii ja sekobileet sekoillaan.

Ai montako?
Aika monta.

Moido!

Dexma
Moderator

Re: Dexmailun sivustaseuraamista kännissä

Post by Dexma » Wed 10 Feb 2016, 11:50

höhö

Oispa mullakin ollut tollaista joskus 10 vuotta sit...

:D

Ei mnut...

dexmailu... mää oon nykyään verbi :love:
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Wed 10 Feb 2016, 16:32

Kyl Dexma sun meiningit oli paljon mielenkiintosempaa luettavaa kun tämä. Nyt näin rehellisesti sanottuna. Niistähän saisit väännettyä jo sun elämänkertaan pari kappaletta. :D (Ostaisin.)
Life = The Trip

yabssor

Post by yabssor » Wed 10 Feb 2016, 17:02

Dexma wrote:
dexmailu... mää oon nykyään verbi :love:
Olen kylläkin käyttänyt tuota termiä kohta vuosikymmenenen ja pitkään ennen kuin sinusta olin kuullutkaan. Mutta pidä ihmeessä verbiytesi, kyllä se mulle passaa. 8)

Ja nyt samassa seurassa kohti uusia huimaavia suorituksia, mars!