Dexmipeikon päiväkirja

Dekstrometorfaani
Dexma
Moderator

Dexmipeikon päiväkirja

Post by Dexma » Mon 16 Jun 2008, 18:42

Dexmipeikon päiväkirja Intorduction

Rupean tänne kirjoittamaan eräänlaista dexmi päiväkirjaa... Niinkuin moni on huomannut erittäin suuren dexminkäytön, (varsinkin dxm topicissa) ajattelin kirjoitella tänne eri kokemuksia ja päiväkirjaa minun ja dexmin välillä... Ajatuksia ennen trippiä, ajatuksia jälkeen tripin ja ajatuksia tripin aikana...

Aluksi aloitan kokoamaan trippistooreja joita olen kirjoittanut tänne...

3. kesäkuuta 2008

Mutta kerrottakoon taas kerran, kun otin tuon 1800 mg... Yhden päivän aikana... Paino on edelleen se 55 kg... Tarina jää kumminkin heikoksi, koska en pysty vielä muistamaan oikein eilistä päivää... Tuskin kyllä huomennakaan...

Mutta aloitetaan... Matka tapahtui Halimasjärven luonnonsuojelualueella Tampereella... (pieni paikka, mutta kyllä siellä kivaa välillä oli...)

19.40
Lähden kävelemään suuntana kohde...
20.00
Aloitetaan dexmittely... Pyrkimyksenä oli saada tuolloin tuo 600 mg alas... Ei ehkä kyllä tullut otettua niin paljoa, mutta en oikein osannut metsässä mittailla tarkkaan...
Vaikutukset:
-Kävely muuttui kevyeksi
-Pientä horjumista
-Mielialan nousu
-Rentous ja rauhoittuneisuus

22.00
Olenkin jo paikalla metsässä itikoiden syötävinä... (Halimajärvi on eräänlainen suo järvi jotenka, sieltä ystäviä löytyy... :mrgreen: :mrgreen: :foil: :foil: *raapii selkää, "uuhh aaah"*) Otan tällöin noin 300 mg

Istuskelen kivillä ja katselen auringon laskemista... Erittäin kaunista... Kävelen ojia pitkin ylös ja alas, katselen metsää avoimin silmin...

Lisää vaikutuksia:
-Enemmän hoipertelua
-Enemmän rauhoittumista
-Mielialan nousua enemmän
-Putoaminen lapsen tasolle... Oli kivaa "leikkiä" ja pomppia metsässä... Niinkuin lapsena aikoinaan... Puut, kivet ja perhoset olivat tämän lapsen ystäviä...

23.50
Päätän ottaa lisää 300 mg, koska olin jo alkanut kyllästyä ulkona olemiseen ja metsässä palloilemiseen... Päätin rauhoittua pitemmän ajan ja ottaa syvään henkeä... Syön eväitä, sipsejä, jugurttia ja ananas viipaleita... Myös pari leipää... Retkellä tärkeintä on eväät!!!! :razz: :razz:

Joskus 00.00 ajan jälkeen minua kumminkin alkaa kyllästyttämään luonnossa oleminen ja päätin lähteä kävelemään kotia kohti... Huomasin kuinka kävelin "oman historian" läpi... Kun tulin metsästä... Alku matkassa kävelin paikkojen ohi jossa minulla asui kavereita... Oman kodin jossa olen syntynyt... Kävelin ohi oman koulun jne... Erittäin vaikuttava kokemus... Pitkän "vaelluksen" jälkeen, kun olin melkein kotona, tuijottelin, kuinka puista muodostui erittäin outoja harhanäkyjä, esim, puut saattoivat näyttää työtä tekeviltä jättiläisiltä... Vähän samanlainen olotila kuin paukuissa kävelee ja löytää luonnosta kauhean elossaolevia muotoja...

01.00
Lähteekin sitten jo omassa kämpässä viimeiset mönjät kurkusta alas... Noin 600 mg... Hyvä, että tulin luonnosta pois, meinaan tuossa kunnossa en olisi siellä voinut enään olla... Oikeastaan en paljoa muista tun jälkeisestä ajasta, mutta joittain esimerkkejä:

-Näin työkavereitani kotonani tekemessä työtehtäviäni
-En muistanut kuka olin, missä olin, minkä takia olin...
-Luulin olevani vihdoinkin skitso
-Dissosiouduin täysin välillä ihan istumis asennosta

Oikeastaan täysin kaksi jakoinen pää tuolloin ja mistään ei oikein enään tullut mitään... Muistikin on niin huonossa jamassa, ettei tiedä kävelikö kämpässä vain ympyrää vai makasiko koko ajan sohvalla...

Aamun olotilat... Sekaisin... Tasapaino heittelee... Pysty syömään, pysty oikeen kunnolla heräämään... Mutta ihan mukava oli trippi...'
Kirjoittelen sitten paremin tuota kunhan vain jaksan...

Trippi 8-10 kesäkuuta kesäkuuta 2008
Kerrotaanpas taas jotain...
Sunnuntai iltana tälläinen setti... klo. 16.00
12 kaljaa
9 Alproxia (0,5 mg)
15 Mirtazapinia (30 mg)

En nyt tiedä olenko edes elossa vai kuollut... No joka tapauksessa, itse illasta muistan vain sen, että ennen noiden mömmöjen kiskomista vitutti ja ahdisti aikas paljon... Siitä sitten eteenpäin muistikuvat ovat erittäin hatarat... Tai no oikeastaan en muista mitään... Jossain kohtaa kello 05.00 heräilin ja ajattelin, että perkele täytyy mennä töihin... Nousin pystyyn ja totesin, etten olekkaan menossa... Sen verta päässä vippas... Päivällä joskus klo 10.00 pomo soittaa minulle, missäs vitussa sitä ollaan? Ei mitään hajua mitä vastasin... Sanoin hänelle jotain jostain taudista... Kävelin lääkäriin klo 12.00 ja kerroin hänelle, että minulla on oksennustauti... Lääkäri eniten kyllä ihmetteli, että minkä takia meinasin pudota tuolista ja minkä takia kävelin hoiperellen...

Seuraava päivä...

Nooh, lääkärin jälkeen meninkin sitten apteekkiin... (tartteehan tautiin lääke olla...) Ressuthan sieltä mukaan tuli...

Keittelin sitten ressut ja määräksi tuli 1200 mg... Eli jo ennenkuin otin dexmit joskus kello 17.00 päässäni oli vielä sekainen olo ja näin silmät kiinni halluja...

Dexmien ottamisen jälkeen, mentiinkin sitten jo todella kovaa... Ehkä kello 19.00 menin totaaliseen dissosiaatio tilaan, tästä heräsin ehkä joskus kello 23.00 jotain... SIIS 4 TUNTIA DISSOSIAATIOTAA!!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) Dissosiaatio oli ERITTÄIN voimakasta ja dissosiaatio tila muistutti hyvin paljon, samanlaista kuin dexmi ja kannabis kombinaatio... Eli toisinsanoen, oli ihan kivaa, mutta dexmillä on enemmän kyllä annettavaa... Mutta näinkin ihan kivaa oli... Ehdotomasti varmaan tästä lähin pistän enemmnänkin komboa tuon Mirtzun ja dexmin kanssa... :D :D
Loppuillasta otettiiin vielä kolme kaljaa varmistaakseen hyvän unen... Erittäin hyvin upposi tuo kalja syvälle kehoon tuolloin...

Tällä hetkellä kiskon vasta toista kaljaa, ja tuntuu ihan sammumis vaiheelta... erittäin kivaa,,,

22. Toukokuuta 2008

Ette sitten kertonut... Jotenka otin eilen 600 mg kerralla... :mrgreen: :mrgreen:

Tässäpi osa tarinasta...

-17.00 Kodeiinia siis se 150 mg.... Oikein mukava olotila...
-21.00 Dxm 600 mg.... Fun Lightin mansikka mehuun aika muuten karseeta sekoitta... Appelsiini mehu on edelleen ykkösenä...
-22.20 Täyden vatsan takia, tässä kohtaa alkoi tuntumaan... Outoa oli myös se kuinka puskasta yhtäkkiä vain vaikutus lähti käyntiin.. Oudon oloinen "dexminen" huippaus iski, päähän... Muttei niinkuin normaalisti... Yhtäkkiä huomasin, etten ollut kauheasti "paikalla" vaan huomasin, aina välillä oman tilanteeni...
-22.28
Tässä kohtaa ajattelin, että tuntui siltä kuin dissosiaatio hetki olisi mennyt minusta ohi... Tällöin yhtäkkiä alkoi seinät valumaan ja värjääntymään erilaisilla väreillä... Seinät sekoilivat ja elivät... Käveleminen oli erittäin hankalaa...

-22.30--> Koin erikoisia hetkiä... Aluksi näin hallusinaatioita silmät auki näin esim. oman silmäni jossain pinnassa ja samantien näin itseni siitä pisteestä katsottuna(nytpä tiedän minkä takia näen aina silmiäni tripeillä)... elikkä kehosta irtautumisia... Näitä myös koin ihan silmät kiinnikkin.... Jossain kohtaa aloin dissosioimaan rajusti ja olotila meni siihen, että makasin silmät kiinni sohvalla kokemassa dexmiä... Tällöin muistan ainakin kuinka matkasin helvettiin... Tämä oli erittäin pelottava paikka kaikkine kadotettuine sieluineen... (Muistatteko kuinka kerroin 1800 mg otetaessani, että olin joutumassa helvettiin?)

-00.48 Olen kirjoittanut, että palasin dissosioimasta takaisin elämään... Tämän jälkeen aika tuli pitkälti jumitettua ja en ollut oikein paikalla... Olin aikas pihalla... Muutenkin kaikki muistot ovat erittäin vähäiset koko tripistä...

Tuossa DXM Kodeiini kombossa on juuri se, että Kodeiini estää DXM muuttumasta DXO, jonka takia DXM vaikuttaa erilailla kuin normaalisti... Matka on hyvin DXM pitoinen... Itseni mielestä eilisellä tripillä olisin eräällälailla paahtanut läpi kaikista DXM tasoista...

1 Plateau
Hyvä olo... Nopeasti muuttui toiseen plateauhin...
2 Plateau
Erittäin hyvä olo, pää heittää kaaos alkaa...
Sigma
Hallusinaatiot silmät auki alkaa...
3 Plateau
Todellisuus ja mieli yhdistyy... Dissosiaatiot alkaa...
4 Plateau
Dissosiointia helvetissä...

Ensi kerralla sitten tuo DXM Marzine kombo... Kuinkahan paljon noita kumpiakin pitäisi ottaa? 600 mg Dexmiä ja 6 marsua vai jopa 12 marsua?

Trippi 14-15 kesäkuuta 2008
Jeps jeps... Nyt sitten itse Trippistooriin... Heti alussa sanon, että en missään nimessäkään muista kaikkea tästä tripistä, ja paljon tapahtui asioita joista olen jo kertonut aiemmissa raporteissani jotenka keskityn niihin mitä mielessäni eniten on... Muutenkin tekstini on hajanaista ja heikosti kerrottua... Syitä ovat esim, huono keskittymis kyky...

Annos oli päivän aikana 2400 mg ja painoa on se 55 kg eli 43 mg kiloa kohden... Tietenkin määrä oli illan lopussa eri, koska ainetta menee tietyn verran pois kehosta pitkällä aikavälillä...

Päivä aloitetaan kello 15.00 ensimmäiset 600 mg kiskaistaan kurkusta alas... Matka alkoi yllättävänkin nopeasti, vaikka olin syönyt ruokaa alle... Kello 17.00 alkoi tulemaan kaaottinen olotila... Olin eksymässä pyörremyrskyyn ja sen keskikohtaan... Vähän aikaa kunnon pyörimisen jälkeen alkoi dissosiatiivinen vaihe... Matkustelin suoraan johonkin maailmoihin jossa värit ja fraktaalit lentelevät...

Kello 18.00
Dissosiaatiotila poistuu ja tulee tilalle uudesti syntynyt olotila... Pienen käsien venyttelyn ja ryhdistäytymisen jälkeen nostettiin keho takaisin pysty asentoon ja kiskottiin noin 300 mg kurkusta alas...

Tämän jälkeen musaa päähän ja pihalle palloilemaan... Kävely pihalla oli rentouttavaa ja mukavahkoa, erityisen jännittävä oli tila jossa oma kehoni yritti mennä kahteen eri suuntaan samaan aikaan... Vähän kuin fyysinen keho olisi jaettu kahtia ja halusivat rimpuilla toisiin suuntiin... Pihalla muutenkin käveleminen oli outoa, tuntui kuin olisi koko ajan kävellyt kahdella eri tasolla ja ulottuvuudella...

Tulin pihalta takaisin jo kello 19.00 kyllästymisen takia ja päätin jatkaa buustailua, jottei ehdi kyllästyminen tulemaan... Nautin 300 mg lisää... Tämän jälkeen jossain kohtaa vähän aikaa makailin sängyllä ja kuuntelin musiikkia, pelailin tietokoneella ja muuta ajankulua... Mainittavia kokemuksia oli ehkä eniten se kuinka aloin yhtäkkiä venyttelemään ja urheilemaan kehollani... Oli erittäin mahtavaa punnertaa käsillä ylöspäin, kun oma keho vain rakasti liikkeitä... Ekstaattista tanssimista ja muuta rakastelua jota voi tehdä kehonsa kanssa... Yleensäkkin heille jotka miettivät mitä tekisi dexmeissä niin sanon, että tanssiminen ja venyttely ym "outoihin" asentoihin meno erittäin mukavan tuntuista dexmeissä...

22.00
Sitten taas lisää tavaraa naamariin... 300 mg....
Erittäin mukava tunne valtasi hetken päästä... Aloitin katselemaan Beatlesin Yellow Submarinea joka oli erittäin antoisaa... Niinkuin aina... Erittäin psykedeelinen elokuva antoi uutta syvyyttä katselijalle... Mahtavaa... Yleensäkkin elokuvassa villitsevän psykedelian saattou tuntea ympärillään ja tämä oli erittäin aidon tuntuista...

Kello 23.30
Lopettelin elokuvan katsomisen, ja mietin, että taas vähän tylsistytti... Päätin sitten ottaa 300 mg alas... Tämän jälkeen lähdin takaisin pihalle... Huomasin kuinka pihalla satoi ja totesin, että tulen kastumaan pahasti... Tämä ei haitannut minua päinvastoin odotin nautin sateesta, nautin maata lähellä olevista pilvistä, pimeästä yöstä ja painostavasta ilmasta... Pystyin havaitsemaan erittäin tarkasti sateen ropinaa jota katsoin ja näin... Erittäin mahtavaa katsella eri puita jotka saivat uutta virtaa sateesta ja vedestä...

Kello 00.42
Loppu tavara eli 600 mg, alas kerralla ja tyylillä... Ja sittenhän sitä mentiin ja lujaa... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :foil: :foil: :foil:

Vähän ajaa meni erittäin lujaa ja sitten tapahtui jotain ja jotain... En tästä eteenpäin paljoa muista, mutta kerron edes niitä asioita joita muistan... Niinkin sekaisia kuin ne ovat... :mrgreen: :mrgreen:

Annoksen oton jälkeen, pistin jotain musiikkia ja menin nopeasti valmistumaan makoilemaan sohvalle... Vähän ajan päästä huomaan kuinka maahinen ympärilläni rupeaa kokoamaan hämähäkin seitistä tehtyä koteloa ympärilleni, tunsin olevani toukka koteiloitumis vaiheessa... Tunsin kuinka koteloni ympärilläni rakentui, valmiina ollessaan tunsin sen reunat ja kuulin kuinka se eli... Samallalailla kuin kuvittelisit olevasi muovi pakkauksen sisällä...
Vähän ajanpäästä tapahtui räksähdys, ja kaikki muuttui... Sitten tapahtui jotain mistä minulla ei ole yhtään muistikuvaa... Seuraavat tapahtumat ovat tapahtuneet jossakin paikassa johonkin aikaan, mutta en muista niistä tarkasti mitään...

Muistan olleeni apteekin edessä jossa oli kasoittain ihmisiä odottamassa apteekin avaamista, koska kaikki halusivat päästä aamulla nauttimaan kuuluisasta taikajuomasta jota apteekki valmisti... Luultavasti olin tällöin sohvalla makaamassa, mutta en erottanut tätä tilaa todellisuudesta... Tietenkin VOI olla, että suomen pummit ovat löytäneet uuden huvin ja odotimme apteekin avaamista jo kello 2 yöllä... :mrgreen: :mrgreen:

Muistan olleeni kodinkoneliikkeessä joka sijaitsi taivaassa... Paikassa oli erittäin laajalla alueella vain valkoista muotoa ja väriä, paikassa oli vain muutama pesukone ja valkohampainen ekspert myyjä... Joka muistutti jollain oudolla tavalla Alexander Stubbia... En taas, tiedä missä tämä tapahtui... Ehkä pääsimme yön aikana taivaaseen Aksun kanssa myimme toisilemme uusia vempaimia....

Jossain kohtaa yötä alkoi tulemaan jo vähän tarkempia tilanteesta tajuamista ja kehon hallitsiminen onnistui jotenkin... Muista tällöin liikkuneeni ympäri huoneistoani...

- Joku herra käveli talooni ja alkoi juttelemaan minun kanssani... Rupesimme yhtäkkiä tekemään muuttolaatikoita ja pakkasimme itseämme ulospäin...

- Kävelin ympäri huoneistoani ja ihmettelin minkä takia minun sohvani oli pienentynyt sitten viime näkemäni ja tämä oli muodostunut pieniksi paloiksi vain... Jossain kohtaa ihmettelin kuinka olin kadottanut huoneistosta sohvan ja pelkäsin, että olin hukannut sen johonkin... Sohvani oli isosiskoni ja minua alkoi pelottamaan se kuinka selittäisin siskolleni... "Ihan oikeasti, mää en tiedä siitä mitään, mää huk huk hukkasin sen..."
:foil: :foil: :mrgreen:

- Jossain kohtaa vessassa käydessäni vessanpönttö jutteli minulle ja minä hänelle... Ihana kaveri työ pönttö meinaan... Sitten se suurensi omaa aukkoaansa jotta onnistuin paremmin kusemisessa sinne... (seuraavana aamuna ihmettelin kusta ympäri vessaa :lol: :lol: )

- Taas vessassa käytyäni aloin, ihmettelemään mitenkä minulle oli sattunut kotiini tulemaan uusi vessanpönttö jonka päätin ottaa irti maasta ja palauttaa sen naapurille... En kyllä oikeasti muista mitä tapahtui, mutta näin ajattelin tekeväni...

Nukkumaan menin, muistaakseni siten, että ihmettelin uutta huonetta talossani ja päätin mennä sinne ja sitten jäinkin sängylle makoilemaan... Tästä heräsin joskus kello 05.00 ja menin yhtäkkiä kuuntelemaan Pink Floydia sohvalleni ja nukahdin siihen... Wish You were here levyn jälkeen nousin pystyyn ja menin takaisin nukkumaan makuuhuoneeseen...

Seuraavan kerra heräsin kello 13.46 ja ihmettelin minkä takia kello on jo noin paljon... Vähän aikahan se sitten oli 05.00... :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

Siitä noustuani, ihmettelin vähän aikaa kuinka kattoni ei pysynyt paikallaan, vaan leijjaili suunnasta toiseen... Totesin silloin, että jaahas... "Alkaa se näinkin päivä joskus", värejä joka puolella ja visuaaleja ympärillä myös oli vaihtelevasti... :lol: :lol: Vähän ajan päästä kunhan olin vain herännyt tarpeeksi rupesi jo pää selvimään ja aloitin aamutoimet...

Loppu päivä menikin sitten nukkuessa, venyttelyssä ja erilaiseen kehoon tutustumisen kautta... Mielenkiintoinen trippi edelliskertana... Sekainen ainakin tarpeeksi...

Muita kokemuksia voi lukea näiltä sivuilta...
viewtopic.php?f=36&t=1665
viewtopic.php?f=36&t=1672
viewtopic.php?f=36&t=1581
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Dexma
Moderator

Dexmipeikon päiväkirja Miksi käyttää DXM??????

Post by Dexma » Tue 17 Jun 2008, 17:28

Dexmipeikon päiväkirja
Osa 2 Miksi käyttää Dexmiä

Kirjoitellaanpas taas lisää... Tällä kertaa kirjoittelen, minusta ja Dextrosta...

Monet saattavat miettiä, mitä oikein saan irti tästä jatkuvasta Dexmin kiskomisesta, moni tuntuu miettivän eikö minua kiinnosta terveydelliset seikat... Monet jotka kokeilevat Dexmiä eivät piittaa tämän huonoista vaikutuksista, ja miettivät minkä takia en vedä kaikkea muuta päähäni koko ajan...

Minä ja Dexmi

Itse olen siis käyttänyt Dexmiä jo 16 vuotiaasta saakka jotenka olen nyt tuota töhnää kiskonut kurkusta alas noin 2 vuotta. Aluksi käytin Dexmiä pieniä annoksia, olin noin 50 kiloinen teini, ja perusannokseni alussa oli noin 200-300 mg... Aluksi kokemukseni olivat erittäin vahvoja, olin käyttänyt tuota aikaa ennen hyvin vähän mitään päihteitä, en edes alkoholia paljoa, ja jokainen päihtymys tila millä tahansa aineella vei minut ekstaattiseen kokemukseen... Tanssimista, pomppimista oman kehonsa kanssa rakastelemista... En siis tarkoita masturbaatiota vain enemmän sitä kuinka voit vain nauttia, kun joku aine tulee kehoosi ja parantaa olosi... Oikeastaan vertaan noita alkupään kokemuksia samanlaisiin tiloihin, mitä olen saanut ekstaasilla, ja myöhemmissä DXM kokemuksissani noilla annoksilla, vaikutukset olivat hyvin opiaattimaisia...

Noin puolenvuoden käytön jälkeen aloin nostamaan annostani korkeampiin tiloihin. Aloitin ottamaan 300 mg-450 mg... Aluksi 300 mg annoksilla menin jo, ns, "yläkakkos plateaulle". Kävelyni meni aivan sekaisin, yleensäkkin menin itse täysin sekaisin... Erittäin nautittava olo tila joka taas muistutti enemmän kovaa humalatilaa. Tietenkin tähän tuli sekaan DXM aiheuttama psykedelia ja silmät kiinni nähdyt visuaalit. Ensimmäinen 3 plateaun kokemus olikin jo ihan omaa luokkaansa. Matka syveni mieleni syvyyksiin erittäin pitkälle ja silmät kiinni hallusinaatiot, muodostuivat absurdeista ja abstrakteista muodoista hengellisiin ja syviin kokemuksiin...

Tämän jälkeen käyttöni alkoi voimistumaan enemmän. Käytin puolenvuoden jälkeen lähes kerran viikossa Dexmiä, rauhoittavat kokemukset ja opiaattimaiset vaikutukset vakiintuivat vahvasti 200 mg annoksilla, ja suuremmat annokset alkoivat kiinostamaan. Noin vuoden käytön jälkeen 600 mg annos oli jo ihan perinteistä viikonloppuna. Tällöin aloin, kumminkin sekoitteleen tähän kokemukseen suuria määriä viinaa, että kannabista. Kokemukseni eivät olleet enään, niin hengellisiä, mutta nautinto joka jo itsessään on henkinen kokemus vahveni ja "päänsekoittamis meininki" tuli enemmän käytön ideaksi.

Noin vuoden käytön jälkeen minulla alkoi Dexmin käyttö ryöstäytyyn käsistä. Saatoin mennä kouluuni monesti viikon aikana dexmeissä, saatoin ottaa kolmesti viikonlopussa dexmiä... Ongelmia alkoi tulemaan niin perheen, koulun ja muun elämän välillä dexmin käytön takia... Tällöin aloin kumminkin taas saamaan kiinni siitä mitä DXM voi antaa ihmiselle hengellisellä tasolla. Muutamien päivän putkissa, todellisuuden hajotessa kokemukseni alkoivat menemään syvemmälle ja syvemmälle, kunnes tuli pohja vastaan... Erilaisten, jumalten/henkien kanssa yhteydessä oleminen, monet erilaiset kehosta irtautumiset alkoivat olemaan liian tuttua kauraa ja tämän jälkeen tuli psyykkeen hajoaminen...

A-klinikka, ja puolenvuoden mittainen tauko, elämän uudelleen järjesteleminen tuli nyt tavoitteeksi... Loppujen lopuksi mitään en saanut järjestettyä ja lähdin takaisin Dextroverseen, vetäisemällä viikon putken, josta olenkin kertonut jo täällä foorumilla. Tämän jälkeen pidin lyhyen selvän putken taas, mutta tämän jälkeen alkoi taas uusi käyttö aikakausi...

Minkä takia DXM?

Minkä takia otan Dexmiä? Yksinkertaisesti tämä aine on antanut, minulle paljon, olen sen pitkäaikainen ystävä ja minulle ja dexmille on tullut suuri luottamus toisiamme kohtaan. Dexmi on niin näyttänyt minulle maailmankaikkeuden rakennetta, antanut ulospääsyn normaalista elämästä, toiminut taiteellisen inspiraation antajana, dexmi on tuonut minulle lohtua ja voimaa huonoina päivinä...

Minkä takia DXM eikä esim sienet?

En tiedä, olen tottunut Dexmiin, olen tottunut sen helppoon saatavuuteen, olen tottunut sen makuun, olen tottunut sen antamaan olo tilaan...

Tajuatko olevasi koukussa?

Tajuan, eikä kiinnosta kuunnella mitään puhetta siitä mitä teen väärin... Loppujen lopuksi vääryyttä on paljon enemmän maailmassa kuin se, että joku kiskoo yskänlääkettä.

Tajuatko mitä tämä tekee terveydellesi?

En, mutta kuka sen tietää mitä DXM tekee keholle? Luultavasti tämä ei hyvää tee missään nimessäkään, koska esim, itselläni puolenvuoden tauon, aikana jysähty paniikki häiriö ongelma, myös minulla pituuskasvu ja muu kehossa tapahtuva muutos jäi hyvin pieneksi teini-iän aikaan. Tällä hetkellä olen 18 vuotias ja itseltäni lähtee hiukset. (tämä siis alkoi tauon aikana) Muistini on alkanut myös takkuilemaan ja todellisuuden tajuni on välillä normaalia hämärämpi. (oho, katos, perkele, "jätkä käyttää dexmiä 4 viikossa ja todellisuus on vain vähän hajalla???")

Ja oikeasti tämänkin kaiken jälkeen sanot, että DXM on sinulle ihan ok? Oletko tyhmä? Oletko vain ihan vitun sekaisin?

Jeps. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Aukikco
Moderator

Re: Dexmipeikon päiväkirja

Post by Aukikco » Tue 17 Jun 2008, 19:41

kiehtovaa, kuumottavaa ja hämmentävää.

jotenkin aloin ettiä rivin välistä jotain kysymystä. että oletko kiinnostunut ihmisten mielipiteistä eksperimentaatiosi suhteen vai kirjoitatko vain huviksesi? ilmeisesti tiedostat aika hyvin monia eri puolia harrastuksessasi.

tähtäätkö johonkin, onko sulla päämäärä, intentio, joko elämässä ylipäätään tai nimenomaan deksmeilyssäs?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 17 Jun 2008, 20:33

Aukikco wrote:kiehtovaa, kuumottavaa ja hämmentävää.

jotenkin aloin ettiä rivin välistä jotain kysymystä. että oletko kiinnostunut ihmisten mielipiteistä eksperimentaatiosi suhteen vai kirjoitatko vain huviksesi? ilmeisesti tiedostat aika hyvin monia eri puolia harrastuksessasi.

tähtäätkö johonkin, onko sulla päämäärä, intentio, joko elämässä ylipäätään tai nimenomaan deksmeilyssäs?
Kirjoitan enemmän itselleni tänne, itseltäni löytyy kyllä tekstiä omasta dexmeilystä ja "tutkimustani" vaihtuneiden tajunnantilojen kohdalla, mutta tämän päiväkirjan julkaisemisen päätin, koska tällä tavoin voin levittää ajatuksiani dexmistä... Ja täällä ainakin on henkilöitä joita luulisi tämän kiinnostavan... Jos ketään paljoa kiinnostaa...

En tiedä tiedostanko paljoa harrastuksestani/itsestäni/elämäntilanteesta, mutta yritän parhaani...

Tähtäänkö johonkin? Kyllä.
En tiedä mihinkä, mutta sanotaan näin, että tähtään kokoajan jonkinlaisen mysteerin selvittämiseen... hmm... Ehkä dissosiaation mysteerin selvittäminen? Tällä hetkellä yleensäkkin elämässä yritän tutkia elämää ja ympäröiviä asioita tällä tekniikalla...

Tällä hetkellä olen erittäin kiinnostunut DXM avulla saaduista kehosta irtautumis kokemuksista, ja näiden mahdollisista "hyöty käytöistä". Varsinkin kiinnostaa saada tietoa eetteri projektiosta enemmän ja enemmän, olen todennut, dexmeilessä, että eetteri projektion saavuttaminen voi helpottua suuresti dexmin avulla... Ehkä muillakin psykedeeleillä, dissosiatiiveilla ja deliranteilla voidaan etsiä näitä asioita, mutta nyt etsin/tutkin asiaa Dexmin avulla...

Kerronpa muuten nyt kokemuksesta jonka koin, tuon viimeisen 2400 mg jälkeen. Seuraavana päivänä huomasin, niin meditoidessani, että eräänlaisen yogan aikana, että silmät suljettaessa pystyin näkemään itseni samantien kehostani ulkopuolella. Samanlaisen kokemuksen sain joskus Marzinea napatessani... Nyt kumminkin tällä kertaa keho jossa olin silloin, kun näin oman kehoni ulkopuolelta, ei tuntunut olevan mitenkään minun hallinassani, vain tämä oli paikallaan ja välillä liikkui muutamia metrejä johonkin suuntaan, mutta kumminkin. Ajatus olin kehostani ulkopuolella jonkun muun kehon sisällä sen sijaan kuin oman eetteri kehon sisällä tuntui kokemus erittäin oudolta ja mielenkiintoiselta... Tämä onkin seuraava asia jota aion tutkia dexmitellessäni...

Ehkä olin onnistunut irrottamaan täydellisen dissosiaation takia kehostani jonkin merkittävän osan, ja vapautin sen johonkin toiseen sijaintiin... En tiedä... Mutta jatkan asian tutkimista...
tRip wrote:

Thoxium

Post by Thoxium » Tue 17 Jun 2008, 22:18

Hmm, todella mielenkiintoista hommaa, vaikka onkin melko epäterveellistä.

Tuosta hiusten lähdöstä, oletko varma ettei suvussasi esiinny kaljuuntumista? Ei tuossa iässä kaljuuntuminen ole mikään ihmejuttu jos kaljuuntumisgeenit on.

Itselläni torstaina projektin alla dexmin ja spicen+kannabiksen kombottaminen, mahdollisesti myös kodeiinia alkuun (sattuu olemaan 10 isoa poretablettia 8mg/kodeiinia, 500mg/parasetamolia ja 50mg/kofeiinia. ongelmana on tuo kofeiini, vaatii vähän enemmän kuin normi kylmävesierottelun, 500mg kofeiinia taitaa olla mulle liikaa). Tarkoitus olisi ottaa aluksi 600mg dxm, kuuden tunnin päästä lisää 600mg, ja sitten aina parhaaksi näkemälläni hetkellä polttelen spicea+kannabista. Aikaahan on ensi viikkoon asti, eli otetaan sit kerralla tästä vapaasta kaikki irti 8)

Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium » Tue 17 Jun 2008, 23:06

Kuulostaa vähän siltä että yrität uskotella itsellesi tekeväsi jonkinlaista uraauurtavaa tutkimusta, vaikka todellisuudessa homma on karannut käsistä jo aikoja sitten.

Hiustenlähtö yms. oireet voisivat teoriassa johtua kroonisesta bromialtistuksesta joka on täysin mahdollinen noilla annoksilla ja käyttötiheydellä.

Bromism: A disease caused by chronic exposure to bromine or one of its compounds. Bromism is characterized by mental dullness, memory loss, slurred speech, tremors, ataxia and muscular weakness, a transitory state resembling paranoid schizophrenia, and a skin eruption (bromoderma). Once a common problem, bromism was generally due to chronic ingestion of proprietary bromide preparations. Also called brominism.
Bromism has been carefully studied since the Gulf War soldiers were given Pyridostigmine Bromide and many became sick with various complaints including HAIR LOSS, HORMONAL CHANGES and PSYCHOLOGICAL SYMPTOMS.
Bromimyrkytyksestä lisää sodanaikaisien "uhrien" tutkimuksiin liittyen
http://www.gulflink.osd.mil/library/randrep/pb_paper/

Thoxium

Post by Thoxium » Tue 17 Jun 2008, 23:37

^ Häviääköhän nuo oireet bromialtistumisen päätyttyä?

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Wed 18 Jun 2008, 12:52

Ununnilium wrote:Kuulostaa vähän siltä että yrität uskotella itsellesi tekeväsi jonkinlaista uraauurtavaa tutkimusta, vaikka todellisuudessa homma on karannut käsistä jo aikoja sitten.
minusta täs tapauksessa näyttää kyl siltä, että molemmat näkemykset pitää paikkansa. millä perusteella dexman harjoittama itse-eksperimentaatio ei ois uraauurtavaa tutkimusta? miten se, että homma on lähtenyt käsistä, on ristiriidas sen kanssa?

en nyt siis haluu rohkasta ketään mihinkään, mun mielestä toi meininki vaikuttaa kyl aika pahaenteiseltä tai jo nyt tosiaan aika överiltä, mut toisaalta vaikuttaa myös siltä ettei oo mitään hyötyy yrittää estelläkään, joten...

ootko varautunu sellaseen mahollisuuteen että jossain vaiheessa jatkuvan dissosiaation seurauksena menetät kokonaan kontrollin omasta kehostasi ja esimerkiksi joudut seuraamaan elämääs ulkopuolisena seuraavat 50 vuotta? ootko valmis johonkin vastaavaan?

Thoxium

Post by Thoxium » Wed 18 Jun 2008, 13:47

Aukikco wrote:
Ununnilium wrote:Kuulostaa vähän siltä että yrität uskotella itsellesi tekeväsi jonkinlaista uraauurtavaa tutkimusta, vaikka todellisuudessa homma on karannut käsistä jo aikoja sitten.
minusta täs tapauksessa näyttää kyl siltä, että molemmat näkemykset pitää paikkansa. millä perusteella dexman harjoittama itse-eksperimentaatio ei ois uraauurtavaa tutkimusta? miten se, että homma on lähtenyt käsistä, on ristiriidas sen kanssa?

en nyt siis haluu rohkasta ketään mihinkään, mun mielestä toi meininki vaikuttaa kyl aika pahaenteiseltä tai jo nyt tosiaan aika överiltä, mut toisaalta vaikuttaa myös siltä ettei oo mitään hyötyy yrittää estelläkään, joten...

ootko varautunu sellaseen mahollisuuteen että jossain vaiheessa jatkuvan dissosiaation seurauksena menetät kokonaan kontrollin omasta kehostasi ja esimerkiksi joudut seuraamaan elämääs ulkopuolisena seuraavat 50 vuotta? ootko valmis johonkin vastaavaan?
Varmasti se itselleen on uraauurtava tutkimus ja eipä muutenkaan taida olla paljoa tutkittu dexmin todella kovaa suurkulutusta. Itse en tosin riskeeraisi.

Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium » Wed 18 Jun 2008, 15:28

No, ehkäpä käsitykseni tutkimuksen ja rajun narkkailun eroista on vain erilainen kuin muilla.

Mielestäni mitään ei voi tutkia jos käyttö ei ole tiiviisti omassa kontrollissa, vaikka kyseessä olisikin jokin pitkäaikaiseen altistukseen liittyvä juttu. Kyseessä vaikuttaisi olevan nyt lähinnä krooninen itsensä myrkyttäminen, jota käyttäjä kutsuu "tutkimukseksi". Aineen farmakologia taitaa olla aika hukassa ja muutenkin homma pyörii riippuvuuden ajamana.

Tai no, kyllähän moni tutkii nykyäänkin vielä esim. alkoholin ja pirin yms. kroonisen käytön vaikutuksia ihan päivittäisellä tasolla. Harvemmin vaan ilmoittavat tekevänsä "tutkimustyötä".

Ei millään pahalla kirjoittajaa kohtaan kuitenkaan. :!:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 18 Jun 2008, 16:28

Thoxium wrote:Hmm, todella mielenkiintoista hommaa, vaikka onkin melko epäterveellistä.

Tuosta hiusten lähdöstä, oletko varma ettei suvussasi esiinny kaljuuntumista? Ei tuossa iässä kaljuuntuminen ole mikään ihmejuttu jos kaljuuntumisgeenit on.

Itselläni torstaina projektin alla dexmin ja spicen+kannabiksen kombottaminen, mahdollisesti myös kodeiinia alkuun (sattuu olemaan 10 isoa poretablettia 8mg/kodeiinia, 500mg/parasetamolia ja 50mg/kofeiinia. ongelmana on tuo kofeiini, vaatii vähän enemmän kuin normi kylmävesierottelun, 500mg kofeiinia taitaa olla mulle liikaa). Tarkoitus olisi ottaa aluksi 600mg dxm, kuuden tunnin päästä lisää 600mg, ja sitten aina parhaaksi näkemälläni hetkellä polttelen spicea+kannabista. Aikaahan on ensi viikkoon asti, eli otetaan sit kerralla tästä vapaasta kaikki irti 8)
Jeps, kyllä tuo hiustenlähtö on ollut minun suvussani normaalia ja hommaan ehdottomasti voi vaikuttaa vaikka kuinka moni asia... Tosiasia on kumminkin se, että hiustenlähtöni alkoi kesken dexmi tauon... En sano, etteikö syy voisi olla joku muu, mutta itse uskon dexmillä olevan vaikutusta asiaan...

Hei kokeile näin, tuota annostasi...

Vetele noita kodeiini tabuja pitkään ennen homman aloittamista... Sanotaan vaikka noin päivä ennen dexmeilyä... Sitten otat dexmit, kun kodeiini on kuluttanut sitä entsyymiä mitä se nyt kuluttaa... Sitten dexmit, dexmistä vain vähäinen muuttuu DXO:ksi... Sitten vhaaauuh... Sitten, kun olet kokenut dexmi olotilat, kiskaiset noin 4 tunnin päästä sen kannabis spice sekoituksen niin kovaa naamariin, kun ikinä lähtee... Sitten pitäs tulla uusi vhaaaaauuuuhh....
Aukikco wrote:

Aukikco (vittu sun nimi on hankala kirjoittaa!!!) on itseni mielestä enemmän oikeassa... Myönnän sen, että homma menee vähän yli... (mistä tuo vähän repäistiin?) Homma on lähtenyt käsistä, mutta kerrottakoon käytännön tutkimus siitä mitä tapahtuu, kun homma menee käsistä...

Itsekkin uskon homman olevan pahaenteistä. Mutta silti teen sitä ja kerron sen positiivisista, että negatiivisista vaikutuksista... Ja muuten tuo estely on jo aika turhaa, koska sitä moni muukin on yrittänyt tehdä, ammatti-ihmiset ja homma sen kuin jatkuu...
Olen nuori, olen tyhmä, en tajua mitä merkitystä on terveydellä, yleensäkkään millään (OLEN SEKAISIN!!!!!). Mutta joo vastaan tähän:
That's really groovy maan! :lol: :lol: :lol:

Jep kyllä mää kohta itken näitä valintojani... :D
tRip wrote:

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Wed 18 Jun 2008, 18:18

Ununnilium wrote:Mielestäni mitään ei voi tutkia jos käyttö ei ole tiiviisti omassa kontrollissa, vaikka kyseessä olisikin jokin pitkäaikaiseen altistukseen liittyvä juttu. Kyseessä vaikuttaisi olevan nyt lähinnä krooninen itsensä myrkyttäminen, jota käyttäjä kutsuu "tutkimukseksi". Aineen farmakologia taitaa olla aika hukassa ja muutenkin homma pyörii riippuvuuden ajamana.
mun nähdäkseni ainoa keino tehdä subjektiivista tutkimusta siitä millaista on kun on dxm-riippuvuus ja alkaa pää hajoamaan, on juuri tämä dexman tyyli. kyllähän toi aika vitun kammottavaa meininkiä on, ei siinä mitään. mutta en mä lähtis mitätöimään hänen kokemustaan vain siksi että hän vaikuttaa olevan sekoamispisteessä, riippuvainen ja hallintansa menettänyt.
Tai no, kyllähän moni tutkii nykyäänkin vielä esim. alkoholin ja pirin yms. kroonisen käytön vaikutuksia ihan päivittäisellä tasolla. Harvemmin vaan ilmoittavat tekevänsä "tutkimustyötä".
niin no, noiden kanssa kyse on ehkäpä "arkisemmasta" ilmiöstä. silti voisin helposti nähdä niidenkin parissa toteutettavan nimenomaan subjektiivista tutkimustyötä. ei tutkimuksen kohteen tarvitse välttämättä olla jotain kliinistä, eikä tutkimuksen tarvitse olla tarkasti tieteen metodien suhteen suoritettu. määritelmiä, käsitteitä.

alleviivaan nyt vielä, etten todellakaan kannusta dexmaa jatkamaan valitsemallansa polulla.

dexma, näätkö mitään päätepistettä hommalle? että onko joku tietty etappi jonka aiot saavuttaa? kuinka itsetuhoiseksi miellät touhus? puhut kyllä sekoomisesta, mutta vaikutat suhtautuvan asiaan aika kevyesti.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 18 Jun 2008, 19:30

Aukikco wrote:
dexma, näätkö mitään päätepistettä hommalle? että onko joku tietty etappi jonka aiot saavuttaa? kuinka itsetuhoiseksi miellät touhus? puhut kyllä sekoomisesta, mutta vaikutat suhtautuvan asiaan aika kevyesti.
Päätepiste? Kyllästyminen? Kuolema? Lopullinen dissosiaatio (whoouuh)... Kuinka itsetuhoista? Ei dexmin veto sinänsä, mutta päivät ilman dexmiä, onkin välillä ihan eriasia... Toisaalta kärsin rajusta mielialavaihtelusta... (dexmi ainakin auttaa asiaa!!! :lol: :lol: :lol: ) Puhun sekoamisesta, mutta suhtaudun siihen kevyesti... Ehkä olen jo seonnut! :lol: :lol: :lol: :lol:

ps. tämän postin aikana olen kännissä, ja erittäin loistavassa masennustilassa... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tRip wrote:

Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium » Wed 18 Jun 2008, 20:33

Aukikco wrote: mun nähdäkseni ainoa keino tehdä subjektiivista tutkimusta siitä millaista on kun on dxm-riippuvuus ja alkaa pää hajoamaan, on juuri tämä dexman tyyli. kyllähän toi aika vitun kammottavaa meininkiä on, ei siinä mitään. mutta en mä lähtis mitätöimään hänen kokemustaan vain siksi että hän vaikuttaa olevan sekoamispisteessä, riippuvainen ja hallintansa menettänyt.
En mitätöi hänen kokemuksiaan, mutta pidän niiden arvoa aika lailla olemattomana minkäänlaisen tutkimuksen kannalta.
niin no, noiden kanssa kyse on ehkäpä "arkisemmasta" ilmiöstä. silti voisin helposti nähdä niidenkin parissa toteutettavan nimenomaan subjektiivista tutkimustyötä. ei tutkimuksen kohteen tarvitse välttämättä olla jotain kliinistä, eikä tutkimuksen tarvitse olla tarkasti tieteen metodien suhteen suoritettu. määritelmiä, käsitteitä.
Ilmiö tuskin on juuri eroava muistakaan pakonomaisiksi toiminnoiksi muodostuvista aktiviteeteista. Tutkimuksen kohteen ei tarvitse olla kliininen, mutta tutkimuksen kannalta on aika olennaista pitää selvillä tutkittava asia ja käytettävät työskentelytavat sen saavuttamiseksi. Huumeaddiktio ei yksinkertaisesti mene minulle läpi minkäänlaisena tutkimuksena, se on rappiota.

Filosofiselta kannalta asiaa voi toki pohtia monitahoisemminkin.

Minua ainoastaan ärsyttää se, että sana "tutkimus" sekoitetaan esim. termeihin "päihtyminen", "päänsekoittaminen", "trippailu" tai vaikkapa "addiktio". Itsekin kyllä nautin useidenkin substanssien vetämisestä, ja kirjaan subjektiiviset vaikutukset aina ylös, mutta en usko että kyseessä on varsinaista tutkimusta. Korkeintaan kiinnostusta jotain ainetta ja sen (psyko)farmakologisia vaikutuksia kohtaan.

Thoxium

Post by Thoxium » Wed 18 Jun 2008, 20:46

Ununnilium wrote:Minua ainoastaan ärsyttää se, että sana "tutkimus" sekoitetaan esim. termeihin "päihtyminen", "päänsekoittaminen", "trippailu" tai vaikkapa "addiktio". Itsekin kyllä nautin useidenkin substanssien vetämisestä, ja kirjaan subjektiiviset vaikutukset aina ylös, mutta en usko että kyseessä on varsinaista tutkimusta. Korkeintaan kiinnostusta jotain ainetta ja sen (psyko)farmakologisia vaikutuksia kohtaan.
Kyllä se minusta vaan on tutkimusta, jos kerran dexmin suurkulutuksesta ei paljoa tietoa löydy, tai ei ainakaan tuommosesta menosta. Muutenkaan ei taida olla kovinkaan paljoa tutkittu dissosiatiivien liikakäytöstä, eikä pelkästään vain huumeena, vaan sitä mitä jatkuva dissosioituminen tekee psyykkeelle ja miten dissosiaatio muuttu pitkällä tähtäimellä. Näen tän osana tietoisuuden tutkimisena, vaikka meno onkin vähän hurjaa. Ei eläinkokeilla saa mitään irti, ihmiskokeilla näitä pitää tutkia, kun kerran tietoisuudesta on kysymys...

Oikeastaan kutsuisin tätä ennemminkin exprimentaatioksi, käytännönläheisenä kokeiluna.

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Wed 18 Jun 2008, 23:14

Ununnilium wrote:Ilmiö tuskin on juuri eroava muistakaan pakonomaisiksi toiminnoiksi muodostuvista aktiviteeteista. Tutkimuksen kohteen ei tarvitse olla kliininen, mutta tutkimuksen kannalta on aika olennaista pitää selvillä tutkittava asia ja käytettävät työskentelytavat sen saavuttamiseksi. Huumeaddiktio ei yksinkertaisesti mene minulle läpi minkäänlaisena tutkimuksena, se on rappiota.
jos ymmärrän oikein, lähestyt asiaa näkökulmasta jonka mukaan vaihtoehdot ovat joko-tai. jos kyseessä on addiktio tai sekoilu, niin se ei voi olla tutkimusta.

oon eri mieltä. mun ilmaseman näkökulman mukaan jokainen ihminen joka kokee jotain ja raportoi siitä, tekee tutkimusta. toki voit vaihtaa sen tilalle jonku muun käsitteen jos se saa sut hyväksymään mun varsinaisen pointin. ehdota jotain sanaa joka tuntuu luontevammalta, kun nimenomaan kuitenkin puhutaan kokemuksen tosta puolesta (eli erillään siitä että tutkimuksen "kohde" on kuosaaminen taval tai toisella). ihan samaan tapaan ku vaikkapa vuorikiipeilijä voi pitää päiväkirjaa vaarallisesta harrastuksestaan - kyse on henkilökohtaisesta kokemuksesta ja sen tutkimisesta.

tää menee kyl aika lähellä sellasen käsitenussinnan rajoja jollasta en enää hirveen mielelläni harrasta, mutta tässä viestissä ainaki vielä rehellisesti yritän selventää käyttämiäni käsitteitä.

Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium » Thu 19 Jun 2008, 13:03

Ymmärrän kyllä teidän pointtinne.

Mielestäni kyseessä olisi enemmänkin tutkimus jos
a) annosten suhteen pidettäisiin tarkkaa kirjaa ja kontrollia
b) käyttöaikoijen suhteen kirjaa ja kontrollia
c) muiden nautittujen yhdisteiden suhteen täyttä lakkoa tai tarkkaa kontrollia
d) alkutilanne olisi hyvin selvitetty (myös tutkittava määre selvillä) jotta mahdolliset muutokset kokemuksissa ovat havaittavissa (mielellään myös alkuoletus tutkimuksen tuloksista)
e) kokemukset kirjattaisiin ja kuvattaisiin kronologisesti ja neutraalisti
jne.

Nyt näistä ei taida täyttyä yksikään kohta, vaan tämä "tutkimus" on vain huumeiden vetelyä sekaisin ja miten sattuu. Jos henkilö haluaisi oikeasti selvittää esim. DXM kroonisen käytön vaikutuksia suurilla annoksilla tulisi alkutilanne olla selvillä esim. jollain kognitiivisia kykyjä mittaavilla testeillä ja muilla keinoilla. Kaikki mahdolliset muutokset ovat nyt aika lailla merkityksettömiä oikean tutkimuksen kannalta.

Tarkoitus ei kuitenkaan ole asiasta riidellä. Voit(te) jatkaa tutkimuksianne rauhassa. Pyrin vain ilmaisemaan sen mikä mielestäni on tutkimusta ja mikä taas sekavaa päihteilyä. 8)

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Thu 19 Jun 2008, 13:08

Ununnilium wrote:a) annosten suhteen pidettäisiin tarkkaa kirjaa ja kontrollia
kontrollia, mitä tarkoitat? kyllähän annokset on tiedossa
b) käyttöaikoijen suhteen kirjaa ja kontrollia
samoin
c) muiden nautittujen yhdisteiden suhteen täyttä lakkoa tai tarkkaa kontrollia
miksi? jos tarkoituksena ois tehdä nimenomaan tietynlainen tutkimus niin sitten, mutta tässä nyt mielestäni yhäkin on kyse siitä että yksittäinen ihminen dokumentoi omaa kokemustaan elämästä.
d) alkutilanne olisi hyvin selvitetty (myös tutkittava määre selvillä) jotta mahdolliset muutokset kokemuksissa ovat havaittavissa (mielellään myös alkuoletus tutkimuksen tuloksista)
jälleen, jotta tutkimus olis sellainen jonka sinä tekisit. et voi määritellä miten joku toinen saa tutkia itseään tai määritellä tekojaan.
e) kokemukset kirjattaisiin ja kuvattaisiin kronologisesti ja neutraalisti
jos tavoitteena ois objektiivisuus. kuitenkin, ainoa keino kuvata subjektiivisia tuntemuksia subjektiivisesti on kuvata subjektiivisia tuntemuksia subjektiivisesti. mikä tässä on niin vaikeaa niellä?
Jos henkilö haluaisi oikeasti selvittää esim. DXM kroonisen käytön vaikutuksia suurilla annoksilla tulisi alkutilanne olla selvillä esim. jollain kognitiivisia kykyjä mittaavilla testeillä ja muilla keinoilla. Kaikki mahdolliset muutokset ovat nyt aika lailla merkityksettömiä oikean tutkimuksen kannalta.
mitä on "oikea" tutkimus? miten se määritellään? miksi jollain olisi oikeus varata käsite "tutkimus" tietynlaiseen yhteyteen kun sitä kuitenkin käytetään laajasti myös toisenlaisissa yhteyksissä? täysin eri asia ois jos kyseessä ois joku sana joka viedään täysin toiseen asiayhteyteen. näin ei kuitenkaan ole. sinä nyt et yksinkertaisesti näytä haluavan/pystyvän hyväksymään sitä että joku rikkoo rajoja ja määritelmiä.
Tarkoitus ei kuitenkaan ole asiasta riidellä. Voit(te) jatkaa tutkimuksianne rauhassa. Pyrin vain ilmaisemaan sen mikä mielestäni on tutkimusta ja mikä taas sekavaa päihteilyä. 8)
mutta tahdot siis väkisin pitää kiinni siitä että noiden on suljettava toisensa pois?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 19 Jun 2008, 20:49

Huomenna 1800 mg... damdamdamdamdam... 8) 8) 8) 8) 8) 8)
tRip wrote:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 22 Jun 2008, 12:19

Jussi Trippi!

Tripille lähtiessä on tullut kunnolla syötyä ja mielentila oli jotenkin neutraali, vaikka olikin itse juhannus juhla päällä... Painoahan on siis tuo 55 kg...

Kello 18.00
Aloitetaan 300 mg kiskomalla kurkusta alas... Olotila kevyt, väsynyt, opiaattimainen... Eli taivaallisen ihana! :lol: :lol: Musiikin kuuntelua tälläistä miestä ja naista kannattaa Dexmeissä kuunnella
http://www.mikseri.net/artists/?id=54036
toinen projekti jossa hän on mukana

Suuri Avaruusprojekti
http://www.mikseri.net/artists/suuriava ... .99196.php

Suuressa avaruusprojektissa on myös mukana Delusion of Xtatic Mood projektin tekijä Electrical Shaman joka säveltää eräänlaista "dexmi musaa"
http://www.mikseri.net/artists/delusion ... 108410.php

Siinäpä muutama musa kappale dexmeilyyn...

20.40

Homma jatkuu, ja isken kurkkuuni uudet 300 mg... Olotila muuttuu vielä kevyemmäksi muutaman minuuntin jälkeen ja jatkan musiikin kuuntelua makoilemalla lattialla... Hymy suussa erittäin mahtava olotila mitä ihanimpia ja euforisia aaltoja nousi joka puolelta, pyhäenergia tupsahti kehooni korkeammalta tasolta ja keho huusi rakastumista...

Aloitan tanssimisen, mutta mikään musiikki ei antanut tarpeeksi tyydytystä olotilaan, ei piripolkka ei mikään kevyt aaltoilu auttanut. Keho ampaisi äänennopeudelle ja pyörremyrsky ympärillä tuntui mitä mahtavimmalta. Päätän lähteä ulos purkamaan energiaa, Ozric Tentaclesia mp3 soittimeen ja pihalle. Huomasin nopeasti, että ulkona satoi, mutta päätin jäädä silti ulos kastumaan. Kävelen yksinäisiä ja hiljaisia katuja ympäri ja ihastelen puita, katuja, taloja, sadepilviä. Tunsin ympärilläni tuhannet sadepisarat jotka ravitsivat maata ja jotka ravitsivat minua... Kaikki oli mahtavaa...

Ulkoa tulen vasta kello 22.00, koska energia rupesi vähentymään. Menin sohvalle ja aloin kuuntelemaan musiikkia, kuuntelin Pink Floydin Darkside of the moon albumin. Yhtäkkiä silmät kiinni pidetässeni tunsin kuinka kehoni saavutti jotain omituista. Silmissä vilisi lujaa ja aloin näkemään yhtäkkiä kasvoni maatessani, näin yhtäkkiä koko kehoni tummansinisenä muotona kaiken muun mustan sisällä. Saavutin sen mitä lähdin tripillä tavoittelemaan ja tutkin tätä omituista lentävää kehoani joka tuntui olevan täysin hallitsematon. Dark Side of the moonin lopussa avaan silmäni ja huomaan olevani pudonneeni kakkosplateaulle. Kaikki on täysin sekaisin ja tunnen olevani taas irti jostain suuremasta, vaikka silmät auki näenkin taas "normaalin maailman".

22.50

Päätän ottaa lisä annoksen 600 mg. Putoilen dissosiaation ihmeelliseen maailmaan ja putoilen fraktaalimaisemiin. Kaikki näyttää kauniilta ja mahtavalta. Lentelen soundien ja värien ihmeellisessä maassa ja jätän taakseni kaikki mitä normaalisti olisi edessäni.

00.00
Lähteekin sitten viimeinen hitti, 600 mg. Sen jälkeen putosin dissosiaation ja menetin otteeni tähän maailmaan. Yhtäkkiä luulin olevani töissäni, kun taas kerran olohuoneeni valtasi suuret varasto rullakot, ja pumppu kärryt. Ihmisiä alkoi vilisemään olohuoneessani. Erittäin mahtavaa vaikka itse tilanteesta ei tajua mitään. Sitä vain on ja jollain ihmeellisellä aistilla hallitsee itseään tarpeeksi pysyäkseen elossa ja jollain kummallisella tavalla kykenee aistimaan.

Huomaan joskus dissosiatiivisen tilan jälkeen, (en muista koska tämä on...) että ympyrän muotoinen maailma on taas kadonnut, käteni, juomalasit, pyöreät asiat yleensä muodostuu palikkamaisiksi ja muodostuvat suorakulmaiseksi. Katson kehoani, pääni näyttää folihatulta, silmäni ovat salmiakki pastillin muotoiset ja punaiset, vartaloni näyttää siltä kuin se olisi koottu monista erikokoisista arpanopista. Maailma heiluu kuin viimeistä päivää, esineet liikkuvat paikoista toiseen, hengittävät ja katoilevat. Kaadun maahan, ryömin vessaan, oksennan, maku on mitä ihanin. Oletteko huomanneet dexmi oksennuksessa yskänlääkkeen tyylistä makua??????? :D :D :D :lol: :lol:

Kello kaksi nappaan itseäni niskasta kiinni. Lennän sohvalleni, ja avaan kaljan... Tämän jälkeen heti yhden kaljan jälkeen lensin mitä ihanimpaan humalaan. Avaan nopeasti toisen, avaan kolmannen... Sitten.... ..... ..... .....

Herään joskus 9.45 ilman, että muistan mitään kolmannen kaljan jälkeen... Hoipertelen keittiöön katson tiskipöydällä olevia neljää 0,5 litran Kozel oluita, kurkkaan niiden sisään totean: "tyhjiä ovat" (olin juonut neljä kaljaa illalla...). Jatkan hoiperteluani ympäri kämppää pesen hampaat, menen makoileen sohvalle. Näen taas kerran itseni ja olen ulkona kehosta, en tiedä miten sen teen, mutta tiedän, että tämä saavutetaan irrottamalla jotain kehosta ulos. Käytännöllistä toimintaa en ole vielä tällä opetellut, mutta työstän tätä asiaa koko ajan.

Vähän ajan päästä, kun oloni keventyi avasin uuden oluen. Nam. Sitten toisen nam nam. Ja sitten... ... .... Herään kello 13.00 jatkan kaljottelua... .... .... .... ... .... .... Herään kello 19.00, tyhjennnän kopan kaljaa... Olen selvinpäin vaikka olenkin totaalisen perseet olalla. Kävelen R Kioskille ostan 12 karhua. Juon näitä muutaman ja menen nukkumaan... Seuraavana aamuna tyhjensin mäyräkarhun loppuun.
tRip wrote:

Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium » Sun 22 Jun 2008, 15:51

Aukikco wrote: mutta tahdot siis väkisin pitää kiinni siitä että noiden on suljettava toisensa pois?
Aika pitkälti joo. Suorittivathan natsitkin ties minkälaisia tutkimuksia joiden tieteelliset tavoitteet olivat varmasti vain sivuseikka huvittelun ja ihmisten kiduttamisen ohella. Tottakai kaikesta voi vääntää tutkimusta tällä logiikalla että "rikkoo rajoja" ja tutkimuksen luonne on subjektiivinen, vaikka loppupeleissä saaduilla tuloksilla ei tee yhtään mitään eikä niistä ole iloa kenellekään.

Ajatusmaailmamme ei ehkä ihan kohtaa.

Selventävä esimerkki vielä näin kinastelun loppuun.
Lähden viikonloppuna baariin ryyppäämään kavereiden kanssa tarkoituksena pitää hauskaa.
VRT.
Trippailen päivittäin DXM vetäen.
VRT.
Piikitän herskaa jatkuvasti kotonani.

Mikään näistä ei täytä mielestäni minkäänlaisessa määrin TIETEELLISEN TUTKIMUKSEN kriteerejä. Subjektiivinen tutkimus on ihan ok kunhan se toteutetaan tietyin kriteerein.
Mutta antaapa olla tosiaan.

Usoda
LD50

Post by Usoda » Tue 24 Jun 2008, 21:13

Dexma wrote:Mutta aloitetaan... Matka tapahtui Halimasjärven luonnonsuojelualueella Tampereella... (pieni paikka, mutta kyllä siellä kivaa välillä oli...)
Mä asun ton järven vieressä.... :foil:
Mukava trippimetsä. Pistä privaa jos asut lähistöllä, olisi kiva tutustua. :)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 02 Jul 2008, 20:58

Matka 30.6.2008
Annos 1800 mg

Aloitin matkani kello 20.30
Aloitin kiskomalla kurkusta alas 600 mg.

Lähden kävelemään taas kerran Halimasjärven rantaa... (edelleen mainio trippimesta,) Kävely paikalle vie noin tunnin ajan...

Mainio paikka tripata siellä, itseni mielestä on muutenkin mukavaa olla tutustumassa tuttuihin alueisiin, koska mitä enemmän sinne tutustuu sitä enemmän se antaa... Tämä oikeastaan on syynä minun Dexmin kiskomisen kohdalla, käytän samaa ainetta pitkään jotta opin tuntemaan tämän hyvin, enkä vaihtele paljoa muihin aineisiin...

Halimasjärvellä kello 21.30 ja risat päälle.

Vaikutukset tässä kohtaa heikot, rentoutumista ja hyvää oloa. Outoa kuinka joskus aina tuo 600 mg jysähtää niin kovaa päähän, että on pakko pudota 3 plateauhun, taikka 2 plateauhun, mutta myös nykyään on kovin yleistä, että saavuttaa 1 plateaun vain... Joku ihme annosmäärä, kun pystyy noinkin paljon vaikutukset vaihtuilemaan...

Odottelen ja pyöriskelen euforiassani puiden lomassa, tervehdin näille, meditoin näiden alla, katselen ja ihastelen, hidasta auringon laskua.

22.00
Seuraava 300 mg. Vaikutukset tulevat, niin kävelyyn kuin mieleenkin. Odottelen kauan, ja meditointi hetket vain pitenee ja syvenee ja syvenee... Olotila yleensäkkin menee enemmän yhtyväksi muuhun ympäristöön.

Lasken itseni polkua pitkin pienen puron, kohdalle. Kuuntelen puroa joka hitaasti laskee, yhtäkkiä kuulen puhetta. Katselen ympärilleni, näen naisen edessäni joka puhuu minulle. En tiedä, kuka se on. Kuulen vain hänen puheen. Jotain hän yrittää kertoa. Tuijotan tarkemmin ympärilleni, näen kauniin naisen. Vanha noita seisoo edessäni, hame päällä ja katselee minua. Tarkennan silmiäni, huomaan, että kyseessä oli vain puun osa. Kuuntelen tarkemmin, kuulen edelleen. Käännyn pois, ja huomaan toisen noidan, hän ja äsköinen noita juoruaa minusta. Tarkennan taas silmiäni ja näen yhden puun. Kävelen puun luokse, kosketan sitä ja tunnen jotain suurta vetovoimaa tätä kohtaa. Seuraan puroa, seuraan alaspäin jotta saavuttaisin sen äänen mikä ympärilläni on. Puro hypnotisoi minua kuulen ääniä. Puhetta, kaikuja. kuulen muotoja, kuulen asioita. Kävelen pois. Jätän äänet takaisin. Päätän, että kävelen takaisin vielä.

00.00
Kävelen viimeiselle paikalle jossa aurinko näkyy. Katselen järvenpintaa. Kalat uivat vauhdilla ympäriinsä. Pakoilevat, näykkivät pintaa. Otan viimeisen annoksen luonnossa 300 mg. Tunnen suurta hyvän olon tunnetta. Lähden kävelemään kotia kohti.

01.00
Olen saavuttanut kotini. Aloitan viimeisen 600 mg. Otan annoksen, pistän Ash Ra templeä korvilleni (parhaita psykebändejä...!!!!!) kuuntelen sen ääniä. Yhtäkkiä putoan johonkin. Ihmiset valtaavat taloni. Näen heidät, kuulen heidät, puhun heille. Menetän itseni. Jokin tuntematon ohjaa minua käyttää minua. Näen liikkeeni, mutta en ymmärrä itseäni. Kävelen huoneita ympäri. Kaikki vellovat ympäriinsä. Heilautan kättäni. Näen kuinka siitä jää ilmaan viivat ja koskettelen näitä värejä ja viivoja. Kosketan niitä, mutta en tunne niitä. Kaikki on kaunista... Vaikken ymmärrä itseäni. Menen makuulleni. Putoan johonkin josta en tuo mitään takaisin.

Herään, aamulla kello 05.00. Huomaan väsymykseni. Nousen, lähden pihalle. Kävelen sillan päälle. Katselen sillalta alaspäin. Näen allani puutarhan, puutarhan kuolleiden. Kuolleet nousevat tuolta ja valuvat vierelleni. Kosketan heitä, mutta he eivät vastaa. Lentävät ohitseni, kuin kirkkaat ajatukset. Kävelen takaisin kotiini. Menen nukkumaan.

Herään kuin skitsofreenien ilman, tietoa viimeisistä hetkistä... Kello on 13.00... Loppupäivä rauhallista palautumista ilman tekemisen tekoa. Odotan vain... Erittäin heikko ja väsynyt fiilis...
tRip wrote:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 07 Jul 2008, 12:08

DXM 5.7.2008

DXM 1200 mg, 120 mg Mirtazapin
Homma alkoi jo aikaisin, olin päättänyt testailla vaikutuksia Mirtazapinin ja Dexmin rinnalla.

Päivä alkaa

15.00
120 mg Mirtazapinia ja nukkumaan...

20.30
Heräilen, oudoista unista joissa koin niin kehosta irtautumisia ja Lucid unia. Kiskaisen 1200 mg kurkustani alas.

21.30
Alkaa ensimmäiset dissosiaatio tilat, matkustelen monissa paikoissa, erilaisia huoneita ja erilaisia maisemia... Yhtäkkiä huomaan olevani täysin tietoinen tilastani. Olen poissa huoneesta jossa olin ollut, olin omassa keittiössäni. Kaikki on hyvin normaalia, mutta näen kaiken eräänlaisen verhon takaa. Huomaan, että en hallitse kehoani. Olen ulkona omasta kehostani, jossain muussa kehossani jota en pysty ainakaan nyt ohjaamaan. Olin saavuttanut tavoitteeni tälle tripille. Vahva kehosta irtautuminen. En tiedä, miten teen sen, mutta tiedän, että se tapahtuu.
Yhtäkkiä taas olen omassa kehossani, tuntuu kuin mitä kauempana keho käy sitä nopeammin keho palautuu omaan alkuperäispaikkaansa, vähän niinkuin vetovoiman avulla.

23.00
Huomaan, että olen välillä hereillä ja välillä olen unessa hereillä... Lucid unia parhaimmillaan... Mutta jotenkin niin sekainen olo, että vaikka olen tietoinen tilastani en osaa hallita uniani, vaikka normaalisti osaan Lucid unia.

Joskus kello 01.00 huomaan, että dissosiaatiot ovat loppu, mutta olotiloja on havaittavissa, matka oli nopea ja lyhyen tuntuinen. Antoisa kylläkin, mutta lyhyt.

Seuraavana aamuna oli paljon vielä motoriikka häiriöö ja väsymystä...
tRip wrote:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 10 Jul 2008, 18:45

Pohdintaa DXM huumeesta ja sen tuottamista kehosta irtautumisesta

Tämä asia on oikeastaan jo pitempään minua kiinnostanut. Erilaiset kehosta irtautumiset, näiden todellisuus? hyötykäyttö? hupikäyttö?

Ensiksi kerron omia ajatuksiani kehosta irtautumisesta, ja kokemuksistani.

Yleisin tapa miten kehosta irtautuminen tapahtuu, on hyvin spontaani tapahtuma. Asiat vain tapahtuu ja yhtäkkiä huomaat, että et ole kehosi lähettyvillä. Ihmiset puhuvat tällöin Out of body experiencesta taikka Astraali projektiosta. Itse kumminkin erotan nuo OBE (out of body...) ja Astraali projektion toisistaan. Obe on matka joka tehdään eetteri tasolle jossa kaikki näyttää samalta kuin meidän normaalissa fyysisessä tilassa, mutta matkaaja voi tällä tasolla matkata ilman, että hänen fyysinen keho liikkuu mihinkään. Olemme irtautuneita massasta ja voimme olla ilman kiinteää olomuotoa. (en nyt tiedä edes kirjoitinko ajatustani oikein????? :lol: :lol: :lol: sori kännissä...) Astraali projektio on mielestäni taas tila jossa matkustamme "mielien" tasolla. Voimme matkustaa oman mielemme avulla vaikka kuuhun taikka plutoon, mutta tätä kokemusta sekoittaa meidän mielemme jonka takia matkamme saattaa tuntua hyvin samanlaiselta kuin normaali uni tila. Itse uskon, että Astraali taso on uni tasoa korkeampi taso jossa yhdistyy kaikkien ihmisten mielet, tämä asia mahdollistaa esim, telepaattisia yhteydenottoja.

Itselläni on kokemuksia Astraali projektiosta ja Out of Body Experiencestä. Ensimmäiset OBE kokemukset ovat olleet yleensä yllättäen vahvoja kokemuksia. Vaikka näitä on kuinka paljon yritetty tieteen avulla selittää ja ollaan löydetty hyviä jopa skeptikoille kelpaavia teorioita niin silti en itse ole ollenkaan vakuuttunut. Monet saattavat vain sanoa OBEn kohdalla: "ooooolit ihan hiton sekaisin ja hiton oudossa unessa, kantsis hei lopettaa sen möhnän polttelu mitä se nyt onkaan". En tiedä... Mutta, kun koet Out Of Body Experiencen tajuat, että et ole vain sekaisin... Tämä tunne on jotenkin niin aito. (yeah, it's reaaall feeeeling MAAN! :lol: :lol: :lol: )Katson itseäni alaspäin nukkuessa, pelästyn TÄYSIN tietoisena tilanteesta ja haluan takaisin kehooni, hetken päästä joku tuntematon voima vetää minut takaisin ja herään takaisin tähän hetkeen ja huomaan olevani samassa asennossa kuin ennen. Outoa eikö vain? Tuo oli aika pitkälle se mitä ensikokemukseni oli Out Body Experiencestä. Muutama kuukausi tämän jälkeen koin taas oudon kokemuksen. Olin kuumeessa ja yhtäkkiä taas katselin itseäni kehosta ulkona. Tällä kertaa olin kumminkin varautunut ja olin harjoitellut tilannetta visualisoimalla liikuttelemaan kehoani eetterisellä tasolla. Lähdin liikkeelle eteenpäin. Yritin päästä ikkunastani ulos, kunnes taas sama outo voima veti minut takaisin ja löysin itseni taas omasta kehostani.

Kolmas kerta toden sanoi. Olin harjoitellut jo melkein vuoden ajan Lucid Unia, Astraali projektiota ja siinä samassa olin yrittänyt harjoitella OBE kokemuksia. Tällöin käytin satunnaisesti Lucid unia mahdollistaakseni seuraavanlaista tekniikkaa: Olin hereillä yhden päivän ja menin nukkumaan seuraavana päivänä. Tämän tekniikan toimivuus on siinä, että ihminen nukahtaa helpommin ja pysyy tietoisena vaikka meneekin "uni tilaan". Yhtäkkiä taas kerran putosin johonkin tilaan ja löysin itseni tuijottamasta itseäni katon rajasta, Rauhoittelin nopeasti itseäni ja lähdin lentämään. Lensin ulos ovestani, kaikki näytti hyvin siltä kuin niiden pitääkin. Asiat olivat juuri sen näköisiä kuin ne oli nukkumaan mennessä. Lentelin olohuoneeni poikki vanhempieni makuuhuoneeseen ja katsoin tarkkaan vanhempieni nukkuma-asentoa siellä. Tämän jälkeen yritin päästä talosta ulos, mutta taas tuo vahva vetovoima veti minut kehooni takaisin. Heräsin, taas siitä asennosta missä olin nähnyt itseni. Kävelin ulos huneestani ja hiivin vanhempieni huoneeseen ja huomasin, että he nukkuivat samassa asennossa kuin olin heidät nähnyt.

Tässä oli minulle todisteita tarpeeksi, ja tuon kokemuksen jälkeen olen uskonut Out Body experienceen. Tämän jälkeen olen saanut muitakin kokemuksia tietenkin. Olen saanut näitä kokemuksia, päihtyneenä, (DXM, Marzine, Kannabis, Mirtazapin kaikki toimii...) kipeänä ja ihan selvänä.

Minkä takia asia kumminkin kiskotaan artikkeliksi DXMpeikon päiväkirjan keskelle? No huomasitte varmaan tuon suluissa olevan ensimmäisen kirjain yhdistelmän??????? DXM auttaa kehosta irtautumisiin. Mikään muu aine ei ole minulla niin paljoa tehnyt OBE kokemuksen mahdollisuutta suuremmaksi kuin DXM. Ongelmana on kumminkin se, että kaikki mitä tuntuu tapahtuvan DXM kokemuksen aikana vahvoissa annoksissa tuntuu olevan niin hankalaa hallita. Kaikki on lähtenyt käsistä eikä voi muutakuin pysyä mukana hommassa. OBE tapahtuu spontaanisti ja hetken päästä se on ohi. Saatan itse kokea näitä kokemuksia montakin kertaa yhden tripin aikana, mutta kokemus on lyhyt ja nopea jonka jälkeen putoan taas muihin DXM maailmoihin. Omituista on myös näille kokemuksille (sama ongelma on huume mikä tahansa), että näen kaiken sumuverhon takaa. Joskus maailma on pinkki joskus se on violetti. Hankalaa on itse näkeminen jo ihan pelkästään, saati sitten eetteri matkan hallitseminen. Oudointa on kumminkin tässä, että juuri, kun eetteri kokemus on täysin hallitsemattomissa tämä tuntuu olevan tehokkaimmillaan. Olen herännyt monesti erittäin kaukaa itsestäni ja erittäin nopean vetovoiman avulla joka minua vetää aina takaisin olen joutunut kehooni, mutta oudointa on se, että herään ehkä jopa kilometrin päästä itsestäni, ja taas yhtäkkiä äärettömällä nopeudella liidän omaan kehooni takaisin. Hallitsematon kokemus, mutta tehokas?

No, mutta mites sitten Astraali Projektio?
Astraali Projektio on jännä kokemus jota voi myös harjoitella ja kehittää. Omat hienoimmat kokemukset on tullut, kun olen saavuttanut Astraali maailmoissa pyöriessäni tiloja jonka avulla olen ennustanut tulevia tapahtumia, yhteyksiä omiin henkiolentoihin ja telepaattisista yhteyksistä.
Outoa kylläkin, mutta Astraali Projektio tuntuu olevan myös tehokkaimmillaan, kun sitä ei pysty hallitsemaan ollenkaan. Kerron erään telepaattisen kokemuksen. Makasin, olohuoneeni keskellä olin nauttinut Marzine lääkkeitä 10 kpl, ja suljen silmäni. Silmät sulkiessa tuntui kuin olisin matkannut nopeasti jonkun matkan jonkun tuntemattoman tason kautta ja näen yhtäkkiä tytön jolla pitkät hiukset ja hän nukkuu... En tiedä kuka hän on, en tiedä missä hän on... Yhtäkkiä kumminkin kännykkäni pirisee vieressäni. Ystäväni lähetti teksti viestin. Tyttöystäväni näki sinusta juuri unta. Outoa? Näen visiota pitkätukkaisesta tytöstä ja yhtäkkiä pitkätukkainen tyttö kertoo näkevänsä minusta unta?

Tässäkin taas kumminkin tuntuu, että raju päihtymys kehossa voi viedä kehon ihan uusiin ulottuvuuksiin ja viedä sitä normaali rajojen ulkopuolelle joka mahdollistaa tälläiset kokemukset... Outoa.

Carlos Castaneda on myös puhunut tälläisistä tapahtumista... Outoja asioita tapahtui hänelle Don Juanin opissa, kun hänen kokoamapiste heilahteli. Don Juan myös kertoi, että näitä rajuja kokoamapisteen heilahteluja saatettiin mahdollistaa päihteillä. (mescalito, hulluruoho, pikkusavu=sienet olivat Castanedan kirjoituksissa mukana.)

No joo... Tuossa olikin jotain tajunnan virtaa... Ehkä kirjoittelen paremman tekstin joskus selvinpäin...
tRip wrote:

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Tue 15 Jul 2008, 22:15

Hyvää kuvailua, mutta kannattaa varoa ettei tule tapaa tuosta dexmistä. Helposti tulee. Siitä menee pää vähän sekasin oon huomannu.

EDIT: DXM:ssä on vittumaista se että sitä on periaatteessa helppo saada käsiinsä jolloin sitä alkaa ottaa useammin kuin huomaakaan, aina kun tulee pienikin tarve mielen alteraatioon. Moiseen pieneen tarpeeseen sopisi paremmin ignorointi kuin DXM:n kaltainen voimakas brainfuck. 2003 taisin ottaa ensimmäisen kerran, sen jälkeen jotain reilut parikymmentä kertaa varmaan voimakkailla (yli 2p) annoksilla. Eniten meni kai 2004 minkä jälkeen mielestäni lopetin, mutta myöhemmin muistiinpanoja lukiessani laskin että jotain yli puolenkymmentä kertaa tuli otettua myös välillä kesä 2005-kesä/syksy 2006... tai jotain. Syö myös muistia...

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Tue 15 Jul 2008, 23:06

Vielä yhdestä asiasta tulin tähän "vaahtoamaan" elikkäs mirtatsapiini ja DXM ei tietääkseni ole turvallinen yhdistelmä vaan pahapaha. Serotoniinisyndrooman riski? En tiedä? Joku ehkä tietää asiasta enemmän, mutta näin muistan lukeneeni.

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Wed 16 Jul 2008, 00:07

Asidyyli wrote:Hyvää kuvailua, mutta kannattaa varoa ettei tule tapaa tuosta dexmistä. Helposti tulee. Siitä menee pää vähän sekasin oon huomannu.
tässä tapauksessa on kyllä jo tainnut tulla tapa ja lujaa.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 16 Jul 2008, 18:37

Aukikco wrote:
Asidyyli wrote:Hyvää kuvailua, mutta kannattaa varoa ettei tule tapaa tuosta dexmistä. Helposti tulee. Siitä menee pää vähän sekasin oon huomannu.
tässä tapauksessa on kyllä jo tainnut tulla tapa ja lujaa.
tapatapa...

Jooo nytkin dexmeissä.... 1800 mg... :D :D :D Kaljaa!
tRip wrote:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 19 Jul 2008, 10:07

16.7 Keskiviikko 2008

Tavoitteena:
Maksimoida yhden DXM.

Alku suunnitelmana on ottaa 1800 mg kolmessa annoksessa puolen tunnin välein...

Aloitan päivän kello 11.00 otan 600 mg, jatkan annoksen ottamista 11.20, mutta lurautan lasiini vahingossa 1200 mg, ja ajattelen, että Whatta hell.

Annos nousee päähän noin 5 minuutissa... Käyn paskalla ja huomaan joutuvani jo pömtöstä pitämään kiinni. Tämän jälkeen yritän laittaa musaa soimaan. Muusiikiksi tulee Pink Floydin Dark Side of the moon. Löydän yhtäkkiä The Doors levyn jonka kannet ovat hukassa. Lähden etsimään näitä kansia... Luultavasti etsin näitä kansia noin 10 minuuttia, ja yhtäkkiä löydän kannet omasta kädestäni. Tuntui kuin olisin onnistunut tripin aikana suunnattomalla tavalla. Erittäin hyvä tunne. Tämän jälkeen sitten tapahtuukin jotain. Täydellinen kaaos alkaa... Muistikuvat myös heikkenevät.

Kerron joitan pisteitä joita muistan...
- Ihmettelen suuresti kuinka kämppäni taas täyttyy erilaisista ihmisistä ja juttelen näiden kanssa...
- Löydän parvekkeeltani uuden huoneen. Luultavasti riehun täällä todella paljon, koska uutta huonetta löytäessäni sekoilin paljon kyseisessä huoneessa... Myös meillä on meneillään parveke remontti ja luulin juttelevani remontin tekijöiden kanssa.
- Ihmettelen kuinka parvekkeen ovi on väärinpäin.

Mielenkiintoinen kokemus oli ajatus joka tuli mieleeni. Totesin: Minä olen olemassa vain lyhyen aikaa maanpäällä ja tulen vanhenemaan täällä... Joku päivä joskus kuolen jopa. Ja tässä minä vain pilaan aivojani dexmitellessäni. Oli outoa kuinka yhtäkkiä oli vain täysin sujut, oman kuolemansa, vanhentumisen ja koko elämänsä kanssa. Pystyin taas elämään hetkessä täysillä, ja pystyin olemaan vapaa.

No joo. Nyt tuli lyhyt stoori... On hankalaa päästä maksimoimaan dxm kokemusta, kun ei tiedä missä menee viimeinen raja... Ehkä ensikerralla isompi hitti?
tRip wrote: