Dissonautin jurrinen ekstraktikokeilu (20x)

Salvia Divinorum
Dissonautti
Karvakuono

Dissonautin jurrinen ekstraktikokeilu (20x)

Post by Dissonautti » Mon 25 Jul 2016, 10:12

Ensialkuun toivotan hyvää kesää kaikille vaulttilaisille koska pyrin olemaan mukava heppu ihmisille jne :)

Anyway compañeros! :D löpinät sikseen joten menen itse aiheeseen.

Pari viikkoa sitten olin massikeisari , joten päihteet rupesivat maistumaan. Oli kokaiinia, poretta, pilveä.....kolan kaa tosin meni överiks, ei se puol ketsii kestäny ku 2 päivää :roll: . Onnistuin myös saamaan salviaa, joka piti olla vahvuudeltaan 40x, mutta kaverini oli sitä mieltä ettei ollut niin vahvaa. Tais olla 20xää. Väriltään ekstrakti oli mustaa, ikinä nähnykkään ton väristä taikaminttua. Olin todella innoissani hankinnastani koska olin ennen ekstraktia polttanu 3 kertaa lehteä.

Päivät vierivät, kunnes oli perjantai-lauantai välinen yö. Olin jurrissa jonkun verran koska kaljahammasta rupesi kolottamaan ( harvoin juon alkoholia koska se ei ole mun juttu. Olen nähnyt miten lähimmäiseni ovat tuhonneet elämänsä antamalla pikkusormensa saatanalle joka viinanakin tunnetaan.Yksi näistä henkilöistä on valitettvasti mun oma isäukko :( ). Vedin myös vähän viskiä ja nassuun yhen Xanolin. Istuin kavereideni kanssa puistossa ,kunnes tuli liian viileä, joten lähdettiin takaisin frendini asuntoon chillailemaan.

Jossain vaiheessa iltaa kämpän isäntä joutui pakosti lähtemään joten vastuu hänen asunnosta jäi minulle ja mun toiselle frendille. Siinä pari timmaa hiisattiin ganjaa , puhuttiin niitänäitä tupakoiden ja kuunneltiin hippihoppia. Jossain vaiheessa kaverini sanoi mulle et "hei dude, polta pienet salviat!" :P eka olin ajatusta vastaan , koska en halunnu polttaa jurriseen päähän noin vahvaa hallusinogeenia. Mieleeni muistui kolmas salviatrippini, joka oli todella dysforinen ,sillä en panostanut set & settingseihin enkä kunnioittanut Sallya :S se kerta oli opettavainen , vaikka sainkin salvialta kämmenselkää.

Kului 15 min ja yhtäkkiä, kuin salaman iskusta, päätin rohkeasti (ehkä jopa tyhmänrohkeasti) alkoholin vauhdittamana polttaa salviaa ja kattoa mitä tapahtuu.....kyhäsin hätärin kokistölkistä ja foliosta, alle laitoin vähä ganjaa ja päälle hieman alle puolet mun salvioista eli n. 0,06g (sain hankittua vaan 0,15g mut jotain kuitenkin).

Koitin ennen trippiä 5 minuutin ajan selventää mun mieltäni ennen uutta kokemusta kyhäri ja flekki kädessä vaikka olinkin uunoturhapuromaisessa jurrissa. Tarpeeks kauan oikeata hetkeä odotettuani annoin mennä ja laitoin salviabudihässäkän liekkeihin ,samalla raivottaen kuin kermakeuhko konsanaan! Ekaks ei maistunu millekää ja erehdyin puhaltamaan pienen savuhaamun ulos, kunnes muistin mitä pitikään tehdä. Seuraavan hitin otettuani (ei maistunu vieläkään millekään, ehkä vähän teelle ja tottakai kannabikselle) pidätin henkeäni ja laskin rauhassa kolmeenkymmeneen. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10....19,20 kunnes....TSÄDÄM!

Vaikutus alkoi sen verran nopeasti, etten tienny kuka,mikä , tai missä olin, puhumattakaan siitä että mitäköhän helvettiä olin edes ylipäätäni tekemässä! Olin polviasennossa minulle tarkotetun patjan päällä (olin kaverillani yötä) ja rupesin räkättämään aivan saatanasti , ihan kuin olisin saanut jonkunlaisen hysteerisen naurukohtauksen :D Katsoin patjaa jonka kuviot rupesivat elämään hyvin fraktaalimaisesti. Koko näkökenttä huojui, värit elävöityivät kuin maalauksessa ja meno muuttui kaksiulotteiseksi , ihan kuin jossain Super Mario -videopelissä konsanaan. Tätä silmäkarkkia yytseillessä olin sulkenut silmät ja vaipunut ihan omiin rinnakkaistodellisuuksiin....TÄSTÄ ALKAEN TRIPPI MUUTTUI TODELLA SEKAVAKS!

Öögonit avattuani huomasin leijuvani puol metriä irti lattiatasosta samalla kun asunnon keittiö ja muut yksityiskohdat muuttuivat pelkiksi neliöiksi. Todella kubistista meininkiä! Leijuminen ei kauaa jatkunut , sillä kuuluisa salviapainovoima tuli kehiin! Nämä ns. "voimat" tai "gravitaatioaallot" riepottelivat meikäläistä ympäri huonetta niin maan perusteellisesti, että minulle tuli tunne samaan aikaan monessa paikassa olemisesta. Välillä tilanne rauhottui , koska olin sulautunut jakkaraan/muuttunut jakkaraks. Tämän jälkeen en muista mitään muuta kun sen, että lössähdin patjalle hikikarpalot valuen ja latasin uuden pesän ja poltin lisää salviaa....

Uuden hitin otettuani ( en edes muista miten onnistuin polttamaan tässä vaiheessa salviaa enää, koska päässäni pyöri aivan perkeleesti koordinaationi ollessa off) olin puoliksi seisaaltani kunnes "voimat" vetivät multa välittömasti jalat alta, päässäni rupesi taas spinnaamaan ja näin matomaisia ääriviivoja/energiaviivoja esineissä meikäläisen todetessa omassa päässä "jumantsuikkeli, taas sitä mennään!" Gravitaation viedessä minut mukanaan muutuin patjaksi, jonka jälkeen en mitään muuta muistanukkaan ainakaan pariin minuuttiin.

Trippini loputtua heräsin patjalta ja huomasin , että trippivahtini oli yllätys yllätys sohvalla puoliks unessa/sammuneena. Käänsin pääni jakkaran suuntaan ja näin omituisen hallusinaation: jakkara liikkui "konemaisesti" muodostaen kubistisia kuvioita, ihan kuin joku "kone". Tämän koin sinä hetkenä muistutuksena radikaalisesta perspektiivin muuttumisesta, jolloin koin tripin aikana olevani jakkara.

Trippivahtini oli jo herännyt ja hänen pyydettäessä minuakin liittymään hänen seuraansa tupakalle, tokaisin omituisimman lauseen mitä olin siihen mennessä sanonut: "Minulla on tunne että olen vieläkin rinnakkaistodellisuuksissa!" Röökiä poltellessa tuli tripin jälkeen todella nöyryytetty ja disorientoitunut olo, koska en päässy "kunnolla" mukaan trippiin kokemaan syvällisiä kokemuksia sen sijaan että koin liian monen ajatuksen olevan "päällekkäin" , täten haitaten salviamatkan etenemistä....kysyin jälkeenpäin trppivahdiltani , että olinko riehunut ympäri kämppää mutta en saanu tähän kysymykseen tyydyttävää vastausta, koska matkavahtini oli trippini aikana puoliks sohvalla sammuneena.

Oli kyllä negatiivisella tavalla outo kokemus , koska erehdyin ennen salvian polttamista juomaan väkijuomia sekä syönmään sen bentson (tollaista erhettä en enää tee ikinä!). Vaikkakin trippini olikin todella sekava eikä niinkään syvällinen, niin olihan siinä silti paljon plussaakin: visuaalit jotka olivat unenomaista silmäkarkkia, esineiksi muuttuminen sekä fyysiset tuntemukset , kuten leijailu ja voimien mukana ympäri huonetta seikkaileminen :) rakastan salviatripin aikana olla monessa paikassa samaan aikaan! :love:

Elikkä joo, semmonen trippi! Seuraavalla kerralla poltan salviaa selvään päähän samalla set and settingsit huomioon ottaen. Salvia ei missään tapauksessa ole sellanen mömmö, jota sauhutellaan "huvikseen" tai segiksissä. Sally vaatii kunnioitusta. Jos kunnioittaa salviaa enteogeeninä niin Sally päästää ihmisen mukaan syvällisiin kokemuksiin , jolloin portit omaan tietoisuuteen ja päänsä sisään aukeavat. Tämä trippistoorini olkoon opetus ja muistutus minulle seuraavaa kertaa varten sekä opetus tuleville, nuorille psykonauteille joilla ei ole kokemusta salvian kanssa rinnakkaisulottuvuuksiin matkaamisesta! Ei tästä sen enempää, pointtini tais tulla hyvin esille.....rupeen koht kuulostaamaan perkele jedimestari Obi-Wan Kenobilta :mrgreen:

Sen pituinen se! ;)