Noin 12 tuntia sitten nautin ensimmäistä kertaa elämässäni Salvia Divonorumia. Kyseessä oli kaverin kaverin kasvattama lehtimateriaali, jota poltin kaksi hittiä bongista butaanitorchin avustuksella. Takana oli valvottu yö ja hiisaamista. Pari tuntia aikaisemmin olin polttanut karstat (PL loppui jo aiemmin), jotka toimivat erittäin hyvin. Kuuntelin kuulokkeilla goottimusiikkia ja black metallia, ja kun uni ei tuntunut tulevan, alkoi Salvian polttaminen tuntua houkuttelevalta ajatukselta.
Kaadoin vajaasta (~0.95 g) grammasta lehteä puolet pesään ja odotin bläkkiskappaleen loppumista. Kappaleen loputtua riisuin kuulokkeet ja sytytin bongin. Puhalsin savut ikkunasta ja otin toisen hitin perään. Mietin vielä pitäisikö ottaa kolmas hitti, mutta sitten katosikin kaikki käsitys siitä kuka tai mikä tai missä olin.
...
Ympäristö vaikutti täysin käsittämättömältä. En tunnistanut ympärillä olevia esineitä, en edes osannut ajatella niitä esineinä tai minään muunakaan. Luulin ulkoa kuuluvia lasten huutoja (lähellä on päiväkoti) omaksi äänekseni. Tuntui siltä, että jokin vieras entiteetti olisi ottanut vallan. Sitten egoni alkoi palata. Tuntui, kun se olisi noussut jostakin monien kerrosten takaa. Ajattelin samanaikaisesti, mutta jotenkin eri tasoilla: "missä helvetissä olen?" ja "mitä helvettiä tuo outo tyyppi tekee kämpässäni?". Olin siis itse tuo outo tyyppi, mutta en osannut yhdistää häntä itseeni. Vaikka egoni olikin tekemässä paluuta, en ymmärtänyt vielä olevani minä.
Palauduttuani kömmin sänkyyn hämmentyneenä. Mitään hallusinaatioita ei ollut ilmennyt, lukuunottamatta hailakoita tanssivia kuvioita tasaisilla pinnoilla, joita olen nähnyt selvinkin päin viimeisen LSD käyttökerran jälkeen. Olin kuitenkin kokenut erittäin voimakkaan ja äkillisen egokuoleman. Oliko tämä tyypillistä Salvia-kokemuksille? Sängyssä makoillessa alkoi armottomasti panettaa, joten vedin käteen. Pian sen jälkeen nukahdin.
Summasummarum eli mitä jäi käteen: Salvia divinorum sai kyllä paikan sydämessäni. Kyseessä on voimakas ja raju opettaja. Joku sanoi Salvia-topikissa, että 20x ekstraktia voisi nimittää human killeriksi. Niin voisi minusta lehteäkin. Tappoi ja kovaa. Tulen mahdollisesti polttamaan nuo loput lehteni lähipäivinä. Laitan siitä sitten raporttia tähän perään, jos on aihetta.
Neitsyys meni ja kuolema koitti
-
m3t4velho
- Tuppisuu
Neitsyys meni ja kuolema koitti
"Trying to escape society by using violence is pointless. It only helps put us back into the system. Any real escape must be accomplished through inner and spiritual means."
- Jean Giraud
- Jean Giraud