Laskut maksettava

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Siva
Kameleontti

Re: Laskut maksettava

Post by Siva » Tue 25 May 2010, 02:45

Mulla ei oo tullut pitkään aikaan sellasia laskuja etten ois (iisisti) pystynyt maksamaan.

Alan tulla wanhax. :C
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Sun 30 May 2010, 16:04

CYKO wrote:Tuntuu että oon "promonnut" buprea turhan paljon tällä foorumilla. En todellakaan suosittele senkäyttöä mutta fakta on että se nyt sattuu olemaan erinomainen aine stimulaskujen ja jälkitilojen hoitoon juuri pitkäkestoisen vaikutuksensa takia.

Toki siinä vaiheessa kun tole on sitä luokkaa että vedoilla olotila normalisoituu ei siitä paljon apua ole.
On siitä isoilla toleillakin hyötyä ainakin mulle, niinkun just kirjotin tonne amfetamiini-topicciin.. laskuissa buprevedot+bentsoja ja en tarvi ees leptei oikeastaan nukkumiseen kyl. Mut toki ihmiset erilaisii jne..

Spadukka

Post by Spadukka » Mon 31 May 2010, 12:45

trip wrote:
Dexma wrote: MIKSI EN OTA OPIKSI?
tjaa a..
miks me ollaa vähä tällasii..
miks huumeist ei opi elämää..
mä en tiedä :coool:

laskut asenteel, kuittii ees turha pyytää..
vai saiskohan sitä jonku laskelman millä sais kaiken paskan kuitattuu yhel sietämäl

siks koska ne koukuttaa. druggs are bad mmmmmkkkaayyy?

hypnolaulua
Karvakuono

Post by hypnolaulua » Tue 29 Jun 2010, 00:04

jee... laskut , ryöppyää niskaan , anna lissää massia!

tosted
Tuppisuu

Post by tosted » Tue 29 Jun 2010, 00:44

Eiii laskuja!

Mä tota muistan kun joskus ekoilla kerroilla kun tota vauhtia tuli kokeiltua, kaikki selitti niistä laskuista jne. En mä silloin tajunnut mitään, pelotti vaan vähäsen että ei kai ne laskut niin hirveät oo. Noh, kuitenkin silloin musta oli niin hyvä ajatus ottaa lisää vauhtia, jotta ne laskut tulisivat myöhemmin. Siinä oli sitten melkein 3 päivän ensimmäinen pirikuuri. Ja sitten tuli ne laskut..... Kamalinta mitä tiedän! Hyi.
Ekalla kerralla ei ollut mitään, mä itkin vaan ja ahdisti liikaa.

Myöhemmin sit opin niistä ja otin rauhoittavia ensiksi ja myöhemmin subua. Mut en mä tiedä... Sen takia mä en tykkää vauhdista koska en mä oikein kestä niit laskui. Kerran poltin savut kun kelasin että ne auttaisi, mutta mä vaan sekosin siitä. Eli ei hyvä ei.

Tuntuu etten oo vieläkään ottanut noist mitään opiksi. Saa nähdä. :-S

enc0re
Karvakuono

Post by enc0re » Wed 01 Sep 2010, 17:14

Kaikesta kivasta joutuu aina maksamaan, ainahan se on niin mennyt :)

Itellä auttanu krapuloihin se että pitäny taukoa jonkun aikaa niin ei enää taas ole tullut krapulaa.
Muutenkin aika harvoin varsinaisia laskuja tulee tai sitten asennoidun niihin vaan eritavalla :)
Heräätkö koskaan painajaisista
Puhutko paskaa ja kiellätkö kaiken
Haluatko nähdä uuden painajaisen
Hengitä rauhassa ota varovasti
Loppu on lähellä se on viimeinen Rasti

pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 » Wed 01 Sep 2010, 18:33

tosted wrote:Eiii laskuja!

Mä tota muistan kun joskus ekoilla kerroilla kun tota vauhtia tuli kokeiltua, kaikki selitti niistä laskuista jne. En mä silloin tajunnut mitään, pelotti vaan vähäsen että ei kai ne laskut niin hirveät oo. Noh, kuitenkin silloin musta oli niin hyvä ajatus ottaa lisää vauhtia, jotta ne laskut tulisivat myöhemmin. Siinä oli sitten melkein 3 päivän ensimmäinen pirikuuri. Ja sitten tuli ne laskut..... Kamalinta mitä tiedän! Hyi.
Ekalla kerralla ei ollut mitään, mä itkin vaan ja ahdisti liikaa.

Myöhemmin sit opin niistä ja otin rauhoittavia ensiksi ja myöhemmin subua. Mut en mä tiedä... Sen takia mä en tykkää vauhdista koska en mä oikein kestä niit laskui. Kerran poltin savut kun kelasin että ne auttaisi, mutta mä vaan sekosin siitä. Eli ei hyvä ei.

Tuntuu etten oo vieläkään ottanut noist mitään opiksi. Saa nähdä. :-S

ekaa kertaa ku vedin poretta tykästyin siihen niin et valvoin ekan käytön jälkeen viikon pireissä tietenki, eikä siitä oikeen laskuja ees tullut mistäköhän tällänen johtuu.

Oikeestaa ikinä mul ei oo laskui tullu

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Thu 02 Sep 2010, 21:34

pirinisti82 wrote:
ekaa kertaa ku vedin poretta tykästyin siihen niin et valvoin ekan käytön jälkeen viikon pireissä tietenki, eikä siitä oikeen laskuja ees tullut mistäköhän tällänen johtuu.

Oikeestaa ikinä mul ei oo laskui tullu
Hyvät kontaktit ja paljon rahaa?

Death
Apteekki

Post by Death » Thu 02 Sep 2010, 22:09

Kun on paljon opiaatteja ei tarvi ikinä kärsiä mistään esim. laskuista. Viina on mun mielestä tosi koukuttavaa tavaraa, koska krapulan haluu aina korjata parilla viina paukulla ja sit se lähtee käsistä. Ite oon nyt ryyppäny pari viikkoo aamusta iltaan, tänään lopetin ja voin sanoo et ei oo hirveen kiva olo ollu tänään. Varsinkin kun tuolla kaapissa on vielä pulikas viinapullo. Menny puolet enemmän bentsoja ja subuuki tänään. Pirin vedon oon aina pystyny pitää hyvin käsissä. En oo oikeestaan ikinä vetäny yli 4 päivää putkeen ja oon aina ollu tarkka, että syön hyvin ja nukun yöt. Nykyään vedän piriä n. kerran viikossa ja se pysyy siinä.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 » Thu 02 Sep 2010, 22:15

no sekin :)

mut ku veän vaik viikon piri kuurin ja lopetan tost noin vaa ei tuu kummosempii laskui sitä on moni miettiny

Death
Apteekki

Post by Death » Thu 02 Sep 2010, 22:34

pirinisti82 wrote:no sekin :)

mut ku veän vaik viikon piri kuurin ja lopetan tost noin vaa ei tuu kummosempii laskui sitä on moni miettiny
Hyvästä piristä ei yleensä ees tuu laskuja. Vedät varmaan hyvää vauhtii? Niin ja toiki on yksilöllistä ja riippuu myös pitkälti just valvomisesta ja syömisestä ym. Joillekki ei tuu ollenkaan laskuja, joillekki tulee vitun pahat.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

Velho
OD

Post by Velho » Sat 11 Sep 2010, 14:24

Ite laskui korjailin eile tenoxeil ja lyricoilla. ja myöhemmin illasta ei ees ollu laskut kerenny tulee viel ni lyricaa ja sirdaludii ja sit siihe viel aika kivat kukkapaukut yksin pimeässä metsässä. Täytyy sanoo et jännää oli 8)
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

Death
Apteekki

Post by Death » Sat 11 Sep 2010, 21:02

Velho wrote:Ite laskui korjailin eile tenoxeil ja lyricoilla. ja myöhemmin illasta ei ees ollu laskut kerenny tulee viel ni lyricaa ja sirdaludii ja sit siihe viel aika kivat kukkapaukut yksin pimeässä metsässä. Täytyy sanoo et jännää oli 8)
Kuullostaa kivalta :)

peltsi
OD

Post by peltsi » Thu 16 Sep 2010, 11:29

En kyl suosittele valvomisen päälle lyricaa..ei hyvä. Sit ku on nukkunu sen yhen yön ni sit onki iha toine homma...
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Velho
OD

Post by Velho » Thu 16 Sep 2010, 19:30

peltsi wrote:En kyl suosittele valvomisen päälle lyricaa..ei hyvä. Sit ku on nukkunu sen yhen yön ni sit onki iha toine homma...
Ite en koe mitää muuta "haittaa" ku sen et meno menee aika mielipuoliseks :D Ja miten noi savut pistää iha fuck up jos on valvonu ja sellast. Ite muistelen illasta sen ku naureskelin yksinää paniikis ku luulin et poliisit jahtaa mua :D ja sit savut jysähti jylläämää ni sotaa sun muuta mielipuolista paskaa :coool:
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

Anonyymi

Post by Anonyymi » Sat 18 Sep 2010, 04:44

ihan sama, tuokaa kukkia haudalle..

Mangusti

Post by Mangusti » Tue 12 Oct 2010, 14:22

?? 2 yhtä pitkää kuuria, mutta vain toisen päätteeksi päivä laskuitta ja sit 5päivää korkeelta ja kovaa... wtf?

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Tue 12 Oct 2010, 19:44

6x1mg strippi fenatsepaamiblotteria rox!

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 29 Dec 2010, 18:30

imovaneja ei kannata rouskii pirilaskuihin btw. :D ite pamahan psykoottiselle tripille aina imovani/pirilasku/valvomisen pääle niistä :D siis alkaa helevetinmoine halluhelevetti ja sairaalareissuki kerran tuli.varotan vaan :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Mon 03 Jan 2011, 17:04

Savut (mieluiten indicaiset) sekä bentsoja - siinä lääke laskuihin kuin laskuihin. Sativainen kukka saattaa ruveta vainottaan (ja etenkin psykedeelien loppupuolella "kelaamaan" efektejä takaperin sen sijaan että selventyisi), indicainen rauhoittaa ja auttaa paremmin nukkumaan.
Bentsoista kaikki toimii, riippuu vaan ehkä vähän et haluuko olla hereillä paremmilla fiiliksillä vai haluuko tipahtaa heti.
Kumpikin kyllä helpottaa usein, mutta yhdistelmä ainakin meikällä tuhoaa yleensä laskut.
Telaketju, pari Insominia, savut bongista, niin ei enää kauaa laskuja muistella.

Anonyymi

Post by Anonyymi » Wed 05 Jan 2011, 05:48

dredi wrote:Gamma on muuten varmaan lähestulkoon paras lääke pirilaskuihin.
Yksi parhaita, mutta tässä on usein ongelma: laskujen kohdalla se ei enää auta hyvin. Toimii kyllä mihin tahansa paskaoloon, tuo vaan sattuu valvottamaan enkä itse haluaisi kokea piriharhoja + gammaövereitä. Se kuulostaa melko tapaturma-alttiilta yhdistelmältä, jos sattuu jäämään nesteen annostelun kanssa siihen rajalle missä asioita nyt tehdään siihen tahtiin kun niitä keksitään.

Hittiä pirilaskuissa en uskalla enää koittaa. Varma menomatka helvetin tuleen. Hullujen lääkkeitäkään en enää popsi laskuihin, ne lähinnä pahentaa seuraavan päivän vainotuksia. Sit lisäks menee toimintakyky ja vaikutat huumatulta koko seuraavan päivän, vähintään. Bentsot olis ehdottomasti paras, niitä ei vaan ikinä tule vastaan.. Deksmi on kanssa ihan OK, ei ainoastaan olot 'katoa pois' vaan saa vielä kylkiäisenä kyydin avaruuteen. Ei paha.. ja viellä kaikilla mausteilla!

http://www.youtube.com/watch?v=t3q6yAjCgrE

Ongelmien ja olojen korjailu euforisoivilla aineilla on kyllä riskipeliä.

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sun 09 Jan 2011, 15:52

Huhhuh kun tuli naksuteltua eilen ihan urakalla. :D Oli kyllä helvetin kivaa. Nyt voisi pitää kuukauden/parin tauon naksutteluista niin saa niistä sitten taas paljon paremmin irti. Ei nää laskut naksuista kovin pahoja oo. Suuta kuivaa aivan järkyttävästi ja aftoja tullu suuhun just sen takia. Vähän sellainen krapulamainen fiilis. ex! :love:

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 09 Jan 2011, 17:21

Alkoholin tuottama kankkunen on kyllä vittumaisimpia mitä tiedän. Kokonaisvaltaisesti huono olo. :( Mitenhän sitä oppis sellasta "eurooppalaista" juoma tapaa? Mutta onneksi alkaa helpottaa kun nautin Kankkuskoktailin. Tässä resepti.

150mg Tramal
500mg Panadol zap
C-vitamiinia poretabletillinen
Magnesiumia poretapletiillinen
Yks 20mg tennari
Jointti kukkaa

Ei toimi jos jättää Tramalin tai tennarin pois. Nämä voi kuitenkin korvata esim. Tramal Kodeiinilla ja tennariksi jokin vaihtoehto bentso. :D
(...bentsot ja Panacodit, bentsot ja Panacodit...) <-Mantra joka kannattaa muistaa. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sun 09 Jan 2011, 17:27

Laskut kärsitään ku mies. Ruveta sitä millään paikkailemaan. Kun otetaan ni sit kestetään :P

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 09 Jan 2011, 17:38

Kottonmouth wrote:Laskut kärsitään ku mies. Ruveta sitä millään paikkailemaan. Kun otetaan ni sit kestetään :P
Mä oon taas sitämieltä että jos, ja kun kerran hUUmeita lähdetään 'kiskomaan', ni viedään se sit kunnialla loppuun asti 8)
Keep it unreal.

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sun 09 Jan 2011, 17:45

Riippuu mitä siltä hakee :D Viihdekäyttäjien ei auta ku kärsiä. On kyllä aika hapantunut olo. Ei mitenkään masentunut eikä mitään. Suuta kuivaa aivan saatanasti ja aftoja tullut paljon. Pieni hedari päällä. Leuka on kipeä hampaiden tärisyttämisestä ja grindaamisesta. Nukuttua ei saa. Silmät kun laittaa kiinni ni näkyy jos jonkinlaista visuaalia. Välillä ei näy, mutta silloin näkee saman näyn ku silmät aukikin = katto näkyy samallatavalla olipa silmät kiinni tai auki = ei älyä onko ne silmät nyt vittu kiinni vai auki :D Huomenna on taas normaali olo ja arki koittaa.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 09 Jan 2011, 18:46

Ei musta oo mikään pakko kärsiä jos ei taho... Mutta mukavaa että joku löytää laskuista jotain hyvääkin. :) Mä en oikeen nää kohtuulliseksi sitä että nautin esim. alkoa, ja sitten "sairastan" koko seuraavan päivän, ellen jopa tuplaten. Nyt kun on kankkunen väistyny voinkin alkaa kehittelemään päivän kuosia. :D

Mitäs miehekästä kankkusen/laskujen kärsimisessä muuten on? :shock:

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sun 09 Jan 2011, 18:54

No onhan se varmaan terveellisempää käyttöä sellainen että kun käyttää, niin sitten sen "kerran" käyttää, eikä rupea sitä sitten aineilla fiksailemaan. Sama tasoittavissa alkoholin kanssa. Kyllä päivän tai pari kestää ihan mitä tahansa. Itse miellän asian myös niin että jos sitä käytön edeltävää oloa rupeaa fiksaamaan niin se menee sitten muuhun kategoriaan kuin viihdekäyttö. Jokainen tavallaan.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 09 Jan 2011, 19:07

Aivan. Jokainen tavallaan, mutta tuo ei siis perustu kuin henkilökohtaiseen moraaliin? Kankkunen ja (eritellään nyt) laskut voi olla pahimmillaan hengenvaarallinen tila, ja epämukavaakin. No, niin kyllä se juominenkin tuolla kaksin käsin tyylillä jota harrastan, mutta ei siinä minusta mitään pahaa ole. :D

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sun 09 Jan 2011, 19:14

Juuri nimenomaan perustuu omaan moraaliin. Ne laskut tai (no tässä iässä nyt ei darraa juuri tule) darran kun kärsii aina niin siinä pysyy 100% kontrolli kyseisten juttujen kanssa. Siitähän ne riippuvuudet saavat alkunsa kun ensin muka jotain vain vähän otetaan ja sitten mietitään että "perkele, tähän ku ottaa taas lisää niin ei tuu laskujakaan". Ei saa olla liian kivaa :D Mulla ei tässä nyt mikään hätä ole, mutta tuo kaveri joka joutuu lähtemään huomenna inttiin näyttää kyllä aika surkealta :lol:

e: Muutaman kerran on krapula tullut koettua. Tyyliin joka neljäs kerta sellainen tulee. Vaikka silloin kun juodaan ni sit KANSSA JUODAAN :D
Ekat pari tuntia heräämisestä heikottaa, laatattua ei tuu koskaan. Loppupäivän on tosi mukava olo, tunteet on pinnassa mutta sen kun ottaa positiivisesti niin on tosi kivaa. Eli chillaa kaverien kanssa, ja katsoo vaikka leffoja. Tiedän että tuo heikottaminen tulee iänmyötä pitenemään mutta sitten pitää vaihtaa alkoholi järkevämpiin päihteisiin... ;)