Laskut maksettava

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Halluusi
Psykonautti

Re: Laskut maksettava

Post by Halluusi »

korolli wrote:Joo nyt on tullut kiskottua 3 tai 4 päivää poretta. Rahaa lystiin on mennyt jotain 120e kait. En oo luonnollisesti nukkunu koko aikana. Ensimmäinen kerta mulla kun tullut näin paljoa pirillä kuosailtua putkeen. Vikat poreet vedin n. klo 1, joku melkeen puolen kemmin pommi.
Vielä ei laskuista ole tietoa, mutta innolla odotan ratkiriemukkaita laskufiilistelyjä. Pistän varmaan myöhemmin raporttia kuinka hajalle noista laskuista meen.
hrrr.. joskus on tullu noin tehtyä ja itellä ainakin oli aika pino laskuja maksettavana :shock:
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Tää tuli kyllä nyt ihan täytenä yllätyksenä: ei laskuja juuri ollenkaan. Olo on suorastaan normaali. Ruokaa tekee mieli ja mehu maistuu hyvältä.
Oli kyllä perkeleen hyvää poretta kerta ei edes kunnon laskuja tuu yli 3 vrk putken jälkeen... Yleensä oon jo yhden illan jälkeen jarruja metsästämässä, nyt ei välttämättä edes tarvii.
Uni teki kyllä niin hyvää että tekis mieli mennä vielä nukkuu vähäks aikaa.. vaikka yli 12h tuli just nukuttua.

Henkisesti olen ihan täysin kunnossa. Fyysisesti taas... no en välttämättä lenkille oo tänään lähössä.
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Nyt menee kuudetta päivää MDPV ränniin.
Ei uskalla lopettaa koska laskut on niin vitun kamalat,bentsoja ei oo.

Sais ees piriä,ei tunnu pirilaskut miltään MDPV-laskuihin verrattuna.
Paitsi metaan ehkä vois verrata.

Ahistaa vittu.
Mut laskut on maksettava,ei auta ulinat.
Bentsot vaan.

Tässä vaiheessa rupeen aina miettimään et mikä vittu mua oikeen vaivaa.
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

jxx wrote:Ei uskalla lopettaa koska laskut on niin vitun kamalat,bentsoja ei oo.
...
Tässä vaiheessa rupeen aina miettimään et mikä vittu mua oikeen vaivaa.
:|

Joskus ei oo uskaltanu kohdata laskuja ollenkaan..
Sillon alkanu ajautuun jo aika huonoon jamaan

Mut khyl ne laskut kuitenki joskus vaan on maksettava
Keep it unreal.
Thoxium

Post by Thoxium »

Hätätilanteessa vois kiskoa alkoholia siten ettei tule krapulaa, kaipa se laskuja loiventaa.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Usein alkoholi tuppaa itellä tekemään laskuista vieläkin kamalammat
Keep it unreal.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Seroquel, your unfair advantage.

Ei jumatsuikkeli nailla lahtee laskut kuin laskut laittoman helposti :mrgreen:
sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg »

Leptizombit go go.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
mauseri
LD50

Post by mauseri »

korolli wrote:Tää tuli kyllä nyt ihan täytenä yllätyksenä: ei laskuja juuri ollenkaan. Olo on suorastaan normaali. Ruokaa tekee mieli ja mehu maistuu hyvältä.
Oli kyllä perkeleen hyvää poretta kerta ei edes kunnon laskuja tuu yli 3 vrk putken jälkeen... Yleensä oon jo yhden illan jälkeen jarruja metsästämässä, nyt ei välttämättä edes tarvii.
Uni teki kyllä niin hyvää että tekis mieli mennä vielä nukkuu vähäks aikaa.. vaikka yli 12h tuli just nukuttua.

Henkisesti olen ihan täysin kunnossa. Fyysisesti taas... no en välttämättä lenkille oo tänään lähössä.
sää oot vetänyt hyvää!hyvästä vauhdista ei oo mulle tullut koskaan laskuja,yleensä on kuukausien vetäminen loppunut valtion virkamiesten toimesta ja n.viikko viimesestä piikistä on ollu hetken huono/masentunut olo kun on maannut matkasellissä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Katupiristä tulee mulle vittumaiset laskut,metalaskut on järkyttävät,6 päivän MDPV-putken jälkeen toivoo niin perkeleesti et ois ees pirilaskut. Ihan kamalaa,pää hajoo ihan täysin :< No,eipähän tarvii uusiks ottaa.
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Ja itseasiassa pirihän ei toimi mulla ollenkaan niinku pitäs. Rauhottaa lähinnä.
Nousut on ne juttu. Vetojen jälkeen voinki sit melkeen käydä nukkumaan,kun muu porukka on ihan liekeissä.
Mistähän helvetistä se johtuu? Ei oo ADHD,ritalinit testattu ja kyllä olin liekeissä :D
Ja on testattu sekä vitun paskat että vitun hyvät pirit. Nousut tulee,sen jälkeen ei mitään.
Voiskohan johtua SSR-lääkityksestä?
Essothan ei toimi mulla ollenkaan. Tai no kerran oon vaan testannu (suoraan ränniin..joo joo tiedän ihan paskaa ja säälittävää ja blaa blaa)
ja sehän toimi ku vettä ois vetäny :/ Ärsyttävää.
Opiaatit toimii sit vähän turhankin hyvin,eikä oo kyl mitään intressejä koukuttaa itteeni niihin.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

jxx wrote:Ja itseasiassa pirihän ei toimi mulla ollenkaan niinku pitäs. Rauhottaa lähinnä.
Nousut on ne juttu. Vetojen jälkeen voinki sit melkeen käydä nukkumaan,kun muu porukka on ihan liekeissä.
Mistähän helvetistä se johtuu? Ei oo ADHD,ritalinit testattu ja kyllä olin liekeissä :D
Ja on testattu sekä vitun paskat että vitun hyvät pirit. Nousut tulee,sen jälkeen ei mitään.
Voiskohan johtua SSR-lääkityksestä?
Essothan ei toimi mulla ollenkaan. Tai no kerran oon vaan testannu (suoraan ränniin..joo joo tiedän ihan paskaa ja säälittävää ja blaa blaa)
ja sehän toimi ku vettä ois vetäny :/ Ärsyttävää.
Opiaatit toimii sit vähän turhankin hyvin,eikä oo kyl mitään intressejä koukuttaa itteeni niihin.
jotenkin tuntuu et toi piri ongelma on sun pään sisässä,mulla oli ainakin alussa vaikee käsittää ku sai kunnon piriä et toimiiks tää vai ei.pystyin kyllä mäkin meneen vetojen jälkeen nukkuun jos tahdoin/oli pakko esim:aina ku joutu putkaan ni nukahti parissa minuutissa vaikka ois vetäny kuinka paljo just ennen.toisaalta taas pysty säätään vaik viikon ihan liekeissä.en usko et lääkityksestä johtuu ku mä oon syöny jo piriaikoihin säännöllisesti efexoria,mut mistä sen tietää,kaikki me ollaan kuiteski erillaisia.kohta tulee 3v ilman pirii,mut opiaatit tosiaan maistuu liian hyvälle..pitää kai koittaa alkaa polttaa enemmä'n pilvee et sen avulla pysys eros opiaateista ja alkoholista..en tiedä..menee opiaattejaki jo ihan hirveitä määriä,nytki jo 1500mg tramalia..essoja en oo rännittäny,mut mieli tekis,vaik on kuinka säälittävää ynm. mun mielestä lähes kaikkee pitäs kuiteski kokeilla ees kerran
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Hyi pilvee :( En voi polttaa,flippaan.
Halluusi
Psykonautti

Post by Halluusi »

Normisonit pirilaskuihin on oma suosikkini!
Amore
Karvakuono

Post by Amore »

Mulla on kans tää kumma juttu etten koskaan ole laskuja mistään kärsinyt. jossain vaiheessa aina tulee sellanen fiilis vaa että ohhoh kaippa sitä vois sitte syödä vatsan täyteen ja mennä nukkumaan.
Thoxium

Post by Thoxium »

Ei liity mihinkään stimulaskuihin vaan vitun tyhmään päähänpistoon xanoreissa ottaa 50mg 4-ho-metiä sit polttaa spicea päälle. Vaikka xanorit ottikin lähes kokonaan pois psykedeelisne olon, kunnon visuaalit silti näkyivät. No visuaalit olivat hienoja, mutta kun oon vetäny neljän päivän välein nyt jo viidesti tota 4hometiä 20-50mg annoksia, eilistä edeltävä trippi meni lopussa huonoon suuntaan ja tuli todella ahdistunut ja kamala olo, en siis alunperinkään suunitellut ottavani sitä mutta isoissa annoksissa xanoreitta kaikki tuntuu hyvältä idealta. Eli siis vitunmoinen olo tuli sit siitä 4hometistä, semmonen äärimmäinen epätoivoisuus, masennus, ahdistus ((vaikka xanoreita 2mg ottanu), hirvee olo. Tänään hieman parempi, mutta aattelin jos lievittäisi oloa hieman parilla xanorilla, ahdistuksen vei mutta silti kolkko olo, tämmöne olo tuli viimeki tripistä ja hoidin "laskut" pois lakalla, ihan hyvin se onnistu. Mut nyt mietin et onko turvallista ottaa 1mg xanorin päälle joku 1,5ml lakkaa, vai otanko pelkästään pari kaljaa? En siis meinaa mitään sekokuosia vaan pelkästään muuttamaan mielialan laskujen ajaksi paremmaksi.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Siis menitkö kahtena päivänä putkeen vetään tommoset kunnon deelisekikset? Rock & Roll vissiin?

Järki käteen jätkä.

Mut kysymykseen vastatakseni: ei ole vaarallista juoda pientä määrää lakkaa parin xanori millin päälle. En suosittelisi 2 milliä juomaan koska siitä saattaa jo sammua.
needmoorweed

Post by needmoorweed »

40 tuntii hereillä yhden viivan jälkeen :)) jos nyt sais unta ku kämppä on alkaa olla jo vähän liiankin puhdas. Muutenkaan en harrasta kummosiakaan laskuja, paitsi että vähän vainoharhanen olo ollut. Aika perusmeininkii. En vissii viel (toivottavasti koskaan) kuulu siihen porukkaan ku saa vetää tunnin välei.
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Eipähän oo pitkään aikaan ollut mitään hirveitä laskuja. (koputan puuta)
Kun tietää et ne menee kyl ohi,eikä haittaa et mulle määrättiin kakkosen rivoja, ihan mukavasti jeesaa laskuissa,metalaskuissa kyl sellanen 4 otettava,niin loppuvat turhan aikasin,päivittäin kun pitäs säännöllisesti kuitenki syödä vähintään se 2 silleen ihan normaalistikin.

Nii ja lakka on jeesannu laskuissa kans hyvin.

Tosin nykyään lähtee aina sen verran lapasesta et sitä kiskoo sen verran monta päivää ettei laskut kerkee tulla kun vaan tipahtaa.

Mikä tää aihe nyt ees oli?! En oo ihan selvinpäin. USKOKAA TAI ÄLKÄÄ.
Velho
LD50

Post by Velho »

4 päivä kuurin jälkee oli mukavat 10mg pamit ja savut ni joha helpotti.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

A-jugurttia, leipää, vitamiineja, pitempi lenkki, appelsiinimehua, unta. kyl ne laskut voi maksaa ilman päihteitäki. :=)
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
Thoxium

Post by Thoxium »

Salitreeniä, runsaasti vitamiinipitoista ja muutenkin terveellistä ruokaa, proteiinipirtelöä, multivitamiinia, omega3:sta, magnesiumia, hedelmiä, aurinkoa ja lenkkeilyä, kirjan lukemista, suihkua ja hyvää musiikkia. Tää on tosin mun normaalipäiväkaava, mutta eihän siitä nyt poikeita vaikka tullukin nautittua jotain edellisenä päivänä, siinä vaiheessa jo kannattaa miettiä käyttöänsä mikäli ruopee skippailemaan normijuttujansa.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Thoxium wrote:Salitreeniä, runsaasti vitamiinipitoista ja muutenkin terveellistä ruokaa, proteiinipirtelöä, multivitamiinia, omega3:sta, magnesiumia, hedelmiä......
Missä on kreatiini?
Thoxium

Post by Thoxium »

bol wrote:
Thoxium wrote:Salitreeniä, runsaasti vitamiinipitoista ja muutenkin terveellistä ruokaa, proteiinipirtelöä, multivitamiinia, omega3:sta, magnesiumia, hedelmiä......
Missä on kreatiini?
Sekin vielä, tähän lisätään vielä R-Alpha Lipoic Acid, Acetyl-L carnitine (ALCAR), L-Tyrosiini ja l-teaniini. Näitä toki kannattaa ihan päivittäinkin syödä, mutta ennen substanssin nauttimista, niin poistaa mahdolliset neurotoksisuudet, antioksidantti suojaa aivojen meisselöininniltä. Hirvee kassi tavaraa aina kun käy vitamiiniputiikissa. :mrgreen:
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Terveellisellä ravinnolla siunaantuu jo pitkälle poreillessa.
Ainoo mitä vedän lisäkemikaalina, niin magnesiumia.

Tramalilla selvii muuten aika hyvin amfe-kitku-nitkuista.. ja ghammalla. .. ja ghanjalla 8)
Keep it unreal.
dredi
LD50

Post by dredi »

Gamma on muuten varmaan lähestulkoon paras lääke pirilaskuihin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

dredi wrote:Gamma on muuten varmaan lähestulkoon paras lääke pirilaskuihin.
Ja piripireillessä :mrgreen:
Keep it unreal.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

bentsot on toiminu ihan hyvin.
Thoxium

Post by Thoxium »

dredi wrote:Gamma on muuten varmaan lähestulkoon paras lääke pirilaskuihin.
Jos vaan innostuu pitempää ottaa, ni seuraa siitäki laskut. Ainaki nykyää muutaman päivän putkesta seuraa krapulan tapanen olotila, intensiivistä nauseaa muutama tunti viimesen dosen vaikutuksen loputtua, ja sit psyykkisesti ihan paskana, perkele, katotaas miten muutama kalja auttaa tähän.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Puhutko nyt Thoxium gammasta vai lakasta..?
IMO ihan eri aineita tietyllätapaa..
Ei mulla oikeestaan tuu gammasta kummosempia laskuja vaikka viikonkin aamusta iltaan hörppisin. onneks siihenkin kyllästyy..
Keep it unreal.