Laskut maksettava

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
kuumottelija
Lepakko

Re: Laskut maksettava

Post by kuumottelija » Tue 08 Dec 2015, 20:31

Mushru wrote:Amfe-topikissa luki näin kun tein haun, eli ilmeisesti ei kannata vaikutusten aikana käyttää propralia. Aiemminkin täällä varoiteltu noiden yhdistelystä, tuskin turhaan. Laskuissa en tiiä onko turvallista. Kannattaa lukea asiasta jostakin enemmän, tai joku tietäväinen voi kertoo tänne enemmän. :)
Infitialis wrote: Ei betasalpaajia adrenergisten päihteiden kanssa! Voi aiheuttaa rytmihäiriöitä muunmuassa kun kaikki vapautettu adrenaliini ja noradrenaliini joutuu alpha adrenoreseptoriin, beta reseptorin sulkeutuessa.

Outoa, itselläni siis laskut/krapula nimenomaan tuottaa niitä rytmihäiriöitä ja Propral (tai alkoholi) poistaa ne, jälkimmäinen ei niinkään hyvin ellei vedä tarpeeksi holia, mistä sitten todennäköisesti seuraa uudet, krapulalaskut.

Itsekin olen lukenut tuosta, että monet ovat sitä mieltä ettei kannata yhdistellä, mutta itsellä 5 vuoden satunnaisella stimukäytöllä yhdistys Propraliin ehkäisemään liikaa sykkeen nousua on aina toiminut ilman sivuvaikutuksia ikinä.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 11 Feb 2016, 12:06

Kyllä mullakin on aina propral auttanu , jos on meinannu mennä pahasti överiksi.
Laskuissa taas en ole koskaan tarvinnut. Tiedossa on tuo , että vaarallinen yhdistelmä voi olla,
mutta ei oo kyllä mulla tullu mitään oireita.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Sat 13 Feb 2016, 09:16

Mä en oo saanut Propralista mitään apua. Se on mulle määrätty AHDISTUKSEEN 8) Tai ahdistuksen fyysisiin oireisiin. Tämmösille narkeille ku ei voi bentsoja antaa. :left: :right:

zero
Kameleontti

Post by zero » Tue 23 Feb 2016, 11:16

renttuni wrote:Mä en oo saanut Propralista mitään apua. Se on mulle määrätty AHDISTUKSEEN 8) Tai ahdistuksen fyysisiin oireisiin. Tämmösille narkeille ku ei voi bentsoja antaa. :left: :right:
hehe. mulle annettii propralia aikoinaan kun linnassa olin itsemurhan partaalla, kun hoitoon ei päässyt ja ahdistus ei hellittäny. fiksu lekuri. en oo kyllä propralista vapinaankaan huomannut mitään apua. tai mihinkään muuhunkaan.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Tue 29 Mar 2016, 11:17

Mistäköhän johtuu, että propral supistaa verisuonet aivan mahdottoman pieniksi (siis jos ottaa vaikkapa sykettä tasatakseen stimulanteissa) ja tekee kädet ja sormet aivan jääkylmäksi? Tosi inhottava tunne!
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

midvekko
Tuppisuu

Post by midvekko » Wed 08 Jun 2016, 14:12

Isavela wrote:Mistäköhän johtuu, että propral supistaa verisuonet aivan mahdottoman pieniksi (siis jos ottaa vaikkapa sykettä tasatakseen stimulanteissa) ja tekee kädet ja sormet aivan jääkylmäksi? Tosi inhottava tunne!
Laskee verenpainetta. Propral saattaa huonontaa ääreisverenkiertoa myös, ei vaarallista.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 09 Jun 2016, 10:21

Mulle ei nykyään tule juuri lainkaan laskuja. Ennen niitä tuli, ja tosi pahoja.

Viime vuosina bileyön peruskombo on ollut puoli grammaa piriä ja kolme essoa, eikä niistä paljon mitään laskuja tule.
Looking for planet Gong...

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 09 Jun 2016, 13:31

Mullekaan ei tule laskuja oikeastaan, tai sitten en vaan tajua joistain jutuista että ne on laskut. Siitäpä tuo amfetamiini onkin hyvin koukuttava kun ei tuu mitään laskuja tai viekkareita.

Paitsi erään myyjän amfesta tuli laskuina semmosta tosi tympeää että jalkoja heikotti ja ne meni alta, eli kävely oli melkein mahdotonta. En olekaan siltä enää sitten ostanut ja ei ole moisia oireita enää ollutkaan.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Fri 24 Jun 2016, 08:53

Ei mull tuu vauhdista sen kummosempian laskuja; vaikka kiskois neljä yötä yhteen menoon niin kunhan muistaa juoda, jaksaa syödä (pilvi jeesaa) ja käy välillä kuumassa suihkussa palauttamalla hetkeksi vähän verta pintaverenkiertoonkin.

Laskut on lähinnä sitä, et ku pirinveto loppuu, niin tulee vähän tyhjä, saamaton, laiska, jopa väsynyt olo, mutta nukkumaan ei pääse vielä moneen tuntiin. Siihen se kitetytyy: ei ol enää pärinöissä niin kuin aikaisemmin, ja tekis mieli nukkua mut ei natsaa.

Kokaiinista tulee monin verroin hirveämmät laskut. MDMA:sta taas tulee parin-kolmen päivän viiveel kans kohtuupahat.

Captainmorgan
Karvakuono

Post by Captainmorgan » Tue 19 Jul 2016, 05:54

Itsellä yleensä vasta seuraavana päivänä tulee erittäin nihkeä olo. Xanori tai joku muu rauhottava auttaa siihen hyvin, mut jos niitä ei oo nii tulee oltuu kyl 4 seinän sisällä.

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Fri 02 Dec 2016, 15:49

Tän illan laskuja ei välttämättä edes tarvis maksaa koska tuli vastaa niin tasasta ettei laskuja juurikaan ole muutakun vähän puhti pois ja nestehukkaa. Kuitenkin pienet kukkasavut varalla ja metadonia. =)
Hi..!

Urheilijanuorukainen
Tuppisuu

Post by Urheilijanuorukainen » Sun 18 Dec 2016, 02:37

Suboxoneprinssi wrote:Ei mull tuu vauhdista sen kummosempian laskuja; vaikka kiskois neljä yötä yhteen menoon niin kunhan muistaa juoda, jaksaa syödä (pilvi jeesaa) ja käy välillä kuumassa suihkussa palauttamalla hetkeksi vähän verta pintaverenkiertoonkin.

Laskut on lähinnä sitä, et ku pirinveto loppuu, niin tulee vähän tyhjä, saamaton, laiska, jopa väsynyt olo, mutta nukkumaan ei pääse vielä moneen tuntiin. Siihen se kitetytyy: ei ol enää pärinöissä niin kuin aikaisemmin, ja tekis mieli nukkua mut ei natsaa.
Suihku on niitä pieniä suuria nautintoja ja antaa hetkeks jälkeenpäin todella hyvän olon pitkin kroppaa.

Mulla tulee kans toi tyhjä olo, sellanen monttu mihin tipahtaa hetkeks ja siellä mikään ei kiinnosta. Kyllästyy itseensä ja ajatuksiinsa ja sekä pirin vetäminen, että vetämättä jättäminen tuntuu huonolta vaihtoehdolta. Niinku lähipäivien ja seuraavan viikon osalta.

Tällä hetkellä en vedä laskuihin mitään lääkekaapista. Yleensä syöminen ja ulos lähteminen rasittaa oloa riittävästi.

Tosin vaihtelee tuo aineen laatu ja vahvuus aika paljon. Myös oma käyttö on fiiliksen mukaan. Hihaan ei tällä kertaa ole tehnyt mieli vetää, aika saatanan jyrkkää metaa nyt torstaista asti vedelly. Alotin ehkä jollai 0,4 pommilla, tunnin parin päästä vähän lisää ja kyl se pitkästä aikaa nousi hyvin ja pitkään. Ensimmäinen yö humahti ohi ja tupakalle ei muistanut/ehtinyt läppärin äärestä nousta. Tuli siinä tehtyä kouluhommia ja muutakin järkevää.

Mutta eihän toi meta sovi taas ollenkaan siihen mihin sitä amfetamiinia itse käytän. Pari yötä metapäissään hereillä, kyllä se näkyy naamasta ja yleisesti habituksesta... olo on ihan hyvä, mut ei siitä tulis mieleenkää kouluun tai töihin lähteä.

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Thu 29 Dec 2016, 00:32

Osaako joku kertoa kummasta tulee satunnaisessa viihdekäytössä (1-2 krt/kk) pahemmat laskut, jälkiolot, masennukset, ahdistukset, apatiat, motivaation laskut sun muut, eli metamfetamiini tai ekstaasi? Ymmärtääkseni kummatkin neurotoksisia ja ekstaasi ahkerammassa käytössä aika psyykkisesti hajottavaa mutta entäs tuo metamfetamiini jos sen käytön pitää noin vähäisenä? Uskoisin kyllä ehkä itse että metaa on terveellisempää ottaa useammin kuin ekstaasia mutta hmm mietin vain :D En ole varma meneekö kysymys offtopicin puolelle mutta kun stimujen laskuista tai jälkioloista on kyse niin ajattelin ainakin itse että tää sopis tähän.
xxxxx.

Hirmumyrskymieli
Psykonautti

Post by Hirmumyrskymieli » Fri 30 Dec 2016, 21:36

Mä en ole koskaan kokenut saavani kovin pahoja laskuja mämmistä, mutta reilumpi annos metaa vetää kyllä tosi surkeeks sängynpohjalle.
Varmaan riippuu aika monesta asiasta ja ihmisestäkin, kummasta ne laskut tulee kovempina.
Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista, aikataulust, duunista
Mä kaipaan jotain suurempaa, ei riitä tää nykynen systeemi
Kyynisyys tappoi maailmasta mysteerit
Ja vaik tää on vaan yhen miehen utopiaa, mä pidän omas maailmassa tosi kivaa

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Sat 31 Dec 2016, 07:37

Mämmistä tulee itsellä pahemmat laskut kuin metasta. Vähän nihkeetä on mämmeilyn jälkeen pari viikkoa, ja siksi käytänkin sitä nykyään vain vain kerran-pari vuoteen. Metastakin tulee laskut, mutta ne on lyhyet ja kesyt kunhan huolehtii safkan, nesteytyksen ja unen kuntoon. Amfesta ei oikeastaan tule laskuja, muttei tosin kummoisia olojakaan, mitä nyt vähän piristää.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

Velho
OD

Post by Velho » Thu 12 Jan 2017, 10:12

Itse olen asennoitunut laskuihin siten ettei ne enää oo helvettiämaanpäällä ja bupre,BNZ,proput,hatsit on ollu hyödyllisiä oljenkorsiA crashingeissä ja yleisesti omalla kohdalla pidän huolen että on jarrut/laskuvarjot valmiina jos oikein kirpasee lasku 8) ja suihku auttAa myös ;)

Edit. Poistettu höpöhöpö tarina :foil: mutta joo taisin olla aika pärinöissä kun rupesin jotain elämänkertaa tänne :doh: :cheers: ja soulmate ehkä halusin rustata sen hetken ihmetystä ku pärähti se venäjän piri aika lujaa :doh:
Last edited by Velho on Thu 12 Jan 2017, 19:10, edited 2 times in total.
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Thu 12 Jan 2017, 18:36

Joo tokihan se amfekin toimii. Hieman kärjistin tarkoituksella. Kyllä se parantaa kesittymiskykyä, tekee sosiaalisemmaksi ja puheliaammaksi jne. Tasaiset nousut ja tasainen pöhinä. Laskuvarjoja tulee itsekin käytettyä stimujen kohdalla, tosin kohtuudella.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

Velho
OD

Post by Velho » Thu 12 Jan 2017, 19:16

Nyt kieltämättä tarvis laskuvarjoa ja magneesiumia joku 24h ekoista meta vedoista ja lyricoista ja jne. Ei oo kyl pahimmasta päästä tämä
Vituttaa hieman kun olis subua tossa mut jos sen kiskasen ni eipä ole aamuksi mitään
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Sat 28 Jan 2017, 01:40

Tän yön laskut tulee maksettua aamulla metadonilla 70mg. Otin muutama tunti sitten yhden 2,5mg fenatsepaamia mikä auttanee aamulla vielä. =)
Hi..!

PabloC
Karvakuono

Post by PabloC » Sun 30 Apr 2017, 19:57

Itsellä tuntuu että vuosien myötä laskut ja valvomisen aiheuttamat ahdistukset on vähentyneet. Tosin valvon yleensä max. 50h kerralla. Pari kertaa menny tahtomatta 70h. Sen huomannut ainaki että yleensä mitä huonompaa/jatkettua vauhti on, niin sitä pahemmat laskut/vainot. Sekä ympäristö. Laskuissa ei todellakaan viihdy puolituttujen seurassa vaan mieluummin itsestään kotona. Pitää huolen syömisestä, vitamiineista ja veden juomisesta koko putken ajan(noihinkin oppii poreessa vaikkei maistu)Proteiini/hiilarijuomat myös hyviä. Kuumassa suihkussa että pintaverenkierto paranee, niin olo on aika hyvä. Tosin lomalla joskus kun ei muuta droppia ole (esim. tramadoli) niin joutunut loiventelee viinalla. Sit käy niinki välillä että siitä lähtee ryyppyputki joka taas lopetetaan pirillä :D
"I don't do drugs, I am drugs"