Laskut maksettava

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Psychonautilus

Re: Laskut maksettava

Post by Psychonautilus » Wed 12 Jan 2011, 14:24

Kyllähän laskut kestää, mut miks kerran pitäis kestää paskaa oloa, jos siihen on kerran saatavilla helpotus? Ymmärrän, että laskujen/krapulan poisto "sillä millä se on tullutkin" eli esim. vetämällä lisää viinaa aamulla on todella epäterveellistä, ja pysyy paremmin kontrolli jos joutuu joskus vähän kärsimäänkin sen kivan eteen.
Itse kokisin noin ylipäätään laskujen tai krapulan hoidon ongelmaksi vasta siinä vaiheessa, jos huomaisin että alan juoda enempi viinaa tai käyttää päihteitä juuri sen takia, ettei krapulat tai laskut pelota (tai siinä vaiheessa, kun joisin tasoittavan mäyräkoiran). Nykyään ne pelottaa - ikää ei ole vielä paljoa mutta krapulat on 20x pahempia kuin vaikka 19-kesäisenä. Nykyään juonkin paljon vähempi.
Mut mitä "miehekästä" tai tavoiteltavaa siinä paskan olon kestämisessä on? Sama kuin todistaisit olevasi kova jätkä, jolla on hermot rautaa, kun jätät buranan syömättä päänsärkyyn. Kyllä se menee ohi eikä luultavasti tapa, mutta siihen on myös saatavilla suht. harmiton helpotus ja vitutus loppupäivälle vähenee. Miksei saman tien vaikka kieltäydy syömästä mitään kipulääkkeitä työ- tai urheiluvammoihin; onhan ne riskit jumalauta tiedetty, kun on kerran sinne raksalle menty tai fudista ruvettu pelaamaan.

Itse poltan mielelläni krapulapäivänä hatsit - riippuen krapulan intensiteetistä se ei välttämättä velttoutta poista eikä suunnitelmia koko päivälle kantsi hirveenä tehä, mutta ainakin pääsee sängystä ylös ja saa ruoan kurkusta alas. Enkä koe, että olisin parempi ihminen jos kestäisin darrani "kuin mies".

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Sat 15 Jan 2011, 02:57

bentsoja, positiivista asennetta, vitusti röökii, kaljamiinia ja pizzamiinia. Jos siis jotain pakko ottaa.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Sat 15 Jan 2011, 02:58

Rasvanen Club Sandwich, greipit, bloody mary ja koksuviivat kuulemma kans ihan toimiva korjaussetti

Voima
Lepakko

Post by Voima » Sat 15 Jan 2011, 15:49

Pahimmissa laskuissa pari bentsoa,vähä alkoa ja päälle muutama ketipinor,ja nukkumaan 8)
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Tue 05 Jul 2011, 14:35

uni on paras lääke laskuihin kuin laskuihin
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Tue 05 Jul 2011, 15:58

smokywestern wrote:uni on paras lääke laskuihin kuin laskuihin
Paras on kyl bentsot ja opiaatit :love:

drugface
Karvakuono

Post by drugface » Tue 12 Jul 2011, 12:50

xxx-men wrote:
smokywestern wrote:uni on paras lääke laskuihin kuin laskuihin
Paras on kyl bentsot ja opiaatit :love:
Samaa mieltä, itellä mikään muu toimi paremmi laskuihin! Sitte jotai jogurttia jos ei muu mee alas ja monivitamiinitabletti on kans aika hc :up: Edit: Sitte kans pientä psyykkausta pelii!

Vape
Lepakko

Post by Vape » Tue 12 Jul 2011, 14:14

Sikiöasennossa sängyssä siihen asti kunnes pystyy syömää. Vaihtoehtosesti unta ootellen

Nämä siis vaihtoehdot jos ei löydy bentsoja ^^

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Tue 12 Jul 2011, 14:16

Vape wrote:Sikiöasennossa sängyssä siihen asti kunnes pystyy syömää. Vaihtoehtosesti unta ootellen

Nämä siis vaihtoehdot jos ei löydy bentsoja ^^
Tai sitten lisää piriä?

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Tue 12 Jul 2011, 15:02

Miten pitkiä kuureja porukka vetää että saa tuollaisia tappolaskuja oikein? Taitaa vaatia jo +3pv ainakin?

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Tue 12 Jul 2011, 15:59

Kottonmouth wrote:Miten pitkiä kuureja porukka vetää että saa tuollaisia tappolaskuja oikein? Taitaa vaatia jo +3pv ainakin?
Itse en oo kokenu mitään tappolaskuja juurikaan ku joskus vuosia sitten. Mutta on se mukava ottaa parin päivän kuurin päälle bentsoa ja opiaattia alle ja ruveta rauhottumaan. Mutta kyllä viikon jälkeen on jo "aika" paskassa hapessa et silloin kyl pakko olla jotain.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 12 Jul 2011, 16:07

Kottonmouth wrote:Miten pitkiä kuureja porukka vetää että saa tuollaisia tappolaskuja oikein? Taitaa vaatia jo +3pv ainakin?
ja pirin laatu yleinen kehon kunto myös vaikuttaa..

Mut siis itsehän oon ihan överi laskuissa jo yhestä satsista pirii ilman bentsoja höhöö :D

mut sen takia en sitä kiskokkaan.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 12 Jul 2011, 16:48

Dexma wrote:

Mut siis itsehän oon ihan överi laskuissa jo yhestä satsista pirii ilman bentsoja höhöö :D

Mulla on sama ongelma. :d
^^@_

drugface
Karvakuono

Post by drugface » Tue 12 Jul 2011, 17:30

zerk wrote:
Dexma wrote:

Mulla on sama ongelma. :d
Ihan sama ongelma täällä. Nopeita en kyl aijo kiskoo, tai ainankin täl hetkellä on sellanen mielipide :p

lappilainen

Post by lappilainen » Fri 15 Jul 2011, 00:58

Mulle ei oo koskaan tullut mitään huomattavia laskuja mistään, paitsi tramadolista ja kodeiinista. Olen "pahasti laskeviksikin" mainittuja aineita kiskonut. (Amfetamiini, metyylifenidaatti, alkoholi jne.)

Esimerkiksi pirin ja metyylifenidaatin aiheuttamissa laskuissa oli vain hieman vaikeaa saada nukutuksi, oli hiostava ja hikinen olo jne, mutta tramadolin ja kodeiinin aiheuttamissa laskuissa en voinut edes liikkua oksentamatta. (tai siltä se ainakin silloin tuntui...)

Varsinkin hitaiden kanssa olen oppinut sen, että laskut kannattaa ajoittaa nukkumisen ajaksi.

drugface
Karvakuono

Post by drugface » Fri 15 Jul 2011, 06:23

lappilainen wrote:Mulle ei oo koskaan tullut mitään huomattavia laskuja mistään, paitsi tramadolista ja kodeiinista. Olen "pahasti laskeviksikin" mainittuja aineita kiskonut. (Amfetamiini, metyylifenidaatti, alkoholi jne.)

Esimerkiksi pirin ja metyylifenidaatin aiheuttamissa laskuissa oli vain hieman vaikeaa saada nukutuksi, oli hiostava ja hikinen olo jne, mutta tramadolin ja kodeiinin aiheuttamissa laskuissa en voinut edes liikkua oksentamatta. (tai siltä se ainakin silloin tuntui...)

Varsinkin hitaiden kanssa olen oppinut sen, että laskut kannattaa ajoittaa nukkumisen ajaksi.
Hitaita jos ei paljoa ole vetänyt, niin niistä tulee automaattisesti sellanen olo, että jos liikkuu, ni laatta lentää helposti. Voi olla, että mitään laskuja sulle oikeesti niistä tuukkaan, vaan se on se vahva opiaattimainen olotila jollon ei parane liikkua. Suosittelen, että katselet vaan niitä ihania valveunia sohvalla/sängyssä mukavassa asennossa :)

lappilainen

Post by lappilainen » Fri 15 Jul 2011, 12:23

drugface wrote:
lappilainen wrote:Mulle ei oo koskaan tullut mitään huomattavia laskuja mistään, paitsi tramadolista ja kodeiinista. Olen "pahasti laskeviksikin" mainittuja aineita kiskonut. (Amfetamiini, metyylifenidaatti, alkoholi jne.)

Hitaita jos ei paljoa ole vetänyt, niin niistä tulee automaattisesti sellanen olo, että jos liikkuu, ni laatta lentää helposti. Voi olla, että mitään laskuja sulle oikeesti niistä tuukkaan, vaan se on se vahva opiaattimainen olotila jollon ei parane liikkua. Suosittelen, että katselet vaan niitä ihania valveunia sohvalla/sängyssä mukavassa asennossa :)
Seuraavana aamuna ei ole tietoakaan valveunista, euforiakin on hyvin mietoa. Silti liikkuminen aiheuttaa erittäin pahan olon ja hikoilua. Myös makoillessa saattaa oksettaa ja olla hieman krapulan kaltainen sekavuustila. (joskin hyvin lievä, itseasiassa johtuu siitä ettei jaksa ololtaan keskittyä mihinkään)

Vahvempien jarrujen kanssa ei kyseistä ongelmaa ollut, mutta voi johtua siitä että esim. tramadoli vaikuttaa huomattavasti morfiinia tai oksikodonia pidempään ja ehdin potea "laskut" nukkuessani.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Fri 15 Jul 2011, 14:12

Inkivääri poistaa tota opiaattinauseaa aika huomattavasti. Vaikka kyl esim. unikkoteen kanssa siin "laskuvaiheessa" se nausea alkaa puskea hieman läpi jos ei oo toleransseja... En tiiä johtuuko siitä, et sen inkiväärin ottaa ennen kuin alkaa sitä teetä juomaan, jolloin inkiväärin vaikutus kerkeää loppua kohden haihtumaan, vai eikö inkiväärin teho vaan riitä sitä laskun nauseaa poistamaan. Mut se on kuitenkin totta, et opiaateissa se nausea on vahvimmillaan just silloin kun vaikutus alkaa laskea, esim. kodeiinista en saa todellakaan mitään vahvoja vaikutuksia mut sitten kun nekin vaikutukset alkaa laskemaan niin nausea on jopa kovempaa kuin esim. unikoiden kanssa... Jostain 300mg kodeiinia joutuu kyllä mennä melko varmasti pöntön lähistölle, ikinä en oo opioideista oksentanu, mut 300mg kodeiinia ilman toleransseja niin oli hyvin lähellä kun vaikutus alko oikeesti laskemaan.

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Fri 22 Jul 2011, 17:52

Joskus vuorokauden valvomisen jälkeen tulee kamalat laskut ja taas joskus ~viikon putken jälkeen ei ole ainakaan mitään suuria laskuja edes havaittavissa.

Outo tämä ihmisen pää.
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/

Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus » Thu 08 Sep 2011, 11:14

Itse maksan laskuni magnesiumilla, beroccalla, aspirinilla, syömällä ravitsevaa ruokaa, 100mg ketipinoria naamaan ja unille. Herättyä vihreää teetä, hedelmiä, kasviksia, munakasta, paljon vettä ja rauhallista ulkoilua, jos ahdistaa oikein kovasti, saatan 10-40mg diapamia ottaa päivän mittaan, mutta harvemmin käytän bentsoja. Tosin yleensä varaan laskujen varalle buprea ja/tai tramadolia.
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Thu 08 Sep 2011, 20:22

Seroquel ja muut antipsykootit. Seroquel kyllä paras laskuihin musta, ja tietty bentsoja ja nukkumaan.

Opiaatit on myös aika mahtavia laskuissa, viimeks muistan bupren toimineen kun pirilaskuissa otin 2 x 0,4mg teemut, normisti ei sano mitään mut sillo kolahti jotenki tosi kovaa. Ja laskut tietty hävis sen siliän tien.

Grower
Lepakko

Post by Grower » Sat 01 Oct 2011, 13:17

0,2mg temgesicin otin ja jeesaa kyllä hyvin laskuihin vaikka olikin aika ankea olo.

Grower
Lepakko

Post by Grower » Fri 21 Oct 2011, 13:11

Joku täällä taisi manata nuo imovanet pirilaskuihin. Olis tuolla kaapissa niitä, niin mietin että eikai vielä yhdestä lähde millekkään hallutripille? Luulis että auttais saamaan vaan unta ees vähä paremmi, ku ei bentsoja taaskaa saanu mistää.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Wed 16 Nov 2011, 19:28

Syöminen, juominen, vitamiinit, + mineraalivesi.
Sitten bentsoja tai subua. Vie sen rättipoikkipuhki olon pois mikä siitä tulee.
Ellei oo nii hyvää porsketta että voi syyä kun vetää sitä. Mutta harvemmin tullu itelläkään sellasta vastaan.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Fri 18 Nov 2011, 07:32

En vedä ku hyvää porsketta just sen pari kertaa vuodessa niinkun toisessa topicissa mainitsin. Igorin katupiristä täytyy rouskia bentsoja kahdella kädellä ja vitamiineja ja buranaa hyhy ei enää ikinä katujeijjoo.

junky
Psykonautti

Post by junky » Mon 30 Jan 2012, 00:13

Nyt on vittumaiset pirilaskut päällänsä. :mad:
Perjantaina meni vähän päälle puoli gemmiä ja ollut pää ihan tukossa pari päivää.
Unta oon saanut 2-3h aina sillon tällön. Ainoastaan pajaria ollut helpottamassa tuskaa..

Toivottavasti huominen päivä näyttää paremmalta, jos se unikin tulis nyt.
Tää oli hyvä muistutus miksei vauhti sovi mulle. :up:
i know a girl who cries when she practices violin

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 09 Feb 2012, 17:35

ei piristä tule laskuja-off/on vaan.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Tryptamine
Tuppisuu

Post by Tryptamine » Fri 10 Feb 2012, 15:43

Itelle on suotu vain harvoin oloihin tai pirilaskuihin mitään lääkettä joten oon joutunu nukuttaa itteni luomumeiningillä. Eli jos ei oo polttoo tai yhtä kahta benzoa niin ainoa tapa on syödä jotain mitä ikinä saa alas (banaani, jugurtti, monivitamiini on hyviä) sen jälkeen pieni iltajumppa tyyliin punnerruksia niin et vähän väsähtää, sen jälkee sängylle->hyvä psyykkaus ja hengitysrytmi päälle, otan semmosen asennon mis olis hyvä nukahtaa ja tahdonvoimalla pidän itteni täysin liikkumattomana ja kelaan tyhjää niin kauan kunnes huomaanki et oon nukahtanu.
Nukahtamisen voi jotenkin tuntee just ennen ku se tulee päälle, tulee semmosia väreitä ja kehonlämpötila alkaa muuttuu. Sit ku tuntee sen niin pitää psyykkaa viel vähän enemmän pysyy paikallaan ja sit uni tuleekin :)
"The only person you truly are competing against is yourself."
"What you think, you become..."

C0H0

Post by C0H0 » Sat 31 Mar 2012, 17:21

Hmm, mä en ole mielestäni koskaan saanut stimuista mitään kummempia laskuja. Kun ne laskee niin tulee vaan suht. normaali olo. Monet sanoo että MDPV:stä tulee hirveät laskut, mutta ite sillä vedin joskus viikon-pari kuureja muutamaan kertaan, eikä siitä mitään kummempaa mielialan laskua tai ahdistusta seurannut, tietysti se psykoottisuus mitä siitä seuraa on eri asia kuin laskut, sehän johtuu siitä kun on liikaa dopamiinia aivoissa. Tosin sen muistan kun pevekki loppui kahen viikon jälkeen, niin ekana päivä himotti helvetisti saada lisää sitä, suunitteli kaikkea et nyt hommaan kilon ainakin. Mutta siinä se olikin. Tietysti fyysisesti tuntee kyllä kun laskee, pulssi nousee ja hikoiluttaa. Psyykeen osalta ainoa mainittava asia on unettomuus, itse stimuissa pystyy jopa nukkumaan tai ainakin lepäämään jossain määrin, mut kun laskee niin sit valvottaa. Toisaalta pyrin välttämään viimeseen asti valvomista ja pitämään normalin unirytmin päällä, vaikeaa se tosin on ellei ole jotain tipauttavaa varalle.

Empatogeenit onkin sitten eri asia, niistä tullut kyllä semmosta mielialanlaskua seuraavana päivänä. Mutta pahin kaikista itselleni on alkoholi. Jos yhden illan ryyppään, niin siitä seuraa viikon masennus. Se fyysinen krapula ei ole mitään siihen verrattuna, kun seuraavat neljä-viis päivää mikään ei kiinnosta, ei jaksa tehdä mitään, sellanen harmaus on vaan. Pakko olla bentsoja tai opioideja niille krapulapäiville jos meinaa ryypätä.

peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona » Sat 31 Mar 2012, 20:06

Itellä kans sama kuin COHOLLA, stimuista ei laskuja tule, madma masentaa pari päivää (riippuen annoksesta), mut keittoo kun ottaa, niin mikää ei tunnu miltään eikä ainakaan kiinnosta. Nytkin tässä vitun käpykylässä taas saa miettiä, että pistäskö massit alkoholiin, vai tyytyiskö pl kun parempiakaan douppeja ei taas missäään näy.