Metamfetamiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Squege
Psykonautti

Re: Methamphetamine

Post by Squege » Sun 18 Jan 2009, 14:21

Kaikki syntetisointiin olisi kasassa paitsi Efedriini ja tolueeni.. =D Sitten ku ne saan käsiin niin....

bol
Kameleontti

Post by bol » Sun 18 Jan 2009, 21:37

Squege wrote:Kaikki syntetisointiin olisi kasassa paitsi Efedriini ja tolueeni.. =D Sitten ku ne saan käsiin niin....
.. räjäytät itsesi taivaan tuuliin ?

Squege
Psykonautti

Post by Squege » Sun 18 Jan 2009, 21:41

bol wrote:
Squege wrote:Kaikki syntetisointiin olisi kasassa paitsi Efedriini ja tolueeni.. =D Sitten ku ne saan käsiin niin....
Mielessä kävi kyl. Saapi kyl nähä miten käypi sit joskus kun nuo aineet saan käsiini.

frapathea

Post by frapathea » Sun 18 Jan 2009, 22:58

Squege wrote:
bol wrote:
Mielessä kävi kyl. Saapi kyl nähä miten käypi sit joskus kun nuo aineet saan käsiini.
Elä kokkaa kellarissa.

maKe
Karvakuono

Post by maKe » Sun 01 Feb 2009, 01:07

Squege wrote:
bol wrote:
Tolueenia saa nyt lähes mistä vaan. On tullu käytettyä köyhän miehen kisabensana sitä, jos ei rahat oo riittäny/saatavuus huono oikeaan kisagasoon. Efeä voikin olla vaikeampi metsästää imo. :o

Myskoala
Karvakuono

Post by Myskoala » Mon 02 Feb 2009, 04:01

Ihme tavaraa tuo meth. Kaveri oli vuoden jenkeissä ja sano et sitä on joka paikassa. Ihan nuoret teinit saattaa vedellä, eikä missään kohtuu käytössä. Atlantassahan räjähtäny ihan käteen koko touhu.
Juu meksikostahan se ilmeisest tulee ja sitä voi valmistaa suht helpost ja vielä ihan vitusti. Kunnon halleis.
Mitens porukka täälä tätä metaa vetelee?
Piipusta?

sienisalaatti
Karvakuono

Post by sienisalaatti » Wed 04 Feb 2009, 18:35

Itse olen nähnyt ja käyttänyt ns. "rakaa" metamfetamiinia joskus kun sen aineen kanssa touhusin. Eli siis kovaa kidettä. Tottakai se ei mitään kristallia (tai "jäätä") ollut eikä läheskään puhdasta, mutta siis sanalla "raaka" tarkoitan laboratoriosta tullutta jatkamatonta kidettä, jossa nyt yleensä on epäpuhtauksia seassa.. Ainakin täällä suomessa tuntuu olevan. Veikkaisin sen olevan semmosta 70-85% pitoisuudeltaan ja loput jotai ylijäämä roskakemikaalia jota synteesissä on tullut. Kuitenkin 100mg lainit tuntu jo ihan vitusti ja hikeä puski ja tuntu et sydän tulee rinnasta läpi kun sitä murskasi ja vähän vetaisi.. Ei tullut moneen tuntiin mieli vetää edes lisää. En nyt lähteitä ja sen raa'an käyttötarkoitusta ala täällä paljastamaan mutta ikinä en tuota "jäätä" ole nähnyt ainakaan täällä suomessa. Polttamalla en metaa ole kokeillut, maistuu kuulemma aivan hirveälle eikä varmaan tee keuhkoille hyvää. Kadulta nyt ei saa ikinä suomessa mitään puhdasta kemikaalia jos puhutaan vaikka metasta ja amfetamiinista. Yleensä se metakin on joko sekoitettuna itse amfetamiinin sekä muiden jatkeiden kanssa.

Täällä suomessa nyt ei ole järkeä muutenkaan kaupata mitään puhdasta kamaa ihan vain siitäkin syystä, että puhtaasta tai ns. "raa'asta" grammasta kamasta saa tehtyä paljon paljon enemmän grammoja jatkamalla ja tällöin tuottamalla enemmän rahaa. Sitä puhdasta meinaan pystyy jatkamaan suhteellisen paljon ja se on monen mielestä siltikkin "hyvää kamaa" eikä valituksia siitä tule sillä täällä suomessa se katupiri sattuu olemaan mitä on. Joskus on semmosta lähiö-mannapuuroa, että edes 1g ei riitä illaksi ja joskus kyllä 1g riittää parikin päivää. Riippuu keltä ostaa jne.. En ole katupiriä käyttänyt pitkiin aikoihin juuri sen epätasaisen laadun takia. Ja puhtaan kristallin valmistus vaatii tosiaankin vähän enemmän tietoa alasta kuin mututuntuma ja huono kettiölabra. Ties mitä jätteitä siellä voi olla seassa mitkä kuuluisi olla muualla kun sen itse lopputuloksen seassa. Lähinnä näitä kokkaajia tuskin edes kiinnostaa jos sinne sekaan jää jotai muutakin kuin itse metamfetamiinia, kyllä täällä suomessa menee kaupaksi mikä vain.

Onko kukaan nähnyt oikeasti suomessa puhdasta meta kristallia? esim. tuttavan tekemää tms? mä en meinaan oo ikinä tuohon kristalliin tai "jäähän" törmännyt ja tuskin sitä löytyykään mitenkään helposti jos ei itse tee.. ja tuskin mullakaan riittää kemian taidot kokata puhdasta jäätä. En ikinä ole edes metaa yrittänyt kokata lähinnä sen vaarallisuuden vuoksi. Eihän se "vaikeaa" ole verrattuna moneen muuhun kemikaalin syntetisointiin, mutta ei ole kiinnostanut. Räjäytän vielä itseni ja oman kämpän ilmaan :D

mauseri
LD50

Post by mauseri » Wed 04 Feb 2009, 18:41

^^ puhut asiaa. en oo puhtaaseen törmännyt. 8v vedin aata, loppuvuodet ostin sen n.80% ja jatkoin puolella, eli tein siitä n.40%.. kyllä kelpasi, eikä valituksia kuulunut.. tuosta näkee miten paskaa kamaa kaduilla liikkuu.. on frendit pistänyt välillä katunisteille n.70% aata, mut siitä tais mennä koko kaupunki psykoosiin :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

sienisalaatti
Karvakuono

Post by sienisalaatti » Wed 04 Feb 2009, 18:52

mauser1911 wrote:^^ puhut asiaa. en oo puhtaaseen törmännyt. 8v vedin aata, loppuvuodet ostin sen n.80% ja jatkoin puolella, eli tein siitä n.40%.. kyllä kelpasi, eikä valituksia kuulunut.. tuosta näkee miten paskaa kamaa kaduilla liikkuu.. on frendit pistänyt välillä katunisteille n.70% aata, mut siitä tais mennä koko kaupunki psykoosiin :D
Sama juttu... :D kaupunki oli jo suht psykoosissa ~30-40% metamfetamiinista ja lisää vaa kyseltiin.. että ku on "hyvää".. Kuten myös minä itse jouduin aika psykoosiin vedettyäni pari viikkoa tuota rakaa kamaa. :D Jopa ~15-20% metamfetamiinia on kehuttu "hyväksi" ja toi 30-40% myy jo itse itseään.

mutta niin.. Ehkä toisaalta ihan hyväkin, että kadulla ei ole sitä 80% tai vahvempaa tavaraa kaikkien hihhuleiden saatavilla. Myyjät ja niiden ystävät sitä yleensä tuntuvat saavan, että kukaan nyt ei sitä myymään ala semmoisenaan koska rahaa tulee rutkasti enemmän jo jatkamalla sitä mutta ei liikaa :)

eikä sekään ole enää mukavaa et kaikki asiakkaat on sairaalahoidon partaalla psykoosissa ku liian hyvää tavaraa eteenpäi heittää. :D

mauseri
LD50

Post by mauseri » Wed 04 Feb 2009, 19:00

^^ sori, ilmaisin itteeni taas kerran huonosti.. siis ostin/myin amfetamiinia en metaa. yhden kerran oon törmännyt sellaseen metaan, mitä kaveri laitto mulle 0,1g ja n.26 tuntia mentiin todella "kirkkaasti".. heh heh.. onneks rikokset vanhentuu.. vaikka enhän mä täällä totta puhu, kuhan jauhan paskaa :D

sienisalaatti
Karvakuono

Re:

Post by sienisalaatti » Wed 04 Feb 2009, 19:10

panda wrote:kahdelta sivulta en löytänyt tyhjentävää vastausta kysymykseen: mikä vitun meta?
joo, piripäät räjähtelee labroineen ja päähän tulee reikiä viimeistään laskuissa oman käden kautta mutta vaikutukset? jotain superpöhinää?
Metamfetamiini on siis suoraan sanottuna "(2S)-N-methyl-1-phenylpropan-2-amine" ja amfetamiini taas "1-phenylpropan-2-amine" ja kuten huomata saattaa: metamfetamiini(eli meta) "on" amfetamiini jossa on tuo metyyliryhmä( "(2S)-N-methyl-" ) itse molekyylissä. Se on siis vaikutukseltaan voimakkaampi, pidempikestoisempi, euforisempi ja todennäköisesti neurotoksisempi kuin amfetamiini, johtuen tuosta metyyliryhmästä. Joko selvis?

dredi
LD50

Post by dredi » Fri 06 Feb 2009, 04:19

Niin, kyllä mä olen ihan hyvää blomsteria (kotimainen versio crystal methistä eli kidemäistä meth hcl:ää) saanut ihan "katukaupasta", riippuu ihan siitä kenet tuntee.

Kas kun silloin oli vielä joitakin "vanhan liiton" piripäitä aktiivisesti toiminnassa täällä pääkaupunkiseudulla, jotka hommasivat puhdasta kamaa omaan käyttöönsä, ja valmistivatkin tätä tavaraa. Nyttemmin on kaikki vanhan liiton jannut jo eläkkeellä tai piripäiden taivaassa.

No, nykyäänhän en näitä nopeita edes vedä joten se siitä. Piti vain sanoa, ketä tuo kaman puhtaus kiinnostaa, että eihän se mikään monimutkainen prosessi ole piriä puhdistaa ja rekristallisoida. Pienenä vinkkinä: (useimmat) jatkeet & epäpuhtaudet liukenee asetoniin, piri ei...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Myskoala
Karvakuono

Post by Myskoala » Sat 07 Feb 2009, 06:45

En tiiä mitä se polttamalla keuhkoille tekee mut ainakin tää hammasmätä on jo tuttu ilmiö aineen käyttäjien keskuudessa..

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sat 07 Feb 2009, 07:35

dredi wrote:Niin, kyllä mä olen ihan hyvää blomsteria (kotimainen versio crystal methistä eli kidemäistä meth hcl:ää) saanut ihan "katukaupasta", riippuu ihan siitä kenet tuntee.

Kas kun silloin oli vielä joitakin "vanhan liiton" piripäitä aktiivisesti toiminnassa täällä pääkaupunkiseudulla, jotka hommasivat puhdasta kamaa omaan käyttöönsä, ja valmistivatkin tätä tavaraa. Nyttemmin on kaikki vanhan liiton jannut jo eläkkeellä tai piripäiden taivaassa.
sori off. Toi pitää kyllä paikkansa, lähes kaikki "huumemailmassa" riippuu siitä kenet tuntee.. ja on todella ikävää, että vanhan liiton äijät ja varsinkin se niitten asenne/tyyli on hävinnyt ja tilalle on tullut tän nuoremman kusipää sukupolven piripää vasikoita..

Anonyymi

Post by Anonyymi » Sat 07 Feb 2009, 11:03

Tällä valvoo :roll:

Oli yöllä ihan kiva meininki 2C-E/metapäissään, smalltalkkia verhojen kanssa ja keilausta omalla päällä.

Psykoottista........

Uke
LD50

Post by Uke » Sat 07 Feb 2009, 17:10

mauser1911 wrote:
dredi wrote:Niin, kyllä mä olen ihan hyvää blomsteria (kotimainen versio crystal methistä eli kidemäistä meth hcl:ää) saanut ihan "katukaupasta", riippuu ihan siitä kenet tuntee.

sori off. Toi pitää kyllä paikkansa, lähes kaikki "huumemailmassa" riippuu siitä kenet tuntee.. ja on todella ikävää, että vanhan liiton äijät ja varsinkin se niitten asenne/tyyli on hävinnyt ja tilalle on tullut tän nuoremman kusipää sukupolven piripää vasikoita..
Lisätäkseni vielä, että uudempi sukupolvi vetää välistä sen minkä kerkee ja tekee puhtaasta kamasta 50 pinnasta ja silti myy sitä ~80 pinnasena. Mut eihän siinä, eletään elämää eteenpäin.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

dredi
LD50

Post by dredi » Sat 07 Feb 2009, 18:57

tekee puhtaasta kamasta 50 pinnasta ja silti myy sitä ~80 pinnasena.
Katukauppakama on yleensä 20-30 prosenttista. 50% piri on jo helvetin "hyvää".

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sat 07 Feb 2009, 20:17

Bupren ja metan kans sai viime yönä asioita aikaseks, säädin kahta tietokonetta samaan aikaan ja oli muuten skarppina! Pätevä kombo.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sat 07 Feb 2009, 22:23

Gandalffi wrote:
mauser1911 wrote:

Lisätäkseni vielä, että uudempi sukupolvi vetää välistä sen minkä kerkee ja tekee puhtaasta kamasta 50 pinnasta ja silti myy sitä ~80 pinnasena. Mut eihän siinä, eletään elämää eteenpäin.
anteeksi jälleenkerran off.. mut tuli tosta mieleen ku olin yhden muijan kämpillä ja sen "luottotyyppi" lähti hakeen mun sille tyhmänä antamalta koodilta poretta.. no, se "luottojätkä" tuli takas ja löi pussin pöytään.. vedin siitä vedot ja kelasin et nyt ei oo kaikki oikein.. soitin koodille ja kysyin millasta poretta se oli antanu.. kuvaili sen tarkkaan ja pöydällä olevassa pussukassa oli aika pahasti erillainen "tuoteselostus".. se "luottotyyppi" oli vittu jatkanu junassa sitä.. huh huh.. tää mailma on menny syvälle perseeseen.. onneksi en enää liiku noissa "tomusokerihuijaripiireissä".. vittu.. no, nyt sit alko taas vituttaan..

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 08 Feb 2009, 03:57

Etköhän sitten järjestä niin että kyseinen tyyppi ei siitä paikasta enää hae mitään.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sun 08 Feb 2009, 08:06

dredi wrote:Etköhän sitten järjestä niin että kyseinen tyyppi ei siitä paikasta enää hae mitään.
tein sen välittömästi :D ja kerroin sille akalle asian, mut eihän se mua uskonut ku se oli niin "luotettava" hakija.. itseasiassa sanoin heti puhelun päätyttyä kovaan ääneen huoneessa missä oli aika paljon porukkaa et : TOI VITUN APINA ON JATKANU TÄTÄ JUNASSA! sit ihmeellisesti parin päivän päästä kaikki muut nukku ku ei ollu poretta, PAITSI se hakija.. ja minä, kun yritin tarkkailla mihin se on jemmannu sitä aitoo.. :D en löytänyt.. myöhemmässä elämän vaiheessa se luottomies vasikoi vielä pari aika isoo tyyppiä..

mut jatkakaa ontopic..

MutaFuka
Tuppisuu

Post by MutaFuka » Tue 14 Apr 2009, 23:45

mitä mieltä olette tästä videosta http://www.youtube.com/watch?v=oi5g61pq4ng

Kaunis, nuori lääkäri ja noin sortuu metaan ja kuolee.. Vittu mahto potkia hyvin tohon kauniiseen kehoon toi kama.

Tiedän kyllä että meta on varmaan koukuttavampaa kuin heroiini, mutta silti, ei vittu.

Boilder
Apteekki

Post by Boilder » Thu 07 May 2009, 22:12

joo, kyllä se tämä aine on jos haluaa valvoa..huomattavasti paremmin valvottaa kuin pöhinä ja hyvänä puolena pöhinään verrattuna se, että useamman päivän suhistessa saat syötyäkin ehkä vähän jotain, joka parantaa oloa huomattavasti..toisin kuin pöhinöissä, otat yhden haukun vaikka pitsaa niin meinaat oksentaa pitkin seiniä
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 07 May 2009, 23:18

zul1us wrote:joo, kyllä se tämä aine on jos haluaa valvoa..huomattavasti paremmin valvottaa kuin pöhinä ja hyvänä puolena pöhinään verrattuna se, että useamman päivän suhistessa saat syötyäkin ehkä vähän jotain, joka parantaa oloa huomattavasti..toisin kuin pöhinöissä, otat yhden haukun vaikka pitsaa niin meinaat oksentaa pitkin seiniä
riippuu poreesta.. tai jatkeesta :D

Boilder
Apteekki

Post by Boilder » Sat 09 May 2009, 11:14

niinhän tuo riippuu, mutta näistä katukaupan tuotteista mielestäni ainakin on noin, tälläkin hetkellä erittäin syvästi olen metukan armoilla :P
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare

dredi
LD50

Post by dredi » Sat 09 May 2009, 14:26

Ah, kokeilisitpa femistä...

Madi
Psykonautti

Post by Madi » Thu 26 Nov 2009, 01:06

Mikäs tää uus yhdiste on jossa on joku molekyyli erilailla, mutta toimii vähän kun piri/meta. Polttaa aika paljon nokassa.

ferox
OD

Post by ferox » Thu 26 Nov 2009, 17:04

Madi wrote:Mikäs tää uus yhdiste on jossa on joku molekyyli erilailla, mutta toimii vähän kun piri/meta.
Informaatioarvo kursivoiduissa kohdissa on tasan nolla. Yritäpä eritellä jotain vähänkin yksilöivää. Yksinomaan psykoaktiivisia substituoituja amfetamiineja on ehkä satakunta, muita piristeitä sitäkin enemmän. Tiedoksesi mitään uusia stimulantteja ei ole juurikaan keksitty muutaman viime vuosikymmenen aikana.
Madi wrote:Polttaa aika paljon nokassa.
Veikkaisin yleisimmistä tutkaristimuista ehkä mephedronea, joka kirvelee hetken raikkaan virkistävästi, tai riippuen miten korkealle "aika paljon" sijoittuu asteikollasi, 4-fluoroamfetamiinia. Se on vastenmielisen makuista nielussa ja hyökkää limakalvoille kuin liekinheitin. Lisätietojen puutteessa vakioveikkaukseni olisi muuten MDPV, joka tänä päivänä tuntuu olevan hyvin yleistä kaikkialla, mutta se ei kyllä polta nenässä yhtään.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

Hupu
Psykonautti

Post by Hupu » Sun 13 Dec 2009, 16:53

Madi wrote:Mikäs tää uus yhdiste on jossa on joku molekyyli erilailla, mutta toimii vähän kun piri/meta. Polttaa aika paljon nokassa.
Tuon selvityksen mukaan vaikuttaisi metkatinonilta. Tosin eipä se mikään niin erityisen uusi kemikaali ole, koska se syntetisoitiin 1928. Vois melkein pystyttää tuosta metkatinonista tonne stimulantteihin ihan oman topicin... :roll:

disease
Psykonautti

Post by disease » Sat 21 Aug 2010, 12:52

tässä sain sitten haltuuni metaa, todennäkösesti tota blomsteria joku n. 0.4 g. paljonko kannattas tätä ottaa kun ei mitään kokemusta tästä aineesta, ainoastaan yhden kerran perus piriä kokeillut mikä taisi olla melkoisen jatkettua. ja millaiset laskut sitten tosta metasta tulee kun jengi hehkuttaa niitä niin järkyttäviks?