Metamfetamiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
eNZYMe
OD

Re: Methamphetamine

Post by eNZYMe » Sat 26 Jul 2008, 10:33

Amore wrote:tänne on nyt tullu tuollasta keltasta tahnaa polttaaa perkeleesti joka paikkaa joka käyttö kerralla. yleensä kyllä toi meta ei ole keltasta? tiedä sitten mitä tököttiä toi on mutta pirun addiktoivaa.
Laatu meta on läpinäkyvää kidettä/kristallia.

Eipä noista tahnoista tiedä mitä sisällään pitävät. Väriaineet on esim pinkki tai keltainen on elintarvikeväriä tai keltainen voi olla epäpuhtauksiakin. Mistä tahansa piristä saa tehtyä tahnaa lisäämällä sekaan vähän nestettä ja jatkeita.

chibbo

Post by chibbo » Sat 26 Jul 2008, 10:43

Mikä se pointti on siinä tahnassa? Miksi se pitää muuttaa siihen muotoon ylipäätään :S?

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 26 Jul 2008, 11:28

chibbo wrote:Mikä se pointti on siinä tahnassa? Miksi se pitää muuttaa siihen muotoon ylipäätään :S?
No jos nestettä lisäämällä saadan vaikka 10-20% lisää painoa aineelle, niin moni ei huomaa eroa vaikutuksissa ja diileri tienaa taas muutaman euron lisää.

Tosin monet tahnat ovat katujauhoa parempia koska ei ole niin helppo sujauttaa lisää maltoa sekaan joka välissä.

saattaa olla myös laatu base piriä, jota nuo monet hyvät tahnat ovat. Eli vähän jatkettua ja vahvaa. Näitä myös usein markkinoidaan metana, vaikka ei välttämättä olisi, koska kolahtaa paremmin ja on vahvempaa. Saattaa kyllä joskus olla metaa tai sekoitus amfea/meta-amfea.

Amore
Karvakuono

Post by Amore » Sun 27 Jul 2008, 14:56

Juu, tuossa kun itse aloin kans mietiskelemää hiuka tossa ku muutaman yön nukuin niin piriähän tuo on. tossa yks kaveri vaikka otti sitä 0.1 tuolta pussin pohjalta niin suu käy niii et meinaa muil jo hermot mennä :D

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Mon 28 Jul 2008, 14:55

Amore wrote:tänne on nyt tullu tuollasta keltasta tahnaa polttaaa perkeleesti joka paikkaa joka käyttö kerralla. yleensä kyllä toi meta ei ole keltasta? tiedä sitten mitä tököttiä toi on mutta pirun addiktoivaa.
mulla oli kans tota keltasta tahnaa, metana kaupattiin ja luulisin et se sitä on kun samasta luukusta ois hyvää svimbaakin saanut.
0.1g pärähti joo jo tosi hyvin, tommosella kamalla kyl valvoo useamman vuorokauden ja o iha hulluuspäissään ;p

polttaa joka paikkaa? millais, tuommosta en huomannut.
suuta se kyllä polttaa ku sen pallukan sinne heittää.
when the going gets weird, the weird turn pro.

Amore
Karvakuono

Post by Amore » Mon 28 Jul 2008, 20:56

no ei tossa muutamilla ekoilla hiuka isommilla tööteillä tota kun otti ni tuntu et noi käden suonet palais hetken aikaa. mutta todennäköisesti tuo sitä samaa tahnaa on. täällä päin vaa tais olla saman tasoista vauhtia liikenteessä joskus ennen 2000 lukua. Sitten tulee tollasta ovista ja ikkunoista ni aika yllätys :)

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Tue 29 Jul 2008, 11:37

niijuuh en joo ihmettele jos polttelee hihoissa, kielen alla ku piti biittiä ni hyvin se siel sihisi, kaveri ei voinu ees pistää kielelle :p
when the going gets weird, the weird turn pro.

Dying God

Post by Dying God » Sat 02 Aug 2008, 12:52

noniin...terve vaan kaikille! elikkä sain käsiini 1g "purkkamaista" tahnaa värissä vivahde pinkkiä. Diilerin mukaan tämmöistä ei hirveästi liiku täällä pohjoisessa, joten aattelin ottaa hieman testiin.
Perus poretta olen sillon tällön nauttinut eikä ole mitään huonoja kokemuksia. Satunnaista viikonloppukäyttöä harrastelen. Nyt kummiskin kun tarkastelin tätä tahnaa ja hieman kielenpäällä maistelin huomasin, että nyt tosiaan taitaa olla eriluokan kamaa. Hieroin ihan ministi ikeniin kielellä kyseistä tavaraa ja vähän ajan päästä huomasin jo itseni siivoamassa kämppää vaikka olin vasta heränny :shock: Elikkä ois tarkotus tänäpäivänä testata tuota vähän enemmmän. Onneksi olen varoivainen kaikkien aineiden suhteen ja pyrin aina testaamaan minimaalisilla annoksilla miten se reagoi. Elikkä varmaan jollain 0.1 testailen. En tykkää hulluista valvomisista, joten rauhottavan unilääkkeen varasin yölle. Täytyy sanoa, että jännittää mutta kerrompa sitte kokemuksen tänne.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sat 02 Aug 2008, 18:17

siihen aikaan kun narkkasin piriä niin ei kertaakaan tahna ollut huonoa ja sitä tuli 8 vuoden aikana useasti vastaan,jauheesta taas on joskus tullut maksettua suunnilleen pelkästä sokerista.siis alkuaikoina ennen kun sai kunnon koodit(yksi käsi tehtaan ja minun välillä).
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Vauhti
Tuppisuu
Location: Barcelona, Amsterdam, Pariisi, Turku, Torino, Helsinki, Tampere

Post by Vauhti » Thu 07 Aug 2008, 20:18

Dying God wrote:noniin...terve vaan kaikille! elikkä sain käsiini 1g "purkkamaista" tahnaa värissä vivahde pinkkiä. Diilerin mukaan tämmöistä ei hirveästi liiku täällä pohjoisessa, joten aattelin ottaa hieman testiin.
Perus poretta olen sillon tällön nauttinut eikä ole mitään huonoja kokemuksia. Satunnaista viikonloppukäyttöä harrastelen. Nyt kummiskin kun tarkastelin tätä tahnaa ja hieman kielenpäällä maistelin huomasin, että nyt tosiaan taitaa olla eriluokan kamaa. Hieroin ihan ministi ikeniin kielellä kyseistä tavaraa ja vähän ajan päästä huomasin jo itseni siivoamassa kämppää vaikka olin vasta heränny :shock: Elikkä ois tarkotus tänäpäivänä testata tuota vähän enemmmän. Onneksi olen varoivainen kaikkien aineiden suhteen ja pyrin aina testaamaan minimaalisilla annoksilla miten se reagoi. Elikkä varmaan jollain 0.1 testailen. En tykkää hulluista valvomisista, joten rauhottavan unilääkkeen varasin yölle. Täytyy sanoa, että jännittää mutta kerrompa sitte kokemuksen tänne.

Purkkamaista? tahnaa jooka vivahtaa pinkiltä?
Älä pahastu mutta epäilen sun joutuneen kusetetuksi. Ainakaan tämän aiheen matskua se ei ole, voi se toimia mutta se ei ole metaa, ei ainakaan puhdasta sellaista. Meta voi olla tahnaa, se voi olla pinkkiä se voi olla vaikka mitä tahansa, mutta purkkamaiseksi sitä en kyllä lähtisi kuvailemaan. Puhtaana se tosin on väritöntä kidettä.
Vanhaliitto.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 07 Aug 2008, 20:55

Vauhti wrote:Purkkamaista? tahnaa jooka vivahtaa pinkiltä?
Älä pahastu mutta epäilen sun joutuneen kusetetuksi. Ainakaan tämän aiheen matskua se ei ole, voi se toimia mutta se ei ole metaa, ei ainakaan puhdasta sellaista.
Kokeilin tällaista tuntomerkkeihin sopivaa tahnaa ja mun kokemuksen mukaan se nimenomaan oli hyvää PIRIÄ.
Kuulemma pieni määrä metaa mukana, ja myös kokemus osotti sen. Vaikutti tosi euforisesti, kesti pitkään ja järkyttävät laskut.
Oli mitä oli, hyvää se oli.. mut tää pää ei piriä enää kestä. Hyi.
Keep it unreal.

Captain Planet
Tuppisuu

Post by Captain Planet » Wed 20 Aug 2008, 18:46

Harold wrote:Noniin elikäs. Crystal Meth, tämä mielestäni todella pelottava substanssi, jonka sanotaan olevan heroiinin tuhoisa seuraaja.

Kokemuksia ?
Onhan metaa nyt tullut aika useasti tähän mennessä maisteltua, mutta yhden kerran sain käsiini juuri tuota kristalli metukkaa joka oli kutakuinkin tämän näköistä
http://www.erowid.org/chemicals/show_im ... amine2.jpg

Muutaman kerran sitä sitten nautittiin kavereiden kanssa polttamalla, annokset taisi olla jotain ~50mg luokkaa(en muista enää niin tarkasti, siitä on kuitenkin jo toista vuotta aikaa), mutta silloin oli jo alla jonkunlaista vauhti toleranssia. Nuo annokset kuitenkin nousivat päähän todella kovaa, se intensiivisyys oli paljon suurempi metaa poltettaessa kuin mitä tavallista dextroa hihatellessa, se kertoo jo jotain.

Stimulaatio oli luonnollisesti perus amfia paljon voimakkaampaa ja kun itse en saa perus vauhdista oikein euforiaa, pientä mielihyvää vain, niin tuosta kristallista tuli kyllä jo ihan hyvät euforiatkin pintaan. Kun vaikutus alkoi hiipumaan teki kovasti mieli polttaa lisää ja lopulta se putki(2vrk polteltiin) pättyikin siihen kun se hankkimani meta loppui, eikä sitä samaa settiä enää ollut saatavissa.

On tuo metukka sen verran voimakkaampaa mitä perus amfi, että sen kyllä huomaa selkeästi vaikutuksen vahvuudesta ja osittain erillaisesta vaikutuksesta että onko se metaa vai perus vauhtia(jos puhutaan random pulvereista/tahnoista jne).
Mielipiteitä
Ihan kivaa tavaraa. Itse en nykyään esim. perus vauhtia kisko, mutta jos tuota kristallia saisin taas, niin kyllä sillä mielellään viikonloppu biletykset vetelisi. Ne laskut on kyllä aika kauheat ja varmasti, jos tuota settiä olisi jatkuvasti tarjolla riippuvuus kehittyisi todella nopeasti ja salakavalasti, jos on taipumusta runsaaseen käyttöön. Meta riippuvuus sitten tuhoaakin aika nopeasti mahdollisuudet normaaliin elämään kun on psyyke lopullisesti paskana psykoosien kautta. Tyhmä rueta vertailemaan kumpi nyt olisi pahempi polle vai meta riippuvuus, addiktoivampaa se meta varmasti kyllä on.

Jees, eka viesti tänne. Mulla taisi olla sillä edellisellä PV:lla rekisteröity nikki ja joitakin kymmeniä viestejä laitoin. Paihdelinkkiin en ole kirjoitellut enkä seurannut ja ajattelin tänne sitten rekata kun nuo pari muuta foorumia missä kirjoittelen on niin kovin hiljaisia ollut viimeaikoina.
Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schlachten.
-Der Metzgermeister

growy
Kameleontti

Post by growy » Mon 25 Aug 2008, 01:18

Kuulemma viikon parin päästä pitäis tulla ihka aitoa Metaa,mutta kun epäuskoinen olen,haistatan paskat enkä usko saavani Metaa.
Mut toivotaa. :foil:
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

growy
Kameleontti

Post by growy » Mon 25 Aug 2008, 21:15

Täl hetkel Jim TV Huumehelvetti Osa 1/2 jossa puhuu entiset Metan käyttäjät.. Aika pahaan koukkuun saa tuo kyseinen aine. Ja aika yleistä näyttää olevan Jenkeissä päin..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

trama
Psykonautti

Post by trama » Sat 13 Sep 2008, 15:42

kristalliin ei kannata sekaantua se on vissii aika epäpuhdasta ainetta koti-kokkailun takia... en pahemmin tiiä mut vissii tuhoaa myös hampaat

pyty
Psykonautti

Post by pyty » Sun 14 Sep 2008, 15:03

Kuinkas pahatsti tollanen about putsi kristallimuodossa oleva meta dunkkaa? Löysin luotettavan ja kehutun lähteen suht edulliselle laadukkaalle metalle, mutta tuote tulis postissa ulkomailta. Kehuivat kyl kovasti kaverin stealthpakkaustaitoja..

trama
Psykonautti

Post by trama » Sun 14 Sep 2008, 15:16

se riippuu... jos oisin sinä en tilais sitä varsinkaa ulkomailta.. olen kuullut huhuja että olisi tulossa suomeen lähiaikoina mutta ei niistä enempää

pyty
Psykonautti

Post by pyty » Sun 14 Sep 2008, 20:48

Joo itekki tulin siihen tulokseen et liian iso riskinotto. Harmillista sinänsä ku ois ollu aikasta hyvä diili verrattuna mihinkään mitä suomesta tuun saamaan kyseisen aineen kohdalla..

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Mon 13 Oct 2008, 21:47

laskut on ainakin karmivat ! huhhuh, fiilis on niin down...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 14 Oct 2008, 01:57

Laskut tästä aineesta tosiaan voi olla aika käsittämättömän hirveet.
Keep it unreal.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Tue 14 Oct 2008, 13:39

meta laskuja ei voita mikää muu kuin et sen kruunaa opioideilla ja bentsoilla ja hatsilla koskaan en oo laskuja silleen kärsiny aina pitää olla jarruja jos jtn stimu paskaa ottaa :!:
wtf

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Wed 15 Oct 2008, 17:47

mulla oli siihen päälle vielä kauhee darra. eipä sauhut ja bentsot lievittäny tilaa lähes ollenkaan...

olin kyl melko ulkona kaikesta lainin jälkeen, pärisi kovaa. sihahtelin vaan ihmisille ketkä koitti kommunikoida mun kanssa :)
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

bUkkA

Post by bUkkA » Wed 05 Nov 2008, 04:39

Lol sain 6g metaa. Aika tylsää tavaraa. Enpähän voi ainakaan nukkua kuukauteen! :o

growy
Kameleontti

Post by growy » Wed 05 Nov 2008, 14:28

bUkkA wrote:Lol sain 6g metaa. Aika tylsää tavaraa. Enpähän voi ainakaan nukkua kuukauteen! :o
Tylsää? :D huh huh mulla lähtee ainakin tukka päästä ja tuntuu ku mikää ei ois parempaa..

frapathea

Post by frapathea » Wed 05 Nov 2008, 15:46

growy wrote:
bUkkA wrote:Lol sain 6g metaa. Aika tylsää tavaraa. Enpähän voi ainakaan nukkua kuukauteen! :o
Tylsää? :D huh huh mulla lähtee ainakin tukka päästä ja tuntuu ku mikää ei ois parempaa..
Samasta setistä ymmärtääkseni oon kiskonu tässä ja ei kyl lähellekään tylsää :-D Helisin eilenki tunteja ympäriinsä ja ku pääsin himaan yheltä ni edellee oli aivot sellasilla kierroksilla, että vasta kuudelta aamulla alko uni tulla vaikka keho oli väsyny jo tunteja aiemmin ja takan oli ennestään jo kaks valvottua yötä. Ehkä noi ei sit vaa o bukan juttu, olis mulle vittu kelvannu...

Nuppi_

Post by Nuppi_ » Wed 12 Nov 2008, 20:58

Onko pinkki tahna sitten sitä metkua ku kaikki hehkuttaa nii vitusti sitä?

frapathea

Post by frapathea » Wed 12 Nov 2008, 21:56

Nuppi_ wrote:Onko pinkki tahna sitten sitä metkua ku kaikki hehkuttaa nii vitusti sitä?
Eikai ne väriaineet viel mitää kerro... Itelläni on ainaki useesti meta ollu valkosta jauhetta mut veden muuttanu vähä kellertäväks, ja siis ihan virallisesti ainaki yhet setit todettu metaksi. Ja kyl sen eron imo sit huomaa ku sitä kiskoo, itelläni ainaki jää siitä aina pillit lautasiks todella pitkäksi ajaksi. Laskut on kanssa usein aika omaa luokkaansa..... :S

dredi
LD50

Post by dredi » Thu 13 Nov 2008, 00:46

Toi nykynen pinkki voi olla mitä vaan, kun nykyään jengi laittaa ties mitä skeidaa noitten juttujen sekaan.

Ennen vanhaan oli sellasta aitoa pinkkiä, mikä ei ollu väriaineista johtuvaa vaan se itse aine oli ihan hieman pinkkiin vivahtavan valkoista, johtuen sen valmistusmenetelmästä, ja se oli juurikin metaamfetamiinia. Hyvää sellaista.

Sitten oli "blomsteria", kidemäistä metamfetamiinia jonka tuoksu oli pirille epätyypillinen, kukkainen ilmastinraikastimelle vivahtava tuoksu. Tuota joskus valmistettiin suomessakin. Saattaa vieläkin joskus harvoin tulla vastaan, ja on kyllä yksi parhaista amfetamiinilaaduista.

Tahnaa oli myös. Kellertävää, vahamaista/öljyistä "purkkaa" jota ei saanut jauhemaiseksi millään... nykyään sitä feikataan lisäämällä piriin vettä jolloin siitä tulee tahnamaista. No eipä tuo tahna mitään huippua ollut, mutta aika stydiä yleensä sillä sitä oli vaikea jatkaa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Thoxium

Post by Thoxium » Thu 13 Nov 2008, 00:58

dredi wrote:Sitten oli "blomsteria", kidemäistä metamfetamiinia jonka tuoksu oli pirille epätyypillinen, kukkainen ilmastinraikastimelle vivahtava tuoksu. Tuota joskus valmistettiin suomessakin. Saattaa vieläkin joskus harvoin tulla vastaan, ja on kyllä yksi parhaista amfetamiinilaaduista.
Joku vuos sitten tota "blomsteria" testannut, tai en tiedä oliko sitten "aitoa" blomsteria, mutta kukkaiselta tuoksui, mukavan puhtaat vaikutukset, ei yhtään likaista oloa, pääolot tuntui kestävän 4h, jonka jälkeen euforinen jälkiolo joku 6h, sitten lähes huomaamattomat laskut ainakin xanoreiden alta, pystyi nukkumaan normaalisti. Ei tainnut olla metaa mielestäni, vaan jotain ihan ok piriä.

dredi
LD50

Post by dredi » Thu 13 Nov 2008, 01:41

Ei kyllä se metaa on, puhdas meta on tasaista.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!