Metamfetamiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
damazca
Lepakko

Re: Methamphetamine (metamfetamiini)

Post by damazca » Sat 20 Jul 2013, 15:44

Joo, hyvä kristallimeta on kyl jotain uskomatonta. Tuossa vasta pöristiin 0.45g:lla kahteen mieheen pari päivää...
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Tue 24 Dec 2013, 10:28

narcocorrido wrote:
lixcc wrote:Testiin lähti varsin lyvälaatuista metaa
Sitten kun 0.06g riittää koviin oloihin niin voit puhua hyvälaatusesta.
Juurikin tällästä tavaraa ainoastaan tullut kiskotua. Tiettynyös noita amfe-meta sekotruksia pirejä, hyviä nekin ollu. Mutta toi putsi kristalli on kyllä kovimmistya kovin. Jus ton 60mg oli ekaty vedor ja HUUUUUUUHHHUH :D Ei sitä sanoin voi kiuvailla, se pitää kokea.

Mäntä phjassa, vähän kihelmöi ja rikin katku suussa

-->sekunnin päästä tuntu ku jokju ois lyöny kunnarin alumiinimailalla takaraivoon ja huusin vaan vitun lujaa. puol tuntia kemurtelin ja horisin sekavia, koitin sanoo et sori en oo hetkeen oma itrteni. tuntu niin kaksjakoselta, ei yks tietoisuus riittäny sille ololle niin tarviyttii toinen. Hulluu settii niillä vedoilla yli 20h putkeen ihan menossa, jopa viel ku menin nukkun niin tuntu voimakas euforia ja sitimuaaltio. sain helposti unta ja neöjän tunnin unien jälkeen pirteenä ja olo mainiona ylös. sit tuliki posti ja pevekit.... ja taas mentiin :twisted:

Hauskaa ku tarjos tota settii kaverille ja se katto niitä siel klikis sillee "Voi ny vittu hei, hohhoijjaa taas ... :doh: ) Sitr painon sille vedot jniin johan muuttu ilme nafamalla. huus vaan et miten vitussä tollane pikkupaska toimii näin vitusti.

Sori typot, koitin korjailla vähä, oon kuosit. m,uit eiköhä tosta saa selvää

Vastasin et laatu maksaa,mut se onki sen arvosta. Toisin sanoen, sitä saa mitä tilaa ;)

Velho
OD

Post by Velho » Wed 01 Jan 2014, 14:31

Eilen illalla tuli metamfee vastaan joka oli yllättävän hyvää vaikka varmasti oli jatkettu sen mitä pystyy ja vähän päälle :x oli sellane aika omalaatune pöhiseminen päällä kyseisellä substanssilla ja epäilen vahvasti että seassa ois ollu 4-methylaminorexii koska viellä tänäänkin voi sanoa että stimulaatio jatkuu :up: ;)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Fri 18 Apr 2014, 21:41

MJEEEEES! Trololol, Porter & NatiHero The Speed Tag Team Crazies, seka Porterin seuralaine, istutaan iltaa meiän kämpillä (siis mun ja tolololllon kämpil). Ja helkkarin KIVAAAKOVAA kivee tossa veettiin, kahet veot Porterin kaa ku ekat jäis vähä vaisuiks, trlol pärjäs vähä pienemmällä. Ihanan tasasta ja rentoo. Stydiäkin joo, annos just kivasti kohdallaa, ettei iha överipärinöissä pöristä, mut juttu luistaa ja on muikee yhteenkuuluvuuden tunne itellä kaikkia läsnäolijoita kohtaa, vaik jäiki mämmit välistä tällä kertaa :D Eipä siin, enemmän mää kai täst tykkään :mrgreen: Chillii on ja energiaa riittää. Huumeitakin on vielä jäljellä :P

Tollasta ruskeeta siis ihan helvetin kovaa kivimäistä kökkärettä, sa1 aika paljo vatkata et liukeni. Tosi puhdas vaikutus, tämmöstä tän pitääki olla!

ISO KIITOS VIEL KU TULITTE VIETTÄÄ ILTAA :up:

HAMPAITA EI TARVITA... eiku.. ei mul mitää lisättävää kai ookka :cheers:

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Sat 19 Apr 2014, 06:52

NatiHero wrote:Ihanan tasasta ja rentoo. Stydiäkin joo, annos just kivasti kohdallaa, ettei iha överipärinöissä pöristä, mut juttu luistaa ja on muikee yhteenkuuluvuuden tunne itellä kaikkia läsnäolijoita kohtaa, vaik jäiki mämmit välistä tällä kertaa :D Eipä siin, enemmän mää kai täst tykkään :mrgreen: Chillii on ja energiaa riittää.
Hei mua on kiinnostanut se onko noilla kahdella ainosella (eli metalla ja mämmillä) kuinka paljon yhtäläisyyksiä vaikutuksissa. Eräs kaveri sanoi lukeneensa etteivät jotkut osaisi erottaa mdma:aa ja metaa toisistaan mitä en pidä todennäköisenä vaikutusten pituuden kannalta, mutta noin muuten? Tarkoitan onko samalla lailla empatogeenista ja alku rushin pituus/teho ja tietenkin minkälaiset laskut?

Toissa UV:na oli "pharmaceutical-grade" :na mainostettua ja myytyä madamea kaikille sellaiset 0,2g pommit ja itsellä ne tuntui pärisevän HIUKAN seuraavanakin päivänä muutaman tunnin yöunienkin jälkeen. Mietin olisko se ollut metaa koko setti vai seassa sitä. Olivat kirkkaita läpinäkyviä ja värittömiä kristalleja (kuin lasimurskaa) isohkoina kiteinä. Puhtaana mämminä siis mainostettiin (juu tiedän ettei voi olla 100% koska hcl jne). Silmät ristissä makoilin puolitoista tuntia ja sit riitti vauhtia pitkään, kaverilla lyhemmän aikaa ja laskettelua oopiumilla. <---- sori, semisti offtopic, muttei onneksi silokisti

Mitä mieltä?
You know the mind has a thousand eyes..

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Wed 23 Apr 2014, 11:15

5-meo-EMT wrote:
NatiHero wrote:Ihanan tasasta ja rentoo. Stydiäkin joo, annos just kivasti kohdallaa, ettei iha överipärinöissä pöristä, mut juttu luistaa ja on muikee yhteenkuuluvuuden tunne itellä kaikkia läsnäolijoita kohtaa, vaik jäiki mämmit välistä tällä kertaa :D Eipä siin, enemmän mää kai täst tykkään :mrgreen: Chillii on ja energiaa riittää.
Hei mua on kiinnostanut se onko noilla kahdella ainosella (eli metalla ja mämmillä) kuinka paljon yhtäläisyyksiä vaikutuksissa. Eräs kaveri sanoi lukeneensa etteivät jotkut osaisi erottaa mdma:aa ja metaa toisistaan mitä en pidä todennäköisenä vaikutusten pituuden kannalta, mutta noin muuten? Tarkoitan onko samalla lailla empatogeenista ja alku rushin pituus/teho ja tietenkin minkälaiset laskut?

Toissa UV:na oli "pharmaceutical-grade" :na mainostettua ja myytyä madamea kaikille sellaiset 0,2g pommit ja itsellä ne tuntui pärisevän HIUKAN seuraavanakin päivänä muutaman tunnin yöunienkin jälkeen. Mietin olisko se ollut metaa koko setti vai seassa sitä. Olivat kirkkaita läpinäkyviä ja värittömiä kristalleja (kuin lasimurskaa) isohkoina kiteinä. Puhtaana mämminä siis mainostettiin (juu tiedän ettei voi olla 100% koska hcl jne). Silmät ristissä makoilin puolitoista tuntia ja sit riitti vauhtia pitkään, kaverilla lyhemmän aikaa ja laskettelua oopiumilla. <---- sori, semisti offtopic, muttei onneksi silokisti

Mitä mieltä?
Empä tiedä kyllä itse ainakaan tuosta MDMA ja metamfetamiinin samankaltaisuudesta... Ei niitten vaikutukset ole kyllä lähelläkään toisiaan. En tiedä sitten metamfetamiinista IV, mutta eipä tuo aine järin serotonerginen taida olla..

Vielä tuosta pharma grade MDMA:sta, että 200mg ilman toleja (oletettavasti) on kyllä sellanen pommi, että pitääkin olla silmät ristissä ekat 1,5h. kyl varmaan ihan mämmiä oli, ja hyvää sellaista, mutta et tosin raportoinut juuri mitään vaikutuksia kun naama ristiin ja stimuloitumista, niin paha nyt tuostakaan sanoa :P
"Taste

reseptorit
Karvakuono

Post by reseptorit » Wed 23 Apr 2014, 19:57

Onko normaalia, että alkaa veri valumaan nenästä vetojen jälkeen??

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 23 Apr 2014, 20:38

reseptorit wrote:Onko normaalia, että alkaa veri valumaan nenästä vetojen jälkeen??
Ainakin kristallin kohalla on ihan normii, että polttaa tosi paljon. Jotkut setit varmasti voi tehä tämän. Tää on tosi yksilöllistä nenät ovat katos kaikki erilaisia. Itsellä on jo toinen sierainkin hyvin erilainen kuin toinen.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Wed 30 Apr 2014, 10:36

Dexma wrote:
reseptorit wrote:Onko normaalia, että alkaa veri valumaan nenästä vetojen jälkeen??
Ainakin kristallin kohalla on ihan normii, että polttaa tosi paljon. Jotkut setit varmasti voi tehä tämän. Tää on tosi yksilöllistä nenät ovat katos kaikki erilaisia. Itsellä on jo toinen sierainkin hyvin erilainen kuin toinen.
Mietin aluksi, että voiko olla viiva hakattu liian laiskasti, ja jokin kide aiheuttaisi tämän, mutta kyse ilmeisesti olikin IV-käytöstä kun vedoista puhutaan. Luulen että tuo liittyy äkillisee verenpaineen kohoamiseen. Oliko alla muita stimuja, tai ootko jollain lääkityksellä esim. aurorix?
"Taste

reseptorit
Karvakuono

Post by reseptorit » Mon 05 May 2014, 21:27

D.E.S wrote:
Dexma wrote:
Mietin aluksi, että voiko olla viiva hakattu liian laiskasti, ja jokin kide aiheuttaisi tämän, mutta kyse ilmeisesti olikin IV-käytöstä kun vedoista puhutaan. Luulen että tuo liittyy äkillisee verenpaineen kohoamiseen. Oliko alla muita stimuja, tai ootko jollain lääkityksellä esim. aurorix?

siis nokka viivoja tarkoitin :roll:

reseptorit
Karvakuono

Post by reseptorit » Mon 05 May 2014, 21:29

Voiko adhd vaikuttaa metukan toimivuuteen?? :foil:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 05 May 2014, 23:03

reseptorit wrote:Voiko adhd vaikuttaa metukan toimivuuteen?? :foil:
Ei.

Ohan tää väite aina olemassa "Jos ei piri toimi mulla se tarkoittaa, että on adhd". Mut mut. Piri ei toimi kaikilla sillain, että hyppii seinille. Esim itse olen aika jumissa pirin jälkeen, koen sen kyllä erittäin miellyttäväksi tilaksi...

Ei adhd tai mikään muukaan blokkaa pois sen toimivuutta. Me vain saadaan siitä erilaisia juttuja irti. Adhd päät mun mielestä hyvin usein tykkää vetää stimuja.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

pallokorva

Post by pallokorva » Thu 30 Jul 2015, 17:21

Dexma wrote:
reseptorit wrote:Voiko adhd vaikuttaa metukan toimivuuteen?? :foil:
Ei.

Ohan tää väite aina olemassa "Jos ei piri toimi mulla se tarkoittaa, että on adhd". Mut mut. Piri ei toimi kaikilla sillain, että hyppii seinille. Esim itse olen aika jumissa pirin jälkeen, koen sen kyllä erittäin miellyttäväksi tilaksi...

Ei adhd tai mikään muukaan blokkaa pois sen toimivuutta. Me vain saadaan siitä erilaisia juttuja irti. Adhd päät mun mielestä hyvin usein tykkää vetää stimuja.
Itselläni on ADHD, ja tuo piri ei tee seinille hyppimisoloa. En oikeen osaa kuvailla millanen olo tulee. Välillä vaan vituttaa ja ärsytttää, välil sellanen ettei huolet paina. Khyl mä piristä diggaan, mut sellasta hyvää piriä (helvetisti hyvää palautetta) meni 0,6g. Tosin sillon kun tuota pirii vedin poltin myös AB-Fucibana miksii, oli melko hyvä kombo.

Meta testaamatta, tekis kyl mieli kokeilla. MPA:sta ainakin tykkäsin ihan.

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Tue 04 Aug 2015, 16:20

Kohdalla sattui pieni määrä (1g) tollasta kokkareista/kidemäistä metaa. Vahvuudesta ei mitään hajua, kuulemma "ihan hyvää eikä valituksia oo tullu" :D
Millasella dosella kannattais lähteä kokeilemaan?
Piriä olen siis kokeillut muutaman kerran, aina on ollut heikkoa tavaraa tai mulla vaan ei toimi.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 04 Aug 2015, 17:37

gerhes wrote:Kohdalla sattui pieni määrä (1g) tollasta kokkareista/kidemäistä metaa. Vahvuudesta ei mitään hajua, kuulemma "ihan hyvää eikä valituksia oo tullu" :D
Millasella dosella kannattais lähteä kokeilemaan?
Piriä olen siis kokeillut muutaman kerran, aina on ollut heikkoa tavaraa tai mulla vaan ei toimi.
20 - 100 mg doseilla lähtisin testaamaan metaa joka ei ilmeisesti ole mitään puhdasta. Oraalisesti siis. IV käytössä voisin kuvitella että testiksi olisi joku 30 - 50 mg hyvä. Puhtaalle metalle nämä ovat jo kovia annoksia mutta epäilen että olisi puhdasta kun puhut että on kokkareista/kidemäistä eli sellaista kun metapirit yleensä on ja niissä ei pakosti ole %ja kovinkaan paljon.

Eli ota esim. 50 mg oraalisesti ja katso tunnin tai puolentoista tunnin päästä oletko oloissa vai et ja sen mukaan lisää annosta tai jatka samanlaisilla. 50 mg tuskin on liikaa missään tapauksessa kun kristalliakin voi sen verran ottaa, mutta sen luulisi kertovan jotain tuotteen vahvuudesta ja doseista mitä kannattaa ottaa.

Monesti itsellä nuo metapirit on toimineet 0,1 - 0,3g doseilla, itselläni IV käytössä. Oraaliseen käyttöön voi lisätä vähän enemmän tavaraa. Eli nuo määrät olisi sama kuin 0,2 - 0,4g oraalisesti.

Missään tapauksessa älä kumminkaan ota yli 0,1g kerralla testiksi koska välillä noissa on potkua paljonkin ja överit ei ole kivat, lisää voi aina ottaa mutta sitä liian isoa dosea et saa pois.

Sinuna ottaisin siis 0,05g ja odottaisin tunnin, jos ei sano mitään niin 0,2g esim. huiviin ja jos sanoo jotain niin 0,1g, jos sanoo paljon mutta tekee vielä mieli niin toinen 0,05g. Toivottavasti tämä opastus auttaa sinua ottamaan sopivan dosen.

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Wed 05 Aug 2015, 09:31

Kiitoksia vinkeistä.
Otin aluks 0,05 lainin ja tunnin päästä toisen about samaa luokkaa, ehkä hieman isomman.
Kyllä se nyt selvästi "toimi" mutta en kyllä mitään nautintoa saanut.
Nukkumaankin menin 4 tunnin päästä kun alko silmät lupsumaan

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Mon 21 Sep 2015, 16:28

Alko taas tehdä metaa mieli, koska se hyvänolon tunne on kyllä aivan eri luokkaa amfen kanssa. Täytyy laittaa ensisijaisena listalle jännittäviin asioihin.
Turhaa pelleilyä ja sen välttelyä vuodesta toiseen.

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Sat 10 Oct 2015, 14:53

Tää on kyl ehdottomasti mun top-3-listalla. :love: Se euforia ja kun tukka nousee pystyyn... Ei oo tosiaan tullu putsii kristallia vastaan, mut meta-amfe-sekotuksia oon vedellyt. Nyt ei tosin löydy niitäkään, kun kaikki mainostaa et niiden amfetamiini on " pelkkää A:ta, ei mitään metasotkuja!". :( Mut tää on hyvä, kun yksinään tän voimilla jaksaa koko illan, piri vaatii aina jotain seuraks ja yksinään en sen tuomista oloista niin nauti.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Mon 12 Oct 2015, 21:53

Mul oli joskus vihreä väristä kristalli piriä. Harmi et meni vähä hukkaa ku vedettii sitä perus piri päälle ni vaikutuksii ei paljo huomannu. Pitäs hankkia vapotettavaks tätä. Kristallia siis. Jotai 30mg vetoja otettii sitä kristallia, se oli sellasta vaalea vihreätä iha lasi näköstä mömmöö.

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Wed 14 Oct 2015, 07:00

Oho, oli tullut edelliseen viestiin puhelimen autocorrect virhe. Nyt sai hetken nauttia tuosta kunnes erehdyin uskaltautumaan puhua itsestäni liikkuvista huhuista ja passitettiin sen vuoksi hoitoon. Sinne meni vielä loputkin ja nyt ystävien hankkiminen, jotka eivät ole tapattamass mua vaikeutuu entisestään.

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Sat 14 Nov 2015, 17:28

Googlailu ei tuottanut haluttua tulosta joten kysytään täällä.
Tuli keltaista öljy/tahnamaista selvästi kellertävää vauhtia vastaan joka myytiin "metana tai metaisena" -otanäistänyt selvää.. Haisee voimakkaasti vauhdille mutta kuivattaessa ero esim. amfetahnaan on selvä. Amfetahna oli kuivuttuaan murskattavissa pehmeästi ja selvästi sulfaattimainen "pehmeys" käsiteltäessä. Tämä "meta" taas kuivuttuaan muistuttaa enemmän lasia, ja murskattuna juurikin MDMA -HCL:n kaltaista eikä amfesulfan. Olen täysin noviisi metamfetamiinin suhteen joten jos jollain on tietoa/kokemusta kyseisenlaisesta substanssista niin speak out, please. Voiko meta olla hydrokloridimuodossa tahnan kuivuttua? Niin ja aine siis läpinäkyvän keltaista, kuten hcl. Märkänä muistutti lähes epoksiliimaa, todella tahmeaa.

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Thu 26 Nov 2015, 16:53

Supistuuko kellään muulla pupillit pieneksi metapohjaisesta poreesta, tai välillä ei supistu ollenkaan vaan pysyy ihan normaalina? Sama juttu mun mielestä normipirinkin kanssa, mutta kyl mämmistä tulee aina ihan lautaset. Koitin googletella ja selailin eri sivustoja mut en löytäny mitään syytä mistä toi vois johtua, jotkut selitti et jos on joku pitkäaikaiskäyttäjä niin tolet voi vaan olla niin korkeel ettei muutu. Mut ei mulla kyllä tolet voi olla korkealla kun on pitkä taukokin ollu ja en oo elämässäni aiemmin vetäny metapohjasta pulveria ku ehkä 2g.

Sit kans nousujen täpinäpuheripulifiilisten jälkeen tulee vaan pitkäks aikaa sellanen rauhallinen olo, joskus ei tee ees mieli jutella kauheesti mut kyl yleensä tykkää ainakin sen ekat kolme-neljä tuntia. Ei tuu mitään semmosta fiilistä et alkaisin siivoomaan koko kämppää, saatan alottaa ja sit jo kyllästyn siihen. Tekee mieli vaan luukuttaa musaa, datailla koneella tai runkkailla, tai sit mennä dokaamaan tai nähä kaveria vaikka kahvin parissa. Mutta jooh, voisin kuvailla oloani jopa laiskaksi vaikkakin virkeäksi juuri nyt. Ei pahemmin huvita tehdä mitään, mutta jos ei tee mitään niin tulee hulluks. Jotenki häiritsevää :mrgreen:

Pommeina ja nokkaan tätä vetänyt.

Mut ai että tää on kyl silti niin ihanaa kamaa, ois vaan kiva jos ne täpinäfiilikset kestäis pitempään ku jonku tunnin. Ehkä mun pitää hakea sitä jostain muusta päihteestä, ehdotuksia? Vai voisko vaan olla et nää on jotenki paradoksisia vaikutuksia ja sama vois käydä mulla opiaattien kanssa?
xxxxx.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Fri 27 Nov 2015, 12:01

^
Oon ollu huomaavani että pupillit pysyy alkuun suht normaaleina, mut laskies menee isoiks. Tiiä sitten onko toi joku illuusio tai johtuu siitä et yleensä tulee buustattua yön mittaan --> pitosuudet veressä nousee --> aamulla lautaset? :o Ja noista oloista, kyllähän samal stimulantil saa annoksesta ja ottotavasta riippuen joko hirveet täpinät tai sit ihan rennon virkeen olon. Ite en kyl koskaan rupee tekeen mitään sellasta mitä ei oikeesti tarttis tehä, esim just siivoon hullun lailla tai purkaan tietokonetta. Taidan olla kyl muutenkin niin laiska etten ees stimuissa vaan jaksa turhaa puuhaa.
Takana loistava tulevaisuus.

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Fri 04 Dec 2015, 01:08

Mulla on metapiristä tullu aina lautaset. Sit amfetamiinista ei muutu mihinkään, paitsi siinä vaiheessa just ku oot kiskonu sitä paljon ja vaikka vielä valvonuki pitkään. :D
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Fri 04 Dec 2015, 16:47

bilehile wrote:^
Oon ollu huomaavani että pupillit pysyy alkuun suht normaaleina, mut laskies menee isoiks. Tiiä sitten onko toi joku illuusio tai johtuu siitä et yleensä tulee buustattua yön mittaan --> pitosuudet veressä nousee --> aamulla lautaset? :o Ja noista oloista, kyllähän samal stimulantil saa annoksesta ja ottotavasta riippuen joko hirveet täpinät tai sit ihan rennon virkeen olon.
Saatoin ehkä huomata saman ellei sille oo jotain muuta selitystä, aamulla katoin peilistä silmiä niin tuntu et ois ollu pikkasen normaalia suuremmat mut ei sitä kyllä pitkään kestänyt. Perjaatteessa ihan hyvä vaan kun ei oo lautaset niin ei kukaan huomaakaan että on jotain otettu, kunhan pisti mietityttämään kun taitaa toimiakin hieman eritavoin ku muilla elikkä rauhottavasti :D

Osaatko ohjeistaa sit mimmosista annoksista ja ottotaivoista saa parhaat täpinät? Mä oon jotenki tykästyny ottamaan tätä pommina ku nokkaan vetäessä toimii mun mielestä ihan eri tavoin. Liian pienellä annoksella alkaa vaan vituttaa ja tekemään mieli lisää ja liian isolla annoksella menee ihan jumiin ja alkaa väsyttää. Sit sellanen sopivalta tuntuva annos ei anna mitään erikoisempia täpinöitä ku ihan nousujen ajaksi eikä aina silloinkaan.

Edit: Tässä myöhemmin tuli mieleen että kerkeeköhän tommosen viikon kuurittelun jälkeen palautua serotoniinit uudeksi vuodeksi essoja varten jos pitäisi taukoa kokonaan siihen asti noista serotoniinia vapauttavista päihteistä? Noin 3,5 viikkoa siis taukoa.
xxxxx.

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Wed 27 Jan 2016, 18:23

Mulla meta kyl vetää lautasiks amfea herkemmin. Tiedä sitten johtuuko annostelusta.
Ei näitä "hitto kun ei löydy ja mieli tekis", otetaan vihjailuna. T. Mode
Last edited by Mushru on Wed 27 Jan 2016, 19:20, edited 1 time in total.
Reason: Pyyhin vähön pois

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Fri 29 Jan 2016, 17:39

varjo wrote:Alko taas tehdä metaa mieli, koska se hyvänolon tunne on kyllä aivan eri luokkaa amfen kanssa. Täytyy laittaa ensisijaisena listalle jännittäviin asioihin.
Mulla taas normaali amfesta tulee parempi hyvän olon tunne , vaikka meta onkin jollakin tavalla vahvemmin psyykkeeseen vaikuttavaa. Omasta mielestä metasta tulee usein herkemmin vainoharhaisuutta, ahdistusta yms. , jos menee useampia päiviä putkeen. En kyllä pitkään aikaan ole metaa ottanutkaan.

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Thu 04 Feb 2016, 15:07

Mistähän mahtaa johtua se että kun tätä tulee enemmän ryittyä niin kurkku tulee kipeeksi? Ei siis aina tule, mutta joskus. Sillai et nielastessa sattuu. Voisko olla et ku nokkaan vetää nii sit ku sitä valuu tuolta nieluun nii se niinku vähä syövyttäs tota kurkkua tai sit kurkku on muuten vaan niin kuiva koko ajan et kaikki bakteerit jää pesiin sinne? Tai sit tulee vaan metaporepäissään tupakoitua ihan liikaa. No joka tapauksessa, useampaan otteeseen käynyt näin ja sen takia päätin tulla kysymään. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Tais muuten joskus ihan perusamfenkin kanssa käydä näin jos nyt oikein muistan.
xxxxx.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 05 Feb 2016, 00:19

EuforeiAddicted

Juo enemmän vettä. Tai jotain muuta. Vesi on paras voitehista.
tRip wrote:

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Wed 17 Feb 2016, 12:40

Tuli tuossa vklp ostettua metaa puolivahingossa. :)
Ihan mukavaa vaihtelua perus amfetamiinin rinnalle , mutta jäi sitten loppu pussi varastoon kun sai amfee.
Hoksaa kyllä selkeen eron etenkin nousuissa. Pitää joku päivä maistaa uudestaan.