Metamfetamiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
disease
Psykonautti

Re: Methamphetamine

Post by disease » Sun 22 Aug 2010, 10:38

hyhhyh, oli kyllä aika tykkiä toi ku rännii heitti. ihan eri lailla vaikuttikin, ku aikasemmin vaa vetäny piriä nokkaan ni toi meta rännitettynä oli kyllä ihan eri juttu. helvetin hyvä olohan siitä tuli mutta nää laskut! paljon pahemmat ku pirissä. jokus eilen puolenyön aikoihin alko laskemaan ihan urakalla ja nyt valvottu yö takana kun ei saanu sekunttiakaan nukuttua ja ihan järkyttävän kuvottava olo. kohta varmaa laattaamaan uudelleen..

Velho
OD

Post by Velho » Tue 24 Aug 2010, 16:04

disease wrote:hyhhyh, oli kyllä aika tykkiä toi ku rännii heitti. ihan eri lailla vaikuttikin, ku aikasemmin vaa vetäny piriä nokkaan ni toi meta rännitettynä oli kyllä ihan eri juttu. helvetin hyvä olohan siitä tuli mutta nää laskut! paljon pahemmat ku pirissä. jokus eilen puolenyön aikoihin alko laskemaan ihan urakalla ja nyt valvottu yö takana kun ei saanu sekunttiakaan nukuttua ja ihan järkyttävän kuvottava olo. kohta varmaa laattaamaan uudelleen..
Hmm käsittääkseni ihan perus pore toimii nokkaan ja hihaan ihan eritavalla muutenkin mutta juu. Metukka kyl pitää hereillä sen yli 24h
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Morffi
Psykonautti

Post by Morffi » Tue 24 Aug 2010, 16:11

sellasta vaaleenpunasen läpinäkyvää kiveä on tullut vastaan ja muutamakyt kertaa nokitellut, on kyllä aikamoisen tykkiä tavaraa! nykyään en koske enää kyseiseen, huomaa jälkikäteen nimittäin kuinka pistää pään sekaisin, on se ihan pelkkä amfetamiini parempaa :wink:
fuck the world before it fucks you

ferox
OD

Post by ferox » Wed 25 Aug 2010, 19:57

Metaa on tullut nautittua tässä eilisillasta asti. Tuli mieleen kysyä kuinka laadukasta tavaraa olette Suomessa saaneet ja minkälaisia annoksia olette käyttäneet. Itse olen ottanut tuota reilun 100 mg:n laineja kolmesti muistaakseni, tuoksahtaa vahvasti kemikaalimaiselta ja kirpaisee hetken sieraimessa. Kehuttiin hyväksi. Olo on hikinen ja vauhti on kova, siitä saa tosin kiittää osin MDPV:täkin. Mainittakoon että stimuja on aiemmin tullut kiskottua kohtuu reippaasti.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

disease
Psykonautti

Post by disease » Sun 12 Sep 2010, 10:25

jess taas on tota metaa ihan kivasti taas. varmaan illalla sitten taas kiskomaan. ja laadusta, että on suomessa on tullut vastaan kyllä niin monenlaista. on tullut niitä ylijatkettuja jauheita missä on ollut metaa ehkä juuri ja juuri se 2% ja sitten on tullut niitä todella hyviä. tämä mitä mulla nytten on niin on kyllä hyvälaatuista!

KOhtuu
Tuppisuu

Post by KOhtuu » Mon 13 Sep 2010, 17:07

Pari kertaa on tullu tätä maisteltua ulkomailla. Poltettiin metapiipusta, hyvin stimuloi eikä uskaltanu enää seuraavana päivänä mennä samoille kulmille ku sinne ghettoon ois varmaan jäänyt asumaan piipun polton myötä. Mut tottakai hyvääää!
Ei muista eilisestä mitään vaikka haluis.

Death
Apteekki

Post by Death » Wed 15 Sep 2010, 21:45

Salakavalaa kamaa. HUomaa jossain vaiheessa, että on tullu muutama yö valvottua eikä oo syöny mitään.. Pystyy helposti vetämään pitkiäki putkia kuullemma. Ite oon vetäny aina vaan max. muutama päivä. Kaverit on puhunu, että ku hyvää tulee vastaan ni yhtäkkiä huomaa et pari viikkoo on vetäny putkeen. Ei oo tullu nukuttuu ku muutama yö ja on laihtunu muutaman kilon. Ja ne laskut... Tosi koukuttavaa kullemma. Tota kristallia on joskus tullu venäjällä vedettyä. Oli kyl aika saatanan hullua kamaa, tosi vahvaa. Sillä saa ittensä nopeesti rappiolle.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

Voudi
Tuppisuu

Post by Voudi » Fri 17 Sep 2010, 11:02

Kyllähän Suomen tullikin sitä tavaraa aina nappaa sillloin tällöin. kuullu juttua että tätä paskaa löytyy melko usein ihan katupiristä?

Jane88
Karvakuono

Post by Jane88 » Sat 25 Sep 2010, 14:25

Erittäin vahva aine... En suosittele aloittelijoille. Lasku oli aika hirveä, menin ulos koirapuistoon seuraavana aamuna koiran kanssa ja kun istuin siellä, teki vaan mieli itkeä, ja niin tapahtuikin. Eikä ollut edes mitään syytä sille, oli vaan niin masentava ja surullinen olo. En myöskään pystynyt syödä kunnolla kahteen päivään enkä nukkua. Se ilta/yö itse, jolloin käytin sitä oli kyllä jotain uskomatonta ja aivan mahtavaa, mutta se ei läheskään ollut sen arvoista kun mietin, mitkä laskut siitä tuli. En koske enää ikinä tähän kamaan.

hurja
Lepakko

Post by hurja » Wed 29 Sep 2010, 11:15

Death wrote:Salakavalaa kamaa. HUomaa jossain vaiheessa, että on tullu muutama yö valvottua eikä oo syöny mitään.. Pystyy helposti vetämään pitkiäki putkia kuullemma.
Mun mielestä metalla EI pysty valvomaan, ku se pistää jo päivän tai parin jälkeen pään niin sekasin. Parasta mitä olen saanut on ollut tahna muodossa.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Wed 29 Sep 2010, 14:00

Voudi wrote:Kyllähän Suomen tullikin sitä tavaraa aina nappaa sillloin tällöin. kuullu juttua että tätä paskaa löytyy melko usein ihan katupiristä?
löytyy katupiristä.. ite kärähin tienpäällä amfe+bentsot, mutta verikokeessa näkyi meta+amfe+thc+bendot
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

Olento
Apteekki

Post by Olento » Sat 02 Oct 2010, 07:04

Tässä hyvä dokkari kaikille aiheesta kiinnostuneille http://www.youtube.com/watch?v=t4IJzVW6qK4

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sat 02 Oct 2010, 09:09

ferox wrote:Metaa on tullut nautittua tässä eilisillasta asti. Tuli mieleen kysyä kuinka laadukasta tavaraa olette Suomessa saaneet ja minkälaisia annoksia olette käyttäneet.
yhden ainoan kerran sain puhdasta, frendi sano et saakse väsää mulle ku oli joku vetäny 0.1 överit. olotilaa kuvaa sana kirkas eniten. 26h kai ja sit nukkuun. ne laskut on teidän oman mielen käsiteltävissä. mulle ei tuu laskuja ku piri laskee, joskus tuli ni menin esim metsään hakkaan ja potkiin puita ja se helpotti. vähän aikaa sit oli 20% metaa ja pirii ni otin sitä pirii, se meta oli kai jatkettu huonosti tjs. oikeesti ne laskut ku käsittelee ja hyväksyy et se joskus laskee ni ei se lasku enää tunnu missään.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

ferox
OD

Post by ferox » Sun 03 Oct 2010, 02:54

Kiitos mauseri... Joo eipä tuo silleen pärise, skarppaa kylläkin ja saa muuten hien valumaan. Eipä mullekaan ikinä mainittavia laskuja tule, henkilökohtaista tuo miten henkinen puoli kestää.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

veteraanipissis
Tuppisuu

Post by veteraanipissis » Thu 28 Oct 2010, 19:11

sunnuntaina poikaystävän ja parin frendin kanssa tätä nokkailtii.Vaikuttaa joo eritavalla kuin pore, teki mieli hirveesti polttaa tupakkaa ja sen hyvän olon huomas ja halus melkee heti jo lisää.
Kun oltiin ratikka ajelulla näin silloin tällöin valveunia, jossa olisin puhunut kaverilleni, jonka näin aikasemmin sinä päivänä.
Poikaystävän ei edes pitäs vetää mitää tommosia paniikkikohtausten yms takia ja se väitti, että sen psyyke hajos tosta. Kaikki jollain tavalla vähä flippas jossai vaihees.
Mutta joo, oli iha jees mun mielest, eikä mulla ees olla mitää kamalia laskuja, en kyllä jaksa enää tommost vetää!

Toma
Psykonautti

Post by Toma » Sun 07 Nov 2010, 05:08

Flippailuu tästä tuntuis tulevan jonkun verran. Tuntuu silti jotenkin vitusti paremmalta ku normipore (wonder why :) ) Euforisempi, sekavampi mut jotenkin paljon siistimpi. Addiktoi yllättävän rankasti.
Masentaa ahdistaa vituttaa

metman
Psykonautti

Post by metman » Sun 07 Nov 2010, 16:40

mauser1911 wrote:yhden ainoan kerran sain puhdasta, vähän aikaa sit oli 20% metaa ja pirii ni otin sitä pirii, se meta oli kai jatkettu huonosti tjs. oikeesti ne laskut ku käsittelee ja hyväksyy et se joskus laskee ni ei se lasku enää tunnu missään.
Oliks siinä puhtaassa pussukan kyljessä valmistajan virallinen sinetti ja vakuutus ja siinä 20%ssa kaikki välikädet oli merkannu paljonko oli jatkanu?Vai onks sulla joku mittaus laite? :D
I love you Mary Jane

kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi » Fri 12 Nov 2010, 20:19

kokemuksia itsellänikin kyseisestä aineesta.. mut överit siitä vedin..
ensin muisti lähtenyt viimeiseltä parilta tunnilta minkä jälkeen tajuttomuus ja vaahtoa kivasti suusta..
seuraavana päivänä vielä sairaalassa todella tokkurassa .. enkä vetänyt sitä kuin max 0,15-0,2g kun jotai normi katu piriä pystyy helposti ottamaan sen 0,5g vetoja.. ja tiedän että siinä ainakin oli jonnin verran metukkaa kun epikriisissä luki et seuloissa oli näkynyt amfe metukka bupre ja thc..

Death
Apteekki

Post by Death » Sat 13 Nov 2010, 02:00

kokasmurffi wrote:kokemuksia itsellänikin kyseisestä aineesta.. mut överit siitä vedin..
ensin muisti lähtenyt viimeiseltä parilta tunnilta minkä jälkeen tajuttomuus ja vaahtoa kivasti suusta..
seuraavana päivänä vielä sairaalassa todella tokkurassa .. enkä vetänyt sitä kuin max 0,15-0,2g kun jotai normi katu piriä pystyy helposti ottamaan sen 0,5g vetoja.. ja tiedän että siinä ainakin oli jonnin verran metukkaa kun epikriisissä luki et seuloissa oli näkynyt amfe metukka bupre ja thc..
Joo kannattaa olla varovainen ton kanssa, vaikka paljon on paskaa liikkeellä mut sit saattaa tullaki sitä parempaa vastaan. Mä otan amfeeki vaan aina 0.1 testit alkuun. Ja yleensä se on niin hyvää, että ei isompia ees tarvis ottaa, mut se 0.1 on se hyvä testi. Sen on pakko toimia, ellei oo ihan pakaa ja jos on vitun hyvää ni ei kuitenkaan tuu mitään övereitä. Metamfetamiinia pienemmät, varsinkin jos kehutaan todella hyväksi.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

Velho
OD

Post by Velho » Sat 13 Nov 2010, 21:09

Jotenki tuntuu silt et kaikki poreet mitä oon kiskonu on ollu näitä "metapohjasia" tai noh mitä oon ostellu :D Mut kyl toi jotenki aika jyrkkää on kuten death sanoi et jossai vaihees huomaa et pariviikkoo menny pitää ihan paikkansa. Sen takii oon aika perse ostaa noit silloku ei oo kiskonu ni tekee mieli mut ei välttis tunne tarvetta ostaa ja sit ku sortuu ni sortuu kunnolla perkele! :foil: tjooh vissii jotai metukka tääki tai sit ei. dunno :shock:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

disease
Psykonautti

Post by disease » Sun 12 Dec 2010, 04:25

Velho wrote:Jotenki tuntuu silt et kaikki poreet mitä oon kiskonu on ollu näitä "metapohjasia" tai noh mitä oon ostellu :D Mut kyl toi jotenki aika jyrkkää on kuten death sanoi et jossai vaihees huomaa et pariviikkoo menny pitää ihan paikkansa. Sen takii oon aika perse ostaa noit silloku ei oo kiskonu ni tekee mieli mut ei välttis tunne tarvetta ostaa ja sit ku sortuu ni sortuu kunnolla perkele! :foil: tjooh vissii jotai metukka tääki tai sit ei. dunno :shock:
juu itelläki just että tyyliin aina metapohjasia on. kerran vaan saanu paskaa, muuten aina vitun jees kuten nyt! ah kyllä tämä on kiva aine perkele

Vltr
Lepakko

Post by Vltr » Thu 13 Jan 2011, 16:43

tässäpä on eilis illasta asti tullu metaa nokitettua, ei tosin mitään parasta laatua kun kerta joku ~0.7g tuli kiskottua ilman toleja, tosinkin en oikein syönyt mitään yön aikana ja silloin näkyy vaikutus loppuvan melko lyhyeen (=1-3h), tosin miten voikaan odottaa loputonta energia puuskaa jos keholla ei ole energiaa mitä hyödyntää :mrgreen: pakko sanoa että ei ole oikein minun juttu, vaikka laskuja en ole vielä ehtinyt oikein potea (vieläkin pöhisee), niin minusta sillä ei ole oikein mitään annettavaa. yksi hyvä puoli kuitenkin on että nokitettuna vaikutusta ei ulkopuoliset pahemmin huomaa. ja tietenkin onhan se mukava välissä tuntea olonsa pirteäksi ja aktiiviseksi, mutta nytpä meinaa jalat ruveta ikävästi kramppaamaan kun edellisistä viivoista alkaa pikkuhiljaa olla joitain tunteja. kokemuksena kuitenkin ihan jees, ja kyllähän tästäkin kokemuksesta jotain pystyy oppia, tosin seuraava kerta tuskin tulee olemaan milloinkaan pian 8)
All in all there are two types of a madman, a person and a madman.

Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti » Fri 04 Feb 2011, 13:24

^Kuulostaa ihan tavan amfelle eikä metalle.
Perusmeta kolisee jo kukan seassaki poltettuna.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 01 Mar 2011, 13:24

nykyään joka amfessa tuntuu olevan metaa enemmän tai vähemmän. Ainaki huumetestien perusteella.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Wed 02 Mar 2011, 00:35

peltsi wrote:nykyään joka amfessa tuntuu olevan metaa enemmän tai vähemmän. Ainaki huumetestien perusteella.
Jos nauttii metamfetamiinia niin seulat antaa positiivisen sekä metamfetamiinista että amfetamiinista. Osa desmetyloituu amfetamiiniksi elimistössä.

Tavallinen amfe antaa seuloissa (tietenkin) pelkän amfetamiini positiivisen.

peltsi
OD

Post by peltsi » Mon 04 Apr 2011, 04:47

CYKO wrote:
peltsi wrote:nykyään joka amfessa tuntuu olevan metaa enemmän tai vähemmän. Ainaki huumetestien perusteella.
Jos nauttii metamfetamiinia niin seulat antaa positiivisen sekä metamfetamiinista että amfetamiinista. Osa desmetyloituu amfetamiiniksi elimistössä.

Tavallinen amfe antaa seuloissa (tietenkin) pelkän amfetamiini positiivisen.
Joo totta mut en usko et pelkkää metaa nois pireis on mitä on liikkeel..eli varmaan vähän sekäettä :roll:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 20 Apr 2011, 21:06

Metukkaa tuli otettua tänään ja mdmata. Jälkimmäisen pääasialliset vaikutuxet on kyllä jo ohi, vaan huomasin pulman. Amfetamiinit ei varmaan myöskään sovi tramaleiden kanssa, mut mites panacodi ja lyrica? Ei oo metukasta särkylääkkeex. :down: Muuten kyllä ihan kivaa pitkästä aikaa. :up: Jos joku tietäjä viittis vastaa?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Wed 20 Apr 2011, 21:17

Huiko wrote:Metukkaa tuli otettua tänään ja mdmata. Jälkimmäisen pääasialliset vaikutuxet on kyllä jo ohi, vaan huomasin pulman. Amfetamiinit ei varmaan myöskään sovi tramaleiden kanssa, mut mites panacodi ja lyrica? Ei oo metukasta särkylääkkeex. :down: Muuten kyllä ihan kivaa pitkästä aikaa. :up: Jos joku tietäjä viittis vastaa?
Tramal estää ainoastaan MDMA:n vaikutuksen. (met)Amfetamiinin kanssa sitä voi ottaa huoletta, niillä ei ole haitallisia yhteisvaikutuksia. Panacod ja lyrica eivät myöskään ole vaarallisia.

Jos MDMA:n vaikutukset ovat jo ohi, et siis menetä mitään jos otat tramalia. Ei ole myöskään mitään terveydellisiä kontraindikaatioita noiden aineiden välillä, joten ihan turvallisilla vesillä olet olettaen että et mitään aivan kohtuuttoman radikaalia annostelua ajatellut harrastaa.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 20 Apr 2011, 21:27

Kiitos. Ei, en usko että tulee enempiä noitten kanssa tänään pelleiltyä. Tramalia sitten niin pääsen rauhaan. Jostain olin saanu käsityxen että toi tramalin mieliala-vaikutus ois ollu ainakin haittaava mdman kanssa, ja vetelin sitten vielä siitä varman päälle varoajat. Viinahan ois kyllä kipuiluun auttanu, ja hyvin on sopinu sekotella, mut en käyny alkossa. Metukan kohalla tuo oli silkkaa tiedon puutetta. :) Nyt on mielikin rauhallisempi, kerran ei oo isompia riskejä. :up:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 21 Apr 2011, 19:30

CYKO wrote: Tramal estää ainoastaan MDMA:n vaikutuksen. (met)Amfetamiinin kanssa sitä voi ottaa huoletta, niillä ei ole haitallisia yhteisvaikutuksia. Panacod ja lyrica eivät myöskään ole vaarallisia.

Jos MDMA:n vaikutukset ovat jo ohi, et siis menetä mitään jos otat tramalia. Ei ole myöskään mitään terveydellisiä kontraindikaatioita noiden aineiden välillä, joten ihan turvallisilla vesillä olet olettaen että et mitään aivan kohtuuttoman radikaalia annostelua ajatellut harrastaa.
Itse en kyllä susoittelisi metukka+tramadoli komboa, ainakin teoreettinen serotoniinisyndrooman riski on kuitenkin olemassa. Merkittävämpänä riskinä kuitenkin se, että molemmat alentavat kouristuskynnystä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun