Katinonipahoinvointi

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
gaia
Kameleontti
Posts: 681
Joined: Sun 29 Oct 2006, 04:26

Katinonipahoinvointi

Post by gaia » Thu 10 May 2018, 07:32

Elikkäs joo, kyseessä on siis substituoidut katinonit kuten A-PVP, A-PHP, Pentedrone, Hexedrone yms. Olen huomannut että näistä kaikista saan aina välillä nauseaa. En tiedä yhtään mikä sen laukaisee, ja sitä ei todellakaan tapahdu joka kerta. Kerran olen aika varma että kyseessä oli lievät öyskyt Pentedronesta sillä piippua tuli imettyä hyvin ahnaasti ja tiheään, kunnes pahoinvointi saapui ja päätin laittaa piipun hetkeksi sivuun. Tätä ei kuitenkaan ikään kestä hirveän pitkään, ja heti sen loputtua pystyin taas jatkamaan. A-PHP:llä olen huomannut sen kestävän pisimpään, mutta silloinkin puhutaan n. puolesta tunnista. Mistähän tämä johtuu? Ja tämä tulee siis ainoastaan ko. substansseista mitä stimulanteihin tulee. Amfetamiinit eivät ole koskaan oksettaneet, mutta enpä niistä kyllä välitä muutenkaan.

Voisiko kyseessä olla jokin nopea lihassupistus vatsalaukussa (sillä nämä vetävät kyllä etenkin vapotettuna lihakset tosi juntturaan)? Harmi sinäänsä, sillä koskaan en varsinaisesti ole stimuista välittänyt, mutta nämä katinonit ovat kyllä iskeneet. Voin valvoa niillä juuri niin kauan kuin haluan. Toisin kuin amfetamiineilla jotka alkavat noijuttamaan myöhäisintään ensimmäisen yön aamuna.
Vai toimiiko?

User avatar
Velho
OD
Posts: 1936
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 920

Re: Katinonipahoinvointi

Post by Velho » Fri 11 May 2018, 11:08

Itsellä Pevekit pistäny aina oksettaa/oksentaa ja samoite muita ihmisiä myös ja kyllähän nuo muutkin katinonit kuten mefedroni mutta se euforia puskenu päälle sit :!
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö