MDMA

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
tattivanukas
Karvakuono

Re: MDMA

Post by tattivanukas » Tue 29 Sep 2015, 17:09

Howdy!
Tuli vastaan taas mukavan tauon jälkeen kys. substanssia. Kysymys kuuluukin; jos nautin happoa esim. perjantaina niin kärsiikö seuraavana päivänä ottaa madamea ilman että kokemus kärsisi edellisen illan happoilusta? Ymmärrän kyllä että happo ei toimi samanlaisella "serotoniinit käyttöön" -periaatteella kuin madame, mutta kokemuksia ja ajatuksia kaipailisin. Tietenkään en madamea ota jos on liian raskas olo edellisillasta, mutta tosiaan ajatukset ja kokemukset kiinnostaisi.

Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen » Wed 30 Sep 2015, 11:46

tattivanukas wrote:Howdy!
Tuli vastaan taas mukavan tauon jälkeen kys. substanssia. Kysymys kuuluukin; jos nautin happoa esim. perjantaina niin kärsiikö seuraavana päivänä ottaa madamea ilman että kokemus kärsisi edellisen illan happoilusta? Ymmärrän kyllä että happo ei toimi samanlaisella "serotoniinit käyttöön" -periaatteella kuin madame, mutta kokemuksia ja ajatuksia kaipailisin. Tietenkään en madamea ota jos on liian raskas olo edellisillasta, mutta tosiaan ajatukset ja kokemukset kiinnostaisi.
Moro omista happoiluista jo pidemmän aikaa mutta suosittelen seuraavan päivän ihan lepäilyä ja tripin kelailua riippuu tietenkin kuinka kokenut käyttäjä olet..Mitään tärkeää ei ainakaan kannata suunnitella seuraavalle päivälle osaa sit sanoa mihin kastiin Se essoilu kuuluu :o serotoniineistä ja toimivuudesta paha sanoa ku itellä tuntunu pidemmän aikaa et joka vitun reseptori päässä ottanut kunnolla damagea :doh:

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Wed 30 Sep 2015, 11:55

Ihan hyvin voi ottaa, usein tuleekin tätä harrastettua pitemmissä psyke tsembaloissa.

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Wed 30 Sep 2015, 12:03

Tattinen wrote:Moro omista happoiluista jo pidemmän aikaa mutta suosittelen seuraavan päivän ihan lepäilyä ja tripin kelailua riippuu tietenkin kuinka kokenut käyttäjä olet..Mitään tärkeää ei ainakaan kannata suunnitella seuraavalle päivälle osaa sit sanoa mihin kastiin Se essoilu kuuluu :o serotoniineistä ja toimivuudesta paha sanoa ku itellä tuntunu pidemmän aikaa et joka vitun reseptori päässä ottanut kunnolla damagea :doh:
Hapoista on vain yksi kokemus, mutta tällä kertaa en hae samanlaista valaistumista, pienemmällä dosella menisin siis (150ug, itsekseen kelailua, rauhoittumista). Kai se ainoastaan kokeilemalla selviää, madamesta tullut pidettyä sen verran taukoa että varmasti toimii. Siitä muutenkin huomattavasti enemmän kokemusta kuin haposta. Kiitos molemmille!

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Fri 16 Oct 2015, 17:41

Entiedä onko tästä ollut täälä puhetta (luultavasti, mutten jaksa väsyneenä kahlata joka topiccia läpi), elikkä kun eilen otin nipsun joka ei kyllä MDMA:ta ollut vaan jotain MDxx ilmeisesti. Niin onko noilla ristikkäistoleranssi MDxx kemikaaleilla ja MDMA:lla, eli jos vaikka olen pitänyt viimeksi jonkun 2.5kk tauon edellisestä MDMA kerrasta ja eilen meni jotain MDxx sisältävä nipsu, niin paraneeko taas pitää tommonen tauko et MDMA toimis kunnolla vai riittääkö vähempi?

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Mon 19 Oct 2015, 04:00

On ristikkäistoleranssia ja riippuen vähän että mitä siinä todella oli niin hyvin todennäkösesti kulutti myös serotoniinivarastoja mikä vaikuttaa toimimiseen aikasss olennaisesti joten joo jos haluut optimaaliset fiilarit per mämmimilligramma ni joo, pari kuukautta menee taas.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

rushworthy
Karvakuono

Post by rushworthy » Wed 11 Nov 2015, 22:08

Kyllä puhtaan mdma kristallin essenssi omasta mielestäni löytyy vasta tietyillä menetelmillä. Ero on kuin yöllä ja päivällä.

Tämä siis tietenkin vain oma mielipide, enkä suosittele kenellekään mitään päihdyttävien aineiden käyttöä.

Ja oikeasti laadukkaan kristallin annostelussa suosittelen ehdottomasti fiktiä.

MDMA on kyllä erittäin mielenkiintoinen tapaus stimulanttien ja empatogeenien kirjossa. Kerrassaan ainutlaatuinen.

Yours Truly,
Rushworthy
Last edited by rushworthy on Thu 12 Nov 2015, 22:35, edited 2 times in total.
"Faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
-Hunter S. Thompson-

frapathea

Post by frapathea » Wed 11 Nov 2015, 22:43

rushworthy wrote:Kyllä mdma kristallin essenssi menee täysin hukkaan, jos ei hihaan heitetä.
Noniin. Tällainen on kyllä täysin vastuutonta, jos multa kysytään. Kyllä se MDMA potkii oraalisesti otettuna, vaikka jotkut sankarit sitä keksiskin heittää hihaan. Tehkää mitä teette, mut tää piikkihommiin yllyttäminen ja "menee ihan hukkaan jos ei heitä hihaan" -puheet on täyttä pelleilyä.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 11 Nov 2015, 22:50

^^ Yhteen aikaan harrastin tota, totaalinen jumi. Tulee niin hyvä olo että on jo paha olo. Sillee tavallaan.
Takana loistava tulevaisuus.

pallokorva

Post by pallokorva » Thu 12 Nov 2015, 00:15

Miten muute madma sekottuu veteen? Pitääkö murskata jauhoks?

Ja ei en todellakaan edes harkitse tämän paskan vetämistä ränniin, mutta on tuo asia ihan muuten vaan kiinnostanut.

Eipä ole madmaa tehny mieli sen jälkeen ku meni ketsi about alle kahteentoista tuntiin, joo tiedän vitun typerää mut jossain vaiheessa sitä alko oleen vaan niin sekasin et redosetti vaikka tiesi etttä ei toimi.

Luojalle kiitos, että en tuhonnut mun serotoniinireseptoreja kokonaan!

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Thu 12 Nov 2015, 19:19

Mämmin räpylään heitto on kyllä järjetöntä ja todellakin sitä substanssin tuhlaamista. MDMA kuuluu nauttia oraalisesti, sniffaaminenkin on jo aika turhaa. IMO

On kokeiltu, hyi helvetti.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

rushworthy
Karvakuono

Post by rushworthy » Thu 12 Nov 2015, 22:34

Alkuperäinen viestini on sensuroitu ja teksti pitäisi olla nyt tämän foorumin etiketin mukaista.

Kiitoksia palautteesta, joka auttoi minua huomaamaan ettei se mitä ajattelemattomuuttani kirjoitin pidä paikkaansa ollenkaan.

Yst. Terv.
Rushworthy
"Faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
-Hunter S. Thompson-

Jim
Psykonautti

Post by Jim » Fri 13 Nov 2015, 17:04

Joskus kans tätä tullu kiskottua aaaivan liian suuria doseja. Nykyään ei tee ees mieli, tai tosi hyvät setupit nii sit vois olla. Eihän tästä mihinkään pääse, että on se mäiske aina mäiskettä ja hyvä fiilis siitä tulee. Pitäs pitää pitempää taukoo, neljä kertaa vuodessa vaimitäseoli. Tai sit tätä pitäs comboo johonki. .. perkele kaikkee pitäs comboo... tai aluuks fiilistellä mämmillä ja sit kelaa päälle jotain jeesjees -eli colaaaa 8) :twisted: 8) -

Mut onhan tää ny silti törkeen hienoo. Alko tekeen mieli :D
En ole koskaan maistanut karambolaa, vaikka useasti sellaiseen törmännyt, sanoin ja huomasin silmäni periferiassa niskasi ojentuvan kohti. Olin juuri kääntymässä ottamaan vastaan suudelmasi, kun horisontti kalpeni valkoiseksi ja paineaalto vei sinut pois.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 09 Dec 2015, 19:30

Iha mämmeis. Loistava olo, hyvä etten ottanu nii paljoo ku eka kelasin ottaa! Harmi vaa ku tuli otettuu yksin, kävi mieles et menisin vietteleen mun naapurin. Noh, kiva näinkin.

virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri » Wed 09 Dec 2015, 21:45

Harmi ku et tainnu olla mun naapuri.. Olisit huomattavan tervetullut.. :P
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 09 Dec 2015, 21:56

En taida kyl olla. Toi välttelee mua vähän, mitäköhän sanois jos menisin sen ovelle: "tiiän et pidät mua vähän hörhönä mut eipä se mitää. Ota vähän mämmii ja sit vois panna" Toivon mukaan ei oo kovin nuutunu olo huomen!

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Wed 09 Dec 2015, 22:20

Tunkekaa tuhkakuppiin tommoset, informaatioarvo on taas nolla kolmessa edellisessä viestissä. Skarppausta nyt.
Ihmetila-topikkiin postit jossa vaa kerrotaan et "tuli kiskottua" ellei oo jotain erikoista kerrottavaa, samoin epämääränen off-topikki ois kiva jättää pois tällä alueella.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Wed 27 Jan 2016, 11:12

Erittäin vähän on kokemusta MDMA:sta, ja nyt sitä olisi tuossa saatavilla. Haittaako että oon amfen vaikutuksen alaisena? Vai meneekö jompikumpi aine "hukkaan". Ja sorry jos ihan tyhmä itsestäänselvä asia muille :oops:

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Wed 27 Jan 2016, 15:52

renttuni wrote:Erittäin vähän on kokemusta MDMA:sta, ja nyt sitä olisi tuossa saatavilla. Haittaako että oon amfen vaikutuksen alaisena? Vai meneekö jompikumpi aine "hukkaan". Ja sorry jos ihan tyhmä itsestäänselvä asia muille :oops:
Mun kokemuksen mukaan tai ainakin omalla kohdalla pore vähentää jonkin verran MDMA:n euforian ja empatian tunnetta, tai et se on jotenkin siitä täydestä MDMA:n mahdollisesta vaikutuksesta/kokemuksesta pois. Mut kyl sitä joskus tulee silti otettuu et vähän virkistyy siitä koomasesta olotilasta, riippuu tosiaan mimmosessa ympäristössä oon sillä hetkellä :D ja riippuu tosiaan myös annoksen koosta. Jostain oon pariin otteeseen lukenu et sellanen pikkuannos poretta ei viel tee mitään hallaa niille oloille.
xxxxx.

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Thu 04 Feb 2016, 23:36

Blokkaako ketipinor tän tai nipsujen vaikutusta?
Ite syön 300mg iltaisin nukkumiseen..
Ever seen fire in zero gravity?

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Fri 05 Feb 2016, 16:01

Kokeilin MDMA:ta ja ei sanonut mitään. Muilla sama aine toimi todella hyvin. Selvisi mulle liian myöhään että SNRI-lääkitys joka mulla on, blokkaa tän. Olisko käynyt sama A-PVP:n kanssa kun ei toiminut. Muutenkin mulla tuntuu olevan stimuille todella korkee sietokyky ja joku luontainen toleranssi.

Mulla on myös Ketipinor käytössä, mutta lukemani perusteella sen ei pitäisi vaikuttaa. Mutta jos käytössä on SNRI-lääkitys niin ei kannata tuhlata rahojaan MDMA:han.

Personaes
OD

Post by Personaes » Fri 05 Feb 2016, 16:07

renttuni wrote:Kokeilin MDMA:ta ja ei sanonut mitään. Muilla sama aine toimi todella hyvin. Selvisi mulle liian myöhään että SNRI-lääkitys joka mulla on, blokkaa tän. Olisko käynyt sama A-PVP:n kanssa kun ei toiminut. Muutenkin mulla tuntuu olevan stimuille todella korkee sietokyky ja joku luontainen toleranssi.

Mulla on myös Ketipinor käytössä, mutta lukemani perusteella sen ei pitäisi vaikuttaa. Mutta jos käytössä on SNRI-lääkitys niin ei kannata tuhlata rahojaan MDMA:han.
Ite oon olanzapiini kuurilla ja A-PvP kyllä toimi, mutta toimi paljon paremmin sen jälkeen kun olin about 4vrk ilman olanzapiinia.

Onko kukaan muuten huomannut olanzapiinin vähentävän alkoholin päihdyttävää vaikutusta?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Fri 05 Feb 2016, 16:33

Downfallen wrote:Blokkaako ketipinor tän tai nipsujen vaikutusta?
Mä oon kuullut että blokkaa amfetamiinin vaikutuksen ja ihan ku oisin kuullu että blokkaa mämmiäkin. Ite joskus syönyt noita nukkumiseen paljon pienemmällä annoksella mutta silloin ei tullut vielä puuhasteltua huumeiden kanssa niin en osaa omalta kokemukselta sanoa. Ei oo mitään faktatietoa, mutta en lähtisi varmuuden vuoksi kokeilemaan ettei mee hyvät mämmit hukkaan :) En tiiä sit kauan pitäis olla ilman ketiapiinia ettei se blokkais/heikentäis vaikutusta ollenkaan.
xxxxx.

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Sat 13 Feb 2016, 13:41

Ei vaikuttanut ketipinor mitenkään haittaavasti. Toimi niinkuin pitikin.

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Mon 15 Feb 2016, 22:08

Downfallen wrote:
Ei vaikuttanut ketipinor mitenkään haittaavasti. Toimi niinkuin pitikin.
starttina toimi 125mg, muutama tunti reilu 100mg, taas muutama tunti ja 100mg ja taas muutama tunti ja 100mg. Itse koen ettei mennyt missään vaiheessa hukkaan. Hyvin toimi jokainen annos. erittäin mukuva yö.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Mon 22 Feb 2016, 09:58

Ite buustaisin noin tunnin päästä ekasta noin puoltoista kertasel annoksel. Sit sen jälkee ei enää lisää. Toimii näin.

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Tue 23 Feb 2016, 17:24

Täälläpäin useamman henkilön toimesta huomattu Shulginin ohje toimivaksi, eli kolmasosa alk.per. annoksesta buustina n. 2-3h ensimmäisestä. Esim. 120mg startti ja 40mg buusti tai 150mg startti ja 50mg buusti. Kaikki toki eivät ole samanlaisia. Liian suuri buusti aiheuttaa itselle lähinnä liikaa stimulaatiota ilman madman taikaa ja kammottavan cräshin viimeistään seuraavana päivänä, hyi..

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Tue 23 Feb 2016, 19:09

Itelle ei oo tullu ees mitään alakuloo tms. seuraavana päivänä. Ite en muulla tavoin buustais, mut kukin tyylillään.

Tämä siis pätee vain tilanteessa jossa satun buustaamaan. Parempana käyttötapana pidän että kerralla. Mut sit jos jostain syystä haluu buustaa nii tollatavalla,huom!

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Thu 25 Feb 2016, 20:20

Vaikuttaako alkoholi paljonkin mämmin toimivuuteen? Tuli tossa yks päivä vedettyä jo aamupäivästä lärvit ja hirveessä darrassa ja vielä pienessä humalassa vedin illalla puolikkaan niitin ennen klubille lähtöä (n. 110-115mg MDMA). Noh, tokaa kertaa elämässä tuli sit nousulaatat. Ei tullu kummosta euforiaa eikä empatiaa, vaan jäi aika pettymykseks. Olin lähinnä vaan sekaisin, sosiaalisuutta ja itsevarmuutta ei kauheesti tullu mut silmät kyl pyöri pääs ja leuka väänteli. Näitä kyseisiä mässyjä (punaiset leijonat) kaikki kaverit ylistäneet maasta taivaisiin ja kuulemma pitäs olla jotain 225-230mg tasoisia. Toki itellä on tolea tullu ja saatto olla vajarikin tommone 110-125mg mut kai siitä nyt ees vähän parempi fiilis pitäis toleillakin tulla. Toki toi meta/amfe-pirin käyttö on saattanu jotain ristikkäistoleranssia aiheuttaa mut oli mul muistaakseni joku viikon tauko siitäkin.

Okei nyt kun kirjotin ajatukseni tähän niin päädyin siihen tulokseen et alkoholi, mdma-''toleranssi'' (serotoniinivaje, reseptoreiden down-regulaatio tms. oli mulla n. 1.5kk taukoa edellisestä kerrasta jolloin meni 2.5kpl sinisiä partymaskeja. taisin silloin käräyttää taas aivoni hyvin ku yhen redosen välissä oli joku 5h [EDIT: eikun se olikin 7h 40min] muistaakseni :mrgreen: ) ja metapirin käyttö on aiheuttanu sen et en ainakaan ton kokosesta annoksesta saa enää kummosesti irti.

Ens kerralla pitempi tauko piristä, ei ollenkaan alkoholia samana iltana ja suurempi annos niin katotaan miten kolisee. Pisti vaan vituttaa kun yks kamala masennuspäivä tuli tostakin annoksesta vaikka vaikutukset oli aika pettymys. :doh:
xxxxx.

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Thu 25 Feb 2016, 21:22

EuforieAddicted wrote:Vaikuttaako alkoholi paljonkin mämmin toimivuuteen? Tuli tossa yks päivä vedettyä jo aamupäivästä lärvit ja hirveessä darrassa ja vielä pienessä humalassa vedin illalla puolikkaan niitin ennen klubille lähtöä (n. 110-115mg MDMA). Noh, tokaa kertaa elämässä tuli sit nousulaatat. Ei tullu kummosta euforiaa eikä empatiaa, vaan jäi aika pettymykseks. Olin lähinnä vaan sekaisin, sosiaalisuutta ja itsevarmuutta ei kauheesti tullu mut silmät kyl pyöri pääs ja leuka väänteli. Näitä kyseisiä mässyjä (punaiset leijonat) kaikki kaverit ylistäneet maasta taivaisiin ja kuulemma pitäs olla jotain 225-230mg tasoisia. Toki itellä on tolea tullu ja saatto olla vajarikin tommone 110-125mg mut kai siitä nyt ees vähän parempi fiilis pitäis toleillakin tulla. Toki toi meta/amfe-pirin käyttö on saattanu jotain ristikkäistoleranssia aiheuttaa mut oli mul muistaakseni joku viikon tauko siitäkin.

Okei nyt kun kirjotin ajatukseni tähän niin päädyin siihen tulokseen et alkoholi, mdma-''toleranssi'' (serotoniinivaje, reseptoreiden down-regulaatio tms. oli mulla n. 1.5kk taukoa edellisestä kerrasta jolloin meni 2.5kpl sinisiä partymaskeja. taisin silloin käräyttää taas aivoni hyvin ku yhen redosen välissä oli joku 5h [EDIT: eikun se olikin 7h 40min] muistaakseni :mrgreen: ) ja metapirin käyttö on aiheuttanu sen et en ainakaan ton kokosesta annoksesta saa enää kummosesti irti.

Ens kerralla pitempi tauko piristä, ei ollenkaan alkoholia samana iltana ja suurempi annos niin katotaan miten kolisee. Pisti vaan vituttaa kun yks kamala masennuspäivä tuli tostakin annoksesta vaikka vaikutukset oli aika pettymys. :doh:
Muistaakseni krapulassa elimistöön muodostoo Harmala-alkaloideja?? Oli yhteisvaikutus MDMA:n kanssa.. Joku voisi ehkä vahvistaa? MAOI+MDMA huono combo.. Jos fyysiset vaikutukset kuten leuan vääntely yms olivat vahvasti läsnä, ei kyseessä todennäköisesti ollu vajarit.