MDMA

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
SataG
Karvakuono

Re: MDMA

Post by SataG » Thu 30 Apr 2015, 04:18

Terrvehdys.

Tuli tuossa joku aikaa sitte vastaan mämmiä joka oli ristitty champagne:ksi, tai näin myyjä kertoi.
Oli kyllä loistavaa kampelaa, mutta ihmetyttää näin jälkeenpäin kun vaikutukset alkoi vasta noin 1,5h ekasta dosesta, ehkä kauemminkin, mutta en ole varma kun oli eyeballattuna n. 2g sieniä alla.

Vaikutukset oli erittäin miellyttävät; täydellinen raukeus, empatia, "normaalia" mämmiä ehkä lievempi euforia(tai sitten sitä ei sienien takaa huomannut). Nousut todella smuutit, oikeastaan ne nousuolot tavallaan jäi päälle koko vaikutuksen ajaksi, eikä kroppa menny läheskää nii lötköksi mitä yleensä. Oikeastaa mulla tuntuu menevän kroppa vaan niiteistä sohvalötköksi, mämmistä vaa smuutisti : D. Redosetin 0,1 lisää ja smuuttina jatkui meno silti. Koostumus ja ulkonäkö ei olleet kovinkaan mämmille tuttuja, sellaisia joita olen tottunut näkemään. Väri oli hiekkamainen, sellainen miedosti savimainen. Koostumus kans, mut oli viimisiä mitä mulle myi ja oli siellä "kiviäkin".
Ystävä, joka enemmänki näiden kans puuhastellu, sanoi että: "mitä parempaa mämmiä, sitä hitaammin alkaa nousut". Mitäs jengi on mieltä? Onko muilla tullu vastaan?
Olen varma, että oli madamii, maku oli mämminen ja myyjä luotto.

Onko mdma-laaduissa oikeasti näin paljon eroja? Eniten mietityttää toi nousujen hitaus. En ollut edes syönyt kovin paljoa tuona päivänä(sienet ja salaatin), jos se mitään vaikuttaa.
Monkey see, monkey do

viherpiiper
Karvakuono

Post by viherpiiper » Sat 02 May 2015, 14:19

Ensimmäinen puhdas (> 95 %) MDMA-kokeilu tulossa, sitten kun set & setting on kohillaan. Aikaisempaa kokemusta empatogeeneistä on sen verran, että olen pari kertaa kokeillut ekstaasipillereitä. Silloin kombona oli lisäksi alkoholia ja kannabista. Onko vaikutuksissa odotettavissa eroa MDMA vs. essot? Suositteletteko kombottamaan alkoholin ja savujen tai edes tupakan kanssa vai onko parasta ottaa pelkkä MDMA? Jotain viihdekäytön ja sisäisen tutkiskelun / spirituaalisuuden välimaastossa on oma intentioni käyttää noin 100-150 mg pommina. Vielä on avoimena nautinko aineen yksin vai ystävien seurassa. Miten kannattaa valmistautua henkisesti ja fyysisesti? Miten kannattaa syödä ja mitä muuta päihdettä, lääkettä tai lisäravinnetta kannattaa ottaa ennen, jälkeen ja vaikutuksen aikana, jotta laskut ja jälkiolot olisivat mahdollisimman lempeät? Voiko oksentamisen jotenkin välttää? Kiitos vastauksista. :)

EDIT: Olen mies 65/173. Kuinka pitkään vaikutus luultavasti kestää?
Last edited by viherpiiper on Sat 02 May 2015, 17:26, edited 1 time in total.
“I was more addicted to self destruction than to the drugs themselves ... something very romantic about it.”

– Gerard Way

Helia
Psykonautti

Post by Helia » Sat 02 May 2015, 16:08

En kyllä itse ehkä vetäisi hirveitä perseitä ainakaan ennen kun ottaisin mämmiä, tuo puhdas ja varsinkin pommina nautittuna aiheuttaa niin helposti oksennusrefleksiä kun vatsa ei tykkää... kerran punaviinikännien päälle vedetyt essot aiheutti sen että hengasin oksennussankon kanssa koko loppuillan, alla tosin oli myös vauhtia ja nbomeja. Kyllähän sitä bisseä siinä sivussa tulee aina nautiskeltua mutta kyllä se myös aika herkästi meinaa tulla myös ylös :D Kannabiksen vaikutusta en itse ainakaan sinällään edes "huomaa", kyllähän sitä polttaa ja laskujen varalle kannattaa varsinkin hommata. Ja ota ihmeessä kaverit messiin, mulle mämmi ainakin on niin sosiaalinen päihde et hyvä seura kruunaa kaiken. Kyllähä se toisaalta olis mielenkiintonen ajatus jos vetää jotain mämmiä ja piriä yksin himassa ja reivailla vaan, mut pelkkä mämmi tuntuu vetävän jengin aika veltoksi ja koen ajatuksen yksin mämmeissä makoillessa jotenkin vähän tylsänä. Tosin voihan joku muu tykätä.

Tuo sun annostelu kuulostais ainakin mun korvaan ihan sopivalta, muuta eroa naksuihin tuskin on että tuossa ei ole mitään muuta (piriä, tutkareita etc.) lisätty sekaan ja varmaan pöhisee aika kovasti :D Hyvienkin naksujen kanssa koen pystyväni ihan hyvin toimimaan ihmisten ilmoillakin mutta viime muistikuvien mukaan tuo puhdas pamahtaa niin eri tavalla päälle ettei voi kun heittää sohvalle ja todeta et "huhhuh".

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Sat 02 May 2015, 20:02

10min sitten otettu pommina kristallia 130mg, onko muilla samaa efektiä kun itellä, mulla on aina perhosia vatsassa ihan törkeesti kun oon päättänyt ottaa ja kun otan, eli siis noin tuntia ennenku pommin heittää se jo alkaa ja nyt vaikutuksia odotellessa kutittelee mahasta taas samalla tavalla, vaikka kokenut päihteiden käyttäjä oonkin. Niin mdma:ta tää on kolmas kerta tänä vuonna ja sitä ennen olikin useempi vuosi taukoo, et eipä näitä ihania iltoja tosin montaa olekkaan, tää on aina ihanan jännittävää jo odotus :).

Ja viherpiiperille vastaus et ite tykkään kyl aina polttaa kannabista samalla ja muutamia oluita menee myöskin. Tosin nää 2 aikasempaa kertaa tänä vuonna mennyt sillain et vasta sen peakin jälkeen eli n.3 tuntia pommin ottamisesta on alkanut poltteleen paukkuja ja nappaan olutta, menee ne "laskut" oikein mukavasti kun mitään oikein tuu ja kunhan ei liian känniin jne itteensä hoida seuraava aamukin on ollut melkosen freesi.
(kannabikseen on kyllä jonkinverran toleja).

edit: huhhuh, tähän ihanuuteen ei kyllä kyllästy! kaikki irti nyt ja tässä :D :love: :love:

viherpiiper
Karvakuono

Post by viherpiiper » Fri 12 Jun 2015, 17:34

Voiko MDMA:n ja/tai kannabiksen käytön yhteydessä ottaa beetasalpaajaa?
“I was more addicted to self destruction than to the drugs themselves ... something very romantic about it.”

– Gerard Way

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 18 Jun 2015, 06:28

Miksei röökiä vois nautiskellamsiinä hyvässä olossa? Tai savuja? Mikä sen parempaa ku kieriskellä hyvässä seurassa lattialla euforioissaan ja kierrättää jointtia hyvässä hengessä ja antaa mennä. Röökiäki tulee yleenså måmmeissä raivotettua kokoajan kuse maistuu ja tuntuu ni ihanalta, savu taas avaa "portteja" päästå ja boostii sitä mdma oloa taivaisiin. Ei nyt liikaa kannata polttaa väärässä paikassa se olo voi kääntyä aika horroriksi myös,
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Fri 26 Jun 2015, 18:22

Joo, rööki tuntuu buustaavan mämmiä aivan sairaasti varsinkin nousuissa. Sehän on kai mao-estäjä ja sen takia buustaa. Ite huomannu että mielummin ottaa mämmiä selvään päähän kun kännissä. Savut buustaa mukavasti, tosin itse en pysty enää polttamaan kovinkaan isoja savuja, koska pelkään paniikkia.

Ehdottomasti suosittelen ottamaan MDMA:ta hyvien ystävien seurassa jotka itsekin ottavat. Vielä parempi on ottaa kumppanin kanssa keskenään.
4:20pm

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Sat 27 Jun 2015, 15:15

Onko jengi kokeillut nokittaa 30-50mg dousseilla kristallia? Itse olen vain pommeina 100-250mg, mutta polttaako tuo nenän rikki snorttaamalla? Turha kysymys ehkä mutta..

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 27 Jun 2015, 22:13

tattivanukas wrote:Onko jengi kokeillut nokittaa 30-50mg dousseilla kristallia? Itse olen vain pommeina 100-250mg, mutta polttaako tuo nenän rikki snorttaamalla? Turha kysymys ehkä mutta..
En muista olenko kristallia nokittanut, mutta MDxx-pitoisia kiekkoja kylläkin "tarpeen vaatiessa" (ollut esimerkiksi vain puolikas saatavilla) ja kyllähän ne tosiaan aika ikävästi kirvelevät (tosin limakalvot muutenkin paskana jatkuvasta subun nokittamisesta).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Tue 30 Jun 2015, 15:11

tattivanukas wrote:Onko jengi kokeillut nokittaa 30-50mg dousseilla kristallia? Itse olen vain pommeina 100-250mg, mutta polttaako tuo nenän rikki snorttaamalla? Turha kysymys ehkä mutta..

Ite joskus epätoivoisena olen vielä viidennen kerran yrittänyt saada MDMA:ta toimimaan nokittamalla 150mg annoksella. Tosi heikkolaatuista. Lähinnä tuli hyvä olo sen jälkeen kun valumat lähti pois. Tosin seuraavina päivinä tais vähän rään seassa olla verta mut ei pahemmin.
4:20pm

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Tue 30 Jun 2015, 17:14

Petri6 wrote:
En muista olenko kristallia nokittanut, mutta MDxx-pitoisia kiekkoja kylläkin "tarpeen vaatiessa" (ollut esimerkiksi vain puolikas saatavilla) ja kyllähän ne tosiaan aika ikävästi kirvelevät (tosin limakalvot muutenkin paskana jatkuvasta subun nokittamisesta).
Eipä tarvinnut kristallia raiskata, kiekkoja tuli itsekkin nokitettua (kirjoitin ekstaasi-infoon). Tulee piriäkin välillä nokitettua niin ei tuo nyt niin pahasti polttanut, valumat hirveän makuiset kyllä..
Ite joskus epätoivoisena olen vielä viidennen kerran yrittänyt saada MDMA:ta toimimaan nokittamalla 150mg annoksella. Tosi heikkolaatuista. Lähinnä tuli hyvä olo sen jälkeen kun valumat lähti pois. Tosin seuraavina päivinä tais vähän rään seassa olla verta mut ei pahemmin.
Kuulostaa aika kovalta annostukselta, tietty jos ei illan ensimmäiset ja heikkolaatuista niin ymmärrettävää. Oma kristalli n. 85-95% papereiden mukaan, 100-200mg pommina vie jo todella pitkälle. Hyvä vaan ettei tarvitsekaan nokkaan tuota heittää. Säästyypi.

ladybug
Tuppisuu

Post by ladybug » Thu 16 Jul 2015, 23:57

MDMA on muuten ihan huippua, mutta jumalauta sitä lihasjumien määrää. Jo ~100 mg saa mut kiemurtelemaan sängyssä, enkä oikein edes kykene olemaan paikallani noiden lihaskramppien takia. Voiko tuota helpottaa millään?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 20 Jul 2015, 18:01

ladybug wrote:MDMA on muuten ihan huippua, mutta jumalauta sitä lihasjumien määrää. Jo ~100 mg saa mut kiemurtelemaan sängyssä, enkä oikein edes kykene olemaan paikallani noiden lihaskramppien takia. Voiko tuota helpottaa millään?
Bentsot ja opparit.

Toisaalta itselleni tuli ainakin doupin käytön myötä sekin vain eteen, että yksinkertaisesti noi kiemurtelut ja krampit meni niin pahaksi, ettei enään edes pystynyt käyttään.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Wed 22 Jul 2015, 10:42

ladybug wrote:MDMA on muuten ihan huippua, mutta jumalauta sitä lihasjumien määrää. Jo ~100 mg saa mut kiemurtelemaan sängyssä, enkä oikein edes kykene olemaan paikallani noiden lihaskramppien takia. Voiko tuota helpottaa millään?
Magnesiumia naamaan vaan oikeesti ISO dose ennenku ottaa MDMA. Estää kramppeja tosi tehokkaasti ja tuntuis ettei ota leukoihinkaan niin pahasti.
"Taste

Ganjasaurus
Karvakuono

Post by Ganjasaurus » Wed 22 Jul 2015, 23:45

Huomenna olisi eka esso. Onko mitään tärkeitä neuvoja ja esso on pinkki "Chupa chups". Riittääkö puolikas 0-toleranssilla ja onko kokonainen kerrallaan liikaa? Mietin että jos ensin kokeilee ottamalla puolikkaan ja sitten myöhemmin toiset puolet..?
Sossuu turpaa 6-0 ja kannabis lailliseksi

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Thu 23 Jul 2015, 00:24

Ite vasta otin tollasen pinkin chupchupsin ja melko mieto nakkula tuntu olevan. Ottaisin kokonaisen, mut tee miten parhaaks näät. Tällaset menee kyl vissiin tonne ekstaasi-info puolelle ennemminki. Siel taitaa olla kommenttia nuista kyseisistä naksuista.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Thu 23 Jul 2015, 11:21

Ite söisin kyl ensin puolikkaan ja sitten ku vaikutukset tuntuu ni toisen puolikkaan perään. Kyllähän jonkun 100mg niitin vois kerrallaki syyä, mut ei kyl oo hajua miten vahvoja noi chupat on... Joka tapauksessa voidaan olettaa että jos sen syö kokonaisena, niin luultavasti kolahtaa ihan helvetisti ja joutuu miettimää huuli pyöreenä hetken mitä tapahtuu. Kahtena puolikkaana ehkä vähä loivempi nousu.. varmasti hauskaa ihan sama kummin päin tekeepi.
Ite tykkään syyä ekstaasit puolikkaina. En oikeastaan käytä MDMA ilman psykedeelejä, ja hyvissä hapoissa syödystä kokonaisesta vahvasta niitistä menee vähän liian sekaisin. taino ei oikeesti LIIAN sekasin, mut sen MDMA:n kestosta menee sillon mun makuu vähä liikaa sellasee päämäärättömää leviämiseen.
"Taste

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Thu 23 Jul 2015, 13:13

Ite oon taas sitä mieltä et kerralla kannattaa ottaa. En oo kyllä mdma kohdalla minkään boostailun ystävä, kerralla kunnon dose ja thats it. Paras ja järisyttävin ensikokemus tiedossa näin ja samalla myös pisin.
Tietysti noista nyt ei voi olla 100% varma noista naksuista mitä niissä on ja paljonko (en oo ite chupia koittanut), naksuista ei oo kun sinisistä tähdistä vuodenvaihteen tienoilla kokemusta (helvetin vahvoja ja mämmiä yli 200mg) ja violeteista kranaateista jota on keväästä asti ollut liikkeellä (kahta eri patchia joissa molemmissa 100mg tienoilla mdma, toisessa ihan hitusen alle ja toisessa vähän yli).

Meni vähän ekstaasi-infoks tää nyt.
Paras ois ottaa kristallia, varsinkin jos eka kerta niin tiedät sitten miltä se mdma tuntuu, jatkossa mämmiset naksutkin tunnistat helpommin.

Mutta juo sopivasti vettä tai mehua yms, otat rauhassa, nautit ja ihmettelet ;)

(niin ja itse tosiaan eka kerta oli mämmiä 100mg kristallina, unohtumaton kokemus. Toinen "neitsyt" kerta oli 3vuoden mdma taukoilun jälkeen ihan tämän vuoden alussa tommosella sinisen tähden puolikkaalla (eli taas 100mg tuntumassa, vähän yli, ja aivan mielettömän intensiivinen, melkein paremmalta tuntu kun mitä muistelee sitä ensimmäistä kertaa ja todellakin ois harmittanut jälkikäteen jos ois ottanut vähemmän, nousut tosi intensiiviset, mutta vajaan puolentunnin venyttely makoilu tasas homman ja sitten nautittiin jostain todella ihanasta).

Huiko
LD50

Post by Huiko » Thu 23 Jul 2015, 13:31

Menkääs nyt keskustelemaan noista sotkuistanne ekstaasi info-topikkiin. Täällä keskustellaan ihan vaan MDMA:sta. :roll:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Ganjasaurus
Karvakuono

Post by Ganjasaurus » Thu 23 Jul 2015, 20:18

Jees, kiitos näistä vastauksista. Kai se on tohon puolet vähän ajan päästä puolet tapaan otettava et smoothyt nousut. Mutta ensi kerralla sitten ekstaasi topicciin.. :doh:
Sossuu turpaa 6-0 ja kannabis lailliseksi

paljettihame
Tuppisuu

Post by paljettihame » Sat 01 Aug 2015, 09:43

Ootteko tykänny polttaa kukkaa vähän ennen mämmin ottamista? Ite tuli kokeiltuu eilen ja omast mielestä nous paremmin polttamisen jälkeen. Ja sit laskuis ku poltti niin hyi kamala ku oikeen tunsin ku mämmi laski, pilvi jotenki puski sen pois :D oli intensiivistä.. Tosin, otettiin naksut eikä ihan mämmiä niin en tiiä sit et oliks ne poistumiset jotai jatkeaineta..
All I can do is sit, watch my body wither and slowly go mad
"We're all mad here" the animal spoke

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 04 Aug 2015, 14:27

Huomasin että olantsapiini vähentää MDMAn vaikutusta aika huolella. Otin yhden Bentley esson (200mg pitäis olla), vaikutukset tuntui kuin olisi ottanut 50mg MDMA kristallia. Normaalisti tuollainen naksu oisi pistänyt ihan kuutamolle, mutta ilmeisesti olantsapiini lääkitys blokkas jotenkin. Joskus muistan jostain lukeneeni että MDMA ja antipsykootit eivät sovi yhteen koska MDMA dose tarvitsee olla 2-3x mitä normaalisti. Hukkaan meni hyvä esso vaikka sain siitä jonkinlaiset olot sentään. Pillreports ei toimi mutta muistan lukeneeni ko. esson sisältäneen keskimäärin 200 milligrammaa MDxx tuotteita. Sininen bentley siis kyseessä.

regentropfen
Tuppisuu

Post by regentropfen » Sun 09 Aug 2015, 22:45

viherpiiper wrote:Voiko MDMA:n ja/tai kannabiksen käytön yhteydessä ottaa beetasalpaajaa?
Tää vastaus tulee sulle nyt varmaan myöhässä, mutta laitetaanpa kuitenkin. Mulla on migreeninestoon käytössä bisoprololia 5mg/vrk, ja oon käyttänyt sitä normaalisti niinäkin parina päivänä, kun oon mdma:ta ottanut. Enkä ole kuollut. :D Oon itse kokenut sen nimenomaan hyväksi jutuksi, koska syke on turhan tiheä ilman lääkettä ja varmasti tihenisi entisestään mämmin myötä. Oon kyllä ottanut mämmiä tosi pienen määrän vain ja noiden kahden ottamisella on saattanut olla useammankin tunnin väli.

Niin ja en nyt taas tiedä millaisia määriä itselläsi on ja onko sulla beetasalpaajat käytössä päivittäin, vai ajattelitko ihan vaan tätä varten. Mutta joo, tuossa oma kokemukseni. Oon pilvenkin kanssa lääkitystä jatkanut tavallisesti, mikä on sykkeen kannalta varmasti hyvä myös. Oon mä muistaakseni yrittänyt etsiä yhteisvaikutuksia mdma:n ja beetasalpaajien välillä, mutten ole löytänyt. Luulisi siis ettei ainakaan kovin vaarallista ole. Mutta jos et säännöllisesti käytä beetasalpaajia, niin en tiedä miten sydän reagoi yhtäkkiä isompaan määrään sitä..

Ei hitto että on vaikea kirjoittaa, pahoittelut jos teksti on sekavaa ja hyppii kamalasti. Yritä tässä nyt sitten kaksi tuntia nukkuneena, mdma:n hiivuttua ja viikonlopusta ryytyneenä saada jotain järkevää tekstiä aikaiseksi. :D

pallokorva

Post by pallokorva » Mon 10 Aug 2015, 18:33

paljettihame wrote:Ootteko tykänny polttaa kukkaa vähän ennen mämmin ottamista? Ite tuli kokeiltuu eilen ja omast mielestä nous paremmin polttamisen jälkeen. Ja sit laskuis ku poltti niin hyi kamala ku oikeen tunsin ku mämmi laski, pilvi jotenki puski sen pois :D oli intensiivistä.. Tosin, otettiin naksut eikä ihan mämmiä niin en tiiä sit et oliks ne poistumiset jotai jatkeaineta..
Itsellä pilvi blokkas melkein kokonaan MDMA:n vaikutuksen.

Pitäs kyllä kristallia hommata, pitkästä aikaa!

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 01 Sep 2015, 16:51

pallokorva wrote:
paljettihame wrote: Pitäs kyllä kristallia hommata, pitkästä aikaa!
Hommaa muija tai huora samal koska kristallin kans panohalut on jotain todella eeppistä ja runkkaamine menee siihe et kätes o rakkuloilla!

Incc
Tuppisuu

Post by Incc » Tue 01 Sep 2015, 22:52

regentropfen wrote:
viherpiiper wrote:Voiko MDMA:n ja/tai kannabiksen käytön yhteydessä ottaa beetasalpaajaa?
Tää vastaus tulee sulle nyt varmaan myöhässä, mutta laitetaanpa kuitenkin. Mulla on migreeninestoon käytössä bisoprololia 5mg/vrk, ja oon käyttänyt sitä normaalisti niinäkin parina päivänä, kun oon mdma:ta ottanut. Enkä ole kuollut. :D Oon itse kokenut sen nimenomaan hyväksi jutuksi, koska syke on turhan tiheä ilman lääkettä ja varmasti tihenisi entisestään mämmin myötä. Oon kyllä ottanut mämmiä tosi pienen määrän vain ja noiden kahden ottamisella on saattanut olla useammankin tunnin väli.

Niin ja en nyt taas tiedä millaisia määriä itselläsi on ja onko sulla beetasalpaajat käytössä päivittäin, vai ajattelitko ihan vaan tätä varten. Mutta joo, tuossa oma kokemukseni. Oon pilvenkin kanssa lääkitystä jatkanut tavallisesti, mikä on sykkeen kannalta varmasti hyvä myös. Oon mä muistaakseni yrittänyt etsiä yhteisvaikutuksia mdma:n ja beetasalpaajien välillä, mutten ole löytänyt. Luulisi siis ettei ainakaan kovin vaarallista ole. Mutta jos et säännöllisesti käytä beetasalpaajia, niin en tiedä miten sydän reagoi yhtäkkiä isompaan määrään sitä..
Itsellänihän on sydämen pitkä QT-aika ja olen nyt reilu 10v syönyt säännöllisen epäsäännöllisesti (viimeiset 3vuotta säännöllisesti) Bisoprololia 2x 5mg/vrk. Ikinä en ole huomannut ongelmia kun olen mämmiä/naksuja ottanut lääkityksestä huolimatta. Pidän aina huolen pre- ja postlodauksesta. En myöskään ota hirveitä määriä illassa, tyyliin 0.1-0.15 ja buustiksi 0.05, alkoa menee samalla jonkin verran sekä pilveä. Sairauden suhteen minulla on siitä hyvä tilanne, ettei se ole ikinä vaikuttanut elämääni millään tavalla, mitä nyt satunnaisia rytmihäiriöitä tulee mutta aika harvoin, en ole esimerkiksi pyörtynyt ikinä. Siltikin mietin aina, että mitä JOS.. Tyhmäähän se on leikkiä terveydellä, mutta tuntuu siltä että alkoholi + kaamee krapula on paljon pahempi yhdistelmä sydämelle, krapulassahan sydänkohtauksen riski kasvaa merkittävästi.

Mutta joo, kyllä sanoisin että voi syödä. Vaikea vaan netistä mitään luotettavaa infoa saada, tälläiseen tutkimukseen vain törmäsin: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20378736, tämän mukaanhan näiden yhteiskäytössä ei varsinaista riskiä pitäisi olla, mutta tutkimuksessa on käytetty eri beetasalpaajaa joten ikinä ei voi olla varma. Mutta kunhan pitää terveydestä huolen eikä vedä övereitä niin pitäisi kaiken olla ok.

pallokorva

Post by pallokorva » Thu 03 Sep 2015, 22:55

mentalhell wrote:
pallokorva wrote:
paljettihame wrote: Pitäs kyllä kristallia hommata, pitkästä aikaa!
Hommaa muija tai huora samal koska kristallin kans panohalut on jotain todella eeppistä ja runkkaamine menee siihe et kätes o rakkuloilla!
Ite en oo koskaan saanu mitään irti runkusta madameis. Ei siinä olossa halua runkkaamiseen tuhlata aikaa. Tuntuu valmiiks jo niin hyvältä.

Huomen meleko varmasti tätä kuuluisaa, jos posti kulkee niiku juna aikoinaa.

nyo
Tuppisuu

Post by nyo » Thu 10 Sep 2015, 19:30

hei.

aloin täs pohdiskelee sellasta et mikähän ois sopivin määrä ottaa mämmii jos tarkotuksena ois saada empaattisia fiiliksiä mut minimoida se stimulanttipuoli? tai siis tarkotan sillä sitä et saa hyvät fiilikset mut kuitenki niin et syke ei kohoais ihan taivaisiin?

viimeks vedin mämmiä kohta vuosi sitten, annos ehkä joku 100-125mg eli ei paljoa. kuitenkin jossain vaiheessa alko ruumiinlämpö + syke kohoamaan aika ikävän korkeelle (en ollu muistanu vaan juoda tarpeeks vettä) ja tuli hetkellinen paniikkireaktio siitä et kuolen/pyörryn tms. tää ikävä fiilis meni kyl äkkiä ohi mut sen jälkeen en oo uskaltanukaan vetää mämmiä (oon semi herkkä tällaselle joo tiedän ;p).

mut nyt viime aikoina on taas tullu sellanen olo et ois kivaa kokee sitä euforiaa ja empatiaa taas mut ilman sitä fyysistä ylikierroksilla käymistä. eli onks kenelläkään kokemuksia siitä et vetäis ns. terapeuttisesti jonkun 50mg (erowidin mukaan threshold taitaa olla joku about 30mg) tai muun semipienen annoksen? :D

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Fri 11 Sep 2015, 11:42

nyo wrote:hei.

aloin täs pohdiskelee sellasta et mikähän ois sopivin määrä ottaa mämmii jos tarkotuksena ois saada empaattisia fiiliksiä mut minimoida se stimulanttipuoli? tai siis tarkotan sillä sitä et saa hyvät fiilikset mut kuitenki niin et syke ei kohoais ihan taivaisiin?

viimeks vedin mämmiä kohta vuosi sitten, annos ehkä joku 100-125mg eli ei paljoa. kuitenkin jossain vaiheessa alko ruumiinlämpö + syke kohoamaan aika ikävän korkeelle (en ollu muistanu vaan juoda tarpeeks vettä) ja tuli hetkellinen paniikkireaktio siitä et kuolen/pyörryn tms. tää ikävä fiilis meni kyl äkkiä ohi mut sen jälkeen en oo uskaltanukaan vetää mämmiä (oon semi herkkä tällaselle joo tiedän ;p).

mut nyt viime aikoina on taas tullu sellanen olo et ois kivaa kokee sitä euforiaa ja empatiaa taas mut ilman sitä fyysistä ylikierroksilla käymistä. eli onks kenelläkään kokemuksia siitä et vetäis ns. terapeuttisesti jonkun 50mg (erowidin mukaan threshold taitaa olla joku about 30mg) tai muun semipienen annoksen? :D
Oman kokemuksen mukaan ne kulkevat melkolailla käsi kädessä. Fyysinen ja henkinen puoli siis. Mutta omalla kohdallasi kokeileminen on ainoa tapa selvittää asia.
Tykkään itse pienistä annoksista lähes kaikissa päihteissä, mutta MDMA:sta lähestulkoon pelkkiä pettymyksiä liian pienillä annoksilla (40-80mg). Euforiaa ja empaattisuutta ei noilla annoksilla itselläni ilmene, oikeastaan hetkellinen sykkeen nousu ainoa vaikutus. 100-130mg saa jo haluttuja vaikutuksia, mutta melko laimeana ja kesto melko lyhyt 1,5-3h. 140-180mg melkolailla sweetspot itselleni (60kg), nousuissa intensiivisyyttä havaittavissa, sykkeen nousu, värien kirkastuminen, rush. Alun jälkeen vahva euforinen ja empaattinen vaikutus, kesto 4-6h. 200-250mg on jo todella intensiivinen kokemus, paras mitä olen kokenut, mutta en välttämättä enään kokeile enkä lähtökohtaisesti suosittele.
Minkälaisessa tilanteessa nautit substanssin? Jos yksin tai hyvän ystävän kanssa nautit niin tuleeko sivuoireet yhtä pahoina kuin esim. bilettäessä? Mielestäni MDMA menee hukkaan bileissä tai hektisissä sosiaalisissa tilanteissa, set&setting (alkoholikin raiskaa madamea, respect the substance). Myös fyysisiä tuntemuksia on vaikeampi käsitellä jos ei saa olla rauhassa, nousut voivat olla erittäinkin ahdistavat jos joutuu kanssakäymään tuntemattomien kanssa. Myös tapaasi reagoida fyysisiin oireisiin voi kehittää, mutta lopulta kokeilemalla se selviää. Jos ei kestä substanssin fyysisiä vaikutuksia et myöskään tule kokemaan euforiaa ja empaattisuutta, in a nutshell omalla kohdallani.

nyo
Tuppisuu

Post by nyo » Sun 13 Sep 2015, 17:21

tattivanukas wrote: Oman kokemuksen mukaan ne kulkevat melkolailla käsi kädessä. Fyysinen ja henkinen puoli siis. Mutta omalla kohdallasi kokeileminen on ainoa tapa selvittää asia.
Tykkään itse pienistä annoksista lähes kaikissa päihteissä, mutta MDMA:sta lähestulkoon pelkkiä pettymyksiä liian pienillä annoksilla (40-80mg). Euforiaa ja empaattisuutta ei noilla annoksilla itselläni ilmene, oikeastaan hetkellinen sykkeen nousu ainoa vaikutus. 100-130mg saa jo haluttuja vaikutuksia, mutta melko laimeana ja kesto melko lyhyt 1,5-3h. 140-180mg melkolailla sweetspot itselleni (60kg), nousuissa intensiivisyyttä havaittavissa, sykkeen nousu, värien kirkastuminen, rush. Alun jälkeen vahva euforinen ja empaattinen vaikutus, kesto 4-6h. 200-250mg on jo todella intensiivinen kokemus, paras mitä olen kokenut, mutta en välttämättä enään kokeile enkä lähtökohtaisesti suosittele.
Minkälaisessa tilanteessa nautit substanssin? Jos yksin tai hyvän ystävän kanssa nautit niin tuleeko sivuoireet yhtä pahoina kuin esim. bilettäessä? Mielestäni MDMA menee hukkaan bileissä tai hektisissä sosiaalisissa tilanteissa, set&setting (alkoholikin raiskaa madamea, respect the substance). Myös fyysisiä tuntemuksia on vaikeampi käsitellä jos ei saa olla rauhassa, nousut voivat olla erittäinkin ahdistavat jos joutuu kanssakäymään tuntemattomien kanssa. Myös tapaasi reagoida fyysisiin oireisiin voi kehittää, mutta lopulta kokeilemalla se selviää. Jos ei kestä substanssin fyysisiä vaikutuksia et myöskään tule kokemaan euforiaa ja empaattisuutta, in a nutshell omalla kohdallani.
kiitos vastauksesta. vähän ajattelinkin että välttämättä tota fyysistä puolta ei henkisestä kovin helpolla saa erotettua. ainoastaan siis viimeisellä kerralla kun käytin (mistä siis edellisessä viestissä puhuin) tuli noin jotenkin selvästi noi fyysiset puolet ikävästi esille, toki siis aikaisemminkin oon huomannu sen sykkeen nousun mut oon pystynyt hyvin kuitenki sietää sitä.

hassua oli et viime kerralla kun mdmaa vedin ni olin vaa tsillailemassa himassa poikaystäväni kanssa. toi sekava fiilis/melkein pyörtyminen taisi johtua lähinnä siitä et olin unohtunut hengailemaan sänkyyn peittojen alle liian pitkäksi aikaa -> yhdistettynä liian vähäiseen veden juomiseen sai si ruumiinlämmön aika äkkiä kohoamaan :D. kokonaisuudessaanhan toi tilanne kesti ehkä 5min mut säikähdin sitä kuitenkin aika huolella.

aikaisemmin kun oon mdmaa vetänyt ni se on tapahtunut juurikin bileissä, ihme kyllä en oo niissä tilanteissa oikeestaan ikinä kokenut mitään negatiivisia olotiloja. luultavasti johtui siitä etten niitä silloin osannut tavallaan edes pelätä. näillä kerroilla nauttimani määrät oli aika samaa kun tuolla viimeisimmällä kerralla eli hiukan päälle 100mg, ehkä jopa enemmän (~150mg). alkoholia en oo tosiaan mämmin kanssa ikinä käyttänyt.

luultavasti siis oon vaan tässä viime aikoina jollain tavalla överikelaillut noita sivuoireita ja saanut ne mielessäni vaikuttamaan pahemmilta kun ne oikeastaan olikaan. varmaankin siis toi fyysisiin olotiloihin reagoimisen kehittäminen on vaan se mitä sit ehkä pitäisi kokeilla, sellaisella annoksella jolla tosiaan sit tulee muutakin kun vaan sykkeen nousua -> vois ehkä paremmin sit keskittyä euforiaan eikä kelailee liikaa sitä et on ylivireä olo.

mutta joo pitää pohdiskella asiaa!