MDMA

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
magiclymagical
Apteekki

Re: MDMA

Post by magiclymagical » Tue 18 Nov 2014, 08:14

En voi vastustaa, valitan: Heitä ne naksut vittuun ja hommaa mämmiä, 200mg alotus annos luulis sanovan jo jotain, jossei niin sit seuraavalla kerralla parikyt millii ylös päin sen mukaan tuntuuko kuin terveeltä. :D
Tottakai varmasti on eroja aivojen välittäjä-aine pitoisuuksissa, mut oisha se aika jännä yhteensattuma jos sää ja sun kaveri molemmat ois sellasia ettei wörki madame yhtään.

Henk koht oon sitä mieltä että 200mg mdma on jo aivan tarpeeks ja monelle jopa liikaa, siitä ylemmäs mennessä itsellä olotila ei muutu nautinnollisemmaksi.
(Eli se oma sweetspot itselläni)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Egstaasi
Tuppisuu

Post by Egstaasi » Tue 18 Nov 2014, 08:22

magiclymagical wrote:En voi vastustaa, valitan: Heitä ne naksut vittuun ja hommaa mämmiä, 200mg alotus annos luulis sanovan jo jotain, jossei niin sit seuraavalla kerralla parikyt millii ylös päin sen mukaan tuntuuko kuin terveeltä. :D
Tottakai varmasti on eroja aivojen välittäjä-aine pitoisuuksissa, mut oisha se aika jännä yhteensattuma jos sää ja sun kaveri molemmat ois sellasia ettei wörki madame yhtään.

Henk koht oon sitä mieltä että 200mg mdma on jo aivan tarpeeks ja monelle jopa liikaa, siitä ylemmäs mennessä itsellä olotila ei muutu nautinnollisemmaksi.
(Eli se oma sweetspot itselläni)
Juu siis jäi tosta mun postista varmaan vähän epäselväks, että itellä lähti kyllä rollit molemmilla kerroilla päälle. Damilaisilla Gold Bareilla huomattavasti paremmin ku suomalaisilla Sinisil !

Siks mä tässä kyselen, ku perjantaina menossa puhasta madmaa testauksee saman kaverin kanssa, niin mietin et oiskoha miten terveellistä heittää sille vaikka 180mg annos nyt ku ei 130 ainakaan toiminu ku nousuihi asti :D

Edit: Niin ja tosiaan, kiskasetko ton 200mg kertahujauksella niin sanottuun omaan sweet spottiin?

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Tue 18 Nov 2014, 08:32

En tietenkään mitenkään voi suositella mut terveellistähän se tuskin on, mut en usko että älyttömän haitallistakaan. Ainakaan jos harvoin.
En oo kenenkään nähny överöivän alle parin sadan millin doseilla, ei tietenkään tarkota ettei vois käydä niin. En ikää uskalla suositella mitään, kunhan tulin lätiseen. :D

Jännä juttu kyllä jossei toimi ja vielä naispuolinen ihminen, mitä itse oon huomannu ni tuntuu heillä olevan paljon paremmat olot kuin toisella sukupuolella.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku » Fri 21 Nov 2014, 00:30

Egstaasi wrote:Onko kellään kokemuksia isoista luontaisesta toleransseista MDMAan?
Itse olen tässä triidissä kysellyt joku aika sitten samaa. Tuntuu että isommatkaa annokset eivät anna niin voimakkaita fiboja kun muilla. Viimeksi otin 250mg startit, joka johti siihen että laattasin jonkin ajan päästä vaikutusten alkamisesta. Olo oli kokoajan hyvä ja oksennus tuli ilman mitään pahempaa pahoinvointia pari kertaa.

Itsesuojeluvaisto taistelee kyllä joka kerta vastaan vaikka tietää että samasta batchista edelliset kerrat ovat jääneet hieman laimeaksi, niin silti tuntuu jotenkin liian hazardilta lähteä mittaamaan itselleni mitään 300mg kapseleita.

Olen myös miettinyt tuota että vaikka vaikutukset eivät olisi niin voimakkaita, niin onko 300mg MDMA:ta silti kaikilla samanpainoisilla suunnilleen yhtä neurotoksista. Käsittääkseni MDMA:n neurotoksisuus johtuu osakseen vapaiden radikaalien aiheuttamasta vahingosta aivoissa. Olisi siis mielenkiintoista tietää onko vapaiden radikaalien määrä sidonnainen vapautuneen serotoniinin, nautitun MDMA:n määrään vai kenties johonkin muuhun.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Sat 29 Nov 2014, 05:27

mun todellisuustunnelissa serotoniinivajareissa serotoniinireseptoreihin sitoutuu dopamiinia, jonka hapettumistuotteet ovat ikäviä. eli paras indikaattori neurotoksisuudesta lienee se, kuinka paska olo sulla on jälkikäteen.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 29 Nov 2014, 12:14

Mä en tiedä kuinka paljon kehon koolla on merkitystä tässä asiassa, mutta olen huomannut, että usein isokokoisemmat miehet ja naiset yleensä sietää paljon isompii doseja madmaa. Erowidissakin annoskoossa puhutaan eriannoksista erikokoisille ihmisille.

Yleensä kumminkin jos ei ala tuntuun oikein missään 200 mg kohdalla niin tuote on PASKAA, mutta joo onhan tälläkin foorumilla näitä jotka on vetässyt 500mg startteja ja ollut sillai, että nyt alkaa skulaa niinkuin pitäis. Näihin myös vaikuttaa stimutolet ja madma tolet yms yms yms. Amfepäillä on tapana vetää mämmiä enemmän, kuin ei amfepäillä.

Itsellenihan putsii madmaa 100 mg on jo sellainen annos, että laattaan koko yön, valvon 24 tuntia ja vihaan sitä ainetta :D Silloin, kun vielä madman kanssa mun keho toimi normisti niin joku 200 mg oli vielä ihan ok dose, mut siitä isommaksi en kyllä mene ikinä. Sweet spot on enemmän jossain 60mg kohdalla. Monesti noita pillereitä kannattaa välttää jos ei ole erittäin varma niistä, kun nykyään liikkuu puhdasta madmaa niin paljon, että suosittelen sitä käyttään aina.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 04 Dec 2014, 22:29

Dexma wrote: Monesti noita pillereitä kannattaa välttää jos ei ole erittäin varma niistä, kun nykyään liikkuu puhdasta madmaa niin paljon, että suosittelen sitä käyttään aina.
Toisaalta tämän vuoden aikana oon testannu varmasti tusinaa eri kiekkoa ja vaan pari niistä on ollut täyttä kuraa ja loput sitten melko varmasti MD** vaihtelevilla annoksilla, että en mä kyllä sitä madmaa lähtisi sen enempää mistään metsästämään, jos kiekkoja on tarjolla helposti ja halvalla. Mielipideasia tietysti ja riippuu myös jokaisen kontakteista (itselläni ne on ihan tarkoituksella aika minimissä).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

plöks
Psykonautti

Post by plöks » Thu 04 Dec 2014, 23:43

Dexma wrote:Mä en tiedä kuinka paljon kehon koolla on merkitystä tässä asiassa, mutta olen huomannut, että usein isokokoisemmat miehet ja naiset yleensä sietää paljon isompii doseja madmaa. Erowidissakin annoskoossa puhutaan eriannoksista erikokoisille ihmisille.
Ite oon 177/110 eli tuhdimpi jäbä, ja mulla 200mg startit oli sellaset "ihan ok", eli helposti enemmänkin olis voinut ottaa starttiin. (tämä siis ihan ekaa kertaa tolettomana mdma:ta kristallina) Vituttaa sinänsä, olis kiva et vois ottaa jonku 100mg startit ja boostata 100mg myöhemmin niin sais sitä kestoo. Viimekerralla tais suurin pettymys nimenomaan olla se et olin varannu tavaraa liian vähän ja se meni kaikki niihin startteihin jo.

Eiku nii, no kyl mulla se yks kiekkonaksu oli, mistä luulen ettei ollu mämmiä ollenkaan, vaan jotain methylone+jotain. Eli sinänsä eka kerta ihan satavarmasti mämmiä oli tuo.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sat 20 Dec 2014, 18:09

Kysynyt olen aikaisemmin, mutta en saanut mitään suoranaista kattavaa vastausta. Eli mikä se ehdoton raja mämmin ja tramadolin välillä on. Mämmi siis otettu viime aamuyöstä, ja tramadolia saan käsiini n. tunnin sisällä. Tällöin mämmin ottamisesta tulee noin. 12h. Mahtaneeko tämä riittää vai pitäisikö odottaa vielä iltaan saakka?

Mämmi on otettu ennen mahdollista tramadoliannosta.

Toisinpäin olevaa infoa kyllä löytyi vaikka muille jakaa. Siis että tramadoli ennen mämmiä.
Vai toimiiko?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sat 20 Dec 2014, 18:31

Madman luulis jo poistuneen sun elimistöstä. Jos oikein muistan niin poistuu pääosin kusen mukana suhteellisen nopeasti. En vaan muista oliko se vuorokausi, kun poistuu elimistöstä vai miten... Mutta jos skitsottaa niin odottele. ...Eipä tainnut olla apua tästä? :P
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sat 20 Dec 2014, 20:53

Kallio wrote:Madman luulis jo poistuneen sun elimistöstä. Jos oikein muistan niin poistuu pääosin kusen mukana suhteellisen nopeasti. En vaan muista oliko se vuorokausi, kun poistuu elimistöstä vai miten... Mutta jos skitsottaa niin odottele. ...Eipä tainnut olla apua tästä? :P

No kun näin mäkin olen asian ymmärtänyt. Ja pari frendiä ottanut jopa mämmilaskuihin isoja määriä ramboja, silloin kun viimesestä dosesta noin 6 tuntia. Noin lyhyt aika on varmastikin liian vähän, mutta ajattelin nyt tuonne 22-23 asti odotella ja katsoa sitten uudemman kerran.

Niin ja eikös se niin ollut että tramadoli ennen mdma oli huomattavasti vaarallisempaa kuin tramadoli mämmin jälkeen?
Vai toimiiko?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sat 20 Dec 2014, 21:59

Oli. Joku fiksumpi voi ajallaan selittää miten sen termit meni, mutta muistaakseni se meni niin että tramadolilla oli serotoniin erillainen vaikutus kuin madmalla. tramadolit jotenkin blokkaa serotoniinin tuotantoa jolloin varastot pääsee täyttymään ja madma aloittaa ilotulituksen?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sat 20 Dec 2014, 22:49

Kallio wrote:Oli. Joku fiksumpi voi ajallaan selittää miten sen termit meni, mutta muistaakseni se meni niin että tramadolilla oli serotoniin erillainen vaikutus kuin madmalla. tramadolit jotenkin blokkaa serotoniinin tuotantoa jolloin varastot pääsee täyttymään ja madma aloittaa ilotulituksen?

Joo näin oli. Noh anyway, päätinkin nyt sitten ottaa vähän muuta troppia renegeroitumiseen ja säästän rambot huomiselle :)
Vai toimiiko?

Silokki
Karvakuono

Post by Silokki » Wed 07 Jan 2015, 00:54

Essot ei toimi enää??

Eli oon syöny noita naksuja muutamia kertoja ihan hyvin tuloksin, mutta nyt tän viime vuoden aikana tuntuu ettei ois kertaakaan toiminu kunnolla..?
Aloin tässä sitten miettimään että oonko saanu jotain ihan paskoja nappeja vai johtuuko jostain muusta, tässä hieman infoa mitkä on toiminu ja mitkä ei (jos jotkut on syöny samoja niin ehkä tietää onko hyviä vai huonoja tms.). Kaikki noista on ollut pk-seudulla.

Toiminut hyvin:
Sininen pieni pyöreä upotettu ferrari logo
vihreä pyöreä upotettu tähti logo
sininen haamun muotoinen / pacmanistä ?
vihreä ulkoneva vaahteranlehti logo

Ei toiminut ollenkaan:
Valkoinen upotettu kaiutin logo
viininpunainen lähes kolmion muotoinen superman logolla
vihreä kranaatin muotoinen

Oon jo menettäny toivon noitten naksujen suhteen tuntuu et aiemmin on toiminu aina niinku pitääkin mut nyt viimeaikoina ei oo sanonu mitään..
En oo enää jaksanu ostaa ku oon miettiny et onko noi ihan kusetusta, ainakin noista punasista teräsmiehistä oli iltasanomien sivuilla et sisältää jotain vitun pmma..?

Kai se pitää sit ihan mämmiä ostaa ens kerralla jos haluu pelaa varman päälle?

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Thu 08 Jan 2015, 07:41

Silokki wrote:Essot ei toimi enää??

Toiminut hyvin:
Sininen pieni pyöreä upotettu ferrari logo
vihreä pyöreä upotettu tähti logo
sininen haamun muotoinen / pacmanistä ?
vihreä ulkoneva vaahteranlehti logo

Ei toiminut ollenkaan:
Valkoinen upotettu kaiutin logo
viininpunainen lähes kolmion muotoinen superman logolla
vihreä kranaatin muotoinen
Ferrarit oli keskitaso naksuja, sisältäen amfetamiinia ja MDMAta. Kaks taisin syödä ja toimi mite piti. Tosin pirin vaikutukse huomas MDMA alta, valvotti vähä. Tuski paljo amfee oli näis mut jonki verra. (Testattu oli iha et varma tieto ja kyllähä sen pirin vaikutukse tunti väkisi. Nää oli painettu huonosti mut laatu oli silti sellast et kyl näitä kehtaa vetää vaikka piriäki sisältää.
Tähtiä ollut kahta laatua, toiset keskitason MDMA namuja ja toiset jotai mielisairaala pillereitä.
Haamut tiedän et on tosi vahvoja MDMA nameja.
Pacmaneista en tiedä.
Vihreä kolme lehteä toisel puolel ja toisel puolel jakouurre neljää osaa, ovat ns. "herbalifeja", ite söin 2 ja toimi jotenki. Ihan sitä itteää mutta mietoja. Kokenut namipää tarvii niitä varmasti jonku 2,5 - 4 kpl. Kooltaa myös tosi pieniä. Hyvin painettuja. Nää on kyl tehty euroje kuvat silmissä koska sisältö on niin mitätön. Yks tuskin tuntuu missään.

Kaiutin namusta en tiedä.
Tumman punaiset erittäin hyvin painetut supermanit on tosi vahvoja MDMA nameja. Yks toimi itellä iha riittävästi. Leveät huonosti painetut supermanit on täyttä paskaa, PMMAta ja amfetamiinia iha vähä, henki lähtee to PMMA takia koska sitä oli iha hirveä paljo niis. Huonot on leveitä ja hyvät ohuita ja korkeita. Huonoje sävy on pinkin / punaisen välilllä. Jos se oli tosi yhtä leveä ku korkea ni kiitä jumalaa et oot siinä. Mitattu 10 mg amfea + 173 mg PMMAta. Hyvissä on logo toisella puolen vaan, huonoissa molemmin puolin. Tästä tunnistaa.
Vihreät kranaatit on vahvoja MDMA nameja.

Toivottavasti tästä oli apua, kerroin tietoni näistä.

Silokki
Karvakuono

Post by Silokki » Thu 08 Jan 2015, 23:31

mentalhell wrote:Vihreä kolme lehteä toisel puolel ja toisel puolel jakouurre neljää osaa, ovat ns... "

Oli vaan yks lehti sama kun canadan lipussa.
mentalhell wrote: Tumman punaiset erittäin hyvin painetut supermanit on tosi vahvoja MDMA nameja. Yks toimi itellä iha riittävästi. Leveät huonosti painetut supermanit on täyttä paskaa, PMMAta ja amfetamiinia iha vähä, henki lähtee to PMMA takia koska sitä oli iha hirveä paljo niis. Huonot on leveitä ja hyvät ohuita ja korkeita. Huonoje sävy on pinkin / punaisen välilllä. Jos se oli tosi yhtä leveä ku korkea ni kiitä jumalaa et oot siinä. Mitattu 10 mg amfea + 173 mg PMMAta. Hyvissä on logo toisella puolen vaan, huonoissa molemmin puolin. Tästä tunnistaa.
Joo oli vaan toisella puolella toi logo ja toisella puolella jakouurre, väri oli viininpunainen about.
mentalhell wrote:Haamut tiedän et on tosi vahvoja MDMA nameja.
mentalhell wrote:Vihreät kranaatit on vahvoja MDMA nameja.
Ihan kumma juttu kyllä koska noi haamut toimi siis tosi hyvin, mut sit taas tommonen vihreä kranaatti ei sanonu mitään.. Pari frendii söi kans noit samoja kranaatteja samana iltana ja näin kyllä päällepäin et niillä toimi ainakin..
Tuli sit myöhemmin kyseltyä noilta ketä siel baarissa oli ja ne sano et toimi iha hyvin. Yks frendi sit tokas et se riippuu millasessa mielentilassa on ennen kun syö sen esim. jos odottaa liikaa ni sit ei toimikaa yhtää.. Aina melkeen on jurrissa tullu oltua ku noita syöny en tiiä vaikuttaako asiaan, kummastuttaa. :/

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Fri 09 Jan 2015, 11:41

Silokki wrote:
mentalhell wrote:Vihreä kolme lehteä toisel puolel ja toisel puolel jakouurre neljää osaa, ovat ns... "

Oli vaan yks lehti sama kun canadan lipussa.
mentalhell wrote: Tumman punaiset erittäin hyvin painetut supermanit on tosi vahvoja MDMA nameja. Yks toimi itellä iha riittävästi. Leveät huonosti painetut supermanit on täyttä paskaa, PMMAta ja amfetamiinia iha vähä, henki lähtee to PMMA takia koska sitä oli iha hirveä paljo niis. Huonot on leveitä ja hyvät ohuita ja korkeita. Huonoje sävy on pinkin / punaisen välilllä. Jos se oli tosi yhtä leveä ku korkea ni kiitä jumalaa et oot siinä. Mitattu 10 mg amfea + 173 mg PMMAta. Hyvissä on logo toisella puolen vaan, huonoissa molemmin puolin. Tästä tunnistaa.
Joo oli vaan toisella puolella toi logo ja toisella puolella jakouurre, väri oli viininpunainen about.
mentalhell wrote:Haamut tiedän et on tosi vahvoja MDMA nameja.
mentalhell wrote:Vihreät kranaatit on vahvoja MDMA nameja.
Ihan kumma juttu kyllä koska noi haamut toimi siis tosi hyvin, mut sit taas tommonen vihreä kranaatti ei sanonu mitään.. Pari frendii söi kans noit samoja kranaatteja samana iltana ja näin kyllä päällepäin et niillä toimi ainakin..
Tuli sit myöhemmin kyseltyä noilta ketä siel baarissa oli ja ne sano et toimi iha hyvin. Yks frendi sit tokas et se riippuu millasessa mielentilassa on ennen kun syö sen esim. jos odottaa liikaa ni sit ei toimikaa yhtää.. Aina melkeen on jurrissa tullu oltua ku noita syöny en tiiä vaikuttaako asiaan, kummastuttaa. :/

En tiiä miten usein syöt noita niittejä, mut yks frendi on sellanen et joka vitun viikonloppu sai kuulla "Vittu miten paskoja nameja taas, ihan kusetusta, koko perjantai taas pilalla yhyhyy" Ja kaikki muut makaa tyylii lattial hikoillen ku pienet siat ja leuat käy. Veikkaan et kyseinen kaveri vaa paskonu reseptorinsa tai vaan rouhinu liikaa kaikkea. Pari kertaa kyl kävi silleen et tää sama äijä väitti ettei sillä toimi mikään, mut samalla se selitti ihan omiaan ja puhu ihmisille ketä ei ees ollu kyseisessä paikassa. Huomaa et noi karkit sisältää vähän mitä sattuu ja niitä ei todellakaan kannata joka viikko syödä. Tyhmäkin ton tajuaa, mut sanonpa silti koska suurin osa omista frendeistä ei tota näytä nykyään ymmärtävän.

P.S En siis viittaa että ite olisit samanlainen, tuli vaan mieleen tosta sun tekstistä. Suosittelen pitämään hetken taukoa, ite olin 6kk ottamatta yhtäkään karkkia tai mämmiä niin uutena vuotena toimi ehkä jopa liikaa :up:

Silokki
Karvakuono

Post by Silokki » Fri 09 Jan 2015, 13:24

Joo oon miettiny itekin et oonko syöny noit liikaa sit jossain vaiheessa ja ois menny reseptorit entiselleen. En oo kylläkään ikinä syöny illassa kun useimmiten vaan yhen napin välillä sit enintään 2, välillä tullu viikonloppuna otettua kahtena iltana peräkkäin. Käyttökertojen välissä on usein juuri viikko tai kaks ja sit välillä useempii kuukausia.. Miten sen tietää jos ne on mennyt? Voiko käydä esim kuvauttamassa jossain lääkärillä hetulaa tms. :D

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Fri 09 Jan 2015, 20:50

Silokki wrote:Joo oon miettiny itekin et oonko syöny noit liikaa sit jossain vaiheessa ja ois menny reseptorit entiselleen. En oo kylläkään ikinä syöny illassa kun useimmiten vaan yhen napin välillä sit enintään 2, välillä tullu viikonloppuna otettua kahtena iltana peräkkäin. Käyttökertojen välissä on usein juuri viikko tai kaks ja sit välillä useempii kuukausia.. Miten sen tietää jos ne on mennyt? Voiko käydä esim kuvauttamassa jossain lääkärillä hetulaa tms. :D
Itellä ainakin ajattelisin et jos 100mg MDMA:ta jättää kylmäksi niin liikaa on tullu kiskottua.
"Taste

urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho » Sat 10 Jan 2015, 04:12

Kerran nappasin 100mg olettaen sen olevan kevyempi annos; noh, sehän pärähtikin aivan helvetin lujaa. Tuntu et ois lyöty kaasupoljin pohjaan, pelotti hieman. Mut sit kun tasaantu, se olo...magic. Harmillista ettei kehtaa nykyään mämmiä nautiskella, SNRI-lääkitys syö tehot. Muutenkin vähän riskialtista, viikon itsariolot yhden illan takia ei oo kivaa.

doof
Kameleontti

Post by doof » Sat 24 Jan 2015, 23:20

Aina kun tarkotus ottaa mämmiä niin tulee hirvee jännitys ja pieni paha olo jo ennen pommin ottamista. Pulssi nousee ja tuntuu samalta kun esitelmän pitäminen joskus yläasteella..
Onko kohtalotovereita vai jännittelenkö yksin? :mrgreen:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 25 Jan 2015, 10:07

doof wrote:Aina kun tarkotus ottaa mämmiä niin tulee hirvee jännitys ja pieni paha olo jo ennen pommin ottamista. Pulssi nousee ja tuntuu samalta kun esitelmän pitäminen joskus yläasteella..
No siis ylipäätänsä kaikkien pommien veto oksettaa nykyään, kun ennen aina psykedeeleissä tuli puglailtua. Pirin kanssa on kyllä se, että se alkaa toimiin jo ennen kuin kama on ehtinyt kehoon...

Samoin kyl opiaatitkin :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Sun 25 Jan 2015, 14:55

doof wrote:Aina kun tarkotus ottaa mämmiä niin tulee hirvee jännitys ja pieni paha olo jo ennen pommin ottamista. Pulssi nousee ja tuntuu samalta kun esitelmän pitäminen joskus yläasteella..
Mulla on ihan sama juttu! Rupeen melkeen yökkimään jo ennenkuin mitää oon nauttinut.
Hiton rasittavaa kun se vaan sit lisää sitä oksentamisen mahdollisuutta. Mulle tulee muutenkin herkäst paha olo nii ei oo kivvaa. :(

Sama juttu kyl monien muidenkin pommien kans, sekä sienien. Pläääähhh... Kroppa tietää mitä tuleman saattaa pitää. :D
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

espresso
Karvakuono

Post by espresso » Sun 25 Jan 2015, 17:37

Mushru wrote:
Mulla on ihan sama juttu! Rupeen melkeen yökkimään jo ennenkuin mitää oon nauttinut.
Hiton rasittavaa kun se vaan sit lisää sitä oksentamisen mahdollisuutta. Mulle tulee muutenkin herkäst paha olo nii ei oo kivvaa. :(

Sama juttu kyl monien muidenkin pommien kans, sekä sienien. Pläääähhh... Kroppa tietää mitä tuleman saattaa pitää. :D
Joo on tuttua.. sydän alkaa vetää rallia jo enneku on mitään nauttinut edes. Se odottamisen jännitys meinaa joskus pilata sitte koko touhun. Jokseenkin rassaavaa toisinaan ja pakko olla jossain rauhallisessa ja turvallisessa paikassa kun tulee nousut ettei ala ahdistamaan.
nimim. joskus väentungoksessa pyörtynyt nousuis (tai ei välttämättä ees ollu mämmii, neonkeltaisia hellokittyjä).

heihoi
Lepakko

Post by heihoi » Tue 31 Mar 2015, 22:17

Moikka! Mietin tässä et tänää poistettii jotai tosi oudon näköst mämmiä. Iha mämmiltä haisee ja kaverit on kehunu et on hyvää mut toi on tommost oudol taval sameen näköstä. Et se ei oo kiiltävää ollenkaa vaan semmosta ihan mattaa mistä ei näy läpi, eli ei muistuta kristallia vaan enemmänki jotai soraa tms vaikee selittää :D Et onkohan tohon törkätty jotai paska-jatkeaineit sekaa vai lieneekö valmisusprosessista käyny jotain? Osaisko kukaan sanoa et kummasta johtuis tai onko jollai muul tullu vastaa?

Ite oon nii vainoharhanen et pelottaa helvetisti kaikki random kemikaalit et haluis vaa sitä itteään.. Vaik rykiihä porukka vaik mitä naksuja mis on ties mitä ja totaki kaverit vetäny ja viel kehunu et eikai me tohon kuolla mut silti..

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 31 Mar 2015, 22:35

heihoi wrote:Moikka! Mietin tässä et tänää poistettii jotai tosi oudon näköst mämmiä. Iha mämmiltä haisee ja kaverit on kehunu et on hyvää mut toi on tommost oudol taval sameen näköstä..
Kyl mämmii on joskus sellaisena ruskehtavana sorakokkareen näköisenä. Ruskeaa mämmiä taidetaan sanoo. Se ei kait oo niin stydii, mut en tiiä loppupeleissä.
tRip wrote:

heihoi
Lepakko

Post by heihoi » Tue 31 Mar 2015, 23:25

Dexma wrote:
heihoi wrote:Moikka! Mietin tässä et tänää poistettii jotai tosi oudon näköst mämmiä. Iha mämmiltä haisee ja kaverit on kehunu et on hyvää mut toi on tommost oudol taval sameen näköstä..
Kyl mämmii on joskus sellaisena ruskehtavana sorakokkareen näköisenä. Ruskeaa mämmiä taidetaan sanoo. Se ei kait oo niin stydii, mut en tiiä loppupeleissä.
Eimut just ku tää ei oo sitä ruskeeta, tiiän millast settii tarkotat tol, mut täs juttu on se et tää on ihan sellasta mattaa eikä sellast kiiltävää kristallia, vaa vähänniinku rutistais jotain vehnäjauhoo kokkareeks tjtn :D Tavallaa ku jotai sementtirouhetta tms :D tosi vaikee selittää.. Haju kyl oli ihan oikee

Stickyicky
Karvakuono

Post by Stickyicky » Wed 01 Apr 2015, 00:41

Sanoisin, että mämmiä on.

Terveisin, miljoona mämmiä nähnyt.

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Wed 01 Apr 2015, 13:06

heihoi wrote:
Dexma wrote:
Eimut just ku tää ei oo sitä ruskeeta, tiiän millast settii tarkotat tol, mut täs juttu on se et tää on ihan sellasta mattaa eikä sellast kiiltävää kristallia, vaa vähänniinku rutistais jotain vehnäjauhoo kokkareeks tjtn :D Tavallaa ku jotai sementtirouhetta tms :D tosi vaikee selittää.. Haju kyl oli ihan oikee
Mul oli sellasta tsi tiukkaa mämmii hetki sit, mikä oli isompana kiteenä sellasta valkosta/harmaata kristallii ja kun sen jauhoi ni meni just tollasen sementtijauhon näköseks.
"Taste

heihoi
Lepakko

Post by heihoi » Wed 01 Apr 2015, 14:52

Haha okei kiitti vastauksist! :D