MDMA

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
rlsmooth
Apteekki

Re: MDMA

Post by rlsmooth » Mon 10 Mar 2014, 23:49

Minkälaisella tavalla pitää mämmiä käyttää, että saa reseptoreihin pysyvää vahinkoa? Riittääkö jo yksittäinen yliannostus paskomaan serotoniini tasot pysyvästi? Vai useamman päivän putket/ liian tiuha tahti? Kokemuksia? Kuumottelee vähän, kun itse olen joskus kuoseissa melkoisia mämmiöyskeitä rykinyt, ja tuntuu usein tosi ilottomalta ja harvoin saa erikoisempia kiksejä mistään...

doof
Kameleontti

Post by doof » Thu 13 Mar 2014, 22:20

Huomenna täytetää vuosia ja meinaan ottaa mämmiä (140-180mg), mut sitä en vielä tiedä et misä. Vaihtoehdot on chillaus himassa kynttilöiden valossa musiikkia kuunnellen, tohon läheiseen metsään menenimen, mistä selvinpäinki nautin ja kolmas ois sit yksin viihteelle.

Kristalli kun on kyseessä niin, onko baari hyvä vai huono vaihtoehto? Onko se vähän liia rento douppi sinne kännisten sekaan? Valot, musiikki kiinnostais ja jos sielä törmäis tuttuihin jotka pitää huumeita korvikkeina, vertaisenaan alkoholille, niin niide kans hengailu. Jos ei törmäillä, niin pistääkö se lähinnä ahdistamaan se kova meno? Kerran olin 2cb päissäni (lähdin yksin) klubille ja tapasin tutun jonka luona sitte lopuks hiisattiin. En sillekään kertonu kemikaalista, ja kosketus hatsiin oli mukamas eka kerta.

Luonnossa tuola metsässä voi pitkästyä(?), kun aktiviteetteja ei hirveesti kuitenkaa ole. Kuitenki se metsässä mämmeily kiehtois. Entä kun mämmiä ottaa päivällä, niin meneekö loppupäivä alakulos ja alavireisenä?

Himassa taas olis turvallisin ja musiikki, netin välityksellä sosialointi olis lähellä, ym. mitä himasta ny löytyy. Toiseks, tulen ottamaan mämmin mielummin illalla joten nkkumaan pääsee viel hyvis mielin (=ei aine laskeneena). Himassa yleensä ottanutkin, mut vähän tylsä kahessa huoneessa kiehnätä.

Whats yo thing? Miten tykkääte mämmeillä, jos koko kämppä ei ole käytös ja mämmin napsiminen täytyy pysyy salas, ellei toinen tajua (jolloinka tälläkin kokemusta, eli no prob)

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Thu 13 Mar 2014, 23:44

Mä yhdistin viime kerralla sekä kävelyn luonnossa, että himassa kynttilänvalossa löhöilyn. Pistä illalla napit korville, käyt vähän tsekkailee mestoja pihalla ja ku menee jalat liian lötköks( itellä joskus tuppaa madmoissa menemään) takas kotiin. Baarin skippaisin, jossei sulla ole samalla aaltopituudella olevaa seuraa.

doof
Kameleontti

Post by doof » Fri 14 Mar 2014, 12:37

Nyt aurikosena päivänä ois kiva ottaa vielä päivällä valosaan aikaa, mut meneek laskujen jälkee päivä iha plörinäks? Xanoreja on muutama mut ei niitä ny jaksais paria enempää ottaa mämmmilaskujen takia.. aina enne ottanu illal ja vaikutukse lakattua torkahtanu ja aamul heränny pienes alakulos, mut onk se alakulo voimakkaampaa heti vaikutukse lakattua, vai jääkö tietynlaine afterglow jonka jälkee se alakulo ilmestyy??

Phenestyle
Tuppisuu

Post by Phenestyle » Fri 14 Mar 2014, 17:50

doof wrote:Nyt aurikosena päivänä ois kiva ottaa vielä päivällä valosaan aikaa, mut meneek laskujen jälkee päivä iha plörinäks? Xanoreja on muutama mut ei niitä ny jaksais paria enempää ottaa mämmmilaskujen takia.. aina enne ottanu illal ja vaikutukse lakattua torkahtanu ja aamul heränny pienes alakulos, mut onk se alakulo voimakkaampaa heti vaikutukse lakattua, vai jääkö tietynlaine afterglow jonka jälkee se alakulo ilmestyy??
Mä en oikein tiedä mikä siinä on, mutta MDMA:n kanssa mulla vaihtelee ne jälkiolot todella paljon. Sama batchi samalla dosella tuottanut monesti aivan erilaiset laskut. Välillä laskee sillee smootisti että ei meinaa edes huomata ja alakuloista fiilistä ei koskaan tule. Se taas voisi toki johtua siitä että vaikka tavara on tullut luotettavasta lähteestä darknetistä niin myyjän senkertaiseen batchiin on saattanut jo MDMA-pajalla sotkeutua jotain piperatsiinipaskaa kuten TFMPP:tä. Noi pienet piperatsiinijatkeet kun ei näy yleisimmillä reagent testerillä, koska MDMA kuitenkin dominoi näytteessä ja tuottaa siten sen tummansinisen värimuutoksen.

Sitten taas toisinaan olot häviää tosi sharpisti parissa tunnissa ja fiilikset korvautuu sellaisella alakulolla että tekee mieli vain käpertyä omaan koloon potemaan maailman epämotivoituneinta fiilistä. Näin kuitenkin tapahtuu itsellä useammin mikäli redosettaa edes kerran ja olenkin siksi alkanut suosimaan sitä 170-220mg kertapommia tilanteesta riippuen ja sillä mennään sitten koko ilta. Jos fiilikset latistuu ennenaikaisesti niin sitten mennään kotiin nukkumaan ja kattellaan enskerralla uusiksi.

Joskus sitten taas se paskin alakulo iskee vasta 48h vaikutusten loppumisen jälkeen. En oikein tiedä mistä kyseinen ilmiö johtuu, mutta veikkaan että serotoniinit kuluu vasta silloin "kokonaan" loppuun ja varastojen täyttyminen alkaa kunnolla vasta sitten kun kaikki MDMA on poistunut kehosta. Tuon vuoksi olen alkanut juomaan MDMA-laskujen alettua sitruunamehua, jotta saan virtsan pH:n alas, mikä parantaa amfetamiinien kehosta pois erittymistä huomattavasti.

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Sun 16 Mar 2014, 11:06

Eilen tuli otettua 180mg (120+60mg redose) ja aika euforisissa oloissa meni 3 tuntia sohvalla pötkötellessä high-end tason äänentoistolaitteilta elektronista musiikkia tykitellessä. Oli vielä kaverin synttärijuhlat ja kaikki parhaat ystävät läsnä. Harmi vaan että olin ainut joka otti mämmiä, oon huomannu että kokemus on aina parempi jos muutkin ovat samalla aaltopituudella. Päivällä eka futista upeassa kelissä, sitten saunaan ja hyvää ruokaa ja pari olutta. Sitten mämmit kurkusta alas ja oi sitä autuutta.

Vaikutus vaan jäi suht lyhyeksi, noin reilu 2 tuntia mentiin kovaa mutta neljännen tunnin kohdalla olin jo lähes täysin selvä. Moni lähti vielä keikalle baariin, itse lähdin kotiin. Savut jack hereriä ja iltapalaksi jugurttia + leipää niin uni tuli ihan mukavasti. Nautin myös vitamiineja(C) ja antioksidantteja sekä magnesiumia ja olo on tällä hetkellä 90% hyvä vaikka nukuinkin 6 tuntia katkonaista unta. Kai tästä afterglow taas tuli, viime kerrasta 3kk aikaa :) Alpha Lipoic Acid (ehkäisee MDMA:n neurotoksisuutta tutkimusten mukaan), CoQ10, magnesium, kalaöljy ja C-vitamiini varmasti suojaa aivoja ihan hyvin, vaikka eivät varmaan olekkaan välttämättömiä kun niin harvoin käytän. Niin ja tänään aamulla kun heräsin niin otin 200mg 5-htp.

Kaikenkaikkiaan hyvä ilta, mutta taas muistaa miten paljon parempaa se on kun muutkin ottavat mämmiä. Ensi kerran sitten kesällä taas, mutta siten että joku muukin ottaa. tarjoan vaikka sille toiselle jos ei saa omia hankittua :)

edit: ilmeisesti c-vitamiini nopeuttaa aineenvaihduntaa jos sitä nautitaan paljon enemmän kuin tuo 2h ennen MDMA. Joten tuo päivän futis ja aamusta asti pitkin päivää nautittu C-vitamiini ilmeisesti selittää miksi kesto jäi noin lyhyeksi. Tietääpähän ensi kerralla sitten välttää sitä. Mutta laskuja: ei ole :)

Pen
OD

Post by Pen » Sun 16 Mar 2014, 19:38

^ Joo, yksin on kiva maata sängyl halaillen tyynyä ja kuunnella musaa, ehkä käydä suihkussa mämmeissä.
Mutta porukalla jossain mökillä kun ottaa, ehkä muitakin substansseja sekaan kuten LSD:tä niin onhan se paljon, paljon parempaa. Seura ja luonto tekee mämmistä todella paljon mukavempaa.

Illuusio

Post by Illuusio » Sun 20 Apr 2014, 01:13

Ajattelin kirjoittaa tänne sen asian, mitä en itse löytänyt.

Niittejä/madmaa ei ole järkevää ottaa 1-5vuorokauden välein, edes yhtä kertaa.

Korjaan, järkevä on väärä sana, mutta pointti on se, että itse jostain syystä päätin ottaa vihreän vaahteran 1.5h sitten, vaikka viimekerrasta, samalla dosella on vain 2vuorokautta.

Euforiasta, näkökentän heilumisesta ei ole tietoakaan. Ajatuksetkin pysyy kasassa niin kauan kun niihin keskittyy, mutta unohtaa heti kun ei keskity. 4x miedompi olo kuin 2vrk sitten.

Okei, olen aika vitun sekaisin. Mutta jotenkin jännästi.. Ei voi selittää.

Tää ei oo niin hetkistä, normisti nousuissa ei voi keskittyä muuhunkuin siihen miten hyvä olo on.

Nyt olen järkyttävän sosiaalisella tuulella, ja siksi ehkä syykin miksi kirjoittelen tänne. Sanon vielä sen, että minulla on erittäin diippiä ajatussettiä tällä hetkellä. Enkä oikein osaa sanoa millä fiiliksellä olen, olenkohan surullinen, onnellinen, vai ? Okei, nyt meni tän postin idea ohi, nini wtf.

Nii ja näis tais olla viel 5-meo-DIPT:iä aika paljon, et voi olla et madma ei futaa laisinkaan. Koska voisin kuvitella että ajatusmalli/fiilis on aika samanlainen deeleissä, en osaa selittää mistä sen tiedän.

Pakko lopettaa posti, koska unohtelen vittu kaiken mitä oon kirjottanut tähän. Sori jos on vitun kuosinen.

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Tue 06 May 2014, 12:50

^Eiks tän pitäs olla suhteellisen itsestään selvää että mämmin käytössä vähintään kuukauden tauot, mieluiten kolmen. Shulginit sanoi että 4x vuodessa ois maksimi jos ei halua menettää taikaa kokonaan ja tätä ohjetta olen itse noudattanut.

porter

Post by porter » Sun 18 May 2014, 23:47

Illuusio wrote:Ajattelin kirjoittaa tänne sen asian, mitä en itse löytänyt.

Niittejä/madmaa ei ole järkevää ottaa 1-5vuorokauden välein, edes yhtä kertaa.

Korjaan, järkevä on väärä sana, mutta pointti on se, että itse jostain syystä päätin ottaa vihreän vaahteran 1.5h sitten, vaikka viimekerrasta, samalla dosella on vain 2vuorokautta.

Euforiasta, näkökentän heilumisesta ei ole tietoakaan. Ajatuksetkin pysyy kasassa niin kauan kun niihin keskittyy, mutta unohtaa heti kun ei keskity. 4x miedompi olo kuin 2vrk sitten.

Okei, olen aika vitun sekaisin. Mutta jotenkin jännästi.. Ei voi selittää.

Tää ei oo niin hetkistä, normisti nousuissa ei voi keskittyä muuhunkuin siihen miten hyvä olo on.

Nyt olen järkyttävän sosiaalisella tuulella, ja siksi ehkä syykin miksi kirjoittelen tänne. Sanon vielä sen, että minulla on erittäin diippiä ajatussettiä tällä hetkellä. Enkä oikein osaa sanoa millä fiiliksellä olen, olenkohan surullinen, onnellinen, vai ? Okei, nyt meni tän postin idea ohi, nini wtf.

Nii ja näis tais olla viel 5-meo-DIPT:iä aika paljon, et voi olla et madma ei futaa laisinkaan. Koska voisin kuvitella että ajatusmalli/fiilis on aika samanlainen deeleissä, en osaa selittää mistä sen tiedän.

Pakko lopettaa posti, koska unohtelen vittu kaiken mitä oon kirjottanut tähän. Sori jos on vitun kuosinen.
On muuten ihan hirveitä nappuloita, naksuja mitkä toi mulle tosi vastenmielisen asenteen naksuihin :shock: Ja en ollut ainoa.

Illuusio

Post by Illuusio » Mon 19 May 2014, 15:18

porter wrote: On muuten ihan hirveitä nappuloita, naksuja mitkä toi mulle tosi vastenmielisen asenteen naksuihin :shock: Ja en ollut ainoa.
vihreistä vaahteroista on lähteny todella paljon huonoja eriä, mutta 1 vai 2 hyvää. Nää mitä ite tyyppasin oli UV:na tullut erä. Ja ei todellakaan ollu huonoja, erittäin mämmipitoisia ja jotain muutakin hiukan tais olla. Todella euforisoivia ja visulalisoivia oli, jengi tuijotti jotain peruukkia ja siitä muuttui KAIKILLA norsujumala. :D (Ja itellä myös käärme, siis ihan aidon näköinen luikerteleva käärme :mrgreen: )

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 20 May 2014, 01:10

Vihreissä vaahteroissa saattaa tosiaan olla sitten vähän kaikkea sekaisin: http://psyvault.net/viewtopic.php?p=187826#p187826

Tämänä keskustelunpätkän voisi kyllä siirtää tuonne naksutopikkiin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 09 Jul 2014, 06:34

Hmm jospa tällä kerralla oppisi olla ottamatta mämmii sitä yhtä iltaa/yötä pidempään. Otin Pe-La-Su mämmiä ja taas kunnon brainshockit käynnissä kuten edelliselläkin kerralla kun kuurittelin mämmiil. No onneksi se ei kestänyt kuin muutaman päivän.
Vai toimiiko?

Illuusio

Post by Illuusio » Tue 22 Jul 2014, 20:10

Jos ottaa 1. päivänä 150mg, ja heti seuraavana päivänä 300mg, niin miten tuo tarkalleen menee, toimiiko tuo seuraavan päivän 300mg enemmän, vähemmän vai samanverran kuin ensimmäisen päivän 150mg?

Kysymys on ehkä oudohko, en jaksa avata syytä miksi kysyn koska se on pitkä ja tylsä stoori.

Varmaan yksilöllistä? Mut miten noin käytännössä?

E:
rlsmooth wrote:Pärisee enemmän, mutta kuitenkin vähemmän, kuin jos olisit ottanut ensin 300mg. ...
Öyskyttäisin.
Last edited by Illuusio on Tue 22 Jul 2014, 23:28, edited 1 time in total.

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Tue 22 Jul 2014, 23:18

Pärisee enemmän, mutta kuitenkin vähemmän, kuin jos olisit ottanut ensin 300mg. ...

Desse
Karvakuono

Post by Desse » Wed 23 Jul 2014, 13:03

gaia wrote:Hmm jospa tällä kerralla oppisi olla ottamatta mämmii sitä yhtä iltaa/yötä pidempään. Otin Pe-La-Su mämmiä ja taas kunnon brainshockit käynnissä kuten edelliselläkin kerralla kun kuurittelin mämmiil. No onneksi se ei kestänyt kuin muutaman päivän.
Jos tarkotat noilla brainshockeilla sellasia helvetin sähköiskuja mitkä menee selkärankaa pitkin aivoihin,
niin sain niitä itsekkin tossa hetki sitten aikaiseksi vedettyäni ~gramman mämmiä illan/yön/aamun aikana,
suhteellisen kuumottavia!! :mad: :mad:

Kyllä tässä on oppinut sen suuremmin olematta leikkimättä noin radikaalisti omien serotoniini-tasojen kanssa..
Se kuitenkin on ehdottoman suuri faktori, joka tekee tästä elämästä elämisen arvoista.. Muistakaa se.
On niin vaikeaa
Myöntää olevansa vain satunnainen kuiskaus
Olla päivänkajo, joka aina likempänä kuin aamua
On hiipuvaa iltaa

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Thu 24 Jul 2014, 17:40

pienen pieni nopea kysymys, blockkaako opiaatit mämmiä mitenkään?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 24 Jul 2014, 18:56

Whirl wrote:pienen pieni nopea kysymys, blockkaako opiaatit mämmiä mitenkään?
Eivät.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Vape
Lepakko

Post by Vape » Thu 07 Aug 2014, 02:23

Varotuksen sana niille jotka syö/tulevat syömään Roaccutania tmv: Suosittelen jättään MDMA:n väliin. Tai ei ainakaan kannata mitään 200-250mg annoksia pommitella kuten minä :doh: Voi aiheuttaa aika rajun tilapäisen masennuksen

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Wed 13 Aug 2014, 23:00

Desse wrote:
gaia wrote:Hmm jospa tällä kerralla oppisi olla ottamatta mämmii sitä yhtä iltaa/yötä pidempään. Otin Pe-La-Su mämmiä ja taas kunnon brainshockit käynnissä kuten edelliselläkin kerralla kun kuurittelin mämmiil. No onneksi se ei kestänyt kuin muutaman päivän.
Kyllä tässä on oppinut sen suuremmin olematta leikkimättä noin radikaalisti omien serotoniini-tasojen kanssa..
Se kuitenkin on ehdottoman suuri faktori, joka tekee tästä elämästä elämisen arvoista.. Muistakaa se.
TÄMÄ. Erittäin tehokas tapa aiheuttaa pysyvää vahinkoa hermostolle ja myös ERITTÄIN epämiellyttävä kokemus odottaa noin minuutin välein tulevia koko kehon läpi kulkevia sähköiskuja. Jatkuvasti toteutettuna voit olla loppuelämäsi tahdottomasti nykivä masennuskasa. Kunnon taukoja ja doussit edes joten kuten kohtuullisina :up:
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

placebo
Kameleontti

Post by placebo » Mon 25 Aug 2014, 02:38

En oo kyllä mistään muusta päihteestä saanut niin miellyttävää ensi kosketusta kuin MDMA:sta. Tykkäsin kyllä ehkä hieman liikaakin kun tuli vedettyä sitten heti viikon sisään kolme kertaa :D Oon essoja ennemmin koittanut, mutta ei ne mitään oo verrattuna MDMA:han. Mutta nyt on kyllä varmaan pakko olla hetki ilman tätä vaikka se niin hienoa olikin. Tramaleita nyt ottanut vähän korjaussarjaksi ja huomenna sit taas selvään viikkoon :)
Periaatteet perustana, totuus selustana.

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Fri 05 Sep 2014, 03:28

Sattuis olemaan 0,2 tätä tuossa. Miten on... Kannattaako noi vetää nokkaan jos parempia ja kovempia rusheja/nousuja haluaa? Vaikutus lyhenee mutta lyheneekö ne nousut myös? Tuskinpa tulee koko settiä kiskottua kun oma sweetspot on jossain 120-150mg:n välimaastossa. Onko ideoita miten kiskon tämän :) . Katkolle maanantaina niin tekis sitä ennen mieli vielä jotain viihteellistäkin ottaa pakollisten ongelmaopiaattien lisäksi.
You know the mind has a thousand eyes..

Pen
OD

Post by Pen » Fri 05 Sep 2014, 08:03

Itse en mämmiä nokittele enään. Ja huhhuh - 200 mg nenään ois aika vitunmoinen nuuhkiminen.

Toi polttaa aika ikävästi ja "drippi" tai mikä valuma onkaan on aivan helvetin karsea. Toki, kolahtaa se kovempaa.

Itse aikoinaan kun buustasin mämmiä, otin eka pommina 150-200 mg ja sitten snorailin jonkun 50-100 mg tuntia myöhemmin. Toimi ihan hyvin tuolla tavalla, mutta eipä mämmin buustailu ole sen arvosta loppuen lopuksi omasta mielestäni.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Fri 05 Sep 2014, 13:39

joku sano et nokitellessa ei tuu sitä magiaa.

millanen ensi kierron metaboliikka mdma:lla on? oks sil aktiivisia aineenvaihduntatuotteita? ehkä alfametyylifenetyyliamiini? ja tällee. kysyisin.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Fri 05 Sep 2014, 16:50

^ Yksi aktiivinen metaboli oli ainakin MDA, mutta sitä ei muodostu kuin tyyliin 7% otetusta mämmistä niin ei taida liiemmin olla väliä sillä. Toisaalta jos laskuissa on pajauttanut niin rollaus on muuttunut enemmänkin psykedeeliseksi tripiksi, mutta en osaa tarkemmin sanoa.

Jooh taitaa mennä mahaan se 100-120mg ja ehkä nousujen alettua snoraan pienet boostit, kunhan tarpeeksi ajoissa ottaa eikä esim 2h kuluttua. Viimeksi pieni määrä kristallia nokkaan sai veren valumaan niin ehkä jätän väliin kokonaan :P.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 05 Sep 2014, 19:27

Syömällä miellyttävinta, ellei sitten oo vajari annos jolloin nokittamalla voi saade hetkellisesti vähän voimakkaamman huipun. Oon joskus testannut puolikkaan vahvan esson nokkaan ja neljäsosan hihaan joskus 10 vuotta sitten. IV kyllä nousi helvetin lujaa, muttei kestänytkään kun tunnin ja ikävän tuntuisia sivuvaikutuksia tuli nousuissa. Tärinää ja korkea pulssi.

Jos tavaraa on ainakin 100mg niin ei muuta kun suun kautta vaan. Pehmein ja pitkäkestoisin tapa. Myös turvallisin. Jotkut kuulemma tykkää vielä enemmän plugattuna, mutten itse ole kokeillut. Se on varmaan ainoa kohtuullisen hyvä vaihtoehto mdma:n syömisen ohella.

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Sat 06 Sep 2014, 05:43

Tulipa rullattua oikein mukavasti 160mg:llä. Silmät ristissä mega-euforioista pari tuntia (eli vitun jees rushit saavutettu woohoo) ja sit feidas lievemmäksi menoksi. Laskuja ei muuta kuin lievää päänsärkyä, unettomuutta ja nostalgisointia nousufiilikseen, niin ja kun tuli leikittyä teräsmiestä sängyssä ilman kliimaksin saavutusta niin eturauhasta ja kiveksiä särkee niin ettei pysty nukkumaan ja silmissä pimenee. Tyttöystävä tykkäsi kyllä :) tipahtikin jo kauan sitten seksi-koomaansa (hän otti vain puolet 300mg lyricasta).

pika-edit = niin about 120 meni oraalisesti punaviiniin liotettuna = tuntui kolahtavan minuuteissa alkaen tykytyksellä ja perus pre-mämminousu kortisoli aallolla ja about 30min kohdalla nokkaan noin puolet lopuista kristalleista, ja lopuksi jäljelle jääneistä fiktattu 40mg paljasti tarkempaa infoa annoksesta.

plöks
Psykonautti

Post by plöks » Thu 06 Nov 2014, 22:34

voi nyt vittu.

tänään ekaa kertaa päätin naksuja kokeilla, alotin puolikkaalla barclayllä ja nousut oli aika epämukavat, piti makoilla sängyssä silmät kiinni ja sit kun tää olo meni ohi, nii oli hetken aikaa ihan jees olo ja mietin vaa et tässäkö tää nyt on. pari tuntia ekasta puolikkaasta niin boostasin jäljellä olevasta puolikkaalla vielä. edelleen olo aika "meh". mietin et mitäs nyt vittu tää tällänen on.

aloin sit lukemaan tätä ketjua ja joku kyseli tramalista. luin aiheesta vähän lisää.

mähän ite pidemmän aikaa söin tramalia viikonloppuisin, aika paljonkin, kunnes sit alko tuleen niin reflaisia oloja aina seuraavana päivänä niin lopetin niiden napsimisen. mulla oli pitkän aikaa taukoa tramalista, kunnes viime tiistaina viimeisen kerran oon sitä syöny.

voikohan tolla tramalilla jotain tekemistä tän kans että tää ei vaan toimi? hetken oli ihan mukava olo mut se lassahti hyvin nopeesti boostista huolimatta.

/edit: joo, bk-MDMA. kaikkea sitä oppii...
Last edited by plöks on Thu 06 Nov 2014, 23:05, edited 1 time in total.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 06 Nov 2014, 23:02

plöks wrote: voikohan tolla tramalilla jotain tekemistä tän kans että tää ei vaan toimi? hetken oli ihan mukava olo mut se lassahti hyvin nopeesti boostista huolimatta.
Tuskin.
Veikkaan, että naksussa ei ollut niin paljon madmaa. Tai sitten esim jos yksinään ottaa madmaa niin olo on luultavasti aika meh. Se empatia vähän vaatii enemmän yleensä jotain muutakin ihmistä paikalle.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Egstaasi
Tuppisuu

Post by Egstaasi » Tue 18 Nov 2014, 05:58

plöks wrote:voi nyt vittu.

tänään ekaa kertaa päätin naksuja kokeilla, alotin puolikkaalla barclayllä ja nousut oli aika epämukavat, piti makoilla sängyssä silmät kiinni ja sit kun tää olo meni ohi, nii oli hetken aikaa ihan jees olo ja mietin vaa et tässäkö tää nyt on. pari tuntia ekasta puolikkaasta niin boostasin jäljellä olevasta puolikkaalla vielä. edelleen olo aika "meh". mietin et mitäs nyt vittu tää tällänen on.

aloin sit lukemaan tätä ketjua ja joku kyseli tramalista. luin aiheesta vähän lisää.

mähän ite pidemmän aikaa söin tramalia viikonloppuisin, aika paljonkin, kunnes sit alko tuleen niin reflaisia oloja aina seuraavana päivänä niin lopetin niiden napsimisen. mulla oli pitkän aikaa taukoa tramalista, kunnes viime tiistaina viimeisen kerran oon sitä syöny.

voikohan tolla tramalilla jotain tekemistä tän kans että tää ei vaan toimi? hetken oli ihan mukava olo mut se lassahti hyvin nopeesti boostista huolimatta.

/edit: joo, bk-MDMA. kaikkea sitä oppii...

Mistä tiedät et nää stadissa olevat Barclayt on bk-MDMA pohjasia?

KYSYMYS ! (piti korostaa, kun kukaa jaksa muuten näin pitkän näköstä viestii lukee :mrgreen: )

Onko kellään kokemuksia isoista luontaisesta toleransseista MDMAan? Luin jostain ulkomaiselta forumeilta, että joillakin on luontaisesti pienemmät seratonitasot aivoissa tms, mutta tiedä tota.

Mulla on kaveri, jonka kanssa oon käyttäny kahdesti essoja (ja hänellä siis ei takana muita käyttökokemuksia). Ekalla kerralla annoin 1.5kk sitten stadissa liikkuvia sinisiä supermiehiä puolikkaan alkuun, ei tuntunut tai näkynyt käytännössä missään n. 3h odottelun jälkeen. No lähettiin sitten aamuille ja heitin kaverille kokonaisen Supermiehen. Tästä sille tuli ihan huomattavat nousut et alkaa vähän maailma heittää, silmät wigglaa ja leukoja kiristää, mutta noiden nousujen jälkeen ei enää mitään. Tosta venasin tunnin ja ajattelin et jos se ei vaa mee loppuun, niin heitin viel puolikkaan, mut ei workkiny. Loppuillasta kaveri kärsi enemmänkin vaan mämmilaskuja, kylmyyttä, eikä jaksanu mielellään ees nousta.

Saattaahan se olla että noi Supermiehet mitä stadissa on/oli ei oo puhtainta puhtosimpia, mutta tästä mennään vielä toiseen tarinaan.

Oon kaverin kanssa Amsterdamissa Music Festivaleilla. Ostan sieltä paikalliselta tutulta Gold Bareja, jotka käyn testauttamassa Damilaiseen tapaan testerillä. Saan tietää et yks Gold Bar sisältää 130-140mg MDMAta, eikä mitään muuta. Annan kaverille yhen alkuun ja se saa siitä omien sanojensa mukaan rajuimmat nousut mitä on ikinä kokenu, mutta taas nousujen jälkeen ei pysty sanomaan muutaku laajentuneet pupilit. (Itellä lens laatta :oops: ) Ei mitään hyvän olon tunteita, läheisyyden tunnetta, väreitä kehossa, lämpöä, valojen kirkastumista, euforiasta puhumattakaan. Sen sijaan sivuoireet, kuten hampaiden kiristely ja laskuihin liittyvä kylmyys tulivat lopulta.

Onko mahdollista et lähtötoleranssit on vaan luontaisesti niin korkeet, että tarvii isomman annoksen että menee ns "loppuun", vai liittyykö tähän vaan psykologiset tekijät?

Kaveri on hyvässä kunnossa oleva nainen, 175cm, 60kg

Ei mainita niitä myyntipaikkoja!!!!!!! T. Mode
Last edited by Mushru on Tue 18 Nov 2014, 11:28, edited 1 time in total.
Reason: muokkasin