MDMA

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
powergrower
Kameleontti

MDMA

Post by powergrower » Sat 20 Jan 2007, 14:20

Methylenedioxymethamphetamine
Image

Keskustelua MDMA:sta. Millä annoksilla olette ottaneet, millä tavalla olette ottaneet? Vaikutukset?

Haittavaikutuksia?

Tämä sivuaa tuota extacy info ketjua, mutta tulevaisuudessa voisi kaikki tämänsorttinen keskustelu pitää tässä ketjussa, ja taas tabujen tunnistukset ja tiedustelut tuossa infoketjussa.

-------------------------------------------------------------------------------------

MDMA mitä minä sain käsiini oli olevinaan puhdasta. Erikokoisia melkein värittömiä kiteitä. Syötynä 100mg annostus ei sanonut paljon tresholdia enempää, mutta 200milligrammalla ampaistiin jo avaruuteen. Vaikutukset alkoivat amfetamiinimaisella piristymisellä puolen tunnin kohdalla. Kun melkein tunti oli kulunut, luulin että taas jäädään tähän tresholdi vaikutukseen. Mutta sitten yhtäkkiä pam! huomaa että on jo tukevasti "matkalla". Varsin yllättävästi siis tuo vaikutus pamahti päälle.

Ainoat negatiiviset vaikutukset olivat pakonomianen lihaksien kiristely, oli pakko liikkua kokoajan. En tiedä missä kunnossa hampaat olisivat olleet ellen olisi purkkaa löytänyt. Kyseessä oli minun ensimmäinen MDMA kokemus, mutta toivottavasti ei viimeinen. Harmi vain että tätä harvemmin on liikkeellä.

Ennenkuin päätät kokeilla, niin mieti tarkasti läpi mitä olet tekemässä. Vaikka fyysisen riippuvuuden potentiaalia en tässä näe, niin psyykkisellä puolella asia on huomattavan paljon vakavempi. Kyseessä oli ainakin minun kohdallani paras "bilefiilis" mitä koskaan on päihteistä tullut. Ja näin mukavaan asiaan on helppo tykästyä liikaa.
Assumption is the mother of all fuckups.

satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari » Mon 22 Jan 2007, 13:52

Nyt ollaan SYVÄLLÄ PELISSÄ :wink:

Mdma on itselle oikeastaan ainoa päihde, mitä nykyään kannabiksen ohella käytän.
öö..käytän? kuulostaa jotenki likaselta.
Eli siis nautiskelen, kerran pari kuukaudessa..korvaa hyvin perjantai-pullon.

Kun powergrower puhuit mdma:n syömisestä, niin söitkö puhtaita kiteitä vai oliko ne esim rizlan sisällä, jolloin kosketus elimistöön tapahtuu vasta vatsalaukussa?
Hyväähän tuo ei hampailla tee, mutta itse oon huomannu tehokkaimmaksi tavaksi heittää kiteet suuhun liukenemaan (siis ihan muutamia sekuntteja ja nielaisu)
Eli sormenpää kosteaksi ja dipataan pussiin, nuolaistaan.
Tällä tavallahan tarkka annostus ei selviä, mutta koska liikutaan kummiskin niin pienissä määrissä kerrallaan (>50mg) niin ei se yltiövaarallista ole.
Ja aina voi puolentunnin välein dipata hiukkasen lisää.
Sitte jossain välissä iskee brainfreeze, joka vasta hassu tunne onkin - testatkaapa rajojanne 8)
Itellä annostus on ollut välillä 100-800mg, tuolla yläpäässä pelataan jo terveyden kanssa. :roll:

Jos haluaa olla tarkkana, ni vanha viinajippo toimii melkein yhtähyvin yllämainitun kanssa.

Eli nappaa gramma madamea ja tasan desi vahvaa viinaa (+40%)
Sekoita madame joukkoon, liukenee hyvin.
Sitte siitä vaan ruiskulla mittailemaan, tällöinhän esim 1 cl vastaa 100mg.
(toimii hyvänä ns. juomapelinä, tequila on kova sana)

-ainut mikä mua tässä häiritsi, oli se, että puhuit hampaiden kiristelystä ja pakonomaisesta liikkumisen tarpeesta?
Itsellä mdma ei semmosia oireita aiheuta, vaan lähinnä amfetamiini.
Puhdas mdma:han ei ole mitään vikkelää tavaraa, vaan tuo lähinnä raukean mellow-fiiliksen. (ja siis paljon muutakin, mutta saithan pointin?)

Olen törmännyt semmosiinkin tapauksiin, että suhteellisen kallista mdma:ta on jatkettu vahvalla metalla (kiteillä, jolloin ulkonäkökään ei hämää), kerran jopa kolalla. - jälkimmäinen oli muuten loistava yhdistelmä.

take care

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Thu 25 Jan 2007, 08:01

Tässä on nyt kyseessä substanssi jota tahtoisin ehdottomasta löysää gramman tai pari lompakoska perjantai-illan koti fiilistelyihin! Missä hinnoissa puhdas MDMA liikkuu ? :?

Inovix

spasm
OD

Post by spasm » Thu 25 Jan 2007, 16:59

Inovix wrote:Tässä on nyt kyseessä substanssi jota tahtoisin ehdottomasta löysää gramman tai pari lompakoska perjantai-illan koti fiilistelyihin! Missä hinnoissa puhdas MDMA liikkuu ? :?

Inovix

viewtopic.php?t=744

Parempaa vastausta en osaa antaa
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari » Sat 27 Jan 2007, 17:20

80-150e/g

gramman kristallista maksaa jopa sen 150e ihan mielellään, 0.1 sitä hakkaa kaikki katukaupassa myytävät "nipsut" 6-0.

spasm
OD

Post by spasm » Sat 27 Jan 2007, 17:47

aivoruoska wrote:
satunnainen sankari wrote:80-150e/g

gramman kristallista maksaa jopa sen 150e ihan mielellään, 0.1 sitä hakkaa kaikki katukaupassa myytävät "nipsut" 6-0.
aika pitkin hampain sen 150e maksais, mut onhan se tosiaan aika herkkua.
hassua vaan että damissa se maksaa 10e/g :D
Melkeinpä halvempaa siis lentää damiin käyttämään 1g ja tulla takaisin, kun ostaa täältä gramma. :twisted:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari » Sat 27 Jan 2007, 18:01

aivoruoska wrote:

NIINPÄ!
Ite asustelin a´damissa vajaan vuoden, ja alakerrassa majaili kaks kotikemistiä.
Pojat sitte kanto aina mulle yläkertaan maistiaisia erilaisista mixeistä mitä saivat pillerimuotoon mahdutettua :wink:
-ja ei niistä tarvinnu ikinä mitää maksaa, kuhan joskus toi siksarin mukanaan.

artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium » Sat 27 Jan 2007, 22:47

Itellä MDMA:sta tulee just täydellinen "mellow"-olo. Lemppari hUUme <3
Yleensä pommilla sisuksiin, eli pieni rizlan sisään kääräisty annos ja nielaistaan kokonaisena. Kerran erehdyin nokittamaan, ai että kirveli. On myös poltettu pilven seassa, aika muikeeta (:

Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija » Mon 05 Feb 2007, 19:11

spasm wrote:
aivoruoska wrote:

Melkeinpä halvempaa siis lentää damiin käyttämään 1g ja tulla takaisin, kun ostaa täältä gramma. :twisted:
Ei tuliaisetkaan paha idea ole jos kantti riittää...tottakai!

Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija » Mon 05 Feb 2007, 19:16

500mg on suurin annos, kerralla 450mg suuhun ja loput nenuun. Olemukseltaan tuo mdma oli puhdasta,isoja kiteitä, hinta tais olla jossai 120€ kieppeil. Vaikutuksiltaan 0,5g oli ehkä hieman liikaa,hilluin ulkona ilman paitaa keskellä talvea,nousut tuntuivat loputtomilta ja taisivatkin kestää jonku 8h, vähä muisti pois koko tapahtumasta. 0,2g annoksilla sitä parasta seurustelu tavaraa!

MagneettoS
Tuppisuu

Post by MagneettoS » Sat 24 Feb 2007, 02:05

MDMA ehkä paras dousage mitä maa päällään kantaa... ei tartte ku vetää 0.1g lainit hyvää magmaa ni kyl pärähtää!!! Ja vaikutuksista.. ainaki mulla jonkin ajan kuluttuu ku o lainit ryystäny ni hyvä jos jaksaa tuolilt liikkuu.. puskee vaa nii hyvää oloo et silmät pyörii päässä :shock:
Kuse tuubaas!!!

Ahab

Post by Ahab » Mon 26 Mar 2007, 23:23

mägik
Karvakuono

Post by mägik » Thu 29 Mar 2007, 16:34

Annokset yleensä siinä 100-400mg ..
Sienien/happojen kanssa tykkään toisinaan loppuvaiheille..
Kivaa tavaraa. 8) yleensä siinä 100e/g tietämillä..

Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein » Thu 29 Mar 2007, 17:15

Tämäkin on niitä aineita joita haluaisi joskus saada käsiinsä, mutta ei täälläpäin ole kukaan kuullutkaan saaati sitten myymässä. Paskat kontaktit vituttaa, mutta ei millään huvittaisi ruveta pyöriin niissä porukoissa joista tälläistä voisi saada. Niiltä voisi toki saada varmaan mitä vain, mutta sen verran kovaa touhua on kokoajan, että ei itse voisi ikävyyksiltä välttyä. Jostain se on tingittävä, mutta seurasta en rupea, ennemmin aineista :roll:
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Tue 08 May 2007, 01:26

Kyllä se mdma menee minulla sijalle kaksi parhaissa päihteissä. Vaikutuksen puolesta kyllä jopa ensimmäiseksi, mutta loppupisteissä kuitenkin ganja ajaa ohi monikäyttöisyytensä ja sivuvaikutusten puuttumisen takia 8)

Mikään ei voita madmapäissä juhlimista ala klubimusiikki & hyvä seura

Shro
Apteekki

Post by Shro » Tue 08 May 2007, 01:56

powergrower wrote:Kyllä se mdma menee minulla sijalle kaksi parhaissa päihteissä. Vaikutuksen puolesta kyllä jopa ensimmäiseksi, mutta loppupisteissä kuitenkin ganja ajaa ohi monikäyttöisyytensä ja sivuvaikutusten puuttumisen takia 8)

Mikään ei voita madmapäissä juhlimista ala klubimusiikki & hyvä seura
*komppaa musiikin tahtiin*

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 08 May 2007, 10:49

Entä ne laskut sitten..?
Toki yksilölliset, mutta onko se sen arvoista kokeiltavaksi?

Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum » Tue 08 May 2007, 10:58

powergrower wrote:Mikään ei voita madmapäissä juhlimista ala klubimusiikki & hyvä seura
Sienipäissä juhliminen?

(tää on vaan arvio. emmä oo madmapäissäni juhlinut, kerran ottanut ja oli kivaa mutta rauhallisesti olin kotona, sen sijaan tattipäissä juhliminen osoittautui aivan mielettömäksi kokemukseksi.)
olet oikeassa.

Shro
Apteekki

Post by Shro » Tue 08 May 2007, 13:30

Minulle ei ole toistaiseksi tullut minkäänlaisia laskuja tai jälkioloja juurikaan.
Seuraavana päivänä ehkä lievää masennusta ollut illalla mutta äkkiäkös se ohi menee.
Ganjalla sen saisi helposti hoidettua pois.

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Wed 09 May 2007, 17:24

Ayrenum wrote:
powergrower wrote:Mikään ei voita madmapäissä juhlimista ala klubimusiikki & hyvä seura
Sienipäissä juhliminen?

(tää on vaan arvio. emmä oo madmapäissäni juhlinut, kerran ottanut ja oli kivaa mutta rauhallisesti olin kotona, sen sijaan tattipäissä juhliminen osoittautui aivan mielettömäksi kokemukseksi.)
Ainoan huonon sienikokemuksen koskaan olen saannut kun nappasin gramman ennenkuin menin erääseen reiv: tapahtumaan. Vaikutusten noustua en muuta tehnytkään kuin istuin ja ihmettelin kaaosta seuraavat 4 tuntia kunnes alkoi laskemaan :D Tosin senjälkeen oli todella mukavaa, se kaiken kirkastuminen sienitripin jälkeen tapahtui myös tuolloin, vaikka ite matka oli ahdistava.

Sitten aiheeseen takaisin, eli madmalaskuista. Pieni nihkeä olo jää havaittavaksi vaikutusten laskemisen jälkeen, niveliä pikkasen jomottaa ja mahdollisesti seuraavana päivänä ei ole kaikkein iloisin mieli. Mutta noihin se sitten rajoittuukin, ja jos vertaa krapulaan niin tuohan on olematonta :shock:

Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein » Wed 09 May 2007, 22:35

Onko tietoa tai mitään villiä veikkausta paljonko niiteissä yleisestiottaen on MDMA:ta? Nykypäivänä monissa ei ole lainkaan, mutta sellaisissa perusnipsuissa joissa sitä on.

Ja tuohon sieniasiaan pieno OT: Ikinä ei ole baarissa ollut niin mukavaa, kun juurikin sienien jälkioloissa. Itse tripin koin leppoisessa ympäristössä, mutta ilta tuntui vielä niin mukavalta, että lähdin baarissa käymään, ja ei voinut kun hymyillä kun olut muodosteli pyörteitä tuopissa.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.

Shro
Apteekki

Post by Shro » Wed 09 May 2007, 23:08

Erowidin mukaan hyvälaatuisissa nipsuissa olis about 75-100mg madmaa.
Katunipsuissa varmaan se 50mg~
huom. jos siis ollenkaan :)

korolli
Apteekki

Post by korolli » Tue 29 May 2007, 10:52

Eilisillasta tähän aamuun tuhoutui n.1,5g semmoisista ikäänkuin kristallikiteistä koostuvaa mdma:ta. Ensimmäinen kerta kun mdmata saan käsiini ilman jotain smileylogoa. Hyvä mieli on edelleen. Tekee mieli LISÄÄ!!

korolli
Apteekki

Re: MDMA

Post by korolli » Thu 07 Jun 2007, 03:53

Tuli sitten kiskottua tuota magmaa sekopäisyyttäni 5 päivää putkeen. Neljän ensimmäisen päivän aikana en nukkunut kuin kahtena yönä yht. 10h. Sitten sain pameja eikä laskut tuntuneet enää missään, ja ryynipäissäänhän sitten innostuin kiskomaan lisää... Ihan sama kuin paljon otti, eihän se enää missään tuntunut, alkoi vain tekemään mieli lisää, ja lisäähän sitä sitten. Pamien avulla sain unta ja teki mieli vetää vitusti lisää päihteitä, magmaa siis lisää.
Voi luoja mikä olo oli kun tuon putken tajusin lopettaa... Sängyssä pysyminen oli järkevintä mitä pystyi tekemään, sieltä ei tehnyt mieli nousta ylös. Uni nimittäin maistui, onneksi. Hereillä sitten metsästetään savuja ja bentsoja kuin viimeistä päivää. Selvinpäin olo oli mahdotonta. Tai sitten juodaan viinaa ja itketään. Kokoajan teki mieli itkeä, kun mikään ei tuntunut missään.
Nyt on olo jo helpottanut ja elämä alkaa pikkuhiljaa taas maistumaan.

Oli ensimmäinen kerta kun mopo lähtenyt noin pahasti käsistä että palautumiseen menee yhtä pitkään kuin itse kuosiputkeen. Tämä ei tule toistumaan. Toivottavasti. Kovasti tekisi kyllä mieli lisää. Koukuttavan myötätuntoisen olotilan tuo vaan tuottaa...

Erittäin HC-terapiaa. Sekä hyvässä, että jälkeenpäin sitten pahassa. Tippa meinaa tulla linssiin.

Edit. Nojoo, kiskoin seuraavana päivänä taas lisää, eikä se tuntunut missään. :roll: Ryyneillä ja subulla olen nyt kitkutellut pari päivää. Enää ei tee edes mieli magmaa kun niin huonosti toimi.

Kauankohan siinä kestää että aivojen serotoniinitaso palaa normaaliksi runsaan mdman käytön jälkeen?

Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija » Wed 13 Jun 2007, 18:12

en suosittele magneetin ryskimistä usiampia päiviä putkeen. kokemusta jostain järeöttömistä viikon kuosauksista, seuraukset tulee ja varmasti. Itsellä vasta monien vuosien jälkeen ja vaikutukset eivät ole positiivisia.

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Fri 15 Jun 2007, 23:28

Humuilija wrote:en suosittele magneetin ryskimistä usiampia päiviä putkeen. kokemusta jostain järeöttömistä viikon kuosauksista, seuraukset tulee ja varmasti. Itsellä vasta monien vuosien jälkeen ja vaikutukset eivät ole positiivisia.
Mielenkiintoista, että vuosien jälkeen? Voisitko vähän enemmän kertoa tästä, mitkä ovat vaikutukset joista puhut, ja miten yhdistät ne vuosien takaiseen mdma käyttöön?

Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija » Mon 18 Jun 2007, 17:05

powergrower wrote:
Humuilija wrote:en suosittele magneetin ryskimistä usiampia päiviä putkeen. kokemusta jostain järeöttömistä viikon kuosauksista, seuraukset tulee ja varmasti. Itsellä vasta monien vuosien jälkeen ja vaikutukset eivät ole positiivisia.
Mielenkiintoista, että vuosien jälkeen? Voisitko vähän enemmän kertoa tästä, mitkä ovat vaikutukset joista puhut, ja miten yhdistät ne vuosien takaiseen mdma käyttöön?
Mulla on sellanen tunne että mun serotoniini tuotannot o häiriintyneet jotenkin oudosti,yölliset unet ovat lähinnä sekavaa valveunta,välillä myös yöllisiä lihasnykyjä.mutta ei aina riippuen esim. mielialasta. En käytä mitään säännöllistä lääkitystä koska oireita on ollut vasta n. 6kk. Tällä hetkellä mdma ei toimi minulla enää ollenkaan, tai siitä ei tule kuin hetkellisesti hyvä olo. Jostain olen lukenut että mdma voi aiheuttaa tälläisia oireita kun kuitenki ne kuosit oli todellakin 5g viikko
ja aivan liian kauan.. tosin välillä oli tietty vähän taukoja mutta silloin meni sitten kaikkee muuta.

mufa
Tuppisuu

Post by mufa » Fri 29 Jun 2007, 20:45

tossa viikko sit perjantaina nautin yhden valkoisen sydämen. oli niin surkea pilleri että ihan itketti. jonku tunnin tuli semmosta hirveetä täpinänousua, pupillit laajenivat varmaa sentin levyisiks, sit pian alko jumittaa ja haukotuttaa. vauhti ja loossi sit pelasti illan mut noi nipsut oli täys floppi :E
"It's insane world, but I'm proud to be part of it."
-Bill Hicks

Hengu
Karvakuono

Post by Hengu » Sun 03 Feb 2008, 01:25

Eilen tuli myös maistettua hieman mdma:ta, logolla varustettua. Ilta oli mukava päätös tipattomalle. Parilla mentiin mukavasti ja loistava päätös saatiin muhkealla budi jointilla. Kyllä se elämä maistuu taas paremmalta 8) Tänään pari kaljaa, polttoo ja rauhallista oleilua.. Sopivasti turta.
Properly numb.

Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium » Sun 17 Feb 2008, 15:51

Tulipahan näitäkin kokeiltua. Puolikkaan naukkasin ja odottelin n. 25 minuuttia, eikä mitään yliherkkyysoireita ilmennyt eikä liiemmin muitakaan vaikutuksia, kuin ehkä plasebon rajoilla liikkuvia. Nappasin toisen puolikkaan ja odottelin taas 20 min ja sitten alkoi kyllä yhtäkkiä päristä ja kovaa.

Mahdottoman hyvä fiilis ja energinen olo puski päälle, köyhistä bileistä tuli huippuhyvät, ja oli tanssittava jopa liikkuessa huoneesta toiseen. Pupillit loisti lautasina.

Mitä pillreportsista olen katsonut, kyseiset namut olivat MDXX high ja luokiteltu hyviksi. Voin olettaa että tämä piti pitkälti paikkansa vaikka ensimmäinen kokemus olikin. Vaikutus oli yllättävän vahva, sillä olen yleisesti aika epäherkkä kaikelle jo massankin puolesta (100kg).

Varsinainen efekti kesti ehkä tunnin pari, jonka jälkeen edelleen energinen ja mukava fiilis jatkui seuraavat pari tuntia. Tämä seuraavat pari tuntia oli jo enemminkin sitä että oli mukava jutella ihmisten kanssa ja istuskella ja rauhoittua, eikä enää tanssia hulluna. Käytännössä 5 tunnin kuluttua nauttimisesta olivat vaikutukset pääasiallisesti jo poissa ja unikin maistui aika lailla normaalisti. Ilmeisesti amfetamiinipitoiset olisivat pitäneet hereillä pidempään.

Todella mieto päänsärky ilmeni myös vähän ennen nukkumaanmenoa. Voi johtua kovasta tanssimisesta tai tupakanpoltosta (jota en siis yleensä juuri harrasta), kirkkaista valoista tai sitten itse aineesta. Vaikea sanoa.

Kokonaisuutena mitä mainioin kokemus. Parhaat euforiat mitä olen ikinä kokenut. Tyttöystäväkin sai osansa huomiosta.

Aamulla olo oli yllättävän virkeä, ja kaikin puolin ihan mukava. Mitään masentelua en kyllä huomannut.