n-ethyl hexedrone

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
reseptorit
Karvakuono

n-ethyl hexedrone

Post by reseptorit » Wed 04 Oct 2017, 02:03

Tuli postissa kaverilla 1g Kyseistä ainetta kiinalaiselta vendorilta.Tuote oli kellertävää kiteistä kitkerän hajuista. Sain siitä 0.5g itelle ja testasin nokittamalla n.20-30mg jotka alkoivat vaikuttaa yllättävän nopeasti. Minuutissa oli jo todella lämmin ja jopa kroppa meni ihan kuumaksi. pumppu jyskytty mutta nappasin yhden 1mg xanorin ja se huomattavasti vähensi sivuoireita. Tykkäsin kovasti aineesta jotenkin pv koksun ja pirin sekoitusta :roll: :love: tuli sitten kavereille annettua samaa kamaa kavereille ja vetivät iv 30mg-40mg doset 3 päähän. Henkilö X oli vetojensa jälkeen n.30sec kun sanoi että nyt nousee ja alkoi kuumaa puskea joten otti hupparinsa pois. Sitten eräällä henkilöllä meni vedoista paniikkiin ja ihan puhekyvyttömäksi ja iha punnoitti. Oli aika tuskissaan joten koitin rauhoitella ja käskeä istumaan alas ja juomaan vettä. Tuli siinä sitten sivussa otettua nokkia 0.2-03 n. tunnin kahden väliin. nyt on laskut päällä niin 10mg diapam 1mg telari ja savut niin alkaa unikin painaan. Suosittelen nokittamaan koska nousut ovat nokittaessakn huomattavat ja sivuvaikutukse vähäisempiä.

Kokeilin pellittää tuota mutta ei oo mun juttu kun muutaman minuutin surina ja tyhjä olo.

suisittelen tilaan :love: :cheers:

tRip
Me Gusta

Re: n-ethyl hexedrone

Post by tRip » Wed 11 Apr 2018, 21:29

Vieläkö tää on laillista? :)

Mun mielestä oudointa oli että jopa koliini-bitartraatti saatiin rinnastettua johonkin.. vai oisko se sit laitonta, en tiedä.. mutta HEXENistä ei kukaan edes sanalla maininnut koskaan missään kuulusteluissa eikä oikeudessa. Tulli vaan tuhos tän. ja vielä sen verran hävytön määrä, et mä en voi kuin ihmetellä suomen lainsäädäntöä.

Loistava aine.. yks vois sanoa ihan suosikkei.. tai ainakin vaikutuksen tehneitä.

Suosittelen minäkin tilaan.. Oikeestaan ihan kaikkea. Nykyjään kun ei voi tietää... mitä saa ja mitä ei. ni hyvät aineet tottakai tilattuna, sivistyneesti.. pulverina..

Must tästä on jo topicci jossain?

edit:tuo se olikin: viewtopic.php?f=3&t=4509&start=30#p216403
Keep it unreal.