Lisdeksamfetamiini (Elvanse)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
SadPanda
LD50

Re: Lisdeksamfetamiini (Elvanse)

Post by SadPanda » Mon 04 Dec 2017, 13:28

Mä täsä toivon että saisin 2x 50mg .... Ottasin kyllä molemmat kerralla kun olen niin nuokuissa että se varmasti pelastaisi mun riskit tipahtaa, tai nukahtaa tai mitä nyt pahimmas tapauksessa metadonin ja isojen bentsomäärien kans voi käydä. rukoilen ylempiä voimia etä sasin noi 50mg 2 kpl käteeni.... Tässä venailen. Tuo metamfetamiinilta tuntuminen kuulostaa hyvältä. Ja ihana ajatus kun kerrankin on päihde/lääke mtä ei tarvitse/ voi edes heittää hihaan. tai voi mutta ihan turhaa menis kaikki hukkaan,,,

Pitäkää peukkuja että onnais.. :) kauhee into päästä kokeilemaan... Dexeamfe on kokeiltu syötynä 20mg ja tykkäsin siitä "noususta" ja siitä säpinästä. mutta yliarvostettuja (paitsi jos ei ole itselllä reseptillä) nyt menen tupakalle..>
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Wed 13 Dec 2017, 00:47

Offtopiccii panda se on se "vetojen " ajatus ansa älä lankee siihen!!
-=€ukataforia eis pathoS=-

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 11 Apr 2018, 20:56

Tää on täyttä kusetusta ja shaibaa..

ei must voi puhua samasta aineesta dexamfen kanssa.

Vai?

Lisätäänkö vielä fluoro- & metyyli sinne.. lisfluorometyylidexamfetamiini. Puhutaanko yhä samasta aineesta?

Ehkä kärjistetty esimerkki, mut eihän metamfetamiinikaan eroa amfetamiinista, kuin että siinä on lisäksi metyyli-sidos rinnallaan. Ja kas.. aineet eroavat toisistaan.

Must suurin kusetus on, että tämä korvaisi dexamfetamiinin, mutta ei. Minä saan paljon enemmän sivuOIREITA.. vaikutuksista en tiedä, kuin että paljon druqsimmat nousut.. mut sit lässähtää ja laskee pitkäääääääääääääääääääään.. sydän ottaa ohilyöntei ja trippi ottaa mehukatin ja dokaa sokerijeejeet.

En allekirjoita.. Ainoa mistä olen samaa mieltä että metyylifenidaatti ei ole lapsille. nyt luojan kiitos lapsia myrkytetään dexamfetamiinilla (tai lis-Kis).. Joskin uskallan väittää, että lapselle ei ole amfe yhtä haitallinen kuin aikuiselle.

Monien mutkien kautta.. kyl se metyylifenidaatti vaan on namnam.. Eihän sekään ole kuin kaukainen eunukki amfetamiinille. tai läheinen.. mistä minä tiedän.

Molekyylissä yksikin sakara joka sojottaa vähän eri suuntaan kuin toisessa, muuttaa (kas!) vaikutusta toiseeen suuntaan. ei aina..

tai..

vai?

Mua kyl kiehtois kuulla miten väärässä mä olenkaan.. kokemuksesta sanon.. ja ehkä pienenpienen farmakologian ymmärryksellä voin aistia.

edit. meneekö siis oikeestikin hukkaan iiveenä käyttäessä? eipä mielessä ole käynyt edes dexamfen suonentaminen, mutta oon kyllä ymmärtänytkin että tätä ei voi? vai ei kande? rätkiä rööreihin..?
Keep it unreal.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 18 Apr 2018, 06:42

trip tämä muuttuu kait suolistossa dexeamfeks vasta niin tota eli MENEE HUKKAAN!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 18 Apr 2018, 14:39

Minust tää on hyvä, tosi vähän sivuvaikutuksia, tai ei oikeestaan onnelkaan jos verrataan vaikka metyylifenidaattiin. Kallista kyllä on jos 30 x 50mg maksaa 117€ hoh hoh. tRipille, tiedoksi ei voi nuuskutella nenää tai laittaa hihaa, tai voi mutta ei toimi siten. Ei tosin oo tommosesta käyttötavasta kokemusta olen kuullut ettei toimis muuten kun syömällä.

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Fri 15 Jun 2018, 20:07

Jep, ei hihaan tätä. Wikipedia kertoo että hajoaa aktiiviseksi deksamfetamiiniksi suoliston ja haiman hydrolaasientsyymien vaikutuksesta.