A-PVP

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Dexma
Moderator

Re: A-PVP

Post by Dexma » Tue 25 Nov 2014, 00:51

Personaes wrote:Niin meneekö se niin että 1mg MDPV:tä vastaa 1.3mg A-PVP:tä?

.
Eiku toistteppäin

Ja jos sen kaman vetäminen pelottaa niin järkevä ihminen kyl jättää väliin... Ja tekee elämällä siistempiä juttuja.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Personaes
OD

Post by Personaes » Tue 25 Nov 2014, 10:07

Dexma wrote:
Personaes wrote:Niin meneekö se niin että 1mg MDPV:tä vastaa 1.3mg A-PVP:tä?

.
Eiku toistteppäin

Ja jos sen kaman vetäminen pelottaa niin järkevä ihminen kyl jättää väliin... Ja tekee elämällä siistempiä juttuja.
Eikun joo, sitä just tarkoitin, että 1mg A-PVP =1mg MDPV.

Käytätkö dexma useinkin näitä peeveleitä? Et vedä hihaan mitään vai?

Hyi helvetti kun mä koitin polttaa MDPV:tä niin oli ihan hirveetä, sitä savua tuli ihan vitusti ja meni suurinosa hukkaan kun yskin sitä pihalle enkä saanut kaikkia keuhkoihin...
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 25 Nov 2014, 11:10

Kyllä mä sitä mieltä olen että tää menee todellakin mdpv.n korvikkeena.
Kaikista mielenkiintoista tässä on se että tästä ei useamman päivän putkellakaan tuu samanlaisia laskuja yms helvetillistä maniaa / ahdistusta.
JOPA MASENNUSTA: SIis tää on aika easy. Easy sillee jälkiolooi ku kattoo. Mikä on outoa koska toimivuus on silti melkee samaa luokkaa. Tykkään <3
Toi kristalli a-pvp oli erillaisinta alfaa mitä koskaan olen tyypannu. Siis tosiaanki. Hyvällä tavalla. TÄTÄ LISÄÄ ;) Ja turha tommosia on miettiä persoanease
voithan sä tukehtuu porkkanaanki.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 25 Nov 2014, 11:56

Personaes wrote: Käytätkö dexma useinkin näitä peeveleitä? Et vedä hihaan mitään vai?
.
No nyt en oo pitkään näitä kiskonut.

Ennen kiskoin mdpveetä pitkän aikaa about joka toinen päivä joskus 2009 tai jotain. Tota apvpeetä tuli kiskottua (myös mdpveetä) aika monia geesejä vielä kesällä... En ite muutakuin nokita ja polta tätä. En ikinä yritä kiskoo päivää pidempään, koska mulla on järkee päässä... En oo kertaakaan ollut missään vainoissa tästä :D Mut tolloin 2009 kun vedin pidemmän aikaa pevekkiä tiuhaan tahtiin niin kylhän siitä ihan vitun zombiksi meni. Toisaalta mä laskettelin aina mun oloni tyyliin listallisella bentsoja, että sekin auttoi salee asiaa :D Mut siis ilman laskuvarjoja tätä kamaa ei kandee lähtee ottaan. A) se ei oo ees kivaa niin b) valvominen ja psykoottinen perseily on selvä merkki TYPERYYDESTÄ. Jota joskus itsekkin kait vielä jokupäivä harrastan.

Mut joo nykyään jos tätä hommaan niin ehdottomasti tätä apvpeetä. Ja joku 250 mg pussi on ihan riittävä mun hupikäyttöön. Sen vetää päivässä jonkun frendin kera ja sit se loppuu ennenkuin se alkaa mennä vähän sinne typeryyden puolelle. En ole kyl nyt syyskuun jälkeen edes koskenut mihinkään stimuihin, paitsi kerran otin yhen amfelainin. Pidän täl hetkellä pientä etäisyyttä stimuihin, kun ne tuppaa tekeen vähän hallaa kokonaishyvinvoinnille. Vois kyl hommata jotain kivaa jouluksi tai uudeksivuodeksi, mut kyl mää silloin kunnon amfeen kaatuisin enemmän.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Rusto
Tuppisuu

Post by Rusto » Fri 27 Feb 2015, 05:21

Eikös ole juuri tämän vuoden alussa listattu suomessakin huumausaineeksi? Onko kenelläkään kokemusta pv7,8,9 tai a-pvt?

http://www.hs.fi/kotimaa/a1396046688017
Last edited by Mushru on Fri 27 Feb 2015, 11:01, edited 1 time in total.
Reason: Korjasin linkin

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 04 Apr 2015, 07:05

Joo kylä se oli jo vuosi sitten huumausainelistalla ku siitä mua syytettiin. Eikä lääkeainerikos.
Ja kyllä! Pv8 aka. A`-PhPp on nykysin meikän lemppari, Kun näitä a.pvp ja mdpv on niin vaikea saada.
EI jaksa alkaa tilailee ku aika varmasti on tullissa ku ne maat mistä ne tulisivat on puola ja unkari eli jeje.
Kohtaha nää bannitaan euroopassaki ni menee vielä vaikeemmaks. Aika pian ainakin mdpv bannittu kaikkialla!

Eli se pv8 ( A-PHPP ) on imo. paras näistä ihme kirjaimist ja nro yhdistelmistä kaikista paras toimivuudeltaan,
Annoskoot ovat hieman isommat mitä esim mdpv ja a.pvp;lä, nousut taas iv.nä muistutaa enemän mdpv nousuja mitä a-pvp nousuja. Eli ei niin rajut ku a.pvp:llä ja toisaalta kun töötit ottaa niin se koko kuosi on lähempänä mdpv:tä mitä a.pvp:tä elikkä ainut yhtenäisyys pv8:lla on a-pvp:seen se kesto. elikkä ei kestä hirveen pitkään ninku ei apvp.. Toi pv8:kin näyttää oman luonteensa vasta 2valvotun yön jälkeen. Ensimmäisillä tööteillä huomaa aina miten paljo tuosta tulee sivuoireita. Sydämen tykytystä ja hieman nauseaa. Mutta tasuritku ottaa nin jotenkin jo tottuu siihen eikä ne oo niin paljo esillä. Ompas sekavaa tekstiä. oon ni gabois ja bupreis et vaikee pysyy samassa aiheessa..

Ainiin sehä mulla piti sanoa että tämä "pv8" A-PhPp ei vainota oikeastaan yhtään. Hieaman stmoothimpi versio siis mutta pelittää kyllä mikä on siinäänsä ihme kun ajattelin ettei pv:lle tule ikinä mitn samantyylistä muokkausta :D oon niin mielissään. Tosiaan kaveri veteli nokkaan jotain 50-100mg ja ite otan ekat töötit aina jonku 20-30mg ku ne on ne vaikeammat jostain kumman syystä. sitku redosetan nostan hieman annosta 5-10mg ja tulee ihanat hönkäykset ja se olo on NIIN KIIMANEN, niin saatanan kiimanen että huhuh. Nyt dexma muuten tajusin sen seksihuumejutun mistä joskus mainitsit. Se on just niin etku keskittyy olennaiseen ja sillä hetkellä siihen juttuun eikä tee 29483298 asiaa yhtäaikaa. Laskuja ei tuu oikeastaan ollenkaan mikä on myös jännä juttu :D Taino vähä voi ahistaa se valvominen ja sit jos ei oo tankannu nestettä niin pää menee vähä pipiks. Ja keho huutaa lisää. Voi sitten sitä kautta alkaa se paniikkikohtaus. Mitähän muuta piti mainita tästä substanssista. Ei näy seulassa, (laajassa labra seulassa kylläkin) voi vetää IV. ihan huoletta. Ohikin voi vetää mutta en suosittele. aina riski heittää tutkareit lihakseen muutenki. Kokeilin kerran syödä tätä pommilla mutta tavallaan se koko tän idea hävis ku kuitenki oon niin helvetillinen NOUSUHIMOILIJA.

Kaikin puolin pv8 on sulattanut ja lämmittänyt minun mieleni ja kehoni. Mitä mieltä itse olet?

Personaes
OD

Post by Personaes » Fri 21 Aug 2015, 20:27

Kerros panda lisää tosta mitä tarkoitat että "näyttää todellisen luonteen vasta parin valvotun päivän jälkeen"?

Itellä ikävä MDPV:tä. Nyt sais hankittua A-PvP:tä, mutta en uskalla. Jotenkin nuo aineet pelottaa mua, se vainotus kun iskee päälle niin pelkään että kuolen, mutta silti pakko vetää vetoja. Liian HC:tä mulle.

Joskus kuitenkin vielä pakko kokea se MDPV fiilis, se on MAHTAVA.
-Edgar Allan Poe

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 21 Aug 2015, 21:23

Personaes wrote:Kerros panda lisää tosta mitä tarkoitat että "näyttää todellisen luonteen vasta parin valvotun päivän jälkeen"?.

Tää on vain jotain psykoottista sössötystä, että pienen valvomisen jälkeen joku alkaa toimia ja on siisti olo.

Paras olo on aina kuurin alussa, kun on sitä ennen syönyt ja nukkunut kunnolla.
tRip wrote:

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 21 Aug 2015, 22:44

Juupajuu. Sit sä et tiedä mistää mitn. Kyl mä huomaan et esim just nämä pv analogit varsinkin alkaa itellä toimiin (niikumyös pevekki) vasta parin vrkvalvomise jälkeen. Esim annokset toimii ilman mitn redosetteluja 6h ajan JA ei ole niin psykoottista ollenkaan ku ei tartte redosee kokoajan. Olen myös kuullut joka ikisen pevepään kohalla samaa että ekat vrk menee typerässä jumitilassa ja ei saa lausetta muodostettua. Että psykoosisössötystäpä hyvinki.

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 24 Aug 2015, 10:04

Kääk, nyt oon kahden vaiheilla, ostanko amfetamiinia vai A-PVP:tä`?

Onko tää kuinka lähellä MDPV:tä`? Oon vetänyt MDPV:tä ekoissa vedoissa 30mg annoksia, paljonko olis vastaava annos A-PVP:tä`? Kyseessä on kristalli muodossa oleva A-PVP...
-Edgar Allan Poe

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Mon 24 Aug 2015, 11:07

Siis joo, komppaan Deksmaa et kylhän just sillon alus on oikeesti parempi olo ku on energiaa kro0passa ja pää ei lahoile. Mut komppaan myös pandaa, tien kyl mitä meinaat. Just toi et se älytön stimujumi alkaa helpottaa ekan tai kahden yön jälkeen ja pärjää yksillä vedoilla pitempään jne.

Molemmat totta, se on iha tyylistä kii miten vetää.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 24 Aug 2015, 18:26

Personaes wrote:Kääk, nyt oon kahden vaiheilla, ostanko amfetamiinia vai A-PVP:tä`?

Onko tää kuinka lähellä MDPV:tä`? Oon vetänyt MDPV:tä ekoissa vedoissa 30mg annoksia, paljonko olis vastaava annos A-PVP:tä`? Kyseessä on kristalli muodossa oleva A-PVP...
Ainakinse A-PvP mitä mä olen vetäny jauhemuodos back in the days on noussut peveä lujemmin, euforisemmin mutta vaikutus on puolet lyhyempi. Annoskoot ollu samaa luokkaa peven kans. A.pvp ei myös vainota yhtä paljon mutta kun sitä joutuu redosettaa peveäkin lujemmin niin hyvin pian jos vähänkää tihiään vetelee vetoi putkeen pää menee jumiin ja vainot iskee. Ja omakohtaset kokemukset laskuista on myös peven luokkaa jotka tulee vahvasti heti ku laskee ja jos ei saa lisää ni itku siinä tulee. Myös ne laskut on nopeemin ohi mitä pevelaskut. (Itellä pevekki kuuri jälkeen menee viikko kaks siinä masennus yms kaaokses)

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Wed 02 Sep 2015, 13:49

Ekat vedot kun tätä ottaa niin alkaa tulla kylmiä väreitä ja pakkoliikkeitä :D sit alkaaki jo hetkenpäästä kinnaamaan ja epämukava olo ja lisää ei uskalla ottaa mutta ottaa silti.. huomasin että kun otti vähän buprea siihen päälle niin lähti kaikki ahistukset yms. Eli en tätä nauti ellei oo bentsoja ja buprea stashis :D aivan dorkamodeksi menee touhu kun ei saa puhuttua juuri mitään järkevää ja muutenki niin maahinen olo. Seuraavaks koitan ottaa bentsoa alle ja sit doset tätä ja kun tulee kinnerit niin bupua päälle :)

anaganja
Psykonautti

Post by anaganja » Wed 16 Sep 2015, 18:10

Olen rakastunut tähän.. Kristallimuodossa on tämä omani ja nämä IV-nousut ovat jotain sanoinkuvaamatonta. MDPV olot kestää mielestäni liian kauan kun näissä se juttu mulle on ne nousut. Amfee kylkeen ja kukkaa perään, ei riemulla rajaa. :twisted:

Personaes
OD

Post by Personaes » Thu 22 Oct 2015, 10:05

Tätä meinasin tässä parin viikon sisään testailla. Onko tässä sama kuin pevekillä, että ei voi jättää niihin yhtiin vetoihin vaan vetää monta päivää putkeen?
-Edgar Allan Poe

savo
Psykonautti

Post by savo » Thu 22 Oct 2015, 15:34

Näitä melkein kaikkia kirjainyhdistelmiä testanneena voin sanoa että A-PVP oli just pahin tuossa redosetuksen tarpessa.
Taino, kaikki peeveeanalogit tekee tätä mut tää on vaan miun mielipide.

Parhaimmillaan otettiin vartin välein ihan järkyttäviä määriä ku piti vaa ne nousut saada uudestaan ja uudestaan :shock:

Riippuu tietysti kaikesta mistä roikkuu, toiset ottaa ne yhet ja tyytyy siihen mut meikäläinen oli ainakii sellanen et vedin itteni ihan lukkoon aina näitten kaa..
No one lives forever

Personaes
OD

Post by Personaes » Fri 23 Oct 2015, 10:32

Paljon on sopiva annos tota kristalli A-PvP;tä?
-Edgar Allan Poe

savo
Psykonautti

Post by savo » Fri 23 Oct 2015, 14:30

Tietysti kannattaa testata eka vaikka 0,01 mut mie alottelin sillon jollain 0,03....

Kannattaa ottaa eka varovasti, ne nousut on hurjat :D
No one lives forever

Personaes
OD

Post by Personaes » Sun 25 Oct 2015, 12:12

Eli heti alkuun 30mg vedot vaan. Saan tätä ens viikolla, toivottavasti ei lähde pahasti käsistä.

Jos tätä vetää päivällä parit vedot niin saako yöllä nukuttua vai pitääkö valveilla?
-Edgar Allan Poe

savo
Psykonautti

Post by savo » Sun 25 Oct 2015, 12:20

Miut on ainaki pitäny valveilla ja samalla ärsyttävissä laskuissa...
No one lives forever

Personaes
OD

Post by Personaes » Sun 25 Oct 2015, 12:26

Kuinka vaarallista tää on sydämmelle? Mitä oon lukenut niin pulssin räjäyttää kuulema taivaisiin, onko tässä isompi riski mitä MDPV:ssä saada jotain kammio/eteis värinää tai sydänkohtausta?

Edit. Entä onko tässä jotain riskiä kun mulla on olanzapiini kanssa samalla käytössä? MDPV;n kanssa ei ollut ainakaan mitään ongelmaa...
-Edgar Allan Poe

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 26 Oct 2015, 10:28

Panda nyt tänne informoimaan mua asiasta. Huomenna on moment of truth.
-Edgar Allan Poe

Huiko
LD50

Post by Huiko » Mon 26 Oct 2015, 11:27

^Supa´Panda on pitäny jo jonkin aikaa itestään huolta eikä myrkyttäny ehdoin tahdoin kehoaan ja mieltä. 8)

Luotat nyt vaan noiden muiden antamaan infoon. Ei S-Panda ole oletettavasti edes kiinnostunut. Käykin vaultissa harvoin, ja lähinnä kertomassa kuulumisia. Hälläpä on nyt ihan kunnon yritys päällä. :up:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Personaes
OD

Post by Personaes » Wed 28 Oct 2015, 05:14

A-PvP päivitys.

Aamulla sain alphat kätöseen. Gramman verran kristallia, klo.12.00 ja 04:00 välillä mennyt ehkä 10, ehkä 12 vedot. Todella häijyä kamaa, vaikuttaa jotenkin smoothimmin kuin MDPV ja toki lyhyempään. Sen takia saikin olla aika ajoin ottamassa uusia vetoja. Nyt on sitten paikat ihan rikki, lihaksia särkee, pulssi korkea, täysin voimaton olo ja mikä pahinta unta tuskin tulee simmuun tänä yönä. Niin tai näin, kyllä mun alpha binge on nyt poikki...
-Edgar Allan Poe

Personaes
OD

Post by Personaes » Thu 29 Oct 2015, 15:55

Vaikuttaako olanzapiini jotenkin estävästi tai heikentävästi a-pvp:n kanssa? En ole hirveitä euforioita saanut tästä irti. Lähinnä stimulaatiota ja mielihyvää nousuissa.
-Edgar Allan Poe

Personaes
OD

Post by Personaes » Sun 01 Nov 2015, 10:43

Kyllä oli aika hurjaa menoa kun jätin olanzepiinit parina päivänä ottamatta ja vedin sit tätä alphaa 45mg vedot(vielä kahdet tunnin sisään). Joo kyllä ne nousut taitaa näissä olla vähän hurjemmat mitä MDPV:ssä.
Vittu mää säikähin yhdessä vaiheessa, googlen jollain error sivustollahan on se dinosaurus jonka edessä on se viiva. Kun oli kovimmat nousut päällä ja pelkäsin että pumppu pettää, se dinosaurus lähti juokseen sitä viivaa pitkin helvetinmoista vauhtia, kunnes osui katkoviivaan ja tuli teksti ruudulle "game over" ja sellainen vanhoista peleistä tuttu ääni aina kun hahmo kuoli. Olin ihan vitun varma että nyt se on menoa.

Ainut miinus tässä on lyhytvaikutteisuus, jos haluaa vaikka keskittyä johonkin peliin niin pitää väsätä parit kolmet vedot valmiiksi jotka on tietokoneen vieressä josta voi sit aina ottaa boostia.

Nyt tuli mulle kyllä taukoa tän kanssa. MDPV ja tää etenkin on ihan liian kuumottavaa kamaa, se on hankala nauttia täysillä kun koko ajan on pelko perseessä että tulikohan otettua liikaa ja onko tässä nyt kammiovärinä edessä.
-Edgar Allan Poe

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 02 Nov 2015, 13:54

Ja taas sitä mennään. Tässä se redosettelun himo on jopa suurempi mitä MDPV:ssä. Ne vedot vaan pistää hetkeksi(10-25min) niin mahtavaan tilaan. Ihankuin toimis mieli ja keho 150%. Kaikkia villejä ajatuksia vaan vilisee päässä ja välillä vainot puskee että tulikohan otettua liikaa. Tää on omasta mielestä vielä MDPV:tä pahempaa ainetta, jos mietitään miten kuseen itsensä tän kanssa voi saada.
-Edgar Allan Poe

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Tue 05 Jan 2016, 16:38

Tuleeks muille täst silmiin erikoine olo. Silmänpaine laskee tai jotain? Ja jos vetää nenää ni menee iha paskaks (vuotaa ja aivastelee ja kirvelee) moneks päiväks hahah, nyt vedän kapseleis tai plugaan jos vedän
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Tue 05 Jan 2016, 19:13

Jussi wrote:Tuleeks muille täst silmiin erikoine olo. Silmänpaine laskee tai jotain? Ja jos vetää nenää ni menee iha paskaks (vuotaa ja aivastelee ja kirvelee) moneks päiväks hahah, nyt vedän kapseleis tai plugaan jos vedän
Nenähommista ei kokemusta mut kyl pystyn vahvistaa ton et silmiin tulee sellane jännä "paine", vaikee kuvailla just tota, mut sellane erikoinen olo just :D ja IV:nä tää kokemus. Ja usein se valvominen lisää tuota tunnetta.

Tosi ristiriitanen kemikaali tääkin kun puolentunnin välein saa redosettaa ja se on se paras kohta kun tätä kiskoo, muuten tästä ei saa irti oikee mitää muuta, paitsi laskut.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Personaes
OD

Post by Personaes » Wed 06 Jan 2016, 01:11

rufftuff wrote:
Jussi wrote:Tuleeks muille täst silmiin erikoine olo. Silmänpaine laskee tai jotain? Ja jos vetää nenää ni menee iha paskaks (vuotaa ja aivastelee ja kirvelee) moneks päiväks hahah, nyt vedän kapseleis tai plugaan jos vedän
Nenähommista ei kokemusta mut kyl pystyn vahvistaa ton et silmiin tulee sellane jännä "paine", vaikee kuvailla just tota, mut sellane erikoinen olo just :D ja IV:nä tää kokemus. Ja usein se valvominen lisää tuota tunnetta.

Tosi ristiriitanen kemikaali tääkin kun puolentunnin välein saa redosettaa ja se on se paras kohta kun tätä kiskoo, muuten tästä ei saa irti oikee mitää muuta, paitsi laskut.
Joo tää on niin sitä "nousut-nousut" kamaa ja varmaan jos ei vedä hihaan niin aika hukkaan menee. MDPV:ssä se plateau on vielä ihan riittävän pituinen, että siinä kerkii nousuissa edes jotain touhuamaan, mutta tän kanssa se on niin vitun jyrkkää vuoristo-rataa että en sen takia tätä kyllä aijo enää hankkia.

Onhan se ihan kiva olo, kun on viimeiset pisarat painanut ruiskusta sinne suoneen ja tulee se nousu, mutta siinä se melkein sit onkin. Ja vaikka tää on hyvin lyhyt vaikutteista kamaa, niin silti en ite saa samana päivänä enää unta, vaikka olis kiskonut annoksen aamulla ja illalla koittaisi nukkua.

Ei ollut kiva olo, kun olin tätä kiskonut viisi päivää ja peitonalla tärisin puoli-rytmihäiriöisena /keuhkoihin tai muualle rintaan samalla kun särki. Ihan vitun myrkkyä, ehkä jopa legendaarista MDPV:tä pahempaa...
-Edgar Allan Poe