A-PVP

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Dexma
Moderator

Re: A-PVP

Post by Dexma » Thu 29 May 2014, 12:32

Pen wrote: Mut hei, tä toimi mulla - alkaakohan mulla stimut vaikuttaa, aivokemiat seonnu ku EF yhtäkkiä toimi toisinku pari vuotta sitten ja tämäkin. .
Hyvä merkki kyl mun mielestä näin loppupeleissä. Tää saattaa tehä susta vielä ihan oikean sekopään joskus vielä sit... :D

Mut joo SMOKE THAT SHIT! Oikeesti. Mä tiedän, ettei kenenkään pitäis, mut oikeesti SMOKE THAT SHIT. Its da best.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

KarstaFari
Apteekki

Post by KarstaFari » Sat 07 Jun 2014, 04:41

Dexma wrote:
Pen wrote: Mut hei, tä toimi mulla - alkaakohan mulla stimut vaikuttaa, aivokemiat seonnu ku EF yhtäkkiä toimi toisinku pari vuotta sitten ja tämäkin. .
Hyvä merkki kyl mun mielestä näin loppupeleissä. Tää saattaa tehä susta vielä ihan oikean sekopään joskus vielä sit... :D

Mut joo SMOKE THAT SHIT! Oikeesti. Mä tiedän, ettei kenenkään pitäis, mut oikeesti SMOKE THAT SHIT. Its da best.
Miten sä poltat tätä paskaa? Ohjeista nuorta miestä :3

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Sat 07 Jun 2014, 09:36

KarstaFari wrote:
Dexma wrote:

Miten sä poltat tätä paskaa? Ohjeista nuorta miestä :3
Varmaan tarkoittanut vapottamista. Eli tarvitsee sellaisen crackpiipun tai sitten vapottelee foliolta (samalla raskasmetalleja, eli en suosittele).

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 07 Jun 2014, 20:28

Bongista palaa khyl.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

KarstaFari
Apteekki

Post by KarstaFari » Sun 08 Jun 2014, 05:56

Dexma wrote:Bongista palaa khyl.
Vedellä vai ilman? Kama tuhkien "väliin" (?) vai mites..
Ei tuo varmaan terveellistä ole, mutta kyllähän tuotakin testaisi :)

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 08 Jun 2014, 10:03

KarstaFari wrote:
Ihan vain pistin bongiin vedellä ja poltin. Kait sitä jonkun verran menee hukkaan, jos ei pistä jotain tuhkaa pälle ym, mutta kyllä se potkaisee just sen "hetken" vain, kun ritilältä suoraa polttaa.

Eikä tartte olla iso dose. 10 mg on jo salee sanoo päähän sellaisen vush äänen :D
tRip wrote:

KarstaFari
Apteekki

Post by KarstaFari » Sun 08 Jun 2014, 13:58

Dexma wrote:
KarstaFari wrote:
Ihan vain pistin bongiin vedellä ja poltin. Kait sitä jonkun verran menee hukkaan, jos ei pistä jotain tuhkaa pälle ym, mutta kyllä se potkaisee just sen "hetken" vain, kun ritilältä suoraa polttaa.

Eikä tartte olla iso dose. 10 mg on jo salee sanoo päähän sellaisen vush äänen :D
Jooh, jää testaamatta kun koin nuo laskut. Hyi helvetti :D Vaikka valvoisin spiidillä 5 päivää niin olo ei olisi lähelläkään tuota, tosin menivät äkkiä ohitse.. Thank God.. :down:

Trapped
Psykonautti

Post by Trapped » Wed 09 Jul 2014, 06:47

Hyvin toimii kaikin puolin ihan ok RC kauheet vainot vaa pääl :foil:
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.

uZcop
Tuppisuu

a-pvp vaporisointi

Post by uZcop » Thu 10 Jul 2014, 14:04

Olen tässä himoinnut kokeilla polttaa a-pvp:tä mutta en ole mistään löytänyt että miten Se olisi helpoin tehdä... Voisiko joku kertoa jonkun helpon ja hyvän tavan polttaa noita pulvereita kotikonstein!?

sxoxyvg
Moderator

Re: a-pvp vaporisointi

Post by sxoxyvg » Thu 10 Jul 2014, 15:55

Perinteinen hehkulamppuvapo. Koeputket kans näppäriä tähän.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 10 Jul 2014, 21:38

Ja jos polttaa haluaa niin ihan bongista olen itse onnistunut. Pistänyt vain skreenin päälle ja polttanut. Sopiva annos on hyvin pieni alussa.
tRip wrote:

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 12 Jul 2014, 09:27

Mites muuten perus pelliltä polttaminen? Voinko polttaa esim. DMT:tä pelliltä?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 15 Aug 2014, 01:10

Helvetin turhaa kamaa i m o. Pelkkää redosea tjsp tuhnuilua.
Keep it unreal.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 19 Aug 2014, 07:26

Kyl tän iv nousut o jotai ni kaunista. Redosettelee joo joutuu mut tääki oikeestaan näyttää oman luontosa vasta muutaman vrk valvomisen jälkeen.. sit pärjää jo 3-4vedoil 24h ko pystyy jo hieman isompia vetää ja joo. Kyllähä tästä näkee ihan samanlailla unia ko pevekistäki. Emt ite en oo koskaa amfetamiinist saanu mitään irti ko hakenu siitä ennemminki jotain mitä nä antaa. Vittu ei olisi pitäny avaa tätä topiccii mul alko tekee mieli aivan saatanasti!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Trapped
Psykonautti

Post by Trapped » Mon 15 Sep 2014, 19:15

Aika budist tavaraa on, kyl....
Otin Eb:nä hihaan tota jonkun verran ja hyvi toimi sen 30min, paikallaa ei todellakaa pysyny,-
mut laski aika nopeesti eikä täs nyt mitää valittamist oo muutaku perus leukalukko jne..
Mites toi ku yhel kaveril ei sanonu niinku oikee mittää, mut saman verran otettii ja kyl mul alko vispaa jalka.
vainot päällä :foil:
Edit: vittu et vihaan tätä vainottamist no eikai auta, ku ottaa lisää vaa koko yön läpi, ku ei täs nukkumaankaa pääse seitan!
:shock:
Kaverin mielipide, niinku useella muullakin "Aivan vitun täyttä paskaa" :)
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.

Trapped
Psykonautti

Post by Trapped » Tue 16 Sep 2014, 01:02

Dexma wrote:
KarstaFari wrote:

Juu toi vush ääni kyl kuvastaa tosiaa sitä oloo, ku bongist polttaa tota :D ei voi paremmin sitä enää kuvailla :-DD
ja nii ton kirjottamises meni se 10min ku tekee 100 asiaa saman-aikasesti :')
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Sat 27 Sep 2014, 12:48

En vaan tajua mitä joku tästä saa irti? Ittellä tulee vaan todella hermostunu olo. Siis a-pvp:stä, mdpv:stä ja 4f-a-pvp:stä (vai mikäsenytolikaan). Johtuu ihan varmasti ssri-lääkityksestä, koska ne euforiat yleensä perustuu serotoniinin eritykseen, jota ei vissiin pääse mulla sit erittymään, koska taas kun esim. testasin yhen valkosen dominoesson heitin hihaan ni ei sanonu mitään. Kaveri ihan segashin.

Syy on ihan varmasti se ssri? Kun piri toimii niinku pitääkin, mut nää pv:t ei sano mitään.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 24 Oct 2014, 14:20

En ymmmärrä miksi pitää rätkiä essoja hihaan jos on ssri kuurilla? Oikeesti. Järetöntä touhua kun se on tiedossa varmasti ettei se mitään voi sanoa ja serotoniini syndrooma ainoa mahollisuus saavuttaa ssri ja mdma kombolla. Noi mdpv ja a.pvp yms vaikuttaa dopamiiniin ja nonadrenaliinii mutta ei oo ainakaan mdpv.n kohalla todistetusti pystytty sanoo mitn serotoniinin kohdalla eli mahdollisesti voi olla tekemistä myös siihen.Apvp pitäis toimia kyllä ainakin noin piristävästi vaikka ssri päällä. Kaveri joka söi cipralexiä sano että vituttaa kun ei peve toimi ja juurikin puhu hermostuneisuudesta ja pelkistä sivuoireista (sydämentykytys yms)

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 24 Oct 2014, 22:31

SadPanda wrote:En ymmmärrä miksi pitää rätkiä essoja hihaan jos on ssri kuurilla? i
Ja jos oikeasti tuntee, että pitää syödä masennuslääkkeitä parantaakseen masennusta ja omaa aivokemiaansa niin on aika typerää vetää huumeita siinä ohessa, koska se sekoittaa koko homman.

Sori kun oon niin suoraan sanova, mut stimut varsinkin on huume joka tekee tosi paljon huonoo masentuneen ihmisen aivokemiaan. Jos oikeasti kokee, että doupit parantaa elämänlaatua niin kandee jättää ne muut lääkkeet syömättä. Silloin on vähän niinkuin turhaa syödä niitä lääkkeitä. Tää nyt on yksilöllistä, mutta oikeasti kandee miettiä. Tuoko se hoito enemmän elämään laatua vai huumeet. Mä oon valinnut huumeet kyllä ja oikeastaan, en vaihtais niitä missään nimessäkään ssri lääkitykseen, kun ne ei ainakaan mua ikinä auttanut.

Ja tää ei ollut saarnaa, vain enemmän sitä, että oikeasti huumeet ja masennuslääkkeet yhdessä tuskin on hyvä yhdistelmä parantaa omaa masennusta. Kandee sillai valita toinen. Monesti kantsii vähentää sitä douppia, mutta toisaalta itselleni ei ikinä ainakaan ollut mitään hyötyä mistään masennuselääkkeistä. :)
tRip wrote:

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Wed 29 Oct 2014, 15:10

Olisin lopettanut SSRI:t jo vuosia sitten, mutta en vain pysty. Koukku on paha. Sähköiskuoireiden jälkeen alkaa vakavasti masentamaan ja kaikki tuntuu turhalta.
Vielä monen kuukauden jälkeenkin asia ei vaan korjaannu, joten palaan syömään cipraa. Nyt lääke on aiheuttanut minulle masennuksen, kun se sen kerran paransi.
Sekavalta ja ristiriitaselta kuullostaa, kuten mun suhde cipraan yleensäkkin. Monta lopetusyritystä on, mutten edes lääkärin kanssa alasajoohjelmalla siihen pysty.
Sitten kun tekee mieli vetää välillä jotain, josta taas ei tule mitään joidenkin aineiden kohdalla.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

Personaes
OD

Post by Personaes » Sun 09 Nov 2014, 11:44

Miten tää eroaa MDPV:stä?

Mihin muuten ne jotka on kuollut MDPV/ a-pvp:Tä vetämällä niin on kuollut? sydäriin? Lähteekö kuinka helposti henki jos redoseaa liian lyhyin aikavälein?
-Edgar Allan Poe

savo
Psykonautti

Post by savo » Sun 09 Nov 2014, 14:03

Tää on miun mielestä aika samanlaista ku MDPV, nousee vaa ehkä vähä rajummin ja joutuu vielä useemmin redosettamaan. MDPV ja A-pvp komboa suosittelen kokeilemaan, se on ihanooo!!!! :love:

Eiköhä nuo kuolemat oo johtunu sydämmen rasituksesta, ottaa aika tiukasti pumpun päälle nää :/
No one lives forever

vauhtihirmu
Karvakuono

Post by vauhtihirmu » Thu 20 Nov 2014, 23:14

Mites tää + amfe yhdessä? tänään sain tätä käsiini ja haju oli ainakin todella omituinen :D vähän ristiriidassa tämä aine. Noh, huomenna testiin! 8)

Edit: Eka snadi allergiatesti, niinkun aina teen uuden aineen kans, ja sit vähä enemmä, noin 10-20mg varmaksi en sano mutta totaluokkaa oli laini ja kyllä huhhhuh toimii ja nosti tukan pystyyn! :D kovin euforinen, stimuloiva ja asiaa puskee mieleen jotka kaikki pitää päästää suusta.

Kolahti todella kovaa vaikka eilen nappasin 2mg rivatrilin jonka huomasin toimivan vielä tänään iltapäivästä. Tolea ei ole alla.

Moni tosin puhuu että kokoajan saa olla väsäämässä lainia, siltä tosiaan tuntuu että lissää lisäää lisää!! :D Hieman myös mietityttää puheet kammottavista laskuista, mutta ei anneta niiden häiritä ennenkuin on koettu!

Ensivaikutelma erittäin jeees! Pistän huomenna lisää infoa miten ilta sujui, tiedossa siis frendillä hengailua med a-pvp, amfeee ja pari lonkeroa+ tiputus bentsot että uni tulee tai jos olosta tulee tukala.

Ihan laittoman hyvissä oloissa noin pienistä viivoista! HYvää viikolloppua! ;)
Never get a second chance to make a first impression

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 24 Nov 2014, 10:48

Kirjoitteles lisää aiheesta. Ite nyt mietin että ostaisko MDPV;n lisäksi amfea vai tätä a-pvp:tä ja vetäis samoissa vedoissa pevekin kanssa. hmm hmm.
-Edgar Allan Poe

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 24 Nov 2014, 11:07

Viime perjantaina tuli kokeiltua tätä kristallimuodossa. Siis yllätyin miten erillaista se oli ku esim jauheena. Emt kuinka paljon vaikutti 3,4ctmp taustalla mutta semmosen 30mg iv startisks sai näkökentän menemään täysin marmoriseks mössöksi. Lihakset nyki itestään ja pakkoliikeitä havaittavissa oli myös. Olo oli kyllä melkosen positiivinen, jotenki nii onnellinen. Mut silti veikkaan et toi 3,4ctmp söi paljo niitä nousuja. Tämä kristallikide a.pvp oli kyllä paljo lähmpänä mdpv:tä mitä aikasemmat a.pvp : EUFORISEMMIN TÄÄ PÄRISEE: ja emt- Täytyy kyl vetää joskus taas sitte ilman muita myrkkyjä kehossa. Mietin et uudeksvuodeks vois hommata mdma, lsd, a.pvp, mdpv & MDMA z3

vauhtihirmu
Karvakuono

Post by vauhtihirmu » Mon 24 Nov 2014, 20:30

Alkuunhan tää a-pvp nostaa tukan pystyyn rajulla nousulla ja hullulla euforialla, joka ei ainakaan minulla hirveän kauaa kestänyt vaan niistä selvittyäni jäi erittäin stimuloitunut, skarppi fiilis. Ja himo väsätä laineja lisää oli yllättävän kova. Muttakun niin pienellä linjalla saa kunnon olot, niin mikä ettei, lisäälisää vaan :mrgreen:

Tekee todella sosiaaliseksi, asiaa on joka lähtöön, mutta mulla oli vaikeaa saada sitä pointtia selväksi, jäin usein änkyttämään tai väänsin rautalangasta kaiken etttä varmasti menisi jakeluun, vaikka frendit tajusivatkin jo ensimmäisellä kerralla :D se pätemisen tarve...

Vainot on tässä vittumaisia. kun oli muutamia laineja nappaillu, niin mielessä kävi vähän väliä että mitähän nuo juonii, puhuuksne nyt musta ja mitä mikä on ongelma etc. Kun loppujenlopuks jätti ottamatta sitä seuraavaa lainia niin huomas kuinka nopeasti rupes särkemään päätä, yritin vielä yhillä laineillla saada päänsäryn pois mutta eihän se siihen auttanut kuin vartiksi "humahduksen" ajaksi. Suuta tää aine kuivattaa ihan törkeesti, ainakin mulla. mutta muuten ihan jeees. Onneks tosin oli laskuvarjoja varattu loppuun, tiedä sitten miten pahat olot olis tullut, koska nukkuminen ei tullut kuuloonkaan.

Humahtaa kovaa, mukavan euforinen, ihan ok stimu, mutta eipä jäänyt hirveää hinkua ostaa lisää. Ehkä oon enemmän vauhtimiehiä :cheers:

Kokeilun arvonen aine. Harmi kun ei ollut MDPV:tä heittää sekaan, kun sitä täällä hehkutaan että sopivat yhteen.
Never get a second chance to make a first impression

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 24 Nov 2014, 21:37

No kumpi on parempaa, MDPV vai A-PVP?
-Edgar Allan Poe

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 24 Nov 2014, 21:53

Personaes wrote: A-PVP?
Oon kyl tästä nykyään enemmän digannut. Vähemän sivuoireita, toimii pienemmillä doseilla....

Polttamisella tulee tosi vähän niitä psykoosi vaikutuksii. Suosittelen sitä Personaes sulle...
tRip wrote:

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 24 Nov 2014, 23:34

Niin meneekö se niin että 1mg MDPV:tä vastaa 1.3mg A-PVP:tä?

Kyl mä taidan pevekissä vielä pysytellä, jos se katoaa, kuten vaikuttais, niin sit vois vaihtaa salarakasta täälläkin päässä...

Tää MDPV on muuten ainut kama, minkä vetäminen mua on koskaan pelottanut. Etenkin se vetojen vetäminen, on aina sellainen pelko perseessä, että mitä jos menee yli ja pokks, sydän sanoo moi moi...
-Edgar Allan Poe

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Tue 25 Nov 2014, 00:00

Sydän kai tätä kestää jonkun verran. Frendi otti 0,2 kerran niin munuaiset ja maksa feilas. Lisäksi päälle tuo teki jotain kun ei ihan ole entisensä enää.

En nyt tietysti sano että kaikkien pumppu tätä kestää.

E. niin siis MDPV:tä otti, ei tätä.