Alkuunhan tää a-pvp nostaa tukan pystyyn rajulla nousulla ja hullulla euforialla, joka ei ainakaan minulla hirveän kauaa kestänyt vaan niistä selvittyäni jäi erittäin stimuloitunut, skarppi fiilis. Ja himo väsätä laineja lisää oli yllättävän kova. Muttakun niin pienellä linjalla saa kunnon olot, niin mikä ettei, lisäälisää vaan
Tekee todella sosiaaliseksi, asiaa on joka lähtöön, mutta mulla oli vaikeaa saada sitä pointtia selväksi, jäin usein änkyttämään tai väänsin rautalangasta kaiken etttä varmasti menisi jakeluun, vaikka frendit tajusivatkin jo ensimmäisellä kerralla

se pätemisen tarve...
Vainot on tässä vittumaisia. kun oli muutamia laineja nappaillu, niin mielessä kävi vähän väliä että mitähän nuo juonii, puhuuksne nyt musta ja mitä mikä on ongelma etc. Kun loppujenlopuks jätti ottamatta sitä seuraavaa lainia niin huomas kuinka nopeasti rupes särkemään päätä, yritin vielä yhillä laineillla saada päänsäryn pois mutta eihän se siihen auttanut kuin vartiksi "humahduksen" ajaksi. Suuta tää aine kuivattaa ihan törkeesti, ainakin mulla. mutta muuten ihan jeees. Onneks tosin oli laskuvarjoja varattu loppuun, tiedä sitten miten pahat olot olis tullut, koska nukkuminen ei tullut kuuloonkaan.
Humahtaa kovaa, mukavan euforinen, ihan ok stimu, mutta eipä jäänyt hirveää hinkua ostaa lisää. Ehkä oon enemmän vauhtimiehiä
Kokeilun arvonen aine. Harmi kun ei ollut MDPV:tä heittää sekaan, kun sitä täällä hehkutaan että sopivat yhteen.